abonnement Unibet Coolblue
pi_145461934
Heb een hele goeie vriend, 27 jaar, maagd. Hij baalt er vreselijk van! Maar naar de hoeren wil ie niet. Het liefst wil hij een keer seks met mij, om het te proberen. Maar ik wil geen seks met hem, omdat ik me lichamelijk niet tot hem aangetrokken voel. Bovendien heb ik al een vast seks-maatje. Maar toch heeft hij het er steeds over.. Wat kan ik hem het beste aanraden als hij niet naar de hoeren wil? Ik wil graag goede vrienden blijven, zonder seks.
pi_145461985
Gewoon eerlijk zijn en zeggen wat je hier zegt. En hem dus ook geen valse hoop geven, gewoon duidelijk zijn.
pi_145461998
quote:
4s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:28 schreef PlayRabbit het volgende:
omdat ik me lichamelijk niet tot hem aangetrokken voel.
Waarom is dit?
pindazakje
pi_145462023
Hij wil het niet "proberen", hij wil met je naar bed en trekt alle excuses uit de kast. :') Wijs hem nog één keer heel hard en duidelijk af, en als hij dan blijft zeuren, zou ik een stapje terugnemen in de vriendschap.
Your opinion of me is none of my business.
pi_145462053
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom is dit?
Hij is niet mijn type, mijn seksmaatje is lichamelijk veel lekkerder :p dus dan doe je het niet snel met iemand die veel minder is...
pi_145462066
Vraag er geld voor.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_145462085
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:30 schreef freshhhh het volgende:
Gewoon eerlijk zijn en zeggen wat je hier zegt. En hem dus ook geen valse hoop geven, gewoon duidelijk zijn.
Ja inderdaad, jij hoeft je niet verplicht te voelen seks met hem te hebben. Als je dat niet wil wil je dat niet, daar moet hij ook respect voor hebben. Snap dat hij het onderhand een keer wil proberen maar zou hem toch aanraden eerst een vriendin te zoeken. Weet niet hoe hij erover denkt maar ik wilde dat m'n eerste keer speciaal was en niet met een of andere hoer. Misschien duurt het dan nog een tijdje voor het er echt van komt maar hij heeft het al die tijd al zonder volgehouden :')
Rookworst zonder R is ook worst .
pi_145462091
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:31 schreef Sarasi het volgende:
Hij wil het niet "proberen", hij wil met je naar bed en trekt alle excuses uit de kast. :') Wijs hem nog één keer heel hard en duidelijk af, en als hij dan blijft zeuren, zou ik een stapje terugnemen in de vriendschap.
Thanks! Misschien is dat idd de beste oplossing..
pi_145462142
Mijn nummer is 0622588491, zeg maar dat hij mij moet bellen.
Why do birds suddenly appear? - Will Rendle
pi_145462155
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:35 schreef Propellerheads het volgende:
Mijn nummer is 0622588491, zeg maar dat hij mij belt.
Haha en dan ? :P
  zondag 12 oktober 2014 @ 18:36:01 #11
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145462190
quote:
4s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:28 schreef PlayRabbit het volgende:
Heb een hele goeie vriend, 27 jaar, maagd. Hij baalt er vreselijk van! Maar naar de hoeren wil ie niet. Het liefst wil hij een keer seks met mij, om het te proberen. Maar ik wil geen seks met hem, omdat ik me lichamelijk niet tot hem aangetrokken voel. Bovendien heb ik al een vast seks-maatje. Maar toch heeft hij het er steeds over.. Wat kan ik hem het beste aanraden als hij niet naar de hoeren wil? Ik wil graag goede vrienden blijven, zonder seks.
Sowieso zou ik geen seks kunnen hebben met iemand waar ik me niet tot aangetrokken voel. Ik snap overigens wel dat hij niet naar de hoeren wil, maar om jou daardoor nu een soort complex aan te praten gaat te ver. Ik zou hem duidelijk laten weten dat hij gewoon niet jouw type is en hem helpen iemand anders te vinden.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145462191
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:35 schreef PlayRabbit het volgende:
[..]
Haha en dan ? :P
Telefoonsex.

Je kan trouwens ook zeggen dat je ook een hoer bent, ook aids hebt en dat je er ook geld voor zou vragen.
Why do birds suddenly appear? - Will Rendle
pi_145462253
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:32 schreef PlayRabbit het volgende:
[..]
Hij is niet mijn type, mijn seksmaatje is lichamelijk veel lekkerder :p dus dan doe je het niet snel met iemand die veel minder is...
Ja en dus, het is toch niet vies ofzo als hij gewoon zijn piemel wast?
Doe eens niet zo flauw en bezorg hem even de nacht van z'n leven, hij zal je eeuwig dankbaar zijn!
pindazakje
pi_145462286
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja en dus, het is toch niet vies ofzo als hij gewoon zijn piemel wast?
Doe eens niet zo flauw en bezorg hem even de nacht van z'n leven, hij zal je eeuwig dankbaar zijn!
inb4 vriend van TS
Why do birds suddenly appear? - Will Rendle
pi_145462289
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja en dus, het is toch niet vies ofzo als hij gewoon zijn piemel wast?
Doe eens niet zo flauw en bezorg hem even de nacht van z'n leven, hij zal je eeuwig dankbaar zijn!
Dit, als je het echt niks vind vraag je er maar een breezer voor.
pi_145462300
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:31 schreef Sarasi het volgende:
Hij wil het niet "proberen", hij wil met je naar bed en trekt alle excuses uit de kast. :') Wijs hem nog één keer heel hard en duidelijk af, en als hij dan blijft zeuren, zou ik een stapje terugnemen in de vriendschap.
Alleen mannen snappen dit soort situaties.
Why do birds suddenly appear? - Will Rendle
pi_145462405
Ik heb vaak genoeg vrouwen geneukt die niet super aantrekkelijk waren maar die enorm graag ontmaagd wilde worden door een neger of er gewoon een keer seks mee wilde hebben. In zo'n geval ben ik de beroerdste niet en help ik die vrouwen gewoon.
pindazakje
pi_145462424
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:41 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb vaak genoeg vrouwen geneukt die niet super aantrekkelijk waren maar die gewoon enorm graag ontmaagd wilde worden door een neger. In zo'n geval ben ik de beroerdste niet en help ik die vrouwen gewoon.
Racisme ;( . Was ik maar een neger.
Why do birds suddenly appear? - Will Rendle
pi_145462435
Help hem een sex date te zoeken via Tinder of een of andere sex site.
pi_145462454
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:41 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb vaak genoeg vrouwen geneukt die niet super aantrekkelijk waren maar die enorm graag ontmaagd wilde worden door een neger of er gewoon een keer seks mee wilde hebben. In zo'n geval ben ik de beroerdste niet en help ik die vrouwen gewoon.
Negerlul en maagd ..... AUW
pi_145462455
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:42 schreef Zoev het volgende:
Help hem een sex date te zoeken via Tinder of een of andere sex site.
OF je sjort z'n lul ff tien keer heen en weer.
Why do birds suddenly appear? - Will Rendle
pi_145462462
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:38 schreef Propellerheads het volgende:

[..]

Alleen mannen snappen dit soort situaties.
Joh, ze heeft een aantrekkelijke seksvriend, waarom zou ze in vredesnaam het bed induiken met haar onaantrekkelijke maagdelijke vriend? Geef me het mannelijk perspectief daarin eens. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_145462532
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:43 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Joh, ze heeft een aantrekkelijke seksvriend, waarom zou ze in vredesnaam het bed induiken met haar onaantrekkelijke maagdelijke vriend? Geef me het mannelijk perspectief daarin eens. :P
Variatie ? En het aantrekkelijke alternatief is er niet 24/7 ;)
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  zondag 12 oktober 2014 @ 18:45:23 #24
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145462540
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:43 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Joh, ze heeft een aantrekkelijke seksvriend, waarom zou ze in vredesnaam het bed induiken met haar onaantrekkelijke maagdelijke vriend? Geef me het mannelijk perspectief daarin eens. :P
Dat dus...Vriendschap kan best ver gaan, maar ik zie ook niet waarom dit daar bij zou moeten horen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145462563
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:43 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Joh, ze heeft een aantrekkelijke seksvriend, waarom zou ze in vredesnaam het bed induiken met haar onaantrekkelijke maagdelijke vriend? Geef me het mannelijk perspectief daarin eens. :P
Na twintig jaar rukken is het best wel fijn om ontmaagd te worden.
Why do birds suddenly appear? - Will Rendle
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')