abonnement Unibet Coolblue
pi_145456380


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op FOK!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad.

In 2012 zijn Black 2 en White 2 uitgekomen. Het speelt zich wederom af in Unova, maar wel 2 jaar later dan Black en White. Er is dan ook behoorlijk wat veranderd in de regio. Dit keer kun je vanaf het begin Pokémon van alle generaties vangen.

Januari 2013 zijn X & Y, de eerste spellen van de 6e generatie aangekondigd. De spellen zijn uitgekomen in oktober 2013. Nieuw is ook dat deze spellen alleen speelbaar zijn op een Nintendo 3DS. Een ander nieuw onderdeel is de Pokémon Bank. Hiermee kun je veel Pokémon op internet opslaan - Eerst een 30 dagen trial en daarna tegen een betaling van een paar euro per jaar. Om Pokémon van oudere generaties over te zetten moet je wél Poké Transporter downloaden.

De Pokémon franchise is na zestien jaar nog altijd zeer populair en er staan ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



Wat een schatje. O+

Game on!

Trading zone:
Gen 1

Gen 2

Gen 3

Gen 4

Gen 5

Friendcodes Pokémon X/Y
http://wiki.fok.nl/index.php/Pokemon

Wil je ook in deze lijst?
Voeg het toe aan de Wiki!
Noteer het als volgt: FC - FOK! username - Mii name - Ingame name

Friendsafari types en pokémons
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regels van het chainen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momenteel verbannen naar Ubers
Mega Kangaskhan
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145456405
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2014 15:16 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ah, nog nooit opgemerkt tho. Lijkt me nou ook niet echt boeiend eerlijk gezegd
Nu het mogelijk is om Pokemon te veranderen met third-party shit heeft het ook niet echt meer waarde. :{
Vroegâh was een shiny met een hexagon nog 100% legit.
  zondag 12 oktober 2014 @ 15:20:54 #3
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_145456475
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2014 15:05 schreef Roburtt het volgende:
[..]
:')___
Ben toch wel benieuwd naar de prijs
Had hem op bieden gezet. Net iemand 5 euro geboden over de mail.
pi_145458268
Firstlook ticket + treinreis ben je al gauw veel meer kwijt. :P
  zondag 12 oktober 2014 @ 16:31:52 #5
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_145458690
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 16:21 schreef SharQueDo het volgende:
Firstlook ticket + treinreis ben je al gauw veel meer kwijt. :P
Jup, vond het zelf al naaierij dat het ticket 15 euro kost, maar dan ben je nog servicekosten kwijt (1,50) EN kosten voor het overmaken via ideal (83 cent). Heb het nog nooit meegemaakt dat overmaken via ideal geld kost.

En ben met de auto van een vriend gegaan wiens baas de benzine betaald. Dus dat scheelde toch wel :)
pi_145462291
Maar je moet ook niet naar First Look gaan alleen voor een demo.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  zondag 12 oktober 2014 @ 18:41:35 #7
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_145462411
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:38 schreef Roburtt het volgende:
Maar je moet ook niet naar First Look gaan alleen voor een demo.
Ging dan ook grotendeels voor de gezelligheid met wat vrienden ;)
pi_145462598
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:41 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ging dan ook grotendeels voor de gezelligheid met wat vrienden ;)
Dit inderdaad.
pi_145462615
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:41 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ging dan ook grotendeels voor de gezelligheid met wat vrienden ;)
Je vergeet de boothbabes
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145467221
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:49 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Je vergeet de boothbabes
Ingehuurde kippetjes met veel te veel make-up die de ballen verstand hebben van games. :')
pi_145475633


[ Bericht 100% gewijzigd door Syntos op 12-10-2014 22:47:42 ]
pi_145482839
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:26 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ingehuurde kippetjes met veel te veel make-up die de ballen verstand hebben van games. :')
Ja, dat maakt ze niet minder leuk. Haha vorig jaar vonden ik en vrienden de rijen voor de games veel te lang, dus gingen we maar met iedereen op de foto :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145486816
Wilt er iemand nog een Timid 5IV Cyndaquil met Double Kick/Extrasensory/Nature Power/Quick Attack?
Heb iets van 3 boxen vol. :')
pi_145487515
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2014 08:53 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Ja, dat maakt ze niet minder leuk. Haha vorig jaar vonden ik en vrienden de rijen voor de games veel te lang, dus gingen we maar met iedereen op de foto :')
Ik heb daar echt helemaal niks mee, met dat soort lui.
pi_145487596
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 11:59 schreef Syntos het volgende:
Wilt er iemand nog een Timid 5IV Cyndaquil met Double Kick/Extrasensory/Nature Power/Quick Attack?
Heb iets van 3 boxen vol. :')
Met HA? Ik wil er trouwens sowieso wel één :P
pi_145487770
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 12:26 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Met HA? Ik wil er trouwens sowieso wel één :P
Cyndaquil met HA is niet vrijgegeven. ;(
Ik heb ze met verschillende 5IV sets, maar nog twee met -Atk.
pi_145487822
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 12:30 schreef Syntos het volgende:
[..]
Cyndaquil met HA is niet vrijgegeven. ;(
Ik heb ze met verschillende 5IV sets, maar nog twee met -Atk.
Ik wil er wel een met -Atk. Ben op zn vroegst om 18:30 online denk ik.
pi_145488099
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 11:59 schreef Syntos het volgende:
Wilt er iemand nog een Timid 5IV Cyndaquil met Double Kick/Extrasensory/Nature Power/Quick Attack?
Heb iets van 3 boxen vol. :')
Sure!
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145488999
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2014 12:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Sure!
Geef maar een gil wanneer je kan.
pi_145489067
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2014 13:06 schreef Syntos het volgende:
[..]
Geef maar een gil wanneer je kan.
Gil
Thanks!
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145498484
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2014 13:06 schreef Syntos het volgende:
[..]
Geef maar een gil wanneer je kan.
Gil ^^

Edit: Oh wacht, update eerst ....

Laat maar, mn SD kaart faalde gewoon...
pi_145498576
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 17:34 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Gil ^^
Edit: Oh wacht, update eerst ....
Stuur maar een request wanneer je wilt, ben nog wel even online.
pi_145525041
quote:
A maintenance period is approaching. During this time, codes you received via promotions will not be redeemable in your Pokémon X or Pokémon Y game. This maintenance period will start on the following days:

US: Monday, November 3, and continue until Wednesday, November 5
UK: Tuesday, November 4, and continue until Thursday, November 6
Met UK bedoelen ze toch niet heel Europa hoop ik?

Edit: Oh wacht, 4 november pas. :') ging er automatisch vanuit dat het morgen was.

[ Bericht 16% gewijzigd door Syntos op 14-10-2014 11:38:37 ]
pi_145526936
Krijg het nergens gevonden, dus ik vraag het maar hier: Iemand een idee vanaf hoe laat je de demo kunt downloaden? Is het 0:00 of moet ik wachten met spelen tot morgen na het werk?
pi_145532488
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 12:38 schreef Lhyanna het volgende:
Krijg het nergens gevonden, dus ik vraag het maar hier: Iemand een idee vanaf hoe laat je de demo kunt downloaden? Is het 0:00 of moet ik wachten met spelen tot morgen na het werk?
Volgens mij kort na 0:00 kun je hem downloaden. Kan zijn dat je wel de Nintendo eShop ff moet herstarten.
pi_145532754
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:20 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Volgens mij kort na 0:00 kun je hem downloaden. Kan zijn dat je wel de Nintendo eShop ff moet herstarten.
Dat gaat mn baas niet leuk vinden :D
pi_145533173
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:27 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Dat gaat mn baas niet leuk vinden :D
Prioriteiten... :P

edit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 18% gewijzigd door SharQueDo op 14-10-2014 17:54:09 ]
pi_145541932
Vliegen met Latios en Latias, en als ik de artwork moet geloven, vliegen ze je naar plekken waar je legendaries kunt vangen.

Verder kun je unieke Pokémon vangen door ze te besluipen, en de gevangen Pokémon kennen dan moves die ze anders niet zomaar kunnen leren. Tof :)
pi_145544828


Duurt lang. ;(
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:41:09 #30
176766 crew  zoem
zoemt
pi_145544909
Jij hebt tenminste een code
pi_145545069
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:41 schreef zoem het volgende:
Jij hebt tenminste een code
Willen we meer, of minder spoilers? :7
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:44:33 #32
176766 crew  zoem
zoemt
pi_145545087
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:44 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Willen we meer, of minder spoilers? :7
Meer codes!
pi_145545188
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:44 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Willen we meer, of minder spoilers? :7
Minder pls, aangezien ik hem niet wil ik er zo min mogelijk over weten. Gaat niet lukken tho.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145545221
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:44 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Willen we meer, of minder spoilers? :7
Minder was leuker geweest, maar dat is nu wel te laat dankzij Serebii. :{
pi_145545246
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:47 schreef Syntos het volgende:
[..]
Minder was leuker geweest, maar dat is nu wel te laat dankzij Serebii. :{
Naar Serebii gaan en geen spoilers verwachten. :|W
pi_145545833
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:47 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Naar Serebii gaan en geen spoilers verwachten. :|W
Yup. :@ Wist niet dat de demo al uit was in sommige gebieden anders had ik niet gekeken. -O-
Enigste wat ik zelf wou ontdekken waren de nieuwe megas. maar goed, pech gehad.
pi_145546509
Oké, ik ben up to date :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145546702
OKé ik ga morgen voordat ik naar school ga toch maar even langs de game mania denk ik.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145546755
Mocht er iemand op de een of andere manier een demo-code over hebben straks... Ik hou me aanbevolen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_145557851
Hij speelt fijn! Je kan 10 keer de demo spelen en bij iedere gewonnen keer kan je een item krijgen /pokemon die je kan overzetten.. Daarna kan je doorspelen maar krijg je niks meer
pi_145558282
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 08:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hij speelt fijn! Je kan 10 keer de demo spelen en bij iedere gewonnen keer kan je een item krijgen /pokemon die je kan overzetten.. Daarna kan je doorspelen maar krijg je niks meer
Schijnbaar krijg je ook iets als je iedere dag speelt. Had dat ergens gelezen op Serebii.
pi_145560199
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:10 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Schijnbaar krijg je ook iets als je iedere dag speelt. Had dat ergens gelezen op Serebii.
Mega Steelix 1 Adventure
Mega Glalie 1 Adventure
PokéBall Set 3 Adventures
Heal Bal Set 5 Adventures
Heart Scale Set 7 Adventures
Heart Scale Set 10 Adventures
Niet heel boeiend, maar het scheelt je wel luvdiscs vissen.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145560225
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Mega Steelix 1 Adventure
Mega Glalie 1 Adventure
PokéBall Set 3 Adventures
Heal Bal Set 5 Adventures
Heart Scale Set 7 Adventures
Heart Scale Set 10 Adventures
Niet heel boeiend, maar het scheelt je wel luvdiscs vissen.
De demo is er net een dag, lijkt me sterk dat Serebii dan weet wat we krijgen als we tot 21(?) november iedere dag inloggen :P
pi_145560234
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:41 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
De demo is er net een dag, lijkt me sterk dat Serebii dan weet wat we krijgen als we tot 21(?) november iedere dag inloggen :P
Nvm, je bedoelde dit denk ik.
They also wish for you to play the demo every day, saying something special will happen if so.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145560315
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nvm, je bedoelde dit denk ik.
They also wish for you to play the demo every day, saying something special will happen if so.
Dat ja :P

Laten we speculeren, ik zeg: De andere mega stone :P. Lijkt me wel een veilige gok
pi_145560406
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:45 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Dat ja :P
Laten we speculeren, ik zeg: De andere mega stone :P. Lijkt me wel een veilige gok
Als het Solrock/lunatone stone is dan hoef ik hem toch niet :P

Ik denk dat ik ook niet met een starter ga spelen als hij uit is.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145560490
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:49 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Als het Solrock/lunatone stone is dan hoef ik hem toch niet :P
Ik denk dat ik ook niet met een starter ga spelen als hij uit is.
Mega Blaziken _O_

Maar als ze zich bij nintendo gewoon hun woord houden, dat je meteen bij pokemon uit de bank kan, dan heb ik al een leuk team klaar staan ^^
pi_145560546
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:52 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Mega Blaziken _O_
Maar als ze zich bij nintendo gewoon hun woord houden, dat je meteen bij pokemon uit de bank kan, dan heb ik al een leuk team klaar staan ^^
Mwah, tot na de league laat ik alles lekker staan.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145561284
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:14 schreef Roburtt het volgende:
OKé ik ga morgen voordat ik naar school ga toch maar even langs de game mania denk ik.
waar zie je dat je demo krijgt bij gamemania? kan dat nergens vinden namelijk, anders ga ik straks in me pauze ook ff langs :9
pi_145561400
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:23 schreef boik het volgende:
[..]
waar zie je dat je demo krijgt bij gamemania? kan dat nergens vinden namelijk, anders ga ik straks in me pauze ook ff langs :9
Zag het voorbij komen op Serebii, maar ook op andere sites.
pi_145561616
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:23 schreef boik het volgende:
[..]
waar zie je dat je demo krijgt bij gamemania? kan dat nergens vinden namelijk, anders ga ik straks in me pauze ook ff langs :9
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:27 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Zag het voorbij komen op Serebii, maar ook op andere sites.
Ja precies. Vanaf vandaag.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145564515
Neem wel je 3DS mee als je gaat. Je krijgt de code via de Nintendo Zone.
pi_145566952
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
[..]
Ja precies. Vanaf vandaag.
[
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 13:10 schreef Syntos het volgende:
Neem wel je 3DS mee als je gaat. Je krijgt de code via de Nintendo Zone.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:27 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Zag het voorbij komen op Serebii, maar ook op andere sites.
top bedankt! :)
alsnog vergeten langs te gaan :')
pi_145567412
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:52 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Mega Blaziken _O_
Maar als ze zich bij nintendo gewoon hun woord houden, dat je meteen bij pokemon uit de bank kan, dan heb ik al een leuk team klaar staan ^^
Oh ja, dat moet ik nog doen! Even teampje klaar zetten. Zin an :)
pi_145568702
Maar je moet de demo dus minstens 1x per dag voltooien tot ORAS uit is om nog iets vrij te spelen?
pi_145568765
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:12 schreef Syntos het volgende:
Maar je moet de demo dus minstens 1x per dag voltooien tot ORAS uit is om nog iets vrij te spelen?
Schjinbaar, niks officieels over gezien. Misschien is het ook wel iets voor alleen Japan, maar ik ga denk ik de gok niet wagen om iets mis te lopen. Ik start hem wel iedere dag op :P
pi_145572135
Nog iemand die mij een downloadcode kan DM-en? Er is geen GM hier :(
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 15 oktober 2014 @ 18:24:39 #58
176766 crew  zoem
zoemt
pi_145575851
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:46 schreef Redbullkid het volgende:
Nog iemand die mij een downloadcode kan DM-en? Er is geen GM hier :(
Dit dus :@
pi_145578746
Bus was vertraagd, dus had geen tijd om langs te gaan.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145583205
Blijkbaar kan je hier codes krijgen, al moet je wel een betalingsmogelijkheid opgeven.
Volgens users op een andere site werkt het.

http://www.shopto.net/microsite/pokemon_demo
pi_145583940
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 21:19 schreef Syntos het volgende:
Blijkbaar kan je hier codes krijgen, al moet je wel een betalingsmogelijkheid opgeven.
Volgens users op een andere site werkt het.
http://www.shopto.net/microsite/pokemon_demo
Ik heb iig een code, nu nog ff testen.

Er zijn wel creditcardgegevens nodig idd.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_145585516
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 21:35 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik heb iig een code, nu nog ff testen.

Er zijn wel creditcardgegevens nodig idd.
Ugh ik heb geen creditcard :(
pi_145589088
Moet zeggen dat de demo wel behoorlijk hype-train is hoor. Flutverhaaltje, battles die een ongeboren vrucht ook nog kan winnen...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_145593529
Ik wacht gewoon tot de game er is.

En ben je ooit een moeilijke trainer battle in Pokémon tegengekomen?
pi_145593800
Ik heb net een code in de mail gehad van Amazon, wie wil?
pi_145594045
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 08:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb net een code in de mail gehad van Amazon, wie wil?
ik! zou echt vet zijn :o

het liefst via dm :p

[ Bericht 2% gewijzigd door Redbullkid op 16-10-2014 08:44:21 ]
pi_145594218
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 07:24 schreef Mystikvm het volgende:
Ik wacht gewoon tot de game er is.

En ben je ooit een moeilijke trainer battle in Pokémon tegengekomen?
In de demo is eigenlijk alles OHKO, en aangezien het geen team is wat je zelf hebt getraind, is dat niet bepaald bevredigend,...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_145595841
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 08:46 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

In de demo is eigenlijk alles OHKO, en aangezien het geen team is wat je zelf hebt getraind, is dat niet bepaald bevredigend,...
Jij kan hem in elk geval spelen :P . Ik misschien ook als Rob_La_Chouffe mij echt een democode wilt sturen. :D
pi_145599782
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:19 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

First come!

Ik heb geen tijd om te reageren dit weekend want ik vier mn verjaardag dan :/
Had je al een code?
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 16 oktober 2014 @ 12:33:19 #70
176766 crew  zoem
zoemt
pi_145599872
More codes, we need more demo codes!

Hier twee lijsten vol dus :D
http://pastebin.com/a2mGV2N7
http://pastebin.com/YCMweV9m
pi_145599978
Hoop dat er nog werkende codes zijn om half 6 als ik thuis kom xD
pi_145599995
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:30 schreef Syntos het volgende:

[..]

Had je al een code?
Ja :D. Van Lollertrolle gehad
pi_145600053
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:37 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ja :D. Van Lollertrolle gehad
Oke. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:37 schreef Redbullkid het volgende:
Hoop dat er nog werkende codes zijn om half 6 als ik thuis kom xD
Wil jij toevallig nog een code? :P
pi_145600074
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:39 schreef Syntos het volgende:

[..]

Oke. :)

[..]

Wil jij toevallig nog een code? :P
Jaaaa :D als het kan in DM :o
pi_145615947
Die soundtracks _O_
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 16 oktober 2014 @ 21:13:47 #76
176766 crew  zoem
zoemt
pi_145617022
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:40 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Mega Steelix 1 Adventure
Mega Glalie 1 Adventure
PokéBall Set 3 Adventures
Heal Bal Set 5 Adventures
Heart Scale Set 7 Adventures
Heart Scale Set 10 Adventures
Niet heel boeiend, maar het scheelt je wel luvdiscs vissen.
Op basis van wat krijg je ofwel een Glalie of een Steelix? Ik heb de Glalie in ieder geval.
pi_145617045
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:13 schreef zoem het volgende:

[..]

Op basis van wat krijg je ofwel een Glalie of een Steelix? Ik heb de Glalie in ieder geval.
Ik ook enkel een Glalie helaas.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  donderdag 16 oktober 2014 @ 21:24:36 #78
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_145617632
Kreeg mn democode van Nintedo Denemarken :D Kga t maar s proberen :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_145617791
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:13 schreef zoem het volgende:

[..]

Op basis van wat krijg je ofwel een Glalie of een Steelix? Ik heb de Glalie in ieder geval.
Steelix is, voor zover bekend, Japan-only.
pi_145618060
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:27 schreef Syntos het volgende:

[..]

Steelix is, voor zover bekend, Japan-only.
Matig
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145618182
quote:
10s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:32 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Matig
Eerst maar eens kijken wat de VS krijgt.
Als zij de Steelix krijgen dan is het makkelijk ruilen. :)

En anders komt er vast wel een event voor één of beide mega stones.
pi_145635127
A05RHPQM0CDAY6TS

Voor als iemand de demo nog wil spelen
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:13:17 #83
176766 crew  zoem
zoemt
pi_145635361
Mijn Intertoys-vestiging wist niets van het Gengar-event. Op een aangeplakte poster staat wel het Diancie-event, maar alleen in combinatie met een preorder aldaar te krijgen vanaf 10 november :{
pi_145637378
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:13 schreef zoem het volgende:
Mijn Intertoys-vestiging wist niets van het Gengar-event. Op een aangeplakte poster staat wel het Diancie-event, maar alleen in combinatie met een preorder aldaar te krijgen vanaf 10 november :{
Minder dat....
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 04:06:38 #85
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_145660317
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
A05RHPQM0CDAY6TS

Voor als iemand de demo nog wil spelen
Thnx! Ik heb m gebruikt.. geen GM in de omgeving, ik ben er superblij mee :)
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_145663049
Haven fun!
pi_145664596
Na 7 keer is die demo wel echt verschrikkelijk :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145664669
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:12 schreef Roburtt het volgende:
Na 7 keer is die demo wel echt verschrikkelijk :')
Nog maar 33 keer ofzo voor die ''play every day and you get a reward''. :P
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:32:58 #89
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_145677167
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_145729259
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:15 schreef Syntos het volgende:

[..]

Nog maar 33 keer ofzo voor die ''play every day and you get a reward''. :P
Oh ja helemaal vergeten. Nouja ik heb hem sinds donderdag niet meer gespeeld haha.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145819813
Nou, bij mijn lokale Intertoys wisten ze dus niks van die Gengar codes. :')

Hopen maar dat ze die Diancie codes wel krijgen.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 16:23:25 #92
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_145820529
Heb zojuist mijn Omega Ruby kopie besteld op wehkamp, ook nog wat korting gekregen :)

Nu nog wachten tot 28 November :{
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_145843465
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 16:06 schreef Syntos het volgende:
Nou, bij mijn lokale Intertoys wisten ze dus niks van die Gengar codes. :')

Hopen maar dat ze die Diancie codes wel krijgen.
Nederland :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  donderdag 23 oktober 2014 @ 21:31:05 #94
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_145866828
Nog iemand een download code voor de demo over?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_146080190
Patch 1.3 is nu uit. :)

quote:
Fixes:
-Various bugs have been fixed in order to provide a smoother gaming experience.
-Added new animations for the Great Ball, Ultra Ball, Dusk Ball, Timer Ball, Repeat Ball, Net Ball, Nest Ball, Heal Ball, Luxury Ball, Premier Ball.
-Fixed the glitch preventing Vivillon's menu image from appearing in Friend Safari.
Te downloaded via de eShop of QR code;
  woensdag 29 oktober 2014 @ 22:58:57 #96
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_146096518
Gooi demo code!
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 oktober 2014 @ 23:02:11 #97
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146096668
Als je voor het eerst de demo speelt hint die kerel dat je zijn shiny pokemon mag krijgen zou dat de dailyreward zijn?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_146096737
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je voor het eerst de demo speelt hint die kerel dat je zijn shiny pokemon mag krijgen zou dat de dailyreward zijn?
Is een wifi event wat uitkomt met de launch van ORAS.

http://www.pokemonrubysap(...)n/get-a-shiny-beldum
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 oktober 2014 @ 23:43:36 #99
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146098744
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 23:03 schreef Syntos het volgende:

[..]

Is een wifi event wat uitkomt met de launch van ORAS.

http://www.pokemonrubysap(...)n/get-a-shiny-beldum
Jammer had gehoopt dat hij exclusief ging zijn voor de demo mensen.
Edit: Het ging niet om een Beldum.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_146105200
quote:
14s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 23:43 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Jammer had gehoopt dat hij exclusief ging zijn voor de demo mensen.
Edit: Het ging niet om een Beldum.
Het ging om die Metagross van hem, de laatste evolutie van Beldum ;).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')