abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:15:55 #1
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145454437


Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2014 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verlopen Challenges
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Why we run
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 12-10-2014 23:58:48 ]
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:16:58 #2
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145454473
Steigerrun vs steigerung. Ik twijfelde al :D Ik liep en steigerde iig flink :P

Nogmaals een prachtig resultaat voor onze heldin :Y
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:17:03 #3
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145454474
Hoppa voor SEM!!!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_145454501
_O_ Semmie _O_
Held
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 oktober 2014 @ 14:22:01 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145454623
Man man man wat een marathonhelden hebben we er dit jaar toch bijgekregen in dit topic. Wie had dat een jaar of 2 a 3 terug kunnen denken toen de meesten van ons aan het tobben waren met Evy.

Ik ben fier op jullie allemaal! *strooit bloemen rond*
pi_145454683
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Man man man wat een marathonhelden hebben we er dit jaar toch bijgekregen in dit topic. Wie had dat een jaar of 2 a 3 terug kunnen denken toen de meesten van ons aan het tobben waren met Evy.

Ik ben fier op jullie allemaal! *strooit bloemen rond*
vergeet niet een bloemetje jouw kant op te gooien _O_
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2014 @ 14:27:22 #7
87554 Cee
Welluk?
pi_145454788
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Man man man wat een marathonhelden hebben we er dit jaar toch bijgekregen in dit topic. Wie had dat een jaar of 2 a 3 terug kunnen denken toen de meesten van ons aan het tobben waren met Evy.
Ik ben fier op jullie allemaal! *strooit bloemen rond*
Noem het toeval, maar naar aanleiding van je post besloot ik zomaar lukraak een oud topic uit deze reeks te bekijken, en daar kwam ik gewoon Semtex' eerste post tegen. :D
quote:
14s.gif Op zondag 5 februari 2012 13:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ook maar eens hier posten. Sinds ik afgelopen week eindelijk hardloopschoenen gekocht heb, heb ik de smaak te pakken. Ik rende op platte, dempingsloze adidasjes sinds ongeveer oktober. Wát een verschil! Ik zit qua afstanden nu rond de 6,5/7km en loop tot nu toe binnen (op de band). Ik had eerst als hoofddoel af te vallen, dat is inmiddels gelukt.
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 14:28:51 #8
155227 crew  Guppy
dus
pi_145454845
Hebben we geen screenshot van SEM? _O_
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_145454962
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:09 schreef Quoi het volgende:
:D Geef je me nog even de ongepolijste conclusie van jullie evaluatie? Ik ben er zelf nl ook nog niet uit ;)
Ik denk dat het een mentale kwestie is, d.w.z. het heeft met zelfvertrouwen te maken. Je kunt meer dan je denkt.

Ik zag Semtex net hevig knuffelen met een dranghek op Omroep Brabant, maar dat mag ook wel als je zo'n goede eerste Marathon weet te voltooien. Bijzonder knap gedaan! ^O^

Ben ik trouwens heel slecht als ik meteen denk dat een verslaggeefster met lang blond haar nóóit zal afstappen op een loopster met dito lang blond haar?
pi_145454995
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Hebben we geen screenshot van SEM? _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get stoned
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:35:55 #11
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145455083
Ik heb hier in 2012 ook wel eens gepost denk ik. Toen begon ik.
Verder pas sinds eind 2013 wat actiever hier
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:38:44 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145455187
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:32 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik denk dat het een mentale kwestie is, d.w.z. het heeft met zelfvertrouwen te maken. Je kunt meer dan je denkt.
Ik zag Semtex net hevig knuffelen met een dranghek op Omroep Brabant, maar dat mag ook wel als je zo'n goede eerste Marathon weet te voltooien. Bijzonder knap gedaan! ^O^
Ben ik trouwens heel slecht als ik meteen denk dat een verslaggeefster met lang blond haar nóóit zal afstappen op een loopster met dito lang blond haar?
Oja, dat geloof ik ook voor de Rottemeren. Oostland blijft een mirakel. Afijn, terug naar de comfortzone en van daaruit trainen naar een nieuwe moet voor genoeg vertrouwen gaan zorgen :Y
In ieder geval hielp zo'n simpele 5 km vandaag wel heel erg. Ik bedacht me dat ik echt wel goed kan lopen en in een goede conditie ben. Ik moet gewoon die lange-afstands-negatieve-spiraal uit.

Daar zit wel wat in, jouw 'blond interviewt geen blond' analyse. En kunnen ze die mensen niet even goed briefen van tevoren ofzo?
pi_145455249
Ik post hier al sinds deel 2 van het hardlopen voor beginners-topic, toen nog in SPT :D.
Get stoned
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:41:30 #14
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145455276
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:38 schreef Quoi het volgende:

[..]

Oja, dat geloof ik ook voor de Rottemeren. Oostland blijft een mirakel. Afijn, terug naar de comfortzone en van daaruit trainen naar een nieuwe moet voor genoeg vertrouwen gaan zorgen :Y
In ieder geval hielp zo'n simpele 5 km vandaag wel heel erg. Ik bedacht me dat ik echt wel goed kan lopen en in een goede conditie ben. Ik moet gewoon die lange-afstands-negatieve-spiraal uit.

Daar zit wel wat in, jouw 'blond interviewt geen blond' analyse. En kunnen ze die mensen niet even goed briefen van tevoren ofzo?
Oostland was warm, je kon niet je eigen ding doen vanwege de groep en dat bij elkaar maakt het mentaal zwaaaaaar!
Gewoon lekker rustig opnieuw opbouwen, ik doe gezellig mee.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 oktober 2014 @ 14:45:03 #15
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:45:47 #16
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145455437
SEMTEX! *O* *G* *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_145455492
Fantastisch gedaan Semtex, wat een goede tijd *O*
pi_145455556
quote:
"Vervelend dat snelheid niet in km/u is". Heel herkenbaar voor een beginnend loper.
"Eind augustus meedoen aan een 5 km". En nog steeds niet gedaan.

quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oja, dat geloof ik ook voor de Rottemeren. Oostland blijft een mirakel. Afijn, terug naar de comfortzone en van daaruit trainen naar een nieuwe moet voor genoeg vertrouwen gaan zorgen :Y
In ieder geval hielp zo'n simpele 5 km vandaag wel heel erg. Ik bedacht me dat ik echt wel goed kan lopen en in een goede conditie ben. Ik moet gewoon die lange-afstands-negatieve-spiraal uit.
Precies, dat denk ik ook! Gewoon weer met vertrouwen en plezier wat kortere afstanden lopen en volgend jaar weer eens een HM. Oostland was qua omstandigheden misschien wel een van de zwaarste HM's van dit jaar (veel zwaarder dan CPC en Westland, en ja, dat ligt aan de dauwpunten), al moet die van Leiden helemaal afschuwelijk geweest zijn.

quote:
Daar zit wel wat in, jouw 'blond interviewt geen blond' analyse.
Het is echt zo he, dat dat zo werkt bij jullie vrouwwezens. Ordinaire kutnijd.
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:49:24 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145455566
Dank :D nu onderweg naar huis, alles bijlezen O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_145455617
Pfft mijn eerste post is niet het vermelden waard, nog niet zo heel lang geleden, nog geen anderhalf jaar geleden (maar nu al wel een marathon gelopen, eigenlijk best snel :o )
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_145455664
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:49 schreef SEMTEX het volgende:
Dank :D nu onderweg naar huis, alles bijlezen O+
Goed gedaan, gefeliciteerd! *O*
pi_145455682
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:49 schreef SEMTEX het volgende:
Dank :D nu onderweg naar huis, alles bijlezen O+
Heldin _O_!
Get stoned
pi_145455705
Kijk, goed nieuws, Eindhoven is ineens op mijn lijstje met eventueel nog te lopen marathons verschenen:

omroepbrabant twitterde op zondag 12-10-2014 om 14:35:23 Parcours #MarathonEindhoven gaat weer op de schop: er komt één lange ronde. Volg het laatste nieuws in de liveblog http://t.co/Gg5HgZXYMk reageer retweet
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_145455789
Gefeliciteerd Semtex! Topper!! _O_
pi_145455824
En de klok schiet langs de tijd die ik vorige week liep :D
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')