abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_145432756


It is the era of an Old Horde, forged with steel rather than fel blood. A union of great orc clans, the Iron Horde, tramples the planet Draenor beneath terrifying war machines. Azeroth falls next. Worlds uncounted will follow.

You must mount a desperate charge on Draenor – savage home of orcs and adopted bastion of stoic draenei – at this pivotal moment. Your allies are legends from across time; your fortress a foothold in an alien land. Lead the armies of one world against another…before the future itself is unmade.


Cinematic trailer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New map
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New Features
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145432902
Het verdwijnen van die legendairy cape quest is een ding, maar betekent dat dan ook dat de 100% rep buff voor The Black Prince dinsdag weggaat? Ik heb die shit allemaal nog nooit gedaan dus geen idee of het met elkaar in verband staat... :@
pi_145433414
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:13 schreef GlenSpey het volgende:
Het verdwijnen van die legendairy cape quest is een ding, maar betekent dat dan ook dat de 100% rep buff voor The Black Prince dinsdag weggaat? Ik heb die shit allemaal nog nooit gedaan dus geen idee of het met elkaar in verband staat... :@
Nee, ik denk dat dat blijft.

Maar het feit dat alle valor points weg gaan betekent wel dat de quest waarbij je 3000 valorpoints moet halen verdwijnt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145433952
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dat blijft.
Maar het feit dat alle valor points weg gaan betekent wel dat de quest waarbij je 3000 valorpoints moet halen verdwijnt.
Dat maakt die quest al iets sneller te halen. Hoef je niet 3 weken te grinden. (Of als je pech hebt en al Valor points hebt gehaald voordat je de quest oppakt, 4 weken).

Ik heb de legendary cloak inmiddels :) Moet alleen garrosh nog killen.
pi_145433962
Godverdomme, wéér zo'n broodmongool die de halve instance in één keer meent te moeten pullen. Wipe in Halls of Stone en dan kicken ze MIJ :( :r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145434282
Dat wordt volgens mij nog leuk in WoD, d'r zijn altijd mensen die healers zoals ze nu zijn verwachten, als de healer dan "slecht" healed na alle veranderingen, ligt 't aan de healer :')
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 19:16:25 #7
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_145434362
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 19:13 schreef Holyme het volgende:
Dat wordt volgens mij nog leuk in WoD, d'r zijn altijd mensen die healers zoals ze nu zijn verwachten, als de healer dan "slecht" healed na alle veranderingen, ligt 't aan de healer :')
Die dps leren het vanzelf als ze na 10 dungeons nog steeds geen goeie healer zijn tegengekomen.
pi_145434566
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 19:13 schreef Holyme het volgende:
Dat wordt volgens mij nog leuk in WoD, d'r zijn altijd mensen die healers zoals ze nu zijn verwachten, als de healer dan "slecht" healed na alle veranderingen, ligt 't aan de healer :')
Dat klinkt alsof ik eerst maar alleen met guildies dungeons ga doen 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145435097
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik eerst maar alleen met guildies dungeons ga doen 8-)
idd _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145435159
Zin in de patch! _O_
pi_145435897
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:05 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart natuurlijk waarom je bij het begin van bijna iedere random wel een paar kneusjes hebt die direct de groep weer verlaten :') echt schijtirritant vooral als DPS want dan zit je toch al met langere queue's.
Nee, Dan krijgen ze gewoon een 30 min deserter buff, Of als er bv een boss gekilled is moeten ze 15 min wachten totdat ze kunnen re-queuen
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_145437161
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:08 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Nee, Dan krijgen ze gewoon een 30 min deserter buff, Of als er bv een boss gekilled is moeten ze 15 min wachten totdat ze kunnen re-queuen
Wat kan jou die buff nou schelen als je toch even klaar bent met instances?
Als je groep om wat voor reden dan ook disband voordat jij je quests in kan leveren is het de snelste manier om quests in te leveren.
Comfortably numb
pi_145438223
weet iemand hoe je het snelst een boar als mount kan krijgen in WoD?
pi_145440313
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 19:13 schreef Holyme het volgende:
Dat wordt volgens mij nog leuk in WoD, d'r zijn altijd mensen die healers zoals ze nu zijn verwachten, als de healer dan "slecht" healed na alle veranderingen, ligt 't aan de healer :')
Cataclysm flashback ;(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_145442265
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 22:28 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Cataclysm flashback ;(
Jezus, ja dat klopt, kut tijd wat dat qua healen zeg, in het begin. :P
pi_145443334
Zo, gistermiddag begonnen op lvl 50 en ik inmiddels ben ik als kersverse lvl 70 in Howling Fjord gearriveerd. Dan nu dus ook het stuk waar ik t meest tegenop zie: Northrend :'(
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 00:37:33 #17
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145444520
Northrend is juist leuk joh, vooral Howling Fjord > Borean Tundra. Ik vind de Tundra echt geen zak aan :P

Ik heb Howling Fjord > Dragonblight > Zul'Drak > Icecrown gedaan.

Borean Tundra, Sholazar Basin, Grizzly Hills en Storm Peaks vind ik saai :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145445266
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Northrend is juist leuk joh, vooral Howling Fjord > Borean Tundra. Ik vind de Tundra echt geen zak aan :P
Ik heb Howling Fjord > Dragonblight > Zul'Drak > Icecrown gedaan.
Borean Tundra, Sholazar Basin, Grizzly Hills en Storm Peaks vind ik saai :P
Borean sla ik ook standaard over. Voor mij is de volgorde Howling Fjord > Shola'zar > Storm Peaks. Het liefst zou ik die laatste ook overslaan, maar van eerdere chars weet ik dat ik vaak net iets tekort kom als ik eenmaal met Sholazar klaar ben. De gaten probeer ik met dungeons op te vullen :)

Nu alweer 72 dus het gaat snel, eens kijken of we morgen Northrend alweer kunnen verlaten 8-)
  zondag 12 oktober 2014 @ 01:35:48 #19
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145445872
Glen moet je nog je gold transfer doen :?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_145446517
quote:
7s.gif Op zondag 12 oktober 2014 01:35 schreef Smoofie het volgende:
Glen moet je nog je gold transfer doen :?
Ja. Morgen maar ff kijken :)
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 04:01:39 #21
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145447410
Haha, damn! Lvl 80, naar Hyjal en daar een complete Wild Soul-set aangeschaft (op de chest na), meteen een healthboost van 6k _O_ Kostte me maar 315gc :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 04:28:27 #22
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145447512
Gristus te paard wat een verschil met gewone dungeons healen _O- Net ff Black Rock Mountain gedaan en moest zelfs Regrowth casten! :o
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 12 oktober 2014 @ 05:31:45 #23
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_145447675
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 04:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gristus te paard wat een verschil met gewone dungeons healen _O- Net ff Black Rock Mountain gedaan en moest zelfs Regrowth casten! :o
Daaaaaaamn bitch
pi_145447823
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 04:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gristus te paard wat een verschil met gewone dungeons healen _O- Net ff Black Rock Mountain gedaan en moest zelfs Regrowth casten! :o
WAJOOWWWWW
pi_145448099
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 23:27 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jezus, ja dat klopt, kut tijd wat dat qua healen zeg, in het begin. :P
Oh ja, daar werd ik toen heel onzeker van want in WotLK was het zo belachelijk eenvoudig en ineens was ik 'slecht'. Nou ja, de bedoeling was dat mensen gingen cc'en en zo, maar dat deden ze dan niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')