abonnement Unibet Coolblue
pi_145355537
Even een vraagje:
Naturisten/nudisten lopen in hun blote kont op het strand/het nudistenresort en de mannen zien een knappe vrouw/man (afhankelijk van hun geaardheid) voorbij lopen oid.

Zeker als je onder de 30 bent kan je nog wel eens een stijve krijgen. Lopen ze daar dan ongegeneerd mee rond, of doen ze iets om het te verbergen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145355620
Daar hebben ze handdoeken voor.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_145355643
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:44 schreef Hoplahopla het volgende:
Daar hebben ze handdoeken voor.
Hele dag met handdoeken lopen? Ook als je in de naturisten supermarkt staat?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145355659
quote:
5s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hele dag met handdoeken lopen? Ook als je in de naturisten supermarkt staat?
Als man kun je moeilijk je stijve controleren. Ze lopen vaak met een handdoek om hun nek.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  donderdag 9 oktober 2014 @ 09:48:15 #5
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145355700
Je hangt gewoon je handdoek eraan.. dan valt het niet op.. 8-)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_145355788
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:46 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Als man kun je moeilijk je stijve controleren. Ze lopen vaak met een handdoek om hun nek.
U bent ervaringsdeskundige?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145355810
quote:
5s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

U bent ervaringsdeskundige?
Een vriend van me was naturist. Wel eens e.e.a. van gehoord.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_145355951
Snel het koude zeewater in!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 10:11:45 #9
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_145356300
Ook boven de 30 doet-ie het nog, hoor. :')
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_145356954
Gewoon zo draaien/gaan stonen dat ie constant in richting van de oorzaak wijst en er geen ongelukkige misverstanden ontstaan.
Je suis Charlie Sheen
pi_145357075
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ook boven de 30 doet-ie het nog, hoor. :')
Bij mij ook wel (38 jaren) maar ik heb niet bij de geringste inkijk een stijve meer...
Nee, zoenen of meer aktie van de dame haar kant is nodig dan :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 10:55:31 #12
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_145357518
quote:
5s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:41 schreef Godshand het volgende:
Even een vraagje:
Naturisten/nudisten lopen in hun blote kont op het strand/het nudistenresort en de mannen zien een knappe vrouw/man (afhankelijk van hun geaardheid) voorbij lopen oid.
Zeker als je onder de 30 bent kan je nog wel eens een stijve krijgen. Lopen ze daar dan ongegeneerd mee rond, of doen ze iets om het te verbergen?
Wij gingen ''vroeger'' altijd 4 weken lang naar naturisten campings in Frankrijk in de zomer. Ik ben er dus van jongs af aan mee opgegroeid. Het is eigenlijk geweldig, en het publiek dat daar komt is ook nog eens super leuk over het algemeen. Het zijn vaak ook nog nettere mensen dan publiek dat op ''normale'' campings komt. En met seks heeft een naturisten camping al helemaal niks te maken, echt 0,0. Natuurlijk gebeuren er savonds onder jongeren wel ''dingen'', maar zeker niet meer dan op een normale camping, misschien zelfs wel minder.

De eerste 19 jaar van mijn leven ben ik dus naturist geweest, en ik heb het echt als super leuk ervaren. En nee, met een stijve lopen mensen daar echt totaal niet rond. Als iedereen naakt is dan kijk je op de 1 of andere manier gewoon niet op die manier naar elkaar. De eerste dag is het natuurlijk elk jaar wel weer even wennen, maar dat je raakt er heel snel aan gewend.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 10:56:01 #13
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_145357536
quote:
5s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
U bent ervaringsdeskundige?
O, en ik ben dus iig wel ervarings- deskundige :D
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:06:39 #14
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_145357846
quote:
5s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hele dag met handdoeken lopen? Ook als je in de naturisten supermarkt staat?
Klopt, meestal lopen jongeren wel met een handdoek om hun middel, en ''ouderen'' met een handdoek om hun nek. Maar als je als jongeren een stijve krijgt met een handdoek om je middel ziet iedereen dat ook wel hoor. Of je moet een heel klein piemeltje hebben ^^
pi_145357949
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:56 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

O, en ik ben dus iig wel ervarings- deskundige :D
Ik zit mobiel dus zie het icoontje niet, maar je bent een man?

Nooit een stijve zomaar gehad? En je stijve ochtendlul dus verbergen onder een handdoek? Dan weet iedereen meteen toch wat er aan de hand is? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:15:35 #16
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_145358113
quote:
5s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zit mobiel dus zie het icoontje niet, maar je bent een man?
Nooit een stijve zomaar gehad? En je stijve ochtendlul dus verbergen onder een handdoek? Dan weet iedereen meteen toch wat er aan de hand is? :')
Ja, ik ben een man. Maar nee, nooit zomaar een stijve gehad. En ja, ik heb wel regelmatig een stijve ochtend lul, maar je kan toch even wachten tot die is gezakt als je uit bed gaat? En meestal als ik opsta dan gaat ie vanzelf wel in slappe-modus.

Overigens denken heel veel mensen dat naturisten campings iets seksueels is. Maar het tegendeel is waar.
pi_145358439
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:15 schreef GwaiLow het volgende:

Overigens denken heel veel mensen dat naturisten campings iets seksueels is. Maar het tegendeel is waar.
Ja, ik weet dat naturisme/nudisme uit een ideaal is dat niets met seks te maken heeft.

Maar zo open en bloot rond lopen, maakt de weg naar seks natuurlijk wel makkelijker. Je hoeft niet de kleren uit te doen voor een goede wip, want die zijn al uit :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:31:30 #18
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_145358610
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat naturisme/nudisme uit een ideaal is dat niets met seks te maken heeft.
Maar zo open en bloot rond lopen, maakt de weg naar seks natuurlijk wel makkelijker. Je hoeft niet de kleren uit te doen voor een goede wip, want die zijn al uit :D
Haha nee, het maakt de weg naar seks eigenlijk juist minder makkelijk. Ten eerste natuurlijk omdat je iemand al naakt hebt gezien en het spannende er op dat vlak al af is. En ten tweede zijn mensen in hun blootje toch iets voorzichtiger en kwetsbaarder. Op klaarlichte dag seks komt niet al zeker niet snel voor. Meestal heb je later op de avond wel gewoon kleren aan trouwens. Dan komt de jeugd bij elkaar, en dan gaat het er dus hetzelfde aan toe als op normale campings.
pi_145358692
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:31 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Haha nee, het maakt de weg naar seks eigenlijk juist minder makkelijk. Ten eerste natuurlijk omdat je iemand al naakt hebt gezien en het spannende er op dat vlak al af is. En ten tweede zijn mensen in hun blootje toch iets voorzichtiger en kwetsbaarder. Op klaarlichte dag seks komt niet al zeker niet snel voor. Meestal heb je later op de avond wel gewoon kleren aan trouwens. Dan komt de jeugd bij elkaar, en dan gaat het er dus hetzelfde aan toe als op normale campings.
Ok, het spannende is er af, maar je ziet toch heus of je iemand haar borsten mooi vind of niet?

Waarom 's avonds weer kleren aan? Omdat het afkoelt? Gewoon lekker in je blootje zuipen toch? Lijkt mij wel tof O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:38:56 #20
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_145358874
quote:
5s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok, het spannende is er af, maar je ziet toch heus of je iemand haar borsten mooi vind of niet?
Waarom 's avonds weer kleren aan? Omdat het afkoelt? Gewoon lekker in je blootje zuipen toch? Lijkt mij wel tof O+
Savonds kan het nogal fris zijn ja. Je kan natuurlijk best in je blootje zuipen, maar dat komt niet heel vaak voor. En ach, je hebt iedereen de hele dag al bloot gezien, dus dan is het best leuk als als je mensen savonds in kleding ziet.

En uiteraard zie je wel of je iemand haar mooi vind. maar toch is het altijd het spannendst als je nog niet weet hoe iemand er naakt uitziet voordat je begint met zoenen, hand in broek, kleding uit...etc etc.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:43:43 #21
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_145359023
quote:
5s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok, het spannende is er af, maar je ziet toch heus of je iemand haar borsten mooi vind of niet?
Waarom 's avonds weer kleren aan? Omdat het afkoelt? Gewoon lekker in je blootje zuipen toch? Lijkt mij wel tof O+
Ik wil je trouwens wel aanraden om het een keer uit te proberen. Gewoon een keer in de zomer 2 weekjes. Ik ken je niet, maar heb het gevoel dat je je goed zou amuseren daar :Y
pi_145359578
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:43 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ik wil je trouwens wel aanraden om het een keer uit te proberen. Gewoon een keer in de zomer 2 weekjes. Ik ken je niet, maar heb het gevoel dat je je goed zou amuseren daar :Y
Dan zou ik voor zo'n resort gaan. Kleumen/stomen (met zon erop) in zo'n tent hoeft voor mij niet.

Alleen zou ik niet durven. Denken ze dat ik helemaal een perv ben :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:19:22 #23
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_145360210
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan zou ik voor zo'n resort gaan. Kleumen/stomen (met zon erop) in zo'n tent hoeft voor mij niet.
Alleen zou ik niet durven. Denken ze dat ik helemaal een perv ben :')
Haha nee je moet het ook met iemand doen. Vriend of vriendin.

Resort lijkt me ook super. Heb je daar een link van? :D
pi_145360256
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:19 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Haha nee je moet het ook met iemand doen. Vriend of vriendin.

Resort lijkt me ook super. Heb je daar een link van? :D
Geen links, maar zag ze vroeger in de Neckermann gids (ja op papier!) staan. Zullen vast niet failliet zijn gegaan denk ik. Als ik er behoefte aan heb google ik ze wel...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:41:30 #25
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_145360887
quote:
6s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen links, maar zag ze vroeger in de Neckermann gids (ja op papier!) staan. Zullen vast niet failliet zijn gegaan denk ik. Als ik er behoefte aan heb google ik ze wel...
Grappig, het bestaat nog wel zie ik op google. Maar je kan ook lekker een dagje Spa wellness (sauna) doen. Genoeg bloot, ontspanning, genot. En vaak mooie vrouwen, voor als je dat ook aanspreekt. Of heb je dat wel eens gedaan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')