abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 januari 2015 @ 15:39:58 #151
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_148807700
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:32 schreef Rob310 het volgende:
eer zie of dat van het toetsenbord nog maar 6 letters naast elkaar zichtbaar zijn. Ik kan door pannen met mijn vingers het beeld o
Dan tik je dubbel op je scherm.

Instellingen --> Toegankelijkheid --> Schermvergroting :)

Moest eraan denken omdat mijn vader precies hetzelfde deed, de telefoon restarten wanneer dat hem overkwam.
It's you my love, you who are the stranger
  zondag 18 januari 2015 @ 22:47:54 #152
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_148824302
quote:
10s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:39 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Dan tik je dubbel op je scherm.

Instellingen --> Toegankelijkheid --> Schermvergroting :)

Moest eraan denken omdat mijn vader precies hetzelfde deed, de telefoon restarten wanneer dat hem overkwam.
Dank dank 😎 dat is 'm. En niet gewoon dubbeltikken maar met twee vingers. Je kunt daarna ook dubbeltikken met twee vingers, vasthouden en dan omhoog of omlaag Pannen om de vergotings schaal in te stellen (dus ook terug naar origineel formaat).
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  dinsdag 20 januari 2015 @ 19:33:33 #153
163194 DrDarwin
Novio-magenta
  dinsdag 20 januari 2015 @ 19:36:13 #154
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_148884199
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 09:47 schreef StateOfMind het volgende:
Ze zullen wel eerst het hogere segment voorzien van Denim en daarna stapsgewijs de lagere range denk ik.
Mijn 1520 heeft nog Cyan, de 520 van mijn vrouw heeft al wel de Denim update.
Ze maakte ineens betere foto's.
  woensdag 21 januari 2015 @ 10:25:15 #155
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_148901641
Gisteren voor het eerst een opname gemaakt bij een concert met mijn nieuwe Lumia 930.

Wist dat het geluid goed zou zijn, en het maakt de verwachtingen zeker waar, erg blij mee :)


[ Bericht 0% gewijzigd door Jovatov op 21-01-2015 10:37:49 ]
  woensdag 21 januari 2015 @ 15:38:21 #156
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_148911010
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 10:25 schreef Jovatov het volgende:
Gisteren voor het eerst een opname gemaakt bij een concert met mijn nieuwe Lumia 930.

Wist dat het geluid goed zou zijn, en het maakt de verwachtingen zeker waar, erg blij mee :)
Dat is prima te doen, het klinkt voortreffelijk.
  woensdag 21 januari 2015 @ 15:44:27 #157
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_148911262
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 15:38 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Dat is prima te doen, het klinkt voortreffelijk.
Ja alleen dat 4k opnemen doe ik niet meer. Bestanden worden erg gauw, erg groot en ik heb er eigenlijk niets aan want ik heb alleen maar Full HD schermen thuis staan :P. Maar het is wel grappig dat het kan.
  woensdag 21 januari 2015 @ 16:01:49 #158
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_148911732
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 15:44 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ja alleen dat 4k opnemen doe ik niet meer. Bestanden worden erg gauw, erg groot en ik heb er eigenlijk niets aan want ik heb alleen maar Full HD schermen thuis staan :P. Maar het is wel grappig dat het kan.
Je bent al op de toekomst voorbereid als het ware.
  woensdag 21 januari 2015 @ 18:19:17 #159
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_148916004
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_148916291
Bedoelen ze dat alleen het eerste jaar gratis is? Of dat je gratis kunt upgraden voor een jaar lang.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_148916759
Goede vraag. En wanneer?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_148918787
quote:
7s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:29 schreef Seam het volgende:
Bedoelen ze dat alleen het eerste jaar gratis is? Of dat je gratis kunt upgraden voor een jaar lang.
ik verwacht een abonnementen dienst, dus slechts 1 jaar gratis gebruik van 10
  woensdag 21 januari 2015 @ 19:39:22 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_148918867
Nee. Gewoon een gratis update.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_148918878
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:37 schreef mschol het volgende:

[..]

ik verwacht een abonnementen dienst, dus slechts 1 jaar gratis gebruik van 10
Blijft interessant om te zien hoe de markt gaat reageren op die plannen. Maar tegen de tijd dat 10 uitkomt ga ik denk ik toch weer een nieuwe telefoon kopen. Het lijkt me namelijk sterk dat je bij nieuwe telefoons alsnog jaarlijks moet betalen voor je OS toch? Dus dan zou ik dat vermijden. Ik pak wel een jaartje gratis 10 op mn oude phone en koop dan een nieuwe.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 22 januari 2015 @ 08:34:03 #165
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_148934330
Ik denk dat mensen met een telefoon sowieso wel gratis de upgrade naar 10 krijgen.. Microsoft kan het zich, gezien hun marktaandeel, niet permitteren om sommige mensen op WP8 te laten draaien, en een gedeelte op 10. Support-technisch ook niet handig. Of ze moeten een einddatum aan de support van WP8 gaan hangen (als incentive om te upgraden; geen patches e.d. meer dus) net als ze bij 7 gedaan hebben, maar daar maak je ook geen vrienden mee.

Ik ben wel benieuwd of sommige toestellen niet opeens end-of-support gaan lopen. Ik heb zelf een Samsung Ativ S met 8.1. De telefoon is nog niet "op" en gaat nog lekker vlot mee, dus ik heb nog geen reden om hem nu alweer te vervangen. MS heeft duidelijk aangegeven dat Lumia's de update naar WP10 krijgen.. Maar voor mensen met een 3rd party telefoon (Samsung/Huawei/HTC etc) is het maar afwachten lijkt mij. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_148934351
Even een klein vraagje als die al niet eerder is langsgekomen:

Hoe werkt het OS van Windows qua gebruikersgemakt i.v.g met iOS of Android?

M.a.w. heel veel verschil of ontloopt het elkaar toch niet zoveel in de praktijk.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2015 08:36:36 ]
pi_148934569
quote:
2s.gif Op donderdag 22 januari 2015 08:36 schreef Iwanius het volgende:
Even een klein vraagje als die al niet eerder is langsgekomen:

Hoe werkt het OS van Windows qua gebruikersgemakt i.v.g met iOS of Android?

M.a.w. heel veel verschil of ontloopt het elkaar toch niet zoveel in de praktijk.
Ik heb zelf een jaar of 6 Android gebruikt, en ben sinds een half jaar over op Windows Phone.
De eerste dag is het heel erg wennen, maar na een dag weet je ook niet beter.

Ik vind het vele malen gebruikersvriendelijker, fijner en soepeler dan Android (iOS geen ervaring mee).

Enige nadeel is dat er veel minder apps voor zijn (al wordt dat wel rap beter), maar voor de meeste apps is er wel een Windows Phone variant of uitvoering in de Store te vinden.

Ik zou zelf absoluut niet meer terug willen naar Android.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_148934802
quote:
Microsoft announced earlier today that Windows 10 would be free for all Windows 7 users and Windows 8.1 users within the first year of Windows 10's launch. This is excellent news, as it means there's no excuse for users running the older operating systems to upgrade. However, it appears there is some confusion as to whether users who upgraded will need to pay after that year.

Gabe Aul on Twitter has confirmed that those who update to Windows 10 from Windows 7 or Windows 8.1 will receive Windows 10 for the lifetime of their device, meaning you don't need to pay yearly or monthly fee after that first year is up. So yes, everyone can relax and look forward to updating to Windows 10 when it launches later this year.

Now, that doesn't mean new customers won't have to pay for Windows 10. Right now, it only looks like Windows 7 and Windows 8.1 users will get a free pass to Windows 10. New customers coming from other operating systems may have to pay for a license, or perhaps Microsoft is planning a subscription based module for Windows 10?
http://www.winbeta.org/ne(...)yearly-fee-upgraders

Voor iedereen (alle devices) die in het eerste jaar de gratis update doen, blijft het gebruik ervan gratis.

Voor nieuwe gebruikers en mensen die in het eerste jaar niet upgraden wordt het betalen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 22 januari 2015 @ 09:43:06 #169
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_148935311
quote:
2s.gif Op donderdag 22 januari 2015 08:36 schreef Iwanius het volgende:
Even een klein vraagje als die al niet eerder is langsgekomen:

Hoe werkt het OS van Windows qua gebruikersgemakt i.v.g met iOS of Android?

M.a.w. heel veel verschil of ontloopt het elkaar toch niet zoveel in de praktijk.
Ik heb en Android en iOS gehad maar Windows Phone vind ik het meest relaxed werken. Alleen het instellingenmenu van Windows Phone is wat onoverzichtelijk (maar dat wordt met Windows 10 veranderd).
  donderdag 22 januari 2015 @ 10:19:38 #170
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_148935987
Ik heb toen mijn dochter haar HTC kocht, een Lumia 1520 aangeschaft dat is nu een half jaar geleden.
Mijn Lumia moet om de twee dagen een keer aan de lader, haar HTC redt het hooguit een paar uur.
Mijn langste periode zonder bij te laden was twee en een halve dag en toen zat ik nog op 21%.
Aan niets, maar dan ook helemaal niets is te merken dat het apparaat een half jaar oud is, hooguit is het er allemaal nog beter op geworden.
pi_148937147
quote:
2s.gif Op donderdag 22 januari 2015 08:36 schreef Iwanius het volgende:
Even een klein vraagje als die al niet eerder is langsgekomen:

Hoe werkt het OS van Windows qua gebruikersgemakt i.v.g met iOS of Android?

M.a.w. heel veel verschil of ontloopt het elkaar toch niet zoveel in de praktijk.
Windows Phone scoort hoog op gebruiksgemak. Daarin is het niets minder dan iOS of Android.

Het gebrek aan beschikbare apps en instelmogelijkheden doet je echter al gauw terugverlangen naar Android. De Whatsapp applicatie voor WP is ook veel beperkter en minder stabiel dan de Androidversie.
  donderdag 22 januari 2015 @ 11:41:08 #172
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_148937935
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:10 schreef 16meter het volgende:

[..]

Windows Phone scoort hoog op gebruiksgemak. Daarin is het niets minder dan iOS of Android.

Het gebrek aan beschikbare apps en instelmogelijkheden doet je echter al gauw terugverlangen naar Android. De Whatsapp applicatie voor WP is ook veel beperkter en minder stabiel dan de Androidversie.

Wat zijn dan die beperkingen?
En stabiliteitsproblemen heb ik ook al niet.
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:05:33 #173
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_148938695
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:10 schreef 16meter het volgende:

[..]

Windows Phone scoort hoog op gebruiksgemak. Daarin is het niets minder dan iOS of Android.

Het gebrek aan beschikbare apps en instelmogelijkheden doet je echter al gauw terugverlangen naar Android. De Whatsapp applicatie voor WP is ook veel beperkter en minder stabiel dan de Androidversie.

Welke instelmogelijkheden mis je?

Apps kan ik me wel enigszins in vinden, daar missen nog wel wat apps en zijn ze over het algemeen iets minder goed uitgewerkt. Maar da's dan ook het enige minpunt, en de uitmuntende camera-app/HERE en gratis Office apps maken veel goed.
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:08:47 #174
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_148938822
Ik ben nog steeds keiverliefd op WP maar gebruik Android, ik mis gewoon een fatsoenlijke integratie met Google diensten en wat ik het meeste mis is de ondersteuning voor smartwatches zoals Pebble (al schijnt daar iets aan te veranderen).

Was erg blij dat Here naar Android is gekomen, was een van de apps die ik heel erg miste op Android.

Ben heel benieuwd naar Windows 10 :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 22 januari 2015 @ 19:29:18 #175
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_148953330
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:10 schreef 16meter het volgende:

[..]

Het gebrek aan beschikbare apps en instelmogelijkheden doet je echter al gauw terugverlangen naar Android.
Dat heb ik gedeeltelijk. Ik mis ergens wel dat je werkelijk van alles in KAN stellen. (vooral een stukje personalisatie) Wat ik echter niet mis, is dat je continue van alles in MOET stellen om een android device enigzins fatsoenlijk te laten werken. Wat ik ook zeker niet mis, is dat ik 200 euro weg mag leggen voor wat ik denk dat een mid-end device is met Android, maar uiteindelijk aanvoelt als een instapmodel dat niet vooruit te trappen is en om de haverklap lijkt te laggen. Voor hetzelfde geld heb je een upper class mid end WP device wat onder elke omstandigheid snel aan blijft voelen. Voor iets minder geld heb je een instap WP model dat ook snel aanvoelt. Ergo; in mijn ogen is WP de duidelijke winnaar. Dan maar wat minder features. Komt allemaal wel. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_148953398
Tja, ik gebruik privé Android en zakelijk WP maar ik vind WP echt vreselijk. Kan amper dingen instellen en ik heb continue het idee dat ik "dom" word gehouden en ik de helft niet zie, wat ik wel zie op Android. Daarnaast is het gebrek aan applicaties ook storend.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  donderdag 22 januari 2015 @ 19:49:05 #177
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_148953988
Andere mindset. Kan mij voorstellen dat verstokte Android gebruikers het jammer vinden dat ze niet 6 keer per dag een taskkiller moeten starten om procesjes af te schieten. :7
Ik ben blij dat ik gewoon het ding kan gebruiken en zo, zonder al die mooie 'features'. Zonder dat allerlei truukjes nodig zijn om die ene app nou eens fatsoenlijk te laten werken - of het OS een beetje vlot te houden. En missende apps, ach. Eigenlijk het laatste jaar niets tegen gekomen waarvan ik zoiets heb van; dat mis ik nu echt. Of je moet kwalitatief hoogstaande hipster apps als Parlor echt heel belangrijk vinden.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_148954161
quote:
8s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:49 schreef neo2000 het volgende:
Andere mindset. Kan mij voorstellen dat verstokte Android gebruikers het jammer vinden dat ze niet 6 keer per dag een taskkiller moeten starten om procesjes af te schieten. :7
Ik ben blij dat ik gewoon het ding kan gebruiken en zo, zonder al die mooie 'features'. Zonder dat allerlei truukjes nodig zijn om die ene app nou eens fatsoenlijk te laten werken - of het OS een beetje vlot te houden. En missende apps, ach. Eigenlijk het laatste jaar niets tegen gekomen waarvan ik zoiets heb van; dat mis ik nu echt. Of je moet kwalitatief hoogstaande hipster apps als Parlor echt heel belangrijk vinden.
Je post staat bol van de vooroordelen. Ik heb al een flink aantal jaar verschillende HTC's en dat werkt perfect. Daarmee ben ik blij dat ik alles eenmalig naar mijn hand kan zetten en indien nodig ook altijd kan aanpassen.

Ik wil bijvoorbeeld zoiets simpels als een applicatie waarmee ik alle oproepen kan exporteren naar mijn Google Agenda. Bij Android kan het, bij WP niet, dat vind ik echt een gemis.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_148954425
Er zijn wel een paar apps die ik mis.

Maps.me bijvoorbeeld (offline OSM met vectordata) - op WP heb je alleen Here Maps (offline vectordata maar niet gedetailleerd qua bergwandelpaden etc.) of apps zoals Maloo (offline OSM bitmap-tiles).

Of Anki. Heb dat ooit voor 20 of 25 euro voor de iPod Touch gekocht. Er is ook een opensource-versie voor Android, maar op WP kun je alleen de karige website-versie gebruiken.

Maar wat er voor WP wel is, werkt meestal ook gewoon snel en vloeiend. Ik heb ook een goedkope smartphone met Android, en sommige dingen werken daar dan wel op maar vraag niet hoe...
  donderdag 22 januari 2015 @ 20:08:57 #180
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_148954796
Vooroordelen. Nah. ben zelf Android gebruiker geweest. Tevens; jij post dit in een Windows Phone topic. Wat verwacht je dan voor reakties? Als ik als WP gebruiker in een Android topic post dat ik het OS "te complex en onnodig traag" vind, dan denk ik dat de reakties hier op jouw post nog vrij mild zullen zijn om eerlijk te zijn. ;)

Om inhoudelijk in te gaan op jouw post: jouw voorbeeld betreft een stukje openheid van het OS. Volgens mij gaat je voorbeeld net zo goed niet op voor IOS. Het is een (ontwerk/usability) keuze. Vind je het als fabrikant/eindgebruiker belangrijk of niet. Ik werk in de ICT, doe nodig veel met computers en zo, maar het is echt nog nooit in mij opgekomen om alle oproepen op mijn telefoon te exporteren naar een agenda bijvoorbeeld.. Het is net wat je belangrijk vind.

Google benadert mobiele devices als een gemiddelde laptop. Je moet er schijnbaar alles mee kunnen. Ik vind zelf dat gemakkelijk communiceren wel belangrijk is. Instant messagen, bellen, evt videobellen, af en toe een appje starten, beetje internetten. Gaat allemaal prima en vooral: vlot. Als ik een nummer wil bellen en de dialer is laggy waardoor ik elke keer 3/4 seconden moet wachten (zoals op bijv. mijn HTC one V consequent het geval was) dan ben ik dat vrij snel beu..
Het "je moet er alles mee kunnen" wat Google hanteert komt m.i. wel met een prijs. Alles is op 5 verschillende manieren in te stellen/te regelen. Security is niet altijd even goed geregeld naar mijn idee.. Belangrijkste voor mij persoonlijk:gebruiksvriendelijkheid wordt er ook allemaal niet echt beter op. En dan wil ik het nog niet eens hebben over de verschillende fabrikanten met allemaal hun eigen (vaak halfbakken) launchers.
Dan maar wat minder customisibility. Maar goed, zoals gezegd, het is net waar je voorkeur naar uit gaat. Vind IOS ook nog steeds OK werken btw, alleen de hardware waar het op draait niet echt z'n geld meer waard.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 22 januari 2015 @ 20:49:00 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_148956379
Die browserversie van WA is wel vreemd, want mn telefoon maakt ook de geluidjes nog. En alle data gaat ook via je telefoon ofzo?

Nu bliepen zowel mn pc als mn gsm :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_148957199
quote:
14s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tja, ik gebruik privé Android en zakelijk WP maar ik vind WP echt vreselijk. Kan amper dingen instellen en ik heb continue het idee dat ik "dom" word gehouden en ik de helft niet zie, wat ik wel zie op Android. Daarnaast is het gebrek aan applicaties ook storend.
Dit, ja.

Ik kan m'n brightness bijvoorbeeld lang niet zo laag zetten als ik zou willen. Ik kan niet instellen hoe gevoelig de lichtsensor is bij automatische brightness. De DPI kan ik niet veranderen. Zo kun je nog wel even doorgaan.

Standaard applicaties zoals een alarmklok, dialer/telefoonboek zijn ook vele malen beter/volwassener in Android.
pi_148958563
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:07 schreef 16meter het volgende:

[..]

Dit, ja.

Ik kan m'n brightness bijvoorbeeld lang niet zo laag zetten als ik zou willen. Ik kan niet instellen hoe gevoelig de lichtsensor is bij automatische brightness. De DPI kan ik niet veranderen. Zo kun je nog wel even doorgaan.

Standaard applicaties zoals een alarmklok, dialer/telefoonboek zijn ook vele malen beter/volwassener in Android.
DPI is hardware, daar kun je helemaal niks aan veranderen. :?

Edit: Ah, in Android kun je blijkbaar handmatig de DPI instellen (omdat Android dat niet altijd correct uit de hardware kan uitlezen ofzo?) wat je als trucje kan gebruiken om alles groter of kleiner weer te geven. Dat lijkt me precies het type slecht afgewerkte features waar niet iedereen behoefte aan heeft.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2015 21:45:02 ]
  zaterdag 24 januari 2015 @ 22:19:15 #184
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_149024640
Even volgen dit. De 930 staat op de shortlist om m'n iPhone 4S op te volgen. Of komt er binnen afzienbare tijd een opvolger waar ik beter op kan wachten?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zondag 25 januari 2015 @ 09:33:48 #185
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_149033003
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 22:19 schreef JDude het volgende:
Even volgen dit. De 930 staat op de shortlist om m'n iPhone 4S op te volgen. Of komt er binnen afzienbare tijd een opvolger waar ik beter op kan wachten?
Waarschijnlijk wordt ergens in de zomer de opvolger, flagshipmodel voor W10 gepresenteerd. Ergens najaar hier
  zondag 25 januari 2015 @ 09:49:33 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149033184
Je kunt wel blijven wachten, maar 930 is een beest en gaat nog wel ff mee. :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 25 januari 2015 @ 10:01:45 #187
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_149033357
Najaar duurt me sowieso te lang. 4S gaat al bijna drie jaar mee, vooral de batterij begint erg lui te worden. Een nieuwe (5S/6) is ook een optie, maar als ik kijk wat de 930 voor 200/300 euro minder te bieden heeft is de keuze nog best lastig.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zondag 25 januari 2015 @ 11:33:35 #188
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_149034569
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:38 schreef Igen het volgende:

[..]

DPI is hardware, daar kun je helemaal niks aan veranderen. :?

Edit: Ah, in Android kun je blijkbaar handmatig de DPI instellen (omdat Android dat niet altijd correct uit de hardware kan uitlezen ofzo?) wat je als trucje kan gebruiken om alles groter of kleiner weer te geven. Dat lijkt me precies het type slecht afgewerkte features waar niet iedereen behoefte aan heeft.
Ik zat ook al even mbt de DPI opmerking.. Categorie lolwut. Enige wat ik kan bedenken is dat ie misschien bedoelde dat lettertype niet groter gezet kan worden of zo?(Blijft over het klassieke probleem bij een hoop mensen: het z.g. Pearle probleem :P)
Maar aangezien je fontsize gewoon in kan stellen op OS vatte ik die ook niet helemaal.
Heb iig nog nooit apps gezien die DPI issues hadden of zo?

Zelfde met lichtsensor sterkte. Tsjah, ik kan ook alle andere sensoren niet calibreren. Maar belangrijkste; het is ook niet nodig want het werkt gewoon. Zoals gezegd, er zijn vast horden mensen die er graag hele dagen mee pielen. Ik heb liever dat het ding gewoon werkt zonder te pielen en tig roms te flashen omdat anders de helft van de functionaliteit het schijnbaar niet doet.

Had ik al iets geroepen over Android en security btw?
http://tweakers.net/nieuw(...)s-niet-haalbaar.html

[ Bericht 12% gewijzigd door neo2000 op 25-01-2015 12:26:58 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 25 januari 2015 @ 11:37:44 #189
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_149034645
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 11:33 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ik zat ook al even mbt de DPI opmerking.. Categorie lolwut. Enige wat ik kan bedenken is dat ie misschien bedoelde dat lettertype niet groter gezet kan worden of zo? (Klassiek probleem bij een hoop mensen: het z.g. Pearle probleem :P) Maar aangezien je fontsize gewoon in kan stellen op OS vatte ik die ook niet helemaal.
DPI kan op Android met enige moeite aangepast worden, geen lolwut verhaal dus :P

Al moet ik zeggen dat het de laatste tijd een stuk minder populair dan pak em beet een jaar of twee geleden.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_149036864
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 11:37 schreef Klonk het volgende:

[..]

DPI kan op Android met enige moeite aangepast worden.
DPI is de verhouding tussen de beeldschermresolutie en de diagonaal. Het is een hardware-eigenschap, daar kun je met software niks aan veranderen.

De software moet op de hoogte zijn van de DPI, zodat je op toestellen met een hogere resolutie maar met dezelfde beelddiagonaal een scherper beeld krijgt ipv. onleesbaar kleine lettertjes. En zodat een groter scherm met dezelfde resolutie (en dus minder dpi) het resultaat heeft wat je verwacht: dat je meer inhoud kan zien die dan wel wat pixeliger wordt weergegeven.
  zondag 25 januari 2015 @ 19:17:11 #191
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_149050160
quote:
8s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:08 schreef neo2000 het volgende:
Vooroordelen. Nah. ben zelf Android gebruiker geweest. Tevens; jij post dit in een Windows Phone topic. Wat verwacht je dan voor reakties? Als ik als WP gebruiker in een Android topic post dat ik het OS "te complex en onnodig traag" vind, dan denk ik dat de reakties hier op jouw post nog vrij mild zullen zijn om eerlijk te zijn. ;)

Om inhoudelijk in te gaan op jouw post: jouw voorbeeld betreft een stukje openheid van het OS. Volgens mij gaat je voorbeeld net zo goed niet op voor IOS. Het is een (ontwerk/usability) keuze. Vind je het als fabrikant/eindgebruiker belangrijk of niet. Ik werk in de ICT, doe nodig veel met computers en zo, maar het is echt nog nooit in mij opgekomen om alle oproepen op mijn telefoon te exporteren naar een agenda bijvoorbeeld.. Het is net wat je belangrijk vind.

Google benadert mobiele devices als een gemiddelde laptop. Je moet er schijnbaar alles mee kunnen. Ik vind zelf dat gemakkelijk communiceren wel belangrijk is. Instant messagen, bellen, evt videobellen, af en toe een appje starten, beetje internetten. Gaat allemaal prima en vooral: vlot. Als ik een nummer wil bellen en de dialer is laggy waardoor ik elke keer 3/4 seconden moet wachten (zoals op bijv. mijn HTC one V consequent het geval was) dan ben ik dat vrij snel beu..
Het "je moet er alles mee kunnen" wat Google hanteert komt m.i. wel met een prijs. Alles is op 5 verschillende manieren in te stellen/te regelen. Security is niet altijd even goed geregeld naar mijn idee.. Belangrijkste voor mij persoonlijk:gebruiksvriendelijkheid wordt er ook allemaal niet echt beter op. En dan wil ik het nog niet eens hebben over de verschillende fabrikanten met allemaal hun eigen (vaak halfbakken) launchers.
Dan maar wat minder customisibility. Maar goed, zoals gezegd, het is net waar je voorkeur naar uit gaat. Vind IOS ook nog steeds OK werken btw, alleen de hardware waar het op draait niet echt z'n geld meer waard.
Dit dus,

mijn vrouw had al eerder een smartphone dan ik en altijd Android en ik ben Mei 2012 begonnen met een nokia 710 met wp7 en heb nu sinds Mei een 925.
Maar als ik zie wat mijn vrouw regelmatig zit te klootviolen met vastlopende apps, steeds langzamer wordende toestellen (lg viewty, SII en nu S3) ben ik zo blij met mijn Wp.
Eigenlijk is het al zo ingesteld dat het voor iedereen direct en prima te gebruiken is. Vergelijk het een beetje met de stoelen in een auto, deze zijn ook afgestemd op 80% van de mensheid en hebben nog een marge in bijstellen om tot 90% dekking te komen. Val jij buiten die gemiddelden (te groot of te klein) dan heb je maatwerk nodig.
Heb je inderdaad extreme wensen m.b.t. instellingen of integratie met andere diensten dan moet je inderdaad bij Android blijven. Voor de overige 90% van de mensen voldoet Wp prima.
Is Wp dan perfect? Nee, natuurlijk niet, er blijft altijd te wensen over maar ik denk dat het grootste probleem ligt in acceptatie bij de app developers die Wp, om welke reden dan ook, links laten liggen. Ook is het nog een relatief jong Os, het is nog volop in ontwikkeling en ik denk dat de sprongen die sinds 7.0 gemaakt zijn, in het verleden nooit gehaald zijn door Ios of Android.
Wel is op de Nokia's de Wp beter dan op een Aktiv vanwege meer functionaliteit van de telefoonbouwer.
Hopelijk gaat het gebrek aan apps bij de introductie van W10 veranderen omdat dan alle apps op alle devices zouden moeten kunnen draaien.

(zou je met een Hololens O+ ook kunnen bellen?)
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_149062716
quote:
14s.gif Op zondag 25 januari 2015 10:01 schreef JDude het volgende:
Najaar duurt me sowieso te lang. 4S gaat al bijna drie jaar mee, vooral de batterij begint erg lui te worden. Een nieuwe (5S/6) is ook een optie, maar als ik kijk wat de 930 voor 200/300 euro minder te bieden heeft is de keuze nog best lastig.
Heb zelf kort een weekje 930 gehad maar toch gebleven bij mijn 520 of 530 vond het toch teveel geld.(ben ff kwijt welke t is) ik schrok beetje van de batterij duur. En je kan de batterij zelf niet vervangen (zonde van m'n vorige xperia p) Natuurlijk is t een beste smartphone dus die zuipt ook. Lumia 735 is wat goedkoper en ook mooi toestel. Misschien is dat wat? Bij tweakers kwam die qua accuduur goed uit de test.
  maandag 26 januari 2015 @ 11:03:18 #193
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_149067589
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 00:37 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Heb zelf kort een weekje 930 gehad maar toch gebleven bij mijn 520 of 530 vond het toch teveel geld.(ben ff kwijt welke t is) ik schrok beetje van de batterij duur. En je kan de batterij zelf niet vervangen (zonde van m'n vorige xperia p) Natuurlijk is t een beste smartphone dus die zuipt ook. Lumia 735 is wat goedkoper en ook mooi toestel. Misschien is dat wat? Bij tweakers kwam die qua accuduur goed uit de test.
Ik vind de accuduur van de 930 echt uitstekend. Bij normaal gebruik doe ik er twee dagen mee, en als ik hem veel gebruik (treinreis met veel spelletjes en dergelijke) houd hij het ook met gemak een dag vol.
  maandag 26 januari 2015 @ 15:08:57 #194
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_149074329
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 00:37 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Heb zelf kort een weekje 930 gehad maar toch gebleven bij mijn 520 of 530 vond het toch teveel geld.(ben ff kwijt welke t is) ik schrok beetje van de batterij duur. En je kan de batterij zelf niet vervangen (zonde van m'n vorige xperia p) Natuurlijk is t een beste smartphone dus die zuipt ook. Lumia 735 is wat goedkoper en ook mooi toestel. Misschien is dat wat? Bij tweakers kwam die qua accuduur goed uit de test.
Mijn vriendin heeft een Lumia 735 en is er wel over te spreken. Ze is een lichte gebruiker (beetje whatsapp, facebook, Grin/imgur) en haalt gemakkelijk meer dan 2 dagen. Daar kan ik met mijn Ativ S alleen van dromen. :)
Heb alleen geen ervaring met zwaardere spelletjes, die zouden op de lumia 735 wat minder vlot zijn allemaal. het is immers een lichte quad core die er in zit, niet echt een powerhouse. Maar goed, dat verklaart dan ook wel de uitstekende battery life. Verder mist natuurlijk Glance. Maar goed, schermpje is dan weer wel erg mooi.

Net voor de kerst bij Amazon.fr gekocht voor -ik geloof- 180 euro. De prijs daar fluctueert nogal geloof ik, maar voor dat geld is het haast een no-brainer. Stel dat mijn Ativ S spontaan stuk gaat, zou ik het wel weten iig.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 26 januari 2015 @ 15:16:42 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149074561
Even een ervaring delen over de reparatieservice :)

Nadat ik mijn 930 had was ik van plan om mijn 920 aan te bieden voor reparatie (stof onder front camera en proximity sensor), maar vorige week zondag pas echt aangemeld om nog net binnen de garantie te zitten.

Op maandag de UPS labels uitgeprint, gebeld en met 20 minuten stonden ze voor de deur. Op woensdag kreeg ik al de melding dat ze klaar waren en vandaag stond UPS weer voor de deur om de telefoon terug te brengen.

Ze hebben niet alleen het stof verwijderd, ook de USB-aansluiting (die zat wat los) en de complete behuizing (wat deukjes en krasjes) vervangen. Alles gratis binnen garantie.

Erg netjes ^O^
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 26 januari 2015 @ 16:56:16 #196
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_149077725
Ik heb sinds een maand de Lumia 830. Het enige nadeel tot nu toe is dat ik met mijn duim niet bij het pijltje terug kan komen. Toestel is te groot of mijn handen zijn te klein.

De app's van Rudy Huyn _O_. Oké het is niet het origineel maar het werkt als een tierelier.
Het is patat.
pi_149079920
quote:
14s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een ervaring delen over de reparatieservice :)

Nadat ik mijn 930 had was ik van plan om mijn 920 aan te bieden voor reparatie (stof onder front camera en proximity sensor), maar vorige week zondag pas echt aangemeld om nog net binnen de garantie te zitten.

Op maandag de UPS labels uitgeprint, gebeld en met 20 minuten stonden ze voor de deur. Op woensdag kreeg ik al de melding dat ze klaar waren en vandaag stond UPS weer voor de deur om de telefoon terug te brengen.

Ze hebben niet alleen het stof verwijderd, ook de USB-aansluiting (die zat wat los) en de complete behuizing (wat deukjes en krasjes) vervangen. Alles gratis binnen garantie.

Erg netjes ^O^
Ja ik heb hem ook twee keer laten repareren (een keer doordat het scherm plotseling uitviel en een keer door valschade). Beiden keren een uitstekende service. Ik weet niet hoe dat bij andere merken gaat maar zoiets had ik nog nooit meegemaakt.
quote:
14s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:56 schreef Evi_90 het volgende:
Ik heb sinds een maand de Lumia 830. Het enige nadeel tot nu toe is dat ik met mijn duim niet bij het pijltje terug kan komen. Toestel is te groot of mijn handen zijn te klein.

De app's van Rudy Huyn _O_. Oké het is niet het origineel maar het werkt als een tierelier.
6tin _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 26 januari 2015 @ 21:25:22 #198
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_149087051
quote:
14s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:56 schreef Evi_90 het volgende:
De app's van Rudy Huyn _O_. Oké het is niet het origineel maar het werkt als een tierelier.
Daar lijkt ook verandering in te komen.. Gezien hij van de nieuwe, officiele dropbox app de dev blijkt. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 28-01-2015 19:14:26 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 29 januari 2015 @ 07:57:53 #199
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_149161757
Even overwogen de Lumia 930 te bestellen bij de bekende electroboer met schreeuwerige btw-reclames, maar heel voorspelbaar was'ie daar al uitverkocht voor de website de toestroom van belangstellenden goed en wel had verwerkt :').

Iemand ervaring met rechtstreeks bestellen bij Microsoft?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  donderdag 29 januari 2015 @ 13:41:31 #200
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_149169101
quote:
14s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:56 schreef Evi_90 het volgende:
Ik heb sinds een maand de Lumia 830. Het enige nadeel tot nu toe is dat ik met mijn duim niet bij het pijltje terug kan komen. Toestel is te groot of mijn handen zijn te klein.

De app's van Rudy Huyn _O_. Oké het is niet het origineel maar het werkt als een tierelier.
Ik heb nu ook een tijdje de 830.. was in eerste instantie niet zo tevreden omdat hij regelmatig crashte of spontaan een reboot deed. Maar laatst een update binnen gekregen en sindsdien geen problemen meer gehad *O*
Toestel ligt wel enorm lekker in de hand
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  donderdag 29 januari 2015 @ 14:10:17 #201
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_149169936
quote:
9s.gif Op donderdag 29 januari 2015 07:57 schreef JDude het volgende:
Even overwogen de Lumia 930 te bestellen bij de bekende electroboer met schreeuwerige btw-reclames, maar heel voorspelbaar was'ie daar al uitverkocht voor de website de toestroom van belangstellenden goed en wel had verwerkt :').

Iemand ervaring met rechtstreeks bestellen bij Microsoft?
Ik wilde hetzelfde doen met de 735 (ik vind de 930 te groot). Eigenlijk was ik een beetje teleurgesteld, omdat hij met deze aanbieding een stuk goedkoper was dan de goedkoopste online verkoper. Aangezien ik toch een simonly abbonement heb en ik al een tijdje mag overstappen, ben ik nu overgestapt naar Simyo (via GSMwijzer), voor bijna 1 euro minder maandelijkse kosten krijg ik nu meer min/sms (zelfde hoeveelheid MB's) en de 735 voor 155 euro (eik 170 als ik de aansluitkosten meereken). Dat was goedkoper dan de MM.
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  donderdag 29 januari 2015 @ 14:11:47 #202
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_149169978
Het goede nieuws is: Binnenkort heb ik een nieuwe lumia 735 en kan mijn oude lumia 800 na meer dan 3 jaar trouwe dienst naar de eeuwige jachtvelden...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  donderdag 29 januari 2015 @ 14:42:22 #203
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_149170894
Inmiddels besteld via bol.com. Paar euro duurder dan via MS of de oorspronkelijke prijs van de mediamarkt, maar ze kunnen wel morgen al leveren *O*.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  donderdag 29 januari 2015 @ 19:04:37 #204
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_149178507
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:41 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Ik heb nu ook een tijdje de 830.. was in eerste instantie niet zo tevreden omdat hij regelmatig crashte of spontaan een reboot deed. Maar laatst een update binnen gekregen en sindsdien geen problemen meer gehad *O*
Toestel ligt wel enorm lekker in de hand
Ik heb nergens last van gehad. Moest ook al wel vrij snel updaten naar 8.1.

Maar goed dit probleem heb ik dus. Links de 830 en rechts de 800. Maar goed niks aan te doen. Ik was te eigenwijs om eerst naar een winkel te gaan om te gaan kijken.
of
Het is patat.
  donderdag 29 januari 2015 @ 21:35:26 #205
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_149186551
Daarom heb ik voor de 735 gekozen...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  vrijdag 30 januari 2015 @ 10:48:30 #206
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_149202995
Daar zit de knoppenbalk op het scherm en niet op het toestel zelf. Dat wilde ik niet :P
Het is patat.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:19:19 #207
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_149205498
Ik wil met mijn 1520 in ieder geval de migratie naar Windows 10 meemaken.
Dus eerst nog naar Denim, en dan wachten op wat komen gaat.
pi_149205950
Ik heb een 920 en, heel irritant, reageert hij regelmatig even niet op touch-input. Dus dan moet ik ff wachten en dan reageert hij opeens weer wel.

Ik heb twee Android telefoons gehad (beide HTC) en ik moet zeggen dat de WP interface een stuk prettiger werkt dan Andoid.

Alles wat ik nodig heb is er voor WP. De enige reden die ik dus heb om te zeuren is dat touch-input het regelmatig af laat weten. Even later reageert hij dan weer gewoon, lijkt mij een service die niet helemaal stabiel is.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:52:38 #209
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_149206508
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:35 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik heb een 920 en, heel irritant, reageert hij regelmatig even niet op touch-input. Dus dan moet ik ff wachten en dan reageert hij opeens weer wel.

Ik heb twee Android telefoons gehad (beide HTC) en ik moet zeggen dat de WP interface een stuk prettiger werkt dan Andoid.

Alles wat ik nodig heb is er voor WP. De enige reden die ik dus heb om te zeuren is dat touch-input het regelmatig af laat weten. Even later reageert hij dan weer gewoon, lijkt mij een service die niet helemaal stabiel is.
Als het apparaat dat recentelijk is gaan doen zou je kunnen proberen te achterhalen of een of andere recente app voor dat probleem zorgt.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:32:25 #210
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_149223843
Zo, mijn nieuwe aanwinst ligt stroom en updates te tanken. Mooi apparaat _O_.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:41:17 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149224189
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:32 schreef JDude het volgende:
Zo, mijn nieuwe aanwinst ligt stroom en updates te tanken. Mooi apparaat _O_.
^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:35 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik heb een 920 en, heel irritant, reageert hij regelmatig even niet op touch-input. Dus dan moet ik ff wachten en dan reageert hij opeens weer wel.

Ik heb twee Android telefoons gehad (beide HTC) en ik moet zeggen dat de WP interface een stuk prettiger werkt dan Andoid.

Alles wat ik nodig heb is er voor WP. De enige reden die ik dus heb om te zeuren is dat touch-input het regelmatig af laat weten. Even later reageert hij dan weer gewoon, lijkt mij een service die niet helemaal stabiel is.
Bij bepaalde apps, of tijdens algemeen gebruik?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_149229678
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef SuperWeber het volgende:
Daarom heb ik voor de 735 gekozen...
Want de 735 is alles afwegende degene met de minste problemen en het beste gebruikersgemak?
  zaterdag 31 januari 2015 @ 06:40:44 #213
371580 DeLepelaar
#Ed_Leraapel ®
pi_149229694
Lumia 1020 Windows 8.1 hier anderhalf jaar. Nog nooit zo een fijne telefoon gehad.
pi_149229969
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 06:40 schreef DeLepelaar het volgende:
Lumia 1020 Windows 8.1 hier anderhalf jaar. Nog nooit zo een fijne telefoon gehad.
Ik ben het volledig met je eens ;)
  zaterdag 31 januari 2015 @ 08:31:36 #215
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_149230050
Tja Microsoft heeft eindelijk eens wat goed gedaan, > android > iphone
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 08:32:39 #216
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_149230058
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 06:31 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Want de 735 is alles afwegende degene met de minste problemen en het beste gebruikersgemak?
Ja en nee. Voor de eisen die ik stel aan een telefoon voldoet de 735 prima. De 830 heeft dezelfde hardware, maar een groter/beter scherm. Daarboven komt de 930, wat een ontzettend mooi toestel is, maar wat voor mij waarschijnlijk een beetje overkill is. Bovendien heb ik graag een handzame telefoon en liever geen halve tablet in mijn hand. Daarom is mijn keuze op de 735 gevallen, beste prijs/kwaliteitsverhouding voor mijn doeleinden.
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  zaterdag 31 januari 2015 @ 09:41:40 #217
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_149230577
Klopt, scherm van de 735 is zo ruwweg de groote als die van bijv. een Samsung Galaxy s3. (De meeste mensen kennen de s3 wel me dunkt. Altijd wel iemand in de omgeving die er een (gehad) heeft namelijk.)

Anyways, vriendin is wat kleiner en heeft dus kleinere handen. Het was ff kijken in een winkel welke screensize nog prettig werkte, en bleek 4,7 inch wel een beetje het maximum wat te hanteren is met kleine handen. Toevallig ook net de schermgrootte van mijn ativ s.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 31 januari 2015 @ 11:19:20 #218
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_149232001
Had de 730 nou wel of geen glance?
Vond dat formaat eigenlijk ook iets fijner, maar vanwege o.a. de onscreen buttons heb ik toch maar de 830 genomen
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  zaterdag 31 januari 2015 @ 13:50:54 #219
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_149235389
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:19 schreef L3viathan het volgende:
Had de 730 nou wel of geen glance?
Vond dat formaat eigenlijk ook iets fijner, maar vanwege o.a. de onscreen buttons heb ik toch maar de 830 genomen
De 735 heeft geen glance. Ik als broekzakdrager heb hier niet echt een probleem mee.

:)
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_149240679
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

^O^

[..]

Bij bepaalde apps, of tijdens algemeen gebruik?
Algemeen gebruik. Vooral als ik het scherm net aanzet en er iets op wil gaan doen.
pi_149242918
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 13:50 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

De 735 heeft geen glance. Ik als broekzakdrager heb hier niet echt een probleem mee.

:)
Glance?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 19:36:53 #222
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149243128
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:28 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Glance?
Glimp; notificaties op het scherm als deze 'uit' staat.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_149243290
Ah okee.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 20:20:59 #224
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_149244661
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:28 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Glance?
My bad...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_149244794
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:20 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

My bad...
Ik kende die hele term niet :@
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')