abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 mei 2015 @ 10:57:46 #176
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_153001469
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:30 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Is denk ik goed voor VDB2 om eens elders te gaan fietsen. Nieuwe omgeving doet hem misschien goed, echter ik zie in hem niet iemand die jonge talenten op sleeptouw neemt. Hij lijkt me daarvoor iets te einzelgangerisch.
Misschien moet ie maar gewoon gaan tekenen waar Ibarguren actief is? Kwestie van terug z'n oude niveau te gaan halen.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_153006780
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 10:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Misschien moet ie maar gewoon gaan tekenen waar Ibarguren actief is? Kwestie van terug z'n oude niveau te gaan halen.
Naar Etixx-Quickstep? Dat geloof ik niet. Oud zeer tussen Lefevere en Vandenbroeck.
pi_153009324
Kevin de Weert stopt per direct. Ik geef TheArt de schuld:

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 12:56 schreef TheArt het volgende:

[..]

Keizer is gewoon een nuttige knecht die heel prima bergop kan en zo af en toe zelf ook nog een uitslag rijdt. Dat zou toch minstens de standaard voor Lotto-Jumbo moeten zijn i,p,v, de zogenaamde 'knechten' als Flens, De Weert en Bulgac die niets toevoegen.
pi_153017424
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 10:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Misschien moet ie maar gewoon gaan tekenen waar Ibarguren actief is? Kwestie van terug z'n oude niveau te gaan halen.
Nochtans haalde hij z'n hoogste klassering in de Tour nadat Ibarguren vertrokken was.
pi_153018298
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 20:03 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nochtans haalde hij z'n hoogste klassering in de Tour nadat Ibarguren vertrokken was.
Zo'n kuur werkt altijd na hè.

Maar even serieus. Laatste jaren heeft hij natuurlijk veel tegenslag gehad met valpartijen. Dat gaat bovendien mentaal tegenspelen.
  woensdag 27 mei 2015 @ 20:45:54 #181
40566 Ericr
Livewrong
pi_153019182
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 20:03 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nochtans haalde hij z'n hoogste klassering in de Tour nadat Ibarguren vertrokken was.
2010 werkte Ibarguren toch ook bij Omega Pharma? Op papier had Van Den Broeck zijn beste TDF in 2010.
pi_153019317
Hij heeft 100% van zijn profoverwinningen zonder Ibarguren behaald.
pi_153019379
Landa naar Sky, prachtig zou dat zijn. Lekker jezelf vol gooien en met dit contract beloond worden. #nieuwewielrennen _O_
Jack does it in real time...
pi_153019617
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 20:45 schreef Ericr het volgende:

[..]

2010 werkte Ibarguren toch ook bij Omega Pharma? Op papier had Van Den Broeck zijn beste TDF in 2010.
Na het nodige wegstreepwerk is dat sinds vorig jaar inderdaad z'n beste resultaat.
  woensdag 27 mei 2015 @ 21:03:25 #185
40566 Ericr
Livewrong
pi_153020047
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 20:54 schreef wimderon het volgende:

[..]

Na het nodige wegstreepwerk is dat sinds vorig jaar inderdaad z'n beste resultaat.
Contador was begin 2012 al uit de uitslag geschrapt natuurlijk. Van Den Broeck heeft daarna in ieder geval niet meer beter kunnen scoren dan een 4de plek in de TDF.
pi_153179038
quote:
Het botert de laatste tijd niet zo goed tussen Jurgen Van den Broeck en zijn ploeg Lotto Soudal. De renner klaagt over gebrek aan vertrouwen bij zijn werkgever en andersom verwacht men betere prestaties van de kopman voor de grote rondes. Het lijkt er nu op dat de wegen van de twee gaan scheiden aan het einde van het seizoen. Het contract van de Belg loopt af.

“Jurgen en Lotto, dat is voorbij”, zegt de manager van de renner, Marc Lamberts, tegen over Het Nieuwsblad. “Voor mij rijdt hij daar al twee seizoenen te lang. Het vertrouwen in hem is er niet mee.”

Lamberts weegt er ook zwaar aan dat Maxime Montfort zijn renner niet hielp na een val in de vijftiende etappe. “Bij welke andere ploeg kan het dat de elfde in de stand niet wacht op de vijfde in de stand”, vraagt hij zich af. De manager ergert zich er ook aan dat Van den Broeck een fysiotherapeut op eigen kosten moest laten komen en dat ook de trainingsstage op Tenerife zelf betaald moest worden.

Voor mij rijdt hij daar al twee seizoenen te lang

Lotto Soudal-manager Marc Sergeant wil nog geen eind aan de werkrelatie maken, maar laat wel doorschemeren dat hij niet tevreden is. “De twaalfde plaats, dat is niet waar wij op rekenden. Bij Jurgen is het vaak net niet. En deze Giro was zo zwaar dat iedereen wel op zijn plaats is geëindigd.”

2015, Giro d'Italia, tappa 16 Pinzolo - Aprica, Lotto Soudal 2015, Monfort Maxime, Van Den Broeck Jurgen, ApricaDe Lotto Soudal-kopmannen eindigden beide buiten de top tien
Bij de Belgische formatie gaan ze aankomende donderdag de Giro-prestaties van de ploeg analyseren. “Daarna gaan we met Jurgen en zijn management praten. Het lijkt me wel aangewezen om snel een beslissing te nemen.” Van den Broeck zou volgens de ploeg vooral te zwaar op het budget wegen.

Andere ploegen
Tijdens de Ronde van Italië werd Van den Broeck al gezien bij andere ploegen, bijvoorbeeld Orica-GreenEDGE. Daar gaat Lamberts nog niet verder op in, maar hij ziet wel al mogelijkheden voor zijn renner. “Ik zie hem als een soort Ivan Basso. Een renner die in staat is om een mooi klassement te rijden in het rondewerk en daar geregeld ook de kans toe krijgt. En ook iemand die daarnaast jonge klimtalenten kan bijstaan en begeleiden.”
Bron: Wielerflits
pi_153179552
Beetje zelfkritiek mag best..

En zo raar was het toch niet om Monfort niet te laten wachten? Was inderdaad qua plaatsen een aardig verschil in het klassement na de tijdrit, maar qua tijd zat er helemaal niet zoveel tussen. Als je dan Monfort laat wachten, is de kans aanwezig dat ze allebei wegvallen in het klassement..
  dinsdag 2 juni 2015 @ 10:23:56 #188
14505 OProg
A Life in Music
pi_153180243
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:56 schreef Marcoss het volgende:
Beetje zelfkritiek mag best..

En zo raar was het toch niet om Monfort niet te laten wachten? Was inderdaad qua plaatsen een aardig verschil in het klassement na de tijdrit, maar qua tijd zat er helemaal niet zoveel tussen. Als je dan Monfort laat wachten, is de kans aanwezig dat ze allebei wegvallen in het klassement..
Dit. En als je het dan over een renner hebt die de absolute kopman is en dat de afgelopen jaren al met prestaties heeft onderstreept door regelmatig op het podium te komen kan je het nog begrijpen dat je dan moet wachten.

Maar dat lukt ook al een tijdje niet.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_153629769
quote:
Sebastien Rosseler zet een punt achter zijn wielercarrière. Dat maakt zijn ploeg Veranclassic-Ekoi woensdag bekend. De 33-jarige ‘Buffel van Stoumont’ kampt met te veel lichamelijke klachten en hangt daarom zijn fiets aan de haak.

Rosseler maakte zijn debuut in het profpeloton in 2003 en was onder meer ploegmaat van Tom Boonen en Lance Armstrong. Hij behaalde acht profzeges. Zijn grootste overwinning was de Brabantse Pijl in 2010. Ook won hij de Driedaagse De Panne-Koksijde in 2011.

De Waal werd beschouwd als een groot talent, maar benutte dat niet ten volle. Hij fietste ook niet graag, gaf hij ooit aan in een interview, waardoor zijn carrière niet rijk gevuld geraakte.

Rosseler reed achtereenvolgens voor Domo-Farm Frites, Quick.Step-Davitamon, Relax-Bodysol, Quick.Step-Innergetic, Radioshack, Garmin en beëindigde zijn carrière bij het continentale Waalse Veranclassic-Ekoi.

Rosseler reed zijn laatste wedstrijd op 22 maart in de Cholet-Pays De Loire waar hij 56e werd. Hij kampt volgens zijn ploeg met te veel blessures door allerlei valpartijen en vond niet langer de motivatie om zijn carrière voort te zetten.
  woensdag 24 juni 2015 @ 08:25:33 #190
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_153796495
Edward Theuns gaat naar Trek.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_153891854
quote:
Zijn Australische missie moet een tussenstap zijn naar het World Tourniveau. Na het NK gaat Wippert een contract met een topploeg ondertekenen. Welke formatie, dat wil hij niet zeggen. "In ieder geval geen Nederlandse of Belgische ploeg. Ik voel me meer thuis in een anderstalige ploeg, waar je je als buitenlander meer moet bewijzen. Die druk vind ik prettig."

Orica?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_153893169
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 23:00 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Orica?
Neem aan dat die gewoon inzetten op Ewan.

Zal wel Garmèn worden gezien het feit dat hij bij SEG zit.
pi_153901206
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 23:52 schreef wimderon het volgende:

[..]

Neem aan dat die gewoon inzetten op Ewan.

Zal wel Garmèn worden gezien het feit dat hij bij SEG zit.
Wist niet dat hij bij SEG zat, dan is het wel 1+1=2 inderdaad.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_153956607
Gianni Moscon, groot Italiaans talent, tekent bij Sky.
pi_153970514
Wat geruchten:

Landa naar Sky, Porte naar BMC. Zijn ook wat geruchten die Riis aan BMC linken.
pi_153997959
quote:
Lotto-Jumbo heeft de broers Boy en Danny van Poppel een eenjarige aanbieding voor komend seizoen gedaan.

Het tweetal, beiden niet actief in de komende Tour, komt momenteel uit voor de Amerikaanse Trek-formatie, maar is einde contract bij de ploeg van onder andere Bauke Mollema en Fabian Cancellara.

De Nederlandse WorldTour-formatie is daarnaast op zoek naar snelle mannen om meer zekerheid op succes te hebben. Eerder werd ook al gesproken met Dylan van Baarle, maar de Tourdebutant van Cannondale-Garmin heeft geen haast met zijn keuze voor een ploeg.
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:29:50 #197
194695 franklop
Fran knock
pi_154015782
quote:
Lieuwe Westra blijft ook de komende jaren in dienst van Astana fietsen. De Friese Tour-deelnemer bevestigde vanavond bij de ploegenpresentatie in Utrecht dat hij bijna akkoord is met de Kazachstaanse ploeg over een contractverlenging van twee jaar tot het einde van 2017.

,,Het is nog niet helemaal rond, maar het ziet er héél goed uit," aldus Westra, die bezig is aan zijn tweede seizoen bij Astana. Vorig jaar hielp hij Vicenzo Nibali mee op weg naar de Tour-zege in Parijs. Vanaf morgen is hij opnieuw een belangrijke knecht in de equipe van de Italiaanse topfavoriet.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 3 juli 2015 @ 07:48:17 #198
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_154023419
Lollerkowski heeft een aanbieding van Sky, maar blijft liever bij Etixx
  vrijdag 3 juli 2015 @ 08:04:38 #199
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_154023512
Dat Sky is ook wel het Real Madrid van het wielrennen he
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_154034170
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 08:04 schreef Szura het volgende:
Dat Sky is ook wel het Real Madrid van het wielrennen he
Ik verbaas me eigenlijk dat er nog geen ploeg uit het Midden-Oosten is. Goed je hebt Skydive Dubai, maar dat is slechts continentaal.

Als je ziet met hoeveel honderden miljoenen gesmeten wordt in het voetbal door dat soort landen dan moet 15 tot 20 miljoen per jaar toch geen enkel probleem zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')