Ja, maar je weet het nooit hè? Ongelukjes zit altijd in een klein hoekje Als dat gebeurt heb ik echt een super groot probleemquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
gewoon geen schade rijden dan. Toen ik de ring op was deed ik dat op een doordeweekse ochtend, bijna geen verkeer. En geen onnodige risico's nemen, als je een kwartier over je rondje ring doet heb je er alleen maar extra lang van genoten toch?
En dat heeft allemaal helemaal niks met dit ongeval te maken.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Blijkbaar in de beruchte Forth Left knik van Kesselchen.
Berucht omdat die meestal met de hoogst mogelijke snelheid die er in een auto zit genomen wordt maar waar bij een slippertje een enorm geweldadige stuiterspin tussen de 2 vangrals onstaat.
Godskolere zeg...daar is niet veel meer van over.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Twee doden en een aantal marshalls gewond
Wat betreft die marshall mee eens,de rest van je post vind ik wat maf om het mild uit te drukken.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:42 schreef buzz1291 het volgende:
Nog niks van op YouTube te vinden. Dat van die Marshalls is heel triest. Die gasten in die auto gingen voor een Darwin award.
Sad but true. Gele vlag negeren en vol gas doorjagen.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:04 schreef Charged het volgende:
[..]
Wat betreft die marshall mee eens,de rest van je post vind ik wat maf om het mild uit te drukken.
Er is meer info betreffende het ongeval dus..dan moet ik mijn excuses maken voor mijn vorige comment,quote:Op zondag 24 juli 2016 13:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sad but true. Gele vlag negeren en vol gas doorjagen.
Touristenfahrten is al jaren niet leuk meer (dankzij zulke acties), en ook al jaren geen "toeristen" fahrten meer.
en het geldverdienen model van de AGquote:Op zondag 24 juli 2016 13:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sad but true. Gele vlag negeren en vol gas doorjagen.
Touristenfahrten is al jaren niet leuk meer (dankzij zulke acties), en ook al jaren geen "toeristen" fahrten meer.
Ondanks de hoge prijzen denken mensen nog steeds dat er een trofee te winnen valt tijdens TF.quote:
Hoe is dit ongeval gebeurt?quote:Op zondag 24 juli 2016 10:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
En dat heeft allemaal helemaal niks met dit ongeval te maken.
Waarom zou ik dat aan jou uitleggen, jij weet het toch al?quote:
Ik wens je Freude am Fahrenquote:Op zondag 24 juli 2016 18:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat aan jou uitleggen, jij weet het toch al?
Ziet daar van alles voorbij komen, gare busjes van de lokale stucadoor, gezinsauto's met kinderen zonder helm achterin (maar pa wel), is een leuk dagje uit hoor!quote:Op maandag 25 juli 2016 22:41 schreef boegschroef het volgende:
Afgaande op de foto is de wagen ook niet echt veilig voor dit soort banen, gewone stoelen, gewone gordels, geen rolkooi...
Ik snap niet zo goed waarom ze zo'n auto's toelaten...
Wat een kletskoek. Geen slachtoffer van de omstandigheden, ze reden gewoon te hard. Als je niet tijdig kunt stoppen, dan rij je te hard - zo simpel is het.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:38 schreef pvdplanet het volgende:
Die gasten in de Civic reden 'normaal', ook te zien in het filmpje van EMS op Youtube van 23 juli.
Gewoon slachtoffer van de omstandigheden, geen duidelijk signalen langs de baan en de sowieso hoge snelheid die iedereen daar rijdt (ook de 'toeristen')
Een gozer was 3 minuten eerder ook bijna tegen de Streckensicherungsauto gereden omdat de gasten te druk waren met onderdelen rapen ipv terug te lopen en te vlaggenquote:Leute das war ein Absicherungsfehler der Streckensicherung ! Sonst wäre das nie passiert.
Hartmut und ich waren live dabei.... Wir waren Ersthelfer
Es hat halt alles schlechte zusammen gepasst (Regen, Geschwindigkeit, Stelle wo das Stressi Auto stand usw)
In jouw quote zeggen ze ook dat het lag aan de snelheid (en aan de regen).quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:16 schreef pvdplanet het volgende:
Lees dit dan
[..]
Een gozer was 3 minuten eerder ook bijna tegen de Streckensicherungsauto gereden omdat de gasten te druk waren met onderdelen rapen ipv terug te lopen en te vlaggen
Geen Engelsen gezien dan? Die zijn vaak vele malen erger. Al heb je er inderdaad genoeg die zich de nieuwe Max Verstappen wanen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:07 schreef Catch_me het volgende:
Laatst hier geweest met m'n ZZR1400. Viel me op dat vooral de nederlanders waardeloze lijnen rijden en ver boven hun kunnen rijden, levensgevaarlijk. De meeste van deze paupers reden dan ook nog eens in van die afgetrapte bmw's of volkswagens. Heb er ook nog eentje tegen de vangrail zien staan met z'n petje op.
Dat gaat niet echt werken op de Ring, dan zou je overal max 50 of 70 moeten gaan rijdenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:22 schreef k_man het volgende:
Je moet gewoon zorgen dat je te allen tijde tijdig kunt stoppen.
Ja, dus?quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:14 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt werken op de Ring, dan zou je overal max 50 of 70 moeten gaan rijden
Dan is heel de charme van de Ring weg, mensen gaan er juist heen om harder te rijden als op de gemiddelde binnenweg.quote:
Er wordt toch altijd geclaimd dat de Ring openbare weg is en geen circuit? ik mag hopen dat je niet met deze houding de weg op gaat.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:12 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dan is heel de charme van de Ring weg, mensen gaan er juist heen om harder te rijden als op de gemiddelde binnenweg.
We waren er niet bij, maar als er inderdaad meer gelet werd op het onderdelen rapen dan om het waarschuwen van mensen die aan komen rijden lijkt mij dat een operationele fout, en niet een fout van een bezoeker.
De Ring staat in de boeken als een stuk Duitse autobahn, een tolweg zonder snelheidslimiet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Er wordt toch altijd geclaimd dat de Ring openbare weg is en geen circuit? ik mag hopen dat je niet met deze houding de weg op gaat.
Jij rijdt op de Autobahn ook met snelheden waarbij je weet dat je nooit veilig zult kunnen stoppen? Lekkere jongen ben je dan...quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:35 schreef RiKe het volgende:
[..]
De Ring staat in de boeken als een stuk Duitse autobahn, een tolweg zonder snelheidslimiet.
Dat is HEEL wat anders dan zeg, de A2 bij Utrecht
Als je 50 door een normale straat rijdt en er steekt ineens een kind over van achter een auto kan je ook niet op tijd stoppen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij rijdt op de Autobahn ook met snelheden waarbij je weet dat je nooit veilig zult kunnen stoppen? Lekkere jongen ben je dan...
Op een circuit kun je alleen hard rijden wanneer het daadwerkelijk als circuit in gebruik is. Niet als het is opengesteld voor iedereen die betaalt en je na iedere blinde bocht kunt stuiten op een slome Astra met caravan, een touringcar of zelfs een stilstaande auto - om wat voor reden dan ook. Het is niet voor niets voor 'toeristen'.
Uh-huh. Dus dan hoef je nergens meer rekening mee te houden, want risico's kun je toch nooit helemaal uitsluiten? Waarom rij je dan nog 50 en geen 100?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:46 schreef RiKe het volgende:
[..]
Als je 50 door een normale straat rijdt en er steekt ineens een kind over van achter een auto kan je ook niet op tijd stoppen.
Klets niet zo.
Als je op de manier zoals jij beschrijft auto zou moeten gaan rijden dan gaat niemand harder dan stapvoets.
Fietsen, lopen, auto rijden, overal zit een risico aan vast.
nogal wiedes, het was oldtimer grandprix weekendquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:18 schreef Rainesz het volgende:
Ik was er gisteren weer even.
Veel klassiekers in de ochtend.
Ferrari Dino 246 GTS.
[ afbeelding ]
Hij ging gewoon tijdens de normale TF over de baan lol.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:22 schreef lipje het volgende:
[..]
nogal wiedes, het was oldtimer grandprix weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |