abonnement Unibet Coolblue
pi_145320764
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 05:14 schreef wiebel535 het volgende:
Hoe kom je in hemelsnaam snel aan ascendant shard??
Kan toeval zijn hoor, maar ik krijg er meestal wel als ik een fallen walker neerhaal in een public event.
Ik zie niks in de OP staan, hij is misschien al langsgekomen maar dit is wel een handige site om te zien hoelaat er ongeveer public events zijn:
http://www.destinypublicevents.com/

Er kunnen een paar minuten in zitten maar ik kan uit ervaring zeggen dat het toch vrij accurate info is
pi_145320984
Nog mensen die vanavond een heroic weekly willen doen op de PS4 ? , en eventueel wat andere dingen , maakt me niet uit.
Ben level 24.
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 8 oktober 2014 @ 10:21:40 #28
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_145322652
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 05:14 schreef wiebel535 het volgende:
Hoe kom je in hemelsnaam snel aan ascendant shard??
Legendary gear dismantlen.
pi_145322979
Vraag ook al gesteld op tweakers, maar;

Zoals eerder aangegeven speel ik vrijwel alleen maar de PVP.

Wat is jullie mening wat betreft het gelijktijdig doodgaan? Dit is écht Bungie eigen aangezien de Halo games, maar ik vind het echt totale onzin dat nadat ik de tegenstander gekilled heb met een wapen, hij me daarna alsnog dood kan stompen.

Ook droppen enemy's soms een seconde later pas, waardoor ik gewoon nog bezig ben met schieten op hem nadat hij allang dood is.

Dit komt niet door lag oid, heb ik verder geen last van.
pi_145323366
Ik ben gister met 2 andere een robot spin tegengekomen, met zo'n rode stip op z'n hoofd als weak point. Maar het dood schieten duurde me toch godsamme lang. Zijn er nog andere weak points die zo'n ding heeft?
pi_145323417
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 10:54 schreef videonatic het volgende:
Ik ben gister met 2 andere een robot spin tegengekomen, met zo'n rode stip op z'n hoofd als weak point. Maar het dood schieten duurde me toch godsamme lang. Zijn er nog andere weak points die zo'n ding heeft?
De poten zijn ook weak points, waar die gele "lampjes" op zitten zeg maar. Daar eerst op schieten, na een tijdje komt z'n "kern" bloot te liggen en daar kun je flinke damage op doen.
pi_145324283
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 10:54 schreef videonatic het volgende:
Ik ben gister met 2 andere een robot spin tegengekomen, met zo'n rode stip op z'n hoofd als weak point. Maar het dood schieten duurde me toch godsamme lang. Zijn er nog andere weak points die zo'n ding heeft?
Je moet al z'n pootjes kapot schieten, met sniper werkt vrij goed is mijn ervaring. Soms zakt hij dan onderuit, schuift z'n kop naar voren en komt z'n engine bloot te liggen en dan dat volpompen met kogels.

Niet te dichtbij komen want het duurt niet zolang.
pi_145324823
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 10:36 schreef Stevenzenl het volgende:
Vraag ook al gesteld op tweakers, maar;

Zoals eerder aangegeven speel ik vrijwel alleen maar de PVP.

Wat is jullie mening wat betreft het gelijktijdig doodgaan? Dit is écht Bungie eigen aangezien de Halo games, maar ik vind het echt totale onzin dat nadat ik de tegenstander gekilled heb met een wapen, hij me daarna alsnog dood kan stompen.

Ook droppen enemy's soms een seconde later pas, waardoor ik gewoon nog bezig ben met schieten op hem nadat hij allang dood is.

Dit komt niet door lag oid, heb ik verder geen last van.
Zolang de actie is ingezet voordat iemand doodgaat zie ik geen problemen. Ik heb ook wel eens met mijn titan de special gebruikt, springt die mooi omhoog en word ik in de lucht gekilled :P het hoort erbij. Niemand kan een actie doen zodra iemand dood is, dus beiden hebben gelijktijdig de actie gedaan, soms land jouw actie eerder dan die van een andere persoon. Er zullen er ook genoeg zijn geweest die jou eerder zien doodgaan voordat ze zelf dood gaan. Ik vind het juist goed, als ik een granaat gooi en ik word gekilled kan ik er toch niets aan doen dat die gast met zijn domme kop mijn granaat inloopt :P
pi_145324914
Ik kom er net achter dat die Iron Banner event wel een heel vertekend beeld geeft. Ik ben van rank 0 naar 1 gegaan met 30xp ofzo, maar naar rank 2 is ineens 1200xp. Dan moet je bijna wel maximaal nolifen + de bounty's meepakken om daaraan te komen, laat staan rank 3.

Dat alles voor een event wat er maar een week is, best pittig. Aan de andere kant, dan is die gear wel exclusive en dat is ook wel weer leuk (voor degenen die het bemachtigen dan).
  woensdag 8 oktober 2014 @ 11:57:46 #35
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_145324937
Zometeen maar is proberen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_145324967
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:56 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kom er net achter dat die Iron Banner event wel een heel vertekend beeld geeft. Ik ben van rank 0 naar 1 gegaan met 30xp ofzo, maar naar rank 2 is ineens 1200xp. Dan moet je bijna wel maximaal nolifen + de bounty's meepakken om daaraan te komen, laat staan rank 3.

Dat alles voor een event wat er maar een week is, best pittig. Aan de andere kant, dan is die gear wel exclusive en dat is ook wel weer leuk (voor degenen die het bemachtigen dan).
Wat ik heb gelezen is dat wanneer je rep op level 2 is, je door de shader, banner en class-item sowieso 10% meer rep krijgt, volgens mij valt het wel mee en is het te doen.
pi_145324978
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:56 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kom er net achter dat die Iron Banner event wel een heel vertekend beeld geeft. Ik ben van rank 0 naar 1 gegaan met 30xp ofzo, maar naar rank 2 is ineens 1200xp. Dan moet je bijna wel maximaal nolifen + de bounty's meepakken om daaraan te komen, laat staan rank 3.

Dat alles voor een event wat er maar een week is, best pittig. Aan de andere kant, dan is die gear wel exclusive en dat is ook wel weer leuk (voor degenen die het bemachtigen dan).
Is dat maar weekje ?

Heb me er nog niet over ingelezen.
Maar dan ga ik vanavond maar eens effe flink knallen :P
- Djehoetie / Jehuty -
pi_145324991
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:58 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Wat ik heb gelezen is dat wanneer je rep op level 2 is, je door de shader, banner en class-item sowieso 10% meer rep krijgt, volgens mij valt het wel mee en is het te doen.
Maar ik zit nog maar op 1 hè. Ik ga het eens proberen want ik heb de shaders en emblems wel meteen gekocht. Misschien gaat het idd sneller.

EDIT: Ja, ik zie het al op Bungie's website. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:59 schreef Altron het volgende:
Is dat maar weekje ?
Jep, 7 oktober - 14 oktober

http://www.bungie.net/en/event/ironbanner
pi_145325040
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:59 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Maar ik zit nog maar op 1 hè. Ik ga het eens proberen want ik heb de shaders en emblems wel meteen gekocht. Misschien gaat het idd sneller.
Het class-item unlocked op 2, voor die tijd dus nog geen extra rep.

In combinatie met die bounties gaat het vrij snel, hoewel sommige nog tricky zijn. Vind sowieso de omschrijvingen van de bounties en dergelijke vaak erg vaag.
pi_145325096
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:01 schreef Stevenzenl het volgende:
Het class-item unlocked op 2, voor die tijd dus nog geen extra rep.
Jawel, bij rank 1 krijg je ook al 10% extra als je een emblem en shader draagt. Bij rank 2 nog een keer 10% met een class item.
pi_145325155
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:03 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Jawel, bij rank 1 krijg je ook al 10% extra als je een emblem en shader draagt. Bij rank 2 nog een keer 10% met een class item.
Oh echt? tof.
pi_145325174
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:05 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Oh echt? tof.
Ja, tenminste, zo vat ik het op:

pi_145325234
Nice, zal wel kloppen dan.

Heb zelf verder niet naar extra info gezocht, browse altijd een beetje fora tijdens 't werk :')
pi_145327034
Iemand die weekly heroic challenge wil doen op hard vanmiddag of vanavond? Voeg me toe op psn. Raid kan ook, als er genoeg respons is en ervaring. Heb de raid zelf pas 1 keer gedaan voor 80%. Ik zit overigens ook in de fok clan.

PSN: Etienne-Horbach
Console: PS4

Hunter, level 27.
pi_145327659
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 08:12 schreef VenetianSnares het volgende:

[..]

Kan toeval zijn hoor, maar ik krijg er meestal wel als ik een fallen walker neerhaal in een public event.
Ik zie niks in de OP staan, hij is misschien al langsgekomen maar dit is wel een handige site om te zien hoelaat er ongeveer public events zijn:
http://www.destinypublicevents.com/

Er kunnen een paar minuten in zitten maar ik kan uit ervaring zeggen dat het toch vrij accurate info is
Bij deze.... jij bent de held van de dag!
pi_145327700
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:30 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

Bij deze.... jij bent de held van de dag!
:'(

Die had ik 2 topics terug ook al gepost
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:58:04 #47
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_145328762
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:06 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Ja, tenminste, zo vat ik het op:

[ afbeelding ]
Nee. Shader is 10% emblem is 10% en class item is 10%. Op rank 2 kan je dus 30% extra krijgen.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:58:58 #48
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_145328805
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 10:36 schreef Stevenzenl het volgende:
Vraag ook al gesteld op tweakers, maar;

Zoals eerder aangegeven speel ik vrijwel alleen maar de PVP.

Wat is jullie mening wat betreft het gelijktijdig doodgaan? Dit is écht Bungie eigen aangezien de Halo games, maar ik vind het echt totale onzin dat nadat ik de tegenstander gekilled heb met een wapen, hij me daarna alsnog dood kan stompen.

Ook droppen enemy's soms een seconde later pas, waardoor ik gewoon nog bezig ben met schieten op hem nadat hij allang dood is.

Dit komt niet door lag oid, heb ik verder geen last van.
Ligt aan de Netcode van Bungie als ik me niet vergis, inderdaad flink irritant.
pi_145330730
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:31 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

:'(

Die had ik 2 topics terug ook al gepost
Ja ik keek ook al in de OP maar ik zag 'm niet staan. Ik had geen zin om alle vorige topics door te bladeren dus ik dacht: zet 'm maar gewoon neer. Lijkt me wel handig als deze wordt opgenomen in de OP
pi_145331206
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:11 schreef Mestreech1990 het volgende:
Iemand die weekly heroic challenge wil doen op hard vanmiddag of vanavond? Voeg me toe op psn. Raid kan ook, als er genoeg respons is en ervaring. Heb de raid zelf pas 1 keer gedaan voor 80%. Ik zit overigens ook in de fok clan.

PSN: Etienne-Horbach
Console: PS4

Hunter, level 27.
Zal je straks even toevoegen als niemand van mijn vaste speelmaatjes :P online zijn dan wil ik hem wel doen. Vriend wou hem zelfs met 2 man doen :) En een Maastrichtenaar, tenminste geen irritatie aan mijn zwaar limburgs accent :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')