abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin vrijdag 7 november 2014 @ 20:59:47 #226
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_146414806
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:55 schreef wickedmen het volgende:
en e-mails via forum@fok.nl van mij publiceren.
Waar heb je het over?
  vrijdag 7 november 2014 @ 21:01:06 #227
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_146414871
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:57 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde in gedachten toen ik dat topic zag.
In de jaren dat ik op FOK!/KLB zit heb ik je nog nooit zo'n eindpost zien maken, neem daarbij de punten dat er mails van mij worden gepubliceerd in een zeker WA groepje en dit uit het niets kwam.
Terwijl ik vandaag maar 1 topic heb gemaakt.

Maar goed als dit de maatstaf is van moderators om elkaar in te dekken maar stiekem achter de schermen notes te gaan uitdelen, dat soort posts te maken. Te bannen wie ze niet mogen dan kan je mijn post vergeten. Excuses dat ik een topic maakte. :)
  vrijdag 7 november 2014 @ 21:04:01 #228
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146415018
Zelf al tijden KLB vervuilen met je ongein en dan klagen dat je daar uiteindelijk op niet vriendelijke wijze op wordt aangesproken :')
  vrijdag 7 november 2014 @ 21:04:33 #229
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_146415048
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:01 schreef wickedmen het volgende:

[..]

In de jaren dat ik op FOK!/KLB zit heb ik je nog nooit zo'n eindpost zien maken, neem daarbij de punten [b]dat er mails van mij worden gepubliceerd in een zeker WA groepje en dit uit het niets kwam.
Terwijl ik vandaag maar 1 topic heb gemaakt.

Maar goed als dit de maatstaf is van moderators om elkaar in te dekken maar stiekem achter de schermen notes te gaan uitdelen, dat soort posts te maken. Te bannen wie ze niet mogen dan kan je mijn post vergeten.
[/b] Excuses dat ik een topic maakte. :)
Ik zeg ook weleens opbokken of opflikkeren als iemand overduidelijk een baggertopic opent hoor. Soms, zeker als je al veel bagger hebt gesloten, zeg je dat weleens in een sluitpost, al heeft die persoon verder nog geen baggertopic geopend. Daar let je niet altijd op, we zijn immers ook mensen. Wat dat betreft moet je daar ook weer niet zo zwaar aan tillen, is allemaal niet persoonlijk bedoeld. Dat bedoelde ik met 'ik denk hetzelfde'. Ik sluit zo ook weleens topic als er al veel gebaggerd is op een dag.

Van het dikgedrukte heb ik echt geen flauw benul.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  Forum Admin vrijdag 7 november 2014 @ 21:05:02 #230
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_146415066
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:01 schreef wickedmen het volgende:

[..]

In de jaren dat ik op FOK!/KLB zit heb ik je nog nooit zo'n eindpost zien maken, neem daarbij de punten dat er mails van mij worden gepubliceerd in een zeker WA groepje en dit uit het niets kwam.
Mails naar forum@fok.nl? Dat mag je z.s.m.hard maken dan. Desnoods in pm. Dit soort vage beschuldigingen houden we niet zo van.
  vrijdag 7 november 2014 @ 21:13:11 #231
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_146415424
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik zeg ook weleens opbokken of opflikkeren als iemand overduidelijk een baggertopic opent hoor. Soms, zeker als je al veel bagger hebt gesloten, zeg je dat weleens in een sluitpost, al heeft die persoon verder nog geen baggertopic geopend. Daar let je niet altijd op, we zijn immers ook mensen. Wat dat betreft moet je daar ook weer niet zo zwaar aan tillen, is allemaal niet persoonlijk bedoeld. Dat bedoelde ik met 'ik denk hetzelfde'. Ik sluit zo ook weleens topic als er al veel gebaggerd is op een dag.

Van het dikgedrukte heb ik echt geen flauw benul.
Het is persoonlijk.

Ik heb Hugecool om goede redenen uit mijn WA groepje verwijdert.
Paar uur later:

A. Ik ben geband voor 1 maand.
B. Ik hoor na mijn 1 maand ban dat mijn e-mails gepubliceerd worden (weet niet of mods bij e-mail kunnen komen). Uiteindelijk niks meer mee gedaan omdat er op mijn vorige e-mails toch niet gereageerd werd.
C. Ik maak een topic en krijg dit te zien als sluitpost:

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:43 schreef hugecooll het volgende:
Flikker eens op man met je kuttopics
Welke kuttopics?
Dit is mijn eerste of tweede topic van vandaag.

Wou het in dm oplossen maar dan neem ik de risico dat hij een ban aanvraag gaat doen.
Kan natuurlijk altijd dat ik er naast zit maar de feiten spreken voor zichzelf.
  vrijdag 7 november 2014 @ 21:14:56 #232
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146415489
1: een FA gaat jou niet bannen om je gedrag op WA
2: ik kan geen mails zien van forum@fok.nl, dus beschuldig je (forum) admins daar direct van
3: je oeuvre spreekt voor zich
  vrijdag 7 november 2014 @ 21:15:58 #233
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_146415525
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:14 schreef hugecooll het volgende:
1: een FA gaat jou niet bannen om je gedrag op WA
2: ik kan geen mails zien van forum@fok.nl, dus beschuldig je (forum) admins daar direct van
3: je oeuvre spreekt voor zich
Snelle edit. Waarom haal je het stukje weg dat ik mij als een mongool gedraag op WA?
  vrijdag 7 november 2014 @ 21:16:11 #234
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146415537
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:15 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Snelle edit. Waarom haal je het stukje weg dat ik mij als een mongool gedraag op WA?
Omdat dat overbodige info was
  vrijdag 7 november 2014 @ 21:17:02 #235
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_146415569
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:13 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Het is persoonlijk.

Ik heb Hugecool om goede redenen uit mijn WA groepje verwijdert.
Paar uur later:

A. Ik ben geband voor 1 maand.
B. Ik hoor na mijn 1 maand ban dat mijn e-mails gepubliceerd worden (weet niet of mods bij e-mail kunnen komen). Uiteindelijk niks meer mee gedaan omdat er op mijn vorige e-mails toch niet gereageerd werd.
C. Ik maak een topic en krijg dit te zien als sluitpost:

[..]

Welke kuttopics?
Dit is mijn eerste of tweede topic van vandaag.

Wou het in dm oplossen maar dan neem ik de risico dat hij een ban aanvraag gaat doen.
Kan natuurlijk altijd dat ik er naast zit maar de feiten spreken voor zichzelf.
What's app gaat geheel buiten FOK! om, weet ik ook helemaal niets van en dat heeft verder ook niets met forum zelf te maken.

Achter de schermen zijn we ook echt, maar dan ook echt niet bezig met een heksenjacht. Er is helemaal niets over een groepje gepost en achter de schermen zijn we ook niet bezig geweest om jou een ban aan te smeren.
Ik heb echt geen flauw idee waar je die gedachtegang vandaan haalt, maar zo werkt het dus echt niet.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  vrijdag 7 november 2014 @ 21:18:35 #236
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_146415627
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:16 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Omdat dat overbodige info was
Oke man.

Heb net te horen gekregen dat je niet bij de e-mails kan dus hierbij neem ik mijn beschuldiging erop terug.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

What's app gaat geheel buiten FOK! om, weet ik ook helemaal niets van en dat heeft verder ook niets met forum zelf te maken.

Achter de schermen zijn we ook echt, maar dan ook echt niet bezig met een heksenjacht. Er is helemaal niets over een groepje gepost en achter de schermen zijn we ook niet bezig geweest om jou een ban aan te smeren.
Ik heb echt geen flauw idee waar je die gedachtegang vandaan haalt, maar zo werkt het dus echt niet.
Ik geloof je op je woord.
  Forum Admin vrijdag 7 november 2014 @ 21:18:39 #237
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_146415629
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:13 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Het is persoonlijk.

Ik heb Hugecool om goede redenen uit mijn WA groepje verwijdert.
Paar uur later:

A. Ik ben geband voor 1 maand.
B. Ik hoor na mijn 1 maand ban dat mijn e-mails gepubliceerd worden (weet niet of mods bij e-mail kunnen komen). Uiteindelijk niks meer mee gedaan omdat er op mijn vorige e-mails toch niet gereageerd werd.
C. Ik maak een topic en krijg dit te zien als sluitpost:

[..]

Welke kuttopics?
Dit is mijn eerste of tweede topic van vandaag.

Wou het in dm oplossen maar dan neem ik de risico dat hij een ban aanvraag gaat doen.
Kan natuurlijk altijd dat ik er naast zit maar de feiten spreken voor zichzelf.
Mods kunnen niet bij forum@fok.nl en mods kunnen ook niet bannen. Wat je "gehoord" hebt klopt dus niet en het is nogal raar dat je een vaag gerucht hier als een beschuldiging neerzet. Overigens ben je zelf degene die emails negeert. Je hebt altijd een antwoord gehad. Ook alweer een beschuldiging die niet klopt. Ik zou je willen aanraden daar niet mee door te blijven gaan.
  vrijdag 7 november 2014 @ 21:19:22 #238
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146415657
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:18 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Oke man.

Heb net te horen gekregen dat je niet bij de e-mails kan dus hierbij neem ik mijn beschuldiging erop terug.

[..]

Ik geloof je op je woord.
Ja ho even, je beschuldigt nog steeds iemand van het lekken van mails die jij naar forum@fok.nl hebt gestuurd. Als ik dan niet die persoon blijk te zijn, neem je ineens je beschuldiging terug? Beetje lafjes
  vrijdag 7 november 2014 @ 21:25:22 #239
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_146415937
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:19 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja ho even, je beschuldigt nog steeds iemand van het lekken van mails die jij naar forum@fok.nl hebt gestuurd. Als ik dan niet die persoon blijk te zijn, neem je ineens je beschuldiging terug? Beetje lafjes
Wat een onzin. :')
Natuurlijk beschuldig ik je ervan als ik er genoeg aanleiding ervoor + het verhaal er om heen + het achtergrond verhaal.
Uiteindelijk klopt het niet en neem ik mijn beschuldiging terug zoals normale mensen doen.

Of is het niet toegestaan om iemand te beschuldigen met genoeg aanleiding en daarbij op terug te komen als het niet klopt?
  Forum Admin vrijdag 7 november 2014 @ 21:26:59 #240
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_146416003
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:25 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Wat een onzin. :')
Natuurlijk beschuldig ik je ervan als ik er genoeg aanleiding ervoor + het verhaal er om heen + het achtergrond verhaal.
Uiteindelijk klopt het niet en neem ik mijn beschuldiging terug zoals normale mensen doen.

Of is het niet toegestaan om iemand te beschuldigen met genoeg aanleiding en daarbij op terug te komen als het niet klopt?
Doe het vooral niet nog eens.
  vrijdag 7 november 2014 @ 21:28:43 #241
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146416087
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:25 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Wat een onzin. :')
Natuurlijk beschuldig ik je ervan als ik er genoeg aanleiding ervoor + het verhaal er om heen + het achtergrond verhaal.
Uiteindelijk klopt het niet en neem ik mijn beschuldiging terug zoals normale mensen doen.

Of is het niet toegestaan om iemand te beschuldigen met genoeg aanleiding en daarbij op terug te komen als het niet klopt?
Mijn punt was dus vooral dat je doorgaans op basis van bewijs een beschuldiging uit. Als ik dan in jouw optiek de meest logische verdachte ben, dan beschuldig je mij. Als dan blijkt dat ik de dader niet geweest kan zijn, vervalt niet ineens je bewijs. Tenzij het een ongegronde beschuldiging is, natuurlijk.

Maar goed, excuses geaccepteerd en als je wat beter je best doet op je topics, zal ik liever reageren O+
pi_146473167
Ik zou eigenlijk wel eens duidelijke feedback willen krijgen waarom dit topic open mag blijven.
Weinig mensen die dit waarderen

Er worden betere topics gesloten om echt waardeloze redenen. Daar bestaat bij sommige users al onvrede over. Als een modje dan toevallig een onvervalste linkdump met z'n paupermuziek maakt, en dan ook nog en passant even een middelvinger opsteekt naar de users, mag dat gewoon open blijven?

Willen jullie echt dit soort tyfustopics verbannen uit KLB, hou elkaar dan niet de hand boven het hoofd? Behalve het feit dat het een linkdump is, is het niet eens een klacht. Dubbele reden om die meuk te sluiten.

Tenzij een van die slimme mods daar een goed antwoord op heeft natuurlijk :)
  zondag 9 november 2014 @ 19:20:41 #243
395200 deadprez
One more rail
pi_146473600
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 19:11 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik zou eigenlijk wel eens duidelijke feedback willen krijgen waarom dit topic open mag blijven.
Weinig mensen die dit waarderen

Er worden betere topics gesloten om echt waardeloze redenen. Daar bestaat bij sommige users al onvrede over. Als een modje dan toevallig een onvervalste linkdump met z'n paupermuziek maakt, en dan ook nog en passant even een middelvinger opsteekt naar de users, mag dat gewoon open blijven?

Willen jullie echt dit soort tyfustopics verbannen uit KLB, hou elkaar dan niet de hand boven het hoofd? Behalve het feit dat het een linkdump is, is het niet eens een klacht. Dubbele reden om die meuk te sluiten.

Tenzij een van die slimme mods daar een goed antwoord op heeft natuurlijk :)
Machtsmisbruik!!1 8.gif
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_146473733
quote:
10s.gif Op zondag 9 november 2014 19:20 schreef deadprez het volgende:

[..]

Machtsmisbruik!!1 [ afbeelding ]
Ik vind het vooral heel erg knullig :')
  zondag 9 november 2014 @ 20:35:18 #245
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146476482
Heel relaas, hand boven het hoofd houden dit dat.
Ik had 'm voor ik ging pitten gewoon opengelaten omdat dat topic 's nachts was gemaakt, en dan gaan we dus wat luchtiger om met kuttopics. Ik zie er ook geen TR's bij staan, dus waarschijnlijk is ie overdag gewoon niet opgevallen.
pi_146476857
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:35 schreef hugecooll het volgende:
Heel relaas, hand boven het hoofd houden dit dat.
Ik had 'm voor ik ging pitten gewoon opengelaten omdat dat topic 's nachts was gemaakt, en dan gaan we dus wat luchtiger om met kuttopics. Ik zie er ook geen TR's bij staan, dus waarschijnlijk is ie overdag gewoon niet opgevallen.
Opvolgend vraagje, vooral gezien het feit dat TS er toch in post.

Is het niet een van de eerste regels voor crew, zich vooral aan de forumregels en richtlijnen per subforum te houden?
  zondag 9 november 2014 @ 20:47:37 #247
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146476979
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:44 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Opvolgend vraagje, vooral gezien het feit dat TS er toch in post.

Is het niet een van de eerste regels voor crew, zich vooral aan de forumregels en richtlijnen per subforum te houden?
Hoe bedoel je?
pi_146477026
Laat maar :') Vechten tegen de bierkaai dit.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 20:49:53 ]
  zondag 9 november 2014 @ 21:12:39 #249
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146477980
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
Laat maar :') Vechten tegen de bierkaai dit.
Je vraag is me gewoon niet duidelijk :0
  zondag 9 november 2014 @ 21:23:15 #250
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_146478431
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:12 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Je vraag is me gewoon niet duidelijk :0
Wat is er moeilijk aan?

Is het niet een van de eerste regels voor de crew, om zich vooral aan de forumregels en richtlijnen per subforum te houden?

Ik ben het verder wel eens met VanilleKwark voor een deel.
Per definitie ben ik er op tegen om topics te sluiten tenzij echt bagger of te ver. Daar is KLB simpelweg KLB voor en geen R&P of NWS.

Maar dit topic was een linkdump zonder OP en hoorde toch echt in ONZ of GC thuis. Dat betekent dat KLB dus in de nacht ONZ is.

Het is of topics sluiten met een beleid of opinie of niks en niet daar wel en hier niet. Dan maak je het voor users ook veel complexer als een topic met OP en klacht(beschrijving) wel wordt gesloten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')