abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 12 oktober 2014 @ 10:12:32 #151
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_145448982
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 12:53 schreef sasquatsch het volgende:
In Amerika is het de cultuur om overal geld uit te halen dus als iemand beweert dat je vleugels krijgt en het gebeurt niet, stap je naar de rechter voor compensatie, omdat ze geen disclaimer hebben opgenomen dat het niet letterlijk maar figuurlijk bedoeld is. En de rechters gaan erin mee. Dat is Amerika.
In Nederland zou men zeggen dat men beter moet nadenken en niet alles geloven wat er beweerd wordt. :)
Het is natuurlijk heel grappig zo'n suggestieve titel, maar de claim gaat niet over het krijgen van vleugels maar over het verhogen van je concentratie. :)
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_145450658
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 10:12 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel grappig zo'n suggestieve titel, maar de claim gaat niet over het krijgen van vleugels maar over het verhogen van je concentratie. :)
Dat las ik ook ja, maar is concentratie überhaupt iets wat je kunt meten?
pi_145451162
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 21:35 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Welke ep is dat? Heb de laatste 2 of 3 niet gezien, maar idd zijn het geweldige acteurs allemaal, behalve die vrouwelijke sheriff :r
Ik heb het ff voor je teruggezocht maar het is episode 6.

Die vrouwelijke sheriff speelt gewoon net zoals Frances McDormand, het is een klote rol om te spelen maar ze doet het wel goed. De rol van Bob Odenkirk als mannelijke sheriff vind ik wel erg komisch :).
pi_145451367
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 10:12 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel grappig zo'n suggestieve titel, maar de claim gaat niet over het krijgen van vleugels maar over het verhogen van je concentratie. :)
Je kunt de aandachtsspan (of hoe noemem ze dat) van een persoon toch meten. Dat zal toch wel in verbindjng staan met zijn concemtratie?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145451831
Jezus wat een typos weer...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145454156
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Jezus wat een typos weer...
Daar kijken wij niet meer van op.
pi_145457584
quote:
14s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Daar kijken wij niet meer van op.
Dank u...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145461611
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 16:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dank u...
Graag gedaan...
pi_145465510
Sands! Waarom is mijn trui nog steeds niet verzonden! :(
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145465825
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands! Waarom is mijn trui nog steeds niet verzonden! :(
Heeft hij je een trui verkocht?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_145465932
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft hij je een trui verkocht?
Hahah nee... heb een trui online besteld... maar ben nou maar es naar reviews gaan zoeken en ik denk niet dat mijn trui nog gaat komen... :{

http://www.webutations.info/go/review/gamer-heaven.net
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145466191
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands! Waarom is mijn trui nog steeds niet verzonden! :(
Omdat je bij oplichters wat hebt gekocht?
pi_145466224
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah nee... heb een trui online besteld... maar ben nou maar es naar reviews gaan zoeken en ik denk niet dat mijn trui nog gaat komen... :{
http://www.webutations.info/go/review/gamer-heaven.net
Oei -O-

Wat voor trui was het?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_145466279
quote:
14s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Omdat je bij oplichters wat hebt gekocht?
Daar gaat het wel op lijken ja, naar het lezen van al die reviews... poep had ik die maar eerder gelezen

quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oei -O-
Wat voor trui was het?
Hij staat als het goed is op pagina 1
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145466370
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar gaat het wel op lijken ja, naar het lezen van al die reviews... poep had ik die maar eerder gelezen
[..]
Hij staat als het goed is op pagina 1
Lullig. Misschien kun je het nog storneren? :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_145466416
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lullig. Misschien kun je het nog storneren? :P
Ik heb gelukkig via paypal betaald. Dus volgens mij moet ik dan hoe dan ook mijn geld terug krijgen als ik bij hun ga klagen
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145466468
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig via paypal betaald. Dus volgens mij moet ik dan hoe dan ook mijn geld terug krijgen als ik bij hun ga klagen
Oja, dat klopt. Heb op die manier ook wel eens geld terug gekregen, was iets dat ik op ebay gekocht had.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_145466705
Jammer dat iemand zo een bedrijf denkt te kunnen runnen. Ze hebben echt leuke dingen en had die trui echt heel graag gewild maar ja...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145466725
Ik had vorige maand twee hoodies besteld, en een bijpassende bieropener voor een paar dollar extra. Kreeg ik 3 mails achter elkaar.
- Hoera, je order is verzonden.
- Helaas hebben we je ene hoodie niet kunnen verzenden, out of stock, het bedrag word gecrediteerd.
- Helaas hebben we de andere hoodie ook niet kunnen verzenden, out of stock, het geld word gecrediteerd.

Dus ik stuur hun een mail, leg uit dat het me om die hoodies te doen was en ik de hele order wil cancellen. Krijg ik het volgende mailtje terug:
- we begrijpen je situatie maar helaas is het pakket al verzonden. Om je tegemoet te komen worden alle shippingcosts e.d. vergoed en betaal je alleen de bieropener.

Prima oplossing dacht ik. Krijg ik een week later het pakket binnen, inclusief de twee hoodies die out of stock zouden zijn! Oftewel de complete order gekregen voor de prijs van een bieropener!
pi_145466809
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:19 schreef JayHovah het volgende:
Ik had vorige maand twee hoodies besteld, en een bijpassende bieropener voor een paar dollar extra. Kreeg ik 3 mails achter elkaar.
- Hoera, je order is verzonden.
- Helaas hebben we je ene hoodie niet kunnen verzenden, out of stock, het bedrag word gecrediteerd.
- Helaas hebben we de andere hoodie ook niet kunnen verzenden, out of stock, het geld word gecrediteerd.
Dus ik stuur hun een mail, leg uit dat het me om die hoodies te doen was en ik de hele order wil cancellen. Krijg ik het volgende mailtje terug:
- we begrijpen je situatie maar helaas is het pakket al verzonden. Om je tegemoet te komen worden alle shippingcosts e.d. vergoed en betaal je alleen de bieropener.
Prima oplossing dacht ik. Krijg ik een week later het pakket binnen, inclusief de twee hoodies die out of stock zouden zijn! Oftewel de complete order gekregen voor de prijs van een bieropener!
_O- nice
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_145466821
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:19 schreef JayHovah het volgende:
Ik had vorige maand twee hoodies besteld, en een bijpassende bieropener voor een paar dollar extra. Kreeg ik 3 mails achter elkaar.
- Hoera, je order is verzonden.
- Helaas hebben we je ene hoodie niet kunnen verzenden, out of stock, het bedrag word gecrediteerd.
- Helaas hebben we de andere hoodie ook niet kunnen verzenden, out of stock, het geld word gecrediteerd.
Dus ik stuur hun een mail, leg uit dat het me om die hoodies te doen was en ik de hele order wil cancellen. Krijg ik het volgende mailtje terug:
- we begrijpen je situatie maar helaas is het pakket al verzonden. Om je tegemoet te komen worden alle shippingcosts e.d. vergoed en betaal je alleen de bieropener.
Prima oplossing dacht ik. Krijg ik een week later het pakket binnen, inclusief de twee hoodies die out of stock zouden zijn! Oftewel de complete order gekregen voor de prijs van een bieropener!
Bij welke winkel was dat? Ga ik daar ook wat bestellen :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145466864
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Jammer dat iemand zo een bedrijf denkt te kunnen runnen. Ze hebben echt leuke dingen en had die trui echt heel graag gewild maar ja...
Tja, de meeste winkels zijn alleen maar uit op geld verdienen en staan niet achter de producten die ze verkopen. Helaas maar waar.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_145466969
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tja, de meeste winkels zijn alleen maar uit op geld verdienen en staan niet achter de producten die ze verkopen. Helaas maar waar.
Nou ja, als bij about us gaat kijken op hun site dan zie je foto's van volle ruimtes met merchandise en dan denk ik. Dat ziet er op zich wel goed uit. Nou kun je die foto's natuurlijk overal vandaan hebben getoverd... maar ja
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145467035
Mooi verhaal. :D

Mijn zusje heeft ook altijd van die meevallers. Dan vergeten de kassières artikelen te scannen. Zo heeft ze al een vierseizoenendekbed en Nike sneakers cadeau gekregen.
pi_145467086
Zoveel fouten tijdens het werken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')