abonnement Unibet Coolblue
pi_145521817
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 09:46 schreef Vortix het volgende:
Waarschijnlijk heb je jezelf teveel geconditioneerd op jezelf klaarmaken en lukt het niet meer als iemand anders het doet. Google eens of death grip en kijk of je het herkent.
Hielp bij mij in elk geval wel.
Het is sowieso nog nooit iemand anders dan mezelf gelukt. Bij mijn eerste vriendin lukte ook dat niet (al was ik toen net 16). Maar het zou kunnen dat je gelijk hebt. Ik probeer dat stappenplan (beginnen met een week niets doen) iig aan te houden. Hopelijk werkt het.

quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 09:47 schreef Chai het volgende:
Ik denk dat het bij pijpen ook moet lukken als jij de het laatste deel het ritme en de lengte van de halen aangeeft.
Je bent nu waarschijnlijk heel veel wrijving gewend waardoor het vaginaal niet lukt, op die manier kan je het misschien een stukje afbouwen.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Het lijkt mij heel fijn om het gewoon eens mee te maken dat een vrouw het voor elkaar krijgt. Al heb ik het idee dat het niet meewerkt dat veel vrouwen het tempo afwisselen, zelfs als je een aardig eind op weg bent.
pi_145524813
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:04 schreef Shokirbek85 het volgende:
Gebruik je medicijnen?
Sommige medicijnen zijn echt funest voor je libido en prestatie. ;(
pi_145529117
Herkenbaar, voor mij werkt het minder uit te stellen en vaker voor eigen genot te gaan...
pi_145558465
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sommige medicijnen zijn echt funest voor je libido en prestatie. ;(
Ik heb gelukkig nog nooit dat soort medicijnen hoeven te slikken

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 13:46 schreef Nico987 het volgende:
Herkenbaar, voor mij werkt het minder uit te stellen en vaker voor eigen genot te gaan...
Om uit te stellen moet je wel eerst op 'dat punt' komen. En dat kom ik dus niet als ik het niet zelf doe.
pi_145559118
Tijdens mijn eerste vriendin met wie ik seks had, ging er van alles mis, waarbij ik nog het 1 en ander moest verwerken, maar zij kwam ook zo snel en was dan ook gelijk niet meer opgewonden, daar was niet tegen op te neuken. Dit heeft mij erg onzeker gemaakt in het begin. Ik merk daar nog steeds van dat ik absoluut geen man ben die in 2 minuten klaar ben (dat is meestal fijn). en dat de omstandigheden wel goed moeten zijn, wil ik klaar komen.

Maar goed door andere dingen te verzinnen dan alleen neuken, komen we er ook wel.. vind de uitdaging, en accepteer dat het zo is. uiteindelijk zal dat de enige oplossing zijn.. Als ik begin aan de seks met de angst niet klaar te komen of een slappe te krijgen, tsjah dan gebeurt dat ook.

Je zou ook eens met een seksuologe kunnen gaan praten, ik denk namelijk dat het vooral tussen je oren zit dan tussen je benen.
pi_145595570
Ik ben gisteren bij de huisarts geweest. Ik schaamde me om het hem te moeten vertellen, maar gelukkig ging hij er normaal mee om. Hij vermoed dat het niet een medisch iets is (omdat ik het immers wel kan als ik het zelf doe) maar vooral iets psychisch. Ik heb dus een verwijzing naar een seksuoloog gekregen en hoop dat dat werkt.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:56 schreef Nico987 het volgende:
Tijdens mijn eerste vriendin met wie ik seks had, ging er van alles mis, waarbij ik nog het 1 en ander moest verwerken, maar zij kwam ook zo snel en was dan ook gelijk niet meer opgewonden, daar was niet tegen op te neuken. Dit heeft mij erg onzeker gemaakt in het begin. Ik merk daar nog steeds van dat ik absoluut geen man ben die in 2 minuten klaar ben (dat is meestal fijn). en dat de omstandigheden wel goed moeten zijn, wil ik klaar komen.

Maar goed door andere dingen te verzinnen dan alleen neuken, komen we er ook wel.. vind de uitdaging, en accepteer dat het zo is. uiteindelijk zal dat de enige oplossing zijn.. Als ik begin aan de seks met de angst niet klaar te komen of een slappe te krijgen, tsjah dan gebeurt dat ook.

Je zou ook eens met een seksuologe kunnen gaan praten, ik denk namelijk dat het vooral tussen je oren zit dan tussen je benen.
Fijn om te lezen dat ik hier niet de enige in ben (al is het vervelend voor jou en je vrouw). Herkenbaar verhaal ook. Bij mij gebeurde het bij mijn eerste vriendinnetje ook ongeveer zo. Zij kwam vrij snel klaar nadat ik haar befte, we hebben toen nog wel penetratie gehad alleen was de zin bij haar een beetje weg.
pi_145599359
het verhaal is natuurlijk niet helemaal het zelfde, het lukt mij niet nooit, maar wel vaak niet..
pi_145712559
je bent niet de enige hoor, heb een vriend gehad die zich heel erg moest focussen en dan nog lukte het niet altijd. Kan allerlei oorzaken hebben hoeft niet lichamelijk te zijn. Je hoeft je sowieso niet te schamen. Bij hem was het onzekerheid. Hij heeft eens seks gehad met een onbekende ( voordat hij mij kende) en daarbij had hij er geen last van. Misschien jezelf door h.a. laten doorverwijzen naar seksuologe?
pi_145724973
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:17 schreef Nico987 het volgende:
het verhaal is natuurlijk niet helemaal het zelfde, het lukt mij niet nooit, maar wel vaak niet..
Dat hoop ik dus ook te bereiken

quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:56 schreef moi.Gracia het volgende:
je bent niet de enige hoor, heb een vriend gehad die zich heel erg moest focussen en dan nog lukte het niet altijd. Kan allerlei oorzaken hebben hoeft niet lichamelijk te zijn. Je hoeft je sowieso niet te schamen. Bij hem was het onzekerheid. Hij heeft eens seks gehad met een onbekende ( voordat hij mij kende) en daarbij had hij er geen last van. Misschien jezelf door h.a. laten doorverwijzen naar seksuologe?
Lichamelijk is het sowieso niet. Als ik het zelf 'afmaak' lukt het immers wel. Het zou best onzekerheid kunnen zijn,alleen zou me dat wel verbazen aangezien ik verder vrij zeker ben over mijn seksuele prestaties (zoals ik al zei, hij blijft eigenlijk altijd continu hard en ik ken genoeg trucjes om vrouwen te laten genieten). Ik heb de verwijzing overigens al gekregen, nu is het wachten op de brief om een afspraak te maken. Ik hoop wel dat dat niet al te lang duurt aangezien ik er heel graag vanaf wil komen.
pi_146524374
Inmiddels ben ik bij zowel uroloog als seksuoloog geweest. Wat ik al dacht werd bevestigd,lichamelijk mankeert er niets. Het is dus blijkbaar vooral een geestelijk iets. Ik heb wat tips van de seksuoloog gehad die ik hopelijk de komende tijd uit kan testen met een leuke vrouw. Dat word dus seksueel experimenteren op doktersadvies. Ik ben benieuwd.
  dinsdag 11 november 2014 @ 10:08:48 #36
365231 Fera
Fire & Blood
pi_146525489
Wel rare vrouwen hoor, die na hun orgasme geen zin meer hebben. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 11 november 2014 @ 10:17:05 #37
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146525678
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:08 schreef Fera het volgende:
Wel rare vrouwen hoor, die na hun orgasme geen zin meer hebben. :')
Als ik naar mijn eigen bedpartners kijk zijn het er best wat die dat hebben. Best hinderlijk als je dat vooraf niet weet en je eerst haar uitgebreid laat genieten.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_146527365
Je wil te graag presteren.
  dinsdag 11 november 2014 @ 11:43:01 #39
365231 Fera
Fire & Blood
pi_146527975
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:17 schreef yats het volgende:

[..]

Als ik naar mijn eigen bedpartners kijk zijn het er best wat die dat hebben. Best hinderlijk als je dat vooraf niet weet en je eerst haar uitgebreid laat genieten.
Ik vind dat opmerkelijk. Zeker omdat vrouwen ook makkelijker meerdere orgasmes kunnen hebben. Ik neem aan dat de zin dan niet ineens weg ebt. Zelf heb ik dat ook niet. Penetratie voelt ook lekkerder als ik net ben gekomen. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_146535903
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:43 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik vind dat opmerkelijk. Zeker omdat vrouwen ook makkelijker meerdere orgasmes kunnen hebben. Ik neem aan dat de zin dan niet ineens weg ebt. Zelf heb ik dat ook niet. Penetratie voelt ook lekkerder als ik net ben gekomen. :@
Ben geen vrouw maar uit ervaring weet ik dat er ook vrouwen zijn die nadat ze zijn klaargekomen juist overgevoelig zijn en even helemaal niets op aan of in hun poes willen. Kennelijk verschilt dat nogal. Grappig. Vrouwenlichaam.
  dinsdag 11 november 2014 @ 16:30:33 #41
365231 Fera
Fire & Blood
pi_146539084
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:19 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Ben geen vrouw maar uit ervaring weet ik dat er ook vrouwen zijn die nadat ze zijn klaargekomen juist overgevoelig zijn en even helemaal niets op aan of in hun poes willen. Kennelijk verschilt dat nogal. Grappig. Vrouwenlichaam.
Bij m'n clit heb ik dat wel even, maar verder eigenlijk niet. Maar overgevoeligheid was ik wel bekend mee, maar dat ze dan meteen geen zin meer hebben vind ik toch wat anders.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_146541512
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:30 schreef Fera het volgende:

[..]

Bij m'n clit heb ik dat wel even, maar verder eigenlijk niet. Maar overgevoeligheid was ik wel bekend mee, maar dat ze dan meteen geen zin meer hebben vind ik toch wat anders.
Zin misschien nog wel maar overbelast :)
  dinsdag 11 november 2014 @ 17:52:41 #43
365231 Fera
Fire & Blood
pi_146541744
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 17:45 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Zin misschien nog wel maar overbelast :)
Ja, maar in dit topic ging het over zin.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')