abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:46:35 #126
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_145361014
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nina die weer normaal omgaat met Maxime :') !
Ben heul benieuwd naar de Ludo scènes die eraan komen. Hoe lang is het geleden dat we Ludo echt hebben zien flippen? De keren in de hele serie zijn op één hand te tellen. :)
Ludo lijkt wel op een mannelijke Laura, geen zinnen, geen scenes, niks nada niente.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_145365400
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ludo lijkt wel op een mannelijke Laura, geen zinnen, geen scenes, niks nada niente.
Dat valt wel mee toch? Jef en Laura (vooral Laura) zijn maar veredelde bijrollen, terwijl Ludo toch regelmatig in beeld is met tekst. Het is meer Ludo's karakter waardoor hij zelden of nooit emotie laat zien. Volgens mij heeft hij twee keer gehuild in de hele serie en is ook een keer of vier wat doorgedraaid (van een balkon gesprongen, bijtende stof in zijn ogen, Nina die was verkracht en 100 miljoen aan snippers/Nina ontvoerd). Dat is allemaal erg lang geleden.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:30:14 #128
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_145365702
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Jef en Laura (vooral Laura) zijn maar veredelde bijrollen, terwijl Ludo toch regelmatig in beeld is met tekst. Het is meer Ludo's karakter waardoor hij zelden of nooit emotie laat zien. Volgens mij heeft hij twee keer gehuild in de hele serie en is ook een keer of vier wat doorgedraaid (van een balkon gesprongen, bijtende stof in zijn ogen, Nina die was verkracht en 100 miljoen aan snippers/Nina ontvoerd). Dat is allemaal erg lang geleden.
In mijn ogen zijn Laura en Jef edelfiguranten, Ludo, Maxime en Noud veredelde bijrollen geworden.. maar met Ludo kan 't nog wel de goede kant op gaan met Veltman etc. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:51:11 #129
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_145366246
Nou, in seizoen 12 ging Ludo toch flink door het lint enkele keren. Vooral met Maximiliaan en de lege kist van Sophia. Het acteerwerk van Erik de Vogel. _O_ _O_ _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:03:20 #130
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_145366566
Over een paar jaar kun je net zo goed een foto van Jef of Laura ophangen in de achtergrond. Effect is hetzelfde. Hoop dat de verhaallijn met Veltman goed blijft lopen. Zeker geen zin in een slappe ontknoping of erger: helemaal geen resultaat. Dat het slechts opbouw was voor de 5000e aflevering, maar meteen erna als een kaartenhuis in elkaar stort. Net als bij de seizoencliffhanger eigenlijk, die ook alleen bestond om een 'spannend' einde te breien aan vorig seizoen. Wordt wel vaker vergeten, dat een normaal verhaal een begin, een midden en een einde heeft.

Laat me raden? Anton wordt verslaafd en daarom moeten we geen medelijden met hem hebben. Nee, medelijden moet je met Rikki hebben, aangezien ze nu niet verder kan met Sjoerd. Als de schrijvers daarop uit zijn, snappen ze echt niets van menselijke interactie. Op welke planeet hebben zij schrijfles gevolgd?

Mag Lucas weer weg? Ben hem nu alweer beu, met die verwijfde maniertjes en opgepoetste kop van hem. Ik denk dat de rol van Maxime zou opleven wanneer ze voorlopig geen verhaallijnen heeft met de familie Sanders. Duw haar eens in een andere hoek. Het kan nu nog niet goed zijn tussen haar, Nina en Lucas. Stevig staaltje schrijfwerk...
pi_145367875
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:03 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Ik denk dat de rol van Maxime zou opleven wanneer ze voorlopig geen verhaallijnen heeft met de familie Sanders. Duw haar eens in een andere hoek. Het kan nu nog niet goed zijn tussen haar, Nina en Lucas. Stevig staaltje schrijfwerk...
Wat ik vandeweek al zei, ik mis een Ludo-Maxime strijd na haar bedrog, maar ik denk dat de schrijvers het te moeilijk vinden om twee verhaallijnen tegelijkertijd voor Ludo te verzinnen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_145368761
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:03 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Over een paar jaar kun je net zo goed een foto van Jef of Laura ophangen in de achtergrond. Effect is hetzelfde. Hoop dat de verhaallijn met Veltman goed blijft lopen. Zeker geen zin in een slappe ontknoping of erger: helemaal geen resultaat. Dat het slechts opbouw was voor de 5000e aflevering, maar meteen erna als een kaartenhuis in elkaar stort. Net als bij de seizoencliffhanger eigenlijk, die ook alleen bestond om een 'spannend' einde te breien aan vorig seizoen. Wordt wel vaker vergeten, dat een normaal verhaal een begin, een midden en een einde heeft.
Ik gok er wel op dat de Veltman-verhaallijn met een sof eindigt. Zeker wanneer Nina niet sterft. Als ze ontvoerd wordt duurt de verhaallijn nog maanden zonder enige vorm van ontwikkeling. Zeg maar een herhaling van de "Tim is verdwenen"-verhaallijn.

En geloof mij: dit is echt alleen maar vanwege die 5000ste aflevering. Deze schrijvers kunnen inderdaad alleen nog maar "spanning" creëren met een 'stok achter de deur', zoals een mijlpaal of zomercliff. En zelfs dan is het nog een grote rotzooi, want deze verhaallijn werd pas duidelijker bij de daadwerkelijke komst van Veltman, daarvoor was het een grote warboel.

quote:
Laat me raden? Anton wordt verslaafd en daarom moeten we geen medelijden met hem hebben. Nee, medelijden moet je met Rikki hebben, aangezien ze nu niet verder kan met Sjoerd. Als de schrijvers daarop uit zijn, snappen ze echt niets van menselijke interactie. Op welke planeet hebben zij schrijfles gevolgd?
Nou, in ieder geval niet op de Proper-planeet :P

quote:
Mag Lucas weer weg? Ben hem nu alweer beu, met die verwijfde maniertjes en opgepoetste kop van hem. Ik denk dat de rol van Maxime zou opleven wanneer ze voorlopig geen verhaallijnen heeft met de familie Sanders. Duw haar eens in een andere hoek. Het kan nu nog niet goed zijn tussen haar, Nina en Lucas. Stevig staaltje schrijfwerk...
Maxime was het meest interessant toen ze verstoten was door de Sanders, alles kwijt was en in de Koning werkte. Afgezien van die belachelijke affaire met Anton (was ook zo lekker opgebouwd maar niet heus :') ) was ze daar veel sympathieker en menselijker.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_145368862
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ik vandeweek al zei, ik mis een Ludo-Maxime strijd na haar bedrog, maar ik denk dat de schrijvers het te moeilijk vinden om twee verhaallijnen tegelijkertijd voor Ludo te verzinnen :')
En dat terwijl ze wel twee verhaallijnen tegelijkertijd voor Bing kunnen verzinnen :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:47:00 #134
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_145369740
De spoilers zien er toch weer veelbelovend uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_145369819
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:47 schreef Frey het volgende:
De spoilers zien er toch weer veelbelovend uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:55:03 #136
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_145369980
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_145370305
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:55 schreef Frey het volgende:
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_145370357

"Nou, omdat ik het niet kan, acteren... 't Is een vak hè."

Ja, schrijven ook, maar ja :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 9 oktober 2014 @ 18:18:10 #139
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_145370567
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:51 schreef Frey het volgende:
Nou, in seizoen 12 ging Ludo toch flink door het lint enkele keren. Vooral met Maximiliaan en de lege kist van Sophia. Het acteerwerk van Erik de Vogel. _O_ _O_ _O_
SEIZOEN 12 _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Lijkt wel alsof het derde seizoen telkens de uitsteker is. :D
Seizoen 3 > seizoen 6 > seizoen 9 > seizoen 12.. zal seizoen 15 aan deze verwachtingen voldoen? ;) :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_145370635
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
SEIZOEN 12 _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Lijkt wel alsof het derde seizoen telkens de uitsteker is. :D
Seizoen 3 > seizoen 6 > seizoen 9 > seizoen 12.. zal seizoen 15 aan deze verwachtingen voldoen? ;) :P
Wat dacht je van seizoen 18? Of seizoen 21 :P
Seizoen 24 was wel legendarisch... qua traagheid :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 9 oktober 2014 @ 18:22:04 #141
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_145370665
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat dacht je van seizoen 18? Of seizoen 21 :P
Seizoen 24 was wel legendarisch... qua traagheid :')
Seizoen 21 was wel _O_ ja, ook het laatste seizoen dat ik helemaal gevolgd heb van de huidige reeks, seizoen 18 kan ik me niet direct voor de geest halen wat er allemaal gebeurde. Ik verwar veel verhaallijnen ervan met seizoen 17/19. :P

En dat laatste ja!! _O- _O- _O-
Was Tim nou teruggekeerd of niet? :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_145370757
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Seizoen 21 was wel _O_ ja, ook het laatste seizoen dat ik helemaal gevolgd heb van de huidige reeks, seizoen 18 kan ik me niet direct voor de geest halen wat er allemaal gebeurde. Ik verwar veel verhaallijnen ervan met seizoen 17/19. :P
- Bob Lanschot
- Terugkeer Rik
- Dood van Dian
- Huwelijk Dennis en Anita
- Exit Robert
- Babywissel Valentijn/JJ
- Entree Huygens
- Relatie Nick en Sjors
- Lovetree
- Rikki was nog leuk
- Sil was nog geen moordenaar

Nou, ik denk dat ik het wel heb :P

quote:
En dat laatste ja!! _O- _O- _O-
Was Tim nou teruggekeerd of niet? :P
Nee, zijn tweelingbroer Tom is opgedoken in Meerdijk. Maar door die hersenschudding van hem schrijft-ie de hele tijd "Dom" op als zijn naam :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 9 oktober 2014 @ 18:30:09 #143
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_145370861
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
- Bob Lanschot
- Terugkeer Rik
- Dood van Dian
- Huwelijk Dennis en Anita
- Exit Robert
- Babywissel Valentijn/JJ
- Entree Huygens
- Relatie Nick en Sjors
- Lovetree
- Rikki was nog leuk
- Sil was nog geen moordenaar
Nou, ik denk dat ik het wel heb :P
[..]
Nee, zijn tweelingbroer Tom is opgedoken in Meerdijk. Maar door die hersenschudding van hem schrijft-ie de hele tijd "Dom" op als zijn naam :P
Was volgens mij nog wel een redelijk leuk seizoen. Floris vond ik nog best een boeiend personage, Vicky was ook nog wel leuk toen.. :Y

En Dom moet er snel uit _O-
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_145374928
Voorproefje van maandag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 9 oktober 2014 @ 20:24:01 #145
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_145375085
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:24 schreef luftersel het volgende:
Wat was dat voor kattengejank? :') _O-
Frons Servies heeft het geluid opgenomen van een jankende kat en dat bewerkt tot muziek :P

Denk ik, want ik kijk niet ;)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 9 oktober 2014 @ 20:26:59 #147
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_145375144
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Frons Servies heeft het geluid opgenomen van een jankende kat en dat bewerkt tot muziek :P
Denk ik, want ik kijk niet ;)
Nee, het was Wiet die probeerde te zingen. :X Ik zapte dan ook meteen weer weg!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 20:27:02 #148
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_145375147
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Frons Servies heeft het geluid opgenomen van een jankende kat en dat bewerkt tot muziek :P
Denk ik, want ik kijk niet ;)
Nee, hij heeft een nieuw instrument.

Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_145375172
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een nieuw instrument.
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 9 oktober 2014 @ 20:31:03 #150
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_145375306
Ik hoop wel dat Bing nog een plan heeft m.b.t. Tim, anders is het behoorlijk saai.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')