abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_145236825
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:02 schreef BramKVO het volgende:
@ Bianca : ik ben helemaal niet anti juve, ik ken Italianen die een abonnement hebben op Juventus en ik kan enkel maar zeggen dat ze eens goed zouden lachen met de meeste van jouw Posts.

Jij beperkt je meestal tot het gewoon kijken naar namen ipv eens de resultaten van de laatste seizoenen te bekijken. Voor jou is Basel ook weer een prutsploeg, wel bekijk die mannen hun resultaten van de laatste jaren maar eens.
Nu, je hebt zelf blijkbaar nooit gevoetbald, kan het je niet echt kwalijk nemen dan.
Ga lekker ergens anders kletsen man...
Uit al je opmerkingen blijkt wat een anti Juve kijk jij hebt.
Je kunt nooit serieus zijn over Juve en eigenlijk niet eens over de Serie A. Net als je domme opmerkingen over Atletico en Juve.

Je kunt beter naar de kwaliteiten kijken dan zoals jij doet scorebord journalistiek, de resultaten.
Zegt lang niet alles.

Ik zeg niet dat Basel een flutploeg is, alleen werd Basel een Europese subtopper genoemd. Wat het natuurlijk niet is.

Ach ja want je moet ook echt op voetbal gezeten te hebben om er naar te kunnen kijken realistisch.
Ik heb ten minste niet zo'n anti bril en onrealistische bril op.
Dat jij daar niet tegen kan is 2
pi_145236887
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:06 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Over geheel gezien vind ik de Serie A sterker en zeker aantrekkelijker. Veel meer strijd en voetbal.
Je hebt inderdaad ook middenmoters die het leuk doen en voor iedereen lastig zijn. In La Liga zijn veel wedstrijden een uitgemaakte zaak.
Als objectieve kijkert vind ik de Liga beter dan de Serie A. En de stadions in Italië zijn een verschrikking.. pauperzooi.
pi_145236915
Als ik het zo lees moet Juve-As Roma prachtige wedstrijd zijn geweest (met name 1e helft).
Kon het jammer genoeg niet zien. Wel tekend vind ik de rode kaart van Morata, ik vind dat echt een achterlijk ventje. Heeft ook nog niets laten zien. Ook tegen Atletico, leek meer op een zeer gefrustreerd manneke.

Wel top dat Juve toch de 3-2 heeft gepakt ^O^
pi_145236962
Benítez :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_145236964
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:09 schreef Pleun2011 het volgende:

Als objectieve kijkert vind ik de Liga beter dan de Serie A. En de stadions in Italië zijn een verschrikking.. pauperzooi.
Dat heeft dan niets met objectief te kijken, bv aangezien je al zegt dat je het met de stadions zo slecht vindt. Mist wat sfeer klopt, maar ja.

Kwalitatief is de Serie A wel wat hoger hoor, zie de namen die ik en hij genoemd hebben.
Alleen in de top is La Liga sterker. Daarna gaat het op wat subtoppers na al snel achteruit.
pi_145236976
Gargano wisslen :') :') :') :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_145236993
Wat een wissels. En Mertens erin ho maar. :')
pi_145237003
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:11 schreef Aiciu het volgende:
Benítez :')
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:11 schreef Aiciu het volgende:
Benítez :')
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:11 schreef Aiciu het volgende:
Benítez :')
pi_145237023
Nou gooi Britos er maar op
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_145237120
Goed gezien
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_145237166
Die Michu mag van mij terug naar Engeland.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_145237217
GOOOOOOOOOOL CHE FAVOLOSO!!!!
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_145237320
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:16 schreef Aiciu het volgende:
GOOOOOOOOOOL CHE FAVOLOSO!!!!
Was het een mooie goal? Ik was even weg.
pi_145237866
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:18 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Was het een mooie goal? Ik was even weg.
Voorzet van Insigne op Callejon precies op maat en die tikt hem zo over Gillet het doel in.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_145238032
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:30 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Voorzet van Insigne op Callejon precies op maat en die tikt hem zo over Gillet het doel in.
Insinge was vandaag eindelijk weer eens goed. ^O^
pi_145253599
Die opmerking van Totti ook na afloop van Juventus-As Roma.
Iets als: ''Ik weet niet of we vanavond verslagen zijn door de scheidsrechters, maar in elk geval niet door Juventus''

Wat een walgelijke opmerking zeg, alle respect voor die legende van een Totti direct de prullenbak in.
pi_145263468
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:29 schreef bianconeri het volgende:
Die opmerking van Totti ook na afloop van Juventus-As Roma.
Iets als: ''Ik weet niet of we vanavond verslagen zijn door de scheidsrechters, maar in elk geval niet door Juventus''

Wat een walgelijke opmerking zeg, alle respect voor die legende van een Totti direct de prullenbak in.
Jij vond de scheids wel goed fluiten?
Comfortably numb
pi_145283134
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:29 schreef bianconeri het volgende:
Die opmerking van Totti ook na afloop van Juventus-As Roma.
Iets als: ''Ik weet niet of we vanavond verslagen zijn door de scheidsrechters, maar in elk geval niet door Juventus''

Wat een walgelijke opmerking zeg, alle respect voor die legende van een Totti direct de prullenbak in.
Is sinds calciopoli anders geen geheim meer naar wie de voorkeuren meestal uitgaan. Twee seizoenen geleden kampioen door onder andere de fantoomgoal van Muntari.
pi_145292770
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 18:35 schreef Denni5 het volgende:

Jij vond de scheids wel goed fluiten?
Zoals ik al eerder heb gezegd heb ik de wedstrijd spijtig niet kunnen zien.
Het gaat er mij ook niet om of de scheids dan wel voor of tegen Juve floot,
het gaat gewoon om de opmerking die hij maakt.

Het is gewoon echt schandalig dat hij direct zo'n opmerking maakt alsof er omkoping in het spel zou zijn. Alsof er niet vaak genoeg tegen Juve gefloten wordt, of dat As Roma nooit de scheids mee heeft.

Zo'n opmerking maak je gewoon niet....

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 03:06 schreef BramKVO het volgende:

Is sinds calciopoli anders geen geheim meer naar wie de voorkeuren meestal uitgaan. Twee seizoenen geleden kampioen door onder andere de fantoomgoal van Muntari.
Je doelt op die wedstrijd Ac Milan-Juve?
Als ik me goed herinner bedoel je die?
Moet ik jou er misschien aan herinneren dat in diezelfde wedstrijd een goal van Juve ten onrechte werd afgekeurd?

Dit bedoel ik dus met het type grote onzin wat jij kletst. Altijd anti-Juve.....
Die wedstrijd hadden zowel Juve als Ac Milan een extra goal moeten hebben, oftewel alsnog gelijkspel. Maar nee jij ziet alleen de afgekeurde van Ac Milan :r

Nou ik weet niet hoe vaak jij Juve kijkt, schijnbaar zeer zelden aangezien Juve bij lange na niet altijd de scheids mee heeft.
Ac Milan op zijn minst net zo vaak, denk wel vaker. Sowieso is het niveau van de scheidsrechters niet heel erg hoog, maar als je zegt dat Juve gigantisch bevoordeeld wordt dan ben je een walgelijke leugenaar die ook nog eens blind is voor wat er bij zijn eigen clubje Ac Milan gebeurt.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 15:49:20 #121
423737 NM07
Backwards cap
pi_145296439
Pipita was niet best tegen Torino
Agustín Bernasconi Skater boy.Nike AF1 Mid 07
pi_145319757
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:03 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder heb gezegd heb ik de wedstrijd spijtig niet kunnen zien.
Het gaat er mij ook niet om of de scheids dan wel voor of tegen Juve floot,
het gaat gewoon om de opmerking die hij maakt.

Het is gewoon echt schandalig dat hij direct zo'n opmerking maakt alsof er omkoping in het spel zou zijn. Alsof er niet vaak genoeg tegen Juve gefloten wordt, of dat As Roma nooit de scheids mee heeft.

Zo'n opmerking maak je gewoon niet....

[..]

Je doelt op die wedstrijd Ac Milan-Juve?
Als ik me goed herinner bedoel je die?
Moet ik jou er misschien aan herinneren dat in diezelfde wedstrijd een goal van Juve ten onrechte werd afgekeurd?

Dit bedoel ik dus met het type grote onzin wat jij kletst. Altijd anti-Juve.....
Die wedstrijd hadden zowel Juve als Ac Milan een extra goal moeten hebben, oftewel alsnog gelijkspel. Maar nee jij ziet alleen de afgekeurde van Ac Milan :r


Je bent nog dommer dan ik dacht. Nu ga je al gewoon een optelsom maken van (afgekeurde) goals. Juve lag op het moment van de 2-0 in de touwen. Hoogstwaarschijnlijk zouden ze toen nooit meer terug zijn gekomen. Jij snapt blijkbaar niet dat een matchverloop dan anders uitdraait.

En dat juve door de jaren heen het meest werd bevoordeeld , is wel genoeg gekend in Italië.

Ben jij eigenlijk ooit al eens in italie geweest ?
pi_145322014
Juve heeft de scheidsrechters bijna altijd mee. Dat kun je niet ontkennen. Zelfde als Feyenoord in de kuip.
pi_145322247
'Serie A momenteel beter dan La Liga.' _O-
pi_145324512
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 10:01 schreef Anoonumos het volgende:
'Serie A momenteel beter dan La Liga.' _O-
Lachwekkende stelling inderdaad, als je kijkt naar de prestaties van de Spaanse en de Italiaanse ploegen in Europa. Vorig jaar 3 Spaanse ploegen bij de laatste 4 van de Champions League en een Spaanse winnaar van de Europa League. De club die de laatste jaren de Serie A domineert (Juve) behaalde slechts de halve finale van de Europa League, na uitgeschakeld te zijn in de poulefase van de CL ten koste van Galatasaray :') . De overige Italiaanse ploegen presteren ook niet bepaald goed in Europa. Je mag als Italiaan al blij zijn als een Italiaanse club de kwartfinale van de CL haalt tegenwoordig.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')