abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:52:18 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_145191047
Dave Roelvink wordt sinds vorige week door een privédetective in verband gebracht met een juwelendiefstal in een Amsterdamse woning. Na een avondje stappen werd Dave (24) door ene Melissa uitgenodigd om samen met vrienden nog wat bij haar thuis te drinken. Diezelfde avond werd het huis leeggeroofd, maar de zoon van zanger Dries zegt van niks te weten.

'Je wordt ergens van beschuldigd, maar ik weet van niks! Ik heb alleen maar een leuke avond gehad, meer niet!', zegt hij in De Telegraaf. Na sluitingstijd kwam hij met negen vrienden en wat onbekenden terecht in het ouderlijk huis van Melissa, wiens vader een succesvolle McDonald's franchisenemer is.

Pas de volgende ochtend hoorde hij dat een deel van de groep misbruik had gemaakt van de situatie, zegt hij. Er bleek voor tienduizenden euro's aan onder andere sieraden te zijn ontvreemd. 'Mijn leven is verwoest', schreef Melissa vervolgens op Facebook. In het bericht noemt ze ook de naam van Dave Roelvink en enkele van zijn vrienden. 'Hoe zielig kun je wezen als je door mij wordt uitgenodigd om bij mij een feestje te vieren en dan ons huis leeg te roven!!!'

Ze roept iedereen die meer weet op zich te melden. 'Als je een beetje ballen hebt en hier meer van weet, meld je dan zsm! Jullie waren hierbij dus jullie weten hier meer van: DV, JdS, MS, AW, BM, R, MvR, TO, FK, GS.' De vader van Melissa schakelde de politie in en nam een privédetective in de arm. Dave sprak de detective en zegt zoveel mogelijk openheid van zaken te hebben gegeven. Hij hoopt zijn naam zo snel mogelijk te kunnen zuiveren. 'Het is verschrikkelijk dat je in één avond zomaar bij zo'n zaak betrokken kan raken en dat je naam daarmee in verband gebracht wordt omdat je een beetje bekend bent.'

:P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_145191099
SHO / De kledingkast van Dries Roelvink

ff bij paps zijn gele zwembroek zoeken ;) :D _O-
pi_145367653
ZOONTJE MOSKO BREEKT MET DAVE ROELVINK :D

Had u net als wij de laatste tijd ook het idee dat Dave Roelvink nog meer de weg kwijt is dan normaal? Eerst zagen we hem feesten met de boys van No Surrender, daarna knipperden even met onze oogjes en opeens stond 'ie daar: onder de douche in een homotent.

Ook deed hij in de tussentijd nog een interview met de Weekend, waarin we een zeer desperate Dave over een al of niet bestaande vriendin horen babbelen. Dat zijn de strapatsen van een stuurloos iemand, een -soort van- bn'er die het even niet meer weet en daarom maar overal 'ja' op zegt. Hoe dat komt? Dave liet zijn prille carrrière in goede banen leiden door Nathan Moszkowicz

Het viel ons al eerder op dat Nathan zich nauwelijks liet zien nadat Pijpgate was losgebarsten, maar nu weten we waarom. Nathan heeft Dave uit zijn jonge sterrenstalletje gewipt, zien we aan Dave's Twitterbio. Eerst stonden daar nog netjes de contactgegevens van Nathan, maar nu niet meer. Betekent dit dat Dave, na al te worden geboycot door Patricia Paay en Gerard Joling, straks nergens meer aan de bak komt?

Aan de andere kant, heeft u nog tijd over, bezit u managementcapaciteiten en gelooft u in de onschuld van Dave? Grijp uw kansje, nu is de tijd om in te stappen!

http://glamora.ma/2014/10/dave_roelvink_breekt_met_zoont.html

Brammetje al op de hoogte van strafdossier en ziet een veroordeling al aankomen :? :P
pi_145367797
DAVE ROELVINK: 'ALLES WAT IK DOE IS VERKEERD' :D

Dave Roelvink hoopt dat hij snel weer op tv mag verschijnen :') _O- , want hij wordt helemaal gek van de rel rond zijn akkefietje in een Amsterdamse villa. Dat vertelt hij tegenover Story.

Hij zegt vooral veel zin te hebben in iets nieuws, weet Mediacourant. "Mijn modellenwerk staat op een laag pitje, maar eigenlijk heb ik dat nooit zo leuk gevonden. Ik stond op het punt een acteercursus te gaan volgen, maar door alles wat speelt heb ik die uitgesteld. Hopelijk kan ik binnenkort iets op televisie doen. Er moet wat positiviteit in mijn leven komen."

Dave snapt ook niet echt waarom mensen zo negatief over hem praten. |:( _O- "Op dit moment zit ik in een neerwaartse spiraal. Alles wat ik doe wordt verkeerd uitgelegd."

Over het filmpje zegt Dave het volgende: "Natuurlijk heb ik gezien dat er werd gefilmd, dat gebeurde in een combinatie van dronkenschap en de sfeer die er hing. Je zit met z’n allen in een jacuzzi, dat meisje doet dat, iemand filmt dat en ik denk: laat maar gaan. Dat zal hij toch alleen maar voor zichzelf houden."

http://www.powned.tv/nieu(...)lles_wat_ik_doe.html

Hoe dom kan je zijn :?
Zelfs zijn schoenmaat is groter dan zijn IQ :7
pi_145367864
Dave Roelvink: Een buik? Ik? :')

Dave Roelvink spoelde afgelopen weekend al zijn problemen van zich af. De beelden van die verkwikkende douche waren niet heel scherp, maar Albert Verlinde dacht dat de sixpack van Dave foetsie was. Daar denkt het voormalig model heel anders over.

Vader Dries gaat verhaal halen bij Dave :') en die laat maar wat graag zien dat hij nog steeds een gespierd lijfje heeft. "Een buik? Ik?" Vervolgens trekt Dave zijn t-shirt omhoog en bewijst het tegendeel.

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)roelvink-een-buik-ik

Filmpje van Dries achter de camera en Dave ervoor :') |:( |:( _O-
  Trouwste user 2022 donderdag 9 oktober 2014 @ 17:49:38 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_145369809
Heerlijk om te volgen. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_145399795
NATHAN MOSZKOWICZ TRAPT IN NEP KUNSTENAAR

Vraagje. Kent u de Amsterdamse kunstenaar Anassmadaf? Wij ook niet, maar Nathan Moszkowicz (de artiestenmanager) is helemaal dol op hem. Anassmadaf maakt allerlei leuke kunstwerkjes voor onder andere rapper / freedom fighter Lil' Kleine, een van de grote namen die Nathan aan zijn bureautje heeft weten te binden. 'Anassmadaf is a f*cking boss!' zegt Lil' Kleine op Twitter en ook Nathan raakt maar niet over het nieuwe Amsterdam talent uitgepraat.

Wij hebben het gevoel dat meneer Anassmadaf zomaar eens toe zou kunnen treden tot het artiestenbureau van Moszko, maar wellicht is dat toch niet zo'n heel goed idee. Het werk van Anassmadaf heeft namelijk wel héél erg veel weg van wat Alec Monopoly maakt. Monopoly is een graffity artist uit New York die al jaren aan de weg timmert. Of 'heeft veel weg', 'is identiek aan' kunnen we daar net zo goed van maken

Haha, dus Nathan Moszkowicz papt aan met een Amsterdamse nepkunstenaar die zijn idool uit New York schaamteloos loopt te kopiëren. Dat is dus hoe het begrip kunst gestalte krijgt binnen de Urban Tribe van Nathan Moszkowicz en co...

Instant update: Gelieve uw commentaar niet op Instagram aan de kunstemaker te melden, want dan wordt uw reactie verwijderd, meldt onze bron. Moeha!
Update 2: Ook in zijn handtekening is onze Anassmadaf zeer origineel.

http://glamora.ma/2014/10/nathan_moszkowicz_trapt_in_nep.html

_O- _O- Na eerst te zijn gefopt met nepartiest Dave nu een nepkunstenaar :|W _O- _O-
  zondag 12 oktober 2014 @ 15:02:12 #8
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145455972
'We love Dries'
Op Festyland, traditioneel de afsluiter van het festivalseizoen, is het optreden van Dries en Dave niet fantastisch verlopen. Vader Dries kapte de set voortijdig af, nadat hij bier over zich heen gegooid kreeg.

Rockband deelt kleedkamer met Dave Roelvink op Festyland: ‘Gelukkig hebben we alle spullen nog'

Dave Roelvink is nog altijd mikpunt van spot, ook op Festyland in Volkel.:P De leden van rockband Paceshifters deelden op het festivalterrein een kleedkamer met Dave en vader Dries en maakten het tweetal even later op Facebook belachelijk.
"We deelden een kleedkamer, maar gelukkig heeft Dave zich gedragen en hebben we alle spullen nog", schrijft de band als grap. _O- _O-

De zoon van zanger Dries werd in augustus in verband gebracht met een roof in een villa in Burgerbrug. Er zou voor ruim 60.000 euro aan voorwerpen zijn gestolen, waaronder elektronische apparaten, kleding en sieraden. Dat is dus ook Paceshifters niet ontgaan. ^O^

'We love Dries'
Op Festyland, traditioneel de afsluiter van het festivalseizoen, is het optreden van Dries en Dave niet fantastisch verlopen. Vader Dries kapte de set voortijdig af, nadat hij bier over zich heen gegooid kreeg. Zonder iets te zeggen liep Dries het podium af en keerde vervolgens niet meer terug.

De organisatie van Festyland probeerde het publiek nog 'We love Dries' te laten scanderen, maar niemand haakte in. _O-

Ongeveer even veel bezoekers
Met onder andere Kensington, BZB, Kovacs, Typhoon en Bells of Youth konden festivalgangers zich dit weekend weer prima vermaken. Eerder zette Omroep Brabant tien acts op een rij die je zeker niet mocht missen.

Dit jaar vieren de bezoekers feest op recreatiepark Hemelrijk in Volkel. Dat is voor het eerst. Vorig jaar op Landgoed Hendrickx had FestyLand een recordaantal van 32.000 bezoekers. Dit jaar kwamen er ongeveer even veel bezoekers.

http://www.omroepbrabant.(...)+op+Festyland+‘;Gelukkig+hebben+we+alle+spullen+nog.aspx

Ja Dries als je niet in gele zwembroek optreedt krijg je dit :P
  zondag 12 oktober 2014 @ 18:48:58 #9
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145462607
Jupiler Ballsroom 20.00-20.30 Dries en Dave :D :7

  maandag 20 oktober 2014 @ 20:20:40 #10
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145748238
Dries Roelvink praat met vader 'jacuzzi-meisje' Melissa

Dries Roelvink gaat in gesprek met de vader van Melissa Pach, het 'jacuzzi-meisje' uit de seksvideo van Dave Roelvink.

Dave werd in juli gearresteerd wegens betrokkenheid bij een sieradenroof. Later doken seksvideo's op van hem met Melissa, de dochter des huizes in een jacuzzi.

Dries Roelvink geeft toe dat het vertrouwen in zijn zoon nog niet is hersteld. "Binnenkort ga ik in gesprek met de vader van Melissa", vertelt Dries aan RTL. Ik vind dat we als vader tot vader even met elkaar moeten zitten. Dan kunnen we van gedachten wisselen en kan ik hem vertellen dat ik het vreselijk vind wat er is gebeurd. Voor hem, maar natuurlijk vooral voor zijn dochter."

De vader van Melissa laat weten vooral boos te zijn dat Dave blijft ontkennen dat hij iets met de sieradenroof te maken heeft. "Hij kan niet doen alsof hij van niets weet. Er zijn te veel aanwijzingen die het tegendeel bewijzen.

Melissa heeft het er heel moeilijk mee. Ze wil heel graag oprechte excuses van Dave, want die heeft ze nog steeds niet gehad."
http://www.telegraaf.nl/p(...)vader_Melissa__.html

Goed bezig weer Dave ;( :|W
  † In Memoriam † maandag 20 oktober 2014 @ 22:54:27 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145757150
quote:
6s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jupiler Ballsroom 20.00-20.30 Dries en Dave :D :7

[ afbeelding ]
Hun optredentje is te minimaal om zelfs de tijden er nog bij te kunnen prutsen in het vakje. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 06:50:37 #12
225540 Pugg
Friends forever
pi_145764987
Aandachtshoeren zijn het allemaal, zowel die griet als die kast homo zelf.
pi_145769289
Zag ze gisteren bij boulevard. Wat zat die Dave er als een ongeïnteresseerde lambal erbij zeg.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:23:41 #14
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145770946
Dries heeft slapeloze nachten van Dave

Het zag er even veelbelovend uit voor Dave Roelvink, die na een carrière als model zijn geluk wilde gaan beproeven als acteur. Maar al snel pakten donkere wolken zich samen boven het knappe koppie van Dave. De Roelvink-telg is mogelijk betrokken bij een juwelenroof. De politie werkt nog altijd hard aan een doorbraak in de zaak, want Dave en zijn vrienden zouden hun kaken tijdens de verhoren stijf op elkaar houden. Maar Dave ontkent.

Hoe zat het ook alweer? Na een avondje stappen, afgelopen zomer werd Dave door Melissa Pach uitgenodigd om samen met wat vrienden bij haar thuis te drinken. Diezelfde avond werd het huis leeggeroofd. Dave zei in onze uitzending dat hij de familie wil helpen. Volgens Dave heeft hij altijd keurig meegewerkt. "Ik heb gewoon verteld wat er gebeurd was", aldus Dave Roelvink, duidelijk nog uitgeblust na een nachtje Amsterdam Dance Event, in RTL Boulevard. Zijn advocaat bevestigt dat Dave zich niet heeft beroepen op zijn zwijgrecht, zoals door de familie van Melissa in een brief aan RTL Boulevard werd beweerd.

Dave weet zich gesteund door vader Dries. Al vindt de volkszanger het niet makkelijk dat hij is tegenwoordig meer in de weer met begeleiden van zijn zoon dan met zingen. Alle commotie rondom Dave is hem niet in de koude kleren gaan zitten. "Het grijpt me behoorlijk aan en ik slaap er ook minder door", aldus de zanger tegen RTL Boulevard. "Mijn vertrouwen heeft wel een deukje opgelopen", aldus Dries. "Nou vertrouwen, dat ongeruste gevoel als -ie weer de stad inging."

Deze week heeft Dries een afspraak met vader Pach op het programma staan. "Ik wil van vader tot vader met hem te gaan zitten", zegt Dries. "Om te zeggen dat ik het erg vindt voor zijn dochter."

Gedumpt :D
Drie maanden na Roelvink-gate zet Dave alles op alles om de hele mikmak achter zich te laten, maar dat is lastig nu hij zijn zaken alleen moet regelen, hij moet het voortaan zonder zijn manager Nathan Moszkowicz stellen. "We hebben samen besloten om niet verder te gaan in deze situatie", aldus Dave. "Ik doe nu veel zelf. En mijn vader wordt veel gebeld, we redden het zo wel even hoor."

Nathan laat weten dat het klopt dat hij en Dave een eind hebben gemaakt aan de samenwerking. “Het was op mijn initiatief", aldus Nathan. "We zijn goed uit elkaar gegaan, als vrienden. Het heeft niet zozeer te maken met alles wat er nu met Dave gebeurt, wat mensen logischerwijs wel denken, maar vooral omdat ik het veel te druk heb en bang ben dat hiermee de kwaliteit van mijn bedrijf omlaag gaat. Dan moet je helaas keuzes maken.” :') :|W

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)handaal#node_1130401

FILMPJE 8-)

Nee met zijn Pa als helper Bram zelluf haal je je bedrijf omhoog :|W _O-
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:26:23 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145771032
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries heeft slapeloze nachten van Dave
De politie werkt nog altijd hard aan een doorbraak in de zaak, want Dave en zijn vrienden zouden hun kaken tijdens de verhoren stijf op elkaar houden. Maar Dave ontkent.
Huh? Ontkent-ie nu dat-ie zijn kaken stijf op elkaar houdt? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:31:58 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145771193
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Al vindt de volkszanger het niet makkelijk dat hij is tegenwoordig meer in de weer met begeleiden van zijn zoon dan met zingen.
Kromme zin, maar een positieve boodschap! Een zoon die zinkt is nu even belangrijker dan een pa die zingt. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynix ® op 21-10-2014 15:01:25 ]
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:34:37 #17
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145775469
quote:
En dat kan niet in dit topic omdat....?

En ken jij Dave persoonlijk ofzo? Je zit er zo bovenop steeds alsof hij je keer onjuist behandeld heeft of whatever.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:02:06 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145776327
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:38 schreef mascara-klodder het volgende:
En dat kan niet in dit topic omdat....?
Dus wel.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:03:58 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145776414
Gerucht mag ook nog wel iets verder uitgewerkt worden. Zal wel om camping-rans-zender SBS6 gaan. Of daar dicht tegenaan schurend RTL5. Die bagger is dan ook bijna niet van elkaar te onderscheiden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 woensdag 22 oktober 2014 @ 08:37:15 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_145806671
Op een geheime plek in Noord-Holland hebben Dries Roelvink en Richard Pach elkaar dinsdagmiddag gesproken. De ouders van Dave Roelvink en Melissa Pach, die in augustus ineens het gesprek van de dag waren door een wilde nacht in de villa van Richard, spraken over het incident van afgelopen augustus.

Ik heb diep respect voor de manier waarop ze ons te woord hebben gestaan. Ik heb erg te doen met hun dochter en ga daarom ook Dave aansporen om zijn excuus aan haar aan te bieden. Dat lijkt me toch wel het minste dat hij kan doen...
Dries Roelvink Dries is duidelijk over de situatie: 'Dave moet haar gewoon zijn excuus aanbieden!', zegt hij tegen De Telegraaf.

Dries wil al langer de kwestie met Richard Pach bespreken, maar die zat regelmatig in het buitenland voor zijn werk. 'Volgens mij is het de hoogste tijd dat Richard Pach en ik elkaar eens onder vier ogen spreken. Maar omdat hij regelmatig in het buitenland is, moeten we even kijken wanneer we elkaar treffen', zei hij vorige week. En dat is gelukt.

De vrouwen van Dries en Richard waren ook aanwezig. 'In een hotel hebben we met zijn vieren een heel fijn en open gesprek gehad.'

Richard Pach denkt nog steeds dat Dave zijn vrienden beschermt. Dries begrijpt dit, maar hoort van zijn zoon andere teksten. 'Dave blijft tegen mij zeggen dat dit niet zo is. Hij vertelt me steeds dat hij gewoon écht niet weet wie er daar precies gestolen heeft, en waar de rest van die spullen nu is.'

De zanger is blij dat hij met de Pachs heeft gesproken. 'Ik heb diep respect voor de manier waarop ze ons te woord hebben gestaan. Ik heb erg te doen met hun dochter en ga daarom ook Dave aansporen om zijn excuus aan haar aan te bieden. Dat lijkt me toch wel het minste dat hij kan doen...'

Bij de wilde zomernacht liet Melissa een rooflustige groep 'vrienden' van Dave in de villa van haar ouders binnen. Vervolgens belandde een seksvideo met Dave met haar op internet. Ze werd buiten haar medeweten gefilmd toen ze in de jacuzzi Dave oraal bevredigde. Daarnaast bleek na afloop dat er horloges, juwelen en andere spullen uit het huis waren verdwenen. De politie verhoorde vervolgens Dave en zijn vrienden.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)je-excuses-aan.dhtml

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 22 oktober 2014 @ 11:06:36 #22
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145809830
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:03 schreef Cynix ® het volgende:
Gerucht mag ook nog wel iets verder uitgewerkt worden. Zal wel om camping-rans-zender SBS6 gaan. Of daar dicht tegenaan schurend RTL5. Die bagger is dan ook bijna niet van elkaar te onderscheiden.
Real-life soap voor Dries en Dave Roelvink?

Het lijkt te gaan gebeuren dat Dries Roelvink voor de tweede keer in zijn carrière de deur openzet voor een eigen soap. De artiest lijkt niet onwelwillend te zijn tegen een permanente cameraploeg over de vloer. Dit keer staat dan niet de artiest Dries centraal, maar meer het gezin Roelvink. Want ook zoon Dave moet een belangrijke rol vervullen in de soap. :P

Dat vertelt Peter van der Vorst in RTL Boulevard. “Dries stelt zich op als een beschermende vader. Het moet voor hem ook niet makkelijk zijn”, refereert hij aan de turbulente zomer voor Dave. “Ze zijn samen gevraagd voor een real-life soap. Ik weet niet op welke zender, ik vermoed SBS 6. Ook het wanneer is op dit moment niet duidelijk.”

SBS-programmadirecteur Remko van Westerloo vertelde onlangs nog aan deze blog dat hij meer soaps van personality’s wil gaan uitzenden op de vrijdagavond, waar ook de series van Yolanthe, Patty en Andy & Melisa te zien waren. In het voorjaar de avonturen van Dries en Dave Roelvink?

http://zappen.blog.nl/rea(...)ies-en-dave-roelvink

Moet ik straks SBS kijken terwijl ik niet op de camping zit :|W :')
  † In Memoriam † woensdag 22 oktober 2014 @ 16:55:20 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145821836
Goed uitgewerkt zo. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 22 oktober 2014 @ 17:01:16 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145822067
Tsja, de kans dat ze (w.m.b. sowieso onterecht) sympathiek overkomen door mee te doen aan zo'n soap is ook niet zo heel groot meer. Bijna elke derderangs Nederlander doet inmiddels als obligate schnabbel 3 maanden mee aan een huis-, tuin- en keukensoap-seizoentje om daarna, gelukkig, weer weg te zakken.

Zie Patty B., Barbie de J., Andy van der M., Roy D. Nou ja, daar kunnen de Roelvinkjes ook nog wel bij.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_145822091
quote:
Na confronterend gesprek met vader Dries
Dave Roelvink ondergedoken!

Dave Roelvink is zó geschrokken van de dingen die hij van zijn vader Dries hoorde, nadat die in het diepste geheim had gesproken met Richard Pach, dat hij zijn spullen heeft gepakt en is ondergedoken.
"Op het ogenblik ben ik de enige die weet waar die jongen is", zegt Dries. "Hij moet tot zichzelf komen."

Vader en zoon hadden een heftig gesprek nadat Dries gistermiddag voor het eerst sinds de pijnlijke gebeurtenissen in augustus Richard Pach ontmoette.
De zakenman is de vader van Melissa Pach, die met een aantal jongens tijdens de vakantie van haar ouders thuis een feestje gaf dat zo uit de hand liep dat na afloop juwelen, horloges en andere waardevolle spullen waren verdwenen en er ook nog eens een seksvideo van haar met Dave bleek te zijn gemaakt.

Dries: "Toen ik Dave vertelde hoe erg dat meisje ermee zit en hoeveel verdriet ze heeft van die hele toestand, zag ik bij hem ook tranen gisteren. Hij wil nu een paar dagen alleen zijn, hij heeft wat spulletjes ingepakt en zit nu in een hotelletje. Dave zei nog wel voordat hij wegging: 'Pa, maak een afspraak met de familie Pach, dan ga ik met Melissa zitten en zal haar mijn spijt betuigen en excuus aanbieden'."

"Begrijp me niet verkeerd hoor", vervolgt Dries. "Ik wil Dave niet in een slachtofferrol duwen, want er zijn nu eenmaal dingen misgegaan die nacht, maar ik begrijp dat hij de aandacht voor zijn persoontje moeilijk vindt. Daarom ben ik trots dat Dave in elk geval bereid is dat eerste stapje te zetten om dingen beter te maken."
http://www.telegraaf.nl/p(...)ondergedoken___.html
  † In Memoriam † woensdag 22 oktober 2014 @ 17:03:10 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145822149
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:01 schreef piglet het volgende:
Hij wil nu een paar dagen alleen zijn, hij heeft wat spulletjes ingepakt en zit nu in een hotelletje.
Mooi, we zien de video's wel weer verschijnen straks. Die neemt natuurlijk geen 'goed boek' mee. :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 22 oktober 2014 @ 17:04:40 #27
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145822202
Trouwens, waarom zou Dave spijt moeten betuigen dat-ie gepijpt is door die domme ):O?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_145822464
Nou is het wachten op de reactie in de media van de Pachjes.
Entertaining hoor :{w
  woensdag 22 oktober 2014 @ 17:16:53 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145822584
quote:
99s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:04 schreef Cynix ® het volgende:
Trouwens, waarom zou Dave spijt moeten betuigen dat-ie gepijpt is door die domme ):O?
Ik denk ook niet dat dat onderwerp is van de spijtbetuiging van Anne Roelvink.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 oktober 2014 @ 17:25:02 #30
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145822821
quote:
Hij wil nu een paar dagen alleen zijn, hij heeft wat spulletjes ingepakt en zit nu in een HOTELLETJE
Wi bezorgt hem ff een happy meal van de Mac :D :?
Met de groetjes van Melissa Pach :+ _O-
  woensdag 22 oktober 2014 @ 17:28:41 #31
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145822941

op 20 sec :D Geblondeerde fopartiest _O- _O- _O- _O- _O-

En behind thes scenes :D



http://www.spitsnieuws.nl(...)aat-zijn-pa-achterna

_O_ _O_

Dries god _O_ _O_ :+
  woensdag 22 oktober 2014 @ 17:31:07 #32
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_145823022
Heeft Dries trouwens ook nare dingen gedaan of wordt hij gewoon gehaat omdat hij een domme en slechte zanger is?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  woensdag 22 oktober 2014 @ 17:32:35 #33
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145823085
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:31 schreef Klaploper het volgende:
Heeft Dries trouwens ook nare dingen gedaan of wordt hij gewoon gehaat omdat hij een domme en slechte zanger is?
De bruid op haar bruiloft een beurt geven terwijl ze net getrouwd is is ook niet geheel volgens het boekje ;) :P _O-

Dries: 'Ik had seks met andermans bruid'

Volkszanger Dries Roelvink blijkt op een bruiloft een nummertje te hebben gemaakt met de stralende bruid, op een paar meter afstand van de bruidegom.;Ik zette haar gewoon tegen de muur;, vertelt de 48-jarige blonde adonis zonder blikken of blozen.

Dries deed deze opmerkelijke uitspraak in het tv-programma Spuiten & Slikken, waar hij zondagavond te gast was. "De bruid was een vriendin van me en ik zou op haar bruiloft gaan zingen. Vlak voordat ik zou optreden kwam ze nog even bij me langs om te vragen hoe het ging. Van het een kwam het ander. Voordat we het wisten waren we aan het zoenen en uiteindelijk zette ik haar maar tegen de muur.

Dries' nummertje met de kersverse bruid heeft geen nadelige gevolgen gehad voor haar huwelijk. "Ze hebben samen drie kinderen en ze zijn gelukkig getrouwd.

De zanger was opvallend openhartig over zijn seksleven. Op de vraag wat de gekste plek is waar hij ooit seks heeft gehad, antwoordde hij zonder enige schroom: "In een woonkamer, die gevuld was met zo'n twintig man.

Mijn toenmalige vriendinnetje zat bij mij op schoot, met haar rug tegen me aan." Volgens Dries kwam het initiatief van zijn vriendin.;Ze had opeens mijn broek geopend. Met een kamer vol visite hebben we heel stiekem seks gehad. Volgens mij had maar één iemand het door.; En voor wie het weten wil: meneer Roelvink bereikte zijn hoogtepunt...

http://www.telegraaf.nl/p(...)ermans_bruid___.html

Goed voorbeeld doet goed volgen :|W
  woensdag 22 oktober 2014 @ 17:33:01 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145823108
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:13 schreef quirina het volgende:
Nou is het wachten op de reactie in de media van de Pachjes.
Entertaining hoor :{w
Ik verwacht eigenlijk eerder dat bekend wordt in welk hotel Dave de beest uit loopt te hangen tot rust zit te komen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 oktober 2014 @ 17:37:44 #35
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145823254
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:33 schreef Leandra het volgende:
Ik verwacht eigenlijk eerder dat bekend wordt in welk hotel Dave de beest uit loopt te hangen tot rust zit te komen...
Waar denk jij dat de redactie van shownews nu mee bezig is :?
  woensdag 22 oktober 2014 @ 17:37:47 #36
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_145823257
quote:
6s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:32 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

De bruid op haar bruiloft een beurt geven terwijl ze net getrouwd is is ook niet geheel volgens het boekje ;) :P _O-
:') Maar dat is erger (zelfde als Dries in t9 op oude telefoons, oh god, waarom valt mij dit op) van die hoer van een bruid iig. Dan ben je wel echt een enorme hoer, jezus. :')
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_145827075
Dries Roelvink nu weer bij Boulevard. Godverdomme wat een aandachtshoer.
  Spellchecker woensdag 22 oktober 2014 @ 19:32:43 #38
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  † In Memoriam † woensdag 22 oktober 2014 @ 19:49:53 #39
368283 ato
pi_145828134
Dries doet het toch ook met mannen?
Of zit ik aan de verkeerde kant?
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 22 oktober 2014 @ 20:07:15 #40
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145828756
quote:
13s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dries Roelvink nu weer bij Boulevard. Godverdomme wat een aandachtshoer.
:Y
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)handaal#node_1134606

Ff terug kijken :7
  † In Memoriam † woensdag 22 oktober 2014 @ 20:08:11 #41
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145828795
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat dat onderwerp is van de spijtbetuiging van Anne Roelvink.
Nee ok, maar spijt betuigen dat z'n matties de glimmertjes hebben gesnaaid zal-ie ook niet doen, toch?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 20:35:29 #42
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_145829850
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:32 schreef maily het volgende:
Ondergedoken? In die jacuzzi zeker :+
:D
pi_145830363
quote:
99s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:08 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee ok, maar spijt betuigen dat z'n matties de glimmertjes hebben gesnaaid zal-ie ook niet doen, toch?
http://glamora.ma/archives/images/sms-conver.jpg

Hij wist het.
Maar hij wil niet klikken gok ik zo..
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:04:28 #44
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145831232
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:45 schreef quirina het volgende:
Hij wist het.
Maar hij wil niet klikken gok ik zo..
:Y zeker weten
Zoontje van Dino Soerol :)
Daar wil jij in het donker nog niet mee gezien worden :P
Weet je gelijk waarom hij ondergedoken is ;)

Dino Soerel (Amsterdam, 7 december 1960) is een Nederlands crimineel van gedeeltelijk Surinaamse afkomst. Hij wordt door justitie beschouwd als 'ongekroonde koning van de onderwereld' en is de vermeende partner van Willem Holleeder. Soerel is een verdachte in het liquidatieproces Passage.

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dino_Soerel

Niet fucken met Soerol 8-) :D
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:32:28 #45
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145832708
Dries Roelvink PWNT milieumaffia :D

Dat is dan ook het enige waarmee hij mag dollen :P

http://www.dumpert.nl/med(...)nt_milieumaffia.html

_O_
  Trouwste user 2022 donderdag 23 oktober 2014 @ 11:31:12 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_145846583
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:04 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:Y zeker weten
Zoontje van Dino Soerol :)
Daar wil jij in het donker nog niet mee gezien worden :P
Weet je gelijk waarom hij ondergedoken is ;)

Dino Soerel (Amsterdam, 7 december 1960) is een Nederlands crimineel van gedeeltelijk Surinaamse afkomst. Hij wordt door justitie beschouwd als 'ongekroonde koning van de onderwereld' en is de vermeende partner van Willem Holleeder. Soerel is een verdachte in het liquidatieproces Passage.

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dino_Soerel

Niet fucken met Soerol 8-) :D
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 23 oktober 2014 @ 11:33:11 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145846627
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:04 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:Y zeker weten
Zoontje van Dino Soerol :) O
Daar wil jij in het donker nog niet mee gezien worden :P
Weet je gelijk waarom hij ondergedoken is ;)

Dino Soerel (Amsterdam, 7 december 1960) is een Nederlands crimineel van gedeeltelijk Surinaamse afkomst. Hij wordt door justitie beschouwd als 'ongekroonde koning van de onderwereld' en is de vermeende partner van Willem Holleeder. Soerel is een verdachte in het liquidatieproces Passage.

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dino_Soerel

Niet fucken met Soerol 8-) :D
Oh? Die knul was toch een Afrikaan die toevallig die naam had aangenomen, en geen zoon van Dino Soerel of zijn zus?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145847249
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh? Die knul was toch een Afrikaan die toevallig die naam had aangenomen, en geen zoon van Dino Soerel of zijn zus?
Klopt. Maar laat ikweethetookniet maar lekker in de waan ofzo. Hij/zij post steeds zo overdreven enthousiast/obsessief/stalkerig over Dave :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_145847562
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Klopt. Maar laat ikweethetookniet maar lekker in de waan ofzo. Hij/zij post steeds zo overdreven enthousiast/obsessief/stalkerig over Dave :')
:* ^O^
pi_145917916
Wat zit die Melissa nu te janken dat ze neergezet wordt als Dave zn pijpsletje. Ik vind dat juist een goede beschrijving als je met een bende jongens in bad zit en los gaat.......
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_145918509
Ze komt beetje over dat ze indruk op die jongens wilde maken met papa's grote villa.
2 avonden is er blijkbaar gefeest en ze lijkt meerdere sex met dave gehad te hebben....volgens mij hebben ze elkaar gebruikt. Hele sex gedoe intresseert mij niets was voor beide met instemming.
Wel schandelijk dat boel leeggeroofd is daar......ik geloof dat die dave daar wel meer van weet. Waarschijnlijk hebben die jongens hun buit in de auto wel laten zien aan elkaar. Niemand vond blijkbaar dat dat niet kon. Zelfs autosleutels waren meegenomen , dan ben je wel heel triest
pi_145918564
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 10:38 schreef Samson het volgende:
Wat zit die Melissa nu te janken dat ze neergezet wordt als Dave zn pijpsletje. Ik vind dat juist een goede beschrijving als je met een bende jongens in bad zit en los gaat.......
Dat is nu precies het enige van de gedragslijn van Dave en zijn vriendjes waar weinig op aan te merken valt. Als een meisje zich als pijpsletje profileert, dan is het ook logisch dat ze als zodanig behandeld en besproken wordt. Voor de rest is haar situatie natuurlijk erg zielig als het echt zo is, maar dit lijkt me absoluut juist.
pi_145918686
Het is natuurlijk wel triest dat die melissa gefilmd is terwijl ze bezig was en dat dat ook nog op internet terecht kwam. Dat ze sex hebben na 2 uur kennismaking moeten ze lekker zelf weten maar d as t die beelden op internet gezet zijn is voor haar natuurlijk dramatisch. Ik hoop alleen daarom al dat dave nooit meer ergens aan de bak komt en als vakkenvuller bij de karwei ofzo eindigt
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:26:10 #54
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145920001
'Melissa voelt zich vernederd door Dave Roelvink'


Een pikant filmpje van Dave Roelvink in een jacuzzi met een, toen nog, onbekende dame zorgde voor veel ophef afgelopen zomer. In De Telegraaf doorbreekt de dame in kwestie, Melissa Pach, het stilzwijgen en vertelt ze haar kant van het verhaal. 'Ik ben neergezet als het pijpsletje van Dave Roelvink.'

Melissa heeft een behoorlijke tik gehad van alle commotie rond het filmpje en naar eigen zeggen door het gedrag van Dave en zijn vrienden. Inmiddels loopt de 21-jarige brunette bij een haptonoom en een psycholoog om het leven weer op de rails te krijgen. 'In ieder interview krijgen we te horen hoe zielig hij (Dave) is. Hoe het met mij gaat interesseert hem kennelijk geen moer', aldus Melissa.

Dat ze aan haar lot overgelaten is, is dan ook precies de reden waarom ze een boekje open doet. 'Ik wil dit vooral vertellen omdat Dave zichzelf afschildert als slachtoffer terwijl hij de dader is. Daarnaast hoop ik andere meiden te waarschuwen. Door deze nachtmerrie voel ik op straat en op school de ogen van mensen in mijn rug prikken.'

Gezellige periode
Aan het beruchte jacuzzifilmpje ging trouwens een gezellige periode vooraf. Ze leerde Dave in het Amsterdamse uitgaansleven kennen en nodigde hem na een avondje stappen uit voor een afterparty in de villa van de ouders van Melissa. 'De eerste nacht was heel gezellig. We arriveerden rond half zes 's ochtends met drie meisjes en zeven jongens. Om een uur of negen ging de helft naar huis.'

'Rond half twaalf heb ik nog wat broodjes gesmeerd, waarna Dave en de rest vertrokken. Pas veel later bleek dat die nacht, zonder dat ik het wist, allerlei filmpjes met mobiele telefoons zijn gemaakt. Terwijl ik in de jacuzzi door Dave was gevraagd seksuele handelingen bij hem te verrichten waren zijn vrienden komen aansluipen en hadden stiekem filmpjes gemaakt.'

Echte ellende
De filmpjes waren vervelend, maar de echte ellende kwam volgens Melissa pas een dag later. 'Vroeg in de avond kreeg ik een berichtje van een van Dave's vrienden dat de groep weer wilde komen. Het zou gaan om dezelfde jongens en vriendinnen, maar kort daarna ontving ik een sms van de meiden dat ze niet mee mochten van de jongens. Ik heb toen zelf een vriendin uit de buurt gebeld. Tegen twaalf uur arriveerden Dave, zijn maatjes en vier meiden uit Alkmaar die door hen waren gebeld.'

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Dave-Roelvink.dhtml

Goed bezig Dave :|W
pi_145920142
:')

Die Dave is volgens mij sowieso best achterlijk.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:42:01 #56
3185 Adelante
To let it go now
pi_145920365
Kan geen medelijden met dat wicht hebben.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:46:39 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_145920486
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 11:23 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik hoop alleen daarom al dat dave nooit meer ergens aan de bak komt en als vakkenvuller bij de karwei ofzo eindigt
Als zakkenvuller zal al niet meer meevallen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_145920497
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 12:42 schreef Adelante het volgende:
Kan geen medelijden met dat wicht hebben.
Ik wel, arm kind. Word je zo gefilmd ;(
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:48:27 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_145920548
Idd, het camera-standpunt had veel mooier gekund.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:54:06 #60
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145920708
Speciaal voor tong 80 ff de scenes genummerd :P

Scène 1: 'Terwijl ik in de jacuzzi door Dave was gevraagd seksuele handelingen bij hem te verrichten waren zijn vrienden komen aansluipen en hadden stiekem filmpjes gemaakt.'

Scène 2: 'Toen ik bij de jacuzzi kwam, zaten er twaalf jongens en meiden in. Het was een grote puinhoop en het leek of ik gast was in mijn eigen huis.'

Scène 3: De buren hadden vader Richard in Spanje gebeld vanwege enorme geluidsoverlast. 'Mijn buurman dacht zelfs dat er meiden werden verkracht en stond al met een stuk hout klaar.' Dankzij een op afstand bestuurbaar domotica-systeem kon Richard vanuit Spanje de muziek dimmen en het licht aandoen.

Scène 4, inmiddels weer binnen in de slaapkamer van haar ouders: 'Toen kwam Dave ineens in paniek binnen. "Mijn vrienden zeggen dat mijn vriendin onderweg is", riep hij overstuur. "Houd de deur dicht!"

Scène 5: Dave is dronken en kan niet meer op zijn benen staan.

Scène 6: Terwijl Melissa zich om Dave bekommerde, plunderde het overgebleven gezelschap de vrieskist om snacks te frituren.

Scène 7: Als Melissa de volgende ochtend begint met het opruimen van de puinhoop blijkt al snel de diefstal van twee iPads, een zonnebril, een horloge en autosleutels. De complete champagnevoorraad is leeggedronken of als douche gebruikt. De totale schade bedraagt zo'n 60.000 euro. The end.

http://glamora.ma/2014/10/melissa_vernederd_dave_feest_v.html

Nou tong doe best

:P
pi_145928258
quote:
6s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:32 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

De bruid op haar bruiloft een beurt geven terwijl ze net getrouwd is is ook niet geheel volgens het boekje ;) :P _O-
Hoe is hij dan aan een vrouw en kind gekomen? Ja, de laatste tijd Dave en Dries dit dat. Waar is de moeder van Dave? Is zij niet betrokken bij de opvoeding? Of is dat niet de vrouw van Dries?
pi_145928668
quote:
6s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:32 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

De bruid op haar bruiloft een beurt geven terwijl ze net getrouwd is is ook niet geheel volgens het boekje ;) :P _O-

Je ziet het zo voor je: Dries geeft in het bijzijn van kijkers en media zijn zoon een tik "soute jongen niet doen" en dan draait hij om en kijkt in de camera om zijn wandaden even te delen. Nee lekker serieus te nemen en al helemaal niet door zijn zoon

Wat een eikel
pi_145929393
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:29 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Hoe is hij dan aan een vrouw en kind gekomen? Ja, de laatste tijd Dave en Dries dit dat. Waar is de moeder van Dave? Is zij niet betrokken bij de opvoeding? Of is dat niet de vrouw van Dries?
Ik meen me te herinneren dat ie gescheiden is van de moeder van zn kinderen en nu met een of andere Honoria is of zo.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:35:33 #64
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145932683


:D :D
  † In Memoriam † zondag 26 oktober 2014 @ 11:07:37 #65
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145952153
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 12:32 schreef Yaaar het volgende:
:')

Die Dave is volgens mij sowieso best achterlijk.
Nee, de échte domme ):O lijkt me toch echt Melissa.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 zondag 26 oktober 2014 @ 11:35:01 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_145952706
quote:
99s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:07 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee, de échte domme ):O lijkt me toch echt Melissa.
Beiden.:)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † zondag 26 oktober 2014 @ 11:36:13 #67
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145952733
Nou ja, Dave heeft (hopelijk) vooral zijn eigen ruiten ingegooid. Zij heeft haar 'eer' en pa's inventaris te grabbel gegooid.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_146008138
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Beiden.:)

:P
Nou ja, dom noemen lijkt me ook wel wat overdreven. Ze zijn jong, eerder onwetend, gebrek aan kennis en/of bepaalde vaardigheden.
  Spellchecker maandag 27 oktober 2014 @ 20:35:14 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_146009249
quote:
99s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:07 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee, de échte domme ):O lijkt me toch echt Melissa.
De vader van Dave gaat harder tekeer in de media dan de vader van Melissa.
pi_146009405
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:12 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Nou ja, dom noemen lijkt me ook wel wat overdreven. Ze zijn jong, eerder onwetend, gebrek aan kennis en/of bepaalde vaardigheden.
Ik vind dat je jonge mensen onderschat. Dit is op voorbaat gewoon dom tuig.
  maandag 27 oktober 2014 @ 20:38:39 #71
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_146009437
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:12 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Nou ja, dom noemen lijkt me ook wel wat overdreven. Ze zijn jong, eerder onwetend, gebrek aan kennis en/of bepaalde vaardigheden.
Maakt niet uit hoe jong je bent. Als je iemand die je nauwelijks kent mee neemt naar huis en hem pijpt met zijn vrienden ernaast ben je dom.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  † In Memoriam † maandag 27 oktober 2014 @ 21:30:05 #72
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146012448
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:12 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Nou ja, dom noemen lijkt me ook wel wat overdreven. Ze zijn jong, eerder onwetend, gebrek aan kennis en/of bepaalde vaardigheden.
Ik bedoel niet zo zeer dom vanwege wat seksuele escapades, dát is inderdaad jeugdig enthousiasme. Maar een groep vrijwel onbekend gajes binnenhalen in het poenige huis van je ouders en die daar ongezien flink laten huishouden, ze bovendien nóg eens uitnodigen, en dan zónder hun vriendinnen, daarna gefilmd worden bij het uitvoeren van een aantal handelingen en dan gewoon denken dat dat maar voor de grap is en privé blijft...

Dát naïef noemen is dan toch wel wat flatterend hoor.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Spellchecker maandag 27 oktober 2014 @ 21:36:09 #73
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_146012899
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:30 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik bedoel niet zo zeer dom vanwege wat seksuele escapades, dát is inderdaad jeugdig enthousiasme. Maar een groep vrijwel onbekend gajes binnenhalen in het poenige huis van je ouders en die daar ongezien flink laten huishouden, ze bovendien nóg eens uitnodigen, en dan zónder hun vriendinnen, daarna gefilmd worden bij het uitvoeren van een aantal handelingen en dan gewoon denken dat dat maar voor de grap is en privé blijft...

Dát naïef noemen is dan toch wel wat flatterend hoor.
ALS ze nog eens "alleen" thuis mag blijven als mammie en pappie in het buitenland zitten; reken maar dat die buurman met honkbalknuppel carte blanche krijgt .... :P
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:12:05 #74
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_146053611
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:35 schreef maily het volgende:
De vader van Dave gaat harder tekeer in de media dan de vader van Melissa.
  Spellchecker dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:19:23 #75
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_146054053
quote:
Je bent nog tekst vergeten: " is een playboy" _O-
  woensdag 29 oktober 2014 @ 07:14:36 #76
225540 Pugg
Friends forever
pi_146061790
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:19 schreef maily het volgende:

[..]

Je bent nog tekst vergeten: " is een playboy" _O-
is een homo
  woensdag 29 oktober 2014 @ 15:11:54 #77
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_146075477
Dave in spelshow over vrouwen :D

Dave Roelvink laat weer eens van zich horen :P

Hij doet mee aan een nieuw programma van SBS 6, Leer Mij Vrouwen Kennen. Een opmerkelijke move van het model, omdat hij nou niet echt bekend staat vanwege zijn goede omgang met vrouwen. :|W

http://www.telegraaf.nl/t(...)_over_vrouwen__.html

Filmpje met Dave 8-)

Goed bezig weer Dave _O-
  woensdag 29 oktober 2014 @ 15:16:16 #78
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_146075628
Leer mij vrouwen kennen

In Leer mij vrouwen kennen nemen drie mannelijke BN'ers het tegen elkaar op met hun kennis over de Nederlandse vrouw. Zij strijden tegen elkaar in een arena gevuld met 100 vrouwen.

Uitzendtijd:21:30 - 22:30 uur SBS6

Met Dave dus vanavond :D

Zal Melissa ook kijken :?
  woensdag 29 oktober 2014 @ 15:27:32 #79
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_146075973
quote:
6s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Leer mij vrouwen kennen

In Leer mij vrouwen kennen nemen drie mannelijke BN'ers het tegen elkaar op met hun kennis over de Nederlandse vrouw. Zij strijden tegen elkaar in een arena gevuld met 100 vrouwen.

Uitzendtijd:21:30 - 22:30 uur SBS6

Met Dave dus vanavond :D

Zal Melissa ook kijken :?
Waarschijnlijk wel. Kan ze weer klagen over wat hij gezegd heeft en lekker in het slachtofferrolletje kruipen.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:29:13 #80
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_146088487
Dave en Dries Roelvink betrokken bij vechtpartij'

Dave en Dries Roelvink zijn mogelijk betrokken bij een vechtpartij in Amsterdam. Volgens RTL Boulevard heeft het te maken met opnames voor een reallifesoap rond de familie Roelvink.

De knokpartij ontstond zaterdagnacht in het uitgaansgebied van de hoofdstad. Een ooggetuige heeft aan RTL Boulevard laten weten hoe Dave en Dries en de vrienden van Dave bij een knokpartij werden betrokken. Er zouden zelfs glazen door de lucht zijn gevlogen.

Het management van Dave en Dries ontkent de vechtpartij.

Dave werd twee maanden geleden opgepakt na een avond stappen in de hoofdstad. Het model bracht een nacht in de cel door op verdenking van aanranding

htttp://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3778432/2014/10/29/Dave-en-Dries-Roelvink-betrokken-bij-vechtpartij.dhtml

Goed bezig weer
:D :|W _O-

We hebben een foto :P
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)echtpartij-amsterdam
Dave met de politie dat is weer eens wat anders :+ :|W

[ Bericht 9% gewijzigd door ikweethetookniet op 29-10-2014 21:21:29 ]
  woensdag 29 oktober 2014 @ 21:01:25 #81
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_146090189
En we hebben dus ook geluid :D

'Realitysoap voor Dave Roelvink'

Dave Roelvink zou afgelopen weekeinde opnieuw betrokken zijn geweest bij een opstootje in het Amsterdamse uitgaansleven. Alles is op camera vastgelegd.
Dat meldt RTL. Dave en zijn vader Dries krijgen namelijk hun eigen reallifesoap, meldt een betrouwbare bron.

De opnames zouden al gestart zijn. In de nacht van vrijdag op zaterdag zetten Dave, zijn vrienden én vader de bloemetjes buiten in een café in de Lange Leidsedwarsstraat, en gezien Daves beruchte uitgaansverleden waren de camera's daar natuurlijk bij aanwezig.

Het gezelschap kreeg volgens bronnen echter ruzie. Dave en zijn vrienden zouden eerst binnen en daarna buiten de kroeg op de vuist zijn gegaan, met hun microfoontjes nog om...
_O-

http://www.telegraaf.nl/p(...)ave_Roelvink___.html

[ Bericht 4% gewijzigd door ikweethetookniet op 29-10-2014 21:09:01 ]
  Spellchecker woensdag 29 oktober 2014 @ 21:18:55 #82
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_146091118
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave en Dries Roelvink betrokken bij vechtpartij'

Dave en Dries Roelvink zijn mogelijk betrokken bij een vechtpartij in Amsterdam. Volgens RTL Boulevard heeft het te maken met opnames voor een reallifesoap rond de familie Roelvink.

De knokpartij ontstond zaterdagnacht in het uitgaansgebied van de hoofdstad. Een ooggetuige heeft aan RTL Boulevard laten weten hoe Dave en Dries en de vrienden van Dave bij een knokpartij werden betrokken. Er zouden zelfs glazen door de lucht zijn gevlogen.

Het management van Dave en Dries ontkent de vechtpartij.

Dave werd twee maanden geleden opgepakt na een avond stappen in de hoofdstad. Het model bracht een nacht in de cel door op verdenking van aanranding

HTTP://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3778432/2014/10/29/Dave-en-Dries-Roelvink-betrokken-bij-vechtpartij.dhtml

Goed bezig weer
:D :|W _O-

We hebben een foto :P
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)echtpartij-amsterdam
Dave met de politie dat is weer eens wat anders :+ :|W
Het houdt niet op, niet vanzelf ...

Ik scroll daar even naar beneden, links, en zie daar een foto van Lisanne of Kris, met de ondertiteling: entertainment snacks .... :r
  woensdag 29 oktober 2014 @ 21:20:57 #83
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_146091232


Dave met een politieagent :O

Begint zo langzamerhand te vervelen :+ _O-
pi_146092015
quote:
6s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]

Dave met een politieagent :O

Begint zo langzamerhand te vervelen :+ _O-
zou je niet zeggen als je naar t aantal posts van jou kijkt in deze reeks
  woensdag 29 oktober 2014 @ 21:37:53 #85
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_146092213
Nu op SBS 6 live Dave w/

Hoe vaak per jaar ben je dronken?

Dave: 40x :D :|W
  woensdag 29 oktober 2014 @ 21:48:38 #86
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_146092911
Wat is de grootste afknapper bij een man?

À heeft in de gevangenis gezeten _O-

B...

C....

D....

Dave :%

_O- leuker wordt het niet :+
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 oktober 2014 @ 00:31:58 #87
22592 crew  Ole
pi_146100428
quote:
6s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]

Dave met een politieagent :O

Begint zo langzamerhand te vervelen :+ _O-
mwah.. Ik was in de buurt. Er was gewoon veel politie op straat. Deze foto zegt niet zoveel.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_146104316
Is dat nou voor bij Bar Moustache? Imiteert hij gewoon Badr nu?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_146133580
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave en zijn vader Dries krijgen namelijk hun eigen reallifesoap, meldt een betrouwbare bron.
Het zijn niet mensen met interessante banen en/of ideeën. Waarom zouden die twee hun eigen reality programma moeten krijgen? Betrokken bij diefstal, aanranding, vechtpartijen, etc. -> ze komen eerder over als tokkies en vrouwen vernederende mannen.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:25:22 #90
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_146137780
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:48 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Het zijn niet mensen met interessante banen en/of ideeën. Waarom zouden die twee hun eigen reality programma moeten krijgen? Betrokken bij diefstal, aanranding, vechtpartijen, etc. -> ze komen eerder over als tokkies en vrouwen vernederende mannen.
Het grootste gedeelte van de reality shows gaat over nietszeggende tokkies...
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  † In Memoriam † vrijdag 31 oktober 2014 @ 06:58:33 #91
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146140213
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:48 schreef Yiwei het volgende:
...ze komen eerder over als tokkies en vrouwen vernederende mannen.
Yep, en dáár loopt al een RLS over.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 07:03:43 #92
225540 Pugg
Friends forever
pi_146140250
quote:
6s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]

Dave met een politieagent :O

Begint zo langzamerhand te vervelen :+ _O-
Misschien kickt hij wel op uniformen........
  woensdag 5 november 2014 @ 20:00:47 #93
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_146343124
Dave Roelvink zat tegen depressie aan

^O^ ^O^ _O- _O-

Wat fijn dat hij ook ff denkt aan zijn slachtoffers die hij gemaakt heeft :( :r :|W
pi_146343583
Egotrippers
  vrijdag 7 november 2014 @ 16:04:02 #96
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_146404839
Chantal Janzen vermijdt bed Dave Roelvink

Alsof slapen bij Peter Jan Rens nog niet te veel van het goede was, heeft Chantal Janzen nu ook de nacht doorgebracht met Dave Roelvink. :D

Chantal is voor haar programma Chantal Blijft Slapen de afgelopen twee weken op bezoek geweest bij Humberto Tan, Hans Klok, Carlo Boszhard en Halina Reijn.

Ook Dries Roelvink en zijn zoon Dave komen aan de beurt. Ze toog met een camera naar de PC Hooftstraat in Amsterdam, waar de zanger, en blijkbaar nu ook zijn zoon Dave, woont. "Voor mij was het de grote vraag of Chantal bij mij of bij mijn zoon Dave zou slapen. Ze koos voor Dave", vertelt Dries aan Paparazzio.nl.

"Nee, Dave lag niet bij Chantal in bed. Hij heeft in dezelfde kamer in een ander bed geslapen." Naar de show keken gisteravond ruim 1,3 miljoen mensen, daarmee stond het op een vierde plaats in de lijst met best bekeken programma's.

http://www.telegraaf.nl/p(...)Dave_Roelvink__.html

:D :D Beetje dom Chantal :P
  zaterdag 8 november 2014 @ 16:24:14 #97
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_146434167
Dave appt ff naar Melissa :D

pi_146627396
Donderdag 20 november 20:30 rtl4
Chantal blijft slapen bij Dave en Dries w/ w/
pi_146639386
Kom op zeg.. Met zo'n vader die geil is op aandacht wordt het toch nooit wat met deze Dave. Ze hebben helemaal niks en er moet constant een camera op zulke gastjes schijnen zodat ze niet uit beeld verdwijnen. Dit C-artiesten liever kwijt dan rijk.
  dinsdag 18 november 2014 @ 14:30:19 #100
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_146774203
A grand adventure has begun.
  dinsdag 18 november 2014 @ 15:27:06 #101
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_146776004
Dan weten we nu zeker dat hij er niks mee te maken heeft, zoals hij aan zijn pappie heeft beloofd :|W _O- _O-

Zou hij eten bij zijn schoonvader mogen bestellen in de bak O-) _O-
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 november 2014 @ 15:30:11 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_146776109
Er zijn twee mannen opgepakt in de zaak juwelenroof van de Amsterdamse familie Pach. Dave Roelvink is bij de zaak betrokken, maar het is onbekend of hij ook is opgepakt. De politie kan aan het AD geen uitspraken doen over de identiteit van de mannen, maar de advocate van Dave klapt wel uit de school.

Een woordvoerder van de politie bevestigt aan het AD dat twee mannen van 20 en 24 jaar, afkomstig uit Landsmeer en Amsterdam, zijn opgepakt. De zaak is in behandeling bij de politie Noord-Holland.

Van Dave Roelvink is bekend dat hij in Landsmeer woont. Vader Dries doet geen uitspraken over de situatie van zijn zoon.

Kwalijk
De advocate van Dave, Nienke Hoogervorst, heeft aan RTL Boulevard laten weten dat inderdaad haar cliënt is opgepakt. ,,Als ze hem gewoon hadden gevraagd naar het bureau te komen was 'ie gewoon op komen dagen'', aldus de raadsvrouw aan RTL Boulevard. ,,Hij heeft altijd zijn medewerking verleend, ik vind het kwalijk dat hij hiervoor opnieuw moet worden aangehouden.''

In augustus zat Dave een paar dagen opgesloten vanwege vermeende betrokkenheid bij diefstal van spullen ter waarde van zo'n 60.000 euro. Na een uit de hand gelopen feestje in de villa van de familie Pach waren onder meer sieraden en elektronica buitgemaakt. Dave zegt dat hij hier niets mee te maken heeft. Er dook ook een filmpje op waarin hij oraal wordt bevredigd door de 21-jarige Melissa die in het huis woont. Haar ouders zouden met de beelden zijn gechanteerd.

'Omdat ik een bekende kop heb, ga je het op mij gooien. (...) Ik probeer te bemiddelen, maar achteraf had ik beter alles kunnen laten zoals het was, dan had ik geen gezeik gehad', oordeelde Dave half augustus over de zaak.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ak-juwelenroof.dhtml

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_146779148
Dave. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 november 2014 @ 18:17:31 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_146780748
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:14 schreef superniger het volgende:
Dave. :')
Heerlijk toch ? _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_146780812
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heerlijk toch ? _O_

:P
Leedvermaak is altijd heerlijk. :)
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 november 2014 @ 18:25:23 #106
7889 tong80
Spleenheup
pi_146780935
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:20 schreef superniger het volgende:

[..]

Leedvermaak is altijd heerlijk. :)
Niet altijd. Clarence is er onrecht mee aangedaan.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_146780977
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heerlijk toch ? _O_

:P
Absoluut :9
Spoilers!
pi_146782120
Ongelooflijk dat dit hele gedoe nog niet afgelopen is :')
pi_146782163
En.. Ik dacht dat Dave ook gewoon in de pc woonde in Amsterdam ???
Gessellugh met z'n pa.
  dinsdag 18 november 2014 @ 19:23:19 #110
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_146782820
Volgens Hoogervorst is Roelvink door de politie van zijn bed gelicht. Volgens een politiewoordvoerster is aan de hand van eerder in beslag genomen telefoons nieuwe informatie naar boven gekomen.

http://www.show.nl/showfl(...)pnieuw-gearresteerd/

Vorige keer hebben ze niet gepraat aldus Nienke, nog maar eens proberen of ze het nu wel doen :P _O_
pi_146797666
Schaam je Dries, wat een naar 'mannetje'
Met z'n arrogante gedrag, laat die moiboy maar zuipend en snuivend wegrotten in z'n zielige wereldje :W
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2014 @ 04:06:37 #112
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146798307
Jammer dat-ie niet net gearresteerd is toen Chantalleke bij ze sliep. Hadden we het van dichtbij kunnen volgen. :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 19 november 2014 @ 18:05:29 #113
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  woensdag 19 november 2014 @ 23:01:36 #114
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_146827229
Nu bij shownieuws op SBS6 :P
pi_146833044
Tijdens Dave Roelvinks verblijf in zijn cel drong tot hem door dat zijn mobieltje meer geheimen prijsgaf dan hem lief kon zijn…

De zoon van Dries Roelvink zat dinsdag en woensdag vast voor zijn betrokkenheid bij een juwelenroof in een villa in Burgerbrug eerder dit jaar.

Op het politiebureau waar hij werd vastgehouden, draaide alles om de in beslag genomen smartphone van Dave. De privédetective van de bestolen familie Pach: „De recherche vertelde dat de gesprekken en berichten van de in beslag genomen telefoons nog werden geanalyseerd en dat men hoopte dat de ware gebeurtenissen daaruit voor een groot deel vielen te reconstrueren.”

Dave heeft zijn vader daarnaast niet alles verteld, meent Pach. „Het was hem niet bekend dat Dave Melissa die nacht een paar keer met een smoesje had weggestuurd, om bijvoorbeeld wat te drinken te gaan halen, zodat hij alleen in de kamer kon zijn waaruit later die dingen waren weggenomen..."

Telegraaf

*O* *O* hij gaat hangen :P
pi_146833124
Ben jij Melissa?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_146846159
Kom je net uit de cel ........

Heb je kort daarvoor zo laten fotograferen :|W _O- _O- _O-



http://www.telegraaf.nl/p(...)eelt_hoofdrol__.html

Hoe dom is die randdebiel wel niet :|W
pi_146846172
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 08:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben jij Melissa?
:') :|W
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 20:32:28 #119
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146851633
Chantalleke vanavond bij Dries & Dave.
Nu!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_146851650
Nu bij Chantal blijft slapen op RTL 4
Bij Dave en Dries :7
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 20:33:10 #121
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146851659
Ik weet niet wie van de 2 ranziger is. :X
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_146851666
Ik kijk ook. :)
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 20:34:01 #123
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146851698
Ik ken nog een hit: "Geen crisis waar Dries is." :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 20:34:34 #124
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146851711
Honoria. Klinkt al als een geslachtsziekte.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 20:37:37 #126
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146851797
Tsja, het waren vrienden van vrienden van vrienden. Ach, hoe goed ken je iedereen dan? :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 20:39:32 #127
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146851844
De muziekstudio waar Dries al zijn successen heeft opgenomen blijkt 3 hoog achter op een zolderkamertje te zitten. Wat is-ie gewoon gebleven he? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 20:41:43 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146851902
Dries: Tsja, een echte zanger zal het niet worden.
Chantal: Maar je doet het toch al heel lang!? Oh, je hebt het over je zoon. oO/
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_146851985
In de inleiding nog ff fijntjes over paps en de gele zwembroek _O- _O-
  Moderator donderdag 20 november 2014 @ 20:48:14 #130
184769 crew  Deisyy
pi_146852113
Waar verdient Dries zijn geld mee dat hij in de PC kan wonen en in spliksplinternieuwe Audi kan rijden?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_146852205
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
Waar verdient Dries zijn geld mee dat hij in de PC kan wonen en in spliksplinternieuwe Audi kan rijden?
Schnabbelen bij Tour de Jour
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 20:51:44 #132
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146852219
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
Waar verdient Dries zijn geld mee dat hij in de PC kan wonen en in spliksplinternieuwe Audi kan rijden?
Zelfs een sukkelaar als Dries pakt toch wel een 2.000 ¤ voor een half uurtje? Dat een keer of 10 per week is niet slecht, hoor. Of ben ik nou te enthousiast?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 20:58:39 #133
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146852425
Chantal heeft voor de zekerheid toch haar roze koffertje maar tussen haar bed en dat van Dave ingeparkeerd. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_146852675
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
Waar verdient Dries zijn geld mee dat hij in de PC kan wonen en in spliksplinternieuwe Audi kan rijden?
:|W
5tsn57 is een Mercedes À klasse van 32000 euro en huis in de pc is gehuurd van oger waar Dries zijn vrouw werkt om de huur te betalen :7

Nou nou, dat is schokking :+
pi_146852868
quote:
99s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:51 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfs een sukkelaar als Dries pakt toch wel een 2.000 ¤ voor een half uurtje? Dat een keer of 10 per week is niet slecht, hoor. Of ben ik nou te enthousiast?
:Y voor 1275 staat hij er al
Niet in gele zwembroek dat is dan weer extra :P
http://www.janvis.nl/artiest/dries-roelvink/
  Moderator donderdag 20 november 2014 @ 21:11:48 #136
184769 crew  Deisyy
pi_146852893
quote:
99s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:51 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zelfs een sukkelaar als Dries pakt toch wel een 2.000 ¤ voor een half uurtje? Dat een keer of 10 per week is niet slecht, hoor. Of ben ik nou te enthousiast?
Elke keer al aan ik Dries zie dat nu in aan die lege zaal, maar dat beeld zal toch wel niet reëel zijn.

Dries vind ik best een aardige vent trouwens.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2014 @ 21:52:14 #137
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146854311
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Elke keer al aan ik Dries zie dat nu in aan die lege zaal, maar dat beeld zal toch wel niet reëel zijn.
Nou, kan best reëel zijn, hoor.
Maar zo nu en dan een drukke kroeg of café of bejaardenhuis compenseert het beeld weer wat. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 donderdag 20 november 2014 @ 23:00:00 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_146856769
quote:
99s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:52 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou, kan best reëel zijn, hoor.
Maar zo nu en dan een drukke kroeg of café of bejaardenhuis compenseert het beeld weer wat. :')
Die derderangs artiesten krijgen minstens 2000 euro per optreden van een half uur.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 21 november 2014 @ 13:34:43 #139
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_146868066
Mvan_berkel twitterde op vrijdag 21-11-2014 om 13:29:36 Man, man, man... Ze sluiten ook echt niks uit, hè. #vogelgriep reageer retweet
  Trouwste user 2022 zondag 23 november 2014 @ 15:22:15 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_146927166
Bij de auto van Dries Roelvink is een ruitje ingeslagen. Dat meldt de volkszanger op Facebook. ,,Gisteren was weer eens zover. Raam ingeslagen en auto doorzocht. Ik schat in dat vanaf ik auto rij dit zeker die 20ste keer was", verzucht Roelvink.

Op de foto is te zien dat er een rond gat is gemaakt in de ruit, net boven de handgreep van de deur. Of er wat gestolen is uit de wagen, zet Roelvink er niet bij.

De artiest heeft zijn auto inmiddels weggebracht naar een herstelbedrijf en er zit alweer een nieuw raam in.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 23 november 2014 @ 16:06:33 #141
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_146928443
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:22 schreef tong80 het volgende:
Bij de auto van Dries Roelvink is een ruitje ingeslagen. Dat meldt de volkszanger op Facebook. ,,Gisteren was weer eens zover. Raam ingeslagen en auto doorzocht. Ik schat in dat vanaf ik auto rij dit zeker die 20ste keer was", verzucht Roelvink.

Op de foto is te zien dat er een rond gat is gemaakt in de ruit, net boven de handgreep van de deur. Of er wat gestolen is uit de wagen, zet Roelvink er niet bij.

De artiest heeft zijn auto inmiddels weggebracht naar een herstelbedrijf en er zit alweer een nieuw raam in.

:P
Waar was Dave toen dit gebeurde? :P

Oh nee, die zit nog vast geloof ik.
  zondag 23 november 2014 @ 17:23:06 #142
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_146930584
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 16:06 schreef Ceviche het volgende:
Waar was Dave toen dit gebeurde? :P

Oh nee, die zit nog vast geloof ik.
:|W gewoon wraakactie van Melissa :P ^O^
pi_146996834
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:22 schreef tong80 het volgende:
Bij de auto van Dries Roelvink is een ruitje ingeslagen. Dat meldt de volkszanger op Facebook. ,,Gisteren was weer eens zover. Raam ingeslagen en auto doorzocht. Ik schat in dat vanaf ik auto rij dit zeker die 20ste keer was", verzucht Roelvink.

Op de foto is te zien dat er een rond gat is gemaakt in de ruit, net boven de handgreep van de deur. Of er wat gestolen is uit de wagen, zet Roelvink er niet bij.

De artiest heeft zijn auto inmiddels weggebracht naar een herstelbedrijf en er zit alweer een nieuw raam in.

:P
Zal zijn verzekeringsbedrijf niet op een bepaalt moment zeggen: "Ja hallo Dries,allemaal leuk en aardig elke keer die pech maar dit gaan we echt niet meer vergoeden hoor."
  dinsdag 25 november 2014 @ 19:08:49 #144
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_146998062
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:25 schreef Iwanius het volgende:
Zal zijn verzekeringsbedrijf niet op een bepaalt moment zeggen: "Ja hallo Dries,allemaal leuk en aardig elke keer die pech maar dit gaan we echt niet meer vergoeden hoor."
:N hij zit gewoon bij de ANWB
Met gele zwembroek :P
Daar is zelfs een filmpje van :+
  dinsdag 25 november 2014 @ 19:27:37 #145
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 november 2014 @ 21:43:48 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_147004497
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 25 november 2014 @ 23:41:39 #147
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147009721


Ook leuk :P
Let vooral op de gele broek _O-
pi_147017017
Ik vind het wel weer grappig dat elke poep en scheet van Dries Roelvink de media haalt.
Tegenwoordig met twitter en facebook wordt het showbizz journalisten ook wel heel makkelijk gemaakt om nieuws te maken.
Je speurt wat facebook en twitter accounts af en hebt weer een stukje gevuld.
Blijkbaar gooit Dries alles op social media dus makkelijk voor de journalisten die nog een deadline hebben....
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 12:33:23 #149
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147017909
Ach, zijn we niet allemaal stiekem een beetje ramptoerist? :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 1 december 2014 @ 16:02:50 #150
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147186590
MOEDER MAAKT ZICH DRUK OM DAVE ROELVINK

Hoe zou het toch met Dave Roelvink zijn? De zoon van Dries werd onlangs voor een tweede keer opgepakt en moest een nachtje tukken in de cel. De eerste keer werd hij daar helemaal depressief van, en kwamen gevoelens van eenzaamheid boven borrelen bij Dave. Maar ook toen bleek dat allemaal wel een beetje mee te vallen . Eigenlijk is die hele affaire in de villa van die McDonalds-tycoon het beste dat Dave ooit overkwam. Dave kan elk weekend zijn opwachting maken op feestjes en in discotheken in het land om uit te venten dat hij is wie hij is wat dat dan ook mogen zijn. Een bezorgde moeder mailt ons nu daar over. Haar dochter gaat rond oud&nieuw naar een partijtje in een club te Enkhuizen. 'Tot mijn grote verbazing zal Dave Roelvink hierbij aanwezig zijn en zelfs een hoofdrol vertolken als MC.' Blijkbaar heeft mama de poster / flyer niet gezien waarop Dave nogal prominent staat te staren. 'Niemand minder dan superster / fotomodel DAVE ROELVINK zal alle vrouwen komen pleasen! Hij zal de avond hosten als MC maar ook geven we enkele Meet & Greet pakketten weg ;-)', wink winkt de organisatie die hoog mikt op Facebook. U ziet, Dave en zijn reputatie zijn goud waard en een ware trekpleister. 'Achten jullie het verantwoord dat ik mijn dochter dergelijke feesten laat bezoeken?', vraagt de gehaaide pr-medewerker bezorgde moeder aan ons. Hmm, dat is een moeilijke. Wat zou u die moeder adviseren?



http://glamora.ma/2014/12/win_een_meet_greet_met_dave_ro.html

:D :P
  † In Memoriam † maandag 1 december 2014 @ 16:09:05 #151
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147186775
There's no such thing as bad publicity. Of zo. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_147197251
quote:
6s.gif Op maandag 1 december 2014 16:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
MOEDER MAAKT ZICH DRUK OM DAVE ROELVINK

Hoe zou het toch met Dave Roelvink zijn? De zoon van Dries werd onlangs voor een tweede keer opgepakt en moest een nachtje tukken in de cel. De eerste keer werd hij daar helemaal depressief van, en kwamen gevoelens van eenzaamheid boven borrelen bij Dave. Maar ook toen bleek dat allemaal wel een beetje mee te vallen . Eigenlijk is die hele affaire in de villa van die McDonalds-tycoon het beste dat Dave ooit overkwam. Dave kan elk weekend zijn opwachting maken op feestjes en in discotheken in het land om uit te venten dat hij is wie hij is wat dat dan ook mogen zijn. Een bezorgde moeder mailt ons nu daar over. Haar dochter gaat rond oud&nieuw naar een partijtje in een club te Enkhuizen. 'Tot mijn grote verbazing zal Dave Roelvink hierbij aanwezig zijn en zelfs een hoofdrol vertolken als MC.' Blijkbaar heeft mama de poster / flyer niet gezien waarop Dave nogal prominent staat te staren. 'Niemand minder dan superster / fotomodel DAVE ROELVINK zal alle vrouwen komen pleasen! Hij zal de avond hosten als MC maar ook geven we enkele Meet & Greet pakketten weg ;-)', wink winkt de organisatie die hoog mikt op Facebook. U ziet, Dave en zijn reputatie zijn goud waard en een ware trekpleister. 'Achten jullie het verantwoord dat ik mijn dochter dergelijke feesten laat bezoeken?', vraagt de gehaaide pr-medewerker bezorgde moeder aan ons. Hmm, dat is een moeilijke. Wat zou u die moeder adviseren?

[ afbeelding ]

http://glamora.ma/2014/12/win_een_meet_greet_met_dave_ro.html

:D :P
DJ moet deze tophit gaan draaien bij de meet&greet
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:05:43 #153
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147511990
Dave Roelvink biedt binnenkort zijn excuses aan aan Melissa Pach voor het seksfilmpje dat hij van haar maakte. ,,Ik heb haar vader Richard Pach gisteren gesproken. Hij vindt ook dat de tijd rijp is om de lucht te klaren. Alle verhoren zijn geweest en in het nieuwe jaar volgt er mogelijk een rechtszaak,'' bevestigt vader Dries Roelvink vandaag.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ekte-seksvideo.dhtml

Zo dat is snel dave :O En zo oprecht gemeend ook :') :|W
Niet om de rechter gunstig te stemmen :r
Wat een lul die Dave }:| :X
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:39:07 #154
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147513206
quote:
Overigens krijgt Dave van twee kanten nog wat instructies mee. :') Zijn vader wil dat Dave niet alleen zijn excuus aanbiedt, maar ook vertellen 'hoe hij zich voelt'. En de Pachjes accepteren alleen een spijtbetuiging als Dave 'het echt meent'. Nu maar hopen dat hij er een traantje uit weet te persen. Dave's mea culpa wordt op Oudjaarsdag live uitgezonden op SBS6 na de ontknoping van Utopia. Allemaal kijken!
http://glamora.ma/2014/12/yes_pijpmeisje_krijgen_excuses.html

:') _O-
  dinsdag 16 december 2014 @ 08:39:54 #155
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147628512
Dries Roelvink: 'Slapeloze nachten om Dave' :D

Dries Roelvink
De hele zaak rond Dave Roelvink is vader Dries niet in de koude kleren gaan zitten: "Het waren de donkerste maanden uit mijn leven."

De afgelopen maanden dook de naam Roelvink vaker op in de kolommen dan het Dries, normaliter ’vriend van de showbizz’, lief was."Vijf keer haalde Dave de voorpagina. En niet op een manier die we graag zien."

Regelmatig heeft pa Dries met de handen in het goedgekapte haar gezeten om de aanklachten tegen zijn zoon. Tot op de dag van vandaag weet hij niet hoe het allemaal precies zit. "Ik heb een lichte twijfel als het gaat over de vraag: weet jij wie het heeft gedaan? Dave kon er met een paar telefoontjes voor zorgen dat de eerste helft van de spullen terugkwam. Qua die andere helft heb ik sterk het gevoel dat hij iemand beschermt, dat hij niet de judas wil zijn."

http://www.telegraaf.nl/p(...)loze_nachten___.html

Dat wordt vakken vullen bij ah voor dave :P
  dinsdag 16 december 2014 @ 15:40:21 #156
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_147639295
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 08:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink: 'Slapeloze nachten om Dave' :D

Dries Roelvink
De hele zaak rond Dave Roelvink is vader Dries niet in de koude kleren gaan zitten: "Het waren de donkerste maanden uit mijn leven."

De afgelopen maanden dook de naam Roelvink vaker op in de kolommen dan het Dries, normaliter ’vriend van de showbizz’, lief was."Vijf keer haalde Dave de voorpagina. En niet op een manier die we graag zien."

Regelmatig heeft pa Dries met de handen in het goedgekapte haar gezeten om de aanklachten tegen zijn zoon. Tot op de dag van vandaag weet hij niet hoe het allemaal precies zit. "Ik heb een lichte twijfel als het gaat over de vraag: weet jij wie het heeft gedaan? Dave kon er met een paar telefoontjes voor zorgen dat de eerste helft van de spullen terugkwam. Qua die andere helft heb ik sterk het gevoel dat hij iemand beschermt, dat hij niet de judas wil zijn."

http://www.telegraaf.nl/p(...)loze_nachten___.html

Dat wordt vakken vullen bij ah voor dave :P
heb je daar tegenwoordig niet ook een verklaring omtrent gedrag voor nodig ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  maandag 29 december 2014 @ 00:59:03 #157
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148080127
Dave Roelvink wil dj worden en zal uitkijken met telefoons :D

Dave Roelvink was afgelopen zomer het gesprek van de dag toen hij na een uit de hand gelopen feest in de cel belandde. Na een roerig jaar vindt hij het tijd voor een nieuwe uitdaging: hij wil dj worden. Ook heeft hij iets geleerd van zijn ervaringen. Lachend: ,,Om telefoons uit de buurt te houden."

De zoon van zanger Dries deed zijn onthullingen vanavond in het RTL-programma Life 4 you. Tegenover de presentatoren Irene Moors en Carlo Boszhard ging hij in op zijn 2014.

Hij kwam in het nieuws toen na een uit de hand gelopen feest bleek dat er voor tienduizenden euro's aan juwelen en andere spullen uit een huis waren verdwenen. Ook verscheen er een video op het internet van Dave in een bubbelbad, terwijl de dochter van de woningeigenaren seksuele handelingen bij hem verrichtte.

De acteur heeft altijd ontkend dat hij iets te maken heeft met de diefstal.

'Rust'
,,Ik heb weer een beetje rust gekregen", zegt Dave in het programma. Hij wil verder met zijn leven. ,,Overal waar ik kom is dat het enige wat er gezegd wordt, daar heb ik weinig trek meer in."

Om zijn leven weer op de rit te krijgen is Dave daarom begonnen aan een dj-cursus. ,,Het gaat lekker. Ik heb echt een soort passie gevonden. Ik heb in januari de eerste boekingen staan. Dus ik ga nu aan de slag als dj."

Dries, die ook in het programma van Moors en Carlo Boszhard aanwezig was, hoopt dat zijn zoon door zijn nieuwe passie minder vaak bij hem aanklopt voor geld. Hij gaf ook vanavond weer aan nog steeds moeite te hebben met de rol die zijn zoon heeft gespeeld in het uit de hand gelopen feest.

Dave: ,,Ik beloof een goed jaar in 2015."

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-met-telefoons.dhtml

Raar maar wat Dave belooft is nooit waar :P
  maandag 29 december 2014 @ 06:44:52 #158
225540 Pugg
Friends forever
pi_148083516
quote:
De acteur heeft altijd ontkend dat hij iets te maken heeft met de diefstal.
Acteur?????
Patser zou ik zeggen , wat een (mis plaatse ) arrogantie.
  maandag 29 december 2014 @ 11:51:30 #159
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148088393
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 06:44 schreef Pugg het volgende:
Acteur?????
Patser zou ik zeggen , wat een (mis plaatse ) arrogantie.
:{w dan ken je zijn pa nog niet ;)
Die noemt zichzelf zanger :D
pi_148096620
Nieuwe carrière voor Dave Roelvink

LANDSMEER - Dave Roelvink heeft een nieuwe carrière gevonden: hij wordt dj. Dat zei de in Landsmeer woonachtige Roelvink zondag in het RTL 4-programma Life For You, meldt RTV Noord-Holland.

De zoon van Dries Roelvink heeft recentelijk een dj-cursus gedaan en gaat nu ook daadwerkelijk als dj aan de slag. In januari staan de eerste optredens gepland.

De laatste paar maanden was Dave Roelvink veel in het nieuws. Na een afterparty waar Roelvink ook aanwezig was, verscheen een sexfilmpje waarop hij zich oraal liet bevredigen op internet. Ook waren na het feestje juwelen ter waarde van enkele tienduizenden euro's verdwenen. In verband met deze diefstal is Roelvink meerdere keren opgepakt geweest. Zelf zegt Roelvink niets met die diefstal te maken te hebben.

Bron

¤1500 per uur voor een dj in wording.. :o

#triestroelvink
  maandag 29 december 2014 @ 15:46:47 #161
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148098237
quote:
Hij zal echter niet in de voetstappen treden van vader Dries Roelvink. Over een zangcarrière zegt Dave: ‘Ik heb er geen talent voor’.
Die heeft gelukkig wel talent :|W _O- _O-

quote:
Dave is te boeken voor presentatie-opdrachten. Tevens is hij te boeken als DJ, hij heeft een enorme passie voor bubbeling, :D moombaton en eclectic style.
Vraag maar aan Melissa die houdt ook van bubbling en sucking _O-
  maandag 29 december 2014 @ 15:48:36 #162
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148098317
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 15:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nieuwe carrière voor Dave Roelvink......
¤1500 per uur voor een dj in wording.. :o
#triestroelvink
Dan heeft hij na 40 uur werken de Familie Pach schadeloos kunnen stellen voor de gejatte spullen _O_ _O_
pi_148100443
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 06:44 schreef Pugg het volgende:

[..]

Acteur?????
Patser zou ik zeggen , wat een (mis plaatse ) arrogantie.
Oud berichtje, maar hij hoopt ooit zo goed te worden als Leonardo DiCaprio...toe maar ;)

quote:
Dave Roelvink wil op eigen kracht carrière maken

Dave Roelvink wil een acteercarrière opbouwen, zonder te profiteren van zijn bekende vader Dries. Dat vertelt hij in een interview met de Story. Roelvink wil op eigen kracht verder. “Ik wil mijn vader niet als kruiwagen gebruiken. Ik ben en blijf natuurlijk de zoon van, maar wil op eigen kracht mijn carrière opbouwen. Mijn ultieme droom is om mijn brood te kunnen verdienen als acteur. Ik heb veel modellenwerk gedaan. Het werk is leuk, maar alleen in een hotel zitten, is niets voor mij“, zegt hij.

Te eenzaam, vindt Roelvink het. “Ik wil mensen om mij heen. Als model moet je goed tegen eenzaamheid kunnen. Ik kán dat niet!”

Net als zijn vader de aandacht opeisen door een gele zwembroek aan te trekken, zit Roelvink niet zitten. “Die gele zwembroek was natuurlijk een stunt, maar zélf zou ik dat niet doen. Mijn vader heeft die gele zwembroek ook niet nodig om succes te hebben. Zijn repertoire is goed.”

Binnenkort maakt Roelvink zijn debuut als acteur in De Overgave. “Dat brengt mij dichter bij mijn doel: doorbreken als acteur. Hopelijk word ik ooit zo goed als mijn grote voorbeeld Leonardo DiCaprio.”
pi_148104875
Die grootheidswaanzin kent ook gewoon geen grenzen zeg, je gaan vergelijken met 1 van de best betaalde en grote acteurs ter wereld.
Dat zal hij ongetwijfeld binnenkort in een nieuw interviewtje ook wel doen over zijn 'dj vak' want over 2 weken is hij natuurlijk al een zwaar ervaren pro.
Wat is dat toch met dit soort lui; al die derderangs licht bekende Nederlanders of vriendinnetjes van diezelfde gasten die van zichzelf denken dat ze Mozart of Napoleon zelf zijn. Zit er iets in het water hier ofzo?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Trouwste user 2022 maandag 29 december 2014 @ 20:51:10 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_148110854
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef WRH het volgende:
Die grootheidswaanzin kent ook gewoon geen grenzen zeg, je gaan vergelijken met 1 van de best betaalde en grote acteurs ter wereld.

1500 euro voor een DJ die nog nooit heeft gedraaid. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 29 december 2014 @ 21:09:24 #166
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148111941
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef tong80 het volgende:
1500 euro voor een DJ die nog nooit heeft gedraaid. :D
:P
:{w Wat dacht je van zijn vader :D
Die vraagt dat voor een half uurtje zingen en dat kan hij ook niet :P
  maandag 29 december 2014 @ 21:11:14 #167
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148112047
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef tong80 het volgende:
1500 euro voor een DJ die nog nooit heeft gedraaid. :D
:P
quote:
Mocht u in de toekomst voornemens zijn dj Dave te boeken voor uw huisfeestje, zorg dan wel dat eventuele waardevolle spullen zijn opgeborgen achter slot en grendel.
http://www.spitsnieuws.nl(...)rdt-dj-dave-roelvink

_O_ _O_ _O-
  Trouwste user 2022 maandag 29 december 2014 @ 21:13:49 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_148112202
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 29 december 2014 @ 21:18:15 #169
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148112482
quote:
Hij kan beter zijn kontje gaan scheren want eerdaags draait ie de nor in!En dan valt er weinig muziek te draaien!Het enigste dat er daar draait is zijn pijpbekkie en zijn strakke poeperd!
_O_ _O- _O-

http://www.powned.tv/nieu(...)nk_vindt_passie.html
pi_148117755
Hoe gaat zijn dj naam worden dan?

Dj Dief ?

Oh en hij houd van bubbeling?
Ja dat was wel duidelijk ja..
Misschien kan z'n pappie ook meedoen in z'n gele zwembroek?
  dinsdag 30 december 2014 @ 06:53:39 #171
225540 Pugg
Friends forever
pi_148127292
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 16:40 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Oud berichtje, maar hij hoopt ooit zo goed te worden als Leonardo DiCaprio...toe maar ;)

[..]

Hij mag zijn schoenen nog niet poetsen de lozer.
  woensdag 31 december 2014 @ 14:02:33 #172
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148184684
DAVE ROELVINK ZIT DIEP IN DE SCHULDEN

Dankjewel god, dat we op de laatste dag van het jaar toch nog wat kunnen tikken over dè bn'er van 2014, Dave Roelvink. Weekend heeft namelijk ontdekt dat Dave tot zijn nekkie in de financiële ellende zit. Dat heeft alles te maken met advocaat Nienke Hoogervorst die hij in heeft moeten huren in de zaak van het hamburgermeisje (infographic).

Dat soort types sturen natuurlijk gigantische rekeningen voor iedere minuut dat ze met jouw zaak bezig zijn, en dat is in het geval van Dave aardig opgelopen. Denkt u trouwens dat papa Dries wel even bij zal springen om de factuurtjes te voldoen? Ja? Fout! 'Het is je eigen schuld, dus je draait er zelf maar voor op' aldus een wijze Dries. We hopen dat Dave zijn onlangs gestarte dj-cursus snel met succes af zal ronden, zeker als advocaat Nienke hetzelfde facturerings-beleid hanteert als haar liefdesvriend Brammetje Mosko. Die rekent naar verluidt 1.500 euro reiskosten voor een lunchafspraak een kilometer verderop...

Instant update: Dave ontkent dat hij moeite zou hebben de rekeningen te betalen. Ja ja het zal wel Dave, heb jij een inkomen dan? Wij geloven er geen zak van.

http://glamora.ma/2014/12/dave_roelvink_zit_diep_in_de_s.html

quote:
Dries heeft tegen zijn zoon gezegd: “Het is je eigen schuld, dus je draait er zelf maar voor op.” Dat is een van de beweegredenen dat Dave zijn nieuwe carrière is gestart en aan de slag gaat als dj.
Toch nog een slimme opmerking van Dries :P

Reactie Dave
quote:
Aan Shownieuws laat Dave weten dat er niets van klopt. Hij geeft aan dat er veel kosten zijn gemaakt, maar dat hij die gewoon kan betalen. Op Instagram laat Dave weten helemaal klaar te zijn met 2014. “Thank god this year is over…”, schrijft hij bij de foto.
http://glamora.ma/2014/12/dave_roelvink_zit_diep_in_de_s.html

Nou Dave, maak je borst maar nat het ergste moet nog komen :P _O_
  woensdag 31 december 2014 @ 14:10:26 #173
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148184979
Deze week in de nieuwe Weekend een exclusief interview met Dave.

Wie wil dat nou niet lezen :D _O- _O- _O-

http://www.weekend-online(...)-diep-in-de-schulden
  woensdag 31 december 2014 @ 14:11:50 #174
225540 Pugg
Friends forever
pi_148185044
quote:
6s.gif Op woensdag 31 december 2014 14:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Deze week in de nieuwe Weekend een exclusief interview met Dave.

Wie wil dat nou niet lezen :D _O- _O- _O-

http://www.weekend-online(...)-diep-in-de-schulden
Dat pasterhoofd van die jongen en die enge ogen . :r
  woensdag 31 december 2014 @ 16:29:03 #175
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148190771
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 14:11 schreef Pugg het volgende:
Dat pasterhoofd van die jongen en die enge ogen . :r
idd, dus fotos mar ff onder spoiler :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brrrrrrrr GRIEZEL :r
pi_148191356
Hij moet poepen.
  woensdag 31 december 2014 @ 16:45:37 #177
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148191502
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 16:42 schreef Deckard het volgende:
Hij moet poepen.


Hier niet :+
  woensdag 31 december 2014 @ 20:43:30 #178
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148200158
Dave Roelvink gevraagd voor GTST

Dave Roelvink is ooit gevraagd voor een rol in Goede tijden, slechte tijden :D
Producenten van de populaire soapserie hadden de zoon van volkszanger Dries Roelvink op het oog voor de rol van Menno.
Het had dus niet veel gescheeld of de jonge Roelvink was getrouwd met Ferry Doedens' personage Lucas. Maar Dave bedankte voor de rol, onthulde hij woensdagavond in RTL Boulevard. Uiteindelijk kroop naamgenoot Dave Mantel in de huid van Menno.
Mantel nam eerder dit jaar afscheid van zijn personage Menno, die niet terugkeert in Goede tijden, slechte tijden.

http://www.telegraaf.nl/p(...)agd_voor_GTST__.html

Een acteur van zijn kaliber en status in GTST :D Het moet niet gekker worden :+ _O-
Voorlopig alleen slechte tijden dus voor Dave :P _O_ _O_ _O_ _O-
pi_148210697
quote:
6s.gif Op woensdag 31 december 2014 20:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave Roelvink gevraagd voor GTST

Dave Roelvink is ooit gevraagd voor een rol in Goede tijden, slechte tijden :D
Producenten van de populaire soapserie hadden de zoon van volkszanger Dries Roelvink op het oog voor de rol van Menno.
Het had dus niet veel gescheeld of de jonge Roelvink was getrouwd met Ferry Doedens' personage Lucas. Maar Dave bedankte voor de rol, onthulde hij woensdagavond in RTL Boulevard. Uiteindelijk kroop naamgenoot Dave Mantel in de huid van Menno.
Mantel nam eerder dit jaar afscheid van zijn personage Menno, die niet terugkeert in Goede tijden, slechte tijden.

http://www.telegraaf.nl/p(...)agd_voor_GTST__.html

Een acteur van zijn kaliber en status in GTST :D Het moet niet gekker worden :+ _O-
Voorlopig alleen slechte tijden dus voor Dave :P _O_ _O_ _O_ _O-
Ach, acteertalent is niet een vereiste dus het had best gekund hoor ;)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  donderdag 1 januari 2015 @ 13:58:16 #180
225540 Pugg
Friends forever
pi_148214999
quote:
6s.gif Op woensdag 31 december 2014 16:45 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hier niet :+
Als je haar maar goed zit O-)
  vrijdag 2 januari 2015 @ 21:40:11 #181
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148259190
Aangifte tegen Guido Weijers en RTL


De familie van Melissa Pach heeft aangifte gedaan tegen RTL4 en Guido Weijers. De beelden waarop te zien is dat zij seksuele handelingen uitvoert bij model Dave Roelvink, mochten niet meer uitgezonden worden en dat heeft de zender wél gedaan tijdens de oudejaarsconference van cabaretier Guido Weijers.

Dat laat de advocaat van de familie van Melissa Pach, Peter Plasman, weten.

In de media werd het filmpje niet verspreid toen duidelijk werd dat de familie dit niet zou pikken. RTL4 gaf daar geen gehoor aan door de beelden toch te tonen bij een onderdeel van de oudejaarsconference van komiek Guido Weijers.

Op het filmpje is te zien hoe het meisje Dave Roelvink oraal bevredigt. Het beeld werd zonder medeweten van Melissa opgenomen en sindsdien vecht de familie met grote moeite tegen verdere verspreiding.

RTL en Weijers hebben nog geen reactie gegeven op de aanklacht.

http://www.telegraaf.nl/p(...)eijers_en_RTL__.html

Gezellig :P
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2015 @ 22:20:09 #182
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_148261380
Tsja, de beelden van pijpmeisje Melissa zullen nooit geweerd kunnen worden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 22:30:48 #183
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_148262088
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:20 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, de beelden van pijpmeisje Melissa zullen nooit geweerd kunnen worden.
Dit. Plus dat het niet helpt om er zelf nog meer aandacht aan te geven. Ze gooien zo wel hun eigen glazen in imho.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:22:58 #184
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_148265014
Grappig. Ik heb gisteren het eerste stukje van de herhaling van de conference gezien en dat ging juist over auteursrechtenvrije foto's. Dat zal nu geen toeval zijn neem ik aan ;)
Spoilers!
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:36:30 #185
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148265684
Reactie van Dave :D

Hij heeft om sommige stukjes wel kunnen lachen :|W

http://www.show.nl/showfl(...)stape-dave-roelvink/
pi_148309343
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:30 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dit. Plus dat het niet helpt om er zelf nog meer aandacht aan te geven. Ze gooien zo wel hun eigen glazen in imho.
Je zou bijna gaan denken dat die ouders zichzelf en hun dochter in de publiciteit willen houden.
  maandag 5 januari 2015 @ 23:00:58 #187
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148375070
Nu in shownieuws weer een item over Dave :D

Plasman de advocaat van pijpmeisje :@ is boos op rtl omdat de uitzending nog steeds te zien zou zijn op rtl gemist

Overweegt kort geding in overleg met fam Pach

Zojuist gezocht op rtlxl maar de video is inmiddels verwijderd :P

Santegoeds vindt de houding van Dave niet juist en excuses bij de rechter zouden wel eens een niet gemeende indruk kunnen wekken *O*

[ Bericht 71% gewijzigd door ikweethetookniet op 05-01-2015 23:13:52 ]
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:23:19 #188
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148441985
NATHAN MOSZKOWICZ START NOG EEN BEDRIJF

Als je op Nathan Moszkowicz Googlet zie je als tweede hit ons topic 'Mini-docu over carrière Nathan Moszkowicz'. Dat was inderdaad een schitterende docu over de nieuwbakken ondernemer, maar eigenlijk is er veel méér over hem te melden dan het pluggen van een verkapte ING reclamespot. Zo constateerden we eerder al dat Nathan in alles de nieuwe generatie sterren vertegenwoordigt. Met zijn artiestenbureau Namam, zijn banden met de Urban Tribe van o.a. Geza Weisz, Manuel Broekman en noem het hele hippe tyfuszooitje maar op, en met Pitch! Huh, Pitch?! Ja, Nathan is in alle luwte namelijk NOG een artiestenbureau begonnen.

Niet dat Namam nu echt overloopt van namen (na het dumpen van D. Roelvink :D zijn er nog 7 toppers en Lil Kleine over), maar Pitch richt zich op een andere doelgroep. Namelijk: onontdekt dj-talent. Deze mensen kunnen zo vanuit de zolderkamer een demo insturen en als Nathan het wat vindt krijgen ze een contractje
. De volgende stap is duidelijk: bij succes komen ze naast rapper Dio en Bram Moszkowicz in de grote mensen kaartenbak van Namam. Briljant. Gaat nog groot worden, die Nathan.

Instant update: verrek dat bedenken we nu pas (na overleg op de redactie). Nu kan de eerder gedumpte Dave Roelvink zich weer melden bij Pitch, hij is immers ook beginnend dj.

http://glamora.ma/2015/01/nathan_moszkowicz_start_nog_ee.html

Er is weer hoop voor dave :P
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:12:14 #189
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148450320
Weer een item nu in shownieuws :D
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:00:44 #190
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148638100
NOBELPRIJS?DAVE ROELVINK DOET WAT DE REGERING NIET KAN :D

Altijd mooi om te zien als er méér in een mens zit dan op voorhand wordt vermoed. Want er wordt wel laatdunkend gedaan over Dave Roelvink en zijn stagnerende carrière, maar hij speelt ondertussen dus wel wat klaar wat de politie en de hoge heren in Den Haag niet weten te bewerkstelligen. Gisteren had u al kunnen zien dat Dave in zijn vrije tijd omgaat met volkszanger Mick Harren, maar hij blijkt nu ook dikke vrinden te zijn met Ben Saunders.

Op Instagram zien we Dave en zijn olijke kornuit vriendelijk lachen naar de camera.

Op het eerste gezicht misschien gewoon een foto van een gezellig samenzijn van gelijkgestemden, maar zoals u van ons mag verwachten denken wij altijd door. Want Dave is zoals u zich misschien nog kunt herinneren dikke maatjes met de motorclub No Surrender en Ben Saunders is officieel lid van Satudarah (weinig getalenteerde zangers-divisie) :D

Twee motorclubs die OP VOET VAN OORLOG leven. Kijk eens aan, gewoon een bruggenbouwer die Dave. Een vredesduifje! Snappen we meteen waarom hij geen tijd heeft om sorry te zeggen tegen pijpmeisjes, die boy had wel belangrijker zaken aan zijn hoofd. Nu nog dj'en voor de onderwereld en Dave heeft nu al zijn vader geëvenaard!

http://glamora.ma/2015/01/dave_roelvink_doet_wat_politie.html

Goed bezig Dave :|W :|W _O-
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:19:44 #191
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148638648
DAVE DISST PAPA DRIES :D (ALWEER) :|W

Weet u nog dat Dries Roelvink in zijn rol van onbezoldigd woordvoerder van zijn zoon beweerde dat Daveje voorlopig niet zou gaan stappen en dat hij allerlei angsten had overgehouden aan de roofvillapijp-gate kwestie waarin hij vorig jaar verwikkeld was geraakt? Grappig was dat he?



Of nou ja: vermoedelijk niet voor de oude Roelvink, die steeds maar weer probeert zijn oudst geborene uit de penarie te halen, waarna Dave de boel weer verpest. En erg dankbaar is 'ie sowieso al niet, want anders zou hij toch ietsje meer respect voor zijn oude heer tonen. Een beetje publiek een ander dan je bloedeigen papa tot "gezelligste zanger van Nederlandje" uitroepen, is toch onaardig, Dave!

http://glamora.ma/2015/01/dave_disst_papa_dries_alweer.html

Goed bezig Dave :') :|W
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:21:52 #192
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148638714
REAGUURSELS

quote:
Dave heeft alleen respect voor zijn eigen Jongeheer.
http://glamora.ma/2015/01/dave_disst_papa_dries_alweer.html

:D :D _O- _O-
pi_148638762
ikweethetookniet, ik vind je obsessie met Dave erg vermakelijk. Keep 'm coming ;)
Spoilers!
pi_148678405
jezus de familie roelvink krijgt een eigen reallife soap....... lees ik net op de telegraaf.

http://www.telegraaf.nl/p(...)Dave_Roelvink__.html

televisie met maatschappelijk belang :)
hoe kom je erop
pi_148678715
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:04 schreef utrecht1970 het volgende:
jezus de familie roelvink krijgt een eigen reallife soap....... lees ik net op de telegraaf.

http://www.telegraaf.nl/p(...)Dave_Roelvink__.html

televisie met maatschappelijk belang :)
hoe kom je erop
Dat is al een tijdje bekend ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_148678749
quote:
4s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:13 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat is al een tijdje bekend ;)
Ik dacht echt dat dat een grap was :@
pi_148683311
Nau.As ik Deef mag advisere..as ik Deef was sou ik lekker naar Torroomoolinos gaan.
Had die knakker ook al van de somer gedaan he? Lekker met pa naar Torroomoolinos in Spanje.
Hij had er beter kenne blijve die knakker Deef. Beetje gesellug met die moterrijers ensow.
  woensdag 14 januari 2015 @ 19:15:26 #198
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148684879
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:29 schreef quirina het volgende:
Nau.As ik Deef mag advisere..as ik Deef was sou ik lekker naar Torroomoolinos gaan.
Had die knakker ook al van de somer gedaan he? Lekker met pa naar Torroomoolinos in Spanje......
En dan samen in een gele zwembroek naar het strand *O* *O*
pi_148685453
quote:
Jij bent zeker iemand die met kerst als enige lacht om de waardeloze grappen van je oom?
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:40:54 #200
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148693507
De Roelvinkjes

Het zijn onrustige tijden voor de Amsterdamse familie Roelvink. De affaires rondom zoon Dave hebben Dries en de rest van zijn familie niet onberoerd gelaten. Vandaag kwam naar buiten dat de familie Roelvink een eigen realityserie krijgt bij RTL5. Waarom geeft RTL hen dit platform en wat zijn de beweegredenen van de familie zelf om hieraan mee te werken? Ze vertellen het vanavond exclusief in RTL Late Night.

Nu kjken dus :P
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:41:36 #201
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148693529
Zitten al aan tafel :D
Niet in gele zwembroek :( o|O
pi_148693611
Je ziet Dave denken he, Charlie? Wat is dat?
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:51:43 #203
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148693867
:{w dave kan niet de denken ;)
Daar ging het dus mis :P
pi_148694264
Lekker kleurtje heeft die ook. Zal wel de belichting zijn...
  woensdag 14 januari 2015 @ 23:05:48 #205
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148694402
Faalhaas gespot @ Rtl Late Night :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_148694425
Hebben ze dezelfde zonnenbank?
  woensdag 14 januari 2015 @ 23:07:30 #207
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148694464
Dries disst gelijk Dave ff _O-
Dave ff schaapachtig dom lachen :|W :r
  woensdag 14 januari 2015 @ 23:08:20 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148694501
Je mag toch hopen dat Dries inmiddels wel in een zonnestudio geïnvesteerd heeft, dan verdient hij er ook nog wat aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 14 januari 2015 @ 23:11:56 #209
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148694647
Lekker met je pappie in een talkshow. Want je wilt zo graag eigen carriere in .... :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 14 januari 2015 @ 23:14:34 #210
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148694740
Pappie vertelt over je slaapprobleem :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_148694747
Wat een poephoofd. En slaappillen op zijn 20ste oke dan.
  woensdag 14 januari 2015 @ 23:21:29 #212
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148694993
Wat zijn dit toch een mediahoeren ;(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 14 januari 2015 @ 23:23:49 #213
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148695086
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 23:08 schreef Leandra het volgende:
Je mag toch hopen dat Dries inmiddels wel in een zonnestudio geïnvesteerd heeft, dan verdient hij er ook nog wat aan.
:{w wat dacht je van een eigen gele zwembroek lijn :P
  donderdag 15 januari 2015 @ 00:17:20 #214
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148697086
Dave Roelvink: soap gaat niet in op zaak-Pach

In de realitysoap over de familie Roelvink wordt de kwestie rond de diefstal bij de familie Pach niet aangekaart.Dat vertelde Dave Roelvink woensdag bij RTL Late Night.

In verband met het nog lopende onderzoek naar de kwestie zijn er afspraken gemaakt tussen de familie en de producent. Inhoudelijk wordt er in de reeks niet ingegaan op de verwikkelingen. De Roelvinkjes hebben nu overigens geen contact met de familie Pach, de familie van het meisje. Dit op verzoek van hun advocaat.

Dave kwam vorig jaar in opspraak toen er na een avondje stappen spullen werden gestolen uit de villa van een Amsterdamse familie, waarvan de dochter Dave en zijn vrienden had uitgenodigd. Later lekte er een seksfilmpje uit van de dochter en Dave. Dat deed Dave’s imago geen goed: “Ik ben een jonge jongen van 20 en ik hou van een feestje en een drankje. Maar ik ben niet zoals in de media gezegd wordt. Dat er gestolen is en filmpjes zijn uitgelekt is verschrikkelijk. Ik ben vaak zenuwachtig als ik erover moet praten en misschien kom ik verkeerd over.”

De realityserie wordt vanaf 17 februari uitgezonden op RTL 5.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ver_zaak-Pach__.html

Dat wordt kijken 20.30 RTL 5 :7
Hier gaan wel de gordijntjes dicht :@ _O-
  donderdag 15 januari 2015 @ 00:26:47 #215
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148707689
weetje ik heb best begrip voor zon kerel als dave , maar gister kun je gewoon zien aan alles dat het gewoon een "vals"ventje is..helemaal in de war
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:13:04 #217
225540 Pugg
Friends forever
pi_148709589
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:07 schreef Thezappa het volgende:
weetje ik heb best begrip voor zon kerel als dave , maar gister kun je gewoon zien aan alles dat het gewoon een "vals"ventje is..helemaal in de war
Aan de slaappillen op zijn leeftijd.
Lichamelijk arbeid zou hem goed doen,
enge neel is het met zijn zonnebankhoofd en zijn geverfde wimpers.
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:37:54 #218
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_148710530
En dan vooral de vergelijking met zijn broer, die wel gewoon zijn leven op de rit heeft :)
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:59:56 #219
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148711531

Dave Roelvink denkt; Orange is the new Black. Of zou het weer aan het licht gelegen hebben? #rtllatenight #rtlln :D :D


De bronskleurige Loekie gaat naar... :D :D
#rtlln

http://glamora.ma/2015/01/kapsel_sophie_hilbrand_doet_ne.html
  donderdag 15 januari 2015 @ 20:01:29 #220
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148723804
Soap De Roelvinkjes streelt vooral ego van Dries'

Hoogleraar: Het gaat de familie om aandacht en misschien geld

De reallifesoap De Roelvinkjes is een schreeuw om aandacht van de familie Roelvink. Dat is de eerste gedachte van Roos Vonk, hoogleraar sociale psychologie aan de Radboud Universiteit Nijmegen, over het programma dat over een maand te zien is op RTL5. ,,Het verhaal dat ze het doen om Dave op het rechte pad te brengen, gaat er bij mij niet in.''

Dries kletst maar wat om goed voor de dag te komen. Maar misschien dat hij er zelf wel in gelooft
Roos Vonk

Zanger Dries Roelvink stapte zelf naar RTL toe met het idee voor een reallifesoap, die zoon Dave op het rechte pad moet houden. ,,Ik ben al een tijd een strijd met hem aan het leveren van 'pik je leven weer op, kom wat eerder uit je bed, kom in actie'. Dit probleem heb ik niet alleen, maar er zijn veel mensen die hetzelfde met opgroeiende kinderen meemaken'', gaf Dries gisteravond als beweegreden in RTL Late Night. Zijn oudste zoon kwam de laatste tijd regelmatig in het nieuws met een geruchtmakende roofzaak en een uitgelekt seksfilmpje.

Hoogleraar Vonk ziet de toelichting die Dries geeft om het leven van zijn zoon uit te lichten voor een miljoenenpubliek als rechtvaardiging. ,,Mensen verzinnen vaak nobele motieven om zelf in iets te geloven. In dit geval zo van 'nu blijft die jongen op het rechte pad'. Het gaat om aandacht en misschien geld. Bovendien is het goed voor het ego'', vertelt ze met een psychologische kritische blik. ,,Dries kletst maar wat om goed voor de dag te komen. Maar misschien dat hij er zelf wel in gelooft.'' :D

Zal het gedrag van Dave verbeteren als hij straks wekelijks op de buis is? Vonk geeft het een goede kans. ,,Het kán werken. Heel het land let op je en je wordt geremd om kwade dingen te doen. Het is bekend dat in realityshows eerder iemand wordt vergeven dan in de werkelijkheid gebeurt.'' De hoogleraar beschrijft dit in haar boek Je Bent wat je Doet. ,,Als je gedrag eenmaal verandert, hobbelen je overtuiging en emoties er vaak achteraan.''

Dave zelf ziet zichzelf niet als probleemkind, maar erkent wel dat hij van 'een feestje en een drankje' houdt. ,,Het is helaas één avond erg uit de hand gelopen. Ik denk niet dat ik zo ben als in de media gezegd wordt. Dat er gestolen is en dat er filmpjes zijn uitgelekt is verschrikkelijk voor iedereen.''

De Roelvinkjes wordt vanaf 17 februari elke dinsdag om 20.30 uur bij RTL5 uitgezonden.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-ego-van-Dries.dhtml

Oei
pi_148728137
Tsjah, het is een beetje onsmakelijk allemaal dat RTL wederom criminelen aanneemt.

Maar dat is een beetje de hedendaagse maatschappij geworden.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 15:25:04 #222
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148749521
VERWACHT JE GEWOON NIETPSYCHOLOOG: DRIES ROELVINK MISBRUIKT DAVE :D

Heel gek: twee dagen nadat Dries Roelvink het nieuws de wereld inslingerde dat RTL5 de rechten op de reallife soap over de strapatsen van de Roelvinkjes heeft aangekocht, is er in de pers vooral kritiek op het geplande programma. Dat werd door zenderbaasje Paul Cormony opgepijpt tot 'televisie met maatschappelijke twist', maar daar blijken de dames en heren van de media bijvoorbeeld al weinig van te geloven. 'Dat is natuurlijk je reinste kolder die de voorpret alleen maar versterkt,' meent Marcel Peereboom Voller vandaag in de Telegraaf. 'Het wordt pulp.' :D _O-

Desalniettemin kijkt de tv-recensent nogal uit naar de premiere van volgende maand die wel degelijk een maatschappelijke functie in ons landje kan hebben! 'Pulp-tv helpt ons deze moeilijke tijd door te komen. Het zorgt voor afleiding.' Ook de Volkskrant besteedt vanochtend aandacht aan Dries, Dave en de RTL-familie. De zendergroep won immers recent nog de Machiavelliprijs 2014 vanwege de 'maatschappelijke verantwoordelijkheid waarmee ze programma's maken.'

Totaal onterecht, zo meent de krant tussen de regels door, en dan komt RTL ook nog met een gedrocht als De Roelvinkjes. SCHANDE. En dan is er nog een uitgebreide repo in het AD, dat hoogleraar psychologie Roos Vonk (ja, die) bereid heeft gevonden haar professionele licht over de motivatie van Dries en zijn disfunctionele familie te laten schijnen.

Dat zijn vader meedoet om Dave weer op het rechte pad te krijgen, gelooft Vonk voor geen meter. 'Mensen verzinnen vaak nobele motieven om zelf in iets te geloven. In dit geval zo van 'nu blijft die jongen op het rechte pad'. Het gaat om aandacht en misschien geld. Bovendien is het goed voor het ego.' Wacht even, dus u wilt zeggen dat Dries misschien wel profiteert van de ellende van zijn oudste boreling door middel van allemaal media-aandacht? De man die een reclamecampagne deed in een gele zwemslip? :P Wat onverwacht!

http://glamora.ma/2015/01/heel_gek_twee_dagen_nadat.html

:D :D Dries toch de narcist :7 :P
  zaterdag 17 januari 2015 @ 14:14:56 #223
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148775096


Froes', tikt Daveje Roelvink op bij deze foto. Dat is straattaal voor 'gaar, muf, brak, vies.' Zoveel zelfkennis zagen we nog niet eerder bij de jonge Roelvink!

http://glamora.ma/2015/01/heerlijk_in_bed_met_carice.html

Eerste hersencel ontdekt bij Dave :D
pi_148777489
Sorry voor de Roelvink-fans maar deze 2 figuren zijn wel het toppunt van mediageilheid in Nederland.
Een beetje de Kardashians van Nederland, alleen miniatuur dan!
  zondag 18 januari 2015 @ 12:26:23 #225
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148801476
Fanmail Roelvink: 'Ga je nog iemand verkrachten?' :D

Dave Roelvink ontving gister wel hele aparte 'fanmail'. In het bericht werd Roelvink gevraagd of hij nog plannen had om iemand te verkrachten dit weekend of iets te jatten. Dave besloot een mail terug te sturen en plaatste deze op Instragram.



'Ik kan u daarop aangeven dat ik niet met dergelijke plannen rondloop', repliceert Roelvink. Vervolgens bedankt hij de afzender, ene Jeroen Lutterman, dat hij zich bekommert om hem. Op het eind van de email blijkt dat Dave het niet kan laten om toch nog een klein tikje terug te geven. '(ps: is uw achternaam "HUFTER"? Dit leid ik af omdat u uw zorgzame bericht zo afsluit)'.

De boze mail is waarschijnlijk het gevolg van een periode waarin Dave Roelvink regelmatig in opspraak raakte. Zo circuleerde er een filmpje op het internet waarop te zien was hoe Dave zich oraal laat bevredigen door een meisje. Het filmpje zorgde onder meer voor ophef omdat de familie van het meisje gechanteerd zou zijn met de beelden van hun dochter.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nd-verkrachten.dhtml

_O- _O-
Dat moet een Fokker geweest zijn :7

[ Bericht 8% gewijzigd door ikweethetookniet op 18-01-2015 15:40:34 ]
  zondag 18 januari 2015 @ 15:39:42 #226
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148807691
A STAR IS BORNDAVE ROELVINK BREEKT DOOR IN AUSTRALIË! :D

Weet u nog, die film 'De Overgave'? Deze Nederlandse 50 tinten- zweepjesfilm geregisseerd door Paul Ruven werd zó hard neergesabeld in de media dat geen enkele bioscoop hem durfde te draaien. Met een feestelijke première op het Utopia terrein en Dave Roelvink in één van de rollen leken de makers zelf ook weinig fiducie in te hebben maar de lacherige sfeer rond de film had waarschijnlijk ook niemand verwacht.

Sommige bioscoopeigenaren gingen er zelfs mee aan de haal om hem juist (eenmalig) te draaien. Al met al een geschiedenis waaraan geen van de mensen die hebben meegewerkt aan dit wanproduct graag aan herinnerd willen worden, zou je zeggen. Maar kijk eens aan, regisseur Ruven heeft toch nog een filmfestival gevonden dat wel helemaal wild is van zijn werk, in Melbourne! Helaas niet HET filmfestival in Melbourne, maar het POP (People of Passion) International filmfestival, 'a unique film festival focusing on quality scripts and acting as well as diversity of story and characters' lezen we op een Melbourne-toerisme site.

Ook staat er 'Over 18 event' bij. Dit is dus gewoon een rukfestival in meerdere opzichten, met liefst 326 likes op Facebook. Maar toch, de film is inmiddels vertoond en wat denkt u? Gewoon de EERSTE PRIJS gewonnen! Hoe is het mogelijk hè, hebben we het toch weer fout gezien met zijn allen.

http://glamora.ma/2015/01/dave_roelvink_breekt_door_in_a.html

Ik zeg emigreren met die lul en NOOIT meer terug komen _O_ *O*
  woensdag 21 januari 2015 @ 16:52:39 #227
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148913387
PIJNLIJKWAT?! ALI B. PRODUCEERT SOAP DAVE ROELVINK :D

Wat een vrolijk nieuws was dat toch in augustus 2013, Najib Amhali en Ali B. hadden samen een nieuw productiehuis opgericht, genaamd North Sea Camel. North Sea Camel zou alle programma's van Ali gaan produceren en bovendien was er een rits bn'ers aangetrokken waar ze óók allerlei vette formatjes voor zouden verzinnen. Vervolgens bleef het heel lang stil, en inmiddels lezen we dat North Sea Camel volledig is opgegaan in Dutch Camels Media.

Een nieuw bedrijf met een hoop nieuwe baasjes aan het roer, plus Ali en Najib als prominente medewerkers. Goed. De naam Dutch Camels lijkt nogal op North Sea Camel, dus vroegen we ons af of de missie van Ali's kindje ('het maken van programma's waarin humor, muziek en bijzondere verhalen centraal staan') nog een beetje overeind is gebleven... mwah. Niet echt eigenlijk: Dutch Camels faciliteert namelijk de productie van De Roelvinkjes, de reallife soap omtrent draaideurcrimineel Dave Roelvink en zijn gekke pa. :P

Zeg maar nèt iets anders dan de multiculturele feelgood waar Ali zo bekend mee is geworden, en zijn familievriendelijke programma's prijken dan ook NIET op de nieuwe site. Pijnlijk, Ali's droom is inmiddels verworden tot een pulpmachine en 2015 wordt het jaar waarin Ali en Najib Dave Roelvink beroemd gaan maken. Kan snel gaan hè?

Update: Het is allemaal nog veel erger. Nort Sea Camel is samen met Flare Media opgegaan in Dutch Camels. En wie zijn verbonden aan Flare Media? Pieter Storms en zijn Nina! Doodenge slangenkuil dit Ali, pas nou op!

http://glamora.ma/2015/01/productiehuis_najib_ali_nu_al.html

:') :') :')
pi_148916256
Oppassen voor pieter storms en Nina ?
Lol
Je weet hoe Marokkanen zijn he? Als ze bonje hebben nemen ze de hele familie mee ( en daar weer familie van.. Etc) :)
pi_148919949
Patty Brard over de aankomende soap van de familie Roelvink

quote:
COLUMN PATTY BRARD
Eventjes over… de Roelvinkjes

21.01.2015 -
En daar zaten ze dan, Dries Roelvink, zijn ex Lucienne, hun zoons Dave en Donny en Dries’ huidige echtgenote Honoria. Eén grote gelukkige familie, die vol trots aankondigden dat er een reallifesoap van hen op de buis gaat komen.

Vanaf 17 februari op RTL5: reality met een maatschappelijke twist. We gaan namelijk kijken naar het wel en wee van een familie die met vereende krachten het leven van zoon Dave weer op de rit moet gaan krijgen. Het zal niemand ontgaan zijn, Dave werd de afgelopen tijd meerdere keren opgepakt wegens vermeende betrokkenheid bij een juwelenroof op een feestje van een vriendinnetje, Melissa Pach, die hij ook nog eens in het bubbelbad bepaalde handelingen liet verrichten, wat gefilmd werd en vervolgens met heel Nederland gedeeld. We volgen in de soap natuurlijk tegelijkertijd de glansrijke carrière van pa Dries, we zien dat Honoria het dagelijkse leven van de familie op orde houdt en hoe goed mama Lucienne in overleg kan met haar ex. Maar waarom was het dan zo pijnlijk duidelijk dat de familie tijdens de presentatie verplicht de maatschappelijke boodschap als belangrijkste aspect van de soap moest uitdragen? Had er gewoon bij gezegd dat er daarnaast goed voor betaald wordt en dat de aandacht ook meer dan welkom is, dat had de maatschappelijke twist iets geloofwaardiger gemaakt. Had de daad bij het woord gevoegd en Dave’s gage gelijk aan een goed doel gegeven. Antoine en ik hadden nooit de bruiloft kunnen geven die we hebben gegeven, als we de camera’s niet hadden toegestaan! Klaar. Dat heeft ook mogelijk gemaakt dat we onze cadeaus in donaties voor het goede doel konden omzetten. Iedereen blij. Wat zitten jullie je toch in bochten te wringen? Is het soms omdat, als het incident met Melissa Pach niet had plaatsgevonden, het überhaupt nooit tot een reallifesoap gekomen was? Is het soms omdat de hele affaire nog niet eens afgewikkeld is en het slaatje er nu al uitgeslagen wordt? De juridische afwikkeling van die zaak gaan we niet zien in de soap volgens jullie. Best gek als Dave dadelijk blijkt nog te moeten brommen. Dan is hij ineens weg of zo? Hoe dan ook, het is overduidelijk waar Dave het maatschappelijk twisten geleerd heeft.
Gewoon thuis.
pi_148920588
Ach ja Patty..
Die had nooit dat huis op Ibiza gehad als ze haar klysma niet liet zien op tv..
  woensdag 21 januari 2015 @ 21:11:35 #231
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148923016
Ze is gewoon pislink dat het op RTL5 komt en niet bij SBS6 :P
  maandag 26 januari 2015 @ 11:37:47 #232
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149068431
Dave mag niet meer mee naar optredens van Dries Roelvink

Dave Roelvink lijkt bij sommige optredens van zijn vader Dries populairder te zijn dan de zanger zelf. Dries maakt korte metten met dit gedrag: “Dave neem ik niet meer mee naar een optreden in het land want dan kijkt er niemand meer naar mij…!” aldus de zanger op Facebook.



Binnenkort schitteren vader en zoon, met de rest van het gezin, in de RTL5 reallifesoap De Roelvinkjes. Deze serie wordt onder het mom van ‘Dave op het rechte pad houden’ uitgezonden. Kaarten voor 30 jaar Dries in de schouwburg van Amstelveen hoeft Roelvink in ieder geval niet meer te slijten door middel van de reallife serie, dat jubileumconcert op 24 februari is namelijk hartstikke uitverkocht (en wij verwachten dat Dave daarbij gewoon aanwezig is).

http://showvandaag.nl/dav(...)-van-dries-roelvink/

Beste Dries als jij je gele zwembroek weer aantrekt is dat probleem ook weer opgelost :P
  donderdag 29 januari 2015 @ 19:58:02 #233
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149180213
Welke straf wacht de zoon van zanger Dries? Dave Roelvink in april voor de rechter!

Dave Roelvink zal zich waarschijnlijk eind april moeten verantwoorden in een openbare zitting voor zijn aandeel in alles wat er in die twee nachten dat hij in Villa Pach aanwezig was, is voorgevallen.

Op een verklaring, verontschuldigingen of zelfs maar een ontmoeting met Dave zal de dochter des huizes Melissa, die ongewild een hoofdrol speelde in de uitgelekte sekstape, dan ook nog even moeten wachten, tot de rechtszaak achter de rug is!

Mocht de eventuele straf advocaat Hoogervorst en haar cliënt Roelvink niet aanstaan, dan volgt zeker nog een hoger beroep. Vrijwel zeker komt er dan pas in 2016 een einde aan 'Davegate'. En zijn alle betrokkenen dus alweer ruim een jaar ouder wanneer ze elkaar terugzien.

http://www.telegraaf.nl/p(...)r_de_rechter___.html

Net op tijd voor live beelden in de soap ! *O* *O*
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2015 @ 20:03:51 #234
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_149180349
Met al die domme bimbo's die om hem heen hangen zijn er tegen die tijd allang weer nieuwe pijpfilmpjes. :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 9 februari 2015 @ 21:30:22 #235
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149522664
Dave Roelvink wilde emigreren: 'Iedereen zou me vergeten' :D

De nieuwe realitysoap over de familie Roelvink geeft een inkijkje in het roerige leven van Dries (56) en zijn zoon Dave (20), die een heftige tijd doormaakt. Dave overwoog zelfs te emigreren.

,,Als het grote publiek een beeld van jou heeft dat niet klopt, geeft dat stress - ik slaap met slaappillen. Even heb ik zelfs overwogen naar het buitenland te verhuizen. Ik dacht: ik kom wel terug als iedereen me vergeten is'', zegt Dave tegen Veronica Magazine.

Dave is volgens zijn vader Dries in een neerwaartse spiraal terechtgekomen sinds hij in opspraak raakte. ,,Dave is een knappe snuiter en een getalenteerd model'', aldus Dries. ''Eeuwig zonde dat hij de brui heeft gegeven aan zijn modellencarrière. Ik probeer hem zover te krijgen dat hij die opnieuw oppikt.''

,,Dave gaat té vaak stappen op het Leidseplein, komt té laat thuis. Ik erger me daaraan, wil dat hij aan zijn carrière werkt en aan zichzelf. Maar vaak ben ik de halve dag bezig hem uit bed te krijgen.''

Seksfilmpje
Dave kwam vorig jaar in opspraak toen er na een avondje stappen spullen werden gestolen uit de villa van de Amsterdamse familie Pach. Dave was met vrienden in het huis op uitnodiging van de dochter van de familie.

Later lekte bovendien een seksfilmpje uit van de dochter en Dave in een bubbelbad.

'Geen fouterik'
Door mee te doen aan de soap hoopt Dries dat hij Dave een spiegel voor kan houden. Ook hopen vader en zoon dat met De Roelvinkjes 'het onjuiste beeld dat van Dave is ontstaan', kan worden rechtgezet. Dries: ,,Mijn zoon is een lieve gozer, geen fouterik. Ja hij is één nacht ergens geweest en betreurt dat, maar daar hoeft hij niet zijn hele leven op afgerekend te worden.''

Toch wordt in de serie niet expliciet ingegaan op de gebeurtenissen van afgelopen tijd. ''Vanuit juridische gronden en omdat het persoonlijk te zwaar is.'' Of en wanneer Dave voor de rechter moet verschijnen is bovendien nog niet zeker, zegt hij.

Confronterend
Voor Dave is de soap zowel confronterend als leerzaam. ,,Bepaalde beelden waren confronterend om terug te zien. Niks mis met uitgaan, maar ik besef nu dat mijn leven voor 80 procent uit feesten bestaat. Ik wil dat terugbrengen naar 20. Ook ga ik niet langer om met personen die niet goed voor me zijn. Dat ik mezelf wil verbeteren, komt deels door mijn familie. Toen ik op beeld zag hoe alle narigheid hen kwetst, was dat een enorme klap in mijn gezicht.''

De Roelvinkjes wordt vanaf 17 februari uitgezonden op RTL 5.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ou-me-vergeten.dhtml

Waarom deed je het niet Dave
:|W :|W
pi_149523605
Het is echt van de zotte dat zulke types een podium krijgen. Bij RTL4, de familiezender, nog wel. :')
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2015 @ 22:24:50 #237
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_149525279
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ook ga ik niet langer om met personen die niet goed voor me zijn. Dat ik mezelf wil verbeteren, komt deels door mijn familie. Toen ik op beeld zag hoe alle narigheid hen kwetst, was dat een enorme klap in mijn gezicht.''
:O
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_149526701
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef mootie het volgende:
Het is echt van de zotte dat zulke types een podium krijgen. Bij RTL4, de familiezender, nog wel. :')
Ze geven ook andere criminelen zoals barbie een podium dus dat verbaast mij niets.
pi_149530342
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 23:02 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ze geven ook andere criminelen zoals barbie een podium dus dat verbaast mij niets.
Dat vind ik ook al zo raar. En mensen zijn dan ook echt fan.

Rare wereld.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 08:30:11 #240
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_149531379
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave Roelvink wilde emigreren: 'Iedereen zou me vergeten' :D

De nieuwe realitysoap over de familie Roelvink geeft een inkijkje in het roerige leven van Dries (56) en zijn zoon Dave (20), die een heftige tijd doormaakt. Dave overwoog zelfs te emigreren.

,,Als het grote publiek een beeld van jou heeft dat niet klopt, geeft dat stress - ik slaap met slaappillen. Even heb ik zelfs overwogen naar het buitenland te verhuizen. Ik dacht: ik kom wel terug als iedereen me vergeten is'', zegt Dave tegen Veronica Magazine.

Dave is volgens zijn vader Dries in een neerwaartse spiraal terechtgekomen sinds hij in opspraak raakte. ,,Dave is een knappe snuiter en een getalenteerd model'', aldus Dries. ''Eeuwig zonde dat hij de brui heeft gegeven aan zijn modellencarrière. Ik probeer hem zover te krijgen dat hij die opnieuw oppikt.''

,,Dave gaat té vaak stappen op het Leidseplein, komt té laat thuis. Ik erger me daaraan, wil dat hij aan zijn carrière werkt en aan zichzelf. Maar vaak ben ik de halve dag bezig hem uit bed te krijgen.''

Seksfilmpje
Dave kwam vorig jaar in opspraak toen er na een avondje stappen spullen werden gestolen uit de villa van de Amsterdamse familie Pach. Dave was met vrienden in het huis op uitnodiging van de dochter van de familie.

Later lekte bovendien een seksfilmpje uit van de dochter en Dave in een bubbelbad.

'Geen fouterik'
Door mee te doen aan de soap hoopt Dries dat hij Dave een spiegel voor kan houden. Ook hopen vader en zoon dat met De Roelvinkjes 'het onjuiste beeld dat van Dave is ontstaan', kan worden rechtgezet. Dries: ,,Mijn zoon is een lieve gozer, geen fouterik. Ja hij is één nacht ergens geweest en betreurt dat, maar daar hoeft hij niet zijn hele leven op afgerekend te worden.''

Toch wordt in de serie niet expliciet ingegaan op de gebeurtenissen van afgelopen tijd. ''Vanuit juridische gronden en omdat het persoonlijk te zwaar is.'' Of en wanneer Dave voor de rechter moet verschijnen is bovendien nog niet zeker, zegt hij.

Confronterend
Voor Dave is de soap zowel confronterend als leerzaam. ,,Bepaalde beelden waren confronterend om terug te zien. Niks mis met uitgaan, maar ik besef nu dat mijn leven voor 80 procent uit feesten bestaat. Ik wil dat terugbrengen naar 20. Ook ga ik niet langer om met personen die niet goed voor me zijn. Dat ik mezelf wil verbeteren, komt deels door mijn familie. Toen ik op beeld zag hoe alle narigheid hen kwetst, was dat een enorme klap in mijn gezicht.''

De Roelvinkjes wordt vanaf 17 februari uitgezonden op RTL 5.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ou-me-vergeten.dhtml

Waarom deed je het niet Dave
:|W :|W
Och wat heeft 'ie t moeilijk :')
With love :*
  dinsdag 10 februari 2015 @ 08:51:07 #241
202348 Susi
Temple of Love
pi_149531589
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 02:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat vind ik ook al zo raar. En mensen zijn dan ook echt fan.

Rare wereld.
Moszkowicz idem.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:33:43 #242
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149632303
LITERAIR NIEUWSHARRY MULISCH ROEMDE DRIES ROELVINK

Nog vijf nachtjes slapen en dan start de nieuwe reallife soap van Dave *O* *O* , Dries en co.: De Roelvinkjes.

Mooie aanleiding voor journalist Marcel van Roosmalen om 'es uitgebreid met de oude Dries te gaan zitten, en het resultaat valt deze week te lezen in de VARA gids. Dries over Dave, het pijpincident, maar ook over zijn eigen carrière, en zijn in 2010 verschenen autobiografie 'Toverballen'.

Volgens Dries zelf een absoluut topwerk: 'Ik heb gewoon een heel vlotte stijl, beter dan de meeste schrijvers. Dat weet ik, Harry Mulisch heeft het me gezegd nadat ik hem het manuscript had gegeven. Hij zei “niets aan veranderen”, het was een van de beste boeken die hij ooit had gelezen.' :D :D _O- _O- (Blendle alert.) Holy shit, da's een fors compliment van de grote meester, in dat verband is het totaal bizar dat het boekie maar 2 sterren krijgt op bol.com.

DISCLAIMER: Als u voorgaande anekdote over Mulisch wilt doorvertellen bij de koffieautomaat moet u nu stoppen met lezen. Uiteraard hebben we even doorgezocht en helaas blijkt Dries' verhaal niet helemaal te kloppen. Het cultuurblog Chimsky belde in 2009 al met Mulisch over de claim van Roelvink, waarop Harry antwoordde het boek NIET gelezen te hebben en dat hij (vrij vertaald) die gekke Dries gewoon een compliment wilde geven. Godver, nu hebben we het dus doodgecheckt. Spijt!!!

http://glamora.ma/2015/02/harry_mulisch_roemde_dries_roe.html

:D :D
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:39:39 #243
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149632454
Kopen doen we hier :+

http://www.bol.com/nl/p/toverballen/1001004010975090/



Wie il dit nou niet hebben :? O-) O-)

Ikke :P _O-
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:42:11 #244
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149632505
quote:
Als Dries Roelvink wel echt toverballen heeft dan was Dave roelvink er nooit geweest.
Verder is dan boek een verbranding in m'n open haard niet eens waard.
woordendiaree :D

quote:
Dat Harry aan het dementeren was op het eind van zijn leven was algemeen bekend maar dat het zo erg was verbijsterd me wel!
Norman Schwarzkopf :D

_O_ _O_ _O- _O- _O-
  vrijdag 13 februari 2015 @ 14:10:42 #245
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149633179
We willen de echte Dave Roelvink laten zien aan Nederland'


Dave: 'Ik wil graag veranderen, er iets van maken. Niet meer dagen in bed liggen.' ;(

RTL5 zendt vanaf dinsdag De Roelvinkjes uit. Reality-tv in zijn puurste vorm, maar wel met een maatschappelijk thema, volgens Dries Roelvink. Het gezin van de volkszanger hoopt dat oudste zoon Dave (20) door de camera weer wat gaat doen met zijn leven.

Die nacht is zo groot in de media gekomen. Het was komkommertijd en Dave stond overal op de voorpagina


'Dat lijf heeft Dave misschien een beetje van mij, maar zijn oogopslag heeft hij van zijn moeder.'

Wat is er fijn aan de hele dag een camera in je nek?
Dries: 'Ik heb natuurlijk al een realityserie achter de rug met Ik Ben Dries - dan ga ik even tien jaar terug in de tijd. Dat was leuk, maar onschuldig. Ik heb de afgelopen 25 jaar in vrijwel alle programma's gezeten. Ik heb meegedaan met allerlei dingen. Ik heb een film achter de rug, een boek. Je kunt het zo gek niet bedenken in de media of ik heb het al gedaan. Mijn grenzen wat betreft publiciteit liggen behoorlijk ver.'

Zou je niet zeggen.
'Niet? Afijn. Twee jaar geleden heeft een producent ons weer benaderd, omdat Dave wat dingetjes ging doen in de showbusiness. Hebben we toen niet gedaan. Nu is er een vervelende nacht geweest waar iedereen het al een half jaar over heeft. Er kwam weer een verzoek, en toen dacht ik: ik ben toch niet de enige die te maken heeft met opgroeiende kinderen en alles wat daarbij hoort, zoals uitgaan, veel alcohol, relaties en school?'

Dat is het maatschappelijke thema?
'Ja, alleen hebben andere gezinnen natuurlijk niet hetzelfde als Dave heeft gehad. Die nacht is zo groot in de media gekomen. Het was komkommertijd en Dave stond overal op de voorpagina. Het is gewoon jammer, want mensen hebben altijd gezegd: Dave is een lieve gozer en een knappe snuiter. Die heeft mogelijkheden. Die komt er wel. En nu is er dus een beeld ontstaan dat niet helemaal klopt. We willen graag dat Nederland hem leert kennen zoals wij hem ook kennen. En dat krijg ik niet voor elkaar met een verhaal in Het Parool. Jij kunt een keer iets schrijven, maar dat heeft niet veel impact. Maar als we hem weken bezig zien, in hoe hij leeft, in wat hij doet, maakt dat misschien verschil.'

Jullie hebben aangegeven dat het incident niet inhoudelijk zal worden behandeld in de serie. Het incident is toch juist de aanleiding ervoor?
'Het kan één van de redenen zijn geweest voor de producent om ons te benaderen, ja. Maar voor ons gevoel is de hele situatie nog niet voorbij. Sterker: we zitten er nog middenin. Het is nog niet duidelijk of het ooit een rechtszaak wordt. Dat weten we niet. Wij willen met ons hele gezin - mijn ex-vrouw Luciënne, mijn huidige vrouw Honoria, mijn jongste zoon Donny (17) en ik - laten zien hoe we Dave in deze rotperiode steunen.'

Daar komt Dave aangelopen. Hij is wat later doordat hij quotes moest inspreken voor de serie. Hij schuift rustig aan, terwijl Dries verder gaat met zijn betoog.
'Ik probeer hem te coachen als vader. Ik houd graag de controle. Maar ja, hij heeft meer mensen om zich heen. Ik probeer zijn frequentie van uitgaan van drie of vier keer in de week naar het Leidseplein naar één keer te krijgen. Kijk, hij hoeft geen heilige paus te worden - was ik vroeger ook niet. Ook mijn vrouw, zijn moeder en zijn broer doen hun best. Ik denk, als je dat ziet, dat dat leuk materiaal is om naar te kijken.'

Herken je veel van jezelf in Dave?
'Ik herken wel dingen van Dave. Ik heb de laatste maanden veel teruggedacht aan de tijd dat ik achttien was. Ik leek er wel op qua uitgaan, alleen ben ik nooit met justitie in aanraking geweest. Z'n broer Donny is wat rustiger. Die heeft een vaste relatie - wij zeggen wel eens: wat vroeg al - gaat serieus naar school en werkt. Dave vliegt nog alle kanten op. Ik zie hem graag als een vriend die ik na een optreden wel eens opzoek op het Leidseplein.'

Dave: 'Ja, mijn vader is mijn gappie.'

Dries: 'Ik heb geprobeerd van hem een voetballer te maken - omdat ik dat zelf ook geweest ben. Op zijn vijftiende zei hij: Pa, ik doe het meer voor jou. Dat was effe een teleurstelling. Daarna heb ik hem meegenomen naar de sportschool en toen zag ik zo'n mooi lijf ontstaan. Jezus, alles zit wel goed op z'n plek bij hem, dacht ik.'

Dat herkende je van jezelf?
'Nou, het lijf heeft ie misschien een beetje van mij, maar de oogopslag van zijn moeder. Hoe dan ook: alles bij elkaar kan ie daar iets mee. Ik zou het liefste zien dat hij zijn modellencarrière weer oppakt en wat dingetjes gaat presenteren. Het was leuk geweest als hij mij achterna was gegaan. We zijn weleens de studio ingegaan, maar dat klonk allemaal niet zo geweldig.'

Ondertussen lonkt een dj-carrière, las ik ergens.
Dave: 'Ja, ik heb een cursus gedaan en je ziet me daar ook wel mee bezig in de soap. Ik draai latin house, dus een beetje de vrouwvriendelijke billenshakemuziek - zo noem ik dat ook wel. Kon ook niet anders bij mij natuurlijk. Dat is een beetje mijn stijltje. Ik wil graag veranderen, er iets van maken. Niet meer dagen in bed liggen. Ik zie wel dat het programma ervoor zorgt dat ik dat ook actief aanpak. Normaal gesproken nam ik me wel iets voor, maar voordat ik dat dan echt ging doen, waren we maanden verder. Nu heb ik meer de drive, omdat we dan meteen kunnen laten zien hoe het gaat.'

Wat vind je ervan dat je daar een camera voor nodig hebt?
Dave: 'Ja, dat is misschien wel slecht. Maar ik ben alleen maar blij dat het programma er is, want anders zou ik al die stappen niet nemen, denk ik.'

Dries: 'De camera helpt wel om er vaart achter te zetten. Dat zie ik bij mezelf ook. In de soap komt Peggy, mijn dochter uit een vroegere relatie, ook soms voorbij. Ik kreeg haar toen ik 21 was. Ze heeft haar eigen gezin. Ik heb twee kleinzoons. De band met haar is nooit zo geworden als met Donny en Dave. Ik ben nu wel bezig om die band tussen ons te versterken. Daar werk ik hard aan. Hoe krijg ik dat nou weer honderd procent goed?'

Al met al wordt er nogal wat aan jullie gewerkt.
Dries: 'Nou hè? We stellen het allemaal ook niet meer uit, omdat het nu opgenomen wordt.'

De Roelvinkjes, vanaf 17 februari elke dinsdag om 20.30 uur op RTL

http://www.parool.nl/paro(...)-aan-Nederland.dhtml

Ik kan niet wachten :P
  maandag 16 februari 2015 @ 00:33:56 #246
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149716200
Dries Roelvink: Ik doe mijn plasje in een emmer :D

De reallifeserie van de Roelvinkjes staat op het punt om te beginnen. In Life 4 You doet Dries Roelvink alvast een opmerkelijke onthulling: hij plast elke nacht in een witte emmer naast zijn bed, omdat hij te lui is om naar beneden te lopen.

"Op de bovenste etage hebben we geen toilet. Ik ga niet elke avond naar beneden lopen. Plasje gaat morgens mee naar beneden, hupsakee in het toilet, emmertje weg”, legt de zanger aan Carlo en Irene uit.

"Ik moet altijd een keer per nacht plassen. De eerste weken paar weken ben ik telkens naar beneden gelopen, maar ik zei tegen Honoria: daar word ik gek van, heb je niet een emmertje voor me? Dus nu doe ik een plasje in een emmer."

's Ochtends loost de zanger dan zijn emmertje plas in de wc. "En dat is wel eens een keer fout gegaan", zegt zijn vrouw Honoria.

Niet alleen de plasavonturen van Dries komen aan bod in de nieuwe reallifeserie. Ook het jubileumconcert komt uitgebreid aan de orde. Het programma over de familie is vanaf dinsdag te zien bij RTL 5. :|W

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ijn-plasje-een-emmer
Wie wil dat nou niet weten :+
pi_149722140
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 20:25 schreef quirina het volgende:
Ach ja Patty..
Die had nooit dat huis op Ibiza gehad als ze haar klysma niet liet zien op tv..
Een klysma laten zien is echt iets anders dan spullen jatten en een filmpje van een nietsvermoedend meisje op Internet plaatsen.
  † In Memoriam † maandag 16 februari 2015 @ 12:17:37 #248
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_149722407
Dinsdagavond, 20:30 uur, RTL5! *O*
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 16 februari 2015 @ 12:25:25 #249
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149722562
quote:
99s.gif Op maandag 16 februari 2015 12:17 schreef Cynix ® het volgende:
Dinsdagavond, 20:30 uur, RTL5! *O*
Ik wed dat jij niet durft te kijken met de gordijntjes open :7 :+
  † In Memoriam † maandag 16 februari 2015 @ 12:37:46 #250
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_149722828
Ikke wel. Als moderator hoort dit natuurlijk gewoon bij mijn werk. :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 16 februari 2015 @ 12:38:34 #251
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_149722856
Nou ja, ik ga natuurlijk niet in het volle licht zitten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 16 februari 2015 @ 12:41:44 #252
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149722955
Hier wel kijken maar gordijntjes dicht :7
En ontkennen behalve hier dan dat ik er naar gekeken heb :') _O-
pi_149723912
Ben benieuwd naar kijkcijfers, maar RTL5 is echt wel officieel nu de tokkiezender van Nederland geworden.
Eerste uitzending gaat wel scoren denk ik.
  maandag 16 februari 2015 @ 13:33:17 #254
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149724201
Kijkcijfers schieten omhoog als Dries en of Dave in gele zwembroek in beeld komen :+
  Moderator / Miss SHO maandag 16 februari 2015 @ 19:21:21 #255
22592 crew  Ole
pi_149735602
quote:
99s.gif Op maandag 16 februari 2015 12:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ikke wel. Als moderator hoort dit natuurlijk gewoon bij mijn werk. :7
Yup. Wij zijn er trots op moderator van SHO te zijn.
Het leukste forum fan FOK! :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 16 februari 2015 @ 22:57:27 #256
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149746011
Nu weer een item bij shownieuws over Roelvink :D
  dinsdag 17 februari 2015 @ 11:10:58 #257
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149754572
Dave Roelvink ontkomt niet aan straf

Dave Roelvink mag dan vanaf vanavond op RTL 5 alle kans krijgen om zich in de realitysoap De Roelvinkjes van zijn beste kant te laten zien, dat de zoon van zanger Dries Roelvink nog dit voorjaar zijn verantwoordelijkheid voor zijn aandeel in de affaire rondom Melissa Pach zal moeten nemen, wordt steeds duidelijker. *O* *O*

Afgelopen zomer ontvreemden Dave en zijn vrienden dure spullen uit het huis van Richard en Inge Pach en verscheen er een filmpje waarop dochter Melissa Dave oraal bevredigt.
Al sinds augustus vorig jaar houdt de affaire de gemoederen bezig. En nog altijd zit er, tot ongenoegen van Melissa en haar familie, nog maar weinig schot in de zaak.

"Dave gaat de dans van strafvervolging zeker niet ontspringen," weten bronnen te vertellen over de komende rechtzaak tegen Dave Roelvink ^O^ _O_ _O_

http://www.telegraaf.nl/p(...)iet_aan_straf__.html

Nou Dave ga je kringspier maar vast oprekken voor Bubba _O-
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:22:32 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_149774945
Wat een halfie, die Dave :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 februari 2015 @ 21:33:21 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_149775516
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:22 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een halfie, die Dave :')
Wat doe jij wat alles wat Dries verboden heeft Semtex ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 17 februari 2015 @ 22:16:27 #260
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149777490
Iemand die gekeken heeft O-)
Hier voetbal dus straks pas ff kijken
Was het wat :?
Nog een gele zwembroek te bewonderen?
  dinsdag 17 februari 2015 @ 22:20:34 #261
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_149777659
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat doe jij wat alles wat Dries verboden heeft Semtex ?

:P
Ik snap je vraag niet? :?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_149778443
Waarom zijn het altijd de walgelijke mensen die een podium krijgen.. eerst dat varken van een Andy met zijn zeug Melissa en nu weer die leeghoofden van een Roelvink.. treurige bagger
pi_149778603
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 14:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
We willen de echte Dave Roelvink laten zien aan Nederland'

[ afbeelding ]

Staat die vent nou op zijn tenen om langer te lijken? Wat een droeftoeter is het toch ook..
  woensdag 18 februari 2015 @ 00:05:23 #264
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149781576
Ramen en deuren dicht
Check
Gordijntjes dicht en licht uit
Check
Tv geluid uit en koptelefoon op
Check
Alleen thuis
Check
Toen de uitzending gekeken :@
:|W dave is dom arrogant en onbeschoft :7
Hele grote schop onder zijn hol heeft hij nodig :7
  woensdag 18 februari 2015 @ 08:40:47 #265
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149785094
RrDe eerste aflevering van de reallifesoap rond volkszanger Dries en zijn zoon Dave Roelvink is niet bepaald in de smaak gevallen.

Op Twitter geven veel kijkers hun ongezouten mening. Vooral Dave, die de afgelopen tijd meerdere malen in aanraking kwam met politie en justitie, wordt flink aangepakt. "2014 was niet Daves jaar. Ik heb nieuws voor hem: 2015 gaat hem ook niet worden!", schrijft zijn naamgenoot op Twitter.

Camping

In de soap op RTL5 is onder meer te zien hoe Dave een onderduikadres zoekt nadat hij veelvuldig in de media verschijnt wegens zijn vermeende betrokkenheid bij een juwelendiefstal en het opduiken van een seksfilmpje. Hij vlucht naar de camping van zijn oma om drie dagen bij te komen. "Dave zat er echt even doorheen dus heeft hij de stacaravan van zijn oma blauw gepaft. Wát een leven", aldus Daniëlle.

"Ik dacht dat we met Barbie het dieptepunt bereikt hadden. Maar met stip op één binnen... #deroelvinkjes", schrijft Danny. "Ik heb gewoon een uur van mijn leven verspild", concludeert kijker Kel. Loek: "Net een zwaar ongeluk... je wilt het niet zien maar je blijft ernaar kijken. Ramptoerisme!" Tv-presentator Maurice Wijnen besluit iets anders te gaan kijken. "De ondraaglijke leegheid van het bestaan. En zap..."

Aldus de telegraaf :P _O-
pi_149788530
Tja, dit gaat natuurlijk verder nergens over met die RLS. Maar goed, ik gedroeg me qua stappen ook min of meer zoals Dave op die leeftijd, zo abnormaal is dat niet volgens mij. Op die leeftijd kan het, dan moet je er van genieten ook ;)
En aan ouders de taak om zo'n stapverslaafde halfdronken puber uit bed te sleuren. Dat hoort er nou eenmaal bij als je kinderen hebt.

Ik heb alleen geen jacuzzifeestjes gehad, had ook geen vrienden die diefstal pleegden bij pijpsletjes en spoot ook nooit mijn slaapkamer onder de champagne :')
Spoilers!
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2015 @ 12:54:06 #267
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_149790394
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar goed, ik gedroeg me qua stappen ook min of meer zoals Dave op die leeftijd, zo abnormaal is dat niet volgens mij. Op die leeftijd kan het, dan moet je er van genieten ook ;)
Ik heb ook zo'n fase gehad en dat is ook niet zo erg. Maar ik werkte en studeerde wel overdag. Bij Dave is dit zijn leven, verder is er niets. En dan wordt het wat sneu.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_149790561
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, dit gaat natuurlijk verder nergens over met die RLS. Maar goed, ik gedroeg me qua stappen ook min of meer zoals Dave op die leeftijd, zo abnormaal is dat niet volgens mij. Op die leeftijd kan het, dan moet je er van genieten ook ;)
En aan ouders de taak om zo'n stapverslaafde halfdronken puber uit bed te sleuren. Dat hoort er nou eenmaal bij als je kinderen hebt.

Ik heb alleen geen jacuzzifeestjes gehad, had ook geen vrienden die diefstal pleegden bij pijpsletjes en spoot ook nooit mijn slaapkamer onder de champagne :')
Daar werden wel andere dingen gespoten.

:)
pi_149790680
quote:
99s.gif Op woensdag 18 februari 2015 12:54 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n fase gehad en dat is ook niet zo erg. Maar ik werkte en studeerde wel overdag. Bij Dave is dit zijn leven, verder is er niets. En dan wordt het wat sneu.
Mja, dat is wel zo ja. Ik werkte en studeerde ook. Dat ging toen ook makkelijk trouwens, nachten doorhalen en toch gewoon werken en/of studeren. Ik kan er nu echt niet meer tegen om 3 uur later dan normaal naar bed te gaan :')
Spoilers!
pi_149790711
quote:
99s.gif Op woensdag 18 februari 2015 12:54 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n fase gehad en dat is ook niet zo erg. Maar ik werkte en studeerde wel overdag. Bij Dave is dit zijn leven, verder is er niets. En dan wordt het wat sneu.
Heel sneu, als Triest Roelvink ook nog eens je vader is..
pi_149790737
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 12:59 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Daar werden wel andere dingen gespoten.

:)
Drugs?
pi_149790750
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:07 schreef Deckard het volgende:

[..]

Drugs?
Of piemels
pi_149790762
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:08 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Of piemels
Hoe spuit je nou piemels? Waar haal je die vandaan?
pi_149790768
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:09 schreef Deckard het volgende:

[..]

Hoe spuit je nou piemels? Waar haal je die vandaan?
:')
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2015 @ 13:34:03 #275
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_149791340
Blijven we wel on topic, dames! }:|
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 15:37:16 #276
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149889104
Tv-personality Dave Roelvink treedt op in café De Tol



Realityster Dave Roelvink (20) geeft op 27 februari een optreden in café De Tol in Dordrecht. Dat heeft het café bekendgemaakt. Roelvink neemt als dj plaats achter de draaitafel.
De oudste zoon van volkszanger Dries Roelvink raakte vorig jaar in opspraak door wilde feestjes en sekstapes en is momenteel onderdeel van een realitysoap. De serie De Roelvinkjes laat zien hoe Dries als zanger aan de weg timmert, terwijl hij samen met zijn vrouw en zijn ex-vrouw probeert Dave op het juiste pad te houden.

Eerder deze week maakte Dave Roelvink bekend dat hij een vrouw aan de haak geslagen heeft. In het televisieprogramma Koffietijd biechtte hij zijn verliefdheid op

http://www.ad.nl/ad/nl/32(...)in-cafe-De-Tol.dhtml

Dat wordt druk daar jongen :D :+

https://nl-nl.facebook.com/CafeDeTol
pi_150000235
En het is schoolvakantie dus allerlei bakvisjes zullen daar weer hysterisch gaan doen bij deze 'mooi'boy en wat dus weer mooie beelden geeft voor de eventueel daar aanwezige tv camera's?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:08:39 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150000723
Yvonne ligt nu al voor de deur.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 24 februari 2015 @ 19:15:21 #279
22592 crew  Ole
pi_150001037
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:08 schreef Copycat het volgende:
Yvonne ligt nu al voor de deur.
:D dacht ik ook al aan :s)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 woensdag 25 maart 2015 @ 22:53:20 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_151039684
Dave Roelvink, de zoon van zanger Dries Roelvink, wordt vervolgd voor de diefstal die vorig jaar plaatsvond tijdens een feest in de villa van de familie Pach. Het Openbaar Ministerie kan het bericht vanavond nog niet bevestigen, de advocaat van Dave wel.

Het OM komt morgen met meer informatie over de zaak, aldus een woordvoerder tegen het AD. Naast Dave zouden vier andere verdachten worden vervolgd.

Advocaat Nienke Hoogervorst heeft de ontwikkeling in de zaak-Dave Roelvink naar aanleiding van berichtgeving op de website van De Telegraaf bevestigd aan BuzzE. ,,Er is een vervolgingsbeslissing genomen door het Openbaar Ministerie. Als diefstal niet bewezen kan worden, wordt hij vervolgd voor heling.''

Dave en de familie Pach werden in augustus het gesprek van de dag na een uit de hand gelopen feestje in de villa van Richard Pach in Schagen. Zijn dochter Melissa gaf daar een feestje voor Dave en zijn 'vrienden'. Na afloop bleek er voor een enorm bedrag aan juwelen en andere dure spullen uit het huis te zijn verdwenen. Er lekte ook een filmpje uit waarbij Melissa seksuele handelingen verrichte bij Dave in de jacuzzi.

Verwerkingsproces
Dries probeert zijn zoon sinds het uit de hand gelopen feestje op het rechte pad te houden. In januari sprak hij de familie Pach, Dave liet verstek gaan. ,,Het zijn hele fijne mensen, maar ik kan Dave niet dwingen om er met mij heen te gaan'', reageerde de volkszanger nadien. Richard Pach gaf aan te betreuren dat een excuus van Dave uitbleef. ,,Daar zijn we natuurlijk teleurgesteld over, want het was weer een stapje in het verwerkingsproces van mijn dochter geweest."

Momenteel is de familie Roelvink te zien in de RTL5-realitysoap De Roelvinkjes.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:27:00 #281
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_151142679
Dave was weer zojuist in de tv kantine :)
Bij schiffmacher voor een nieuwe tattoo
Op zijn reet een beetje text
Als je dit leest zit ik weer in de gevangenis _O- _O-
  dinsdag 31 maart 2015 @ 17:14:41 #282
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_151231217
Dave in The Passion is absurd' :D

Dave Roelvink is door de EO gevraagd om een rol te spelen in de vijfde editie van The Passion. Mariët Oosterwijk van Privé begrijpt de keuze van de EO totaal niet en vindt dat Dave de rol niet verdient.

http://www.telegraaf.nl/t(...)on_is_absurd___.html

Straks gaat hij zich nog bekeren tot het christendom :|W
pi_151240204
Dave Roelvink :') Wat een zelfingenomen figuur.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:16:38 #284
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_151240345
Speelt hij ook echt in de Passion of is hij alleen gevraagd?
Spoilers!
pi_151246829
Het lijkt mij een 1 april-grap want de rol van Barabas zit nooit in The Passion
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 31 maart 2015 @ 23:20:22 #286
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_151246900
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt mij een 1 april-grap want de rol van Barabas zit nooit in The Passion
Sinds ik geen 10 meer ben vergeet ik elk jaar weer aan 1 aprilgrappen te denken :') Maar laten we hopen dat het inderdaad een grap is. Ik wil de Passion dit jaar voor het eerst kijken.
Spoilers!
  dinsdag 31 maart 2015 @ 23:26:25 #287
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_151247157
Rot toch op, ik snap de EO echt niet. Als ze het nu op het motto 'Jezus vergeeft ook iedereen' gaan gooien gooi ik een paar fietsen door het hoofdgebouw van de EO én stuur ik een paar ingehuurde homo's het pand binnen om daar even flink uitgebreid te gaan lopen ketsen. Eens zien of ze dan nog zo vergevingsgezind zijn.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_151247619
Oh blijkbaar is het wel een echte rol in The Passion, oa Thomas Dekker en Glenn Helder speelden de rol :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 1 april 2015 @ 00:56:32 #289
3185 Adelante
To let it go now
pi_151249295
Niet Willem Holleeder?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  † In Memoriam † woensdag 1 april 2015 @ 06:07:01 #290
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_151250983
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 00:56 schreef Adelante het volgende:
Niet Willem Holleeder?
Nee, da's meer een Jezus-figuur. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 1 april 2015 @ 11:39:29 #291
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_151256856
quote:
99s.gif Op woensdag 1 april 2015 06:07 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, da's meer een Jezus-figuur. :')
:{w kan helemaal geen jezus zijn, want hij heeft grote neus en dus jood :+ _O-
  woensdag 1 april 2015 @ 11:44:51 #292
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_151257018
Dave en Dries Roelvink willen weer op tv :D

De laatste aflevering van de realitysoap rond Dries en Dave Roelvink heeft gisteravond 329.000 kijkers getrokken. Het bekende Amsterdamse gezin uit de PC Hooftstraat hoopt op een nieuw seizoen. Hiervoor zijn vooralsnog geen plannen.
In een video die op Twitter is geplaatst bedankt Dave de kijkers van de eerste reeks. ,,En wie weet, tot volgend seizoen!'', roept hij met zijn vader uit.

De Roelvinkjes werd sinds 17 februari wekelijks uitgezonden op dinsdagavond om 20.30 uur. Het RTL5-programma, waarin het wel en wee van de familie Roelvink wordt gevolgd, ging van start met 473.000 kijkers en noteerde vorige week een kijkcijferaantal van 575.000. De realitysoap stond gisteravond tegenover de oefenwedstrijd Nederland - Spanje en het opvoedprogramma van Jo Frost.

Plasemmer
Kijkers van De Roelvinkjes zagen de afgelopen weken hoe Dries 's nachts zijn plasje in een emmer doet, dat hij alleen het vliegtuig instapt in een net pak en hoe Dave een acteercursus volgt. Dries' vrouw Honoria en ex-vrouw Lucienne brachten een bezoekje aan een plastisch chirurg voor een liposuctie en liquid facelift.

Volkszanger Dries stapte zelf met een door een producent gemaakte pilot naar RTL toe met het idee voor een reallifesoap, die zoon Dave op het rechte pad moet houden. De affaire rondom Dave - die in het nieuws kwam met een geruchtmakende roofzaak en een seksfilmpje - laat de gehele familie Roelvink niet koud. ,,Ik ben al een tijd een strijd met hem aan het leveren van 'pik je leven weer op, kom wat eerder uit je bed, kom in actie'. Dit probleem heb ik niet alleen, maar er zijn veel mensen die hetzelfde met opgroeiende kinderen meemaken'', zei de Amsterdammer eerder. Volgens hoogleraar sociale psychologie Roos Vonk is het vooral het ego van Dries dat gestreeld wordt met de realitysoap.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)len-weer-op-tv.dhtml

Gister net de laatste aflevering gehad ^O^ Willen ze alweer terug op de buis :|W
  woensdag 1 april 2015 @ 13:45:53 #293
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_151261035
Andere DJs proberen jaren om een beetje naamsbekendheid te krijgen en hopen op klusjes, meneer Roelvink wordt binnen een week ff DJ en krijgt vervolgens de grootste klussen en hulp van iedereen, alsof je dan kan draaien en jezelf DJ mag noemen, wat een giller, gewoon in zijn schoot geworpen. :r
pi_151261312
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Andere DJs proberen jaren om een beetje naamsbekendheid te krijgen en hopen op klusjes, meneer Roelvink wordt binnen een week ff DJ en krijgt vervolgens de grootste klussen en hulp van iedereen, alsof je dan kan draaien en jezelf DJ mag noemen, wat een giller, gewoon in zijn schoot geworpen. :r
Tja, dat heeft elk kind dat een vader of moeder als BN'er heeft.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 1 april 2015 @ 14:00:18 #295
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_151261520
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Tja, dat heeft elk kind dat een vader of moeder als BN'er heeft.
Nou, Triest Roelvink is meer een CN`er... :)
  Spellchecker woensdag 1 april 2015 @ 15:13:14 #296
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151264055
Dave ook vervolgd om tape.

Laat dat aub géén 1 april-mop zijn, in tegenstelling tot zijn rol in de Passion ....
pi_151266556
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Andere DJs proberen jaren om een beetje naamsbekendheid te krijgen en hopen op klusjes, meneer Roelvink wordt binnen een week ff DJ en krijgt vervolgens de grootste klussen en hulp van iedereen, alsof je dan kan draaien en jezelf DJ mag noemen, wat een giller, gewoon in zijn schoot geworpen. :r
Welke grote klussen :o
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 1 april 2015 @ 17:38:59 #298
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_151268659
EO de mist in met Dave Roelvink

De Evangelische Omroep gaat volledig de mist in met het casten van Dave Roelvink voor hun bijbelspektakel The Passion.

De zoon van Dries kruipt morgenavond, op witte donderdag, in de huid van moordenaar Barabbas. Een rol als slechterik weliswaar, maar toch valt dat niet in goede aarde.

Na onze bekendmaking van het nieuws gisteren is gebleken dat veel mensen het vreemd vinden dat de EO Dave mee laat doen aan The Passion. Voor die optie koos een overtuigende 72% van de ruim 4200 stemmers op onze poll over de rol.

De overige 28% kan de zoon van Roelvink wel verstouwen als Barabas en noemt het een 'slimme zet' van de EO, omdat de rol van slechterik hem wel past. :P

Seksvideo

Gezien de ontwikkelingen van vandaag is dat nog meer op zijn getrainde lijf geschreven. Dave wordt, naast voor diefstal, ook vervolgd voor de seksvideo die hij maakte. Zelf blijft hij ontkennen.

De EO had het nieuws dat zij de 21-jarige zoon van Dries een rol hebben gegund in hun bijbelspektakel liever tot het laatste moment onder pet gehouden. "Maar juist door Dave deze rol te geven en de weerstand die dat oproept, wordt in The Passion duidelijk hoe onrechtvaardig en oneerlijk het was dat Jezus werd veroordeeld in plaats van Barabbas", aldus een woordvoerder in Metro.

http://www.telegraaf.nl/p(...)Dave_Roelvink__.html
:D _O-
pi_151269513
Die foto van Dave die ze altijd op MC (opzettelijk) zetten :) :) :)
Een beetje porno-acteur achtig.

  Trouwste user 2022 woensdag 1 april 2015 @ 18:40:44 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_151270436
Dave Roelvink, de zoon van zanger Dries, wordt door het Openbaar Ministerie in Alkmaar vervolgd voor het heimelijk maken en verspreiden van een seksfilmpje. Vorige week maakte justitie al bekend dat de jonge Roelvink voor de rechter moet komen op verdenking van diefstal en heling.

Dave en drie anderen worden verdacht van een juwelendiefstal in een villa in Burgerbrug (gemeente Schagen). Afgelopen zomer liep een feest in de villa compleet uit de hand. Er bleek na afloop voor tienduizenden euro's aan spullen verdwenen en enige tijd later dook een filmpje op waarin te zien is dat Roelvink en de dochter des huizes seksuele handelingen verrichten.

Roelvink is in augustus en november aangehouden geweest in verband met de diefstal van sieraden uit de woning. Hij wordt samen met een andere jongen verantwoordelijk gehouden voor het stiekem maken en verspreiden van het filmpje. Het is nog niet bekend wanneer de zaak voor de rechter komt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 2 april 2015 @ 09:18:37 #301
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_151285921
quote:
11s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:24 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Welke grote klussen :o
Nou hij heeft aardige locaties hoor, het is geen kroeg om de hoek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')