abonnement Unibet Coolblue
pi_146091703
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:28 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Nofap november + movember + cold shower november = ultimate man challenge?
Haha, dat is wel erg veel van het goede. Een snor staat me niet, dus movember gaat al jaren langs me heen en ik hou niet zo van koude douches. Ik denk dat ik enkel voor die nofap ga.
Copthorne 2.0
  woensdag 29 oktober 2014 @ 21:33:58 #202
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_146091962
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:28 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Nofap november + movember + cold shower november = ultimate man challenge?
Je vergeet no/less sugar, zink pillen en bodybuilden. Caveman as phuck.
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_146097234
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:13 schreef Zombiehoofd het volgende:

[..]

Gozer ik heb ze onderhand ook overdag die natte dromen. Maar nog steeds niet geil en in de flatline, heel raar maar af en toe komt het er gewoon even uitzetten op willekeurige momenten.
Ja, je kunt het ook altijd wel aan voelen komen inderdaad, alsof je op knappen staat.

Maar goed, dat valt niet onder diskwalificatie van no-PMO, want je stuurt er zelf niet op aan.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef Copthorne het volgende:
Ik ben er een tijdje uit geweest, maar ik wil vanaf komende zaterdag, 1 november, weer meedoen.
Schrijf mij ook maar op.
pi_146107829
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:33 schreef peterkailey het volgende:

[..]

Je vergeet no/less sugar, zink pillen en bodybuilden. Caveman as phuck.
no/less sugar ga ik niet aan meedoen :p zink pillen (aanrader voor het slapen!!) en bodybuilden doe ik al.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:56:29 #205
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_146108586
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:28 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

no/less sugar ga ik niet aan meedoen :p zink pillen (aanrader voor het slapen!!) en bodybuilden doe ik al.
Voor het slapen? :P
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_146110698
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:56 schreef peterkailey het volgende:

[..]

Voor het slapen? :P
Ja, ik neem het altijd 45-60 minuten voor het slapen, 15-30 mg tabletjes. Ik dommel altijd goed in en slaap heerlijk diep.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 13:15:08 #207
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_146110873
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:10 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ja, ik neem het altijd 45-60 minuten voor het slapen, 15-30 mg tabletjes. Ik dommel altijd goed in en slaap heerlijk diep.
Wist niet dat ze effect hadden op hoe je voelt. Misschien dat ik daarom wel zo moe ben overdag de laatste tijd. Heb je niet super veel last van natte dromen?
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_146111048
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:15 schreef peterkailey het volgende:

[..]

Wist niet dat ze effect hadden op hoe je voelt. Misschien dat ik daarom wel zo moe ben overdag de laatste tijd. Heb je niet super veel last van natte dromen?
Waar heb je precies last van? En op welke dag zit je?
Ik herinner me dat ik na week 2 of 3 ofzo echt een super dip had.

Ik neem zinc alleen voor het slapen, tot nu toe nog geen last gehad van natte dromen (heb ik soweiso nog nooit gehad)
  donderdag 30 oktober 2014 @ 13:42:46 #209
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_146111739
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:20 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Waar heb je precies last van? En op welke dag zit je?
Ik herinner me dat ik na week 2 of 3 ofzo echt een super dip had.

Ik neem zinc alleen voor het slapen, tot nu toe nog geen last gehad van natte dromen (heb ik soweiso nog nooit gehad)
Vermoeidheid, zo een lui gevoel dat ik alleen maar wil zitten en chillen. Heb net een soort van streak gehad van 70 dagen (alleen geen O), daarna net een week geleden een keer O.
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_146111973
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:42 schreef peterkailey het volgende:

[..]

Vermoeidheid, zo een lui gevoel dat ik alleen maar wil zitten en chillen. Heb net een soort van streak gehad van 70 dagen (alleen geen O), daarna net een week geleden een keer O.
Hmm, drink je genoeg water? Je kan je echt ziekelijk vermoeid voelen als je vocht tekort komt.
Caffeine houdende dranken (koffie redbull enzo) werken averechts natuurlijk.
pi_146124654
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 23:14 schreef brojo het volgende:

[..]

Ja, je kunt het ook altijd wel aan voelen komen inderdaad, alsof je op knappen staat.

Maar goed, dat valt niet onder diskwalificatie van no-PMO, want je stuurt er zelf niet op aan.

[..]

Schrijf mij ook maar op.
Ja was vandaag weer raak een hele klodder ook zo tegen de rand van mijn broek gewoon uit het niets.
pi_146125768
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:43 schreef Zombiehoofd het volgende:

[..]

Ja was vandaag weer raak een hele klodder ook zo tegen de rand van mijn broek gewoon uit het niets.
Gewoon terwijl je wakker was :o welke dag zit je?
pi_146126065
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:06 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Gewoon terwijl je wakker was :o welke dag zit je?
Dag 20 :) Maar niet eens ontzettend geil ofzo, best wel flatline. Alhoewel er wel een meer gevoel van binnenuit komt, een soort beestig naai gevoel, maar totaal geen zin in M of P. Het is een ander soort geil, sterker maar minder aanwezig om het zo te zeggen.

Het voelt gewoon tegennatuurlijk als ik nu aan de staaf begint trekken.
pi_146126389
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:12 schreef Zombiehoofd het volgende:

[..]

Dag 20 :) Maar niet eens ontzettend geil ofzo, best wel flatline. Alhoewel er wel een meer gevoel van binnenuit komt, een soort beestig naai gevoel, maar totaal geen zin in M of P. Het is een ander soort geil, sterker maar minder aanwezig om het zo te zeggen.

Het voelt gewoon tegennatuurlijk als ik nu aan de staaf begint trekken.
Die ken ik ja, soort van sexuele energie flow, maar door flatline voelt trekken niet oke :p
pi_146127219
wat die nonfap ook doet ik hoef veel minder vaak mijn bed te verschonen. Vroeger fapte ik altijd in bed en dan lag ik daar een partij te zweten en vaak veegde ik mijn zak enzo aan de dekens af. Maar vooral dat zweten zorgt ervoor dat je bed minder vies aanvoelt en niet gaat stinken.
pi_146131338
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:50 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Hmm, drink je genoeg water? Je kan je echt ziekelijk vermoeid voelen als je vocht tekort komt.
Caffeine houdende dranken (koffie redbull enzo) werken averechts natuurlijk.
Koffie werkt overigens niet dehyrdraterend.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_146139623
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Koffie werkt overigens niet dehyrdraterend.
De stof caffeine in koffie wel, is een feit
pi_146140527
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 02:18 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

De stof caffeine in koffie wel, is een feit
In de praktijk ook wel gemerkt, een hele dag alleen op koffie krijg ik koppijn van. Bier heeft hetzelfde effect, daarom ook na het stappen voldoende water voorkomt grotendeels de kater.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146146627
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 07:44 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

In de praktijk ook wel gemerkt, een hele dag alleen op koffie krijg ik koppijn van. Bier heeft hetzelfde effect, daarom ook na het stappen voldoende water voorkomt grotendeels de kater.
Een klein testje om te kijken of je enigszins uitgedroogd bent: pak met je linkerhand het stukje huidplooi dat op de knokkel van je rechter middelvinger ligt, til het op. Als het langzaam weer naar beneden gaat is dat een indicatie dat je meer water moet drinken.

Water is goed na het stappen, maar sportdrankjes zoals aquarius lijken mij nog beter, samen met een multivitaminepil.
pi_146146700
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:06 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Een klein testje om te kijken of je enigszins uitgedroogd bent: pak met je linkerhand het stukje huidplooi dat op de knokkel van je rechter middelvinger ligt, til het op. Als het langzaam weer naar beneden gaat is dat een indicatie dat je meer water moet drinken.

Water is goed na het stappen, maar sportdrankjes zoals aquarius lijken mij nog beter, samen met een multivitaminepil.
Lol @ die test. Flikkert redelijk rap weer terug in positie, maar ja heb ook al 5 glazen water op sinds 8 uur :)

Ja klopt sportdrank, maar twee glazen water in een toestand waar ik nog net kan lopen is voor mij voldoende :) .
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146146823
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:09 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Lol @ die test. Flikkert redelijk rap weer terug in positie, maar ja heb ook al 5 glazen water op sinds 8 uur :)

Ja klopt sportdrank, maar twee glazen water in een toestand waar ik nog net kan lopen is voor mij voldoende :) .
geen idee of dat testje bruikbaar is hoor, ooit is gehoord bij biologie :p

Als ik dronken ben drink ik atlijd sinas, al probeer ik katers te voorkomen omdat ik die echt zo ontzettend kut vind.

Nu op dag 12 btw, 30 dagen is mijn record en daar gaan we dit keer is even dik overheen, nu nergens last van en voor de eerste keer ooit alle stash verwijderd.
pi_146147209
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:12 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

geen idee of dat testje bruikbaar is hoor, ooit is gehoord bij biologie :p

Als ik dronken ben drink ik atlijd sinas, al probeer ik katers te voorkomen omdat ik die echt zo ontzettend kut vind.

Nu op dag 12 btw, 30 dagen is mijn record en daar gaan we dit keer is even dik overheen, nu nergens last van en voor de eerste keer ooit alle stash verwijderd.
Ach, gewoon genoeg drinken :P

Het is voor mij niet een doel op zich, maar het gebeurt wel eens :P .

Succes! Maandag zit ik op vier weken. Maakt vandaag dus dag 25.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:25:47 #223
435265 BadassFlipflops
I'll flip your flop
pi_146147214
Haha wat voel ik me supergoed met nofap zeg *)
Ik weet wel dat er vast een hoop placebo effect bij zal zitten want ik acht het bijna niet mogelijk dat het echt zoveel effect maargoed dan nog maakt het niet uit.
Heb vandaag zowaar een vrouw verlegen gemaakt, ik doe vrijwilligerswerk en daar is een oudere supermooie vrouw waar ik het goed mee kan vinden.
Ik heb haar al wel eens eerder een complimentje gemaakt maar dan zei ik bijvoorbeeld 'goh heb je nieuwe kleren? staat je goed' of iets in die geest en dan nog had ik de neiging haar niet echt aan te kijken, nu heb ik heb gewoon alpha as fuck tegen haar gezegd 'wat zie je er mooi uit' terwijl ik echt oogcontact hield, en ik zag het echt landen bij haar en ze reageerde nogal verlegen :o
ze had mn tel nummer vanwege dat het kan zijn dat we contact moeten leggen wbt het vrijwilligerswerk, maar zojuist heeft ze me geapped, niet werk gerelateerd, eens kijken waar dit naartoe gaat ^O^
Because fuck you! thats why.
pi_146147301
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:25 schreef BadassFlipflops het volgende:
Haha wat voel ik me supergoed met nofap zeg *)
Ik weet wel dat er vast een hoop placebo effect bij zal zitten want ik acht het bijna niet mogelijk dat het echt zoveel effect maargoed dan nog maakt het niet uit.
Heb vandaag zowaar een vrouw verlegen gemaakt, ik doe vrijwilligerswerk en daar is een oudere supermooie vrouw waar ik het goed mee kan vinden.
Ik heb haar al wel eens eerder een complimentje gemaakt maar dan zei ik bijvoorbeeld 'goh heb je nieuwe kleren? staat je goed' of iets in die geest en dan nog had ik de neiging haar niet echt aan te kijken, nu heb ik heb gewoon alpha as fuck tegen haar gezegd 'wat zie je er mooi uit' terwijl ik echt oogcontact hield, en ik zag het echt landen bij haar en ze reageerde nogal verlegen :o
ze had mn tel nummer vanwege dat het kan zijn dat we contact moeten leggen wbt het vrijwilligerswerk, maar zojuist heeft ze me geapped, niet werk gerelateerd, eens kijken waar dit naartoe gaat ^O^
Toppie man! Milfje?
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:32:46 #225
435265 BadassFlipflops
I'll flip your flop
pi_146147438
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:28 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Toppie man! Milfje?
jup.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik er behoorlijk zenuwachtig over ben, zijn niet situaties waar ik erg vertrouwd mee ben, ben normaal helemaal niet zo alpha haha.
Maargoed dat maakte het gevoel in dat moment ook zo enorm goed, en nu wil ik meeeeerrrr! :P
Because fuck you! thats why.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')