abonnement Unibet Coolblue
pi_145570626
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 01:35 schreef static het volgende:
Ik vind haar leuk.
Ik ook! O+
´
  † In Memoriam † woensdag 15 oktober 2014 @ 21:01:08 #102
368283 ato
pi_145582363
Ik ben ook pro RAF en Sabia, ziet een stuk echter uit..
Life can be a bitch, so like it..
pi_145585737
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 01:35 schreef static het volgende:
Ik vind haar leuk.
Sabia? Nee joh.. er zijn veeeel mooiere Turkse vrouwen, die zich bovendien niet hebben laten verbouwen. Vind Sabia niet zo bijzonder, al zou ik haar niet de deur wijzen als ze onverwacht langskomt.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 01:37:44 #104
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_145592097
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Sabia? Nee joh.. er zijn veeeel mooiere Turkse vrouwen, die zich bovendien niet hebben laten verbouwen.
Mag ik misschien een mening hebben? :?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 16 oktober 2014 @ 08:13:56 #105
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_145593883
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Sabia? Nee joh.. er zijn veeeel mooiere Turkse vrouwen, die zich bovendien niet hebben laten verbouwen. Vind Sabia niet zo bijzonder, al zou ik haar niet de deur wijzen als ze onverwacht langskomt.
"Leuk" is toch meer dan uiterlijk? Hoe ze zich gedraagt? Zich staande houdt in het hele circus? Het toch weer met Sylvie kan vinden? Ik ben het met je eens dat er zeker mooiere vrouwen te vinden zijn, maar ik vind ook dat ze een leuke uitstraling heeft.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 08:56:23 #106
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145594346
Ik vind sabia wat ordi.
Syl ook wel maar die kan het beter hebben.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 08:57:33 #107
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145594370
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 21:01 schreef ato het volgende:
Ik ben ook pro RAF en Sabia, ziet een stuk echter uit..
echter dan raf en syl bedoel je.
Mja, dat wel denk ik.
pi_145595523
Je kan de danseres van de paal halen, je haalt de paal niet uit de danseres.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 10:04:25 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145595583
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:01 schreef Ericr het volgende:
Je kan de danseres van de paal halen, je haalt de paal niet uit de danseres.
Gelukkig heb jij toen je jong was nooit wat raars gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145595624
Sylvie is uiteraard de 'mooiere' / lekkerdere. Maar Sabia komt wel weer wat 'echter' over, allemaal net wat minder geregisseerd en ieder lachje en dingetje 600x doordacht en gepland. En dat zegt best wel wat, gezien het feit dat ze dus aardig verbouwd is? _O-
pi_145595769
Dat geregisseerde van Sylvie zorgt dat ze ook op eigen benen kan staan, ook al heeft ze natuurlijk wel een boost gekregen door aan te pappen met voetballers. Sabia hoeft alleen maar handje op te houden en zich niet echt druk te maken om haar imago.
pi_145611318
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 08:13 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

"Leuk" is toch meer dan uiterlijk? Hoe ze zich gedraagt? Zich staande houdt in het hele circus? Het toch weer met Sylvie kan vinden? Ik ben het met je eens dat er zeker mooiere vrouwen te vinden zijn, maar ik vind ook dat ze een leuke uitstraling heeft.
Vind haar uitstraling ook niet bijzonder.. en staande houden in het hele circus.. tsja, ze wil juist zelf dolgraag bij het circus horen, daarom holde ze van de ene naar de andere voetballer.
pi_145631569
Syl en Sam in Mexico


´
pi_145631597
Zit die bril vastgegroeid ofzo :D

Wat een engnek.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:12:01 #115
22592 crew  Ole
pi_145631619
Even poseren hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_145632191
Gatverdamme dat borst en okselhaar :r
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:35:46 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145632255
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Gatverdamme dat borst en okselhaar :r
Ja ja ja, laat die jongen het enige mannelijke wat hij heeft ook maar gelijk opgeven :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145632743
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja ja ja, laat die jongen het enige mannelijke wat hij heeft ook maar gelijk opgeven :'(
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_145632974
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Gatverdamme dat borst en okselhaar :r
Die oksels mogen wel een beetje bijgepunt worden, ja.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_145633690
Die tekst erbij ook op de Telegraaf.
Wij, het normale plebs, krijgen gewone kinderen en gaan gewoon op vakantie maar als je Sylvie heet dan krijg je liefdesbabies en ga je op liefdesvakanties, jaja, waar koop je die? :r
Waarschijnlijk in dezelfde winkel als waar wij misschien wel liefdeslingerie kunnen kopen, ofzo.
Dat zijn echt van die door Henk vd Meyden uitgevonden uitdrukkingen uit de tachtiger jaren, echt triest dat ze nog steeds gebruikt worden.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_145633723
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:18 schreef WRH het volgende:
Die tekst erbij ook op de Telegraaf.
Wij, het normale plebs, krijgen gewone kinderen en gaan gewoon op vakantie maar als je Sylvie heet dan krijg je liefdesbabies en ga je op liefdesvakanties, jaja, waar koop je die? :r
Waarschijnlijk in dezelfde winkel als waar wij misschien wel liefdeslingerie kunnen kopen, ofzo.
Dat zijn echt van die door Henk vd Meyden uitgevonden uitdrukkingen uit de tachtiger jaren, echt triest dat ze nog steeds gebruikt worden.
Hoi Jellereppe.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:25:16 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145633884
Dat is juist zo simpel, een liefdesbaby is een baby die geboren wordt terwijl de ouders ongehuwd zijn, als de ouders getrouwd zijn krijgen ze een gewoon kind.
Ik neem aan dat het bij vakanties op dezelfde manier werkt; als je getrouwd bent ga je op vakantie, en als je niet getrouwd bent is het een liefdesvakantie.

Zeker in NL, waar een huwelijk helemaal niet zo vanzelfsprekend (meer) is, maar ongehuwd samenwonen net zo serieus dient te worden genomen is het idd behoorlijk achterhaald, zulke termen.

Maar goed, misschien kan het nog net, een liefdesvakantie, want ze kennen elkaar amper 3 maanden en wonen (nog niet) samen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:28:10 #123
43556 miss_dynastie
pi_145633978
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 11:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Syl en Sam in Mexico

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel gezellig en totaal niet gemaakt, nee, echt niet :7 _O-
pi_145635830
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:25 schreef Leandra het volgende:
Dat is juist zo simpel, een liefdesbaby is een baby die geboren wordt terwijl de ouders ongehuwd zijn, als de ouders getrouwd zijn krijgen ze een gewoon kind.
Ik neem aan dat het bij vakanties op dezelfde manier werkt; als je getrouwd bent ga je op vakantie, en als je niet getrouwd bent is het een liefdesvakantie.

Zeker in NL, waar een huwelijk helemaal niet zo vanzelfsprekend (meer) is, maar ongehuwd samenwonen net zo serieus dient te worden genomen is het idd behoorlijk achterhaald, zulke termen.

Maar goed, misschien kan het nog net, een liefdesvakantie, want ze kennen elkaar amper 3 maanden en wonen (nog niet) samen.
Really? Is dat het?
Oh wat heerlijk, dan heb ik dus toch wel jaren geleden een liefdeshuis gehad, een liefdesvakantie en deed ik ook liefdesboodschappen! *O*
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_145637131
O, mooi stukje op Glamorama

http://glamora.ma/2014/10/sylvie_meis_zieke_vakantiebest.html

quote:
Sylvie Meis, waar ben jij nou helemaal mee bezig? Kijk, superleuk voor je dat je eindelijk bent doorgegaan met je leventje. Zal allemaal heus niet makkelijk zijn geweest, met een ex-man en een voormalige beste vriendin die zich overal in de publieke ruimte tongend en dolgelukkig op de gevoelige plaat lieten vastleggen. Terwijl jij er ondertussen nogal kansloze affairettes op nahield met een loslippige lul van een Fransman en een of andere Spaanse graaf, dat moet toch een beetje pijn hebben gedaan. Maar goed, inmiddels heb je natuurlijk de ware liefde gevonden in de rij bij een New Yorkse Starbucks. En het lijkt ons een hartstikke leuke jongen hoor, die Samuel Deutsch. Goed, de zakenman houdt er misschien wat gekke hobby's op na, maar iedereen heeft wel wat, natuurlijk. Er zijn zelfs samenwoonplannen en alles! 'Ik zit in een rustige fase in mijn leven en ik ben zeker van mezelf. Ik weet waar ik heen wil en ik denk dat ik ook zeker wel gelukkig ben,' zo riep je vorige week tegen een verslaggever van Metro. Dat klonk dan toch weer een beetje twijfelend allemaal, hoezo 'DENK je dat je gelukkig bent', dat weet je toch gewoon of niet soms? En nog even een vraagje, want waarom blijf je maar de hele tijd op vakantie gaan naar bestemmingen waar je vroeger zo gelukkig bent geweest? Je had het verleden toch achter je gelaten? Hier, in 2012 lebberde je nog Raffie af op een steiger in Saint Tropez, afgelopen zomer ging je er doodleuk hangen met dinnetje Danie Bles. En nu lezen we weer in de Duitse media dat je met Sammie richting Mexico bent gereisd om daar eens bij te komen (geen idee waarvan precies). Romantisch hoor, beetje knuffelen in de branding en zoenend in de schaduw. Maar wacht eens even, begin 2013 was je nog met Sabia op EXACT DEZELFDE plek in Mexico om te herstellen van je scheiding. Er zijn 195 officiële landen op de wereld, Sylvie Meis. Kies er eens eentje uit waar je niet al met je ex of zijn nieuwe slapie bent geweest.
En dit is hier volgens mij ook nog helemaal niet voorbijgekomen (heb teruggebladerd tot vorige topic, of ik moet het gigantisch gemist hebben)

quote:
We hadden al wat gespeculeerd over wie die meneer zonder sokken zou zijn waarmee Sylvie in New York onlangs op de foto was gezet, maar de realiteit blijkt eens te meer nog erger of verrassender zo u wilt. Hij heet dus Samuel Deutsch maar hij is niet Duits en verder is het een 'ondernemer'. Sylvie en Samuel leerden elkaar kennen in een Starbucks lezen we in Bild en ze zijn inmiddels al gezellig op verkansie geweest. Het zal potverdikkie allemaal best, maar zo weten we natuurlijk nog niets. Tot nu, zoals u ziet op bovenstaande foto. Dit is OOK Samuel Deutsch. En als u niet gelooft dat dit Samuel is dan hebben we hier bewijs. Ze gaan ook maar door ook, die verkleedpartijtjes. Kijk maar hier, en daar, alsmede alhier, enfin etceteraatjes. Is dit een man die een stabiele factor in het co-ouderschapbestaan van Sylvie gaat zijn? Nee natürlich nicht. Maar ach Samuylvie (™) heeft het nu even leuk. En dat is ook wat waard! Oh en reaguurdertjes: wees mild of op zijn minst origineel over Syl, want Joris heeft al vast wat permabannetjes voor u gereserveerd.
http://glamora.ma/2014/10/vriend_sylvie_blijkt_role_play.html





Mocht ik toch over al deze juicy info hebben heen gelezen, mijn excuses!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')