abonnement Unibet Coolblue
pi_145392201
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef Loxodonta het volgende:
Amoeba nog gefeliciteerd!
Volgende week studieweek, dus best verleidelijk om veel beschikbaar te gaan staan. Maar zal braaf naar de ub moeten en leren. :'(
Oja, weet iemand dit misschien. Met mijn eigen auto heb ik de laatste tijd als 'ie koud is dat hij inhoudt als ik gas geef.. Vooral in de twee en drie, maar meestal als ik doortrap tot 3000 toeren gaat hij wel weer. Heb al nieuwe bougies en bougiekabels erin gezet.
Kan dat niet zoiets simpels zijn als de luchtfilter die vies is? open die luchtfilterbox eens en kijk hoe de filter er uit ziet en vervang hem eventueel.

Verder weet ik het niet, het kan zoveel zijn. :+
pi_145392650
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:47 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Kan dat niet zoiets simpels zijn als de luchtfilter die vies is? open die luchtfilterbox eens en kijk hoe de filter er uit ziet en vervang hem eventueel.
Verder weet ik het niet, het kan zoveel zijn. :+
Ja die heb ik vorig jaar vervangen.. Maar ga van het weekend nog wel even checken!
pi_145392805
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:55 schreef stripe het volgende:

[..]

Is het gebruikelijk dat je zelf naar het kantoor belt voor werk?
Nee valt mee, meestal wel gewoon werk of een spoedje :) had wel vroeg gebeld, uur of half 9 dus zou best kunnen dat ik 'm anders als spoedje zelf doorgebeld had gekregen, was pas rond twaalven ophalen
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:09:20 #254
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145392864
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:13 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wie zijn idee was dat ijskarten? Dus wie heeft er Veto?
Vandaag ook geen werk, eindelijk tijd om een lp speler van repareren. Draadjes na het vervangen van m'n naald verkeerd aangesloten en nergens een aansluitschema te vinden.
Nu weer even volgas test met Jeff Wayne's War of the World. Klinkt weer als vanouds.
Ik heb sowieso vetorecht. Jeff Wayne _O_ Die plaat ooit ramstoned geluisterd. Echt met bonkend hard op de grond naar dat verhaal geluisterd.

Forever Autumn _O_

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Moet trouwens zeggen dat Amoeba's bank best prima slaapt voor een bank :D
Verder kom ik alleen als het op vrijdag- of zaterdagavond is. Nu ik arbeider ben is doordeweeks geen goed plan meer ;( en ik zal wel een auto meenemen gok ik zo, dus geen slaapplekken nodig ofzoiets.
Vind ik ook. Slaap regelmatig op dat ding als ik 's avonds muziek luister en in slaap val.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145401255
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:10 schreef underground1009 het volgende:
Morgen (hopelijk) weer eens werken na een goeie anderhalve week vrij :) Iemand van AR al ritjes gehad?
Oh en DanielDeventer, aangenomen neem ik aan? ;)
ja aangenomen als hiker bij autoreset :)
pi_145404566
Nog anderen van werk voorzien voor aanstaande maandag?

Ik drie ritjes.
pi_145404625
Wat is die rotonde bij Joure kut als je van Sneek komt :r 15 min wachten totdat je eindelijk erop zit, en wat voor nut heeft die rijbaanversmalling van 10m?

En zit er ja ook een klein Fries dorpje op de Afsluitdijk, wie zou daar nou willen wonen :P?
Nee, toch niet
pi_145404766
Maandag een v70 naar Emmen rijden en een octavia binnen Groningen verplaatsen. Hopelijk hebben ze daarna nog wat voor me, maar het is in ieder geval al iets. -O-

En sorry lieve planner E., als je meeleest, voor het smekende telefoontje. :@ :*
Your opinion of me is none of my business.
pi_145405044
Ik twee ritjes, een 107 :{ van Grunn naar Naarden voor NL en daarna een Corsa van Elst weer naar Grunn, ook voor NL

Kijk niet erg uit naar die 107 :( Heb er zelf een, en het is dat ik 'm zo goed als gratis rij, maar wat een kutbakken zijn het :{
pi_145405115
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:21 schreef underground1009 het volgende:
Ik twee ritjes, een 107 :{ van Grunn naar Naarden voor NL en daarna een Corsa van Elst weer naar Grunn, ook voor NL

Kijk niet erg uit naar die 107 :( Heb er zelf een, en het is dat ik 'm zo goed als gratis rij, maar wat een kutbakken zijn het :{
Hoe laat ben je bij NL? :) Ik haal de eerste vanaf half negen op, dus ik denk dat ik met de bus om kwart voor negen aan kom.
Your opinion of me is none of my business.
pi_145405299
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:23 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hoe laat ben je bij NL? :) Ik haal de eerste vanaf half negen op, dus ik denk dat ik met de bus om kwart voor negen aan kom.
Ook zoiets :) Busje 12 van 8:23 vanaf t hoofdstation denk ik?
pi_145405389
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:28 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Ook zoiets :) Busje 12 van 8:23 vanaf t hoofdstation denk ik?
Yes! Minimeet! :D Ik ben het kleine meisje met het rode haar. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_145405694
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:21 schreef underground1009 het volgende:
Kijk niet erg uit naar die 107 :( Heb er zelf een, en het is dat ik 'm zo goed als gratis rij, maar wat een kutbakken zijn het :{
Haha :P Je weet in ieder geval wat je te wachten staat.
pi_145409525
Maandag ook 2 ritten. Farmsum :') - Amsterdam in een Fiat Scudo en Haarlem - Hoofddorp in een Leon
pi_145410611
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 21:15 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Maandag ook 2 ritten. Farmsum :') - Amsterdam in een Fiat Scudo en Haarlem - Hoofddorp in een Leon
Ik een Q5, Insignia Sports Tourer en een Astra Sports Tourer.

Van groot naar klein B-)

Hoe zouden jullie Amsterdam - Drachten rijden? Over de Afsluitdijk of door Flevoland? Ongeveer na de ochtendspits (09:30).

[ Bericht 7% gewijzigd door pfefferkatze op 10-10-2014 21:44:41 ]
pi_145411557
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 21:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik een Q5, Insignia Sports Tourer en een Astra Sports Tourer.
Van groot naar klein B-)
Hoe zouden jullie Amsterdam - Drachten rijden? Over de Afsluitdijk of door Flevoland? Ongeveer na de ochtendspits (09:30).
Als ik de tijd hebt om te stoppen altijd Afsluitdijk en dan daar even pauze houden, anders gewoon Flevoland, da's iets sneller geloof ik :Y
pi_145411638
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 21:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik een Q5, Insignia Sports Tourer en een Astra Sports Tourer.
Van groot naar klein B-)
Hoe zouden jullie Amsterdam - Drachten rijden? Over de Afsluitdijk of door Flevoland? Ongeveer na de ochtendspits (09:30).
Zou via de A6 (Flevoland dus) gaan. Afsluitdijk is meestal pas sneller vanaf Purmerend :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145411918
Bij Zürich kun je wel leuk pauze houden ja, laatst even gestopt toen het begon te stormen
Hier zo
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145412496
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 21:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik een Q5, Insignia Sports Tourer en een Astra Sports Tourer.
Van groot naar klein B-)
Hoe zouden jullie Amsterdam - Drachten rijden? Over de Afsluitdijk of door Flevoland? Ongeveer na de ochtendspits (09:30).
Flevoland, anders sta je bij Joure zo lang vast tijdens de spits als je vanaf de Afsluitdijk komt.

quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 22:03 schreef yosander het volgende:
Bij Zürich kun je wel leuk pauze houden ja, laatst even gestopt toen het begon te stormen
Hier zo
https://www.google.nl/map(...)gwwv-HX-Lw!2e0?hl=nl
Dit plekje is dan beter tijdens de storm :P


Zelfde achtergrond, maar dan met storm = :9

[ Bericht 11% gewijzigd door Solidberg op 11-10-2014 01:25:14 ]
Nee, toch niet
pi_145413308
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 21:36 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik een Q5, Insignia Sports Tourer en een Astra Sports Tourer.

Van groot naar klein B-)

Hoe zouden jullie Amsterdam - Drachten rijden? Over de Afsluitdijk of door Flevoland? Ongeveer na de ochtendspits (09:30).
Afsluitdijk!!

Voor maandag een leuke rit, en..... Geannuleerd :'(

En dan zeggen ze ook nog om 16:00, als we nog iets hebben dan bellen wij jou. Maar toen had ik de hoop al opgegeven. :'(
pi_145417811
Vandaag even de 34.5 meter aangetikt in Nemo33 in Brussel. Ook wel de moeite waard. :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145423557
Volgens mij heb ik de afgelopen drie weken een volledige planning gehad als het gaat om ritjes. Sommige auto's waren alleen wel beter als de andere, maandag in een FORD - Transit 260s van 115dpf 436 van zwolle naar breda :') . Ik heb volgens mij wel geluk dat ik uit Breda kom en AR in het Noorden van het land gevestigd zit. Iedere week heb ik wel ritjes van en naar Oosterhout/Waalwijk. Of zit iedereen wel goed met ritjes en is het toevallig een drukkere periode?
pi_145423654
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 11:40 schreef maxjuhhhh het volgende:
Volgens mij heb ik de afgelopen drie weken een volledige planning gehad als het gaat om ritjes. Sommige auto's waren alleen wel beter als de andere, maandag in een FORD - Transit 260s van 115dpf 436 van zwolle naar breda :') . Ik heb volgens mij wel geluk dat ik uit Breda kom en AR in het Noorden van het land gevestigd zit. Iedere week heb ik wel ritjes van en naar Oosterhout/Waalwijk. Of zit iedereen wel goed met ritjes en is het toevallig een drukkere periode?
AR zit in Amsterdam. Hoe is dat het noorden van het land? :') Gisteren was mijn eerste dag zonder ritten, dus ik denk dat het voor iedereen wel meevalt. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_145423780
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 11:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
AR zit in Amsterdam. Hoe is dat het noorden van het land? :') Gisteren was mijn eerste dag zonder ritten, dus ik denk dat het voor iedereen wel meevalt. :)
Ik bedoelde meer noorden ten opzichte van breda, waar ik woon en EasyWay zit. Alles is relatief, op school in Rotterdam vinden ze ook dat ik als een belg praat :') .
pi_145423956
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 11:55 schreef maxjuhhhh het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer noorden ten opzichte van breda, waar ik woon en EasyWay zit. Alles is relatief, op school in Rotterdam vinden ze ook dat ik als een belg praat :') .
Brabo's zijn ook nepbelgen. En bijna alles in Nederland zit noordelijker dan Breda, wat is dat in vredesnaam voor referentiekader? :')
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')