abonnement Unibet Coolblue
pi_145114417


It is the era of an Old Horde, forged with steel rather than fel blood. A union of great orc clans, the Iron Horde, tramples the planet Draenor beneath terrifying war machines. Azeroth falls next. Worlds uncounted will follow.

You must mount a desperate charge on Draenor – savage home of orcs and adopted bastion of stoic draenei – at this pivotal moment. Your allies are legends from across time; your fortress a foothold in an alien land. Lead the armies of one world against another…before the future itself is unmade.


Cinematic trailer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New map
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New Features
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145114539
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:31 schreef GlenSpey het volgende:
Waar questen jullie na Stranglethorn (Horde) ?
Ben nu lvl 30, en wil geen Booty bay quests doen dus is het tijd om te verhuizen. Ik kan kiezen voor The Hinterlands, gevolgd door The Plaguelands of het Kalimdor rondje beginnende bij The Desolace. Die laatste vond ik voor Cataclysm vaak maar niks, maar weet niet hoe het daar nu is...
Ik zit mezelf gigantisch af te vragen waar ik 30-35 heb gedaan _O- Ben eergister nog in die lvl range geweest maar kan het me echt niet herinneren! Volgens mij deed ik vooral dungeons en ging als 34 ofzo naar de WPL. Heb niet in zuidelijk STV en niet in de Hinterlands gequest. Ook niet in Desolace en dat geval er onder, ik heb werkelijk waar geen flauw idee...
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145114567
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik vind lvlen leuk :) Toen m'n chars max lvl waren (70, 80, 85) was ik het na 15 min al beu en ging verder op een altje.
Dát klinkt bekend.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_145115006
quote:
10s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:11 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dát klinkt bekend.
Ik zag je net on, mah niggah :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 2 oktober 2014 @ 08:55:52 #5
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_145117174
Ow jaaaaa ik heb de curve achievement binnen :D :D *) *)

Zoals een paar van jullie hadden voorgesteld zat ik met Oqueue te stoeien, proberen een groep te vinden was nogal lastig, kwam steeds in een flex die weer uit elkaar viel, en zo maar verder.
Na een hele dag wipen op flex ( probeerde toch wat gear te scoren) had ik er geen zin meer in... Na een pauze toch nog een keer geprobeerd, zie ik flex 3 in oq met een laag ilvl, perfect voor mijn noobie char.

Ik meld me aan, kom in de raid, krijg ik een whisper " hey, ken je me nog"

Was een oude guildie van al minimaal 5 jaar geleden, nog steeds op zijn zelfde char, wel andere server... super leuk

We raken aan de praat ik liet gelijk mijn frustraties eruit, dus hij zei kom op we gaan deze raid uit, waren nog niet eens begonnen..

Na een minuut of 10 kom ik in een groep, staan we voor Garosh op normal 2 tries en hij is down.. :D *O*

zat ik daar helemaal onderaan op de dps meter met 160k... en niemand vond het erg ook, zelden zo een groep meegemaakt.
pi_145117197
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:55 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ow jaaaaa ik heb de curve achievement binnen :D :D *) *)

Zoals een paar van jullie hadden voorgesteld zat ik met Oqueue te stoeien, proberen een groep te vinden was nogal lastig, kwam steeds in een flex die weer uit elkaar viel, en zo maar verder.
Na een hele dag wipen op flex ( probeerde toch wat gear te scoren) had ik er geen zin meer in... Na een pauze toch nog en keer geproberd, zie ik flex 3 in oq met een laag ilvl, perfect voor mijn noobie char.

Ik meld me aan, kom in de raid, krijg ik een whisper " hey, ken je me nog"

Was een oude guildie van al minimaal 5 jaar geleden, nog steeds op zijn zelfde char, wel andere server... super leuk

We raken aan de praat ik liet gelijk mijn frustraties eruit, dus hij zei kom op we gaan deze raid uit, waren nog niet eens begonnen..

na een minuut of 10 kom ik in een groep, staan we voor Garosh op normal 2 tries en hij is down.. :D *O*

zat ik daar helemaal onderaan op de dps meter met 160k... en niemand vond het erg ook, zelden zo een groep meegemaakt.
Gefeliciteerd *O* .
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_145117693
Volgens mij is heel die Ravenlord mount gewoon een hoax..
159 kills so far :S
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_145118833
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik zit mezelf gigantisch af te vragen waar ik 30-35 heb gedaan _O- Ben eergister nog in die lvl range geweest maar kan het me echt niet herinneren! Volgens mij deed ik vooral dungeons en ging als 34 ofzo naar de WPL. Heb niet in zuidelijk STV en niet in de Hinterlands gequest. Ook niet in Desolace en dat geval er onder, ik heb werkelijk waar geen flauw idee...
Ik ontdek net dat het tegenwoordig ook via de Southern Barrens met daarna Dustwallow marsh kan, misschien heb je die route wel gemaakt? :P
pi_145119586
Ik zie net dat de WoD release twee dagen voor sinterklaasintocht (15 november) valt.

Dat wordt op release snel doorlevelen en zaterdag met een brakke kop naar de intocht, hopend dat ik dan al 100 ben. :7
  donderdag 2 oktober 2014 @ 10:59:02 #10
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_145119719
Ik doe het zoals gewoonlijk lekker rustig aan :D Voor mij geen speed levelen. Gewoon elke zone compleet afmaken qua questen, voordat ik naar de volgende ga! :D Take it all in!
pi_145119847
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:55 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ow jaaaaa ik heb de curve achievement binnen :D :D *) *)

Zoals een paar van jullie hadden voorgesteld zat ik met Oqueue te stoeien, proberen een groep te vinden was nogal lastig, kwam steeds in een flex die weer uit elkaar viel, en zo maar verder.
Na een hele dag wipen op flex ( probeerde toch wat gear te scoren) had ik er geen zin meer in... Na een pauze toch nog een keer geprobeerd, zie ik flex 3 in oq met een laag ilvl, perfect voor mijn noobie char.

Ik meld me aan, kom in de raid, krijg ik een whisper " hey, ken je me nog"

Was een oude guildie van al minimaal 5 jaar geleden, nog steeds op zijn zelfde char, wel andere server... super leuk

We raken aan de praat ik liet gelijk mijn frustraties eruit, dus hij zei kom op we gaan deze raid uit, waren nog niet eens begonnen..

Na een minuut of 10 kom ik in een groep, staan we voor Garosh op normal 2 tries en hij is down.. :D *O*

zat ik daar helemaal onderaan op de dps meter met 160k... en niemand vond het erg ook, zelden zo een groep meegemaakt.
Er zijn zo af en toe wel eens leuke mensen op wow :P
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145119853
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:25 schreef Olment het volgende:
Volgens mij is heel die Ravenlord mount gewoon een hoax..
159 kills so far :S
:')
Ik in 1 x O-)
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145119877
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik doe het zoals gewoonlijk lekker rustig aan :D Voor mij geen speed levelen. Gewoon elke zone compleet afmaken qua questen, voordat ik naar de volgende ga! :D Take it all in!
Als je als eerste level 100 bent in mn guild krijg je een prijs :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  Moderator donderdag 2 oktober 2014 @ 11:06:38 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_145119908
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:25 schreef Olment het volgende:
Volgens mij is heel die Ravenlord mount gewoon een hoax..
159 kills so far :S
Ik voel je pijn, honderden keren (OK ik overdrijf :P maar ik denk wel zeker 100 keer ) Stratholme gedaan solo maar nooit de mount geloot :'(

Wel in 1x de Swift White Hawkstrider, eerste (en laatste) keer dat ik die dungeon ging doen, ging met iemand voor de lol mee.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_145120246
quote:
99s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik voel je pijn, honderden keren (OK ik overdrijf :P maar ik denk wel zeker 100 keer ) Stratholme gedaan solo maar nooit de mount geloot :'(

Wel in 1x de Swift White Hawkstrider, eerste (en laatste) keer dat ik die dungeon ging doen, ging met iemand voor de lol mee.
Baron Rivendare mount? Die heb ik ook al een tijdje :P Ik ben wel een beetje lucky met mounts. Zo heb ik ooit tijdens WotLK periode ook nog eens de Mimiron's head gewonnnen :P
  Moderator donderdag 2 oktober 2014 @ 11:21:19 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_145120313
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:19 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Baron Rivendare mount? Die heb ik ook al een tijdje :P Ik ben wel een beetje lucky met mounts. Zo heb ik ooit tijdens WotLK periode ook nog eens de Mimiron's head gewonnnen :P
Ja die, de Deathcharger. Op een gegeven moment kon ik Stratholme zowat met mijn ogen dicht doen :') Als een malle erdoorheen rennen. Misschien ga ik het als ik weer ga beginnen nog eens proberen. De route weet ik vast nog wel :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_145120445
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:53 schreef SharQueDo het volgende:
Ik zie net dat de WoD release twee dagen voor sinterklaasintocht (15 november) valt.

Dat wordt op release snel doorlevelen en zaterdag met een brakke kop naar de intocht, hopend dat ik dan al 100 ben. :7
Verplicht familieuitje? :')
pi_145120497
quote:
10s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:26 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Verplicht familieuitje? :')
Zoiets. :')
pi_145121400
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik zit mezelf gigantisch af te vragen waar ik 30-35 heb gedaan _O- Ben eergister nog in die lvl range geweest maar kan het me echt niet herinneren! Volgens mij deed ik vooral dungeons en ging als 34 ofzo naar de WPL. Heb niet in zuidelijk STV en niet in de Hinterlands gequest. Ook niet in Desolace en dat geval er onder, ik heb werkelijk waar geen flauw idee...
Je kan ook Southern Barrens / Dustwallow Marsh doen, is ook een prima gebied om te levelen. Ik wissel het altijd een beetje af, maar daar gaat het meestal het snelst naar mijn idee.
Net toen je dacht dat je veilig was..
  Moderator donderdag 2 oktober 2014 @ 13:41:51 #20
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145124635
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:22 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik ontdek net dat het tegenwoordig ook via de Southern Barrens met daarna Dustwallow marsh kan, misschien heb je die route wel gemaakt? :P
Voor Southern Barrens en Dustwallow was ik al te hoog, maar ben daar wel langs geweest om Tanaris te bereiken :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145137624
Zo lekker hoor, gistermiddag begonnen met een rogue en nu al lvl 44 ^O^
  Moderator donderdag 2 oktober 2014 @ 22:36:22 #22
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145140078
Alweer bijna 55, het gaat ineens weer lekker hard (volgens mij vandaag begonnen als lvl 48, kun je nagaan... normaal was die lvl range de ergste om te doen) :D

edit: zo, 55 :9
edit2: 56 :7

[ Bericht 16% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 03-10-2014 00:41:53 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145144745
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alweer bijna 55, het gaat ineens weer lekker hard (volgens mij vandaag begonnen als lvl 48, kun je nagaan... normaal was die lvl range de ergste om te doen) :D

edit: zo, 55 :9
edit2: 56 :7
en gister was je ~35?? :o
  Moderator vrijdag 3 oktober 2014 @ 01:07:32 #24
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145145005
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 00:49 schreef topdeck het volgende:

[..]

en gister was je ~35?? :o
Gister was ik 48, eergister 40 :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145145391
Hm zit te twijfelen. Oude warrior over laten komen van andere server (85) of gewoon nieuwe war rollen? :D
pi_145145499
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 01:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Gister was ik 48, eergister 40 :P
slome :P
pi_145145504
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 02:00 schreef GlenSpey het volgende:
Hm zit te twijfelen. Oude warrior over laten komen van andere server (85) of gewoon nieuwe war rollen? :D
WoD boost al gebruikt? ;)
pi_145145509
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:25 schreef Olment het volgende:
Volgens mij is heel die Ravenlord mount gewoon een hoax..
159 kills so far :S
Kan je wel inviten voor groep dan mag je naar mijn ravenlord mount kijken ? :)
pi_145146600
quote:
99s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:06 schreef Karina het volgende:

Ik voel je pijn, honderden keren (OK ik overdrijf :P maar ik denk wel zeker 100 keer ) Stratholme gedaan solo maar nooit de mount geloot :'(

Wel in 1x de Swift White Hawkstrider, eerste (en laatste) keer dat ik die dungeon ging doen, ging met iemand voor de lol mee.
Ene keer heb je geluk, andere keer pech. RNG :P

quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:05 schreef Roma-Totti het volgende:
Als je als eerste level 100 bent in mn guild krijg je een prijs :')
Ja, dat wordt hier niets als dat zo zou zijn. Mensen in mijn guild racen voor server first en voor mij is de lol er dan af als je het zo snel gaat doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145146697
Server first achievements verdwijnen toch?

olandgren twitterde op donderdag 27-02-2014 om 20:21:09 @Seerax Realm Firsts for leveling are removed in Warlords. reageer retweet
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_145147639
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 02:25 schreef Maureentje het volgende:

[..]

WoD boost al gebruikt? ;)
Nee maar wil die gebruiken voor een class die ik sws niet zie zitten om zelf te levelen.
Een DK heb ik bijvoorbeeld nog nooit voorbij Outland weten te krijgen, ondanks dat ze de eerste 55 al overslaan...

En die boost :') dan leer je toch niks van hoe je class werkt :?
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 09:44:23 #32
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_145148196
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Server first achievements verdwijnen toch?

olandgren twitterde op donderdag 27-02-2014 om 20:21:09 @Seerax Realm Firsts for leveling are removed in Warlords. reageer retweet
Dat vond ik altijd wel grappig om te zien, welke leveloze er alles aan gedaan had om z.s.m de eerste ergens in te zijn! :D
pi_145149291
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 09:44 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Dat vond ik altijd wel grappig om te zien, welke leveloze er alles aan gedaan had om z.s.m de eerste ergens in te zijn! :D
Mja je moet iets om uniek te zijn he :P
pi_145150270
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Server first achievements verdwijnen toch?

olandgren twitterde op donderdag 27-02-2014 om 20:21:09 @Seerax Realm Firsts for leveling are removed in Warlords. reageer retweet
Prima ontwikkeling :D We hebben er geloof ik 5 in het guild met 'server first level 90'. Allemaal samen geleveld en nadat één het haalde was er nog een beperkt tijdsframe voor anderen om het te halen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:26:02 #35
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145150317
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 02:24 schreef Maureentje het volgende:

[..]

slome :P
;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145154068
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Prima ontwikkeling :D We hebben er geloof ik 5 in het guild met 'server first level 90'. Allemaal samen geleveld en nadat één het haalde was er nog een beperkt tijdsframe voor anderen om het te halen.
:') Dan verliest zo'n achi wel aan waarde want in hoeverre is first dan nog first. In zo'n geval is het maar goed dat ze verdwijnen.
pi_145154759
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 09:18 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nee maar wil die gebruiken voor een class die ik sws niet zie zitten om zelf te levelen.
Een DK heb ik bijvoorbeeld nog nooit voorbij Outland weten te krijgen, ondanks dat ze de eerste 55 al overslaan...

En die boost :') dan leer je toch niks van hoe je class werkt :?
Je schijnt een (verplichte) class tutorial te kunnen (of moeten indien verplicht) doorlopen als je die boost gebruikt, volgens mij.
  Moderator vrijdag 3 oktober 2014 @ 14:13:17 #38
9859 crew  Karina
Woman
pi_145155219
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 07:49 schreef Isabeau het volgende:
Ene keer heb je geluk, andere keer pech. RNG
Mjah maar na 100x wil ik toch wel een beloning hoor ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_145155720
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 02:00 schreef GlenSpey het volgende:
Hm zit te twijfelen. Oude warrior over laten komen van andere server (85) of gewoon nieuwe war rollen? :D
Nieuwe
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145155727
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 02:26 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Kan je wel inviten voor groep dan mag je naar mijn ravenlord mount kijken ? :)
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145155746
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 07:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ene keer heb je geluk, andere keer pech. RNG :P

[..]

Ja, dat wordt hier niets als dat zo zou zijn. Mensen in mijn guild racen voor server first en voor mij is de lol er dan af als je het zo snel gaat doen.
Zo absurd is dat :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145155771
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:58 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Je schijnt een (verplichte) class tutorial te kunnen (of moeten indien verplicht) doorlopen als je die boost gebruikt, volgens mij.
:N
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145156425
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 14:29 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

:N
Meende dit ergens gelezen te hebben, maar kan het niet meer terugvinden.

Maar goed, nu is het wel zo, in WoD heb je bij lange na niet meer zo veel abilities als dat je ooit had in Cata en nu hebt in MoP. Je kan er in WoD nog geen 3 toolbars mee vullen terwijl ik me kan herinneren dat ik in Cata altijd BarTender had omdat ik niet genoeg ruimte had op de bestaande 6 toolbars (mijn main toolbar had ik zo geconfigureerd dat ik deze met mijn shift kon swappen naar de professions toolbar).

Met andere woorden, de leercurve is een stuk lager geworden door die abilities vermindering. Al blijf je natuurlijk de IQ-lozen onder ons houden die het nooit zullen leren. En ik denk dat een tutorial ook niet veel zal helpen, tenzij het werkt als een test die je verplicht moet halen voordat je iets kunt/mag doen in de echte WoW wereld. Maar of dat nu zo'n goed idee is.
pi_145156576
quote:
We will have Normal and Heroic versions of our max-level dungeons. (Note that we did not have Normal level 90 dungeons in Mists.)
There will be no special requirement other than basic level/ilvl requirements on queuing for Normal dungeons or LFR.
Level-up quest gear will get you into Normal dungeons/scenarios, and Normal dungeon/scenario gear will get you into LFR.
Heroic dungeons will be more challenging than the Normal version (not brutally difficult, mind you -- just somewhat more demanding).
You will need a Silver Proving Grounds medal in a given role in order to queue for random matchmaking for a Heroic Warlords dungeon. If you form a premade group, you can zone in regardless and no such requirement applies.
http://wow.joystiq.com/20(...)required-for-heroic/

Dit is niet meer actueel?
pi_145157681
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:02 schreef Ssytse het volgende:

[..]

http://wow.joystiq.com/20(...)required-for-heroic/

Dit is niet meer actueel?
Hoe kan dat actueel zijn als het over WoD gaat....
pi_145157781
quote:
99s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik voel je pijn, honderden keren (OK ik overdrijf :P maar ik denk wel zeker 100 keer ) Stratholme gedaan solo maar nooit de mount geloot :'(

Wel in 1x de Swift White Hawkstrider, eerste (en laatste) keer dat ik die dungeon ging doen, ging met iemand voor de lol mee.
Die swift white heeft ook een hogere droprate toch? Die heb ik wel een keer of 3 zien droppen.
Comfortably numb
pi_145157792
Een paar WoW-EU-feitjes op een verveelde vrijdagmiddag:

- Het minst gespeelde ras is de Goblin, de minst gespeelde class is de monk.
- Wil je een unieke class/race combi maak dan een female Goblin shaman, want niet alleen zijn er meer males dan females, ook is de shaman de op 1 na minst gespeelde class (maar een Goblin monk is niet mogelijk).

- 17% van alle toons op EU-servers is Human, wat het het meest gespeelde ras maakt. Dat is evenveel als alle Goblins, Trolls en Tauren bijelkaar.
- Hunters komen we ingame het meest tegen, op de voet gevolgd door warriors.
- Iets meer dan de helft van alle toons is Alliance.

- Hou je van rust, ga dan naar de server Das Konsortium (DE). Met een populatie van nog geen 11K characters is dit de meest rustige server van de EU.
- Hou je van een feestje dan zit je goed op Stormscale, deze heeft meer dan 275K characters.
- De meest scheve balance is te vinden op server Silvermoon, voor iedere Horde speler lopen er daar ruim achttien Alliances.

[ Bericht 2% gewijzigd door GlenSpey op 03-10-2014 16:04:48 ]
  Moderator vrijdag 3 oktober 2014 @ 17:13:30 #48
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145159850
quote:
- De meest scheve balance is te vinden op server Silvermoon, voor iedere Horde speler lopen er daar ruim achttien Alliances.
Jesis :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 3 oktober 2014 @ 17:23:37 #49
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145160071
Het was trouwens behoorlijk ergerlijk om van 56 naar 58 te gaan :') Groot deel van Blasted Lands gedaan, had nog meer dan 2/3e te gaan, even naar Silithus, het daar na een quest of 4 á 5 weer beu zijn, terug naar Blasted Lands, alle quests gedaan en uiteindelijk maar ff Black Rock Spire voor de laatste 6 blokjes, maar ik sta nu in de Outlands _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145161483
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Jesis :')
En dat zit dan in dezelfde battlegroup als Frostmane, dat ook zwaar alliance favoured is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')