abonnement Unibet Coolblue
pi_145080381
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 02:07 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Van mij mogen Ruud en Billy blijven, zoveel domheid, smerigheid en valsheid moet toch gehonoreerd worden? Een afspiegeling ? Ik lig elke keer weer krom, als ze het hebben over hun voorbeeldfunctie en hun innerlijke groei. Er moet wel wat kolder in Utopia blijven, anders wordt het erg saai. En het leukste is, ze zijn het zich niet bewust hoe gek ze zijn.

Van Nico geniet ik, vanwege haar zg 'psychologische' benadering, onverstoorbaar..

Colinda is net zo raar, ze waande zich een zakenvrouwtje. Blijkt gewoon een soort gokverslaafde charlatan, net zo een karikatuur, blijven dus.

Valse LauraB, met haar impulsieve, maffe ideeën en hunkering naar een man, kostelijk

Mark, tja die is niks, wordt niks en voegt niks toe

Jammer dat Vanessa niet genomineerd is, zij drukt evenals Happie destijds een te grote stempel en lijdt aan grootheidswaanzin, het zou schelen als zij de plaat poetst. Lekker rustiger, de groep zou enorm ten goede veranderen.
In navolging van bovenstaand bericht van Vuurvliegje5258 een pleidooi voor de genomineerden:

Ruud
Ruud is voor de 4de keer genomineerd en mag nu eindelijk eens opbokken. Heeft niets gepresteerd, Een hoop drama gebracht en nog steeds niets gepresteerd. Vreet op wat ie tegenkomt ook al is het van een ander en dan wist ie het even niet. Betaald nergens voor al 9 maanden niet.
Weg met die lambal. (langharige staatsmongool voor Oma Nijn)
Opzouten

Nicoline
Van Nico geniet ik. Ze doet gewoon haar ding, het boeit haar niet als ze naar huis gaat, of als ze genomineerd wordt. Ze probeert gewoon haar ding te doen en is heerlijk nuchter. Ik houd ervan.
Blijven

Colinda
Colinda is een gek mens. Beetje de nieuwe Andrea. Ze brengt wel interessante en andere visies in Utopia al heeft ze ook haar discutabele eigen ideeën en hebben zij en haar dochters wel erg veel ernstige ziektes gehad waarvan ze genezen zijn. Maargoed dat kan.
Blijven

LauraB
Raar kind met rare suuupergezellige gewoontes.. Is erin gezet door de Febo omdat Aike die ook door de Febo geplaatst was eruit stapte. Ze moet wat dingetjes fixen. Loods leuker maken en iets met een rotonde.. Dan haakt ze eind dit jaar waarschijnlijk af of wordt weggestemd opeens..
Mag nu ook weg, maar liever Ruud.

Mark
Mark is wel ok. Hij gaat strenger worden komende maand en meer zeuren en zeiken bij mensen. Hopelijk ook bij Vanas en Lot die nog steeds hier en daar wel wat sjoemelen. Hij ziet dat soort dingen vast wel.
Blijven
  woensdag 1 oktober 2014 @ 07:33:05 #2
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_145081030
Laura B mag gaan, maar toen was daar plotseling Ruud die op de schopstoel kwam te zitten.

Nu mag hij eerst gaan, al moet ik eerlijkheidshalve erbij zeggen, dat ik me deze maand meer aan Bil heb geergerd. Gelukkig zal een vertrek van Ruud ook invloed hebben op Bil. Maar goed, hij mag wel gaan voor Laura B volgende maand naar huis gaat. :P

Nico is een topper, die mag blijven.
Mark stoor ik me niet aan, die mag ook blijven
Colinda vond ik in het begin erg vervelend nu niet meer zo, zij mag na LauraB naar huis.

:)
pi_145081164
Nico : Mag blijven vind ik zeer sympathiek mogelijk ook winnaar .

Mark : Mag blijven maar moet wek het gesjoemel aanpakken en ook dat wij het horen en zien.

Colinda : Mag blijven erger ik me niet aan.

LauB : Mag gaan grote steukerd en meent zich heel wat daar en klit te veel aan Joey.

Ruud : Hopelijk gaat hij u eindelijk weg doet niks heeft de grootste mond en oordelen klaar met het vertrek van ruud waarschijnlijk ook billy dan is het helemaal top !!!

Mocht ruud niet weg gaan of mogen dan graag lauB !!!
pi_145082576
Het staat al lang vast wil gaat vertrekken. Colinda wilde haar 24uur al aanvragen, maar werd zo beetje door de groep tegen gehouden. De groep stemde dus massaal op haar, omdat ze al aangaf dat ze weg wilde. Een makkelijke keuze om te stemmen. En ik geloof dat de regie er ook wel op aanstuurt dat de nieuwe Colinda wegstemt . Het wordt gewoon weer een Petertje of Ronnetje.

Het liefs zie ik natuurlijk die Ruud gaan. Maar geloof mij die gaat niet. Ze hebben waarschijnlijk nog plannen met het Ruud en Billy stel, zodat ze een onschendbare status hebben.

Mark gaat ook niet. Die zit er net een maand in dus die zal wel gespaard blijven.

Ik denk dat Laura B zich er wel erin praat/roddelt bij de nieuwe. Zij heeft het in zich om het
gezellig meisje te spelen die o zo goed luistert en alles begrijpt.

Dan blijven er alleen nog Nicoline en Colinda over. Waarvan de kans zeer groot is dat het
Colinda is die weg gaat. Maar hoop natuurlijk altijd nog op de zeeeer kleine kansje dat het Ruud wordt.
pi_145215166
Ik erger mij aan niemand meer omdat ik nog maar heel weinig kijk, vindt het hele gedoe totaal mislukt het is gewoon een commercieel bedrijf geworden, het gaat niet over een Utopia maar over geld verdienen, totaal niet interessant voor de kijker, ook trouwens niet voor de bewoners de meeste willen wel hun tijd uitzitten totaal geen fut zit er meer in.
Gewoon mee stoppen!! Niet goed over nagedacht en teveel gestuurd en geregisseerd!!
pi_145253837
Ruud mag nu wel oprotten, maar die vetklomp zal Colinda wel wegsturen.
Snap nog steeds niet dat Marinus weg is.
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:37:10 #7
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_145253877
COLINDA MOET BLIJVEN anders heeft mijn topic geen zin meer.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_145254287
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:37 schreef sararaats het volgende:
COLINDA MOET BLIJVEN anders heeft mijn topic geen zin meer.
Ik zie de bui al hangen hoor, zou wel een stunt zijn als Ruud vanavond eindelijk oprot *O*
Snap nog steeds niet waarom Marinus weg is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')