abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 oktober 2014 @ 00:55:44 #1
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_145079687

Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1

Bewonerslijst


SPOILER: exits
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste bezoekers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De nominatie- en eliminatie data van oktober:

WO 1-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.

Poll: Welke genomineerde wil jij eruit?
Colinda
LauraB
Mark
Nicoline
Ruud
Tussenstand:


Poll: Welke nieuwe mag er van jouw in?
Arminé
Elzewieke
Marinus
Tussenstand:




Voor uitgebreide info: UTO / Welke nieuwe heeft jouw voorkeur?

Agenda:

Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 00:59:33 #2
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_145079761
Filmpje van vanochtend:

.
pi_145079841
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 00:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Filmpje van vanochtend:

Ivan wilde een voorbeeld zijn,mislukt
pi_145079868
Nog even en Ivan gaat Isa een H**R noemen
pi_145079954
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 01:06 schreef formule het volgende:
Nog even en Ivan gaat Isa een H**R noemen
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 01:06 schreef formule het volgende:
Nog even en Ivan gaat Isa een H**R noemen
:?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 01:14:09 #6
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_145079960
En Ruudje kan slecht tegen zijn verlies ...... :Y

.
pi_145079984
Nico gaat slapen denk ik. Ik volg de stream niet meer, maar ontvang de nieuwsbrief.
http://us8.campaign-archi(...)84bd988&e=8fbb98084e
Knap hoor dat ze dat weer in een aantal dagen bij elkaar getikt heeft met telkens de lamballen tussendoor die ook de computer nodig hebben een mailtje te lezen of verzenden.
ik O+ Nico

[ Bericht 4% gewijzigd door ledn81 op 01-10-2014 01:20:57 ]
pi_145080076
quote:
7s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 01:15 schreef ledn81 het volgende:
Nico gaat slapen denk ik. Ik volg de stream niet meer, maar ontvang de nieuwsbrief.
http://us8.campaign-archi(...)84bd988&e=8fbb98084e
Knap hoor dat ze dat weer in een aantal dagen bij elkaar getikt heeft met telkens de lamballen tussendoor die ook de computer nodig hebben een mailtje te lezen of verzenden.
ik O+ Nico


Nico houdt vooralsnog woord, ze waakt.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_145080081
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 01:13 schreef AnneLo het volgende:

[..]

[..]

:?
Nou Ivan vertoond onaangepast gedrag
pi_145080125
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Ruudje kan slecht tegen zijn verlies ...... :Y

Heerlijk, ik kan zoooo genieten van Ruud en Billy als er op hun gestemd is, zo verschrikkelijk hypocriet reageren die twee. *O* *O* *O*
pi_145080170
Trouwens vreemd dat Joey geen stemmen krijgt, want wat doet hij? Ruud krijgt stemmen omdat ie nooit wat doet, maar ik zie Joey, sinds hij met de webshop is gestopt, ook helemaal niets meer doen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 1 oktober 2014 @ 01:38:07 #12
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_145080181
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 00:52 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Denk je dat Vanes blijft? Het zal mij niet verbazen.
Ik kan me al niet voorstellen dat als je kinderen thuis hebt, dat je dan een jaar mee gaat doen aan zo'n programma, laat staan nog langer.
Ik mag hopen van niet Haha

Maar ik heb het gevoel dat Vannas zelf helemaaal niet naar huis wil
nu ze weet dat het na 31 december doorgaat:)
Wel morgen nog haar familie overtuigen dat het goed is dat Jari nog een tijdje bij hun moet blijven *)

Ze heeft zowat "alles" opgegeven om met Utopia mee te kunnen doen (zoiets) :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_145080213
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 01:38 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik mag hopen van niet Haha

Maar ik heb het gevoel dat Vannas zelf helemaaal niet naar huis wil
nu ze weet dat het na 31 december doorgaat:)
Wel morgen nog haar familie overtuigen dat het goed is dat Jari nog een tijdje bij hun moet blijven *)

Ze heeft zowat "alles" opgegeven om met Utopia mee te kunnen doen (zoiets) :)
Ik hoop ook dat ze weg gaat. En zeker weten dat ze wil blijven. Toen ze hoorden dat het programma door zou gaan, zei ze dat ze wel naar huis moest want ze had twee kinderen. Daarna hoorden ze van de goede voorwaarden, en begon ze al weer een beetje terug te krabbelen.
pi_145080226
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 01:36 schreef AnneLo het volgende:
Trouwens vreemd dat Joey geen stemmen krijgt, want wat doet hij? Ruud krijgt stemmen omdat ie nooit wat doet, maar ik zie Joey, sinds hij met de webshop is gestopt, ook helemaal niets meer doen.
Dat is Joey zijn 'strategie', zie je LauraA wat doen? Beide hebben evenveel gepresteerd misschien. Joey nog wel iets meer omdat ie de webshop in de lucht heeft geholpen en dat is echt veel werk geweest. Ivan is er na 1 maand al klaar mee, daarvoor heeft Joey het aldoor gedaan.
En wat andere projecten en hij heeft gewoon zijn mening klaar. Ik ben en was altijd fan, maar dat wordt het wel steeds lastiger, want zoveel boeiends doet hij idd niet meer en wat ie doet is niet zo geweldig..
pi_145080250
Jammer dat er geen filmpje is van Ivan die kwaad is op Isa, omdat ze hem twee stemmen heeft gegeven.
Ik snap nl niet waarom hij daar zo boos om was.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 01:46:06 #16
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_145080251
Nog wat nieuwe filmpjes online: UTO / Utopia Filmpjes #18
.
pi_145080342
Van mij mogen Ruud en Billy blijven, zoveel domheid, smerigheid en valsheid moet toch gehonoreerd worden? Een afspiegeling ? Ik lig elke keer weer krom, als ze het hebben over hun voorbeeldfunctie en hun innerlijke groei. Er moet wel wat kolder in Utopia blijven, anders wordt het erg saai. En het leukste is, ze zijn het zich niet bewust hoe gek ze zijn.

Van Nico geniet ik, vanwege haar zg 'psychologische' benadering, onverstoorbaar..

Colinda is net zo raar, ze waande zich een zakenvrouwtje. Blijkt gewoon een soort gokverslaafde charlatan, net zo een karikatuur, blijven dus.

Valse LauraB, met haar impulsieve, maffe ideeën en hunkering naar een man, kostelijk

Mark, tja die is niks, wordt niks en voegt niks toe

Jammer dat Vanessa niet genomineerd is, zij drukt evenals Happie destijds een te grote stempel en lijdt aan grootheidswaanzin, het zou schelen als zij de plaat poetst. Lekker rustiger, de groep zou enorm ten goede veranderen.

[ Bericht 25% gewijzigd door vuurvliegje5258 op 01-10-2014 02:21:09 ]
pi_145080386
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 02:07 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Van mij mogen Ruud en Billy blijven, zoveel domheid, smerigheid en valsheid moet toch gehonoreerd worden? Een afspiegeling ? Ik lig elke keer weer krom, als ze het hebben over hun voorbeeldfunctie en hun innerlijke groei. Er moet wel wat kolder in Utopia blijven, anders wordt het erg saai. En het leukste is, ze zijn het zich niet bewust hoe gek ze zijn.

Van Nico geniet ik, vanwege haar zg 'psychologische' benadering, onverstoorbaar..

Colinda is net zo raar, ze waande zich een zakenvrouwtje. Blijkt gewoon een soort gokverslaafde charlatan, net zo een karikatuur, blijven dus.

Valse LauraB, met haar impulsieve, maffe ideeën en hunkering naar een man, kostelijk

Mark, tja die is niks, wordt niks en voegt niks toe

Jammer dat Vanessa niet genomineerd is, zij drukt evenals Happie destijds een te grote stempel en lijdt aan grootheidswaanzin, het zou schelen als zij de plaat poetst. Lekker rustiger, de groep zou enorm ten goede veranderen.
ik vond hem leuk! Misschien zelfs een nieuw topic waard. :9
UTO / Wie van de genomineerden mag er volgens joublijven en wie moet er gaan
  † In Memoriam † woensdag 1 oktober 2014 @ 05:54:56 #19
137949 Disana
pi_145080686
Isa is al met de stal bezig.
pi_145080690
Of ze kan niet slapen, of ze moet zich aanpassen aan de tijden van Ruud







Ze zingt

[ Bericht 22% gewijzigd door Hunter op 01-10-2014 06:03:23 ]
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_145080703
Vreemd, Mark zit al op het kantoor. Hebben ze zich in de tijd vergist? Heeft Ruud de wekker verzet?



I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  † In Memoriam † woensdag 1 oktober 2014 @ 06:06:34 #22
137949 Disana
pi_145080704
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 06:05 schreef Hunter het volgende:
Vreemd, Mark zit al op het kantoor. Hebben ze zich in de tijd vergist? Heeft Ruud de wekker verzet?

Dat is inderdaad ook ongewoon.
pi_145080708
Bella pist over de luzerne van haar moeder heen. De opperhaan of T-Rex is aan het kraaien. Bief is gemolken, nu is Stuk aan de beurt. Intussen heeft Isa de stal flink uitgemest. Bella loopt constant in de weg.





[ Bericht 26% gewijzigd door Hunter op 01-10-2014 06:20:36 ]
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  † In Memoriam † woensdag 1 oktober 2014 @ 06:21:10 #24
137949 Disana
pi_145080737
PB: de swing was kort maar krachtig.
pi_145080738
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')