abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 30 september 2014 @ 23:35:36 #1
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_145077471
Tientjes besparen dankzij warme nazomer


De thermostaat hoeft nog lang niet omhoog. :N

Van onze redactie OverGeld
Dat de thermometer gisteren nog twintig graden aantikte, bijna net zoveel als gemiddeld in augustus, is goed nieuws voor consumenten.

Driekwart van de bijna 60.000 deelnemers aan een peiling op Telegraaf.nl heeft de verwarming nog niet aangezet, en bespaart zo flink op de energierekening. Slechts één procent zegt al op volle toeren te stoken, nog eens drie procent heeft de cv-ketel elke dag eventjes aan staan.

Half zo druk

Verwarmingsmonteurs hebben met dit warme weer dan ook nog nauwelijks werk. „Het scheelt de helft met dezelfde periode vorig jaar”, schat een Rotterdamse reparateur in. „De meeste ketels draaien niet of op een laag pitje”, weet een collega. „Dat levert amper storingen op.”

Dat er nu nog niet gestookt wordt, scheelt een gemiddeld huishouden al gauw een paar euro per dag, de prijs van een kop warme chocolademelk. Blijft oktober net zo mild, dan kan het voordeel oplopen tot enkele tientjes of zelfs honderd euro per gezin.

http://www.telegraaf.nl/o(...)warme_nazomer__.html

Dames & heren,

Net als velen hebben wij de afgelopen weken ook geprofiteerd van het bovengemiddelde weer voor deze tijd van het jaar hetgeen zich voor de burger uiteraard leent voor allerhande soorten plezier ende vermaeck.

Behalve een partijtje golf mochten we van de weergoden genieten, zowel in de tuin bij familie in het gegoede Aerdenhout als op ons riante balkon in Haarlem-centrum, van zonneschijn met alle gebruikelijke versnaperingen :Y) waaronder een heerlijke Jopen Ongelovige Thomas. :9 Dagenlang was het tot ruim na middernacht nog een prima kamertemperatuur, evenals op dit moment.

Enfin, voor de niet al te kapitaalkrachtige burger met de krappe portefeuille, die bovendien al geruime bespaart op diverse uitgaven, houdt gratis warmte bovendien al automatisch een extra besparing in op de energierekening. Naar verluidt tikt dagelijkse uitsparing van enkele euro's door milde weersomstandigheden in deze tijd van het jaar aardig aan voor menig huishouden, hetgeen naar mijn idee de besparende burger niet zelden tevreden stemt.

Stelt u zich voor: even geen gedoe indien uw cv-installatie niet naar behoren werkt. De verwarmingsmonteur zal u toch gaarne snel van dienst willen zijn om zijn werkzaamheden uit te kunnen voeren daar hij mogelijk kostwinner is. Helaas zal hij nu toch nog even moeten wachten tot de herfst pas goed inzet en het voor het gevoel aanzienlijk kouder wordt, waarna de winter snel z'n intrede zal doen. ~:)

Goed, ik beëindig de OP en wens de lezer nog een fijne avond.
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_145077851
Hij is hier iig nog niet aan geweest
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145077865
Jopen bier verkozen tot beste donker bier.
http://www.dichtbij.nl/zu(...)m_campaign=Telegraaf
Daar ben ik het zeker met je eens.
In Haarlem centrum wonen is ook zeker geen straf. Ik kom er dagelijks.
Groetjens uit Aerdenhout.
pi_145077916
Eigenlijk gaat hij hier nooit voor november aan. En meestal pas in december. Eerst een trui aan.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 00:00:38 #5
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_145078339
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 23:46 schreef IBAZ het volgende:
Jopen bier verkozen tot beste donker bier.
http://www.dichtbij.nl/zu(...)m_campaign=Telegraaf
Daar ben ik het zeker met je eens.
In Haarlem centrum wonen is ook zeker geen straf. Ik kom er dagelijks.
Groetjens uit Aerdenhout.
Ik las het eerder vandaag ook. Het biertje is inderdaad tijdens de World Beer Awards eervol verkozen tot Europe's Best Strong Dark Ale 2014.

Groetjes terug uit Haarlem. :)
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_145078401
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 00:00 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Ik las het eerder vandaag ook. Het biertje is inderdaad tijdens de World Beer Awards eervol verkozen tot Europe's Best Strong Dark Ale 2014.

Groetjes terug uit Haarlem. :)
Zie je wel eens op de botermarkt, bij de Gooth of zo.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 1 oktober 2014 @ 00:05:04 #7
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_145078493
En dat na zo'n zachte winter. Mooi man.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_145078563
Die van mij is sinds februarie dit jaar niet meer aangeweest, ik mag aannemen dat ik dat bij de volgende afrekening behoorlijk ga merken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 00:07:38 #9
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_145078583
heb de mijne alweer een paar keer aan gehad de afgelopen week.
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
pi_145078659
Ik blijf er zo lang mogelijk van af, moest vorig jaar weer eens 670 euro bijbetalen aan stookkosten, beetje zonde van het geld.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Forum Admin woensdag 1 oktober 2014 @ 00:22:03 #11
232445 crew  Specularium
pi_145078953
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 00:07 schreef Paardlants het volgende:
heb de mijne alweer een paar keer aan gehad de afgelopen week.
Je broek?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 00:23:18 #12
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_145078984
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 00:10 schreef Hathor het volgende:
Ik blijf er zo lang mogelijk van af, moest vorig jaar weer eens 670 euro bijbetalen aan stookkosten, beetje zonde van het geld.
Een paar minder warme dagen tijdens deze periode kunnen ook mij nog niet bewegen vloerverwarming toe te passen.
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 01:38:46 #13
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_145080187
Ik ga pas stoken als de temperatuur in huis onder de 17 graden komt. En ja elke zonnige dag scheelt wat in de portemonnee, maar oktober is nog maar ruim anderhalf uur oud op dit moment.

Ik vrees dat we een winter zoals de vorige kunnen vergeten.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_145081846
In huis is het hier een steady 21 graden. Verwarming is sinds maart niet aan geweest.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 1 oktober 2014 @ 12:13:20 #15
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_145086819
De laatste keer dat bij ons de verwarming aan was, was in april 2013. Bij ons is de regel dat de c.v. alleen dan aangaat bij temperaturen onder de 8 graden.
Beter trouwens, want c.v. is kut, ik krijg hoofdpijn en duizelingen van c.v., gewoon een extra trui is voldoende.
pi_145087052
quote:
Slechts één procent zegt al op volle toeren te stoken
Waarom in godsnaam? :')

In mijn appartement is het als ik thuiskom gewoon een graadje of 24, zonder dat de verwarming ook maar een minuut aan heeft gestaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:37:07 #17
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_145093519
Zie het nut er ook niet van in. Waarschijnlijk betreft die één procent die op volle toeren stookt 'n aantal kouwelijke oude mensen.
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 16:42:10 #18
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_145095715
Alarm in Den Haag; de inkomsten lopen terug!

Ik denk dat binnenkort de milieu-tax wel weer omhoog gaat vanwege verder smelten van de noordpool of verzopen ijsberen enzo :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_145096859
Het leven is wel mooi. Ik spaarde al deodorant en zeep uit en nou ook al stookkosten. Hoera!
In discussie gaan met Voos_Kogels, een grotere malloot is er niet
Als het moet schiet ik de gaten in de baarmoeder, vandaar ook mijn nick
pi_145096975
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:13 schreef Voos_Kogels het volgende:
Het leven is wel mooi. Ik spaarde al deodorant en zeep uit en nou ook al stookkosten. Hoera!
Koffie en brood worden steeds duurder
  woensdag 1 oktober 2014 @ 17:17:04 #21
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_145096981
De airco heeft hier wel harder moeten draaien.
Nog meer nivellering :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_145097185
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:16 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Koffie en brood worden steeds duurder
Ja, én?
In discussie gaan met Voos_Kogels, een grotere malloot is er niet
Als het moet schiet ik de gaten in de baarmoeder, vandaar ook mijn nick
pi_145097201
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In mijn appartement is het als ik thuiskom gewoon een graadje of 24
Thuiskom? Jij zit toch 24/7 op je zolderkamer zwaar autistisch te fokken? Of durf je hier met droge ogen te beweren dat je iets hebt wat lijkt op een leven?
pi_145097306
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:22 schreef Voos_Kogels het volgende:

[..]

Ja, én?
Niks.. dit soort berichten als dat je 'een paar tientjes per jaar bespaart op stookkosten' vind ik altijd een beetje lachwekkend.. wat je aan de ene kant bespaart kan je aan de andere kant weer inleveren.
pi_145097351
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:25 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Niks.. dit soort berichten als dat je 'een paar tientjes per jaar bespaart op stookkosten' vind ik altijd een beetje lachwekkend.. wat je aan de ene kant bespaart kan je aan de andere kant weer inleveren.
Dat de koffie duurder is nemen we maar voor lief. Het moet natuurlijk niet onder mensonterende omstandigheden geproduceerd worden.
In discussie gaan met Voos_Kogels, een grotere malloot is er niet
Als het moet schiet ik de gaten in de baarmoeder, vandaar ook mijn nick
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')