abonnement Unibet Coolblue
pi_145169960
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:37 schreef Accursius het volgende:

[..]

Excuus dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest. Mijn iPod staat niet op automatisch synchroniseren. Alleen is hij altijd gebruikt op een Windows PC. Ik wil nu echter nieuwe muziek erop zetten vanaf mijn macbook. Ik vroeg me af of dat kon. Gezien je (dacht ik) altijd je iPod maar op 1 besturingssysteem kon "zetten".
Klopt dat je in theorie maar met 1 PC kan synchroniseren. Ik dacht dat de link die ik gaf je instructies geeft over hoe je met een nieuwe PC kan synchroniseren. Blijkbaar niet de complete info. Hier wel. Staat ook in welke data je moet kopiëren naar je nieuwe PC.
pi_145182236
quote:
tof om te zien!

ik zit nog te wachten tot iphone komt, volgens apple pas over 10 dagen. Wel balen want had hem nu in de winkel gewoon op kunnen halen. en ze kunnen de online order helaas niet omzetten dat we hem in de winkel kunnen ophalen
pi_145226684
Ga zo de 13 inch MBP retina bestellen, maar twijfel tussen 256GB of 512GB. Altijd lastig dit.
If not now, then when.
  zondag 5 oktober 2014 @ 19:14:27 #30
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_145227275
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga zo de 13 inch MBP retina bestellen, maar twijfel tussen 256GB of 512GB. Altijd lastig dit.
Die twijfel heb ik ook. Wil er voor het einde van het jaar ook eentje, het prijsverschil is belachelijk, maar 256GB neig ik als te weinig te beschouwen. Best lastig.
  zondag 5 oktober 2014 @ 19:15:26 #31
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_145227315
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 11:48 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

tof om te zien!

ik zit nog te wachten tot iphone komt, volgens apple pas over 10 dagen. Wel balen want had hem nu in de winkel gewoon op kunnen halen. en ze kunnen de online order helaas niet omzetten dat we hem in de winkel kunnen ophalen
Kun je de bestelling niet gewoon annuleren ? Ik had bij dixons besteld en toen bleek dat ze op de launchdag niet konden leveren heb ik hem ergens anders besteld en had ik hem 3 dagen later.

Of je koopt hem gewoon elders en stuurt de latere levering na ontvanst meteen terug. Online bestellingen mag je namelijk altijd binnen 2 weken terugsturen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_145228208
quote:
11s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:14 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Die twijfel heb ik ook. Wil er voor het einde van het jaar ook eentje, het prijsverschil is belachelijk, maar 256GB neig ik als te weinig te beschouwen. Best lastig.
Heb de 512 besteld. Fuck it. Beter meer dan minder.
If not now, then when.
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:03:06 #33
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_145229736
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Heb de 512 besteld. Fuck it. Beter meer dan minder.
256 is ook wel erg weinig, ik vind zelf 500 al weinig (al heb ik nu een ssd van 500 en die is nog niet vol ;) ).
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:04:10 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145229798
Als je het geld hebt idd altijd voor de grotere SSD gaan, die zijn sneller en je moet sowieso een deel vrij houden voor de beste performance.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_145259752
quote:
2s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:15 schreef DaMook het volgende:

[..]

Kun je de bestelling niet gewoon annuleren ? Ik had bij dixons besteld en toen bleek dat ze op de launchdag niet konden leveren heb ik hem ergens anders besteld en had ik hem 3 dagen later.

Of je koopt hem gewoon elders en stuurt de latere levering na ontvanst meteen terug. Online bestellingen mag je namelijk altijd binnen 2 weken terugsturen.
Ja maar je krijgt bij apple je geld pas na 5-7 werkdagen terug, dan maar ff wachten helaas.
pi_145260085
NVM :D
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 oktober 2014 @ 21:56:39 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145273431
Ik word langzamerhand wel schijtziek van ibooks en de synchronisatie met iPhone. Zet ik er een nieuw boek bij, zijn alle andere boeken eraf gepleurd. Dat werkt echt wel dramatisch on apples kut.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:42:39 #38
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_145292181
Ik probeer de parallax op mijn iPhone 5 uit te schakelen maar het lukt niet. Ben naar Settings-> Wallpapers & Brightness gegaan, heb daar op 'Choose a New Wallpaper' geklikt en 'Perspective Zoom' op 'Off' gezet maar mijn wallpaper beweegt nog steeds onafhankelijk van de icoontjes, dus het parallaxeffect staat nog aan. Doe ik iets niet goed?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_145292237
quote:
8s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik word langzamerhand wel schijtziek van ibooks en de synchronisatie met iPhone. Zet ik er een nieuw boek bij, zijn alle andere boeken eraf gepleurd. Dat werkt echt wel dramatisch on apples kut.
Zelfde hier. Boeken die ik zelf erop zet, verdwijnen als sneeuw voor de zon...
pi_145295965
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
Ik probeer de parallax op mijn iPhone 5 uit te schakelen maar het lukt niet. Ben naar Settings-> Wallpapers & Brightness gegaan, heb daar op 'Choose a New Wallpaper' geklikt en 'Perspective Zoom' op 'Off' gezet maar mijn wallpaper beweegt nog steeds onafhankelijk van de icoontjes, dus het parallaxeffect staat nog aan. Doe ik iets niet goed?
Instellingen -> Toegankelijkheid -> Verminder beweging
pi_145297435
heeft iemand een idee wat ik op het appeltje kan plakken zodat het geen licht meer geeft? ik heb een sticker die ik erop wil plakken, maar de appel zou nu doorschijnen.

en nee, niet gaan haten op stickers op een macbook :P
pi_145298203
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 16:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
heeft iemand een idee wat ik op het appeltje kan plakken zodat het geen licht meer geeft? ik heb een sticker die ik erop wil plakken, maar de appel zou nu doorschijnen.

en nee, niet gaan haten op stickers op een macbook :P
Sticker op een MacBook :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_145300215
Net Yosemite Beta 4 geïnstalleerd en eigenlijk werkt het heel erg goed. Beter en stabieler dan Mavericks heb ik het idee. Alhoewel ik al tevreden was over Beta 2, heb ik nu geen last meer van lag tijdens het switchen tussen spaces wat de grootste ergernis was. Nu is de grootste ergernis dat het forum niet past bij Yosemite. Ziet er verouderd en lelijk uit. De FP ziet er dan wel weer goed uit, alhoewel die voor de body wel een donkere achtergrond gebruikt waardoor het scrollen niet goed werkt. Nu is de scroller wit op een witte achtergrond waardoor je hem niet ziet en als je naar boven scrollt is de achtergrond donkergrijs i.p.v. de kleur van de rest van de webpagina zoals dat normaal zo is.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 17:15:58 #44
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145300262
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 17:15 schreef Dimens het volgende:
Net Yosemite Beta 4 geïnstalleerd en eigenlijk werkt het heel erg goed. Beter en stabieler dan Mavericks heb ik het idee. Alhoewel ik al tevreden was over Beta 2, heb ik nu geen last meer van lag tijdens het switchen tussen spaces wat de grootste ergernis was. Nu is de grootste ergernis dat het forum niet past bij Yosemite. Ziet er verouderd en lelijk uit. De FP ziet er dan wel weer goed uit, alhoewel die voor de body wel een donkere achtergrond gebruikt waardoor het scrollen niet goed werkt. Nu is de scroller wit op een witte achtergrond waardoor je hem niet ziet en als je naar boven scrollt is de achtergrond donkergrijs i.p.v. de kleur van de rest van de webpagina zoals dat normaal zo is.
Was vooral blij dat iCloudDrive het wel deed nu :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 17:25:01 #45
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_145300604
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 16:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
heeft iemand een idee wat ik op het appeltje kan plakken zodat het geen licht meer geeft? ik heb een sticker die ik erop wil plakken, maar de appel zou nu doorschijnen.

en nee, niet gaan haten op stickers op een macbook :P
Ducktape? :+
pi_145300903
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 17:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Was vooral blij dat iCloudDrive het wel deed nu :P.
Oh ja, die ga ik ook eens uitproberen. Jammer dat ik het nog niet kan benaderen vanaf mijn iPhone. Wel mooi dat het ook werkt onder Windows. Dag dag, Dropbox. :W
pi_145302604
Macbook binnen; wat een geil ding zeg! :9 FOK! ziet er wel groot uit op de 13", ik kan twee posts per scherm lezen als het ware, als iemand tips heeft zonder uit te zoomen, dan zijn die welkom.

Nog een vraagje: is Netflix eigenlijk in HD op de MBPR 13"? Op mijn andere laptop zie ik een extra knopje met "Allow HD" bij Netflix, maar hier niet. Het beeld is overigens wel scherp.
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 20:34:10 #48
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_145307190
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 15:34 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Instellingen -> Toegankelijkheid -> Verminder beweging
Dat werkt inderdaad en had ik laatst geprobeerd, maar dan gaan die apps zo gek open. -O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_145314493
Is er eigk ooit getest wat beter is; de Mac uitzetten of de klep dicht? Wat doen jullie?
If not now, then when.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 oktober 2014 @ 22:49:05 #50
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145314574
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is er eigk ooit getest wat beter is; de Mac uitzetten of de klep dicht? Wat doen jullie?
definieer 'beter'?

Ik zet 'm nooit uit, alleen als dat wegens een update ofzo noodzakelijk is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')