abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:18:29 #1
384421 Mrbagino
Dont be scared! Just ask...
pi_145053440
Ik speel nu al een behoorlijk lange tijd het geweldige spel Hay Day simulators!

Echt een zeer gaaf en verslavend spel, nu ben ik inmiddels bij level 50 en wil ik graag eens gebruik gaan maken van verschillende hulpprogrammaatjes die mij misschien nog verder kunnen helpen om uiteindelijk te levelen!
Voor mij heeft het daarin tegen echt wel een rendement om veel te bakken en door te verkopen! Zelf kom ik ook wel eens hier en daar Hay Day Hacks tegen, ben wel erg benieuwd wat hier de ervaringen mee zijn en of het altijd zo efficiënt werkt als het voorspelt wordt. Voorbeelden die ik dan ook tegen gekomen ben waren ff denken hoor hayday-hack.nl en nog één blog maar even de naam vergeten!
Just ask and discover
pi_145054454
Cool ik speel het ook al een hele tijd al 2 jaar maar ben nog steeds level 2 ik kom niet hoger hoe kom ik hoger dit duurt lang gr vader abraham
  dinsdag 30 september 2014 @ 15:00:11 #3
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_145054770
Verkeerde forum. Denk dat je op forum.pittigekapselsopfb.nl beter op z'n plek bent.

gr gr
ria en de kids
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_145055146
Volgens mij zijn er niet echt cheats bij dit soort "online" browser/ telefoon/ pad spelletjes die vast en zeker de "koop de diamantjes met je CC" er standaard in hebben.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_145056208
IDDQD
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')