abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:10:38 #176
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_145233690
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nog van ver voor mijn tijd, ook niet enorm bekend. :X
Juan Manuel Fangio, Jim Clark en Ronnie Peterson zijn ook van voor mijn tijd, maar die ken ik ook. Net als Lorenzo Bandini, Jean-Pierre Jarier en Piercarlo Ghinzani. Om maar eens wat namen te noemen. :P

edit: En De Cesaris is met 208 races toch geen onbekende. Geen absolute top, maar ook geen prutser. Al had hij in het begin van zijn carrière niet voor niets de bijnaam Andrea de Crasheris. Weet vooral nog dat hij het zo goed deed in België 1991. Misschien wel op weg naar de overwinning, totdat zijn auto het begaf?
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:12:45 #177
56724 Wombcat
rent wiel
pi_145233805
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nog van ver voor mijn tijd, ook niet enorm bekend. :X
Vanwege zijn vele crashes (en de logische bijnaam) werd hij af en toe nog wel aangehaald, zowel hier als op tv.
in a crowd you lose humanity
pi_145234583
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:54 schreef Fiorano het volgende:
Cross-post uit het normale F1 topic:

In other news: Andrea de Cesaris is vandaag overleden bij een motor ongeval.
Treurig, maar dat juist hij omkomt in een crash is natuurlijk wel weer typisch.
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:25:31 #179
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145234621
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:24 schreef k_man het volgende:

[..]

Treurig, maar dat juist hij omkomt in een crash is natuurlijk wel weer typisch.
Ghe dat inderdaad Ja...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:49:13 #180
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145235833
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wie? :@
serieus!? :D

Edit: aah, velen die mij voor zijn gegaan met dezelfde vraag :@
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:51:47 #181
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_145235951
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En De Cesaris... -O- Toch wel een beetje een held, of anti-held. Vreselijk veel races gereden en er vooral de bijnaam De Crasheris aan overgehouden.
Guy Ligier heeft hem niet voor niets ooit ontslagen omdat reparatie van de auto's gewoon te duur werd.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:00:09 #182
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145236386
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Guy Ligier heeft hem niet voor niets ooit ontslagen omdat reparatie van de auto's gewoon te duur werd.
beetje als Maldonado zonder een hoop centen :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:04:08 #183
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145236595
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:00 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

beetje als Maldonado zonder een hoop centen :')
Maar dan iets minder mongoliger
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:06:26 #184
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_145236712
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:00 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

beetje als Maldonado zonder een hoop centen :')
Hij bracht anders aardig wat centjes van Marlboro binnen in het begin van zijn carrière.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_145242239
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 20:38 schreef Fer het volgende:

[..]

Briatore is sterk gelinkt aan het Enstone team, helemaal terug tot de tijd van Benneton.

Lotus kan in potentie een snelle auto bouwen. Ik zie dat nog eerder gebeuren dan dat Mclaren opeens 1,5s vindt.
Twee jaar geleden konden ze zich anders nog meten met Red Bull en ik zie niet waarom dat volgend jaar ook niet het geval kan zijn. Kijk maar naar Williams dit jaar. Vorig jaar helemaal niets en nu het tweede team.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 6 oktober 2014 @ 07:17:22 #186
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_145244352
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:11 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Evensnel als Hamilton, wat een grap. Magnussen is ook een stukje sneller dan Button, mist alleen nog de ervaring om het om te zetten in punten, maar qua pure snelheid is hij beter dan Button.
Je hebt gelijk als je alleen naar de kwalificatie kijkt. Maar daar worden geen punten uitgedeeld of geld verdient.
Maar ik meen dat Button in de 3 jaar dat hij naast HAM heeft gereden meer punten heeft behaald in totaal.
En dit jaar staat hij momenteel op meer dan het dubbele punten van Magnussen.

Als je een nieuw avontuur aangaat met Honda is het misschien niet onverstandig om 2 ervaren en constante coureurs te hebben
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_145244556
Daarom denk ik ook dat het heel goed Alonso/Button kan worden volgend jaar. Het klopt dat ze veel geld in opleiding en groei van Magnussen hebben gestopt, maar denk ook dat McLaren snel het 'Gegokt en verloren' besef zal hebben en zich nu richt op Van Doorne en De Vries. Magnussen is snel, maar totaal niet constant. Button heeft gister ook laten zien dat hij in dit soort races het verschil KAN maken. Deze race niet helemaal goed uitgepakt, maar zat races waarin het hem de winst heeft opgeleverd.
pi_145247598
Niemand nog gedacht dat Vettel eventueel naar Mercedes zou kunnen gaan ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_145247658
quote:
5s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:57 schreef Joene het volgende:
Niemand nog gedacht dat Vettel eventueel naar Mercedes zou kunnen gaan ?
Lauda heeft op RTL en Sky al 10 keer verteld dat dat niet gaat gebeuren.

2 dingen zijn zeker op dit moment, Kvyat gaat naar Red Bull en Vettel naar Ferrari. 100% zeker dat laatste ook.
pi_145248082
Ik zou het wel vreemd vinden als Ferrari er bewust voor gekozen heeft om Alonso in te wisselen voor Vettel. Gezien het feit dat Alonso nog nergens getekend heeft. Vettel heeft een Mark Webber die in de nadagen van zijn carrière zat weten te verslaan maar delft nu het onderspit tegen Daniel Ricciardo.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:27:01 #191
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145248160
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou het wel vreemd vinden als Ferrari er bewust voor gekozen zou hebben om Alonso in te wisselen voor Vettel. Gezien het feit dat Alonso nog nergens getekend heeft. Vettel heeft een Mark Webber die in de nadagen van zijn carrière zat weten te verslaan maar delft nu het onderspit tegen Daniel Ricciardo.
Dat had met zijn contract te maken meen ik, ze haalden de limiet in de constructeurs niet waardoor hij vrij was om te gaan en staan waar hij wilde. Kan Ferrari geen ongelijk geven dat ze niet tot het laatst willen wachten zeker als een andere goeie coureur interesse heeft.
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:29:29 #192
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_145248214
quote:
5s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:57 schreef Joene het volgende:
Niemand nog gedacht dat Vettel eventueel naar Mercedes zou kunnen gaan ?
Misschien gaat hij wel naar Lotus ipv Grosjean :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_145248304
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:01 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Lauda heeft op RTL en Sky al 10 keer verteld dat dat niet gaat gebeuren.

2 dingen zijn zeker op dit moment, Kvyat gaat naar Red Bull en Vettel naar Ferrari. 100% zeker dat laatste ook.
LAUDA zou zelf ook niet voor mercedes gaan werken 2 jaar terug :) zelfs op de ochtend van zn presentatie ontkende hij nog.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_145248347
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat had met zijn contract te maken meen ik, ze haalden de limiet in de constructeurs niet waardoor hij vrij was om te gaan en staan waar hij wilde. Kan Ferrari geen ongelijk geven dat ze niet tot het laatst willen wachten zeker als een andere goeie coureur interesse heeft.
Ja maar zou Alonso echt Ferrari in willen ruilen voor McLaren? McLaren beschikt nu over de beste motor van het veld en dat heeft ze maar twee schamele podiumplaatsen opgeleverd. Ze ontstijgen nauwelijks het niveau Force India. En dan gaan ze volgend jaar rijden met de Honda motor wat een groot vraagteken is. Alonso zit wel in een lastig parket nu. Het zou zonde zijn als hij in zijn carrière maar tot twee wereldtitels komt.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_145248417
Alonso , zit behoorlijk in de nadagen van zn carriere. ik zou het een zeer onverstandige move van hem vinden om weer opnieuw het wiel te gaan uitvinden bij mclaren.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_145248624
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:37 schreef Joene het volgende:
Alonso , zit behoorlijk in de nadagen van zn carriere. ik zou het een zeer onverstandige move van hem vinden om weer opnieuw het wiel te gaan uitvinden bij mclaren.
Het lijkt erop dat hij verder geen andere opties heeft. Ik had Alonso wel bij Red Bull in een Adrian Newey bolide willen zien, maar bij Red Bull hebben ze kennelijk hun zelf opgeleide coureurs heilig verklaart. Hopelijk komt Alonso nog op zijn pootjes terecht en behaald hij ooit nog zijn derde wereldtitel waar hij zeker recht op heeft.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_145248704
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hopelijk komt Alonso nog op zijn pootjes terecht en behaald hij ooit nog zijn derde wereldtitel waar hij zeker recht op heeft.
Hij heeft pas recht op die 3de titel als hij aan het einde van het seizoen de meeste puntjes van iedereen verzameld heeft :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145248779
quote:
12s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hij heeft pas recht op die 3de titel als hij aan het einde van het seizoen de meeste puntjes van iedereen verzameld heeft :P
Je moet natuurlijk de mazzel hebben om op het juiste moment bij het juiste team te zitten zoals Button in 2009.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:50:10 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145248801
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat hij verder geen andere opties heeft. Ik had Alonso wel bij Red Bull in een Adrian Newey bolide willen zien, maar bij Red Bull hebben ze kennelijk hun zelf opgeleide coureurs heilig verklaart. Hopelijk komt Alonso nog op zijn pootjes terecht en behaald hij ooit nog zijn derde wereldtitel waar hij zeker recht op heeft.
Daar kan je motorisch gezien ook geen wonderen verwachten dus gokken op Honda begrijp ik nog wel.
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:53:16 #200
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_145248894
Ik ben totaal geen Alonso-fan, maar hij is zonder twijfel één van de beste coureurs op de grid. Niet alleen dit jaar maar al een lange tijd.

Hij heeft gewoon pech gehad dat hij het in zijn carrière het moest opboksen tegen de onverslaanbare combinaties 'Schumacher in een voor hem perfecte topauto" en een "Vettel in een speciaal voor hem op maakt gemaakte topauto". Dus die jaren is hij eigenlijk gewoon redelijk kansloos geweest, anders had hij zonder twijfel wel al meer dan twee titels op zijn naam gehad.
Please sir. When moon? When Mustang?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')