abonnement Unibet Coolblue
pi_145111700
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:58 schreef Jaimy_Luca het volgende:
nano sim
Sorry, van micro naar nano :)
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 2 oktober 2014 @ 07:39:28 #227
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_145116455
Ben ondertussen helemaal in de ban van "my fitness pal" met de jawbone Up24, lijkt nu dat die 10 kilo eraf tegen de Kerst wel gaat lukken.😄 :D
pi_145116594
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb last van de Bluetooth icm mijn auto. Las net op nu.nl dat dat een bekend probleem is.
Van jouw auto? Want BT icm auto werkt hier prims...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2014 @ 08:35:07 #229
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_145116861
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Van jouw auto? Want BT icm auto werkt hier prims...
Het is een bekend issue. Lees anders hier even
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_145116964
^O^ Jeah. Iphone 6 spacegray binnen! Ben er he-le-maal happy mee!
pi_145117155
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die genoeg aan 16GB hebben, 64GB kan voor veel mensen overweldigend zijn. Dus nee dat is niet dom. Zulke conclusies daarentegen trekken is pas dom.
Apple had gewoon de 16gb moeten vervangen voor een 32gb base model, 16gb is vind ik zelfs een belediging van de koper. Het is gewoon weinig, iOS neemt zelfs al 5gb of meer in en geheugen is vandaag de dag niet meer zo duur, helaas bij Apple wel.

Ik vind dat wanneer je een duur toestel a 700 euro koopt dat je jezelf te kort doet. Voor een 100 euro meer heb je genoeg geheugen zonder je zorgen te maken of je wel een app meer of minder moet installeren, zonder je zorgen te maken hoeveel foto's en video je nog kan opnemen en noem het maar op. Voor 700 euro of meer behoor je je gewoon niet druk te maken om hoe je je geheugen zo gebruikt dat je niet in de problemen komt. Daarbij behoort het ook een beetje future proof te zijn, als iOS nog groter wordt dan zal dat ook niet het geval zijn.
pi_145117243
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:42 schreef PeterRusso het volgende:
^O^ Jeah. Iphone 6 spacegray binnen! Ben er he-le-maal happy mee!
Ik zelf zat te twijfelen tussen silver en space, de achterkant van de silver vind ik mooier en de voorkant is van de space veel mooier. Uiteindelijk ook voor de space gekozen, want naar de voorkant kijk je vaker :P

Veel plezier er mee!
pi_145117260
Mijn 16GB liep wel redelijk snel vol door alle foto's en video's die worden bewaard van Whatsapp. Daarnaast ook nog veel muziek erop, maar het was allemaal wel te controleren. Ik vond het alleen lomp dat ik met iOS8 opeens zoveel ruimte vrij moest maken. Ik heel mijn Whatsapp legen, lees ik daarna dat ik de update gewoon via de kabel had moeten doen, dat had een paar GB gescheeld :')
pi_145117561
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:00 schreef ufopiloot het volgende:
Mijn 16GB liep wel redelijk snel vol door alle foto's en video's die worden bewaard van Whatsapp. Daarnaast ook nog veel muziek erop, maar het was allemaal wel te controleren. Ik vond het alleen lomp dat ik met iOS8 opeens zoveel ruimte vrij moest maken. Ik heel mijn Whatsapp legen, lees ik daarna dat ik de update gewoon via de kabel had moeten doen, dat had een paar GB gescheeld :')
Dit is dus wat ik bedoel, dat hoort gewoon niet bij een 700 euro toestel (ook niet dat je denkt van goh ik heb een kabel nodig anders moet ik materiaal weggooien). Maar goed dat vind ik.
pi_145117576
Ja, ik zal ook zeker geen 16GB versie meer kopen anno 2014. De apps zelfs worden ook allemaal maar groter en groter.
pi_145117588
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:18 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dit is dus wat ik bedoel, dat hoort gewoon niet bij een 700 euro toestel. Maar goed dat vind ik.
Het is logisch, ook bij een toestel van 700 euro. Of zou er dan ineens geen ruimte meer hoeven te zijn om software te downloaden en te installeren?
pi_145117624
Treffende reclame





  donderdag 2 oktober 2014 @ 09:22:45 #238
102912 crv
Screwed up
pi_145117643
quote:
7s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:21 schreef andreas612 het volgende:
Treffende reclame

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O- jammer enkel dat het buigprobleem bij de 6+ ligt :+
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_145117674
quote:
99s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Het is logisch, ook bij een toestel van 700 euro. Of zou er dan ineens geen ruimte meer hoeven te zijn om software te downloaden en te installeren?
Dat is niet het punt dat ik maak, lees nog eens mijn reactie daarboven.
pi_145117680
quote:
2s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:22 schreef crv het volgende:

[..]

_O- jammer enkel dat het buigprobleem bij de 6+ ligt :+
De 6+ buigt volgens tests anders minder snel dan de 6.
pi_145117694
quote:
2s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:22 schreef crv het volgende:

[..]

_O- jammer enkel dat het buigprobleem bij de 6+ ligt :+
Niet waar dus: http://tweakers.net/nieuw(...)ller-dan-6-plus.html
  donderdag 2 oktober 2014 @ 09:27:01 #242
102912 crv
Screwed up
pi_145117721
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:24 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De 6+ buigt volgens tests anders minder snel dan de 6.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:24 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De 6+ buigt volgens tests anders minder snel dan de 6.
:o ow die had ik gemist ^O^
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_145117730
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:59 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik zelf zat te twijfelen tussen silver en space, de achterkant van de silver vind ik mooier en de voorkant is van de space veel mooier. Uiteindelijk ook voor de space gekozen, want naar de voorkant kijk je vaker :P

Veel plezier er mee!
Jij ook!
pi_145117741
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:54 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Apple had gewoon de 16gb moeten vervangen voor een 32gb base model, 16gb is vind ik zelfs een belediging van de koper. Het is gewoon weinig, iOS neemt zelfs al 5gb of meer in en geheugen is vandaag de dag niet meer zo duur, helaas bij Apple wel.

Ik vind dat wanneer je een duur toestel a 700 euro koopt dat je jezelf te kort doet. Voor een 100 euro meer heb je genoeg geheugen zonder je zorgen te maken of je wel een app meer of minder moet installeren, zonder je zorgen te maken hoeveel foto's en video je nog kan opnemen en noem het maar op. Voor 700 euro of meer behoor je je gewoon niet druk te maken om hoe je je geheugen zo gebruikt dat je niet in de problemen komt. Daarbij behoort het ook een beetje future proof te zijn, als iOS nog groter wordt dan zal dat ook niet het geval zijn.
Dit. Constant je foto's naar je computer moeten gooien, je chatgeschiedenis moeten legen en spellen moeten verwijderen zodra je ze hebt uitgespeeld is anno 2014 echt onzin. Ik zie heel veel mensen claimen dat ze aan 16GB meer dan genoeg hebben, vaak nog met de opmerking dat ze meer dan de helft over hebben aan vrije ruimte. Waarvoor gebruiken deze mensen de iPhone? En wat biedt de iPhone 6 hen dat ze niet met de goedkopere 5S kunnen?
  donderdag 2 oktober 2014 @ 09:31:53 #245
102912 crv
Screwed up
pi_145117811
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:28 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dit. Constant je foto's naar je computer moeten gooien, je chatgeschiedenis moeten legen en spellen moeten verwijderen zodra je ze hebt uitgespeeld is anno 2014 echt onzin. Ik zie heel veel mensen claimen dat ze aan 16GB meer dan genoeg hebben, vaak nog met de opmerking dat ze meer dan de helft over hebben aan vrije ruimte. Waarvoor gebruiken deze mensen de iPhone? En wat biedt de iPhone 6 hen dat ze niet met de goedkopere 5S kunnen?
op zich vindt ik dat je wel gelijk hebt. en speciaal omdat geheugen tegenwoordig geen drol meer kost dus zelfs die meerprijzen zijn ver uit verband..

persoonlijk neem ik de overstap (naar 6+) puur vanwege het grotere scherm...mijn ogen worden ouder :X
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  donderdag 2 oktober 2014 @ 09:34:18 #246
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_145117858
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:18 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dit is dus wat ik bedoel, dat hoort gewoon niet bij een 700 euro toestel (ook niet dat je denkt van goh ik heb een kabel nodig anders moet ik materiaal weggooien). Maar goed dat vind ik.
Dat mag je wel vinden, feit blijft dat je bij installatie van wat dan ook meer dan de stricte minimum ruimte nodig hebt ivm tijdelijke bestanden en decompressie.

Dat het met een kabeltje wel kan heeft te maken met een lokale back-up waarna je telefoon gewist wordt, een update krijgt en die back-up terugplaatst.

Ik snap het probleem niet zo, maar een 8GB versie was totale waanzin, 16GB belachelijk krap en 32 is een prima begin.

Dat ik nu geforceerd word om 100 euro meer uit te geven waarbij ik pakweg 80 euro rechtstreeks naar het bedrijf over boek geeft me nu echter wel niet 32 maar 64GB wat ik wél een prettig iets vind.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 2 oktober 2014 @ 10:02:42 #247
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_145118405
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:28 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dit. Constant je foto's naar je computer moeten gooien, je chatgeschiedenis moeten legen en spellen moeten verwijderen zodra je ze hebt uitgespeeld is anno 2014 echt onzin. Ik zie heel veel mensen claimen dat ze aan 16GB meer dan genoeg hebben, vaak nog met de opmerking dat ze meer dan de helft over hebben aan vrije ruimte. Waarvoor gebruiken deze mensen de iPhone? En wat biedt de iPhone 6 hen dat ze niet met de goedkopere 5S kunnen?
Ik ben zo iemand en ja, ik had best voor een 5S kunnen gaan. Of gewoon m'n 5 blijven gebruiken, want dat is na 2 jaar nog steeds een prima ding. Waarom toch een 6? Omdat het toch wat sneller is en, vooral, omdat het kan :+
Ik gebruik hem vooral als telefoon en internet-device, niet vaak als camera en nooit als mp3-speler. Gamen doe ik op m'n pc op wat simpele spelletjes als tijdverdrijf na.
Ooit had ik wel eens dat 'ie vol was, maar toen gebruikte ik hem icm Harry's Laptimer om circuit-dagen te filmen. Sinds ik een GoPro heb komt dat ook niet meer voor.
Tuurlijk, 32gb als instap was een leuk extraatje geweest, maar zeker niet noodzakelijk.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 2 oktober 2014 @ 10:07:39 #248
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_145118493
Bij Apple Store Amsterdam kan je alle kleuren en varianten van de 6 weer reserveren!
pi_145118506
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:54 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Apple had gewoon de 16gb moeten vervangen voor een 32gb base model, 16gb is vind ik zelfs een belediging van de koper. Het is gewoon weinig, iOS neemt zelfs al 5gb of meer in en geheugen is vandaag de dag niet meer zo duur, helaas bij Apple wel.

Ik vind dat wanneer je een duur toestel a 700 euro koopt dat je jezelf te kort doet. Voor een 100 euro meer heb je genoeg geheugen zonder je zorgen te maken of je wel een app meer of minder moet installeren, zonder je zorgen te maken hoeveel foto's en video je nog kan opnemen en noem het maar op. Voor 700 euro of meer behoor je je gewoon niet druk te maken om hoe je je geheugen zo gebruikt dat je niet in de problemen komt. Daarbij behoort het ook een beetje future proof te zijn, als iOS nog groter wordt dan zal dat ook niet het geval zijn.
Je geeft zelf al het antwoord waarom Apple dit gedaan heeft. En als je het alsnog niet begrijpt ben je gewoon echt niet zo slim.
pi_145118792
Heb zelf wel gewoon de 16GB. Ik heb daar genoeg aan.
Alleen mijn iPhone 4 was een 32GB omdat ze geen 16GB op voorraad hadden.
3G/4S/5/6+ allemaal 16GB.

Achteraf gezien had ik nu misschien maar beter die 100 extra kunnen lappen omdat je een dubbele stap omhoog kon maken, maar aan de andere kant. Ik gebruik het gewoon niet.
Heb nu 4,8GB vrij en straks met jailbreak komt TomTom er weer op dus dan zit ik op 2,5-3.

Foto's zet ik toch om de zoveel tijd op PC.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')