abonnement Unibet Coolblue
pi_145015765
Max Verstappen Scuderia Toro Rosso


Bio
Geboren: 30 september 1997
Huidig kampioenschap: Europees F3
Huidig Team: Van Amersfoort Racing

Palmares:
Wereld Kampioen Karting 2013

Media:

(vrij naar Wikipedia)

Links:
Max Verstappen
Scuderia Toro Rosso
Formula 1
Official news message on F1.com
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145015784
quote:
Max Verstappen maakt komende vrijdag zijn debuut in een Grand Prix-weekend. De Nederlander, die dinsdag zijn zeventiende verjaardag viert, neemt bij Scuderia Toro Rosso de eerste vrije training voor de Grand Prix van Japan voor zijn rekening.

Zo heeft het Formule 1-team uit Faenza maandag bevestigd.

Verstappen reed drie weken geleden bijna vierhonderd kilometer met een twee jaar oude Formule 1-wagen , tijdens een testdag met Toro Rosso op de Adria International Raceway in Italië.

Hiermee kwalificeerde de Limburger zich voor een superlicentie, die inmiddels door de internationale autosportbond FIA is toegekend.

Verstappen zal vrijdag tijdens de eerste oefensessie op Suzuka, die om 3.00 uur 's nachts Nederlandse tijd begint, in actie komen met de auto van Jean-Eric Vergne, wiens plek hij na dit seizoen inneemt.

"Ik kijk erg uit naar mijn eerste vrije training in de Formule 1", reageerde Verstappen. "Dit zal een goede voorbereiding zijn op volgend jaar, ook al durfde ik hier een paar maanden geleden nog niet eens van te dromen. Om nu al een oefensessie te kunnen doen, is een droom die uitkomt. Ik ben eerder al eens in Suzuka geweest voor een kartrace op de baan die naast het lange rechte stuk achterop het circuit ligt. Mijn vader heeft er veel gereden en me verteld dat het geen gemakkelijke baan is om op te beginnen. Maar het zal hoe dan ook erg waardevol zijn om vast wat tijd in de auto door te kunnen brengen en met iedereen in het team samen te werken."
*O* *O* *O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145015965
Ik kijk wel even of ik vanavond een verslagje met wat foto's kan plaatsen van de Autoweek College met Max waar ik vrijdag bij was.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_145016013
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:59 schreef sasquatsch het volgende:
Ik kijk wel even of ik vanavond een verslagje met wat foto's kan plaatsen van de Autoweek College met Max waar ik vrijdag bij was.
Ja leuk. Doe maar. :Y
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 29 september 2014 @ 13:17:16 #5
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_145016540
*O* Max *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_145016787
Deze ook nog maar even van het vorige topic:

quote:
Max Verstappen op reis naar Japan: Jos Verstappen tempert de verwachtingen

Max Verstappen is met zijn vader Jos Verstappen op weg naar Suzuka, Japan. Vlak voor hun vertrek naar het land van de rijzende zon sprak RaceXpress.nl met Jos Verstappen. Nederlands succesvolste F1-coureur tot nu toe is trots dat Max al zo ver is opgeklommen op de ladder van de autosport. Toch waakt hij ervoor dat de Nederlands fans en media niet te veel verwachten van Max, dat hij in VT1 wel even een snelle tijd op de klokken zet. “Dat is niet reëel. Max moet nog alles leren in de Formule 1. Hij krijgt de kans om kilometers te maken en die moet je pakken. Een snelle rondetijd is niet aan de orde. Daar moeten we ons niet op focussen, dat verwacht Red Bull ook niet”, benadrukt Jos Verstappen tegenover RaceXpress.nl. “Het is professioneler om veel ronden te rijden, het testprogramma van Toro Rosso af te werken, voor feedback zorgen en belangrijk; er vooral van te genieten.”

Alle ogen in de wereld zullen gericht zijn op het debuut van Max in een vrijdagtraining tijdens een Grand Prix. Ook de criticasters, die Max nog te jong vinden, maar ook de grote schare Nederlandse fans. Verstappen senior tempert echter de verwachtingen. En terecht. Max Verstappen is dan een wonderkind, maar om even zonder ervaring in een voor hem gloednieuwe 2014 F1-bolide zomaar een snelle tijd neer te zetten. Dat is niet reëel en niet van belang. Hij is in Japan om meters te maken en om te ervaren, te leren. RaceXpress.nl volgde Max al vanaf zijn vierde jaar toen hij eerste meters in de kart reed. Al die jaren die volgden in de kartsport waren we onder de indruk hoe snel Max zich kon aanpassen in een nieuwe klasse. En meestal als jongste rijder in die desbetreffende klasse tegen jongens met meer ervaring. Na een raketstart in de Formule 3, kan hij zich nu al opmaken voor de eerste Grand Prix meters op een vrijdagtest. Het is slechts een sessie van anderhalf uur. Daarin moet hij eerst de auto leren, waar alle knopjes zitten. Hij moet leren hoe hij om moet gaan met dit type remmen. En ook nog eens om feetback te geven rond de set-up. En ander half uur is dan zo voorbij. Kortom meters maken, leren en genieten. Snelle tijden zijn pas van belang in 2015.

“Laten we Max de tijd geven. Hij moet echt de tijd krijgen om de auto te leren en om te leren wat de Formule 1 inhoudt. Hij hoeft zich nu nog niet te bewijzen”, beaamt Jos Verstappen tegenover RaceXpress.nl. “Snelle rondetijden, daar ligt de focus niet, dat is niet aan de orde. Het is maar anderhalf uur en we mogen geen snelle tijden verwachten. Zoals ik al zei Max moet er lekker van genieten en hij heeft zich nu niet te bewijzen. Dat geldt pas volgend seizoen. Belangrijkste is dat hij kilometers maakt en niet alles riskeert voor een snelle tijd. Je weet niet hoe zwaar de auto zal zijn, wat voor soort banden erop zitten. Toro Rosso draait trouwens een programma waar Max zich aan moet houden.”

“Alles staat in het teken van seizoen 2015. We willen hem zo goed mogelijk voorbereiden en dat wil Red Bull ook. En dat er foutjes gemaakt worden, dat mag. Hij mag foutjes maken daar leert hij van. Max verdient ruimte om te leren. Alles is nieuw voor Max, een nieuwe auto van 2014, allemaal knopjes, nieuwe motor, een nieuw remsysteem, een nieuw team. Hij heeft heel wat handelingen te leren.”

“We gaan nu naar Japan om goed te acclimatiseren. Er is een groot tijdverschil vandaar dat we al die richting op zijn gegaan. Ook willen we de baan te voet verkennen. We willen het toch zo goed mogelijk voorbereiden.”

Eén ding kan Jos Verstappen meegeven worden: in al die jaren karting hebben ze altijd gezorgd dat ze zich zo goed mogelijk voorbereidden op een raceseizoen of op een wedstrijd. En dat geldt in aanloop naar het Grand Prix debuut in 2015 ook zo. De vrijdagtrainingen zijn slechts om ervaring op te doen voor het nieuwe raceseizoen F1 2015 dat van start gaat in Australië!
:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145018395
Zal ik de wekker zetten op vrijdag 03:00, met de kans dat ik een groot deel van de VT zit te wachten omdat Max in de pitbox staat? * Coelho is in dubio...
pi_145018468
Ja. Hehe, uiteraard wil je dit live meemaken!
pi_145018996
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:16 schreef JohnB52 het volgende:
Ja. Hehe, uiteraard wil je dit live meemaken!
Ik kan eigenlijk niet live kijken. Moet om 6 uur van huis om te werken en 's avonds een verjaardag een zaterdag ook weer om 6 uur werken.

Dat ga ik niet trekken.

Dus ik ga gewoon werken vrijdag en neem het op zodat ik kan kijken als ik thuis kom om 15:30 :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145019963
Ik moet ook om 07:00 werken. Dan maar beetje brak!
  maandag 29 september 2014 @ 14:59:29 #11
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145020011
Dat wordt een Sky-torrentje trekken vrijdag middag :7 wekker loopt donderdag om 04.30 af, en vrijdag weer om 06.00. Gaat me toch niet lukken om wakker te blijven......
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_145020067
En dan turven hoe vaak ze Max of Verstappen zeggen?
  maandag 29 september 2014 @ 15:04:25 #13
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145020184
En morgen is Max nog jarig ook, beter verjaardagskado kan je als 17 jarige volgens mij niet wensen. *O*
pi_145020208
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:58 schreef JohnB52 het volgende:
Ik moet ook om 07:00 werken. Dan maar beetje brak!
Ja dikke neus, 's avonds moet ik naar de verjaardag van mn broertje en daags erna gaat de wekker weer om 5:20.

Je kan me wat. Ik trek dat niet meer tegenwoordig.

Vroeger toen ik nog jong was uiteraard wel, maar nu niet meer #ouwelul ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145020234
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:04 schreef SiGNe het volgende:
En morgen is Max nog jarig ook, beter verjaardagskado kan je als 17 jarige volgens mij niet wensen. *O*
Dat mochten ze mij op mn 38ste verjaardag nog cadeau doen en dan was het het tofste cadeau ooit! :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 september 2014 @ 15:05:52 #16
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_145020249
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 15:04 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ja dikke neus, 's avonds moet ik naar de verjaardag van mn broertje en daags erna gaat de wekker weer om 5:20.

Je kan me wat. Ik trek dat niet meer tegenwoordig.

Vroeger toen ik nog jong was uiteraard wel, maar nu niet meer #ouwelul ;(
:{w

Je kijkt maar.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_145020288
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 15:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

:{w

Je kijkt maar.
Opgenomen in FullHD en 's middags terug kijken.

En al het nieuws ontwijken. Dat gaat nog een opgave worden denk ik :X
Zal ook wel elk uur gewoon op het journaal op de radio zijn verwacht ik. Het is toch even niet niks _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 29 september 2014 @ 18:46:39 #18
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145027382
quote:
12s.gif Op maandag 29 september 2014 15:05 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat mochten ze mij op mn 38ste verjaardag nog cadeau doen en dan was het het tofste cadeau ooit! :D
"Ik zeg nog niet wat we gaan doen maar neem je helm mee" :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 september 2014 @ 19:03:04 #19
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_145027949
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:46 schreef SiGNe het volgende:

[..]

"Ik zeg nog niet wat we gaan doen maar neem je helm mee" :D
Naar de indoor kartbaan? :P

Oja, sowieso ooit een meet daar :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 29 september 2014 @ 19:06:46 #20
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145028102
Dikke lul, als je niet live kijkt ben je geen echte fan.

:)
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 29 september 2014 @ 19:07:34 #21
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145028142
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Naar de indoor kartbaan? :P

Oja, sowieso ooit een meet daar :o
Op visite bij de Stig
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 september 2014 @ 19:23:17 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_145028783
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:07 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Op visite bij de Stig [ afbeelding ]
Ook wel gaaf, een opname van Top Gear bijwonen :Y
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 29 september 2014 @ 19:27:29 #23
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145028976
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ook wel gaaf, een opname van Top Gear bijwonen :Y
Daar zal ie vast ook nog weleens komen denk ik.
't is nu wel een hot item, jongste F1 coureur ooit..

Vraag me af hoe ie het in de Suzuki Liana zou doen en of ie een shirt "I beat the Stig" shirt zou krijgen.

Eigenlijk best een tof idee.. Jongste F1 piloot die op de F1 board komt ^O^
Sowieso heeft Max nu al records verbroken terwijl ie nog geen race gereden heeft :D
pi_145029934
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:27 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Daar zal ie vast ook nog weleens komen denk ik.
't is nu wel een hot item, jongste F1 coureur ooit..

Vraag me af hoe ie het in de Suzuki Liana zou doen en of ie een shirt "I beat the Stig" shirt zou krijgen.

Eigenlijk best een tof idee.. Jongste F1 piloot die op de F1 board komt ^O^
Sowieso heeft Max nu al records verbroken terwijl ie nog geen race gereden heeft :D
Max vs Jos in de Suzuki.
  maandag 29 september 2014 @ 20:04:43 #25
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145030350
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:51 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Max vs Jos in de Suzuki.
Dat zou ook vet zijn.. al mogen alleen huidige coureurs meedoen.
  Moderator maandag 29 september 2014 @ 20:16:47 #26
18653 crew  D.
pi_145030758
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 13:25 schreef Geralt het volgende:
Deze ook nog maar even van het vorige topic:

[..]

:)
quote:
feetback
:+
pi_145030781
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 20:16 schreef D. het volgende:

[..]

[..]

:+
Had ik gezien. Ik ga geen teksten van andere mensen herschrijven.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator maandag 29 september 2014 @ 20:20:26 #28
18653 crew  D.
pi_145030878
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 20:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

Had ik gezien. Ik ga geen teksten van andere mensen herschrijven.

:)
Dat verwacht ik ook niet, maar vond het een grappige 'vertyping', ervan uitgaande dat de schrijver weet hoe het wel moet :P
pi_145034725
Voor iedereen die bang is dattie het misschien vergeet;

Hier is een handige site om het bij te houden wanneer het is: Klik!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 september 2014 @ 21:52:13 #30
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_145034884
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 21:48 schreef Geralt het volgende:
Voor iedereen die bang is dattie het misschien vergeet;

Hier is een handige site om het bij te houden wanneer het is: Klik!
Nou ja, veel mensen zullen voor middernacht gaan slapen en zien dus pas waarschijnlijk ergens in de ochtend "JA!", maar dan is de training met Max al voorbij.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_145034910
Owja shit. Nou dan maar gewoon de timer op F1.com in de gaten houden he :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145036658
Helmut Marko van Toro Rosso:

quote:
Q: You’ve been the driving force behind Max Verstappen’s signing with Toro Rosso for next season. What do you expect from someone so young?
HM: He is an exceptional talent that comes along only once in decades…

Q: Can you compare him to anyone?
HM: Most likely Ayrton Senna. And in such a case you must not look at his age. He has been talking with people who are experts when it comes to the development of youngsters and they all say that (in terms of) his mind he is more like 22 than 16. And regarding his skills behind the steering wheel, he has been racing since he was four years old - professionally. So we expect him to be competitive from the first race. We are not playing the lottery - we know what we are doing. And success proves us right.

Q: How will you work with him? Might he need a lot more attention than somebody slightly older?
HM: As I said: mentally he is past 20 years old! And yes, we work with him intensively. He will do some Friday runs. Not long ago he did a 400 km test in Italy, he’s in the simulator whenever possible and he’s working on his physique and psychology with top experts. Yes, some things became visible that we will have to address for the 2015 season. Having said that, he is getting the perfect ‘schooling’ before he gets on the grid.
Even Max vergelijken met Senna :D
  maandag 29 september 2014 @ 23:01:05 #33
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145037949
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 21:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, veel mensen zullen voor middernacht gaan slapen en zien dus pas waarschijnlijk ergens in de ochtend "JA!", maar dan is de training met Max al voorbij.
Je moet ook rekening houden met het tijdverchil, je moet dus www.ishetalvrijdag.jp hebben. :Y
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 september 2014 @ 23:26:17 #34
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_145038980
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:01 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Je moet ook rekening houden met het tijdverchil, je moet dus www.ishetalvrijdag.jp hebben. :Y
Deze webpagina is niet beschikbaar

Gaat ie het vrijdag op eens doen? :+
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 29 september 2014 @ 23:28:29 #35
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145039071
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 23:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Deze webpagina is niet beschikbaar

Gaat ie het vrijdag op eens doen? :+
www.それはすでに金曜日です.jp natuurlijk.. stom.. in Japan spreken ze natuurlijk geen Nederlands 8)7
pi_145040601
Verslag Autoweek College met Max en Jos Verstappen

Afgelopen vrijdag was ik uitgenodigd bij het Autoweek College met Max en Jos Verstappen. Eigenlijk was het alleen met Max want Jos was verhinderd vanwege een andere afspraak in de buurt. Hij was wel aanwezig voor een kartheat met zijn zoon.

De ontvangst in de Kartfabrique in Utrecht begon met, hoe kan het ook anders, een Red Bull, die al bij de deur uitgedeeld werd door een aantal dames. Na enige tijd wachten mochten we de zaal in waar het vraaggesprek met Max gehouden werd. Dit duurde zo'n 5 kwartier, waarin Autoweek redacteur Sandor van Es, Max de hemd van het lijf vroeg. Tijdens het vraaggesprek kwam hij heel professioneel en volwassen over.


Tussendoor werden er enkele video's getoond, waaronder Max in zijn jonge jaren op de kart, VKV City Racing, een overzicht van zijn F3 races en de F1 test op Adria. Ook waren er enkele vragenrondes vanuit het publiek.

Om te beginnen werd hem gevraagd naar de test afgelopen woensdag met de Formule Renault 3.5, waarop Max zei dat dit puur was om zoveel mogelijk rondjes te rijden, om ervaring op te doen. Hij had die dag bijna 400 km gereden. Verder zei hij dat hij (nu afgelopen) zondag op weg ging naar Japan. En hij kijkt niet op tegen de andere coureurs zoals Vettel en Alonso met wie hij dan samen rijdt. "Op het circuit denk ik daar niet aan. Dan is iedereen gelijk. En leeftijd is niet het probleem zolang je je maar goed voorbereid."

Over de vergelijking met Senna door Helmut Marko zei hij: "Een hele eer maar ik kom pas net kijken. Senna is Senna en ik ben ik. Iedereen is zichzelf en is vergelijken met een ander moeilijk."

Op de vraag wie gaat er als eerste van het gas af gaat, Max of Jos? zei Max:
“Ik denk allebei niet. Ik ken mijn vader en mezelf en dat gaat niet goed komen in die eerste bocht. Ik wil natuurlijk niet van mijn vader verliezen, dus waarschijnlijk zou geen van beiden van het gas af gaan!”

Jos heeft Max nooit gepushed om te gaan karten. Het was eerder omgekeerd. Toen Max iemand op een kart zag die een jaar jonger was dan hij, zeurde hij bij zijn vader om een kart. Die wilde dat nog niet, maar pas vanaf 6 jaar. Na een half jaar zeuren kreeg hij het eindelijk voor elkaar dat hij mocht gaan karten. Vervolgens won hij zo ongeveer alles tot aan 2008 toen hij pas een race verloor. Hij vindt niet dat hij wat gemist heeft in zijn jeugd, maar heeft doelbewust dingen opzij gezet voor het racen. En dat werpt nu zijn vruchten af.

Over de contacten met Red Bull, Mercedes en McLaren zei hij. "Het gevoel met Red Bull was meteen goed. Die contacten dateren ook al vanaf 2010. Het feit dat hij meteen in 2015 in de F1 kon gaan racen was niet doorslaggevend maar speelde natuurlijk wel mee. Als je de kans krijgt moet je die meteen pakken.". Hij was zelf ook meestal bij de gesprekken aanwezig.

Zijn favoriete coureur is Alonso, omdat die het verschil maakt en een team rond zich opbouwt. Zijn favoriete circuit is Spa. Op de vraag of hij meteen vol gas door Eau Rouge zou gaan antwoordde Max: "De eerste ronde zou hij nog rustig aan doen, maar in de tweede ronde gelijk vol gas."

De keuze voor de Formule 3 en bijvoorbeeld niet de FR 2.0 was omdat hij vond dat hij in de F3 meer het verschil kon maken dan in de FR 2.0.
Over zijn overwinning in de regen op de Norisring zei hij nog dat hij tijdens de race naar de wc moest en dus maar zo snel mogelijk naar de finish reed, zodat hij naar de wc kon. Achteraf gezien had hij beter vierde kunnen worden, want nu moest hij eerst nog naar het podium en moest hij zijn plas nog langer ophouden.

Zijn sterkste punt noemde hij "Altijd rustig blijven". Ook wat betreft media aandacht maakt hij zich niet druk. Hij ziet het wel, maar denkt er niet teveel aan.

Van Red Bull heeft hij oefeningen gekregen om zijn bovenlichaam en nek te versterken. Die moet hij twee uur per dag doen. Maar van de inspanningen van de Formule 1 test op Adria had hij niet veel last. Dat vond hij erg meevallen.

Circuits en helmen die hem voorgeschoteld worden herkent hij feilloos en ook de knopjes op een F1 stuurwiel kan hij allemaal benoemen waarvoor ze dienen.

Zijn seizoen volgend jaar is geslaagd als hij voor Kvyat kan blijven en tien a twintig punten kan pakken.

Op de vraag wat hij anders zou doen dan zijn vader zei hij "geen fouten maken en zoveel mogelijk races uit te rijden."

Aan het eind van de vragensessie kreeg Max nog een schilderij "Superheld" aangeboden van ontwerper, kunstenaar en F1 fan Andries van Overbeeke. Over het schilderij zei hij: “Je bent niet de nieuwe Senna. Je bent geen superheld. Je bent ook niet dit logo. Er is maar één iemand die achter het stuur van jouw leven zit en die bepaalt wie jij bent. Dat is je echte superheld.”

Na de vragensessie ging Max nog een paar heats karten. Eerst tegen de maker van het schilderij en later nog tegen zijn vader die eindelijk gearriveerd was.



Tenslotte was er nog een foto- en handtekeningensessie


Er werden nog veel meer vragen gesteld, maar ik heb het bij de leukste en interessantste vragen gehouden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 september 2014 @ 00:25:15 #37
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_145040767
Leuk zeg :)

Wie is trouwens die dame op de laatste foto? Al denk ik wel een vermoeden te hebben :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_145040828
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:25 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk zeg :)

Wie is trouwens die dame op de laatste foto? Al denk ik wel een vermoeden te hebben :P
Weet ik niet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 september 2014 @ 00:33:09 #39
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_145040941
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:28 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Weet ik niet.
Volgens mij een medewerkster van Red Bull Nederland
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_145040997
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:33 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Volgens mij een medewerkster van Red Bull Nederland
Zou best kunnen. Er liepen wel wat Red Bull dames rond.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 30 september 2014 @ 01:01:25 #41
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145041504
Leuk verslag sasquatsch. Ik ben het met Max eens dat rustig blijven zijn belangrijkste kracht lijkt te zijn, tot nu toe heb ik hem zich nog nooit ergens druk over zien maken :D.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_145043093
Niemand die even gevraagd waar zijn Red Bull / Jumbo pet te koop is? :P
pi_145043279
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:25 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk zeg :)

Wie is trouwens die dame op de laatste foto? Al denk ik wel een vermoeden te hebben :P
Jij kent de dames die in Nederland bij Red Bull werken allemaal van de achterkant? :o

Slet!!! :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 30 september 2014 @ 08:18:59 #44
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_145043350
PSM heeft zijn prioriteiten duidelijk op orde :D ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 september 2014 @ 10:06:53 #45
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_145045420
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:12 schreef Geralt het volgende:

[..]

Jij kent de dames die in Nederland bij Red Bull werken allemaal van de achterkant? :o

Slet!!! :P
Ken er toevallig een paar van een evenement eerder dit jaar ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_145045481
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:06 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ken er toevallig een paar van een evenement eerder dit jaar ;)
Een paar nog wel? Tegelijkertijd? :o :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 september 2014 @ 10:14:01 #47
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_145045637
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

Een paar nog wel? Tegelijkertijd? :o :D
Dan bedoel ik dus niet de promodames, maar organisatoren van de evenementen ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_145046198
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:14 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dan bedoel ik dus niet de pornodames, maar organisatoren van de evenementen ;)
Ow zeg dat dan!!! B-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 september 2014 @ 10:36:17 #49
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_145046253
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:34 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ow zeg dat dan!!! B-)
Waar je hart vol van is ... _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_145046955
:')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_145047521
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:18 schreef sasquatsch het volgende:
Verslag Autoweek College met Max en Jos Verstappen

Afgelopen vrijdag was ik uitgenodigd bij het Autoweek College met Max en Jos Verstappen. Eigenlijk was het alleen met Max want Jos was verhinderd vanwege een andere afspraak in de buurt. Hij was wel aanwezig voor een kartheat met zijn zoon.

De ontvangst in de Kartfabrique in Utrecht begon met, hoe kan het ook anders, een Red Bull, die al bij de deur uitgedeeld werd door een aantal dames. Na enige tijd wachten mochten we de zaal in waar het vraaggesprek met Max gehouden werd. Dit duurde zo'n 5 kwartier, waarin Autoweek redacteur Sandor van Es, Max de hemd van het lijf vroeg. Tijdens het vraaggesprek kwam hij heel professioneel en volwassen over.
[ afbeelding ]

Tussendoor werden er enkele video's getoond, waaronder Max in zijn jonge jaren op de kart, VKV City Racing, een overzicht van zijn F3 races en de F1 test op Adria. Ook waren er enkele vragenrondes vanuit het publiek.

Om te beginnen werd hem gevraagd naar de test afgelopen woensdag met de Formule Renault 3.5, waarop Max zei dat dit puur was om zoveel mogelijk rondjes te rijden, om ervaring op te doen. Hij had die dag bijna 400 km gereden. Verder zei hij dat hij (nu afgelopen) zondag op weg ging naar Japan. En hij kijkt niet op tegen de andere coureurs zoals Vettel en Alonso met wie hij dan samen rijdt. "Op het circuit denk ik daar niet aan. Dan is iedereen gelijk. En leeftijd is niet het probleem zolang je je maar goed voorbereid."

Over de vergelijking met Senna door Helmut Marko zei hij: "Een hele eer maar ik kom pas net kijken. Senna is Senna en ik ben ik. Iedereen is zichzelf en is vergelijken met een ander moeilijk."

Op de vraag wie gaat er als eerste van het gas af gaat, Max of Jos? zei Max:
“Ik denk allebei niet. Ik ken mijn vader en mezelf en dat gaat niet goed komen in die eerste bocht. Ik wil natuurlijk niet van mijn vader verliezen, dus waarschijnlijk zou geen van beiden van het gas af gaan!”

Jos heeft Max nooit gepushed om te gaan karten. Het was eerder omgekeerd. Toen Max iemand op een kart zag die een jaar jonger was dan hij, zeurde hij bij zijn vader om een kart. Die wilde dat nog niet, maar pas vanaf 6 jaar. Na een half jaar zeuren kreeg hij het eindelijk voor elkaar dat hij mocht gaan karten. Vervolgens won hij zo ongeveer alles tot aan 2008 toen hij pas een race verloor. Hij vindt niet dat hij wat gemist heeft in zijn jeugd, maar heeft doelbewust dingen opzij gezet voor het racen. En dat werpt nu zijn vruchten af.

Over de contacten met Red Bull, Mercedes en McLaren zei hij. "Het gevoel met Red Bull was meteen goed. Die contacten dateren ook al vanaf 2010. Het feit dat hij meteen in 2015 in de F1 kon gaan racen was niet doorslaggevend maar speelde natuurlijk wel mee. Als je de kans krijgt moet je die meteen pakken.". Hij was zelf ook meestal bij de gesprekken aanwezig.

Zijn favoriete coureur is Alonso, omdat die het verschil maakt en een team rond zich opbouwt. Zijn favoriete circuit is Spa. Op de vraag of hij meteen vol gas door Eau Rouge zou gaan antwoordde Max: "De eerste ronde zou hij nog rustig aan doen, maar in de tweede ronde gelijk vol gas."

De keuze voor de Formule 3 en bijvoorbeeld niet de FR 2.0 was omdat hij vond dat hij in de F3 meer het verschil kon maken dan in de FR 2.0.
Over zijn overwinning in de regen op de Norisring zei hij nog dat hij tijdens de race naar de wc moest en dus maar zo snel mogelijk naar de finish reed, zodat hij naar de wc kon. Achteraf gezien had hij beter vierde kunnen worden, want nu moest hij eerst nog naar het podium en moest hij zijn plas nog langer ophouden.

Zijn sterkste punt noemde hij "Altijd rustig blijven". Ook wat betreft media aandacht maakt hij zich niet druk. Hij ziet het wel, maar denkt er niet teveel aan.

Van Red Bull heeft hij oefeningen gekregen om zijn bovenlichaam en nek te versterken. Die moet hij twee uur per dag doen. Maar van de inspanningen van de Formule 1 test op Adria had hij niet veel last. Dat vond hij erg meevallen.

Circuits en helmen die hem voorgeschoteld worden herkent hij feilloos en ook de knopjes op een F1 stuurwiel kan hij allemaal benoemen waarvoor ze dienen.

Zijn seizoen volgend jaar is geslaagd als hij voor Kvyat kan blijven en tien a twintig punten kan pakken.

Op de vraag wat hij anders zou doen dan zijn vader zei hij "geen fouten maken en zoveel mogelijk races uit te rijden."

Aan het eind van de vragensessie kreeg Max nog een schilderij "Superheld" aangeboden van ontwerper, kunstenaar en F1 fan Andries van Overbeeke. Over het schilderij zei hij: “Je bent niet de nieuwe Senna. Je bent geen superheld. Je bent ook niet dit logo. Er is maar één iemand die achter het stuur van jouw leven zit en die bepaalt wie jij bent. Dat is je echte superheld.”
[ afbeelding ]
Na de vragensessie ging Max nog een paar heats karten. Eerst tegen de maker van het schilderij en later nog tegen zijn vader die eindelijk gearriveerd was.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Tenslotte was er nog een foto- en handtekeningensessie
[ afbeelding ]

Er werden nog veel meer vragen gesteld, maar ik heb het bij de leukste en interessantste vragen gehouden.
Leuk verslag. ^O^
pi_145055926

2 korte filmpjes van de test in Adria door Toro Rosso op Youtube gezet een paar uur geleden :)

Jammer dat er niet meer beelden zijn inmiddels. En tijden had ik ook wel willen zien. ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145059464
Tijden kan je vrijdagochtend live zien op tv, maar alleen voor de die hard f1 fans natuurlijk :-P
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:06:22 #55
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145066152
En toch heb ik er vertrouwen in, Max en Jos gaan de baan ook te voet verkennen (hebben dat misschien al gedaan zelfs), zoals het hoort voor een F1 piloot.
Ik gok dat Max Suzuka ook flink in de simulator heeft getraind en Jos zal natuurlijk ook wel wat over zijn ervaringen met de baan vertellen.
pi_145066465
Trackwalk is op donderdag.
pi_145066595
quote:
Het kan, maar kan ook niet zo zijn...volgens Sir Jacky Stewart was Jan Magnussen ook de nieuwe Senna.
pi_145066658
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:06 schreef SiGNe het volgende:
En toch heb ik er vertrouwen in, Max en Jos gaan de baan ook te voet verkennen (hebben dat misschien al gedaan zelfs), zoals het hoort voor een F1 piloot.
Ik gok dat Max Suzuka ook flink in de simulator heeft getraind en Jos zal natuurlijk ook wel wat over zijn ervaringen met de baan vertellen.
Max heeft zeker al in de Red Bull simulator gezeten op Suzuka :)

En ze gaan de baan verkennen ja. Dat doen ze allemaal.

Waar heb je vertrouwen in precies? Ik denk dat het hopen op een snelle tijd, zoals Jos zelf ook al aangaf, niet reeel is. Laat hem gewoon rondjes rijden en zijn testprogramma afwerken van Toro Rosso.

Misschien dat ie een beetje een wat sneller rondje eruit kan peuren tegen het einde, maar dat is niet de insteek. Niet van Jos, niet van Max en niet van Toro Rosso. De insteek is vertrouwd raken met die wagen en kilometers maken. Dat op de allereerste plaats. En niet teveel risico nemen. Als er dan nog tijd over is voor een snelle ronde prima; maar we moeten ons echt niet gek maken door te denken dat ie wel eventjes een top 10 tijd neer gaat zetten hoor.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:22:35 #59
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145066951
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:16 schreef Geralt het volgende:

[..]

Max heeft zeker al in de Red Bull simulator gezeten op Suzuka :)

En ze gaan de baan verkennen ja. Dat doen ze allemaal.

Waar heb je vertrouwen in precies? Ik denk dat het hopen op een snelle tijd, zoals Jos zelf ook al aangaf, niet reeel is. Laat hem gewoon rondjes rijden en zijn testprogramma afwerken van Toro Rosso.

Misschien dat ie een beetje een wat sneller rondje eruit kan peuren tegen het einde, maar dat is niet de insteek. Niet van Jos, niet van Max en niet van Toro Rosso. De insteek is vertrouwd raken met die wagen en kilometers maken. Dat op de allereerste plaats. En niet teveel risico nemen. Als er dan nog tijd over is voor een snelle ronde prima; maar we moeten ons echt niet gek maken door te denken dat ie wel eventjes een top 10 tijd neer gaat zetten hoor.

:)
Ik heb er vertrouwen in dat ie geen fouten maakt en ook niet in de vangrails zal eindigen.
Het zal alleen wel wennen voor 'm worden om niet de enige op de baan te zijn en dat ie sneller verkeer dus ook in de gaten moet houden.

En ik hoop natuurlijk dat ie ook meteen een redelijke tijd neer kan zetten, sneller dan de Caterhams en liefst ook sneller dan de Loti (meervoud van Lotus ;) ) en de Marussia's... ook al is dat z'n taak niet vrijdag.
pi_145067116
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:22 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb er vertrouwen in dat ie geen fouten maakt en ook niet in de vangrails zal eindigen.
Dat hoop ik ook.

Het kan enorm goed uitpakken dattie komend jaar instapt en het kan enorm in zn nadeel werken.

Zaak is om zeker in het begin gewoon rustig aan te doen en zorgen dat ie geen verwijtbare fouten maakt. Als ie dat wel doet dan wordt al vlug geroepen door jan en alleman ZIE JE WEL TE JONG ONGESCHIKT EXIT NEXT!!!

Gewoon rustig beginnen en komend jaar zorgen dat ie na de zomerstop redelijk on par zit qua snelheid aan Kvyat. Dan heeft ie het al heel heel heel goed gedaan denk ik zo :)

Echt spannend. Voor mij mocht het nu vrijdagochtend 3 uur zijn en dan daarna meteen de start in Melbourne. God dat is nog ver weg zeg :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145067179
En dan ook nog eens het silly season wat nog los moet barsten natuurlijk.

_O_ Spannende tijden _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:32:20 #62
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145067384
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook.

Het kan enorm goed uitpakken dattie komend jaar instapt en het kan enorm in zn nadeel werken.

Zaak is om zeker in het begin gewoon rustig aan te doen en zorgen dat ie geen verwijtbare fouten maakt. Als ie dat wel doet dan wordt al vlug geroepen door jan en alleman ZIE JE WEL TE JONG ONGESCHIKT EXIT NEXT!!!

Gewoon rustig beginnen en komend jaar zorgen dat ie na de zomerstop redelijk on par zit qua snelheid aan Kvyat. Dan heeft ie het al heel heel heel goed gedaan denk ik zo :)

Echt spannend. Voor mij mocht het nu vrijdagochtend 3 uur zijn en dan daarna meteen de start in Melbourne. God dat is nog ver weg zeg :(
als je het verhaal van Sasquatsch leest dan zit dat wel goed. Max zegt daar ook dat het eerste jaar rustig aan gedaan kan worden.
Al hoopt ie dan wel 10-20 punten te halen en ook sneller dan Kvyat maar da's ambitie die je niet moet tegenhouden
pi_145068821
Inderdaad, gewoon rondjes maken en niet op 6 seconden van de een na laatste zelf de laatste plek bezetten. Dus ondanks dat er geen topronde gereden hoeft te worden gewoon laten zien dat je niet onder hoeft te doen voor anderen. Al zit hij maar op de tijd van de Marussias, dan is dat met bovengenoemde insteek meer dan voldoende.
pi_145081023
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:15 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Het kan, maar kan ook niet zo zijn...volgens Sir Jacky Stewart was Jan Magnussen ook de nieuwe Senna.
Na het debacle in 1998 moet ik die Stewart echt niet meer.
Ik vergeet nooit meer hoe hij Jos aan het afbranden was, dat hij gewoon niet snel genoeg was.
Terwijl het wel duidelijk was dat Barrichello het betere spul kreeg. :r
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:13:12 #65
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_145082210
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:27 schreef Geralt het volgende:
En dan ook nog eens het silly season wat nog los moet barsten natuurlijk.

_O_ Spannende tijden _O_
Het is te hopen dat Alonso naar een ander team gaat en Button plaats moet maken voor een andere coureur. Met twee vrije zitjes bij twee topteams zal de stoelendans wel echt spannend worden dit jaar :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_145087650
quote:
Max heeft eerste ronde op Suzuka erop zitten

Max Verstappen is tijdig naar Suzuka afgereisd om ter plekke te acclimatiseren en aan het tijdsverschil te wennen. In het land van de reizende zon zal de sinds gisteren 17-jarige Nederlander aanstaande vrijdag de eerste vrije training van de Grand Prix van Japan rijden. Het is zijn eerste optreden in de STR9, de 2014-versie van de Scuderia Toro Rosso, die startnummer 38 zal dragen.

De woensdag werd door Max gebruikt om te sporten en met het Toro Rosso team te overleggen. Inmiddels heeft Verstappen junior ook al zijn eerste meters op Suzuka gemaakt, al was dat te voet, toen hij een trackwalk heeft gedaan.

“Suzuka is echt een mooi circuit”, aldus Max. “Het is een heel interessante baan, maar zeker niet de gemakkelijkste om op te beginnen. Mijn doel is om ervaring op te doen, ik ben niet op Suzuka om ronderecords te verbreken. Ik kijk erg uit naar vrijdag.”

Vader Jos vult aan: “Scuderia Toro Rosso heeft alle vertrouwen in Max, net als ikzelf. Als ik bij Toro Rosso zie hoe goed alles is geregeld en perfect is voorbereid, dan is dat echt top, enorm professioneel. Max zit heel goed bij dit team en Red Bull. Nu is het aan Max om hard te werken en zijn kunsten te vertonen, maar daar heb ik echt vertrouwen in. Ik ben echt blij dat we de stap naar Formule 1 genomen hebben en nu bij Toro Rosso zitten.”

De trackwalk werd met zes personen gedaan, waaronder Xevi Pujolar, de nieuwe race-engineer van Max, en een techneut van motorleverancier Renault. Jos: “Ten opzichte van de Formule 3 is ook dat wennen voor Max. Het is een goede leerschool en goed om er nu al bij te zijn en wegwijs te worden in het wereldje. Max is er heel relaxed onder, zoals we hem altijd al kennen.”
Donderdag wordt nogmaals een trackwalk gedaan, waarna het echte werk op vrijdag om 3.00 uur Nederlandse tijd begint. Max mag dan anderhalf uur in de STR9 aan de slag.


Zonder zn pa erbij. Wellicht bewust zo gedaan gok ik. Hij moet het straks ook zelf doen allemaal.

*O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145087692
Ik denk dat donderdag Jos er wel bij is om her en der wat tips nog te geven wellicht. Misschien ook niet. Geen idee.

Man ik vind het alleen al prachtig om Jos weer op de circuits te zien; al liep ie elke GP mee zonder dat zn zoon mee reed vond ik het al tof _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145087833
Max schijnt met nr 38 te gaan rijden volgens ingewijden.

Althans volgens V-Twin en ShiftUp op het verstappenforum. Wie dat zijn geen idee, maar ShiftUp heeft daar al vaak dingen als eerste verteld en bij het juiste eind gehad. Die zit er denk ik tamelijk kort op.

We zullen zien :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145087855
Ben echt benieuwd naar wat hij gaat rijden t.o.v. andere rijders.
U MAD?
pi_145087884
http://www.autoweek.nl/video/4245/autoweek-college-max-verstappen

Filmpje van Autoweek College van vorige week :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:21:37 #71
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_145089194
quote:
3s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:44 schreef Geralt het volgende:
Max schijnt met nr 38 te gaan rijden volgens ingewijden.

Althans volgens V-Twin en ShiftUp op het verstappenforum. Wie dat zijn geen idee, maar ShiftUp heeft daar al vaak dingen als eerste verteld en bij het juiste eind gehad. Die zit er denk ik tamelijk kort op.

We zullen zien :)
Ah jammer, ik had gehoopt dat hij met 97 zou gaan rijden. Zijn geboortejaar als een fuck you naar de criticasters :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_145089246
Is geen officieel bericht he; gewoon iemand die dat nummer riep en ShiftUp die daar bevestigend op reageerde.

Die zit er wel kort op hoor, want die heeft een hoop inside info valt me de laatste tijd op. Info die nog niet gelekt is naar de mainstream media in elk geval.

Misschien is het Jos zelf wel, wie weet :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145089696
Ik denk niet dat Jos erbij is, Jos zei zelf laatst ergens dat hij in dat opzicht zich ook wat op de achtergrond houdt, omdat hij het zelf vervelend vond dat z'n pa ook op z'n lippen zat toen hij zelf net in de F1 zat. En omdat ie vertrouwen had dat Max het toch wel alleen kon. Zo ging het iig wel toen Max een tijdje terug z'n eerste persconferentie achtig iets had gegeven.
pi_145092857
Jos zit wel in Japan nu had ik begrepen hoor :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 1 oktober 2014 @ 17:39:27 #75
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145097884
Jup, Max zou in elk geval een trackwalk doen met z'n vader
pi_145099640
Had ergens gelezen dat ie vandaag al een trackwalk had gedaan?

Staat dat niet op Verstappen.nl?
pi_145099741
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:34 schreef JohnB52 het volgende:
Had ergens gelezen dat ie vandaag al een trackwalk had gedaan?

Staat dat niet op Verstappen.nl?
Zie een aantal posts hierboven.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_145122529
Eerstje kiekjes vanuit Japan:





















*O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145122538
en inderdaad met nummer 38 :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145122645










*O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145122754
quote:
Suzuka: The Formula One establishment is nervously watching to see how Max Verstappen -- too young to drive a car on his home Dutch roads -- handles a 300 kilometres (185 miles) an hour beast on the legendary Suzuka track on Friday.

Some worry that, at 17, the son of Formula One veteran Jos Verstappen, is taking a risk at a tender age. Others are concerned though about how big a star the precocious talent is going to become.

The impact will start as soon as the young Verstappen climbs into a Toro Rosso car to be let loose at Suzuka for a historic session of free practice before Sunday's Japanese Grand Prix.
En terecht! :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145122887
http://verstappen.nl/?locatie=album&id=158#6454

Foto's worden nog aangevuld as we speak :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145122934
Zou Joske nog langs gaan bij Button en Alonso om te praten over die goede oude tijd?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_145122977
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:44 schreef Beach het volgende:
Zou Joske nog langs gaan bij Button en Alonso om te praten over die goede oude tijd?
Ik denk dat die nog wel een babbeltje maken als ze elkaar treffen daar :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145123019
Ik vraag me toch af wie die ShiftUp op het Verstappen.nl forum is. Dat startnummer 38 had hij dus ook weer goed.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145123203
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:34 schreef JohnB52 het volgende:
Had ergens gelezen dat ie vandaag al een trackwalk had gedaan?

Staat dat niet op Verstappen.nl?
Trackwalk van vandaag is letterlijk in het water gevallen door de regen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 2 oktober 2014 @ 13:03:34 #87
433518 Koempel020
Waar is dat feestje?
pi_145123485
quote:
7s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:47 schreef Geralt het volgende:
Ik vraag me toch af wie die ShiftUp op het Verstappen.nl forum is. Dat startnummer 38 had hij dus ook weer goed.

:)
Misschien iemand met inside informatie of gewoon iemand die vaak goed gokt?
pi_145123557
quote:
99s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 13:03 schreef Koempel020 het volgende:

[..]

Misschien iemand met inside informatie of gewoon iemand die vaak goed gokt?
Die heeft inside info. Dat is iemand die erg kort op het vuur zit. Met gokken kan je dat allemaal niet goed gokken :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145123884
ik gok op een crash vannacht
pi_145123931
quote:
7s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 13:16 schreef byah het volgende:
ik gok op een crash vannacht
Uiteraard. Maldonado rijdt ook he :Y)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 2 oktober 2014 @ 13:21:18 #91
433518 Koempel020
Waar is dat feestje?
pi_145124058
quote:
7s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 13:05 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die heeft inside info. Dat is iemand die erg kort op het vuur zit. Met gokken kan je dat allemaal niet goed gokken :)
Denk het ook :D
  donderdag 2 oktober 2014 @ 13:23:41 #92
433518 Koempel020
Waar is dat feestje?
pi_145124127
Wel een mooie helm btw, beter dan de standaard red bull helm die onder andere Klien had
  donderdag 2 oktober 2014 @ 13:24:19 #93
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_145124154
En die 38 is omdat?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_145124293
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 13:24 schreef nils7 het volgende:
En die 38 is omdat?
Hij is geboren op 38 januari
pi_145124472
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 13:24 schreef nils7 het volgende:
En die 38 is omdat?
Ik denk omdat ie voor dat nummer gekozen heeft. :7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 2 oktober 2014 @ 13:42:39 #96
433518 Koempel020
Waar is dat feestje?
pi_145124659
quote:
6s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 13:35 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk omdat ie voor dat nummer gekozen heeft. :7
Ik zou eerder verwachten omdat 38 het aantal keer is dat hij een ander nummer heeft gekozen :P
pi_145124712
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 13:29 schreef HamburgerHenk het volgende:

[..]

Hij is geboren op 38 januari
_O-
pi_145125011
Of pa heeft 38 keer de grindbak opgezocht.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_145125081
Per seizoen.
pi_145125382
Uit de donderdag persco:

quote:
Q: (Ben Edwards – BBC TV Sport)
Just a quick question for everybody following on the Max Verstappen question: what was the most powerful car/engine that you drove when you were 17 years old?

Jenson Button:
I'm trying to think. It was a long time ago now. At 17, I will still be racing in karts, I was racing in – as it was then – Formula Super A. I'd driven three Formula Ford cars before that, when I was 14 so 30 horsepower, I guess.

Kamui Kobayashi:
I think I did Formula Renault but I think that's it, and I don't remember how much horsepower.

Sebastian Vettel:
I think I did a test, when I was 17, in ChampCar in America so around 750 horsepower.

Nico Hulkenberg:
Same as Jenson, karts.

Jules Bianchi:
Yeah, I was racing go-karts. I think I did a test in Formula Renault, so 180 horsepower.

Romain Grosjean:
Technically, in horsepower, I think it was my mother's Subaru. On a race track, for the record.
:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 2 oktober 2014 @ 14:10:23 #101
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_145125489
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 13:29 schreef HamburgerHenk het volgende:

[..]

Hij is geboren op 38 januari
oh tegelijk met mijn moeder, gezellig!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  donderdag 2 oktober 2014 @ 14:10:59 #102
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_145125504
quote:
14s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:06 schreef Geralt het volgende:
Uit de donderdag persco:

[..]

:)
Mama Grosjean :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 oktober 2014 @ 14:11:26 #103
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_145125523
quote:
14s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:06 schreef Geralt het volgende:
Romain Grosjean:
Technically, in horsepower, I think it was my mother's Subaru. On a race track, for the record.
:D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 oktober 2014 @ 20:07:52 #104
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145137009

Scudelia _O-

Vraag me af waarom Max voor 38 heeft gekozen, 16 was ook nog vrij en Max was 16 toen ie z'n contract kreeg.
pi_145137237
quote:
3s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mama Grosjean :D
MILF.
pi_145137470
Vraagje fokkers, ik kan vannacht helaas de eerste meters van Verstappen in de F1 niet live meemaken want werk en vroeg op. Mijn decoder is ook helaas naar de ......, hoe kan ik dan toch morgen de training terug kijken?

Iemand tips? Graag dm of hier!
pi_145137605
Interview Max met Sky Sports in Japan
pi_145137766
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 20:29 schreef alwaysonhold het volgende:
Interview Max met Sky Sports in Japan
Max Relaxed
pi_145139043
Hoe laat onze tijd begint het festijn? ben morgen toch vrij dus misschien werp ik er nog wel een blik op deze historische kennismakingsrondjes.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 oktober 2014 @ 22:13:06 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_145139061
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:12 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoe laat onze tijd begint het festijn? ben morgen toch vrij dus misschien werp ik er nog wel een blik op deze historische kennismakingsrondjes.
3 uur. Ik ben er iig bij :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_145139081
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

3 uur. Ik ben er iig bij :)
bedankt!
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 oktober 2014 @ 23:01:50 #112
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_145141326
De bookmakers geven Max even veel kans op de snelste tijd als Kvyat :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 oktober 2014 @ 23:10:55 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_145141689
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 23:01 schreef heywoodu het volgende:
De bookmakers geven Max even veel kans op de snelste tijd als Kvyat :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 Euro op Bianchi, Chilton en Kobayashi :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_145142016
Crosspost van een post in het F1 topic van mij:

quote:
A three driver weekend

October 2, 2014
It's a situation we are well used to at Scuderia Toro Rosso, in our role as the final step on the ladder for the Red Bull Junior Driver programme, namely running three drivers at a Grand Prix weekend. Last year, Daniil Kvyat joined us for the last few races of the year and this time, it's Max Verstappen, who will be the Russian's team-mate in 2015, who gets to experience the role of an FP1 driver.

Tomorrow, the Dutchman, who as Sebastian Vettel mentioned in today's FIA conference, isn't old enough to drive himself to the circuit, will take over Jean-Eric Vergne's STR9 for the first free practice session for the Japanese Grand Prix. There will be no pressure from the team for the seventeen year old to chase lap times, instead he will be expected to enjoy the experience.

Max has had a busy time preparing for his F1 weekend debut, including taking the FIA neurometric test, which all drivers have to provide, in order to establish a baseline of their brain activity that the medical team can refer to. He also has to do the extraction test, where he will need to prove he can get himself out of the STR9 cockpit within 5 seconds, refitting the steering wheel within a total of 10. Max and his engineers walked the track on Wednesday and he will be doing it again later today, Thursday. "It's a truly beautiful track," he said after seeing it at first hand for the first time. It looks interesting and it's certainly not the easiest track to begin at. However, I didn't travel to Suzuka to break lap records but to gain as much experience as I can. So I'm looking forward to Friday."

Verstappen is not planning to stick around much after his 90 minutes of driving: he is flying back to Europe on Saturday as he has to take part in an F3 test at Imola early next week, followed by a race at the Italian track next weekend.

He will also fit in another F3 race at Hockenheim before flying out to Austin, for his second taste of the world of Formula 1 at the Circuit of the Americas.

Bron: www.scuderiatororosso.com
Bevestigd voor Austin dus lijkt me _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 2 oktober 2014 @ 23:30:13 #115
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_145142450
Wat zal de snelheid van de F3 tegenvallen na vandaag... Volgens mij overeenkomstig met een hele rit op de snelweg en dan ineens terug naar 50 moeten in een dorp. Dan lijkt het ook niet vooruit te branden...
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 00:53:20 #116
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_145144804
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:12 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoe laat onze tijd begint het festijn? ben morgen toch vrij dus misschien werp ik er nog wel een blik op deze historische kennismakingsrondjes.
Waar kan ik het bekijken?
pi_145144876
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 00:53 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Waar kan ik het bekijken?
google: formula 1 free practice live stream

bovenste

er is nu al een uitzending over F1 bezig (engels)
pi_145145291
BBC is het ook gewoon op te bekijken. Ik wil Max nog wel in actie zien straks :) .
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 01:42:16 #119
312039 K_uit_h
Kinderpindakaas!
pi_145145311
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 01:39 schreef MoriniStylr het volgende:
BBC is het ook gewoon op te bekijken. Ik wil Max nog wel in actie zien straks :) .
Wow helemaal niet gezien! Bedankt :) .
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 01:51:37 #120
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145145356
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 20:32 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Max Relaxed
Ik vind 'm op foto's ook behoorlijk nuchter overkomen, gefocussed maar toch ook weer redelijk ontspannen, goed teken.

Nog een uurtje trouwens ^O^
ik ben in geen tijden meer zo enthousiast geweest voor de F1 en al zeker niet voor een vrije training :D
pi_145145412
Toch maar even wakker blijven, dit is toch wel het begin van een eventueel nieuw tijdperk ;)
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 02:06:57 #122
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145145429
sportgeschiedenis in de maak, sowieso!

FIA is inmiddels al aan het kijken of ze de regels voor de superlicentie kunnen verscherpen dus grote kans dat Max de jongste F1 coureur ooit blijft.. tot in het einde der dagen!
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 02:52:43 #123
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_145145589
Zo, even de eerste rondjes van Max in een officieel F1 weekeinde meepakken en dan plat. De resultaten zie ik morgen wel.

* Pagan hoopt stilletjes op een voedselvergiftiging door sushi voor JEV,
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_145146236
_O_ knap gedaan zo die eerste sessie
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_145146246
Autosport.com

quote:
ormula 3 rookie Max Verstappen (pictured) made his eagerly-anticipated free practice debut for Toro Rosso, replacing Kvyat's team-mate Jean-Eric Vergne.

The Dutch teenager, who turned 17 a few days ago, had a problem with running at constant speed in third gear initially, as well as some issues with the handling of the STR9, before an engine failure cut his running short during the final 10 minutes.

Verstappen nevertheless looked confident and composed on track as he racked up 22 laps and recorded the 12th fastest time, 0.443s adrift of team-mate Kvyat.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 06:31:39 #126
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_145146253
Goeie prestaties. Jammer van die rokende motor. Zulleb wel weer mensen over gaan grappen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_145146294
Wat een debuut _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* hoe stond hij nu in de time tables als afkorting?

Max, of Ver of? Toch benieuwd :)
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 06:52:33 #128
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145146334
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 06:41 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat een debuut _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* hoe stond hij nu in de time tables als afkorting?

Max, of Ver of? Toch benieuwd :)
VES

VER is Vergne.. de lul.. :(

Maar wat een debuut ondanks de rokende motor.
Ook dat pakte ie erg goed aan, meteen doorgeven dat ie een probleem ondervindt, ook meteen benoemen waar het aan kan liggen, instructies vragen en die ook meteen opvolgen.
Volgens Max lag het aan de turbo.

Ook nog mazzel dat ie met de motor terug gebracht kon worden, scheelt de walk of shame.

En gewoon ook 12e tijd bij z'n debuut, 7e snelste snelheid (net geen 300km/u maar wel sneller dan Kvyat die in die lijst 9e was), echt fuckin' goed!!

Plus 3 dagen na z'n 17e verjaardag... echt, een beter verjaardagskado kan je niet wensen...

[ Bericht 8% gewijzigd door SiGNe op 03-10-2014 07:08:47 ]
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 07:09:58 #129
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145146406
quote:
Zowel Scuderia Toro Rosso teambaas Franz Tost als vader Jos Verstappen zijn uitermate tevreden met de eerste officiële vrije training van Max. De 17-jarige Nederlander heeft met de twaalfde plaats bevestigd wat de ingewijden al wisten en daarnaast zichzelf op de kaart gezet bij de rest van de Formule 1-wereld en ver daarbuiten.

“Suzuka is een moeilijk circuit om onder de knie te krijgen. Juist daarom hebben wij Max hier de kans gegeven om te leren. Max heeft het heel goed gedaan”, aldus Tost. “Hij heeft 22 ronden kunnen rijden en de baan leren kennen. Zodoende kan hij volgend jaar als hij hier voor Scuderia Toro Rosso komt racen vanaf de eerste meters snel zijn. Net zoals nu in Japan, zal Max dit jaar ook nog in USA, Brazilië en Abu Dhabi de eerste vrije training rijden om zich voor te bereiden op 2015. Bij de GP van Rusland is hij niet aanwezig, omdat hij dan een Formule 3-race op Imola heeft.”

Jos kon zijn kalmte maar moeilijk bewaren, vertelt hij: “Toen ik Max de eerste keer de pitbox uit zag rijden en de eerste ronden zag maken, was ik nerveus. Hij zit voor de eerste keer in de STR9 en nog wel op een moeilijk circuit, vooral de eerste sector. Maar Max heeft het heel snel opgepakt. Iedereen heeft gezien dat hij sterk heeft gepresteerd, helemaal top.”

“Het belangrijkste was dat Max bleef rijden, zoveel mogelijk. Hij heeft meer dan genoeg laten zien. Zelf zei Max dat hij sneller had kunnen zijn, maar hij wilde geen onnodig risico nemen”, vervolgt Jos. “Iedereen binnen Toro Rosso is super positief en ontzettend tevreden. Dat is wat belangrijk is. Als je ziet hoe Max nu al met zo’n F1-auto en alles daar omheen omgaat, lijkt het bijna vanzelfsprekend voor hem. Hij heeft het erg goed gedaan, ik ben blij voor hem en enorm trots.”
http://www.verstappen.nl/?locatie=bericht&id=8768

Had nog sneller kunnen zijn ook.. ik ben zo enorm trots op Max _O_ *O* w/
pi_145146407
Ja godver die was ik net aan t plaatsen hier :D
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 07:12:37 #131
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145146419
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 07:10 schreef franklop het volgende:
Ja godver die was ik net aan t plaatsen hier :D
IK dacht, toch even kijken of die al wat te melden hebben zo snel.. en ja dus..
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 07:13:40 #132
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_145146422
Max _O_ met een beetje geluk kan die gewoon puntje of meer pakken in Melbourne :Y
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_145146471
Even serieus, hoever kan deze max komen in de F1 gezien zijn debuut?
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 07:27:24 #134
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145146503
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 07:21 schreef MakkieR het volgende:
Even serieus, hoever kan deze max komen in de F1 gezien zijn debuut?
Heel ver.. volgend jaar top 10 misschien en als ie door kan stomen naar Red Bull dan zie ik een wereldkampioenschap ook wel gebeuren.
Sowieso heeft ie al 2 jaar meer tijd dan de andere jongste debtanten zoals bijv Vettel.

Hij is al eens vergeleken met Senna en opzich heeft ie dat vandaag ook bewezen dat ie daarmee vergeleken mag worden.
Hij heeft z'n debuut zeeer goed gedaan en met het technische mankement gaf ie ook al meteen aan waar het aan zou kunnenn liggen, hij kent de mwagen en de motor al goed.
Senna had dat ook, die merkte het al als er een schroefje loszat.
pi_145146606
Vergne heeft nu ook problemen met de motor. :p
Wat heb ik een zin in volgend seizoen zeg.
Vanmorgen om 05:50 moest ik er uit maar heb het eerste uurtje van Max mooi meegepakt. :D
pi_145146714
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 07:21 schreef MakkieR het volgende:
Even serieus, hoever kan deze max komen in de F1 gezien zijn debuut?
Dat ligt compleet aan de auto.

Als Max nu in de RBR had gezeten stond ie ook niet bovenaan in hrt wdc
pi_145146796
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 08:49:27 #138
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_145147188
quote:
Wat een held _O_

[ Bericht 77% gewijzigd door Rossdale op 03-10-2014 08:56:46 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_145147316
Max _O_ _O_
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_145147365
Gaaf!
Jack does it in real time...
pi_145147473
Ook gewoon van het gas af als de ander voor je eventjes eraf spint. Held Max!
pi_145147505
Baasssssssssss. Als je de uitslag van de vrije training kijkt lijkt het net alsof hij er al jaren tussen staat. Jos megatrots. Held !!!!
U MAD?
pi_145147634
_O_
pi_145147638
Heel netjes gedaan!

Zeker als je bedenkt dat ze bij TR waarschijnlijk een oudere motor in die STR9 hebben geprakt, dus dat die uiteindelijk ploft is geen verrassing. Hij hield het hoofd koel en parkeerde hem netjes aan de kant.

Ben benieuwd wat ie laat zien in Austin over 3 weken :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_145147882
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 07:21 schreef MakkieR het volgende:
Even serieus, hoever kan deze max komen in de F1 gezien zijn debuut?
Ik zet in op minimaal 4x wereldkampioen voor 2025 ^O^
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 09:59:40 #146
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_145148496
quote:
14s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 23:20 schreef Geralt het volgende:
Crosspost van een post in het F1 topic van mij:

[..]

Bevestigd voor Austin dus lijkt me _O_
Op de BBC zei Frans Tost alles behalve Rusland want dan moet ie zelf racen op Imola.
Dus Austin, Abu Dhabbi, Brazil

[edit]
Oh staat hierboven ook al.

Mooi debuut heb niet alles kunnen kijken omdat mn Sport1Go app weigerde in te loggen bij Ziggo :(
Gelukkig zond de BBC het ook uit maar kwam daar later achter.

Geen fouten, netjes gedaan voor zn eerste keer op een nieuwe baan in een nieuwe auto voor hem

[ Bericht 22% gewijzigd door nils7 op 03-10-2014 10:11:50 ]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Trouwste user 2022 vrijdag 3 oktober 2014 @ 10:26:01 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_145149036
Erg mooi om te zien. Supertalent. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_145149439
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 07:21 schreef MakkieR het volgende:
Even serieus, hoever kan deze max komen in de F1 gezien zijn debuut?
Hij moet eerst maar eens zijn teamgenoot verslaan.

Blijft overigens een knappe prestatie.
Get it and Bet it
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 3 oktober 2014 @ 10:52:09 #149
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_145149618
erg goed gedaan vandaag _O_
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_145149946
Nice! Ben benieuwd hoe snel hij F1 weer populair kan maken in Nederland.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:10:53 #151
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_145149973
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:09 schreef Klaphark het volgende:
Nice! Ben benieuwd hoe snel hij F1 weer populair kan maken in Nederland.
Heel snel. Het is nu al weer hosanna
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_145150507
Als je binnen een halve seconde van je teamgenoot staat mag je spreken van een prima debuut. _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 23:30 schreef Coelho het volgende:
Wat zal de snelheid van de F3 tegenvallen na vandaag... Volgens mij overeenkomstig met een hele rit op de snelweg en dan ineens terug naar 50 moeten in een dorp. Dan lijkt het ook niet vooruit te branden...
Idd _O-
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:45:34 #153
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_145150816
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Heel snel. Het is nu al weer hosanna
Op het verstappen forum lopen ze nu al de hele dag met de kleine jongen omhoog :+ :')
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:46:18 #154
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_145150838
quote:
Max Verstappen (STR-01)
First Practice Session - Best lap: 1:38.157, pos. 12th, 22 laps

"Today for me it was all about getting experience in the car, especially on a difficult track like Suzuka. I was impressed with the engine power. The car is bigger compared to the one I'm used to in Formula 3 and there are a lot more things to think about while you're driving, so I had to use some laps to get confident with such a different car. I was not taking any risks and I drove within my limits for all the session, doing as much mileage as possible. I have to thank Red Bull and Scuderia Toro Rosso for giving me the possibility to be in the car already this year on Fridays and get well prepared for next year. I find myself very comfortable in this team and I like my working group. I hope to drive also in Austin, Sao Paolo and Abu Dhabi. Now that I know what it means to drive a Formula 1 car, I'm looking forward to it even more."
Van de STR website
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_145161219
Zo. Net even de training terug gekeken want vannacht was geen succes geworden met opstaan ivm belachelijk vroeg moeten werken.

Potverdomme. Wat goed. Geen enkele keer op de limiet gereden, het gevoel gehad dat ie nog rustig aan deed en in zn snelste ronde nog verkeer gehad ook. En dan slechts 0,443s achter je teamgenootje staan.

Echt goed man. _O_

Is het al maart? *O* ;( *O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145161407
Phil Charles (Chief Race Engineer) Toro Rosso:
quote:
The real positive was Max's performance as he drove a fantastic first session. We are very pleased with him, as he settled in very well and produced laps times we would not have expected for a first day.
_O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:15:48 #157
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145161484
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:09 schreef Klaphark het volgende:
Nice! Ben benieuwd hoe snel hij F1 weer populair kan maken in Nederland.
redelijk, want zelfs het anti-F1 NOS meldde 't daarnet :')

Er werd nog net niet gezegd "hij blies zijn motor op", het werd tenminste "een defect" genoemd :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_145161695
http://www.verstappen.nl/(...)sionLapTimes_V01.pdf

Daar alle rondetijden van iedereen.

Kvyat heeft van de 26 gereden rondes er 4 onder de 1:40 zitten
Max heeft van de 22 gereden rondes er 8 onder de 1:40 ziiten

Kvyat:
1:38.210
1:37.873
1:37.714
1:38.025
1:40.857


Max:
1:39.529
1:39.251
1:39.074
1:38.157
1:38.485
1:38.724
1:38.319
1:39.524
1:40.415

Dat is niet gewoon goed; dat is héél erg goed.

Mooi gedaan. Natuurtalentje zeker :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:23:50 #159
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_145161724
Wanneer gaat Max zijn eerste Formule 1 races rijden?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_145161757
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:23 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaat Max zijn eerste Formule 1 races rijden?
Melbourne komend jaar bij de start van het nieuwe seizoen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:26:30 #161
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145161779
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:22 schreef Geralt het volgende:
http://www.verstappen.nl/(...)sionLapTimes_V01.pdf

Daar alle rondetijden van iedereen.

Kvyat heeft van de 26 gereden rondes er 4 onder de 1:40 zitten
Max heeft van de 22 gereden rondes er 8 onder de 1:40 ziiten
*knip*

Dat is niet gewoon goed; dat is héél erg goed.

Mooi gedaan. Natuurtalentje zeker :P
en wie zegt dat ze beiden hetzelfde programma hadden? Sorry hoor, maar aan je 4 en 8 ronden is gewoon geen peil aan op te trekken.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:27:51 #162
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_145161816
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

Melbourne komend jaar bij de start van het nieuwe seizoen.
Cool, tot dan.

Laatste Formule 1 race die ik heb gezien was toen Karel Aalbers met brandslang en al de pitstraat uit reed, die mafketel. Toen vond ik het wel leuk geweest.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:30:32 #163
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145161873
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:27 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Cool, tot dan.

Laatste Formule 1 race die ik heb gezien was toen Karel Aalbers met brandslang en al de pitstraat uit reed, die mafketel. Toen vond ik het wel leuk geweest.
Karel Aalbers :D _O- :')

Ik moest glimlachen erdoor :D ik ga ervanuit dat je Christijan Albers bedoelt :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_145162024
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:26 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

en wie zegt dat ze beiden hetzelfde programma hadden? Sorry hoor, maar aan je 4 en 8 ronden is gewoon geen peil aan op te trekken.....
Nee natuurlijk niet, maar dat maakt het toch niet minder leuk :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145162104
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:30 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Karel Aalbers :D _O- :')

Ik moest glimlachen erdoor :D ik ga ervanuit dat je Christijan Albers bedoelt :P
En dan zonder brandslang
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:39:10 #166
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145162120
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:15 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

redelijk, want zelfs het anti-F1 NOS meldde 't daarnet :')

Er werd nog net niet gezegd "hij blies zijn motor op", het werd tenminste "een defect" genoemd :P
Het was ook een defect, lag niet aan Max z'n rijstijl in elk geval.
Max zei ook dat ie minder power had en daarna dat het waarschijnlijk aan de turbo lag, hij kon het probleem dus ook goed benoemen.
En hij vroeg ook meteen om instructies en volgde die ook meteen op.

Zelfs geen walk of shame omdat ie achterop de motor naar de pit werd gebracht :)

Ook goed dat ie z'n F3 seizoen gewoon afmaakt, grote kans dat ie daar 2e wordt.
pi_145162543
Mooi debuut. :)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_145163422
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145163428
James Allen heeft een analyse van de FP1 van Max

quote:
[...]

The headlines are that, according to the timing data, Verstappen was:

* Around 0.443s Slower than Kvyat
* Slower in Sector 1 and Sector 2, but faster in Sector 3 and slightly faster in the Speedtrap (which suggests a good speed through 130R).

According to the Race Control Messages he went off at Turn 9 (Degner 2) at 11:18 and continued, but stopped with engine failure at T6 shortly afterwards.

As you can see he was generally a little slower than Kvyat to begin with, as you would expect. Perhaps he was pushing a bit harder during the final run of the session where he made a mistake, and he might also have had a lower fuel load than Kvyat at this stage.

Rosberg gives a reference for a faster car, so clearly Verstappen is relatively close to Kvyat and has done enough here to show the team that he has good speed.

Given his limited time in an F1 car to date, plus the difficulty for the team of not being able to give the youngster advice via team radio due to the new ban on engineers ‘coaching’ drivers, this has to be considered a promising start.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 19:44:53 #170
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145164660
quote:
Zo kun je pas goed zien hoe weinig grip die belachelijke banden hebben :{.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 20:27:22 #171
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145166490
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:38 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

En dan zonder brandslang
Nee hoor ;)



quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:39 schreef SiGNe het volgende:
Het was ook een defect, lag niet aan Max z'n rijstijl in elk geval.
Zeg ik dan het tegendeel? Ik denk toch dat ik met ''tenminste'' duidelijk heb gemaakt dat ze het juist gezegd hebben voor de verandering :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 21:02:11 #172
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145167909
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:27 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Nee hoor ;)

[ afbeelding ]

[..]

Zeg ik dan het tegendeel? Ik denk toch dat ik met ''tenminste'' duidelijk heb gemaakt dat ze het juist gezegd hebben voor de verandering :)
Nee, dat was ook geen kritiek naar jou toe maar meer dat de media het soms wel zeggen terwijl er dus een defect was.
pi_145168870
Volgende maand verkiezing van sportman/sportvrouw/enz. van het jaar. Max talent van het jaar?
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 21:35:39 #174
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145169510
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:02 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Nee, dat was ook geen kritiek naar jou toe maar meer dat de media het soms wel zeggen terwijl er dus een defect was.
ah zo ja, zelfde als wat ik dus bedoelde 14.gif
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 oktober 2014 @ 21:36:42 #175
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_145169574
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgende maand verkiezing van sportman/sportvrouw/enz. van het jaar. Max talent van het jaar?
Ik vrees het niet, maar het zou niet meer dan terecht zijn denk ik.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_145169738
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik vrees het niet, maar het zou niet meer dan terecht zijn denk ik.
"Ik vrees van niet" omdat er op autosport neergekeken wordt want het is maar een beetje sturen, gas geven en remmen?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 oktober 2014 @ 21:40:29 #177
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_145169775
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:39 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

"Ik vrees van niet" omdat er op autosport neergekeken wordt want het is maar een beetje sturen, gas geven en remmen?
Dat is wel grofweg de gedachte erachter ja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_145171908
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgende maand verkiezing van sportman/sportvrouw/enz. van het jaar. Max talent van het jaar?
Eerder volgend jaar als hij het uitstekend doet in zijn eerste seizoen F1. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_145172217
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:44 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zo kun je pas goed zien hoe weinig grip die belachelijke banden hebben :{.
Ja en, wil je dan weer ''slot racing'' zien, trijntje rijden?
Ik vond de drifts en saves van onder andere Hamilton vandaag echt super! :Y
pi_145173045
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:27 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Eerder volgend jaar als hij het uitstekend doet in zijn eerste seizoen F1. :)
Nope, ik denk het niet. Nederlandse topsport bobo's hebben oogkleppen op en hebben geen kijk op auto & motorsport.

Voorbeeldje, nog niet zo lang geleden behaalde Kevin vd Mark zijn wereld titel in het lange afstands racen op de motoren. Op Radio 2 komt er elke maandag ochtend iemand de top 3 sportmomenten doornemen van afgelopen weekend. Het is allemaal voetbal/schaatsen/zwemmen/wielrennen wat de klok slaat. Ook nog wat andere sporten waar 'we' goed in zijn, maar een auto coureur benoemen tot topsporter neeeuh, dat gaat niet echt zomaar gebeuren.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 23:03:19 #181
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145173393
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:55 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Voorbeeldje, nog niet zo lang geleden behaalde Kevin vd Mark zijn wereld titel in het lange afstands racen op de motoren.
Wie en wat? Volgens mij zit je er een beetje naast.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_145173829
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:03 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wie en wat? Volgens mij zit je er een beetje naast.
:D

Zal vermoeidheid wel zijn... Moet dus Michael vd Mark zijn, in klasse supersport.. Maar goed, komt op het zelfde neer dat topsporters in de auto & Motorsport maar heel mondjesmaat in de prijzen vallen als talent/sporter van het jaar. Zeker in Nederland. Ze hebben anno 2014 denk ik nog steeds het imago van luie chauffeurs die 'maar' een paar rondjes rijden en zich niet hoeven in te spannen, maar ondertussen qua fitheid vele topsporters de baas zijn.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 23:17:27 #183
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145173968
Daar ben ik het absoluut mee eens.

En hij won ook de Suzuka 8 uurs race voor de tweede maal op rij, misschien was je daarmee wat in de war :P. Daar heeft hij ook een fabriekscontract bij Honda voor gekregen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_145174227
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:27 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Nee hoor ;)

[ afbeelding ]

[..]

Kan je daar ook een brand mee blussen dan? ;-)
pi_145176980
Leuk interview na afloop http://video.sport1.nl/ma(...)ij-rustig-aan-gedaan

Hoe meer ik hem pratend zie, hoe mooier ik het vind. Wat een held is het al, nu al _O_ _O_

Eindelijk na 17 jaar F1 kijken, voel ik Nederlands succes in de toekomst aankomen. Prachtig *;
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 00:46:08 #186
6941 APK
Factual, I think.
pi_145177047
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:13 schreef Meike26 het volgende:

Zal vermoeidheid wel zijn... Moet dus Michael vd Mark zijn, in klasse supersport..
Echt geen idee waar dat over gaat als 'normale' sportvolger en nooit van gehoord.
Verstappen maakt wmb zeker kans als hij het volgend jaar goed doet tijdens races, maar nu lijkt het mij nog een beetje te vroeg.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_145177469
quote:
Wow ! Jos, wat een mooi interview heb je hier even weggewerkt zeg :D ^O^ Openhartig, niet zo nerveus meer zoals zo vaak bij hem te zien was... muggetietjes op mijn armen krijg ik er van :)

Tegelijkertijd, of eigenlijk vanochtend al voelde ik mij vanochtend zo furieus door leuk vedoe van 3FM dj, die er weer een grindbak grapje bij ging g maken en dacht gelijk; Hoe kan dit ooit gestopt worden? }:|
Bij de eerste de beste keer dat Max nu een keer in grind bak komt te staan word die hele hele matige grap weer opnieuw gevoed met 'zie je wel' en 'zo vader, zo zoon' gezeik.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 01:09:21 #189
6941 APK
Factual, I think.
pi_145177573
Oh jij bent volgens mij die fan waar ik al een keer een aanvaring mee heb gehad over die wereldberoemde TV-verkoper :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 02:57:28 #190
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145178426
quote:
Voormalig wereldkampioen Mika Hakkinen vindt Max Verstappen te jong om uit te komen in de Formule 1.

De Nederlander, die afgelopen dinsdag zijn zeventiende verjaardag vierde, maakte vrijdag tijdens de eerste vrije training voor de Japanse Grand Prix zijn Formule 1-debuut.
Hij noteerde in dienst van Toro Rosso de twaalfde tijd op Suzuka.

"Zeventien jaar is te jong voor de Formule 1, het risico is groot", zegt Hakkinen in gesprek met de BBC.
"Je gaat niet naar de Formule 1 om te leren, je moet er klaar voor zijn. In de Formule 1 krijg je gewoon niet de kans om veel te leren."

Verstappen zal dit seizoen nog een aantal keer in actie komen tijdens een vrije training. Volgend jaar fungeert hij als vaste coureur bij Toro Rosso.
Bij de openingsrace in Australië volgend seizoen is Verstappen zeventien jaar en 164 dagen oud, waarmee hij de jongste coureur aller tijden wordt in de koningsklasse van de autosport.
pi_145178479
Kvyat volgend jaar naar RBR, ergens wel jammer voor Max. Als hij Kvyat kon verslaan dan kon hij misschien in 2016 al bij RBR rijden.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 03:46:42 #192
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145178633
En Vettel ook weg bij Red Bull... Zou ie naar Ferrari of naar McLaren gaan? En waar gaat Alonso dan heen?
Dat wordt een leuker Silly season dan ik gedacht had aangezien Alonso, Vettel en Hamilton alle 3 eigenlijk nog een contract tot 2016 hebben.
pi_145178890
Alonso lijkt naar McLaren te gaan, volgens de italiaanse pers heeft hij een bod van 50 miljoen ontvangen om daar te rijden. Dan de vraag, gaat hij naast Button rijden en er een echt sterk team ontstaat, of zal Button moeten wijken?

Vettel naar Ferrari is nog even de vraag maar lijken ook sterke geruchten, zo niet, dan Bianchi naar Ferrari of Grosjean, word ook genoemd.
pi_145178892
Hij gaat wel hard die Max.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 07:12:11 #195
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_145179065
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 03:06 schreef M.Melandri het volgende:
Kvyat volgend jaar naar RBR, ergens wel jammer voor Max. Als hij Kvyat kon verslaan dan kon hij misschien in 2016 al bij RBR rijden.
Dit kan ook een tussenoplossing zijn. Dat ze Max in 2016 in de Red Bull neer zetten.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 08:23:24 #196
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_145179537
Waarom tussenoplossing? Kvyat doet het dit jaar fantastisch.
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:28:09 #197
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_145180103
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 07:12 schreef WEST het volgende:

[..]

Dit kan ook een tussenoplossing zijn. Dat ze Max in 2016 in de Red Bull neer zetten.
Laat Max nou eerst eens 2 of 3 jaar bij STR rijden.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 11:10:19 #198
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145181532
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:25 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Kan je daar ook een brand mee blussen dan? ;-)
Dafuq, heb gewoon het woordje ''stof'' er zelf bij verzonnen 8)7 :') Maar ja, met zo'n slang kun je een poging doen om en brand te blussen :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 04-10-2014 11:19:38 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 11:13:33 #199
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_145181605
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:28 schreef Toekito het volgende:

[..]

Laat Max nou eerst eens 2 of 3 jaar bij STR rijden.
Ik denk echt dat ze voor 2016 Max naar Red Bull doen. Maar het is sowieso eerst afwachten hoe hij het volgend jaar doet.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 11:55:42 #200
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_145182438
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 11:13 schreef WEST het volgende:

[..]

Ik denk echt dat ze voor 2016 Max naar Red Bull doen. Maar het is sowieso eerst afwachten hoe hij het volgend jaar doet.
als Vettel zou gaan ja...maar nu is alles anders. Ja gaat Ricci of Kviyat niet offeren voor een rookkie na een jaar. Denk dat Vettel serieus Max in de weg zit met deze beslissing.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_145182752
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 11:55 schreef Toekito het volgende:

[..]

als Vettel zou gaan ja...maar nu is alles anders. Ja gaat Ricci of Kviyat niet offeren voor een rookkie na een jaar. Denk dat Vettel serieus Max in de weg zit met deze beslissing.
Max moet zich eerst echt bewijzen komend jaar.
Wanneer dat lukt - en dat hoop ik wel - dan is het krijgen van een beter stoeltje echt geen probleem.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 12:29:09 #202
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145183142
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Max moet zich eerst echt bewijzen komend jaar.
Wanneer dat lukt - en dat hoop ik wel - dan is het krijgen van een beter stoeltje echt geen probleem.
nou ja, er is (op Vettel nu na dan) nog geen enkele Red Bull rijder/junior geweest die zich heeft kunnen verbeteren ten opzichte van RBR of STR. Klien en Liuzzi zijn via de achterhoede compleet verdwenen, en Speed/Bourdais/Algersuari/Buemi zijn per direct van het toneel verdwenen (dat Buemi derde rijder is bij RBR is niet meer dan schone schijn wegens zijn loyaliteit richting Red Bull). Red Bull geeft enorme steun aan rijders, maar dat kan als je kijkt naar het verleden ook verkeerd aflopen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_145183488
Ja de zegen die rijders bij Red Bull krijgen is tegelijkertijd een vloek: wanneer ze worden gedumpt door Red Bull hebben ze niet het sponsornetwerk opgebouwd om ergens anders binnen te komen.
pi_145183566
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja de zegen die rijders bij Red Bull krijgen is tegelijkertijd een vloek: wanneer ze worden gedumpt door Red Bull hebben ze niet het sponsornetwerk opgebouwd om ergens anders binnen te komen.
Neel Jani is in 2007 met steun van Red Bull naar de Champcars in Amerika gegaan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_145183996
Wat een geluk dan voor Frijns dat ie niet op t aanbod van Red Bull is ingegaan...
pi_145184073
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja de zegen die rijders bij Red Bull krijgen is tegelijkertijd een vloek: wanneer ze worden gedumpt door Red Bull hebben ze niet het sponsornetwerk opgebouwd om ergens anders binnen te komen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:44 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Neel Jani is in 2007 met steun van Red Bull naar de Champcars in Amerika gegaan.
En Scott Speed in NASCAR.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_145184155
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:44 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Neel Jani is in 2007 met steun van Red Bull naar de Champcars in Amerika gegaan.
Da Costa naar de DTM
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 13:12:53 #208
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_145184175
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:03 schreef JohnB52 het volgende:
Wat een geluk dan voor Frijns dat ie niet op t aanbod van Red Bull is ingegaan...
En wat heeft het hem gebracht?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_145184204
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:12 schreef WEST het volgende:

[..]

En wat heeft het hem gebracht?
Een Caterham-shirt en -pet.
pi_145184644
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:28 schreef Toekito het volgende:

[..]

Laat Max nou eerst eens 2 of 3 jaar bij STR rijden.
pi_145184677
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:03 schreef JohnB52 het volgende:
Wat een geluk dan voor Frijns dat ie niet op t aanbod van Red Bull is ingegaan...
Inderdaad dan stond hij nu met legen handen.....o wacht...
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 oktober 2014 @ 13:36:29 #212
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_145184763
Sowieso eerst maar eens kijken hoe hij het volgend jaar doet bij Toro Rosso. Laten we er nou niet massaal vanuit gaan dat hij even zijn concurrent het snot om de oren rijdt :+

Hoewel dat misschien wel mogelijk is nu die concurrent waarschijnlijk (?) geen rijder meer is met een volledig seizoen GP-ervaring, of blijft Vergne nu ineens ofzo?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_145184823
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:36 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso eerst maar eens kijken hoe hij het volgend jaar doet bij Toro Rosso. Laten we er nou niet massaal vanuit gaan dat hij even zijn concurrent het snot om de oren rijdt :+

Hoewel dat misschien wel mogelijk is nu die concurrent waarschijnlijk (?) geen rijder meer is met een volledig seizoen GP-ervaring, of blijft Vergne nu ineens ofzo?
Waarschijnlijk Sainz Jr.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 oktober 2014 @ 13:41:23 #214
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_145184921
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:38 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Waarschijnlijk Sainz Jr.
Daar dacht ik ook aan ja. Dan heb je nog steeds iemand als teamgenoot die veel meer ervaring heeft, maar gezien de situatie van Max zouden ze iemand direct uit de karts moeten plukken om dat te voorkomen :+

Maar Sainz heeft geen GP's gereden, dus zou Verstappen hem best wel eens kunnen verslaan als het mee zit. Dan nog, eerst maar even zijn eerste race(s) afwachten, dat is toch ook weer wat anders dan een training :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 4 oktober 2014 @ 14:53:45 #215
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_145186772
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:28 schreef Toekito het volgende:

[..]

Laat Max nou eerst eens 2 of 3 jaar bij STR rijden.
Dit :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_145186792
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:03 schreef JohnB52 het volgende:
Wat een geluk dan voor Frijns dat ie niet op t aanbod van Red Bull is ingegaan...
Achteraf makkelijk praten, maar op dat moment leek het een goede beslissing omdat die Arden niet vooruit te branden was en dat Lewis Williamson zijn plaats gekost heeft. Had ook Frijns kunnen zijn. Of hij had net zoals Felix Da Costa op een zijspoor gezet kunnen worden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 14:56:40 #217
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_145186829
Ideale situatie had geweest dat Vettel of Ricci pas na 2016 of beter nog na 2017 weggegaan wa. En Max met 3 jaar ervaring, een bak punten en per ongeluk wellicht een podiumfinish kan instappen in de RBR.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:03:01 #218
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_145186958
Ik snap er weer geen drol van.

Hij rijdt dus niet morgen?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:04:04 #219
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_145186977
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:03 schreef n00b13 het volgende:
Ik snap er weer geen drol van.

Hij rijdt dus niet morgen?
nope. Dit jaar traint die alleen
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:10:00 #220
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_145187131
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:04 schreef Toekito het volgende:

[..]

nope. Dit jaar traint die alleen
Oooh ;(
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:10:10 #221
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_145187140
Als str nu pas volgende week max als nieuwe aanwinst had gepresenteerd... Zou vergne dan volgend jaar in de red bull gezeten hebben?

Superzuur voor hem dit :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:23:11 #222
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_145187496
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:10 schreef Rossdale het volgende:
Als str nu pas volgende week max als nieuwe aanwinst had gepresenteerd... Zou vergne dan volgend jaar in de red bull gezeten hebben?

Superzuur voor hem dit :D
Ze kunnen hem moeilijk alsnog een stoeltje geven nadat ze hem hebben gedumpt voor een 17 jarige. Erg vruchtbaar kan zo'n samenwerking niet meer worden lijkt me. Als team zijnde heb je er weinig trek in om tijd en budget te steken in een coureur waarvan je al hebt besloten dat hij niet het gewenste niveau heeft en als zijnde coureur kan het niet prettig zijn om te moeten werken voor een team waarvan jij weet dat ze er geen vertrouwen meer in hebben dat jij nog gaat leveren.
pi_145188359
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:10 schreef Rossdale het volgende:
Als str nu pas volgende week max als nieuwe aanwinst had gepresenteerd... Zou vergne dan volgend jaar in de red bull gezeten hebben?

Superzuur voor hem dit :D
Nee, want als ze Max niet aangetrokken hadden, had Sainz die plek van Vergne gekregen. Daarbij gaven ze nu al de voorkeur aan Kvyat bij STR, dus zou dat niet anders geweest zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_145188638
Toch hoop ik dat Vergne nog wel bij een Sauber ofzo terecht komt. Die jongen is zo vaak uitgevallen met pech, die had anders echt wel veel meer punten gehad,
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 oktober 2014 @ 21:24:57 #225
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_145196867
Weet niet of het hier al gepost was, maar dit is wel leuk om te lezen (uit 2009) :P

http://joesaward.wordpress.com/2009/11/11/i-blame-the-dutch/

quote:
Max was born in 1997 and has won several cadet and junior karting titles in the Benelux region. he has now been signed to race in KF3 in 2010 with CRG. I met him the other day at the Nurburgring and he seems like a nice kid. I expect he will be turning up in F1 before too long…
_O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_145263297
Zal Red Bull hetzelfde doen als met Ricciardo in 2011? Toen kwam ook in het midden van het seizoen een zitje vrij bij HRT, Mateschitz kocht gewoon het stoeltje voor het rest van het jaar om Ricciardo race-ervaring op te laten doen.

Zou wel een interessant scenario zijn.
  maandag 6 oktober 2014 @ 18:40:16 #227
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145263658
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 18:31 schreef LWD-Godius het volgende:
Zal Red Bull hetzelfde doen als met Ricciardo in 2011? Toen kwam ook in het midden van het seizoen een zitje vrij bij HRT, Mateschitz kocht gewoon het stoeltje voor het rest van het jaar om Ricciardo race-ervaring op te laten doen.

Zou wel een interessant scenario zijn.
edit: kieken dat ik ben. Je bedoelt voor dit jaar 8)7

Maar nee, denk niet dat ze dat doen....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_145264147
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 18:40 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

edit: kieken dat ik ben. Je bedoelt voor dit jaar 8)7

Maar nee, denk niet dat ze dat doen....
Denk het ook niet, er zijn ook niet meer zoveel races te rijden. Maar Ferrari zou het geld best wel goed kunnen gebruiken, ook sauber bijvoorbeeld loopt al vanaf race 2 of 3 achter met de betalingen. Speculaties gaan dat sauber en Marrusia het laatste half jaar al niet aan de betalingsverplichtingen voldoen en daarom Bernie Eccelstone bijspringt voor deze teams om de naam van F1 hoog te houden. Al is Ferrari meer vergevingsgezind aan Marrusia omdat ze daar Bianchi stallen.
pi_145283624
Vandaag en morgen gewoon weer testen in de F3 wagen op Imola.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_145286266
Momenteel de snelste
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:28:33 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_145286385
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:21 schreef franklop het volgende:
Momenteel de snelste
Is er ook een stream van?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_145286414
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Is er ook een stream van?
Alleen een live timing; http://imola.perugiatiming.com/
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:37:28 #233
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_145286608
Oh ja. F3.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_145286735
Daarbij heeft hij komend weekend de eerste 2 races pech, aangezien hij bij die races sowieso 10 plekken moet inleveren op startpositie vanwege eerdere motorwissel.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:44:58 #235
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_145286796
Ach, mooi focussen op Macau terwijl de rest voor posities in het kampioenschap vecht en dan is het "doei, ik ga naar de F1 :W"
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:45:04 #236
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_145286799
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:29 schreef franklop het volgende:

[..]

Alleen een live timing; http://imola.perugiatiming.com/
Niet te volgen via de iPhone klopt dat?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:46:35 #237
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_145286841
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:45 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Niet te volgen via de iPhone klopt dat?
Zelfs niet op android ;)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_145286969
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:45 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Niet te volgen via de iPhone klopt dat?
Yes, is Flash...
జ్ఞ‌ా
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:18:18 #239
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_145287915
Inmiddels een halve seconde sneller dan de rest :7

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_145288000
0.4 inmiddels ;)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_145289293
Die Nick Cassidy doet het niet slecht, in ieder geval beter als zijn teamgenoten die al het hele jaar daar rijden.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:02:45 #242
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145289349
van de Laar breekt ook geen poten....
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:06:01 #243
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_145289440
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:02 schreef Fiorano het volgende:
van de Laar breekt ook geen poten....
Dat zou wel zijn rondetijden verklaren

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_145289564
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:02 schreef Fiorano het volgende:
van de Laar breekt ook geen poten....
Valt me inderdaad tegen. Afgelopen jaren vond ik hem al niet zoveel, maar tijdens de Florida Winter Series zat hij er goed bij. Dus nu hij dit jaar in het beste team uit de F3 zit (Prema) dacht ik dat hij dit jaar wel zou presteren. Dus niet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_145290222
Max 1'36.925 nu. :)
pi_145329223
Hier nog een stukje over Max, vanaf 32:29. Ex F1 arts Gary Hartstein doet ook nog een duit in het zakje.

http://www.canvas.be/prog(...)92-a420-75ea97876f99
pi_145329777
Dr. Gary Hartstein komt ook even aan het woord over het brein van Max Verstappen:

quote:
If Max is still lacking some cognitive development;
God help us all because he's gonna win every race forever.
:D!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 oktober 2014 @ 14:30:07 #248
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_145329999
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:23 schreef Geralt het volgende:
Dr. Gary Hartstein komt ook even aan het woord over het brein van Max Verstappen:

[..]

:D!
Ik ben benieuwd wat Max in de komende vrije trainingen kan laten zien. In Japan zag het er in ieder geval veelbelovend uit, zeker omdat hij nog lang niet op de limiet leek te zitten
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_145330143
Hij is er niet bij in Sotchi toch?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 oktober 2014 @ 14:41:10 #250
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_145330314
quote:
7s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:35 schreef Geralt het volgende:
Hij is er niet bij in Sotchi toch?
klopt, hij is niet in Sochi, mede vanwege een Formule 3-race, maar de races daarna is hij er weer bij :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_145330393
Vanmorgen weer het snelste bij test in Imola.
Tijdens huidige sessie ook trouwens, maar die is pas net begonnen :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_145330808
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:41 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

klopt, hij is niet in Sochi, mede vanwege een Formule 3-race, maar de races daarna is hij er weer bij :)
Ja Austin, in interview met sport1 zei hij dat hij daar meer op de limiet kon gaan omdat de baan daar meer ruimte voor biedt. Dat zou dus echt interessant kunnen gaan worden! :Y
pi_145334947
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:58 schreef Marks het volgende:

[..]

Ja Austin, in interview met sport1 zei hij dat hij daar meer op de limiet kon gaan omdat de baan daar meer ruimte voor biedt. Dat zou dus echt interessant kunnen gaan worden! :Y
Slechts 0,4 seconden achter je teamgenoot vond jij niet interessant? Een teamgenoot die al sinds 2010 in de singleseaters bezig is en in deze klasses gereden heeft:

quote:
GP3 Series
FIA European F3 Championship
Formula Renault 2.0 Alps
Eurocup Formula Renault 2.0
Formula Renault 2.0 NEC
Toyota Racing Series
Formula BMW Europe
Formula BMW Pacific
En daar met een half seizoen, je eerste seizoen, in de singleseaters slechts 0,4s achter zitten was niet interessant?

Komop man. Dat was een fantastisch debuut en had eigenlijk niet beter kunnen gaan en nou weet ik ook heus wel dat wij niet weten wat Kvyat aan het testen was dus de tijden zijn niet echt te vergelijken, maar iemand die en al jaren in de singleseaters rijdt en al bijna een heel seizoen F1 erop heeft zitten en daar nog geen halve seconde vanaf zitten is gewoon goed. _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 oktober 2014 @ 17:14:33 #254
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_145335405
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:08 schreef Damius het volgende:
Hier nog een stukje over Max, vanaf 32:29. Ex F1 arts Gary Hartstein doet ook nog een duit in het zakje.

http://www.canvas.be/prog(...)92-a420-75ea97876f99
"Max Vanderstap...uh..Verstappen"
"Het Japanse Sukuza" :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:31:42 #255
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145335997
quote:
9s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]

"Max Vanderstap...uh..Verstappen"
"Het Japanse Sukuza" :')
En ook meteen die belachelijke vraag 'hoe verantwoord is dat??!?!!?!?'

Ik word er zo moe van :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_145340016
quote:
10s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:31 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En ook meteen die belachelijke vraag 'hoe verantwoord is dat??!?!!?!?'

Ik word er zo moe van :').
Ze gaan allemaal juichen mocht Stoffel Vanderdoren Vandoorne in de F1 testen op Spa-Champsorfrancs.
pi_145340243
Volgend jaar.
pi_145351179
quote:
9s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]

"Max Vanderstap...uh..Verstappen"
"Het Japanse Sukuza" :')
Tja het niveau van het interview is van NOS waarde. Sukuza....ik denk dat hij twijfelde tussen Suzuka en de Yakuza. :P

Het stukje met Dr. Gary Hartstein was wel de moeite waard, want die heeft toch wat meer kennis van zaken.
pi_145550100
Max testte vandaag in de simulator op de circuits van Suzuka, Austin en Sao Paulo.
quote:
Max Verstappen heeft er een drukke dag opzitten. Vandaag reed het lid van het Red Bull Junior Team op zowel Suzuka als Austin en Sao Paulo. De enige manier waarop een dergelijk programma is af te werken is natuurlijk op een simulator en dat was dan ook de reden dat Max in Milton Keynes in Groot-Brittannië was. Daar staat namelijk in het Red Bull Technology Centre de Formule 1-simulator van Red Bull Racing, waarvan ook Scuderia Toro Rosso gebruik maakt. Max bracht er de hele dag in door, van negen tot bijna half zes.

“Vandaag heb ik in de Red Bull Racing simulator veel voorbereidend werk verricht voor de komende races. We hebben gewerkt aan de afstelling en veel zaken uitgeprobeerd. Op details mag ik niet ingaan, maar het waren afhankelijk van de tests zowel korte als lange runs”, vertelt Max over zijn dag in de geavanceerde machine. “Eerst heb ik op Suzuka een paar dingen getest en daarna heb ik op Austin en Sao Paulo gereden, ook als voorbereiding op mijn komende vrijdagtrainingen die ik weer voor Toro Rosso mag rijden tijdens de Grands Prix van USA en Brazilië.”

Drie circuits op dezelfde dag aan doen, dat kan natuurlijk niet in het echt. Max: “Je krijgt op die manier met een simulator veel gedaan. Voor mij was het geen probleem om op drie verschillende circuits te rijden, want ik pas me snel aan. Het circuit van Austin in Texas lijkt me echt een heel mooi circuit. Vooral die eerste sector is heel snel, daar kijk ik echt naar uit om te rijden. Maar ook Interlagos, dat tegen de klok in is, ziet er leuk en uitdagend uit.” Verstappen junior vervolgt: “Afstellingen van de auto zijn met een paar klikken op de computer veranderd, dus op zo’n dag heb je meer tijd om extra veel ronden af te leggen. Het was een nuttige dag.”

Max vliegt vanavond weer terug naar huis, van waaruit hij donderdag naar Hockenheim vertrekt voor de elfde en laatste ronde van het FIA Formula 3 European Championship aankomend weekend. Het 17-jarige racetalent heeft al aangekondigd daar voor de winst te gaan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_145552942
Zijn er geen tijden bekend die hij gereden heeft?

In een simulator kan je toch net wat meer risico nemen dan in het echt. Ben stiekem wel benieuwd wat voor tijden hij in de sim reed op Suzuka. :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_146022512
quote:
Max Verstappen goes USA zonder Jos: "Veel leren en tot Brazilië bij het team"

Max Verstappen is vandaag op weg naar de Verenigde Staten bevestigde Jos Verstappen tegenover RaceXpress.nl. Ditmaal overigens zonder Jos! Door het drukke schema van Verstappen junior verdelen F1-manager Raymond Vermeulen en Jos Verstappen de races. "Nu is Raymond mee. Ik moet ook thuis zijn. Quality-time voor het thuisfront", liet Jos Verstappen aan RaceXpress.nl weten. Na zijn F1-testdebuut in Japan maakt Max zich op zijn beurt op voor de tweede vrijdagtraining, waar de pas 17-jarige Nederlander in actie komt voor Scuderia Toro Rosso op het Circuit of the Americas in Austin.

“Ik kijk ernaar uit om voor het eerst sinds Japan weer in de STR9 te kunnen stappen. Ik heb Sochi gemist, omdat ik dat weekend in Imola was voor de voorlaatste ronde van het Europese Formule 3 kampioenschap. Een week later in Hockenheim won ik één van de drie races en eindigde ik als derde in het kampioenschap", zei Max op Verstappen.nl. "Ik rijd nog één race in een F3-auto, want ik neem deel aan de F3 Macau Grand Prix. Dat is een hele speciale race op een bijzondere baan en een race die ik erg graag wil winnen, helemaal omdat ik eerder dit jaar al de Zandvoort Masters won, de andere ‘klassieker’ op de F3-kalender.”

“Voor ik richting Austin ging, heb ik op de simulator op Macau gereden en ook tijd besteed ter voorbereiding op Austin. Circuit of the Americas ziet er uitdagend uit met interessante bochten zoals de eerste waar je blind in gaat. Ik ben niet eerder in Austin geweest, hoewel ik wel in de USA heb geracet op mijn kart en er op vakantie ben geweest. Na mijn optreden in de eerste vrije training in Suzuka, moest ik weer snel richting Europa, maar dit keer blijf ik tot aan Brazilië bij het team. Zodoende krijg ik de kans veel meer te leren door bij alle besprekingen aanwezig te zijn en in het algemeen het team beter te leren kennen.”
Tot aan Brazilië bij het team. *O*

Ga er maar aan staan als knulletje van 17 zonder je pa. Ik had dat op die leeftijd denk ik niet gekund.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_146022518
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 06:36 schreef Geralt het volgende:


Ga er maar aan staan als knulletje van 17 zonder je pa. Ik had dat op die leeftijd denk ik niet gekund.
Nu wel?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2014 06:45:11 ]
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:06:33 #263
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146022611
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 06:36 schreef Geralt het volgende:

[..]

Tot aan Brazilië bij het team. *O*

Ga er maar aan staan als knulletje van 17 zonder je pa. Ik had dat op die leeftijd denk ik niet gekund.
niet dat ik er geen respect voor heb wat Max op deze leeftijd al gepresteerd heeft, maar hij is daar niet de enige in die op zo'n jonge leeftijd naar het buitenland trekt zonder ouders. Voorbeeldje uit het huidige F1 veld: Perez verhuisde (!) op zijn stuk alleen naar Duitsland op zijn 15de.
Net iets imposanter imho, en zo zijn er nog wel een aantal op te noemen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:44:22 #264
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_146022839
Ok
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_146103182
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 07:06 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

niet dat ik er geen respect voor heb wat Max op deze leeftijd al gepresteerd heeft, maar hij is daar niet de enige in die op zo'n jonge leeftijd naar het buitenland trekt zonder ouders. Voorbeeldje uit het huidige F1 veld: Perez verhuisde (!) op zijn stuk alleen naar Duitsland op zijn 15de.
Net iets imposanter imho, en zo zijn er nog wel een aantal op te noemen.
Rijdt Max alleen VT1? Of ook VT2?

Die wil ik wel zien, echter tijdens VT1 zit ik nog op mn werk en tijdens VT2 moet ik eigenlijk al present zijn in de kroeg, maar dat kan ook wel opschuiven.

Dacht alleen VT1, maar dat weet ik niet zeker. Misschien wat eerder vertrekken op mn werk dan :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 30 oktober 2014 @ 06:33:29 #266
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146103196
Idd alleen vt1.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146103236
Ok thanks, ff vertellen dan dalijk dat ik eerder weg ben vrijdag.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_146103697
Huh, sinds wanneer mogen ze dan meer dan VT1 rijden? De vrijdagcoureurs?
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:07:04 #269
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_146104543
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 06:27 schreef Geralt het volgende:

[..]

Rijdt Max alleen VT1? Of ook VT2?

Die wil ik wel zien, echter tijdens VT1 zit ik nog op mn werk en tijdens VT2 moet ik eigenlijk al present zijn in de kroeg, maar dat kan ook wel opschuiven.

Dacht alleen VT1, maar dat weet ik niet zeker. Misschien wat eerder vertrekken op mn werk dan :)
Even LiveTV app downloaden, dan kun je VT1 op je mobiel kijken op het werk
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:02:32 #270
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146108730
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:04 schreef JohnB52 het volgende:
Huh, sinds wanneer mogen ze dan meer dan VT1 rijden? De vrijdagcoureurs?
volgens de regels moet de race-coureurs pas voor de quali bekend zijn, en de coureur die de quali rijdt moet ook de race starten. Dus in theorie kan alle 3 de vt's door een testrijder gereden worden, in de praktijk komt dit niet voor :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146108882
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:07 schreef Coelho het volgende:

[..]

Even LiveTV app downloaden, dan kun je VT1 op je mobiel kijken op het werk
Van Wagner?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:33:16 #272
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_146109611
grbmbl.. verkeerde store :(

but thanks!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_146111765
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:02 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

volgens de regels moet de race-coureurs pas voor de quali bekend zijn, en de coureur die de quali rijdt moet ook de race starten. Dus in theorie kan alle 3 de vt's door een testrijder gereden worden, in de praktijk komt dit niet voor :)
Klopt niet helemaal. De coureurs moeten op de dag voor VT1 bekend gemaakt worden en alleen in bijzondere gevallen mag met toestemming van de stewards de (race)coureur voor de kwalificatie vervangen worden.

Testcoureurs mogen alleen in VT1 en VT2 rijden, mits van te voren bekend gemaakt (uitzonderingen daargelaten). Er mogen zelfs 4 coureurs van 1 team rijden in een sessie (waarvan ten hoogste 2 tegelijkertijd).

Zie ook de sporting regulations:
quote:
19) CHANGES OF DRIVER
19.1 a) During a season each team will be permitted to use four drivers. Changes may be made at any time before the start of the qualifying practice session provided any change proposed after 16.00 on the day of scrutineering receives the consent of the stewards.
Additional changes for reasons of force majeure will be considered separately.
Any new driver may score points in the Championship.
b) In addition to the above each team will be permitted to run additional drivers during P1 and P2 provided :
i) The stewards are informed which cars and drivers each team intends to use in each session before the end of initial scrutineering, changes after this time may only be made with the consent of the stewards.
ii) No more than four drivers are used in any one session.
iii) They carry the race number that has been allocated to them.
iv) They use the engine and tyres which are allocated to the nominated driver.
v) They are in possession of a Super Licence.
c) If one of the team’s nominated drivers is unable to drive at some stage after the end of initial scrutineering, and the stewards consent to a change of driver, the replacement driver must use the engine, gearbox and tyres which were allocated to the original driver (see Articles 25.4, 28.4 and 28.6).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 30 oktober 2014 @ 15:15:15 #275
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146114535
Klopt perfect wat ik zeg, staatber alleen niet zo uitgebreid ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146115012
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Klopt perfect wat ik zeg, staatber alleen niet zo uitgebreid ;)
Het kan inderdaad door een coureur aan te wijzen als racecoureur en deze voor de kwali te vervangen door een ander. Hiervoor moet dan wel een goede reden zijn, anders zullen de stewards daar niet in mee gaan. Testcoureurs mogen alleen in VT1 en VT2 rijden en dus niet in VT3. Dat zou de racecoureur moeten zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_146117590
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:07 schreef Coelho het volgende:

[..]

Even LiveTV app downloaden, dan kun je VT1 op je mobiel kijken op het werk
Ik heb de hele dag maar vrij gepakt :7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 oktober 2014 @ 16:57:27 #278
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146117901
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:49 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik heb de hele dag maar vrij gepakt :7
de supermarkt zal er blij mee zijn :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_146117942
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

de supermarkt zal er blij mee zijn :P
1 kratje bier per week is niet zo belachelijk veel toch wel?

Jullie menen allemaal dat ik zwaar alcoholist ben volgens mij, maar door de week drink ik (meestal) niet (zo veel) :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 oktober 2014 @ 17:01:51 #280
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146118038
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

1 kratje bier per week is niet zo belachelijk veel toch wel?

Jullie menen allemaal dat ik zwaar alcoholist ben volgens mij, maar door de week drink ik (meestal) niet (zo veel) :+
ja, wij menen dat je leeft op bier en nootjes ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_146118127
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:01 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ja, wij menen dat je leeft op bier en nootjes ;)
Nou ik heb vandaag bijvoorbeeld 8 boterhammen met pindakaas op, 2 cupasoup en een pakje sultanakoekjes iets met appelsmaak.

Dus ik eet ook andere dingen dan bier en nootjes hoor :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_146118338
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

1 kratje bier per week is niet zo belachelijk veel toch wel?

Jullie menen allemaal dat ik zwaar alcoholist ben volgens mij, maar door de week drink ik (meestal) niet (zo veel) :+
Nou jij krijgt t altijd voor elkaar om een krat op vrijdag leeg te drinken, zodat je de rest van t weekend alleen onzin zwetst :P
pi_146118467
Heuj een biertopic.
జ్ఞ‌ా
pi_146118470
Gewoon zorgen dat je dat krat in het weekend leeg hebt, kun je de rest van de week uitrusten. :7
pi_146119015
Wel de Jumbo supermarkt mag ik hopen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_146119565
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:33 schreef Spooky4u het volgende:
Wel de Jumbo supermarkt mag ik hopen.
Oettinger bier. 33cl per fles itt 30cl én slechts 7 euro de krat.

Het is crisis niet waar? :P
Prima weg te kloeken overigens. :+

Wat gaat Max morgen doen? Top 10? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_146119629
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:49 schreef Geralt het volgende:

[..]

Oettinger bier. 33cl per fles itt 30cl én slechts 7 euro de krat.

Het is crisis niet waar? :P
Prima weg te kloeken overigens. :+

Wat gaat Max morgen doen? Top 10? :@
Smaakt niet verkeerd. Een HJ is wat mij betreft ook te duur.
En morgen.. een mooit P10.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 30 oktober 2014 @ 18:03:43 #288
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146120072
Ik kan zo te lezen beter wat mensen gaan uitnodigen :{ Ik heb hier nog 2 en 'n half krat Jupiler, krat La Chouffe en wat losse flesjes Duvel staan :') ik drink te weinig als ik alleen ben :@
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146120601
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik kan zo te lezen beter wat mensen gaan uitnodigen :{ Ik heb hier nog 2 en 'n half krat Jupiler, krat La Chouffe en wat losse flesjes Duvel staan :') ik drink te weinig als ik alleen ben :@
Zeg maar waar en wanneer. alstereenbedjeoveris.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 30 oktober 2014 @ 18:36:24 #290
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146121370
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

1 kratje bier per week is niet zo belachelijk veel toch wel?

Jullie menen allemaal dat ik zwaar alcoholist ben volgens mij, maar door de week drink ik (meestal) niet (zo veel) :+
Ja ik mag blij zijn als ik 1 kratje in de maand op krijg :@
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_146121622
quote:
2s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:36 schreef WEST het volgende:

[..]

Ja ik mag blij zijn als ik 1 kratje in de maand op krijg :@
Niet liegen Marlborootje, jij redt die krat al voor 11u in de ochtend.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_146121902
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:15 schreef µ het volgende:
Heuj een biertopic.
Heuj een vrouw die het serveert gespot!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 oktober 2014 @ 18:58:18 #293
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146122250
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik kan zo te lezen beter wat mensen gaan uitnodigen :{ Ik heb hier nog 2 en 'n half krat Jupiler, krat La Chouffe en wat losse flesjes Duvel staan :') ik drink te weinig als ik alleen ben :@
La Chouffe en Duvel gaan er wel in. De Jupiler laat ik wel aan de niet bierkenners over :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_146122344
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

La Chouffe en Duvel gaan er wel in. De Jupiler laat ik wel aan de niet bierkenners over :P
Boeien. bier en gratis, misschien kennen de tetten ook nog geregeld worden.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:09:50 #295
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146122843
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

La Chouffe en Duvel gaan er wel in. De Jupiler laat ik wel aan de niet bierkenners over :P
mensen niet-bierkenners noemen en dan Jupiler afwijzen :') _O-
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 oktober 2014 @ 19:11:44 #296
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146122934
quote:
16s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:09 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

mensen niet-bierkenners noemen en dan Jupiler afwijzen :') _O-
ja, het is niet te zuipen
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:29:20 #297
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146123851
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:11 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ja, het is niet te zuipen
als je paardenpis van boven de Moerdijk gewend bent is dat idd een normale opmerking.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 oktober 2014 @ 19:33:53 #298
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146124111
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:29 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

als je paardenpis van boven de Moerdijk gewend bent is dat idd een normale opmerking.
:')
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:37:36 #299
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146124327
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:33 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

:')
^O^ goeie counter.

En nu een nieuw deel.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')