abonnement Unibet Coolblue
pi_145597072
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:01 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Pftt :+ Guildtripping much _O- :W Ik moet helemaal niks. :W
Waar zie jij het woordje moet? Fijne dag verder wijsneusje.
pi_145597300
Ook al werkt het perfect, waarom zou je zo'n script willen? Leuk dat je dan in diamond komt of iets dergelijks, maar dat heb je niet aan jezelf te danken. Lijkt me ook niet leuk om te spelen, ik speel voor de fun en vind het leuk om zelf steeds beter te worden.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_145597525
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 08:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Welk level ben je.
Level 18 nu.
pi_145597686
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ook al werkt het perfect, waarom zou je zo'n script willen? Leuk dat je dan in diamond komt of iets dergelijks, maar dat heb je niet aan jezelf te danken. Lijkt me ook niet leuk om te spelen, ik speel voor de fun en vind het leuk om zelf steeds beter te worden.
Mij ook niet, maar ik wil wel weten hoe die scripts werken en met eigen ogen zien wat ze precies doen. Beschouw het als champion research, wat belangrijk is als je echt hoog wilt komen.
pi_145597757
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:25 schreef Cikx het volgende:

[..]

Level 18 nu.
Ik ben nu level 14 en speel redelijk... ik wil wel mijn ig dm'en. Kunnen we een keer potje samen spelen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_145601840
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:41 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Was er vroeger niet iets van Punkbuster ofzo dat dat tegenging? :+

Net even op een nieuw account geprobeerd (in een custom game tegen bots) die scripts en hoewel het erg buggy is op sommige momenten moet ik zeggen...

Damn dit is wel heel makkelijk. :+ Met Ryze is het gewoon press space to win zoals het programmatje ook al zegt. Je ziet gewoon wanneer een enemy killable is en dan druk je op de burst knop et voila kill.

:+

Maar, je spel crasht elke keer dat je een game load, je game crasht soms midden in een potje. Hmm je bewegingen met farmen zijn OVERDUIDELIJK gescript. Net als de side step optie(auto dodge je skillshots ).

Not worth, echt niet.
Bij mij crashte die niet, maar we hebben nu alleen de gratis scripts getest, bedenk maar eens wat voor scripts sommige hebben. :P
Maar je hebt ook gewoon utility scripts waar je de cd van je enemy ziet.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 13:56:38 #282
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_145602362
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:39 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Bij mij crashte die niet, maar we hebben nu alleen de gratis scripts getest, bedenk maar eens wat voor scripts sommige hebben. :P
Maar je hebt ook gewoon utility scripts waar je de cd van je enemy ziet.
Ja en Riot kan er in principe niet zo veel tegen (of ze willen het nog niet) doen.
Beetje jammer. Kan me herinneren in CoD dat als je iets op de achtergrond had draaien dat je direct uit de game werd gekickt.

Nouja iig doen de meeste botters het in bot games dus je zult er tijdens je ranked en normals geen last van hebben in de meeste gevallen.

Even een paar tips om botter te spotten:
- Lopen vaak rondjes om hun eigen as heen
- Lopen onlogische routes (dus tegen een wall aan en blijven daar dan even staan)
- Lopen alsof diegene echt 300 clicks per minuut doet, heel schokkerig (als je het ziet weet je wat ik bedoel)
- Farmen (vrijwel altijd) met skills itt AA
- Spelen vaak met Ryze / Katarina en Yashuo. (voor de maximale wombo combo)
- Zorg dat je jungler klaar staat om te stunnen anders win je het niet of nauwelijks
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:03:50 #283
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_145602574
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:39 schreef Hermanna het volgende:
Maar, je spel crasht elke keer dat je een game load, je game crasht soms midden in een potje. Hmm je bewegingen met farmen zijn OVERDUIDELIJK gescript. Net als de side step optie(auto dodge je skillshots ).
Ik heb gelezen dat Riot hier een auto detecter tegen heeft en dit niet baseert op basis van achtergrond programma's (zoals scripts) maar statistieken dmv algoritmes. Als jij van 30% skillshots dodgen naar 90% skillshot dodgen gaat, dan kan je gewoon instantly gebanned worden.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:05:30 #284
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_145602612
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik heb gelezen dat Riot hier een auto detecter tegen heeft en dit niet baseert op basis van achtergrond programma's (zoals scripts) maar statistieken dmv algoritmes. Als jij van 30% skillshots dodgen naar 90% skillshot dodgen gaat, dan kan je gewoon instantly gebanned worden.
Dat zou nice zijn.
pi_145602788
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik heb gelezen dat Riot hier een auto detecter tegen heeft en dit niet baseert op basis van achtergrond programma's (zoals scripts) maar statistieken dmv algoritmes. Als jij van 30% skillshots dodgen naar 90% skillshot dodgen gaat, dan kan je gewoon instantly gebanned worden.
Er zijn op reddit en lol forums genoeg topics waar er geklaagt word over scripts maar riot doet er niet veel aan. Er zijn zelfs challengers die het gebruiken. Misschien dat ze het dit seizoen laten gaan en er volgend seizoen maatregelen tegen nemen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Hermanna op 16-10-2014 14:17:42 ]
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:18:26 #286
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_145603003
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:10 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Er zijn op reddit en lol forums genoeg topics waar er geklaagt word over scripts maar riot doet er niet veel aan Er zijn zelfs challengers die het gebruiken.
Dat is ook bekend. Net zoals die drophackers is het niet 1-2-3 opgelost, maar ik geloof echt wel dat Riot er aan werkt. Het lijkt me ook totaal niet leuk om zo een spel te spelen? Hoe is het leuk om in Diamond te zitten zonder dat je het verdiend?

quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:10 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Misschien dat ze het dit seizoen laten gaan en er volgend seizoen maatregelen tegen nemen?
Vorig jaar kan ik me ook zo'n fiasco herinneren. Toen hebben ze in de laatste paar weken ontzettend veel bans gegeven. Die kregen toen niet alleen direct een (tijdelijke) ban, maar kregen ook geen ranked rewards meer, verloren hun gold + skins van de jaren ervoor en kregen een hard MMR reset, zodat ze opnieuw konden beginnen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:27:55 #287
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_145603282
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:

Vorig jaar kan ik me ook zo'n fiasco herinneren. Toen hebben ze in de laatste paar weken ontzettend veel bans gegeven. Die kregen toen niet alleen direct een (tijdelijke) ban, maar kregen ook geen ranked rewards meer, verloren hun gold + skins van de jaren ervoor en kregen een hard MMR reset, zodat ze opnieuw konden beginnen.

Dat is waar ook. Wanneer eindigt dit seizoen? Paar weken toch>?
pi_145603464
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:27 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Dat is waar ook. Wanneer eindigt dit seizoen? Paar weken toch>?
11 november geloof ik.
pi_145604870
Oké, heb jullie mening nodig. Ik heb nog geen goede champions voor de midlane dus wil een AP champion voor mis kopen. Nu heb ik gekeken welke champions mij leuk leken en ik twijfel nu tussen Fizz en Ahri. Welke zouden jullie kiezen?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 15:16:36 #290
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_145604990
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Oké, heb jullie mening nodig. Ik heb nog geen goede champions voor de midlane dus wil een AP champion voor mis kopen. Nu heb ik gekeken welke champions mij leuk leken en ik twijfel nu tussen Fizz en Ahri. Welke zouden jullie kiezen?
Fizz. De plays for days.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 15:19:03 #291
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_145605063
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Oké, heb jullie mening nodig. Ik heb nog geen goede champions voor de midlane dus wil een AP champion voor mis kopen. Nu heb ik gekeken welke champions mij leuk leken en ik twijfel nu tussen Fizz en Ahri. Welke zouden jullie kiezen?
Momenteel inderdaad Fizz. Hij outscaled Ahri enorm. Je moet echter wel om kunnen gaan met farmen als Melee op mid.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_145606113
Ahri en fizz zijn even goed. Ligt meer aan of je assassin wil spelen of mage. Fizz is nu OP als assassin en ahri is gewoon goed als mage en kan assassin.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_145606371
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Oké, heb jullie mening nodig. Ik heb nog geen goede champions voor de midlane dus wil een AP champion voor mis kopen. Nu heb ik gekeken welke champions mij leuk leken en ik twijfel nu tussen Fizz en Ahri. Welke zouden jullie kiezen?
ahri vind ikzelf leuker. Fizz is wel sterker atm.
Because you know i'm all about that ass
pi_145606419
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik ben nu level 14 en speel redelijk... ik wil wel mijn ig dm'en. Kunnen we een keer potje samen spelen.
Ja, is goed! Heb wel examens volgende week dus zal komende dagen niet zoveel spelen (dat is iig de bedoeling).

quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Oké, heb jullie mening nodig. Ik heb nog geen goede champions voor de midlane dus wil een AP champion voor mis kopen. Nu heb ik gekeken welke champions mij leuk leken en ik twijfel nu tussen Fizz en Ahri. Welke zouden jullie kiezen?
Ben een Ahri fan. _O_
Als je je charm raakt dan is het bijna altijd een instant kill, maar als je hem mist daarentegen ben je fucked.
Fizz heb ik nooit gespeeld, maar vind zijn appearance niet zo tof en dan heb ik al weinig behoefte om hem te spelen. :P

Zit te twijfelen of ik Lissandra moet kopen of moet sparen voor level 20 runes. Is Lissandra top goed te doen?
pi_145606466
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Oké, heb jullie mening nodig. Ik heb nog geen goede champions voor de midlane dus wil een AP champion voor mis kopen. Nu heb ik gekeken welke champions mij leuk leken en ik twijfel nu tussen Fizz en Ahri. Welke zouden jullie kiezen?
Ik zeg Fizz :P Je kan elke ult gewoon blocken met je E, als je van tricksters houd dan is Fizz je man/vis/beest.
pi_145606651
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:31 schreef Hermanna het volgende:
Ik ging die scripts uit proberen en nu snap ik wel waarom sommige diamond zijn en etc :P.
Debiel.
pi_145606693
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:52 schreef IRoadster het volgende:

[..]

Waar kan je dat script downloaden voor katarina?
Kankersneu.
pi_145606737
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:59 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ja, is goed! Heb wel examens volgende week dus zal komende dagen niet zoveel spelen (dat is iig de bedoeling).

[..]

Ben een Ahri fan. _O_
Als je je charm raakt dan is het bijna altijd een instant kill, maar als je hem mist daarentegen ben je fucked.
Fizz heb ik nooit gespeeld, maar vind zijn appearance niet zo tof en dan heb ik al weinig behoefte om hem te spelen. :P

Zit te twijfelen of ik Lissandra moet kopen of moet sparen voor level 20 runes. Is Lissandra top goed te doen?
Ahri spreekt mij ook het meeste aan.
Ja volgende week ook tentamens dus speel niet veel, maar dat doe ik sowieso niet. Meestal 2 a 3 keer per week. Meestal maar 1 potje, soms 2.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_145607096
quote:
19s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Debiel.
Je moeder ook :D
pi_145607366
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:59 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ja, is goed! Heb wel examens volgende week dus zal komende dagen niet zoveel spelen (dat is iig de bedoeling).

[..]

Ben een Ahri fan. _O_
Als je je charm raakt dan is het bijna altijd een instant kill, maar als je hem mist daarentegen ben je fucked.
Fizz heb ik nooit gespeeld, maar vind zijn appearance niet zo tof en dan heb ik al weinig behoefte om hem te spelen. :P

Zit te twijfelen of ik Lissandra moet kopen of moet sparen voor level 20 runes. Is Lissandra top goed te doen?
lissandra top is een beetje meh. als je een goede ap toplaner met cc wil dan kun je liever ryze ofzo spelen. als je het leuk vindt gewoon doen.
Because you know i'm all about that ass
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')