abonnement Unibet Coolblue
pi_144916649


Miiverse
Rob_La_Chouffe - Robbus
Pierre - Baxiebaas
Gauner - RDMA89
Herr.Flick - Herr_Flick-NL
Siyara - Siyara
Nomar83 - Nomar83
GGMM - GGMM_Rene
gamefreek - geemfriek
Cid - Cidolfas
Derattebaas - Mr.FiftyFifty
Snoepje5 - RicardoV
NotoriousRoy - NotoriousRoy
chibibo - chibibo
Vlaggenroof - Aleeexx93
ATL - ATL222
linebear - linebear
yachiru - medliHime
creno - creno78
Slein83 - Slein-NL
Hepyro - Hepyro
Deaf_Devil - ArniD87
Remcheese - Remcheese
So_Surreal - So_Surreal
matthijst - matthijst
DJJoris - JorisTheWise
Sharana_LV - Sharana
Ipho - ipho90
s0ul1991 - Son_Of_North
donald_dick - Buikschuiver
Jesse_ - Je-ss-e
AlwaysHappy - alwayshappyz
DjUntzUntz - DjUntzUntz
Reintji - Reintji
Redah - redahb
speknek - spekkeh
Necrodeath - Necrod123
Gutanoth - Gutanoth
CoeXisT - (stuur een PM/DM)
Pheno - Pheno.NLD


The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144917046
Nice.
  vrijdag 26 september 2014 @ 10:05:31 #3
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144917355
wat gaatie kosten?
pi_144917406
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:05 schreef DjUntzUntz het volgende:
wat gaatie kosten?
Complete set, dus game, adapter en controller kost 99 dollar. Dat vertaalt ws naar 99 euro.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games vrijdag 26 september 2014 @ 10:10:28 #5
181272 crew  Noppie2000
pi_144917454
Kopen _O_
  vrijdag 26 september 2014 @ 10:11:38 #6
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144917477
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Complete set, dus game, adapter en controller kost 99 dollar. Dat vertaalt ws naar 99 euro.
Denk je? hmm...ik weet niet of ik wel bijna 60 euro wil bijleggen voor alleen een controller, al waren die wel heel prettig in de hand :-P
pi_144918015
zit daar ook meteen de adapter bij dan?
pi_144918171
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:37 schreef Gutanoth het volgende:
zit daar ook meteen de adapter bij dan?
Ja
  Redactie Games vrijdag 26 september 2014 @ 10:45:25 #9
181272 crew  Noppie2000
pi_144918180
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:37 schreef Gutanoth het volgende:
zit daar ook meteen de adapter bij dan?
Zijkant van het doosje ;)
pi_144918481
ohja! had nog niet goed gekeken :P
pi_144918737
heb al 3 pro controllers aangeschaft voor smash bros :'(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_144918783
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:06 schreef DJ_ het volgende:
heb al 3 pro controllers aangeschaft voor smash bros :'(
lijkt me ook flink fijn spelen
pi_144918808
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:08 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

lijkt me ook flink fijn spelen
Zijn ze gelukkig ook, maar de GC controllers zijn ook fijn :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_144923049
Al ergens een pre-order mogelijk voor die Super Smash set?
pi_144948611
Net mijn backlog even geconstrueerd voor de consoles die ik nu heb staan op een of andere site waar je in kan vullen hoe lang het duur. 80 spellen, 1241 uur :')
pi_144948659
Moet zeggen dat ik DK inmiddels wel leuk vind, moest misschien gewoon wat aan de besturing wennen en toch redelijk vlot richting de 5e wereld. Zit nu bij de tonnetjeslevel. Stom level :(
pi_144948815
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 08:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Net mijn backlog even geconstrueerd voor de consoles die ik nu heb staan op een of andere site waar je in kan vullen hoe lang het duur. 80 spellen, 1241 uur :')
How long to beat? Daar hou ik het iig bij. Werkt erg goed, zit inmiddels op bijna 60% completion.

Als je het serieus wil aanpakken moet je ook afspreken om geen nieuwe games te kopen. Of pas bij bepaalde percentages, als 'beloning'.

Daarnaast kun je games die je niet direct pakken gewoon wegstrepen en niet verder spelen. Niets forceren om het te spelen, dan verlies je motivatie.

Voor mij werkt het erg goed op deze manier. En hoewel het streng klinkt enzo geeft het mij wel een goed gevoel. :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144949041
Yes, daar. Moet zeggen dat er ook een set Vita/PS4 games bij staat die van Plus komen en ik dus gewoon ff probeer en doorstreep als het niks is. En daarnaast ook nog wat impulsaankopen natuurlijk. En er staan ook wat spellen bij die niet echt uit te spelen zijn, zoals Animal Crossing.

Heb wel de intentie minimaal 2 spellen uit te spelen voordat ik iets nieuws koop. Al heb ik pas een beetje vals gespeeld en Shadows of Mordor gepre-ordered. Hoop voordat die er is Donkey Kong af te hebben.

Verder zijn er een paar spellen die ongeacht hoe ver ik ben op releasedag binnen komen hier. Smash Bros, Xenoblade Chronicles X en No Man's Sky bijv.

Heb ook alleen een paar titels toegevoegd bij voltooid die ik recentelijk op de Wii U en PS4 uitgespeeld heb. Ik ga niet helemaal in mijn geheugen graven om ook nog oude Wii en Gamecube titels e.d. toe te voegen.
pi_144949188
Heb sinds kort Super Mario 3d world.

Heerlijk spelletje _O_ dat level design hebben ze echt goed gedaan. Zelfs m'n vriendin vindt het tof.

Kan uiteraard niet wachten tot de nieuwe Smash Brothers _O_
pi_144949459
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 09:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Yes, daar. Moet zeggen dat er ook een set Vita/PS4 games bij staat die van Plus komen en ik dus gewoon ff probeer en doorstreep als het niks is. En daarnaast ook nog wat impulsaankopen natuurlijk. En er staan ook wat spellen bij die niet echt uit te spelen zijn, zoals Animal Crossing.

Heb wel de intentie minimaal 2 spellen uit te spelen voordat ik iets nieuws koop. Al heb ik pas een beetje vals gespeeld en Shadows of Mordor gepre-ordered. Hoop voordat die er is Donkey Kong af te hebben.

Verder zijn er een paar spellen die ongeacht hoe ver ik ben op releasedag binnen komen hier. Smash Bros, Xenoblade Chronicles X en No Man's Sky bijv.

Heb ook alleen een paar titels toegevoegd bij voltooid die ik recentelijk op de Wii U en PS4 uitgespeeld heb. Ik ga niet helemaal in mijn geheugen graven om ook nog oude Wii en Gamecube titels e.d. toe te voegen.
Oude games heb ik ook niet, behalve een paar SNES games die ik via VC of Emulatie ga spelen.

Games die niet uit te spelen zijn voeg ik vaak niet toe, of ik geef het een doel. Bij MK8 was dat overal goud bijvoorbeeld.

Day one titels heb ik nog maar zelden. Xenoblade X is er eentje en Witcher 3. Wachten is ook vaak goedkoper :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144956265
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 09:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als je het serieus wil aanpakken moet je ook afspreken om geen nieuwe games te kopen. Of pas bij bepaalde percentages, als 'beloning'.
Dat is ook wel mijn aanpak: Een nieuwe game komt er ook pas als ik voldoende games voor die console heb weten af te strepen. En alles waar geen doorkomen aan is speel ik tot een bepaalde limiet, dat ik iig het idee heb dat het de investering waard was en ook omdat sommige games een zwakke start hebben en later beter worden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 09:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heb ook alleen een paar titels toegevoegd bij voltooid die ik recentelijk op de Wii U en PS4 uitgespeeld heb. Ik ga niet helemaal in mijn geheugen graven om ook nog oude Wii en Gamecube titels e.d. toe te voegen.
Ik speel wel de oudere klassiekers die ik overgeslagen heb. Houdt het gamen voor mij ook wel fris omdat games van tien, vijftien jaar terug toch heel anders waren.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_144957600
Ik begin echt een pleurishekel aan dan Goron level te krijgen zeg. Er komt geen eind aan die hordes van vijanden.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_144957788
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 16:36 schreef CoExist het volgende:
Ik begin echt een pleurishekel aan dan Goron level te krijgen zeg. Er komt geen eind aan die hordes van vijanden.
Het is daar wel heel veel tegelijk ja, zat daar ook een tijdje vast.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')