abonnement Unibet Coolblue
pi_145143707
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 23:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[ afbeelding ]

Dikke pinroll erop _O_
Die en de Trainer SC zijn gegarandeerde cops voor mij.
pi_145143764
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 17:44 schreef KutMug het volgende:
Iemand die toevallig weet of de Asics Gel Lyte iii Black/tan: http://cdn.sneakernews.com/wp-content/uploads/2013/08/asics-gel-lyte-iii-black-brown-tan.jpg nog ergens te koop zijn? Overal waar ik kijk zijn ze uitverkocht of in 1 maat die niet eens in de buurt komt. (Zijn ook al een behoorlijk lange tijd uit ja) Ik heb maat 45,5 gok ik zo. Het zal wel niet maar kan het proberen. :P
Lastig denk, die heb ik in februari ofzo gescoord!
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 07:22:28 #53
80382 manny
30 is best veel
pi_145146479
Zapte langs pawn stars en kwam deze meneer tegen. Wou 1 mio voor zn collectie. Uiteindelijk geen deal.


Wellicht al eerder gedeeld.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_145149806
Kennen jullie het merk ambivalent btw? Niet sneaker gerelateerd, maar gisteren ff gezopen met duitse guys en daar was die oprichter ook. Word ook verkocht bij woodwood, dus wouldwould buy als ik jullie was.
pi_145150436
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 07:22 schreef manny het volgende:
Zapte langs pawn stars en kwam deze meneer tegen. Wou 1 mio voor zn collectie. Uiteindelijk geen deal.


Wellicht al eerder gedeeld.
Wow! :o
pi_145151241
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 23:59 schreef mergbot het volgende:

[..]

Zij experimenteren tenminste nog.
Mmm, ik snap wat je bedoelt maar vind dat juist niet echt experimenteren. Meer oude modellen met elkaar fuseren en dan hopen dat het wat is. Heb liever of echt nieuwe modellen speciaal ontworpen voor de winter of gewoon een bestaand model met goretex oid.
pi_145151629
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:02 schreef TN-FR het volgende:
Kennen jullie het merk ambivalent btw? Niet sneaker gerelateerd, maar gisteren ff gezopen met duitse guys en daar was die oprichter ook. Word ook verkocht bij woodwood, dus wouldwould buy als ik jullie was.
Deze?
http://ambivalentberlin.com

Niet van gehoord, maar lijkt wel op heel veel van die nieuwe internet skate/streetwearmerken. Heb al genoeg grijze crewnecks en zwarte tees. :P Fancy website wel.

Is wel altijd leuk om nieuwe merken te delen. Ben zelf laatste tijd wel fan van Norse, APC (tweedehands weliswaar) en Neerlands trots Ontour. En COS heeft verrassend goede basics.

#normcore ;) WIVAH


[ Bericht 5% gewijzigd door Apostrof op 03-10-2014 12:22:10 ]
pi_145156642
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Lastig denk, die heb ik in februari ofzo gescoord!
Ja, ik heb op elke site in de OP gekeken en als ik ze vind komt er op de pagina te staan uitverkocht of alleen in maat 35 oid. Helaas. :(
pi_145193279
Waar kan ik de asics x commonwealth gel lyte v nog vinden?
pi_145194771
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:19 schreef tennis_jongen het volgende:
Waar kan ik de asics x commonwealth gel lyte v nog vinden?
Dit was een exclusieve collab. Deze zijn vaak (helaas) alleen bij de retailer van de collab te kopen, dus je had ze bij de launch moeten scoren als je normale prijs ervoor wilde betalen. Je kan ze nog wel krijgen via bekende resellkanalen zoals klekt.in en ebay, maar moet je er wel flink extra voor betalen.

Zijn wel echt lekker die dingen trouwens... Als je op zoekt ben naar een beetje meh alternatief, er zijn nog een paar Puma X BWGH dark denim.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: wacht, na even zoeken zie ik dat ze 11 oktober bij UBIQ nog komen!
pi_145198139
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 20:18 schreef Apostrof het volgende:

[..]

Dit was een exclusieve collab. Deze zijn vaak (helaas) alleen bij de retailer van de collab te kopen, dus je had ze bij de launch moeten scoren als je normale prijs ervoor wilde betalen. Je kan ze nog wel krijgen via bekende resellkanalen zoals klekt.in en ebay, maar moet je er wel flink extra voor betalen.

Zijn wel echt lekker die dingen trouwens... Als je op zoekt ben naar een beetje meh alternatief, er zijn nog een paar Puma X BWGH dark denim.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: wacht, na even zoeken zie ik dat ze 11 oktober bij UBIQ nog komen!
Thx voor het zoeken!

Maar ik zie net dat ze retail voor $160-, gaan en als ik het zou hebben had ik ze zeker gehaald, maar op dit moment heb k het niet/ kan het wel beter gebruiken.

Weet jij of iemand anders nog een mooie cw van asics gel saga die NIET exclusive is, alles wat ik tot nu toe zie is weer een exclusive collab of een ronnie fieg die voor 400 gaan.
pi_145198726
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:55 schreef tennis_jongen het volgende:

[..]

Thx voor het zoeken!

Maar ik zie net dat ze retail voor $160-, gaan en als ik het zou hebben had ik ze zeker gehaald, maar op dit moment heb k het niet/ kan het wel beter gebruiken.

Weet jij of iemand anders nog een mooie cw van asics gel saga die NIET exclusive is, alles wat ik tot nu toe zie is weer een exclusive collab of een ronnie fieg die voor 400 gaan.
Zou gewoon even wachten! Onder andere Xmas pack van dit jaar is cool maar moet nog uitkomen. Vind huidige GR beetje meh met net gekke kleurtjes.
  zondag 5 oktober 2014 @ 01:38:23 #63
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_145204621
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:55 schreef tennis_jongen het volgende:

[..]

Thx voor het zoeken!

Maar ik zie net dat ze retail voor $160-, gaan en als ik het zou hebben had ik ze zeker gehaald, maar op dit moment heb k het niet/ kan het wel beter gebruiken.

Weet jij of iemand anders nog een mooie cw van asics gel saga die NIET exclusive is, alles wat ik tot nu toe zie is weer een exclusive collab of een ronnie fieg die voor 400 gaan.
Misschien die Snowflakes die net uitgekomen zijn, mooi schoentje imo.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_145209643
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:15 schreef Apostrof het volgende:

[..]

Zou gewoon even wachten! Onder andere Xmas pack van dit jaar is cool maar moet nog uitkomen. Vind huidige GR beetje meh met net gekke kleurtjes.
GR?
  zondag 5 oktober 2014 @ 11:17:39 #65
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_145209688
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:14 schreef tennis_jongen het volgende:

[..]

GR?
General releases
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_145209745
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:17 schreef leeroy het volgende:

[..]

General releases
Oh oke thx!
pi_145215310
Iemand misschien interesse om een paar sneakers te ruilen? door omstandigheden heb ik Kangaroos Rage Animal Grey dubbel en wil deze dan ook ruilen. Heb ze wel een stuk of 10 keer gedragen maar de staat van de schoenen is nog zo'n 90-95% (wat vlekjes, zal proberen deze er nog uit te krijgen).

Kangaroos Rage Animal Grey



On feet (zelfde model maar andere kleur natuurlijk)



Maat is 43.

Bij interesse graag een PM tegen wat je het wilt ruilen dan zal ik even wat foto's van mijn schoenen maken. Wel sneakers van gelijke waarde & staat.

[ Bericht 4% gewijzigd door ibsegekw op 05-10-2014 14:49:32 ]
pi_145218847
Ben eigenlijk benieuwd waar en hoe jullie je schoenen opbergen/tentoonstellen? :P

Ik heb ze gewoon in de originele schoenendozen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 5 oktober 2014 @ 16:12:58 #69
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_145218987
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 16:09 schreef Miniem het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd waar en hoe jullie je schoenen opbergen/tentoonstellen? :P

Ik heb ze gewoon in de originele schoenendozen.
all over the place :P zijn er ook niet heel veel, stuk of 10 denk ik. Heb wel een schoenenrekje, maar ben te lui ze erop te leggen als ik thuis kom :P
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_145219571
Heb 2 rekjes die op elkaar passen en heb naast de rekjes 2 of 3 stapeltjes waarvan ze in dozen zitten
Faka G
  zondag 5 oktober 2014 @ 19:44:52 #71
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_145228699
Ik heb een kastje van de Ikea gekocht en daar staan ze in.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_145230219
Twee van deze in de gang:

pi_145230321
Of dat zeg ik dan wel, maar die kasten zitten maar half vol en mijn woonkamervloer ligt bezaaid met losse sneakers.

Maar als ze in de kasten liggen past het net.
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:21:27 #74
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_145240186
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:26 schreef ibsegekw het volgende:
Iemand misschien interesse om een paar sneakers te ruilen? door omstandigheden heb ik Kangaroos Rage Animal Grey dubbel en wil deze dan ook ruilen. Heb ze wel een stuk of 10 keer gedragen maar de staat van de schoenen is nog zo'n 90-95% (wat vlekjes, zal proberen deze er nog uit te krijgen).

Kangaroos Rage Animal Grey

[ afbeelding ]

On feet (zelfde model maar andere kleur natuurlijk)

[ afbeelding ]

Maat is 43.

Bij interesse graag een PM tegen wat je het wilt ruilen dan zal ik even wat foto's van mijn schoenen maken. Wel sneakers van gelijke waarde & staat.
Heb een paartje nike sb dunk pro bordeaux al bijna een jaar in mn kast staan, heb ze maximaal 3-4 x gedragen. Als je interesse hebt zeg het maar :*

Ze zijn wel in maatje 44,5

Had ze destijds voor 100 euro gekocht, weet niet hoeveel ze nu waard zijn..

Ik ben geil
pi_145241469
quote:
99s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:21 schreef defokkingfoker het volgende:
nike sb dunk pro bordeaux
Sorry dat is niet echt mijn ding (meer) en passen die mij waarschijnlijk ook niet erg goed. Toch bedankt voor je aanbod! :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')