abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 22:57:51 #151
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_145683115
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 22:53 schreef Krunsj het volgende:

[..]

Dat achteruit lopen noemt Schreuder "controle over de wedstrijd krijgen".

De Boer vindt trouwens dat Ajax over de hele wedstrijd gezien domineerde en de eerste helft tenminste gelijkwaardig was.

Oftewel, jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal ;)
ik heb al 40 jaar geen verstand van voetbal, maar heb er wel een mening over ;)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_145683810
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 22:21 schreef ReMcOrE het volgende:
kan daar zo pissig om worden, het is godverdomme el-ke keer hetzelfde :r beginnen goed, lekker voetbal, maken een goal en daarna is het ook direct gedaan lijkt het wel!
Zijn gewoon opdrachten van Schreuder..

Net thuis, met een ontzettend onbevredigd gevoel. Waarom moest Corona eraf?

Waarom spelen Mokhtar en Kusk in een Twente shirt? Onze flanken zijn echt dramatisch.

Al met al zonde, je had die joden gewoon kunnen pakken vanavond. Ongeslagen joepie...
  Moderator zaterdag 18 oktober 2014 @ 23:29:14 #153
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145684599
Had eerder verwacht dat Ryo eraf zou gaan. Kusk moeten ze linksvoor of op 10 zetten, Mokhtar rechtsvoor zodat ie wel voorzetten móet geven ipv steeds zichzelf vastlopen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145684935
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 23:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Had eerder verwacht dat Ryo eraf zou gaan. Kusk moeten ze linksvoor of op 10 zetten, Mokhtar rechtsvoor zodat ie wel voorzetten móet geven ipv steeds zichzelf vastlopen.
Inderdaad, waarom Corona d'raf halen.
De enige reden die ik me kan voorstellen is dat hij last had van pijntjes o.i.d.
pi_145684953
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 22:53 schreef Krunsj het volgende:

[..]

Dat achteruit lopen noemt Schreuder "controle over de wedstrijd krijgen".

De Boer vindt trouwens dat Ajax over de hele wedstrijd gezien domineerde en de eerste helft tenminste gelijkwaardig was.

Oftewel, de Boer heeft duidelijk geen verstand van voetbal ;)
Fixed.

eerste helft gelijkwaardig, flikker op man :')
1e 40 min was Twente de baas op het veld. Af en toe een countertje van Ajax maar dat zorgde niet voor echt veel dreiging.
1e helft was voor Twente, 2e voor Ajax terwijl Ajax absoluut niet goed voetbalde.
Twente holt achteruit als ze voor staan, gaat gewoon nergens over.
Elke week het zelfde liedje.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_145684993
quote:
19s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 23:35 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Inderdaad, waarom Corona d'raf halen.
De enige reden die ik me kan voorstellen is dat hij last had van pijntjes o.i.d.
Dit verwacht ik ook idd.

Vond de wissel van Mokotjo Ziyech ook frapant.
Mokotjo was gewoon op na 60 minuten, die had direct gewisseld moeten worden.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_145693129
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 23:35 schreef bambino het volgende:

[..]

Fixed.

eerste helft gelijkwaardig, flikker op man :')
1e 40 min was Twente de baas op het veld. Af en toe een countertje van Ajax maar dat zorgde niet voor echt veel dreiging.
1e helft was voor Twente, 2e voor Ajax terwijl Ajax absoluut niet goed voetbalde.
Twente holt achteruit als ze voor staan, gaat gewoon nergens over.
Elke week het zelfde liedje.
Twente kan het conditioneel gewoon nog niet maken. Dat zag je tegen Qarabagh toen ze moesten scoren, dat zag je vorige week tegen AZ, dat zag je nu. Gewoon klote dat juist je 3 spelbepalende spelers het qua uithoudingsvermogen nog niet af kunnen.
pi_145699653
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 23:35 schreef bambino het volgende:

[..]

Fixed.

eerste helft gelijkwaardig, flikker op man :')
1e 40 min was Twente de baas op het veld. Af en toe een countertje van Ajax maar dat zorgde niet voor echt veel dreiging.
1e helft was voor Twente, 2e voor Ajax terwijl Ajax absoluut niet goed voetbalde.
Twente holt achteruit als ze voor staan, gaat gewoon nergens over.
Elke week het zelfde liedje.
90 minuten afjagen is niet te doen. Doet me denken aan het commentaar altijd bij Feyenoord Ajax. Feyenoord speelt Ajax ook altijd de eerste 20 minuten weg. Daarmee gokken op een voorsprong en die de rest van de wedstrijd vast houden. Twente deed hetzelfde en het had bijna gewerkt
pi_145701789
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 23:13 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Zijn gewoon opdrachten van Schreuder..

Net thuis, met een ontzettend onbevredigd gevoel. Waarom moest Corona eraf?

Waarom spelen Mokhtar en Kusk in een Twente shirt? Onze flanken zijn echt dramatisch.

Al met al zonde, je had die joden gewoon kunnen pakken vanavond. Ongeslagen joepie...
Schreuder had in de rust aangegeven dat ze gewoon weer zo moesten beginnen als in de eerste helft, aldus Schilder. Dit wil je als trainer natuurlijk ook niet, het zo weggeven.

Mokhtar is idd klote, Kusk wil ik nog niet helemaal opgeven al moet z'n handelingssnelheid wel een stuk hoger.
pi_145714991
Mokhtar :') :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:44:41 #161
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_145715660
Waarom zetten ze Shadrach er niet in? Bloedfanatiek!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_145730328
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Waarom zetten ze Shadrach er niet in? Bloedfanatiek!
Blessure na blessure. Die heeft het trouwens ook nog niet echt dit seizoen. Maar hij gaat dus waarschijnlijk onder het mes moeten omdat z'n arm steeds uit de kom schiet.
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:43:30 #163
141482 Q.
JurassiQ
pi_145731788
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Waarom zetten ze Shadrach er niet in? Bloedfanatiek!
http://www.twentefans.nl/(...)shadrach-eghan-.html
For great justice!
pi_145746539
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Waarom zetten ze Shadrach er niet in? Bloedfanatiek!
maar in z'n fanatisme soms wel (te) slordig en geen oog voor anderen...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_145747307
hij staat trouwens wel in de basis vanavond bij Jong FC Twente :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_145765625
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
hij staat trouwens wel in de basis vanavond bij Jong FC Twente :P
Daar verbaasde ik mij ook al over ja. Paar leuke talenten bij dat team wel.
pi_145778216
quote:
Munsterman legt directeursfunctie FC Twente neer

Joop Munsterman is vanaf 1 januarie 2015 geen directeur meer van het managementteam van FC Twente.

Dat zei de voorzitter van FC Twente dinsdag op een persconferentie in de Grolsch Veste.
Munsterman fungeerde zowel als directeur van het managementteam als voorzitter van de raad van commissarissen van de Tukkers, waarmee hij in feite zijn eigen functioneren beoordeelde.
Aan die dubbelfunctie komt nu een eind.

http://www.nu.nl/sport/39(...)-fc-twente-neer.html
pi_145778302
quote:
FC Twente stapt over op een bestuursmodel waarin Joop Munsterman afstand neemt van de operationele leiding. De markante preses krijgt een toezichthoudende rol.

De herschikking is de voornaamste uitkomst van een onderzoek dat de voorbije maanden is gedaan naar de bestuurlijke constellatie bij de Enschedese club. Daarbij stond de vraag centraal in hoeverre het toezicht binnen FC Twente gewaarborgd is. Als directeur van het managementteam was Munsterman belast met de operationele gang van zaken en als voorzitter van de raad van commissarissen diende hij voor controle te zorgen.

Op advies van de onderzoekers Herman Hazewinkel (commissaris Schiphol Group) en Ruud Kok (partner bij PwC) komt aan die dubbelrol een einde. FC Twente stapt over op een zogenoemde one tier board. In dit één-laagse gremium komen twee uitvoerende bestuurders en vijf niet uitvoerende bestuurders. De twee uitvoerende bestuurders worden belast met de operationele bedrijfsvoering, de niet uitvoerende bestuurders zorgen voor het toezicht daarop. Daarbij dragen alle zeven bestuurders statutaire verantwoordelijkheid voor de club.

Munsterman is door de huidige raad van commissarissen gevraagd om voorzitter van the board te worden. Die functie kan alleen bekleed worden door een van de vijf niet uitvoerende bestuurders. Munsterman zal aan de oproep gehoor geven. De overige portefeuilles worden de komende tijd bemand.
Munsterman heeft in dit nieuwe bestuursmodel dus nog steeds alle macht in handen. Het enige verschil is dus dat hij niet meer de uitvoering op zich neemt. Maar Munsterman bepaald nog steeds wat er uitgevoerd gaat worden :P De 'executives' hebben namelijk maar 2 van de 7 plekken in handen en hij blijft de voorzitter van het enige orgaan wat overblijft.

Niet dat ik het heel erg vind, ik heb alle vertrouwen in Joop :)
pi_145778460
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:50 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Munsterman heeft in dit nieuwe bestuursmodel dus nog steeds alle macht in handen. Het enige verschil is dus dat hij niet meer de uitvoering op zich neemt. Maar Munsterman bepaald nog steeds wat er uitgevoerd gaat worden :P De 'executives' hebben namelijk maar 2 van de 7 plekken in handen en hij blijft de voorzitter van het enige orgaan wat overblijft.

Niet dat ik het heel erg vind, ik heb alle vertrouwen in Joop :)
Klopt. Gelukkig maar. ^O^

Het was weer een storm in een glas water. Op naar het volgende onderzoekje! *O*
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:25:42 #170
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_145781771
Joop. _O_

In Joop we trust. _O_ *O*
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_145782247
quote:
Boete voor FC Twente na vroege komst Ziyech

16:25 – FC Twente heeft een boete van 45.000 euro gekregen voor het overtreden van de transferregels. De Tukkers lieten aankoop Hakim Ziyech afgelopen zomer een contract signeren terwijl de KNVB nog geen goedkeuring voor de transfer had gegeven.

FC Twente nam de ook door Feyenoord begeerde Ziyech over van sc Heerenveen. Met die overgang was een bedrag van ongeveer vier miljoen euro gemoeid. Aangezien FC Twente niet wachtte op toestemming van de KNVB, werd de club een boete in rekening gebracht. Dat heeft FC Twente laten weten op een persconferentie.

De huidige nummer vijf van de Eredivisie maakte verder duidelijk dat voor het tweede opeenvolgende seizoen een fors verlies in de boeken werd geschreven. Het voorbije seizoen werd afgesloten met een nettoverlies van 7,2 miljoen euro. Een jaar eerder bedroeg het verlies 8,5 miljoen.
hoeveel heeft joop nog op de bank staan?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:54:13 #173
12621 tcr
*nix 4ever
pi_145879758
Leuk kaartje op de TC-site: http://www.tubantia.nl/ex(...)-in-twente-1.4593041

Zie dat ik de enige kaarthouder in mijn wijk ben (naast één Feyenoorder en 27 Ajaxieden) en dat op steenworp afstand van de Arena...
pi_145890475
quote:
ik zag hem op FB langskomen, nice!! :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')