abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 22:57:51 #151
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_145683115
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 22:53 schreef Krunsj het volgende:

[..]

Dat achteruit lopen noemt Schreuder "controle over de wedstrijd krijgen".

De Boer vindt trouwens dat Ajax over de hele wedstrijd gezien domineerde en de eerste helft tenminste gelijkwaardig was.

Oftewel, jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal ;)
ik heb al 40 jaar geen verstand van voetbal, maar heb er wel een mening over ;)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_145683810
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 22:21 schreef ReMcOrE het volgende:
kan daar zo pissig om worden, het is godverdomme el-ke keer hetzelfde :r beginnen goed, lekker voetbal, maken een goal en daarna is het ook direct gedaan lijkt het wel!
Zijn gewoon opdrachten van Schreuder..

Net thuis, met een ontzettend onbevredigd gevoel. Waarom moest Corona eraf?

Waarom spelen Mokhtar en Kusk in een Twente shirt? Onze flanken zijn echt dramatisch.

Al met al zonde, je had die joden gewoon kunnen pakken vanavond. Ongeslagen joepie...
  Moderator zaterdag 18 oktober 2014 @ 23:29:14 #153
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145684599
Had eerder verwacht dat Ryo eraf zou gaan. Kusk moeten ze linksvoor of op 10 zetten, Mokhtar rechtsvoor zodat ie wel voorzetten móet geven ipv steeds zichzelf vastlopen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_145684935
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 23:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Had eerder verwacht dat Ryo eraf zou gaan. Kusk moeten ze linksvoor of op 10 zetten, Mokhtar rechtsvoor zodat ie wel voorzetten móet geven ipv steeds zichzelf vastlopen.
Inderdaad, waarom Corona d'raf halen.
De enige reden die ik me kan voorstellen is dat hij last had van pijntjes o.i.d.
pi_145684953
quote: