abonnement Unibet Coolblue
pi_144882984


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op FOK!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad.

In 2012 zijn Black 2 en White 2 uitgekomen. Het speelt zich wederom af in Unova, maar wel 2 jaar later dan Black en White. Er is dan ook behoorlijk wat veranderd in de regio. Dit keer kun je vanaf het begin Pokémon van alle generaties vangen.

Januari 2013 zijn X & Y, de eerste spellen van de 6e generatie aangekondigd. De spellen zijn uitgekomen in oktober 2013. Nieuw is ook dat deze spellen alleen speelbaar zijn op een Nintendo 3DS. Een ander nieuw onderdeel is de Pokémon Bank. Hiermee kun je veel Pokémon op internet opslaan - Eerst een 30 dagen trial en daarna tegen een betaling van een paar euro per jaar. Om Pokémon van oudere generaties over te zetten moet je wél Poké Transporter downloaden.

De Pokémon franchise is na zestien jaar nog altijd zeer populair en er staan ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



Wat een schatje. O+

Game on!

Trading zone:
Gen 1

Gen 2

Gen 3

Gen 4

Gen 5

Friendcodes Pokémon X/Y
http://wiki.fok.nl/index.php/Pokemon

Wil je ook in deze lijst?
Voeg het toe aan de Wiki!
Noteer het als volgt: FC - FOK! username - Mii name - Ingame name

Friendsafari types en pokémons
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regels van het chainen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momenteel verbannen naar Ubers
Mega Kangaskhan
pi_144883369
Hoi. :W

* nieuw in dit draad is :7
pi_144883563
hoi!
pi_144883591
Je had even een nieuwe TT moeten doen, deze is lelijk.

Nog 5 dagen om de Celebi die je bij Pokémon Bank krijgt te downloaden, trouwens.
pi_144883672
Oh ja, dat was ik vergeten. Nja boeiend..

Tijd dat Diancie naar Europa komt :(
pi_144883682
Ja, andere TT was gewenst haha. Naar dat m'n shiny ralts een meisje is ;(.

Oh dan moet ik even die pokébank regelen. Waar moet ik dat betalen?

quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:26 schreef Lhyanna het volgende:
Oh ja, dat was ik vergeten. Nja boeiend..

Tijd dat Diancie naar Europa komt :(
Ach we kunnen altijd een modje vragen :P
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144883765
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:27 schreef Roburtt het volgende:
Ja, andere TT was gewenst haha. Naar dat m'n shiny ralts een meisje is ;(.

Oh dan moet ik even die pokébank regelen. Waar moet ik dat betalen?

[..]

Ach we kunnen altijd een modje vragen :P
Ik had ergens via een webwinkel die credits gekocht.
pi_144883793
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:27 schreef Roburtt het volgende:

Oh dan moet ik even die pokébank regelen. Waar moet ik dat betalen?

Weet ik niet. www.pokemonbank.com ?
pi_144883846
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:27 schreef Roburtt het volgende:
Oh dan moet ik even die pokébank regelen. Waar moet ik dat betalen?
Nintendo tegoed kaartje kopen in de winkel, of wat geld op je account zetten in de eshop met een credit card.
Geen idee of je nog 30 gratis dagen krijgt, maar zodra die bijna afgelopen zijn krijg je de vraag of je een abonnement wil nemen/verlengen. Dat is wanneer je betaalt. :)
pi_144883871
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:26 schreef Lhyanna het volgende:
Oh ja, dat was ik vergeten. Nja boeiend..

Tijd dat Diancie naar Europa komt :(
6 november toch?
pi_144883878
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:34 schreef Syntos het volgende:

[..]

Nintendo tegoed kaartje kopen in de winkel, of wat geld op je account zetten in de eshop met een credit card.
Geen idee of je nog 30 gratis dagen krijgt, maar zodra die bijna afgelopen zijn krijg je de vraag of je een abonnement wil nemen/verlengen. Dat is wanneer je betaalt. :)
Ja ik heb dus echt geen zin om naar de winkel te gaan :'). Bol.com zal ze wel hebben. Maar de gratis dagen zijn over iig.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144883922
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:35 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Ja ik heb dus echt geen zin om naar de winkel te gaan :'). Bol.com zal ze wel hebben. Maar de gratis dagen zijn over iig.
http://www.wiicode.nl/

Betaal je X + ¤ 0,99 voor X tegoed. Meestal binnen een paar minuten een code in je mail.
pi_144883927
Let er trouwens op als je zo'n kaart koopt dat je voor de 3DS hebt, en voor de Wii/WiiU.
pi_144883983
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:37 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

http://www.wiicode.nl/

Betaal je X + ¤ 0,99 voor X tegoed. Meestal binnen een paar minuten een code in je mail.
Oh cool, dit weekend even doen dan.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:37 schreef Syntos het volgende:
Let er trouwens op als je zo'n kaart koopt dat je voor de 3DS hebt, en voor de Wii/WiiU.
HAha ja ik zag al dat het twee verschillende dingen zijn ja :P
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144884005
Naar wel dat het goedkoopste puntenaantal 15 euro is. Genoeg voor 3 jaar meteen :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144884251
Wie houdt er hier van double battles en heeft dit weekend zin in battlen? :7
pi_144884305
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:54 schreef SharQueDo het volgende:
Wie houdt er hier van double battles en heeft dit weekend zin in battlen? :7
Daar ben ik echt verschrikkelijk slecht in, en echt een competitive team ben ik nog mee bezig. Maar ja, als ik nog een gaatje heb vind ik het wel prima :P
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144884307
Dit weekend weinig tijd, eerst die fairy tournament battles doen tussen allerlei gefeest.

Als ik daarmee klaar ben wil ik best battlen ^^
pi_144884321
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:41 schreef Roburtt het volgende:
Naar wel dat het goedkoopste puntenaantal 15 euro is. Genoeg voor 3 jaar meteen :')
Kijk eens rond in de eShop, genoeg leuke spellen voor een paar euro. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:54 schreef SharQueDo het volgende:
Wie houdt er hier van double battles en heeft dit weekend zin in battlen? :7
Net mijn gereviseerde double team klaar dus kom maar op. ~O>

[ Bericht 0% gewijzigd door Syntos op 25-09-2014 15:51:33 ]
pi_144884337
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:58 schreef Syntos het volgende:

[..]

Kijk eens rond in de eShop, genoeg leuke spellen voor een paar euro. :)

[..]

Net mijn geresiveerde double team klaar dus kom maar op. ~O>
Ik heb mijn team wel allemaal foeilelijke Neerlandsche namen gegeven. :')
pi_144884338
Doen jullie ook rated battles online?
pi_144884366
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:59 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ik heb mijn team wel allemaal foeilelijke Neerlandsche namen gegeven. :')
Voorbeelden? _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:59 schreef Lhyanna het volgende:
Doen jullie ook rated battles online?
Deed ik wel, tot ik m'n cartridge kwijt was.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144884368
Ik battle eigenlijk nooit. Misschien toch eens aan beginnen als de nieuwe games er zijn.
pi_144884374
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:59 schreef Lhyanna het volgende:
Doen jullie ook rated battles online?
Een keertje geprobeerd, maar 3v3 en iedere keer dezelfde teams en steeds dat gewissel van pokemon vond ik schijtirritant. :')
Ik hou het wel gewoon bij randoms 6v6.
pi_144884386
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:59 schreef Lhyanna het volgende:
Doen jullie ook rated battles online?
Tijdje lopen doen. Alleen dan word ik ingemaakt door die low rated jappen. ;(

Anyhoo, zal m'n FC in de wiki zetten. Zeg maar als je me toe hebt gevoegd. Ik ben altijd wel te porren voor een potje dubs. :7
pi_144884402
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:00 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Voorbeelden? _O-

[..]

Deed ik wel, tot ik m'n cartridge kwijt was.
Oh, dingen zoals Zonnestraal en Groentensoep.
pi_144884415
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:02 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Oh, dingen zoals Zonnestraal en Groentensoep.
Mijn Volcarona maakt gehakt van jouw Groentensoep. :@
pi_144884440
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:03 schreef Syntos het volgende:

[..]

Mijn Volcarona maakt gehakt van jouw Groentensoep. :@
Je weet niet eens welke Pokémon dat is. :P En heb Groentensoep momenteel niet in mijn team.
pi_144884444
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:02 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Oh, dingen zoals Zonnestraal en Groentensoep.
:')_
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:03 schreef Syntos het volgende:

[..]

Mijn Volcarona maakt gehakt van jouw Groentensoep. :@
_O-
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144884576
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:01 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Tijdje lopen doen. Alleen dan word ik ingemaakt door die low rated jappen. ;(

Anyhoo, zal m'n FC in de wiki zetten. Zeg maar als je me toe hebt gevoegd. Ik ben altijd wel te porren voor een potje dubs. :7
Dan ben je dus niet goed genoeg :p.

Vond het wel een leuke toevoeging, alleen dat continue gebreed steeds er tussendoor... Misschien dat ik het binnenkort weer op pak, heb al weer een aardig team bij elkaar gebreed nu.
pi_144884595
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:10 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Dan ben je dus niet goed genoeg :p.

Vond het wel een leuke toevoeging, alleen dat continue gebreed steeds er tussendoor... Misschien dat ik het binnenkort weer op pak, heb al weer een aardig team bij elkaar gebreed nu.
Ik claim ook zeker niet dat ik goed ben. O-)
pi_144884631
Ik weet mijn eerste battle nog wel :')
Was met een admin op ene animeforum met de vraag of hij het me kon leren, want ja ik had het nog nooit gedaan. Ik won uiteindelijk en hij was boos :')
Jammer dat ik sindsdien niet zo gek veel meer win.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144884664
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:58 schreef Syntos het volgende:

[..]

Kijk eens rond in de eShop, genoeg leuke spellen voor een paar euro. :)

[..]

Net mijn geresiveerde double team klaar dus kom maar op. ~O>
Wat is je FC? Voeg ik je alvast toe.
pi_144884675
Welke friend safari's hebben jullie?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144884693
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:15 schreef Roburtt het volgende:
Welke friend safari's hebben jullie?
Sawsbuck, Gogoat en Tangela iirc
pi_144884698
Als het goed is een poison, niks bijzonders.
pi_144884709
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:14 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Wat is je FC? Voeg ik je alvast toe.
1418-7097-6280
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:15 schreef Roburtt het volgende:
Welke friend safari's hebben jullie?
Flying met Spearow | Swanna | Rufflet
pi_144884739
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:16 schreef Syntos het volgende:

[..]

1418-7097-6280

[..]

Flying met Spearow | Swanna | Rufflet
Added. Mijne staat in de wiki.
pi_144884817
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:15 schreef Roburtt het volgende:
Welke friend safari's hebben jullie?
Eentje met Ditto. De rest is waardeloos.
pi_144884893
Nog meer mensen die ik toe moet voegen voor doubles of een beetje over en weer ruilen? Heb mijn halve bank en PC vol breed rejects momenteel. :')

Genoeg female luxury ball pokemon met HA en egg moves als ruilmateriaal. :P
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 25 september 2014 @ 10:34:39 #41
176766 crew  zoem
zoemt
pi_144885179
Ook 5iv/6iv ditto's? :P
pi_144885204
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:34 schreef zoem het volgende:
Ook 5iv/6iv ditto's? :P
Die wil ik ook, heb alleen crap om te ruilen, maar via GTS zit het niet mee.
pi_144885209
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:34 schreef zoem het volgende:
Ook 5iv/6iv ditto's? :P
De enige Ditto's die ik heb is een 6IV shiny jap Ditto, en een lading ditto's met verschillende natures die ik in een friend safari gevangen heb. Niet heel boeiend dus. ;(
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 25 september 2014 @ 10:37:28 #44
176766 crew  zoem
zoemt
pi_144885250
Jammer dat GTS icm pokegen niet meer werkt op Black 2/White 2, anders was het zo geregeld.
pi_144885288
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:37 schreef zoem het volgende:
Jammer dat GTS icm pokegen niet meer werkt op Black 2/White 2, anders was het zo geregeld.
Cheater! o|O
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 25 september 2014 @ 10:40:12 #46
176766 crew  zoem
zoemt
pi_144885312
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:38 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Cheater! o|O
Whehe. Ach, anders zit je je helemaal suf te breeden. Plus het was handig voor gemiste events. Japan krijgt regelmatig legendaries events, maar EU/US weinig.
pi_144885344
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:40 schreef zoem het volgende:

[..]

Whehe. Ach, anders zit je je helemaal suf te breeden. Plus het was handig voor gemiste events. Japan krijgt regelmatig legendaries events, maar EU/US weinig.
Ik ben er zelf ook schuldig aan hoor. :@

Al mijn events in Gen4 destijds ook gesavd in 2007. Waren wel leuke ingame events met Shaymin, Darkrai en Arceus. Laatste twee kan ik echter niet overzetten omdat die niet legal zijn; items om ze ingame te kijgen zijn nooit uigebracht.

En 15 oktober Shiny Gengar! Staat in m'n agenda! *O* :') :D En 6 november Diancie dus.

Heb de Fancy Pattern Vivillon alleen helaas gemist. Binnenkort wel ff een keer klonen van iemand. :P
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 25 september 2014 @ 10:43:32 #48
176766 crew  zoem
zoemt
pi_144885384
Voor Arceus niet inderdaad; de rest allemaal wel geloof ik.
pi_144885406
ik wil ook nog een 6iv ditto, mocht er iemand lurken en er één kwijt willen ^^
pi_144885408
Kan je meerdere codes van één event gebruiken?
pi_144885421
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:43 schreef zoem het volgende:
Voor Arceus niet inderdaad; de rest allemaal wel geloof ik.
Darkrai ook niet afaik. Bank weigert hem iig te importeren vanaf m'n White.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 25 september 2014 @ 10:47:23 #52
176766 crew  zoem
zoemt
pi_144885489
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:44 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Darkrai ook niet afaik. Bank weigert hem iig te importeren vanaf m'n White.
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Member_Card :)
pi_144885515
quote:
O ja, was Platinum only. Ik heb hem destijds op m'n Pearl gesav'd.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 25 september 2014 @ 10:52:46 #54
176766 crew  zoem
zoemt
pi_144885606
@Arceus: "Junichi Masuda revealed in an interview with Nintendo World Report in 2013 that the Azure Flute was thought to be too confusing for players to use, leading to the decision to not distribute it. "

:')
pi_144885660
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:52 schreef zoem het volgende:
@Arceus: "Junichi Masuda revealed in an interview with Nintendo World Report in 2013 that the Azure Flute was thought to be too confusing for players to use, leading to the decision to not distribute it. "

:')
Iets met R/S/E, de Regi's en braille. :')
pi_144885806
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:23 schreef SharQueDo het volgende:
Nog meer mensen die ik toe moet voegen voor doubles of een beetje over en weer ruilen? Heb mijn halve bank en PC vol breed rejects momenteel. :')

Genoeg female luxury ball pokemon met HA en egg moves als ruilmateriaal. :P
Voeg mij maar toe hoor!
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144885827
Is er trouwens een Shiny Jirachi event geweest? Die kreeg ik van iemand voor een smoke ball en vraag me af of hij legit is.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:44 schreef Lhyanna het volgende:
ik wil ook nog een 6iv ditto, mocht er iemand lurken en er één kwijt willen ^^
Ik zou eens op Twitch en pokémon livestream kijken. Zijn genoeg mensen die dat soort pokémons weggeven.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144885866
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:02 schreef Roburtt het volgende:
Is er trouwens een Shiny Jirachi event geweest? Die kreeg ik van iemand voor een smoke ball en vraag me af of hij legit is.
Met Gen5 geloof ik.
pi_144885902
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:04 schreef Syntos het volgende:

[..]

Met Gen5 geloof ik.
Oké mooi. Wat is er zo speciaal aan een smoke ball dat hij er zo graag één wilde?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144885924
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:05 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Oké mooi. Wat is er zo speciaal aan een smoke ball dat hij er zo graag één wilde?
Al sla je me dood. :') Misschien is er maar één van in het spel en is hij te lui.

Ik ga er trouwens standaard vanuit dat shiny legendaries niet legit zijn.
Grote kans dat het een kloon of genned is gezien hoe makelijk dat is.
pi_144885977
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:06 schreef Syntos het volgende:

[..]

Al sla je me dood. :') Misschien is er maar één van in het spel en is hij te lui.
Idd maar 1 in X/Y. Koffings/Weezings hebben ze vast
pi_144886107
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:06 schreef Syntos het volgende:

[..]

Al sla je me dood. :') Misschien is er maar één van in het spel en is hij te lui.

Ik ga er trouwens standaard vanuit dat shiny legendaries niet legit zijn.
Grote kans dat het een kloon of genned is gezien hoe makelijk dat is.
Is er maar één ja, maar ja ik heb er nog nooit een gebruikt :').
Zal vast een kloon zijn ja, maar dat boeit me niet zo gek veel.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144886144
Een Smoke Ball is een held item waarmee je altijd uit een battle kan ontsnappen. Zie niet in waarom het zoveel waard is. Er is er maar eentje in X/Y. In Gen5 heeft een wilde Koffing of Weezing er soms eentje.
pi_144886246
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
Een Smoke Ball is een held item waarmee je altijd uit een battle kan ontsnappen. Zie niet in waarom het zoveel waard is. Er is er maar eentje in X/Y. In Gen5 heeft een wilde Koffing of Weezing er soms eentje.
Koffing/Weezing zitten ook in Ruby en Sapphire, grote kans dus dat ook de smoke ball daar weer van kan komen. Lijkt me zinloos om nu een smoke ball te ruilen voor een shiny jirachi, maar ok.
pi_144886361
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
Een Smoke Ball is een held item waarmee je altijd uit een battle kan ontsnappen. Zie niet in waarom het zoveel waard is. Er is er maar eentje in X/Y. In Gen5 heeft een wilde Koffing of Weezing er soms eentje.
Ja dat dacht ik dus ook. maar ik vreesde of het een speciale breed iets was. Maarja, mooie deal.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144888924
Ugh. Ik wil voor ORAS m'n dex compleet in Bank hebben staan. Heb er momenteel iets van 450 gezien en 200 gevangen. Alleen volgende maand komt Smash Bros ook uit. En Warlords of Draenor straks. #firstworldproblems :'(
pi_144888970
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:53 schreef SharQueDo het volgende:
Ugh. Ik wil voor ORAS m'n dex compleet in Bank hebben staan. Heb er momenteel iets van 450 gezien en 200 gevangen. Alleen volgende maand komt Smash Bros ook uit. En Warlords of Draenor straks. #firstworldproblems :'(
Als je met WoD de dex nog niet compleet hebt, gaat het zwaar voor je worden :P
pi_144889083
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:54 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Als je met WoD de dex nog niet compleet hebt, gaat het zwaar voor je worden :P
I know. Helemaal omdat ik dan weer drie avonden in de week raids mag leaden en mag tanken. :D En nieuwe content, nieuwe dailies ( :r ) voor factions etc.
pi_144889176
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:59 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

I know. Helemaal omdat ik dan weer drie avonden in de week raids mag leaden en mag tanken. :D En nieuwe content, nieuwe dailies ( :r ) voor factions etc.
Jammer genoeg heb ik geen tijd meer voor hardcore WoW, wat er op neer komt dat ik het toch ga aanschaffen, twee maanden ga spelen en het daarna weer op ga bergen omdat ik het niet meer op kan brengen om met idioten te spelen.
pi_144889260
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:01 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Jammer genoeg heb ik geen tijd meer voor hardcore WoW, wat er op neer komt dat ik het toch ga aanschaffen, twee maanden ga spelen en het daarna weer op ga bergen omdat ik het niet meer op kan brengen om met idioten te spelen.
Gelukkig is er altijd Pokémon om de verloren uurtjes met enigszins vermaak te vullen. :9
pi_144889360
En vanaf volgende week ook Super Smash :D

En dan nog al mn andere hobby's...
pi_144889580
Haha de tijd dat ik WoW speelde was wel echt heel tof altijd, ik zat in de 1e van m'n opleiding en toen zaten we ongeveer de helft van de klas tijdens lessen en projecturen dungeons te grinden haha. Misschien dat ik het wel weer ga spelen binnenkort.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144889831
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:06 schreef Lhyanna het volgende:
En vanaf volgende week ook Super Smash :D

En dan nog al mn andere hobby's...
Ik was aardig snel uitgekeken op de demo. Scherm is toch stiekem wel aan de kleine kant en de default controls (die je niet kan wijzigen in de demo) zijn ruk.

Geef mij maar Melee of Project M in 1080p met Xbox 360 controllers. :9
pi_144889890
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:21 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ik was aardig snel uitgekeken op de demo. Scherm is toch stiekem wel aan de kleine kant en de default controls (die je niet kan wijzigen in de demo) zijn ruk.
Demo was "ok", maar heb enorm zin in de volledige versie.
pi_144889932
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:23 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Demo was "ok", maar heb enorm zin in de volledige versie.
:Y

Pikachu met blauwe goggles master race. :7
pi_144890001
Alle 5 de characters doen mij niks, alleen megaman een beetje door nostalgie. Helaas speelt hij voor mij niet zo lekker. Kan niet wachten om met andere characters te gaan knokken. Greninja lijkt me bijvoorbeeld wel stoer, al zal ik uiteindelijk toch wel weer Marth of één van zijn klonen pakken.

Maar goed, das voor het SSB topic ^^
pi_144912267
Info voor de OR/AS demo voor Nederland:
''The Netherlands has announced that you can get the demo at their firstlook event on October 11th/12th, or at their autumn tour"

Lekker dan. Een of ander vaag event waar je ook nog eens 15 euro voor tickets + reiskosten moet betalen.
In Duitsland kan je gewoon de McDonalds binnenlopen en via de wifi de demo krijgen. :')
  vrijdag 26 september 2014 @ 00:04:30 #78
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_144912454
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:59 schreef Syntos het volgende:
Info voor de OR/AS demo voor Nederland:
''The Netherlands has announced that you can get the demo at their firstlook event on October 11th/12th, or at their autumn tour"

Lekker dan. Een of ander vaag event waar je ook nog eens 15 euro voor tickets + reiskosten moet betalen.
In Duitsland kan je gewoon de McDonalds binnenlopen en via de wifi de demo krijgen. :')
:')
Waarom heeft Nintendo altijd van die idiote events. Wat is er mis met ff de demo uit de store trekken zoals bij bijv PSN?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_144912547
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 september 2014 00:04 schreef Faux. het volgende:

[..]

:')
Waarom heeft Nintendo altijd van die idiote events. Wat is er mis met ff de demo uit de store trekken zoals bij bijv PSN?
Quote van een andere site die ik wel gepast vond voor Nintendo en hun events. :')

''They forgot to mention that you need to cimb mount everest, present a photo of bigfoot and bring fur from the Yeti, hijack a U.F.O show them a real life Pikachu and do a barrel roll.''
  vrijdag 26 september 2014 @ 00:34:11 #80
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_144913269
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 00:08 schreef Syntos het volgende:

[..]

''They forgot to mention that you need to cimb mount everest, present a photo of bigfoot and bring fur from the Yeti, hijack a U.F.O show them a real life Pikachu and do a barrel roll.''
Pokefan humor?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_144915624
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 september 2014 00:04 schreef Faux. het volgende:

[..]

:')
Waarom heeft Nintendo altijd van die idiote events. Wat is er mis met ff de demo uit de store trekken zoals bij bijv PSN?
Of je Pokémon gewoon downloaden. Nee hoor, moet je naar een één of andere kutwinkel om daar om een code te vragen.
pi_144918052
Ik zat te twijfelen of ik naar First Look zou gaan. Als er een stapel codes ligt neem ik er wel een aantal mee voor iedereen hier.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144919099
Zat te denken aan een bezoek aan een Belgisch event. Maar als je toch naar first look gaat, ik wil er wel 1 ^^
pi_144919624
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:39 schreef Roburtt het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik naar First Look zou gaan. Als er een stapel codes ligt neem ik er wel een aantal mee voor iedereen hier.
Dan hou ik mij zeker aanbevolen :) ^O^
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_144919672
Gewoon gaan joh. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144919839
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:37 schreef Syntos het volgende:
Gewoon gaan joh. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet liegen he ;)
pi_144920498
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:39 schreef Roburtt het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik naar First Look zou gaan. Als er een stapel codes ligt neem ik er wel een aantal mee voor iedereen hier.
Held! _O_
pi_144920619
Hahaha aasgieren.
Vrienden van me gaan, dus ik ga mee. Vorig jaar was wel tof.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144921845
Half uur geleden wat Rare Candies gekocht in de Miles Store en nog steeds niks binnen gekregen. :{
pi_144922067
Zojuist besloten dat ik die zaterdag ook naar die beurs ga. En dan zondag bij een maat ga chillen. :7
pi_144922120
Als je nog iemand zoekt om een code aan te geven, hier ben ik :W
pi_144922790
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:03 schreef Lhyanna het volgende:
Als je nog iemand zoekt om een code aan te geven, hier ben ik :W
Ik zal kijken of ik een hoop codes mee kan dibsen. :7
pi_144923447
Ik hou mij ook aanbevolen voor een code :D
pi_144927773
Ik weet eigenlijk helemaal niet of ik wel een demo wil uberhaupt. Verpest toch dat allereerste nostalgie momentje.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144936001
Iemand potje dubs? :7
pi_144936040
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 20:49 schreef SharQueDo het volgende:
Iemand potje dubs? :7
Count me in. :D
pi_144936163
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 20:50 schreef Syntos het volgende:

[..]

Count me in. :D
Kom online!

Dan maak ik Groentensoep van je Volcarona. :7
pi_144936300
Oh, dacht dat doubles 4v4 was. :') Oh well.
pi_144936344
6v6. Maar ik heb maar 4 pokemon gepakt omdat jij er maar 4 hebt. :D
pi_144936511
:{ ;(

Al mijn tactieken.
pi_144936533
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:00 schreef Syntos het volgende:
:{ ;(

Al mijn tactieken.
:* :D

Welke tactieken? Toxic Spikes spammen? :P
pi_144936873
Beedrill laat ik meestal Toxic Spikes neerplempen of Toxic op een gevaarlijke Poke, en vervolgens Endeavor als hij nog maar 1HP heeft om het eventuaal af te maken.

Voor Haxorus met een sterke Dragon als tegenstander dacht ik geen tijd/kans voor een Dragon Dance te krijgen en ging ik maar meteen in de aanval. (Had ik achteraf met die Substitute/Protect toch maar gewoon moeten gebruiken ipv Outrage :') )

En Volcarona tegen Rock Slide...Tsja. :{
Ach ja, goed om te zien of een nieuw team werkt of niet. :)
pi_144936986
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:08 schreef Syntos het volgende:
Beedrill laat ik meestal Toxic Spikes neerplempen of Toxic op een gevaarlijke Poke, en vervolgens Endeavor als hij nog maar 1HP heeft om het eventuaal af te maken.

Voor Haxorus met een sterke Dragon als tegenstander dacht ik geen tijd/kans voor een Dragon Dance te krijgen en ging ik maar meteen in de aanval. (Had ik achteraf met die Substitute/Protect toch maar gewoon moeten gebruiken ipv Outrage :') )

En Volcarona tegen Rock Slide...Tsja. :{
Ach ja, goede oefening voor een nieuw team. :)
Maak je team bestand tegen:
- Rotom-Wash
- Garchomp
- Kangaskhan
- Talonflame

Dan heb je wel een goeie core. :7
pi_144937087
Daar heb ik gelukkig meestal weinig last van met passerby battles.
Kan ik gewoon mijn favorites blijven gebruiken en nog regelmatig winnen ook. :Y

Maar ik zal eens kijken wat ik tegen dat soort Pokes heb.
  zaterdag 27 september 2014 @ 13:22:18 #105
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_144953133
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:39 schreef Roburtt het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik naar First Look zou gaan. Als er een stapel codes ligt neem ik er wel een aantal mee voor iedereen hier.
Ook ik hou mij aanbevolen _O_
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_144964820
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:31 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ik zal kijken of ik een hoop codes mee kan dibsen. :7
Als je over hebt... graag :+
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_144966194
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:12 schreef Syntos het volgende:
Daar heb ik gelukkig meestal weinig last van met passerby battles.
Kan ik gewoon mijn favorites blijven gebruiken en nog regelmatig winnen ook. :Y

Maar ik zal eens kijken wat ik tegen dat soort Pokes heb.
Je pokemon waren op zich wel goed. Alleen Beedrill zou ik echt ditchen. Teveel weaknesses en heeft echt een BST van niks. :'(
pi_144966974
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:13 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Je pokemon waren op zich wel goed. Alleen Beedrill zou ik echt ditchen. Teveel weaknesses en heeft echt een BST van niks. :'(
I know, I know. :@ Ik gebruik Beedrill voornamelijk voor de Maison waar hij het toch wel redelijk doet in Super Doubles. Dacht probeer hem eens voor een competitive double team.
pi_144969732
Een shiny Kingdra via Wondertrade gekregen :D
  zondag 28 september 2014 @ 01:13:03 #110
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_144972443
Wat een leven hier opeens. Mensen die binnenkort 6v6 battles willen doen?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_144980511
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 01:13 schreef CapnIzzy het volgende:
Wat een leven hier opeens. Mensen die binnenkort 6v6 battles willen doen?
6v6 battles zijn toch gewoon singles?
  zondag 28 september 2014 @ 16:58:44 #112
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_144986154
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 14:00 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

6v6 battles zijn toch gewoon singles?
Ja
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_145009364
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:58 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Ja
Ik heb van gen2 t/m gen4 singles lopen doen. Ik kan wel eens een oud team pakken en een beetje tweaken. Maar ik doe eigenlijk sinds gen6 voornamelijk doubles. :@
pi_145017105
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 22:49 schreef Hermanna het volgende:
Een shiny Kingdra via Wondertrade gekregen :D
Nice _O_
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145039898
Hahaha wauw. Ik was luvdiscs aan het opvissen voor heartscales, kom ik een shiny tegen :')

Ik ben trots om te zeggen dat ik de meest nutteloze shiny ooit heb gevangen.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  dinsdag 30 september 2014 @ 00:22:54 #116
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_145040708
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:52 schreef Roburtt het volgende:
Hahaha wauw. Ik was luvdiscs aan het opvissen voor heartscales, kom ik een shiny tegen :')

Ik ben trots om te zeggen dat ik de meest nutteloze shiny ooit heb gevangen.
Alle shinies zijn nutteloos als je ze niet competitief kan gebruiken :')
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_145043616
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:22 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Alle shinies zijn nutteloos als je ze niet competitief kan gebruiken :')
Wel leuk om te hebben.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145043666
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:22 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Alle shinies zijn nutteloos als je ze niet competitief kan gebruiken :')
Dat geldt ook voor een hele hoop gewone Pokémon, en die wil ik ook hebben.
pi_145048699
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:22 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Alle shinies zijn nutteloos als je ze niet competitief kan gebruiken :')
Ik mag jou wel. Potje doubles? :7
pi_145048751
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:54 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ik mag jou wel. Potje doubles? :7
Ik wil best vanavond ^^. Tijdje geleden dat ik doubles gedaan heb, maar moet nog wel lukken
pi_145048779
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:55 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ik wil best vanavond ^^. Tijdje geleden dat ik doubles gedaan heb, maar moet nog wel lukken
's Goed. Mijn FC staat in de wiki. Ik ben altijd wel te porren voor een potje doubles of ruilen.
pi_145048799
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:56 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

's Goed. Mijn FC staat in de wiki. Ik ben altijd wel te porren voor een potje doubles of ruilen.
Mijne staat ook in de wiki, zal binnenkort weer eens alle FC's toevoegen
pi_145048827
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:57 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Mijne staat ook in de wiki, zal binnenkort weer eens alle FC's toevoegen
Alles toevoegen is me echt te veel werk. :') Volgens mij is er ook een limiet aan het aantal friends op je 3ds. Als iemand me toe wilt voegen dan zegt hij/zij het maar. :P
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 30 september 2014 @ 12:03:49 #124
176766 crew  zoem
zoemt
pi_145049021
Beetje een dom systeem dat je elkaars FC moet toevoegen voordat je elkaar ziet.
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:05:45 #125
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_145056975
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:54 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ik mag jou wel. Potje doubles? :7
Ben niet zo actief meer, m'n DS ligt stof te rapen in een hoek van mijn kamer :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_145063732
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:58 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Alles toevoegen is me echt te veel werk. :') Volgens mij is er ook een limiet aan het aantal friends op je 3ds. Als iemand me toe wilt voegen dan zegt hij/zij het maar. :P
Ik heb je iig toegevoegd. Tijd om te battlen? :P
pi_145064687
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:16 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ik heb je iig toegevoegd. Tijd om te battlen? :P
Kom maar online. :7
pi_145065385
Welk muziekje heb jij erbij? Ik 10. :@
pi_145065457
Mijn eigen ^^
pi_145066368
Een waardige tegenstander, die Lhyanna.

Helaas nét niet waardig genoeg. :7
pi_145066419
Wacht maar, ben zelf ook nog bezig met een aantal pokémons ;)
pi_145066505
Ik moet nog één pokémon vinden voor in m'n team en dan kan ik ook eindelijk weer beginnen aan competitive.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145081790
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:11 schreef Lhyanna het volgende:
Wacht maar, ben zelf ook nog bezig met een aantal pokémons ;)
Ik ben zelf ook het een en ander aan het rondshuffelen.

De eeuwige queeste om hét perfecte team te hebben. :@

edit: Scheelt wel dat mijn 'team mons' box steeds voller wordt met getrainde pokemon. :P

Over boxes gesproken, hoe hebben jullie jullie PC boxes ingericht? Qua naam/wallpaper/gebruik?

[ Bericht 16% gewijzigd door SharQueDo op 01-10-2014 09:03:00 ]
pi_145082297
Doe niks aan namen of wallpapers, dat interesseert me vrij weinig :P.

Verder is box 31 voor gebreedde mons, 28 en 29 voor hun ouders, mocht ik ze ooit kwijtraken of voor iemand anders willen breeden, 25, 26, 27 voor bijna perfect gebreedde om te ruilen. Zit nu bijna niks in, pas geleden alles nog naar de bank gestuurd. 24 voor mons die ik wil gaan breeden, 23 voor legendary en nuttige overworld pokemon en de rest voor troep. Al doe ik wel veel naar de bank zodra ik weer ver vol zit.
pi_145084007
Een hele rits boxen genoemd 001/030, 031/060 tot 719 zodat er plaats is voor elke pokemon.
Daarna een box voor trades, eentje voor pokes die naar de bank gaan, een box vol met ditto's van elke nature, en nog twee boxen voor mijn competitives. :)

Oh, en nog een box met utility zoals HM slaves en handige moves en abilities.

[ Bericht 11% gewijzigd door Syntos op 01-10-2014 10:53:39 ]
pi_145084347
Eerste box is mijn Inbox. Box voor temporary pokémon die ik aan het breeden ben/ga en voor transfers.

Een na laatste box zit vol met breeding leftovers (allemaal Mawiles) met nicknames zoals 'what u need', 'yes, 'no', 'be friends?' en 'cancel trade'. Echt een hele rits met termen die ik wel eens gebruik tijdens trades met randoms. :P

Twee boxen daarvoor zijn getrainde mons die ik zo in een team kan plakken.

Box daarvoor is een soort tweede inbox (omdat mijn echte inbox permanent vol zit :') ) met daarin mijn HM pokes, Talonflame met Flame Body/Fly, EV training Pokémon (Dragonite met Surf/Twister/Rockslide/Fly ftw), Gallade met False Swipe, Combee met Sweet Scent, Nincada met compoundeyes (voor dem heart scales) etc etc. Ik moet dit nog eens zien te combineren naar wat efficientere pokemon. :')

Vier boxen daarvoor zijn breeding boxes. Meestal gooi ik ze per box richting bank of wondertrade ik ze per box.

Box daarvoor is mijn event box voor event mons zoals Blaziken, Electabuzz, Vivillon, japanse Diancie en zulks.

Alles daartussen is momenteel voor de helft ook in de stijl van 001-030 om de dex te completen (444 gezien, 2xx gevangen nog steeds :@ ) en restanten breeding leftovers en wonder trades. Ik moet dat echt een keer uit gaan zoeken.

En mijn halve bank staat vol met breeding leftovers. Dit gaat allemaal aardig wat werk worden om uit te zoeken allemaal. ;( Mocht iemand echter nog wat breeding leftovers nodig zijn, grote kans dat ik wel wat over heb met HA/egg moves als ze OU zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door SharQueDo op 01-10-2014 10:56:43 ]
pi_145084968
Als ik dit zo lees begint het wel een beetje te kriebelen om Pokemon aan te schaffen :P
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_145089944
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:13 schreef MilkTea het volgende:
Als ik dit zo lees begint het wel een beetje te kriebelen om Pokemon aan te schaffen :P
Bij twijfel doen!
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145089996
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:13 schreef MilkTea het volgende:
Als ik dit zo lees begint het wel een beetje te kriebelen om Pokemon aan te schaffen :P
One of us. One of us.
pi_145090053
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:13 schreef MilkTea het volgende:
Als ik dit zo lees begint het wel een beetje te kriebelen om Pokemon aan te schaffen :P
Pokémon _O_
pi_145111169
Heeft er nog iemand een Rattata of Raticate met Hustle te ruil?

Ik wil een competitive Rattata breeden. :@
pi_145117167
Mijn laatste Pokemon was FireRed, daarvoor wel alles gespeeld.

Ik ben alleen bekend met de Pokemon van de eerste 2 generaties volgens mij. Dat zijn Charmander en vrienden, Cindaquil en vrienden. De derde generatie heb ik volgens mij alleen eens gezien.

Kun je al deze Pokémon ook weer vangen in de laatste games? En welke meest recente game zou ik anders moeten hebben om wel hiermee te spelen?

Ik zie nu dat Omega Ruby en Aplha sapphire uitkomen, maar ik weet niet of dat leuk is om te spelen, want ik ken volgens mij geen enkele Pokémon hiervan.. Hoe krijgen jullie daar een beeld bij? En kun je in deze nieuwe game alsnog aan Generatie 1&2 Pokémon komen?

Ik vond de games juist zo leuk doordat je een beeld hebt bij de Pokémon en de karakters, en je eigenlijk vooraf al je voorkeur voor Pokémon hebt aan de hand van de serie :P
pi_145117232
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:55 schreef ufopiloot het volgende:
Mijn laatste Pokemon was FireRed, daarvoor wel alles gespeeld.

Ik ben alleen bekend met de Pokemon van de eerste 2 generaties volgens mij. Dat zijn Charmander en vrienden, Cindaquil en vrienden. De derde generatie heb ik volgens mij alleen eens gezien.

Kun je al deze Pokémon ook weer vangen in de laatste games? En welke meest recente game zou ik anders moeten hebben om wel hiermee te spelen?

Ik zie nu dat Omega Ruby en Aplha sapphire uitkomen, maar ik weet niet of dat leuk is om te spelen, want ik ken volgens mij geen enkele Pokémon hiervan.. Hoe krijgen jullie daar een beeld bij? En kun je in deze nieuwe game alsnog aan Generatie 1&2 Pokémon komen?

Ik vond de games juist zo leuk doordat je een beeld hebt bij de Pokémon en de karakters, en je eigenlijk vooraf al je voorkeur voor Pokémon hebt aan de hand van de serie :P
In X&Y zijn alle Pokémon te krijgen, hetzij via vangen, anders wel met ruilen. De Pokémon van de eerste generatie spelen een hele belangrijke rol. Omdat het de eerste 3D Pokémongames zijn worden die extra in de spotlight gezet. Vrijwel alle Pokémon zijn in de game te vangen. De Pokémon die niet in de game zitten (een paar per generatie) kun je via internet heel makkelijk ruilen.

Ik verwacht dat ook alle Pokémon vertegenwoordigd zullen zijn in ORAS, maar dat is een remake van de derde generatie games, dus die Pokémon zullen toch op de voorgrond staan. Grote kans dat in de endgame na de Elite 4 alle Pokémon op één of andere manier vertegenwoordigd zullen zijn.

Met andere woorden: als je helemaal zeker wilt zijn van veel Pokémon uit de eerste generaties, koop dan X of Y.
pi_145117317
Dank je wel, dan ga ik daar even naar kijken. Die games zijn vorig jaar uitgekomen toch, dus nog regelijk nieuw. Werkt het ruilen makkelijk? Ik weet nog wel vroeger dat we met een kabeltje zaten te kloten om te ruilen en/of te klonen (goede oude tijd) :') Dat kan nu allemaal via de wifi neem ik aan, en is er een soort van marktplaats? Ik ken helemaal niemand die nog op een DS speelt, laat staan dat ze Pokemon X of Y spelen.
pi_145117342
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:55 schreef ufopiloot het volgende:
Mijn laatste Pokemon was FireRed, daarvoor wel alles gespeeld.

Ik ben alleen bekend met de Pokemon van de eerste 2 generaties volgens mij. Dat zijn Charmander en vrienden, Cindaquil en vrienden. De derde generatie heb ik volgens mij alleen eens gezien.

Kun je al deze Pokémon ook weer vangen in de laatste games? En welke meest recente game zou ik anders moeten hebben om wel hiermee te spelen?

Ik zie nu dat Omega Ruby en Aplha sapphire uitkomen, maar ik weet niet of dat leuk is om te spelen, want ik ken volgens mij geen enkele Pokémon hiervan.. Hoe krijgen jullie daar een beeld bij? En kun je in deze nieuwe game alsnog aan Generatie 1&2 Pokémon komen?

Ik vond de games juist zo leuk doordat je een beeld hebt bij de Pokémon en de karakters, en je eigenlijk vooraf al je voorkeur voor Pokémon hebt aan de hand van de serie :P
Ik zou zeggen, download een emulator en probeer Ruby of Sapphire even uit, je leert nieuwe pokémon alvast een beetje kennen en je komt er gelijk achter of de setting iets voor jou is. ORAS zullen natuurlijk wel een aantal nieuwe features hebben, maar de basis zal redelijk hetzelfde zijn.

Edit op je vraag hierboven: Ruilen gaat heel makkelijk. Je kunt via wifi op een aantal manieren ruilen: Met vrienden, random mensen die je tegen komt, via GTS(Global trade system), een soort marktplaats en via wondertrade, een soort gokken.
pi_145117379
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:03 schreef ufopiloot het volgende:
Dank je wel, dan ga ik daar even naar kijken. Die games zijn vorig jaar uitgekomen toch, dus nog regelijk nieuw. Werkt het ruilen makkelijk? Ik weet nog wel vroeger dat we met een kabeltje zaten te kloten om te ruilen en/of te klonen (goede oude tijd) :') Dat kan nu allemaal via de wifi neem ik aan, en is er een soort van marktplaats? Ik ken helemaal niemand die nog op een DS speelt, laat staan dat ze Pokemon X of Y spelen.
Je kunt gewoon verbinden met internet en ruilen. Pokémon op de trade dumpen, vragen om een ander en hij wordt vanzelf geruild. (mits je legendaries wil, dat ruilt een beetje lastiger)
pi_145117664
Oké, thanks allen.

Ruby kan ik wel even proberen als de nieuwe game een remake wordt. Ik heb nog wel zo'n R4 kaartje ergens liggen om roms op te zetten, daar kan ik misschien Ruby / Sapphire / X / Y even opzetten. Maar die roms werken niet altijd even fijn en het online ruilen werkt toch niet?

Naast dat het eigenlijk niet mag :+
pi_145117760
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:23 schreef ufopiloot het volgende:
Oké, thanks allen.

Ruby kan ik wel even proberen als de nieuwe game een remake wordt. Ik heb nog wel zo'n R4 kaartje ergens liggen om roms op te zetten, daar kan ik misschien Ruby / Sapphire / X / Y even opzetten. Maar die roms werken niet altijd even fijn en het online ruilen werkt toch niet?

Naast dat het eigenlijk niet mag :+
Ik zou niet online gaan met roms idd :P.
pi_145117888
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:23 schreef ufopiloot het volgende:
Oké, thanks allen.

Ruby kan ik wel even proberen als de nieuwe game een remake wordt. Ik heb nog wel zo'n R4 kaartje ergens liggen om roms op te zetten, daar kan ik misschien Ruby / Sapphire / X / Y even opzetten. Maar die roms werken niet altijd even fijn en het online ruilen werkt toch niet?

Naast dat het eigenlijk niet mag :+
Nee, je kunt niet online met die roms. Maar als je Pokémon wel leuk vindt, dan kun je eigenlijk niet fout met X of Y. Heel veel bekende Pokémon, het ziet er ontzettend goed uit en je kunt wel gebruik maken van alle online mogelijkheden.
pi_145118053
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, je kunt niet online met die roms. Maar als je Pokémon wel leuk vindt, dan kun je eigenlijk niet fout met X of Y. Heel veel bekende Pokémon, het ziet er ontzettend goed uit en je kunt wel gebruik maken van alle online mogelijkheden.
Ik heb wel het gevoel dat ik iets mis als ik X speel, ten opzichte van vorige versies die ik speelde. Vandaar dat ik aanraad om vooral Ruby of Sapphire nog een keer te proberen voor de remakes uitkomen. Bevalt het, dan weet je iig zeker dat je geen geld weg gooit
pi_145118080
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:45 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ik heb wel het gevoel dat ik iets mis als ik X speel, ten opzichte van vorige versies die ik speelde.
Er zit niet echt veel endgame content in, nee. Maar als je al jaren geen Pokémon meer hebt gespeeld denk ik niet dat dat een enorme teleurstelling is.
pi_145118147
Ik denk dat als je aan XY begint het wel erg veel wordt, 6 generaties waarvan je er maar twee kent.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145118263
Benieuwd of Nederland nog een event krijgt dit jaar gebaseerd op een feest.

Een Jynx met Sinterklaas? :') :o

[ Bericht 5% gewijzigd door Syntos op 02-10-2014 10:03:12 ]
pi_145118431
Oh ja, je kunt tot 31 oktober een speciale Pumpkaboo downloaden via Wi-Fi Connection.
pi_145118445
quote:
7s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:55 schreef Syntos het volgende:
Benieuwd of Nederland nog een event krijgt dit jaar gebaseerd op een feest.

Een Jynx met Sinterklaas? :') :o
Lijkt me wel gaaf eigenlijk
pi_145118742
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:04 schreef Mystikvm het volgende:
Oh ja, je kunt tot 31 oktober een speciale Pumpkaboo downloaden via Wi-Fi Connection.
Defineer speciaal?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145118773
quote:
10s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:18 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Defineer speciaal?
Hij is groot en kan de hidden ability hebben, schijnbaar was dat niet mogelijk voor dit event.
pi_145118797
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:20 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Hij is groot en kan de hidden ability hebben, schijnbaar was dat niet mogelijk voor dit event.
Ah oké, thanks. Even downloaden vanavond.
Bij welke game was dat event met die pikachu die surf kon, platinum oid?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145119616
Ben nou al een maand bezig om een vriend van me over te halen om een 2/3DS met XY te kopen, maar het lukt niet.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145119777
quote:
10s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:54 schreef Roburtt het volgende:
Ben nou al een maand bezig om een vriend van me over te halen om een 2/3DS met XY te kopen, maar het lukt niet.
hahaha, ik ook _O-

Lijkt wel dat ik geluk ga hebben met ORAS
pi_145119807
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:01 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

hahaha, ik ook _O-

Lijkt wel dat ik geluk ga hebben met ORAS
Ja die gaat hij ook sowieso kopen, maar dat duurt nog lang haha. Zag ik ne top marktplaats een advertentie voor 3ds met X, is hij weg..
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145119830
quote:
10s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:02 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Ja die gaat hij ook sowieso kopen, maar dat duurt nog lang haha. Zag ik ne top marktplaats een advertentie voor 3ds met X, is hij weg..
Die vriend van mij twijfelt ook daar nog over :P. Gelukkig zitten hier altijd nog mensen om mee te ruilen oid
pi_145119883
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:03 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Die vriend van mij twijfelt ook daar nog over :P. Gelukkig zitten hier altijd nog mensen om mee te ruilen oid
Ja precies, maar ik speel al jaren altijd met hem :P. Maar ik heb de advertentie weer gevonden en hij gaat hem waarschijnlijk kopen *O*
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145119891
quote:
10s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:05 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Ja precies, maar ik speel al jaren altijd met hem :P. Maar ik heb de advertentie weer gevonden en hij gaat hem waarschijnlijk kopen *O*
Nice
pi_145120226
In V&A staat ook regelmatig een 2/3DS met X of Y te koop.
pi_145120265
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Er zit niet echt veel endgame content in, nee. Maar als je al jaren geen Pokémon meer hebt gespeeld denk ik niet dat dat een enorme teleurstelling is.
Ik moet nog ingame events doen in Lumiose city. En de laatste paar routes aan trainers verslaan.
pi_145120273
quote:
12s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:18 schreef Syntos het volgende:
In V&A staat ook regelmatig een 2/3DS met X of Y te koop.
Ja hij vind het niet tof om iets van een forum te kopen, en zeker niet als hij zelf niet op de forum zit. Maar hij heeft die vent gemaild dus ik neem aan dat hij hem wel koopt
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145120325
Wanneer komt die 3ds update dat we onze homescreen aan kunnen passen trouwens? Of komt dat tegelijk met die nieuwe 3ds?
pi_145120597
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:21 schreef SharQueDo het volgende:
Wanneer komt die 3ds update dat we onze homescreen aan kunnen passen trouwens? Of komt dat tegelijk met die nieuwe 3ds?
Ik wist niet eens dat die update kwam :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145121536
quote:
10s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:31 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat die update kwam :')
http://www.joystiq.com/20(...)ber-firmware-update/

Schijnt deze maand in Japan te komen. Ik kan alleen niet vinden wanneer we deze in Europa kunnen verwachten.
pi_145121839
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:01 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

http://www.joystiq.com/20(...)ber-firmware-update/

Schijnt deze maand in Japan te komen. Ik kan alleen niet vinden wanneer we deze in Europa kunnen verwachten.
Voorlopig nog niet in EU, is nog geen datum voor bekend, geloof ik.
pi_145122897
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Voorlopig nog niet in EU, is nog geen datum voor bekend, geloof ik.
Op de Twitter van NOE staat ook oktober. Maar niet specifiek of het om een Europese release gaat. :'(
  donderdag 2 oktober 2014 @ 20:35:06 #173
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_145137903
Is er iemand online om de spooky Pumpkaboo te traden?
pi_145138975
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 20:35 schreef baniekje het volgende:
Is er iemand online om de spooky Pumpkaboo te traden?
Als je met je 3DS op internet kan dan kan je hem zelf ook ophalen via wifi. :P

Ga in het start menu ipv Continue naar Mystery Gift. Klik op Receive Gift en vervolgens Get via Internet.

Of had je er al een en wou je hem evolueren?
pi_145153019
Ik zit even naar Pokémon X en Y te kijken, maar die werken alleen op een 3D Nintendo? Ik heb zelf een DSi.. Werkt het spel daar wel op? Dus dan zou ik naar HeartGold/Soulsilve or Black/White moeten kijken, toch?
pi_145153075
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:57 schreef ufopiloot het volgende:
Ik zit even naar Pokémon X en Y te kijken, maar die werken alleen op een 3D Nintendo? Ik heb zelf een DSi.. Werkt het spel daar wel op? Dus dan zou ik naar HeartGold/Soulsilve or Black/White moeten kijken, toch?
Oh ja, die doen het alleen op een 3DS. Als je een package deal kunt vinden voor een Nintendo 2DS met X of Y zou ik het wel doen, als je het geld er voor hebt. Anders gewoon gaan voor Black2 of White 2. Krijg je in elk geval de vijfde generatie nog. Online traden is wel wat lastiger daarmee, maar het kan wel.
pi_145156277
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:59 schreef Mystikvm het volgende:
Online traden is wel wat lastiger daarmee, maar het kan wel.
Dat is toch helemaal niet meer mogelijk online?
Of is daar weer wat op gevonden dmv software of een apparaat oid?

[ Bericht 0% gewijzigd door Syntos op 03-10-2014 14:59:36 ]
pi_145156308
Heb onlangs getrade vanaf een DS lite en Black 2 met een 3DS met White
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
pi_145157142
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 14:47 schreef Syntos het volgende:

[..]

Dat is toch helemaal niet meer mogelijk online?
Of is daar weer wat op gevonden dmv software of een apparaat oid?
Oh, dat wist ik niet eens. Nou, dan zou ik gewoon een 2DS kopen.
pi_145181842
Iemand die tijd heeft om mijn Haunter heen en weer te ruilen?
pi_145182764
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 11:26 schreef Lhyanna het volgende:
Iemand die tijd heeft om mijn Haunter heen en weer te ruilen?
Als je nu kan. :)
1418-7097-6280 mocht ik je nog niet hebben.
pi_145182792
Kan helaas maar 1 spel tegelijk spelen :p
pi_145182796
0232-8891-8189 de mijne
pi_145182827
Naja quote me maar dan wanneer je wel kan
pi_145183306
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:14 schreef Syntos het volgende:
Naja quote me maar dan wanneer je wel kan
Heb je nog tijd?
pi_145183325
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:35 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Heb je nog tijd?
Ja!
pi_145183410
Dan ben ik online :p
pi_145183473
Thanks!
pi_145185422
Ik vergeet altijd weer hoe saai breeden is :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145186290
Iemand die een ferroseed of ferrothorn heeft voor me? Kan er geen vinden.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145186543
Ik heb er nog wel 1 voor je
pi_145186699
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:43 schreef Lhyanna het volgende:
Ik heb er nog wel 1 voor je
Ah top! Wanneer heb je tijd?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145186748
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:50 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Ah top! Wanneer heb je tijd?
Nu?
pi_145186771
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:52 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Nu?
Ik kom eraan, heb ik je al toegevoegd eigenlijk?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145186789
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:53 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Ik kom eraan, heb ik je al toegevoegd eigenlijk?
Misschien van ergens toen het net uit kwam. Heet je ingame Kronos?
pi_145186798
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:54 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Misschien van ergens toen het net uit kwam. Heet je ingame Kronos?
Jep
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145186806
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:55 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Jep
Dan heb je me toegevoegd :P
pi_145186886
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:55 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Dan heb je me toegevoegd :P
Top, thanks!
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145187852
Iemand die een 5IV Ferroseed wilt?
Alles behalve speed, brave nature.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145188365
Heb je snel gedaan
pi_145188385
6IV Ditto zeker?
pi_145188703
Ja ging wel erg snel met die ditto, te snel zelfs want de eggmove had ik er nog niet eens in gekregen :P, was nog aan het breeden voor nature en geslacht. Heb ook 2 5 iv bulbasaurs als iemand wilt.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145214053
Shiny Jolteon via wonder trade :D
pi_145246986
Dream Radar vraagje.
Als ik alle legendaries weer wil vangen in Dream Radar, moet ik dan zowel overnieuw beginnen met White 2 en alle data van de Dream Radar verwijderen, of alleen de Dream Radar?
pi_145250860
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:28 schreef Syntos het volgende:
Dream Radar vraagje.
Als ik alle legendaries weer wil vangen in Dream Radar, moet ik dan zowel overnieuw beginnen met White 2 en alle data van de Dream Radar verwijderen, of alleen de Dream Radar?
Is de dream radar service niet gesloten sinds begin dit jaar?
pi_145252100
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:02 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Is de dream radar service niet gesloten sinds begin dit jaar?
Dat is de Dream World.
Dream Radar is een soort van minigame op de 3DS waar je pokemon kan vangen en overzetten naar B2W2.
Naast de gewone Pokemon kan je ook (mits je DPPt/HGSS hebt) de box legendaries van Gen4 en de Weather Trio eenmalig vangen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Syntos op 06-10-2014 14:07:25 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:00:18 #207
332849 Roburtt
Haatpiraat
pi_145254674
Shiny bagon :7
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145256701
Excadrill breeden was echt een prima idee voor mn dex te completen. Heb nu bijna alle legendaries via GTS(vast clones of hacks, maar boeiend) door wat slechte breeds erop te zetten. Alleen de Gen5 legendaries nog :D
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:25:08 #209
332849 Roburtt
Haatpiraat
pi_145285069
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:54 schreef Lhyanna het volgende:
Excadrill breeden was echt een prima idee voor mn dex te completen. Heb nu bijna alle legendaries via GTS(vast clones of hacks, maar boeiend) door wat slechte breeds erop te zetten. Alleen de Gen5 legendaries nog :D
Heb je er nog eentje over, met iron head? :P
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145285247
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:25 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Heb je er nog eentje over, met iron head? :P
Helaas, die had ik al niet :(
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:35:38 #211
332849 Roburtt
Haatpiraat
pi_145285256
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:34 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Helaas, die had ik al niet :(
Ah oké, wilde er zelf ook een gaan breeden, maar zonder iron head hoef ik er geen :P
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145324530
Er komt te weinig informatie uit over ORAS :(. Ik heb er echt veel zin in :P

Gingen er nog mensen naar first look? O-)
pi_145324890
Ik heb me ingeschreven op de Noorse Nintendo site voor een demo code.
Ben benieuwd. >:O
pi_145325371
link!
pi_145325417
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:42 schreef Lhyanna het volgende:
Er komt te weinig informatie uit over ORAS :(. Ik heb er echt veel zin in :P

Gingen er nog mensen naar first look? O-)
Info zat lijkt me toch? :P. Oja first look, daar zou ik heen gaan.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145325420
http://www.nintendo.no/arkivet/promotions/psdd

Maar je kan toch geen codes meer aanvragen, ze hadden maar een gelimiteerd aantal.
pi_145325456
:'(. Hopen op iemand hier die er dan 1 voor me meebrengt van First look

Zoals :
quote:
10s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:14 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Info zat lijkt me toch? :P. Oja first look, daar zou ik heen gaan.
pi_145325526
Oh fuck dat is dit weekend al, dat ga ik niet redden
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145325550
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
pi_145325553
Als ik meerdere codes krijg doe ik wel een first come, first serve voor de gebruikelijke users hier. :P
pi_145325568
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:18 schreef Syntos het volgende:
Als ik meerdere codes krijg doe ik wel een first come, first serve voor de gebruikelijke users hier. :P
First come!

Ik heb geen tijd om te reageren dit weekend want ik vier mn verjaardag dan :/
pi_145325676
Vrienden van me gaan wel, dus ik kan hun vragen of ze wat mee kunnen nemen. Maar ik ga hem niet spelen iig.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145325735
Blijkbaar krijg je een exclusieve mega stone als je de demo voltooid, mocht je die wel willen.
pi_145325902
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:24 schreef Syntos het volgende:
Blijkbaar krijg je een exclusieve mega stone als je de demo voltooid, mocht je die wel willen.
Oh dat vind ik wel klote. Beter niet voor altaria want ik heb sinds gister een shiny Swablu :P
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145326034
quote:
10s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:29 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Oh dat vind ik wel klote. Beter niet voor altaria want ik heb sinds gister een shiny Swablu :P
Zal wel een nog niet aangekondigde mega stone zijn. Ik herinner me dat Latios/Latias ook een mega versie gecodeerd hebben, die is nog niet aangekondigd.
pi_145326061
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:15 schreef Lhyanna het volgende:
:'(. Hopen op iemand hier die er dan 1 voor me meebrengt van First look

Zoals :

[..]

Ik zal ook kijken of ik een lading codes mee kan dibsen. Geen beloftes tho. Als het niet kan dan kan het niet. Maar ik zal mijn best doen. Voor jullie. O+
pi_145346256
Dus ik heb heel dag zin gehad on pokemon te spelen, en sinds ik thuis gekomsn ben heb ik mn ds nog niet eens aangeraakt :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145346758
Herkenbaar. :{ Alleen kan ik mijn DS niet meer wegleggen. :')
pi_145353961
Ik ben nu weer Platinum aan het spelen.. Dat is voor mij toch wel een beetje grafisch het mooiste spel.. Ik heb niet zo veel met dat 3d gedoe..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_145357121
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:43 schreef Roburtt het volgende:
Dus ik heb heel dag zin gehad on pokemon te spelen, en sinds ik thuis gekomsn ben heb ik mn ds nog niet eens aangeraakt :')
Ik raak mn DS de laatste dagen toch behoorlijk veel aan. Super smash heeft me nog niet zo erg getrokken als ik dacht, maar dat komt misschien ook omdat ik me deze week echt zwaar beroerd voel en geen zin heb in intensieve spellen. Pokémon is echt heerlijk nu :D

Alleen duurt ORAS nog zo lang, ik wil spelen :(
pi_145361842
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:42 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Ik raak mn DS de laatste dagen toch behoorlijk veel aan. Super smash heeft me nog niet zo erg getrokken als ik dacht, maar dat komt misschien ook omdat ik me deze week echt zwaar beroerd voel en geen zin heb in intensieve spellen. Pokémon is echt heerlijk nu :D
Alleen duurt ORAS nog zo lang, ik wil spelen :(
Misschien dat ik Super Smash ooit nog ga kopen, maar het trekt me sowieso vrij weinig eigenlijk. Helaas heb ik de hele week echt 0 tijd om te spelen vrees ik, misschien zaterdag middag nog wel.

Iemand nog een idee om iets te breeden?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145365872
Heb je heel de OU en Uber list al?
pi_145366301
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:37 schreef Lhyanna het volgende:
Heb je heel de OU en Uber list al?
Nee ik heb er pas één echt gebreed :'), maar iemand die een bepaalde wilt?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145366800
Ik wil een hyper voice ralts en eevee :P
pi_145367149
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:12 schreef Lhyanna het volgende:
hyper voice ralts
Heb geen black/white dus kan geen hyper voice ralts maken. Eevee kan ik wel doen ja.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145367243
Bedoelde eigenlijk ook een hyper voice Eevee, maar dat geeft dus hetzelfde probleem..
pi_145367334
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:26 schreef Lhyanna het volgende:
Bedoelde eigenlijk ook een hyper voice Eevee, maar dat geeft dus hetzelfde probleem..
Jep. ander verzoekje?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145367527
Ik ben nog op zoek naar een baton pass blaziken, veel te lui om hem zelf te breeden.
pi_145367607
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:33 schreef Lhyanna het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een baton pass blaziken, veel te lui om hem zelf te breeden.
Al heb je voor mij een torchic met speed boost om me te beginnen zal ik er mee aan de slag gaan.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145367993
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:36 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Al heb je voor mij een torchic met speed boost om me te beginnen zal ik er mee aan de slag gaan.
Zal hem vanavond wel geven, ben wel pas over een paar uur online denk ik, we krijgen bezoek..
pi_145368006
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:50 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Zal hem vanavond wel geven, ben wel pas over een paar uur online denk ik, we krijgen bezoek..
Ik ben ook heel de avond met school bezig, maar even ruilen tussen door moet kunnen, DM maar wanneer je kan.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145385927
Morgen ORAS demo! *O*

Zul je zien dat ik daar kom, zijn alle codes al op. :'(
pi_145386935
Mega Beedrill. *O* _O_ *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145387429
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 09:39 schreef Syntos het volgende:
Mega Beedrill. *O* _O_ *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mega Latios en Latias ook, net te vroeg gesproken _O-
pi_145389211
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:03 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Mega Latios en Latias ook, net te vroeg gesproken _O-
Die twee was ik alweer vergeten. :')

En Zekrom en Reshiram zitten ook in het spel zo te zien, naast Palkia en Dialga.
Mega Beedril. O+ En Sky Islands. :o
pi_145389283
Leuk man al die megas terwijl je in een battle er maar eentje mega kan laten worden..
Komen er ook nog normale nieuwe evoluties?
pi_145389373
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:20 schreef Hermanna het volgende:
Komen er ook nog normale nieuwe evoluties?
Vast niet met een remake.
pi_145389514
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 09:39 schreef Syntos het volgende:
Mega Beedrill. *O* _O_ *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145389784
Precies op tijd weer mijn dosis ORAS informatie, nu kan ik er weer een paar weken tegenaan :P
pi_145390631
Waar gaan jullie OR/AS kopen/bestellen?
Ben aan het kijken naar een goed(kope) site.

En wat een naaistreek zeg, LE's van spellen opkopen die nog niet eens uit zijn en dan even lekker meer dan het dubbele vragen. :') :r
pi_145391068
Waat, ik heb mijne bij bol besteld voor 55 oid, maar betaal pas als ik hem heb. Beter krijg ik niet de hoofdprijs..
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145391095
Oh het is de steelbook LE nvm.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145391114
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:02 schreef Syntos het volgende:
Waar gaan jullie OR/AS kopen/bestellen?
Ben aan het kijken naar een goed(kope) site.
En wat een naaistreek zeg, LE's van spellen opkopen die nog niet eens uit zijn en dan even lekker meer dan het dubbele vragen. :') :r
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik hem via de eShop haal of bij de MM. Nog niet over uit of ik een fysieke of digitale kopie wil.
pi_145391182
Besteld bij yourgamezone, net als SSB.
pi_145391595
Ik loop gewoon de MM binnen. Hoef niet speciaal een LE, en ze zijn toch altijd wel ruim op voorraad.
pi_145392064
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:15 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ik denk dat ik hem via de eShop haal of bij de MM. Nog niet over uit of ik een fysieke of digitale kopie wil.
Zou de mediamarkt vermijden, had X preorder, kreeg hem 4 dagen te laat.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145397391
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Zou de mediamarkt vermijden, had X preorder, kreeg hem 4 dagen te laat.
Prima ervaring met de MM. Gewoon niet preorderen, maar op de dag van release gewoon halen. Als ze hem niet hebben dan naar de Bart Smit. Anders de Intertoys. Anders [insert random winkel].

Grotere kans dat je hem op die dag hebt dan een preorder ergens. En wellicht dat ik hem toch via eShop haal. Dan heb je dat gedoe niet. :P
pi_145399585
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Prima ervaring met de MM. Gewoon niet preorderen, maar op de dag van release gewoon halen. Als ze hem niet hebben dan naar de Bart Smit. Anders de Intertoys. Anders [insert random winkel].
Grotere kans dat je hem op die dag hebt dan een preorder ergens. En wellicht dat ik hem toch via eShop haal. Dan heb je dat gedoe niet. :P
Liep elke dag stage tot 6, en toen het koopavond was had ik hem.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145424456
Best naar, een female torchic breeden.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145428043
Geen extra oras demo codes over, maar wel drie shiny gengar codes over. Kun je vanaf de 15e inwisselen.

Wie o wie? :P
pi_145428136
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:46 schreef SharQueDo het volgende:
Geen extra oras demo codes over, maar wel drie shiny gengar codes over. Kun je vanaf de 15e inwisselen.
Wie o wie? :P
:W :D
pi_145428491
Blijkbaar kan je ook toegang tot de demo krijgen bij Gamemania via Nintendo Zone.
pi_145428925
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:46 schreef SharQueDo het volgende:
Geen extra oras demo codes over, maar wel drie shiny gengar codes over. Kun je vanaf de 15e inwisselen.
Wie o wie? :P
jaaa hier ^^
pi_145429085
Maar codes voor de demo gingen te snel? :'(

Toch maar langs de game mania denk ik dan...
pi_145429371
Je mocht maar 1 setje codes (demo en gengar) pp. Ik heb vrienden van me overgehaald om codes voor me te dibsen, maar ze wilden de demo zelf allemaal. En ik heb een extra demo code die ik al aan een maat beloofd had.
pi_145429441
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:36 schreef SharQueDo het volgende:
Je mocht maar 1 setje codes (demo en gengar) pp. Ik heb vrienden van me overgehaald om codes voor me te dibsen, maar ze wilden de demo zelf allemaal. En ik heb een extra demo code die ik al aan een maat beloofd had.
Ah vandaar...
pi_145429502
Ik wil gengar 3 wel!
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145429720
Bij deze. Zal ze vanavond even PM'en naar jullie.
pi_145429723
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:49 schreef SharQueDo het volgende:
Bij deze. Zal ze vanavond even PM'en naar jullie.
_O_
pi_145430383
Hoe zot dat bij de game mania dan? Vind dat zo akward...
pi_145431632
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hoe zot dat bij de game mania dan? Vind dat zo akward...
Je loopt een random Game Mania in, je gooit die zwerver achter de toonbank een muntje van 50 cent en je vraagt om die demo. Vervolgens pak je die demo, gooi je hem op de grond en begin je er keihard op te stampen. Die gozer achter de toonbank helemaal flippen natuurlijk, "mijn demo, wat doe je??". "Ja maar ik heb hem toch gekregen, wehehehe :D ".

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: Zo, PMs verzonden. :9

[ Bericht 2% gewijzigd door SharQueDo op 11-10-2014 17:16:58 ]
pi_145431851
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:08 schreef SharQueDo het volgende:
edit: Zo, PMs verzonden
Dankje *O* _O_ *O*
pi_145431895
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:17 schreef Syntos het volgende:
[..]
Dankje *O* _O_ *O*
Niet de demo, helaas. Maar je schijnt de demo ook bij Game Mania kunnen halen. En deze Gengar komt ook ergens rond November bij Bart Smit en Intertoys.
pi_145432167
Kan gebeuren. Ergste geval maak ik er een dagje Amsterdam van, de demo krijg ik wel. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 39% gewijzigd door Syntos op 11-10-2014 17:36:12 ]
pi_145432390
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:28 schreef Syntos het volgende:
Kan gebeuren. Ergste geval maak ik er een dagje Amsterdam van, de demo krijg ik wel. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145433137
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:28 schreef Syntos het volgende:
Kan gebeuren. Ergste geval maak ik er een dagje Amsterdam van, de demo krijg ik wel. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee kies Leiden!
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145433426
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:22 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Nee kies Leiden!
Beter gewoon een keer in Utrecht. Lekker centraal.
pi_145433824
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:36 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Beter gewoon een keer in Utrecht. Lekker centraal.
Laten we het weer over Amsterdam houden.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145434250
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:53 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Laten we het weer over Amsterdam houden.
Waarom helemaal in Amsterdam? :'(
pi_145437064
The demo is coming to America
Mega Lunatone and Solrock with feature in the demo, and you receive one Megastone depending on the demo you get
Mega Flygon and Jirachi are programmed in
There are lots more megas that the leaker can not confirm just yet as they don’t know 100%
New Trick House is amazing
Mega Milotic is a high-chance, with Water/Fairy and increased SpDef
Shiftry, Ludicolo, Butterfree, Zangoose, Seviper, some more gen 5, Raticate, Torkoal, Slaking, Exploud, Tropius, Azumarill, Ninetales and Mightyena were all talked about as possible Megas sometime during development and may be in
Luxray, Arcanine, Farfetch’d, Dragonite, Eelekross, Luvdisc, Linoone, Cincinno, Steelix, Raichu, Politoed, Gliscor, Weavile, Rotom, Bisharp and Walrein Megas have not been really discussed that the leaker has heard of
Items (including Lunatone/Solrock megastone) will transfer to ORAS from Demo
Johto starters back, but some people say they have megas and some don’t
Character customization back in Pokecentres. Pokecentre in CoroCoro was the Elite Four one possibly.
Skintone back
More diverse encounters, so more like XY variety
Battle Frontier possibly back
Groudon/Kyogre still version exclusive atm
Contests revamped and very “beautiful”
Contests staying a secret, apparently will be very surprising and amazing
Canada will get demos
Pentagon currently stands for all Gen 6 Pokemon now, not just Kalos born
MOVE TUTORS BACK
A lot more post-game
Gym Leaders will get roster changes from their RSE counterparts
No new double megas like Mewtwo/Charizard at this stage

Geruchten over de games if demo
pi_145438320
Sick.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  zondag 12 oktober 2014 @ 12:26:30 #282
332849 Roburtt
Haatpiraat
pi_145451707
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
The demo is coming to America
Mega Lunatone and Solrock with feature in the demo, and you receive one Megastone depending on the demo you get
Mega Flygon and Jirachi are programmed in
There are lots more megas that the leaker can not confirm just yet as they don’t know 100%
New Trick House is amazing
Mega Milotic is a high-chance, with Water/Fairy and increased SpDef
Shiftry, Ludicolo, Butterfree, Zangoose, Seviper, some more gen 5, Raticate, Torkoal, Slaking, Exploud, Tropius, Azumarill, Ninetales and Mightyena were all talked about as possible Megas sometime during development and may be in
Luxray, Arcanine, Farfetch’d, Dragonite, Eelekross, Luvdisc, Linoone, Cincinno, Steelix, Raichu, Politoed, Gliscor, Weavile, Rotom, Bisharp and Walrein Megas have not been really discussed that the leaker has heard of
Items (including Lunatone/Solrock megastone) will transfer to ORAS from Demo
Johto starters back, but some people say they have megas and some don’t
Character customization back in Pokecentres. Pokecentre in CoroCoro was the Elite Four one possibly.
Skintone back
More diverse encounters, so more like XY variety
Battle Frontier possibly back
Groudon/Kyogre still version exclusive atm
Contests revamped and very “beautiful”
Contests staying a secret, apparently will be very surprising and amazing
Canada will get demos
Pentagon currently stands for all Gen 6 Pokemon now, not just Kalos born
MOVE TUTORS BACK
A lot more post-game
Gym Leaders will get roster changes from their RSE counterparts
No new double megas like Mewtwo/Charizard at this stage
Geruchten over de games if demo
Wat bedoelen ze met Pentagon over 6th gen?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145451886
Weet ik ook niet :') het stond op een of andere site, weet ook niet meer welke
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:07:53 #284
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_145452669
Iemand behoefte aan een special demo code voor pokemon omega ruby of alpha sapphire? First come first serve, heb er maar 1.
pi_145452724
quote:
7s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:07 schreef Lollertrolle het volgende:
Iemand behoefte aan een special demo code voor pokemon omega ruby of alpha sapphire? First come first serve, heb er maar 1.
:W
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:11:49 #286
332849 Roburtt
Haatpiraat
pi_145452779
Ah te laat
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:14:15 #287
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_145452833
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:11 schreef Roburtt het volgende:
Ah te laat
;( Dan maar de volledige game kopen, toch?
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:19:14 #288
332849 Roburtt
Haatpiraat
pi_145452940
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:14 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
;( Dan maar de volledige game kopen, toch?
Ja dat sowieso maar dat duurt nog wel even.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145453175
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:19 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Ja dat sowieso maar dat duurt nog wel even.
Ik heb toch een code bemachtigd door iemand naar FL ging en voor mij een meenam...

Vanaf de 15e kan die pas geactiveerd worden..
pi_145453216
15e komt ook al de nieuwe World of Warcraft expansion prepatch uit.

Drukte. :'( :D
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:34:05 #291
332849 Roburtt
Haatpiraat
pi_145453263
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:31 schreef SharQueDo het volgende:
15e komt ook al de nieuwe World of Warcraft expansion prepatch uit.
Drukte. :'( :D
ik weet nog dat ik MoP kocht en nog niet eens level 90 ben :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145453278
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik MoP kocht en nog niet eens level 90 ben :')
Ik heb WoD gehaald maar ben bang dat ik het snel beu ben...
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:37:22 #293
332849 Roburtt
Haatpiraat
pi_145453337
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:34 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Ik heb WoD gehaald maar ben bang dat ik het snel beu ben...
Alle vrienden waarmee ik speelde zijn gestopt helaas, dus ik ga hem niet kopen denk ik.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:53:38 #294
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_145453785
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:37 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wanneer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog een shiny gengar code over? Please :D
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_145455823
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Heb je nog een shiny gengar code over? Please :D
  zondag 12 oktober 2014 @ 15:00:40 #296
332849 Roburtt
Haatpiraat
pi_145455930
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:57 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  zondag 12 oktober 2014 @ 15:04:36 #297
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_145456049
Ik heb de mijne op marktplaats gezet, ga daar maar kopen :@
  zondag 12 oktober 2014 @ 15:05:21 #298
332849 Roburtt
Haatpiraat
pi_145456066
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 15:04 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik heb de mijne op marktplaats gezet, ga daar maar kopen :@
:')___
Ben toch wel benieuwd naar de prijs
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  zondag 12 oktober 2014 @ 15:07:48 #299
332849 Roburtt
Haatpiraat
pi_145456124
6 mensen die het verkopen _O-
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_145456357
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:26 schreef Roburtt het volgende:
Wat bedoelen ze met Pentagon over 6th gen?
Dat is dat icoontje wat aangeeft of een Pokemon uit Kalos komt of niet.
  zondag 12 oktober 2014 @ 15:16:50 #301
332849 Roburtt
Haatpiraat
pi_145456374
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 15:16 schreef Syntos het volgende:
[..]
Dat is dat icoontje wat aangeeft of een Pokemon uit Kalos komt of niet.
Ah, nog nooit opgemerkt tho. Lijkt me nou ook niet echt boeiend eerlijk gezegd
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')