abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 25 september 2014 @ 05:42:05 #26
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144881914
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2014 00:01 schreef Copycat het volgende:
Op mijn iPhone 5s ondervind ik weinig problemen. Mijn iPad 4 hapert af en toe, met name in Safari loop ik bij tijd en wijle vast.
dat laatste kan komen als op de achtergrond apps vastlopen.
Ipv updaten herstellen via iTunes en reservekopie terug zetten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_144882171
Zoals al eerder aangegeven; ik moet de eerste bug nog tegen komenndjdjndhdjajahhHBHh77&!j$7$!&8&9+\£!|.'z
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 25 september 2014 @ 07:38:45 #28
308981 Narcotical
Best in the World
pi_144882226
Persoonlijk nog geen problemen ondervonden met iOS8 anders dan het updaten zelf, dat mislukte eerst 2 keer op 5S. Op de iPad mini lijkt het alsof de batterij iets sneller leeg gaat, maar daar doe ik dan nog steeds 2+ dagen mee.

Snapt iemand hand-off al of werkt dat gewoon nog niet?
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_144882266
Ik merk ook weinig van bugs op de 5S wel snel de batterij leeg wanneer iCloud drive aanstaat
pi_144882395
Ik ook niet heel veel problemen, behalve dat soms de notification-stroke bovenaan niet wegwil door te sliden maar je dan je homeknop moet gebruiken. Is nog te handelen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Redactie Frontpage donderdag 25 september 2014 @ 08:33:53 #31
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_144882785
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:02 schreef CklokC het volgende:

[..]

Ik stuur je even een PM. :)
Gezien ^O^ als ik wat dichterbij had gewoond wastie verkocht denk ik :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_144883276
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 23:54 schreef TC03 het volgende:

[..]

Issues zijn er zo vaak. :P Maar apps sluiten echt vaak af, of mijn iPhone die opnieuw opstart. Veel grafische glitches. De Maps-app die mijn snelheid van typen niet bij kan houden en dat ik moet wachten tot de letters 1 voor 1 in de balk verschijnen. Dat soort dingen. iOS 8 had sneller en beter moeten zijn dan iOS 7.1.2 maar dat is het niet. Wachten op iOS 8.1 dan maar weer.
Dit dus.
Ik vind het echt bizar slordig. En slecht.

Wegvallende 3g, spontane reboots, crashende safari, deze melding gister:

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 september 2014 @ 10:06:13 #34
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144884481
Echt bizar ik heb op zowel mijn 5s als ipad 4 nauwelijks problemen, behalve dat twitter af en toe een app icon toont terwijl ik geen bericht heb en het toetsenbord komt soms iets langzamer omhoog in message apps. Cest tout.
pi_144884695
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:06 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dit dus.
Ik vind het echt bizar slordig. En slecht.

Wegvallende 3g, spontane reboots, crashende safari, deze melding gister:

[ afbeelding ]

Die melding krijg je als je broekzak je toegangscode te vaak probeert in te typen.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_144884729
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:15 schreef Wootism het volgende:

[..]

Die melding krijg je als je broekzak je toegangscode te vaak probeert in te typen.
Ik kreeg hem toen mn verbinding tijdens een gesprek werd verbroken.
pi_144884797
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 23:40 schreef HeatWave het volgende:
Apple moet nu toch wel even heel snel gaan schakelen hoor, niet per se voor de buigproblemen, maar nu dus weer een mislukte update, dat ben ik niet van ze gewend. Er is dikke paniek denk ik.
Op Nu.nl was het gisteren inderdaad niet een bijster positieve dag... ;(
Zet de airco maar aan in Cupertino.

http://www.nu.nl/internet(...)bug-in-software.html
http://www.nu.nl/gadgets/(...)erug-problemen-.html
http://www.nu.nl/gadgets/(...)taan-vervanging.html
http://www.nu.nl/gadgets/(...)lus-in-broekzak.html
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_144884853
quote:
Het blijft apart om te zien dat een bedrijf dat zelf vrijwel nooit reclame maakt oid altijd zo prominent in het nieuws komt. Er kraait geen haan naar een nieuw Androidtoestel en als updaten naar Kitkat gewoon niet kan of misgaat hoor je er niets over. Android is veruit marktleider, maar berichten erover zijn zeldzaam.

Maar als Apple iets heeft is het wereldnieuws, toch vreemd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 september 2014 @ 10:25:46 #39
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_144884944
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Er kraait geen haan naar een nieuw Androidtoestel en als updaten naar Kitkat gewoon niet kan of misgaat hoor je er niets over. Android is veruit marktleider, maar berichten erover zijn zeldzaam.
dat komt natuurlijk ook omdat er 188371 verschillende toestellen zijn (tegen de tijd dat je dit leest al 31 meer zelfs). Op het ene toestel werkt het goed, op het andere niet.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_144884949
Bizar dat het merendeel hier geen tot minimale problemen heeft, terwijl aan klein aantal users de telefoon spontaan crasht, signaal weg valt en apps vastlopen. Terwijl het toch echt hetzelfde OS is met veelal dezelfde hardware.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 25 september 2014 @ 10:27:32 #41
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_144884994
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het blijft apart om te zien dat een bedrijf dat zelf vrijwel nooit reclame maakt oid altijd zo prominent in het nieuws komt. Er kraait geen haan naar een nieuw Androidtoestel en als updaten naar Kitkat gewoon niet kan of misgaat hoor je er niets over. Android is veruit marktleider, maar berichten erover zijn zeldzaam.

Maar als Apple iets heeft is het wereldnieuws, toch vreemd.
1 product per jaar per lijn max vs een veelvoud daarvan. Dat maakt nieuws.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 25 september 2014 @ 10:27:50 #42
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_144885003
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 08:33 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Gezien ^O^ als ik wat dichterbij had gewoond wastie verkocht denk ik :P
Jammer maar helaas. :)
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

ik heb ook wel interesse als zij hem niet wil :P
Heb je PM gedaan!
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_144885031
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Bizar dat het merendeel hier geen tot minimale problemen heeft, terwijl aan klein aantal users de telefoon spontaan crasht, signaal weg valt en apps vastlopen. Terwijl het toch echt hetzelfde OS is met veelal dezelfde hardware.
Sja, er zal toch wel een verschil zitten tussen iPhones onderling ook. De eerste iPhone 5 bijv zal niet 100% dezelfde hardware hebben als de laatste, zitten vast kleine onderdeeltjes in die opeens van een ander merk iets goedkoper waren ofzo.

Ik gok maar wat hoor, maar anders zou ik het ook niet weten, ik en al mijn collega's hier hebben eigenlijk ook nergens last van en dan heb je het over iPhone 5/5s, iPad 3-Air etc etc.

Alleen dus traag scrollen op de iPad hebben we allemaal.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_144885207
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het blijft apart om te zien dat een bedrijf dat zelf vrijwel nooit reclame maakt oid altijd zo prominent in het nieuws komt. Er kraait geen haan naar een nieuw Androidtoestel en als updaten naar Kitkat gewoon niet kan of misgaat hoor je er niets over. Android is veruit marktleider, maar berichten erover zijn zeldzaam.

Maar als Apple iets heeft is het wereldnieuws, toch vreemd.
Is niet gek. Bij de artikelen betreft Apple klikken er zowel voorstanders als tegenstanders op de artikelen die vervolgens met elkaar in 'discussie' gaan. Dit resulteert in honderden reacties en nog veel meer clicks.
Nu.nl geilt op al die traffic en gooit er elk artikel uit wat ze kunnen maken.

Android nieuws maakt blijkbaar niet zoveel emoties los bij mensen :P
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 25 september 2014 @ 10:35:55 #45
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144885212
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Bizar dat het merendeel hier geen tot minimale problemen heeft, terwijl aan klein aantal users de telefoon spontaan crasht, signaal weg valt en apps vastlopen. Terwijl het toch echt hetzelfde OS is met veelal dezelfde hardware.
Zo bizar is dat niet, veelal is het crashen en het vastlopen door geinstalleerde applicaties veroorzaakt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_144885346
quote:
Hij heeft het in zijn video vaak over de iPhone6, maar die lijkt er dus juist geen problemen mee te hebben... Was even een kleine moeite geweest om dat even uit te leggen, nu krijg je de komende tijd weer een hoop gezeik dat ALLE iPhones buigen etc....

[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_144885417
Niet om te bashen ofzo, maar ik vind het ronduit knap dat je maar een stuk of 12 apparaten hebt die je tot je beschikking hebt en het dan nog voor elkaar krijgt om een iOS te verspreiden met zoveel problemen.

Verschillende hardware zou niets uit mogen maken, zie Android, honderden verschillende telefoons / merken en daar kán het wel (ook niet foutloos), maar niet dat het ene toestel er wel last van heeft en exact hetzelfde toestel niet, zo apart..
pi_144885565
People assume too much.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 september 2014 @ 10:53:29 #49
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144885629
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:41 schreef Wootism het volgende:

[..]

Hij heeft het in zijn video vaak over de iPhone6, maar die lijkt er dus juist geen problemen mee te hebben... Was even een kleine moeite geweest om dat even uit te leggen, nu krijg je de komende tijd weer een hoop gezeik dat ALLE iPhones buigen etc....

In dat laatste filmpje vraag ik me af hoe de HTC en moto X eruit komen als je vanaf het scherm buigt. Immers kan je telefoon ook andersom in je zak zitten.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 september 2014 @ 10:54:09 #50
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144885644
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Niet om te bashen ofzo, maar ik vind het ronduit knap dat je maar een stuk of 12 apparaten hebt die je tot je beschikking hebt en het dan nog voor elkaar krijgt om een iOS te verspreiden met zoveel problemen.

Verschillende hardware zou niets uit mogen maken, zie Android, honderden verschillende telefoons / merken en daar kán het wel (ook niet foutloos), maar niet dat het ene toestel er wel last van heeft en exact hetzelfde toestel niet, zo apart..
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:35 schreef Ynske het volgende:

[..]

Zo bizar is dat niet, veelal is het crashen en het vastlopen door geinstalleerde applicaties veroorzaakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')