Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?
Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine. Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig. (Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.
Must have apps De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur. Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) Dalenbart, hiker regio Amersfoort driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset) Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset) Krotenkoker, hiker regio Rotterdam CruisinDen, hiker regio Amsterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam dery1990, ex-hiker regio Groningen
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, privéchauffeur regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Taxichauffeurs Dimitri_, regio Breda Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur/Lijnbus chauffer
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nieuwe chauffeurs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 24 september 2014 20:01 schreef trolley het volgende: Als ik nog één dag werk krijg in september, ga ik over de grens van ¤500 heen en gaat er op het overige bedrag dus belasting geheven worden
ik heb weer een lekker dagje achter de rug . Ik zou in eerste instantie Breda-Groningen Groningen-Amersfoort en Amersfoort-Oosterhout doen. Kijk ik bij de ritinformie staat er dat de auto van Breda naar Groningen niet rijbaar is. Lekker met het ov naar groningen en van daaruit met een volkswagen transporter naar Amersfoort. Vanuit Amersfoort een half uurtje moeten lopen naar het volgende adres. Kom ik daar aan blijkt het pand aan de andere kant van het bedrijventerrein te staan. Wel een hele chille vrouw die ik moest bellen en me de weg ernaartoe beschreef . Van daaruit naar Oosterhout met ongeveer de hele rit file. 18.45 vertrok ik vanuit Oosterhout naar huis(ik woon in Breda) en pas 9u thuis omdat de buurtbus niet meer rijdt na 18.00 uur. iets meer dan 3 kilometer gelopen naar het dichstbijzijnde busstation. Kom ik daar net aan rijdt de bus weg en de volgende kwam pas na een uur.
Op woensdag 24 september 2014 20:01 schreef trolley het volgende: Als ik nog één dag werk krijg in september, ga ik over de grens van ¤500 heen en gaat er op het overige bedrag dus belasting geheven worden
Krijg je volgend jaar weer terug, leuk voor de vakantie
Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef trolley het volgende: Het is maar wat je gelukkig noemt, en dat is jouw roering in dit topic geenszins in ieder geval
Op woensdag 24 september 2014 20:01 schreef trolley het volgende: Als ik nog één dag werk krijg in september, ga ik over de grens van ¤500 heen en gaat er op het overige bedrag dus belasting geheven worden
Dat heb ik helaas elke maand, ongeacht het bedrag.
Dat heb ik helaas elke maand, ongeacht het bedrag.
Dan heb je je loonheffingskorting uit staan gok ik? Moet je even een mailtje naar de administratie sturen of ze dat om willen zetten dat loonheffingskorting wordt toegepast. Tenzij je meer dan één werkgever hebt, dan kun je voor zover ik weet maar bij één werkgever loonheffingskorting toepassen.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Dan heb je je loonheffingskorting uit staan gok ik? Moet je even een mailtje naar de administratie sturen of ze dat om willen zetten dat loonheffingskorting wordt toegepast. Tenzij je meer dan één werkgever hebt, dan kun je voor zover ik weet maar bij één werkgever loonheffingskorting toepassen.
Ja dat zeg ik toch je moet alleen wel weten wat je doet anders heb je een kans dat je de belastingdienst moet gaan betalen ipv dat je geld terugkrijgt.
Het mag officieel niet, maar voor zover ik weet controleren ze er niet op. Maar dat kan joppie misschien meer over vertellen, hoewel ik niet wist dat hij bij de blauwe enveloppen werkt
Maar het kan sowieso. Heb het al meerdere keren gedaan.
indien t om minieme bedragen waarom niet, de grap is dan volgens mij dat je t nu direct krijgt ipv dat je belasting betaalt en het bij je aangifte terugkrijgt.
Was wel tof! Helaas 2 uur over Amsterdam - Rotterdam gedaan door al het fileleed. Daardoor 45 min te laat op het eerste adres, het evenement wel gewoon op tijd gehaald. We waren in totaal met 10 chauffeurs, allemaal nieuwe 508'en (waarvan 2 RXH, zoals die ik mee had). Voor de rest niet zoveel van het evenement meegekregen aangezien we een koffietje in een cafe hebben gedaan. Wel een aantal BN'ers gezien... Vanmorgen de 508 weer teruggebracht (wederom half uur vertraging tussen Utrecht en Amsterdam door een ongeluk).
Op donderdag 25 september 2014 18:13 schreef Sarasi het volgende: Morgen in een Astra van Assen naar Breda. Negen uur ophalen. Van vogel naar vogel. Moet ik dan zelf een formulier meenemen of krijg ik die daar?
Voor zover ik weet krijg je bij de Vogel altijd een formulier mee, afhankelijk van de vestiging ook nog een retourenveloppe of een telefoonnummer om de km-stand door te geven. Maar dat staat altijd gewoon in de ritinfo toch?
Voor zover ik weet krijg je bij de Vogel altijd een formulier mee, afhankelijk van de vestiging ook nog een retourenveloppe of een telefoonnummer om de km-stand door te geven. Maar dat staat altijd gewoon in de ritinfo toch?
Van vogel naar klant, van klant naar vogel, van klant naar klant. Niet van vogel naar vogel. Maar dan zal vogel naar klant wel toepasbaar zijn.
De keren dat ik van Vogel naar Vogel reed (toevallig afgelopen dinsdag nog vanaf Assen ) kreeg ik nooit een formulier mee en hoefde ik ook nergens voor te tekenen of iets te laten zien
Op donderdag 25 september 2014 19:00 schreef yosander het volgende: De keren dat ik van Vogel naar Vogel reed (toevallig afgelopen dinsdag nog vanaf Assen ) kreeg ik nooit een formulier mee en hoefde ik ook nergens voor te tekenen of iets te laten zien
Ga morgen een app uitproberen waarmee je door iets van 20+ fotos te maken, een 3d model kan maken Zal dat met die Alfa Romeo proberen, ook lekker lang ritje overigens, Groningen - Enter
Ik heb zodadelijk de eer om de monsterrit Oss-Veghel uit te voeren per Peugeot 508. Komt goed uit, ik moet toch van Nijmegen naar Eindhoven dus dat kan ik wel mooi combineren. Vorige week had ik ook al geluk, toen kreeg ik op vrijdag Eindhoven-Venray dus kon ik ook al betaald naar huis reizen
Op donderdag 25 september 2014 19:27 schreef Solidberg het volgende: Ga morgen een app uitproberen waarmee je door iets van 20+ fotos te maken, een 3d model kan maken Zal dat met die Alfa Romeo proberen, ook lekker lang ritje overigens, Groningen - Enter
Ik ook Up, Golf Bluemotion station en Astra Grunn - Vaassen Apeldoorn - Nijverdal Almelo - Grunn Met bij de laatste rit de uitdrukkelijke opmerking niet door Duitsland te rijden
Ja voor ongeveer een uurtje En ik weet nog niet welke uitvoering, probeerde via kenteken meer details te weten te komen maar nee. Catalogusprijs +¤70k dus geen standaard uitvoering, maar ook geen F-sport.
Als je in de Giulietta zit, heb je een knopje achter de versnellingspook. Die naar voren gedrukt houden, dan zet je de auto in sport-modus. Geen idee of het veel verschil maakt, maar het gaat om het gevoel
De muis die in die Lexus zitten vind ik het nog het beste, ga soms wel stuk sneller als per draaiknop oid
[ Bericht 9% gewijzigd door Solidberg op 26-09-2014 19:33:40 ]
Op vrijdag 26 september 2014 20:55 schreef Loxodonta het volgende: Sarasi! Vrouwcollega. Wat voor schoenen draag je als het koud wordt. Mijn voeten gaan doodvriezen als ik ballerina's blijf dragen.
Vrouwcollega.
Ik draag hakken als ik geen kilometers hoef te lopen, en anders gewoon mijn winterschoenen. Dat zijn bruine gevoerde Palladium's. Volgens AR richtlijnen mag dat want geen sneaker en een bruine zool.
Ik draag hakken als ik geen kilometers hoef te lopen, en anders gewoon mijn winterschoenen. Dat zijn bruine gevoerde Palladium's. Volgens AR richtlijnen mag dat want geen sneaker en een bruine zool.
Ja we zijn de enige hier toch haha. Ah naturlich, heb inderdaad ook nog veterlaarsjes staan met zwarte zool.
Had ik weer gisteren. Boordcomputer gaf een paar keer aan dat de bestuurdersdeur niet dicht zat, terwijl die enorm dicht zat. Op een irritant brandend lampje na was dat niet zo erg, en als ik even aan het kabelboompje tussen de deur en de carrosserie morde was de melding weg. Afijn, gemeld bij de centrale en lekker door rijden.
Kom ik voor mijn laatste bij het ziekenhuis in Hilversum waar je als Taxi even aan moet bellen voordat de boom open gaat, raampje open, allemaal prima. Raampje dicht, raampje niet omhoog. En de melding dat m'n deur open stond kwam weer naar boven.
Prima, ik weet dat ik dat kan oplossen dus weer ff prutsen aan dat kabelboompje. Dat hielp dus niet meer. Raam ging nooit meer dicht, ik moest nog terug naar Amersfoort en het begon te regenen.
Postief: Volgende week 4 dagen werk, ongeveer 30 uur
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
VW Touran; hoe kut wil je het hebben. Als je ruimte nodig hebt neem dan lekker een Superb als je toch VAG wilt hebben, die gaat iig nog wel de bocht door.
Op zondag 28 september 2014 21:15 schreef Drilboor het volgende: Op het terrein zetten in de blauwe lijnen, in de loods is alleen huur auto's. Je doet HBO neem ik aan, dan kun je toch wel gewoon lezen neem ik aan?
Nou bedankt hoor! Omdat ik WO doe kan ik lezen dat er twee kopjes zijn over het afleveren van een auto in Breda waarin de één iets zegt over de blauwe lijnen en het andere over de loods.
Ik kwart over 9. Ik stapte in de auto en zag 2 hikers naar binnen gaan, waarvan 1 de c1/aygo/107 ging rijden.
Welke reed jij dan?
Ik ben inmiddels vertrokken uit het pittoreske Rijssen Vanochtend vanuit Grunn naar Vaassen gegaan, daarna Apeldoorn - Nijverdal. In Nijverdal de auto afgeleverd, dichtstbijzijnde bushalte was 40 minuten lopen dus even AR gebeld om te overleggen. Die hebben toen m'n NL-rit Almelo - Grunn geannuleerd, die zou ik niet meer redden Vervolgens gaan liften, waarna er werkelijk binnen drie minuten iemand voor me stond die naar Rijssen ging
Ik ben inmiddels vertrokken uit het pittoreske Rijssen Vanochtend vanuit Grunn naar Vaassen gegaan, daarna Apeldoorn - Nijverdal. In Nijverdal de auto afgeleverd, dichtstbijzijnde bushalte was 40 minuten lopen dus even AR gebeld om te overleggen. Die hebben toen m'n NL-rit Almelo - Grunn geannuleerd, die zou ik niet meer redden Vervolgens gaan liften, waarna er werkelijk binnen drie minuten iemand voor me stond die naar Rijssen ging
Laat me raden, Nijverdal + 40 min lopen, is dat V?
Ik ben inmiddels vertrokken uit het pittoreske Rijssen Vanochtend vanuit Grunn naar Vaassen gegaan, daarna Apeldoorn - Nijverdal. In Nijverdal de auto afgeleverd, dichtstbijzijnde bushalte was 40 minuten lopen dus even AR gebeld om te overleggen. Die hebben toen m'n NL-rit Almelo - Grunn geannuleerd, die zou ik niet meer redden Vervolgens gaan liften, waarna er werkelijk binnen drie minuten iemand voor me stond die naar Rijssen ging
Die grijze Clio station, stond naast een Megane geloof ik.
Mijn oom heeft nu een Fiat Punto, dat is pas een K*T auto zeg....
Geen vermogen, planken als stoelen en de bocht om wil ie ook niet
Eerste keer dat ik in zo'n hok reed vond ik hem wel heel licht sturen. Ik had ooit eens iets gelezen over een citystand, dus die wilde ik uitzetten. 3x raden....
Eerste keer dat ik in zo'n hok reed vond ik hem wel heel licht sturen. Ik had ooit eens iets gelezen over een citystand, dus die wilde ik uitzetten. 3x raden....
Ja dat was wel even wennen met inparkeren... Gaat vanzelf zwaarder sturen.
En Schakelindicatoren , ik bepaal zelf wel hoeveel toeren ik draai en nee 1300 toeren bij 80 is niet normaal
Ja dat was wel even wennen met inparkeren... Gaat vanzelf zwaarder sturen.
En Schakelindicatoren , ik bepaal zelf wel hoeveel toeren ik draai en nee 1300 toeren bij 80 is niet normaal
Het punt was dus dat het helemaal niet aanstond
De looks van dat ding vind ik overigens wel prima en ik had een keer een ritje in een Punto Abarth die geannuleerd werd. Dat vond ik - ondanks mijn ervaringen met de gewone Punto - toch wel jammer.
Ik gun iedereen een ritje in die Lexus die ik vandaag had (GS450h). Wat een luxe en wat een vermogen. Op de zijkant stond ''hybride'' maar toen mijn voet het gaspedaal opzocht viel de zuinigheid waarschijnlijk tegen.
Op maandag 29 september 2014 18:50 schreef stripe het volgende: Wat is eigenlijk het meest leuke ritje die jullie hebben mogen doen? Of: wat is de "gaafste" auto waar je in hebt mogen rijden?
Op maandag 29 september 2014 18:50 schreef stripe het volgende: Wat is eigenlijk het meest leuke ritje die jullie hebben mogen doen? Of: wat is de "gaafste" auto waar je in hebt mogen rijden?
Op maandag 29 september 2014 18:30 schreef RacerDKB het volgende: Ik gun iedereen een ritje in die Lexus die ik vandaag had (GS450h). Wat een luxe en wat een vermogen. Op de zijkant stond ''hybride'' maar toen mijn voet het gaspedaal opzocht viel de zuinigheid waarschijnlijk tegen.
Op maandag 29 september 2014 18:50 schreef stripe het volgende: Wat is eigenlijk het meest leuke ritje die jullie hebben mogen doen? Of: wat is de "gaafste" auto waar je in hebt mogen rijden?
Een A4 Avant Sportline Niks vergeleken met veel anderen maar toch
Nou wel even toen ik een oprit ergens op de A27 pakte maar de rest lekker rustig op ECO gereden Maar dan is ie nog sportief genoeg.
Mijn CP kwam nog naar mij toegelopen om de auto op Sport+ te zetten, en ik wil niet tegen de wens van een klant ingaan en dus daar maar lekker gehouden
Op maandag 29 september 2014 19:09 schreef Viezze het volgende: Ik snap niet waarom iedereen zo haat op de 500. Als ik daar 140 in rij sta ik geen doodsangsten uit, dat is bij de C1/Aygo/107 wel anders.
In de post van Amoeba hierboven krijgt ie dan ook slechts één brakende emoticon waar andere auto's er zelfs drie krijgen dus de haat is blijkbaar wel aanwezig maar niet heel groot.
Mijn CP kwam nog naar mij toegelopen om de auto op Sport+ te zetten, en ik wil niet tegen de wens van een klant ingaan en dus daar maar lekker gehouden
Hehe klinkt als een goede gozer. Ik kreeg mijne echter mee van de receptie en volgens mij was het merk ''Lexus'' nieuw voor haar dus ze was niet zo enthousiast als ik was over die bak.
Op maandag 29 september 2014 18:30 schreef RacerDKB het volgende: Ik gun iedereen een ritje in die Lexus die ik vandaag had (GS450h). Wat een luxe en wat een vermogen. Op de zijkant stond ''hybride'' maar toen mijn voet het gaspedaal opzocht viel de zuinigheid waarschijnlijk tegen.
Er was mij ooit een keer een Lexus GS450 beloofd voor een PC rit, toen ik aankwam bleek dat ik de ouders van de klant moest rijden, en die hadden een Hyundai Tucson. Maar heb je nog foto's van dat apparaat gemaakt?
Op maandag 29 september 2014 19:09 schreef Viezze het volgende: Ik snap niet waarom iedereen zo haat op de 500. Als ik daar 140 in rij sta ik geen doodsangsten uit, dat is bij de C1/Aygo/107 wel anders.
Ik ook niet, hou 'm gewoon op zelf schakelen en er is niet zoveel aan de hand.
In de post van Amoeba hierboven krijgt ie dan ook slechts één brakende emoticon waar andere auto's er zelfs drie krijgen dus de haat is blijkbaar wel aanwezig maar niet heel groot.
Zelf nog nooit gereden maar ben wel benieuwd.
[..]
Hehe klinkt als een goede gozer. Ik kreeg mijne echter mee van de receptie en volgens mij was het merk ''Lexus'' nieuw voor haar dus ze was niet zo enthousiast als ik was over die bak.
Ik vind vooral die automaat kut. Verder is er niet zoveel mis mee, behalve dat het een ontzettende wijvenbak is en ik uitgelachen werd door een dude in een Transporter/Transit oid weet ik wat het was.
Ik snap niet waarom al die petjes een Polo kopen. Hard gaat ie niet en comfortabel is ie al helemaal niet. Iedere keer weer dat ik > Zwolle moet met die krengen maak ik alvast een afspraak met de fysiotherapeut.
Ik had hem handgeschakeld. Maar ik bedoel meer dat het comfort en de wegligging vrij goed zijn voor de omvang van de auto
Ja nee dat bedoelde ik eigenlijk ook niet naar jou, maar naar de andere hier die steeds zitten te zeiken over die robotbak. Je moet er een beetje mee leren omgaan dan is het echt zo dramatisch niet.
Op maandag 29 september 2014 18:50 schreef stripe het volgende: Wat is eigenlijk het meest leuke ritje die jullie hebben mogen doen? Of: wat is de "gaafste" auto waar je in hebt mogen rijden?
Leukste rit: Vlaardingen - Köln. Was wel in een doodnormale Volvo V50 1.6D, dus dat stelde weinig voor, maar kon wel lekker cruisen over de Autobahn, nog heel even Köln bekijken en terug naar huis met de ICE. En stiekem was de spoedrit naar de Eemshaven die ik om 15:00 's middags doorgebeld kreeg waardoor ik pas om 3:15 weer thuis was ook wel leuk Alleen jammer dat het op vrijdag was, dus ik een avond stappen gemist heb
Ik ben al vanaf 17.15 uur onderweg naar huis maar echt alles heeft vertraging, aansluiting loopt niet etc. Nu weer iemand langs het spoor! Wel lekker voor de uren maar ben wel echt gaar..
Polo was weer gewoon oke, die 240 kilometer in de Golf variant was heel chill, Giulietta was ook prettig alleen kan ik echt niet wennen aan de kilometerteller!
Klinkt stukken beter, vond die stroomlijning al wat apart
quote:
Op maandag 29 september 2014 20:26 schreef Loxodonta het volgende: Ik ben al vanaf 17.15 uur onderweg naar huis maar echt alles heeft vertraging, aansluiting loopt niet etc. Nu weer iemand langs het spoor! Wel lekker voor de uren maar ben wel echt gaar..
Polo was weer gewoon oke, die 240 kilometer in de Golf variant was heel chill, Giulietta was ook prettig alleen kan ik echt niet wennen aan de kilometerteller!
Daar is toch niks aparts aan? Iig staat mij niks bijzonder bij de Giuletta gua interface
Op maandag 29 september 2014 18:50 schreef stripe het volgende: Wat is eigenlijk het meest leuke ritje die jullie hebben mogen doen? Of: wat is de "gaafste" auto waar je in hebt mogen rijden?
Peugeot RCZ R met 270pk. Misschien niet de mooiste maar dat trok heel goed op!
Leukste was denk ik een 3 serie ophalen op de Herengracht ter hoogte van de dam. Klamme handjes en constant ontwijken van paaltjes/toeristen/fietsers en het ergste: toeristen op de fiets.
Op maandag 29 september 2014 20:26 schreef Loxodonta het volgende: Ik ben al vanaf 17.15 uur onderweg naar huis maar echt alles heeft vertraging, aansluiting loopt niet etc. Nu weer iemand langs het spoor! Wel lekker voor de uren maar ben wel echt gaar..
Polo was weer gewoon oke, die 240 kilometer in de Golf variant was heel chill, Giulietta was ook prettig alleen kan ik echt niet wennen aan de kilometerteller!
Ik dacht even dat de Lexus GS450h die SUV van hun was (de RX). Daar moest ik een keer mee naar Köln, en ook overnachten daar. Maar ik kon het sportieve wat je zei niet helemaal rijmen met die auto, man wat een traag hok was dat. Die GS ziet er een stuk sneller uit gelukkig, maar hij zal helaas ook gekoppeld zijn aan zo'n beroerde CVT bak?
Heb trouwens ook een keer een LS600h Presidente gereden, dat ging dan wel weer aardig
Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef Solidberg het volgende: Heb om 15.00 ritje van Assen - Utrecht -,- In een Megane GT, zou je toch verwachten dat er wel een snelle motor inzit, maar nee, een 1.5d
Ik werd net helemaal ondervraagd in Breda bij abcdef. Waar ik vandaan kwam met die auto enz. Kreeg wel een mars en blikje drinken mee Maar m'n strakke planning is een beetje in de war, dus hoop dat ik mn 3de ritje ook mag doen
Op dinsdag 30 september 2014 13:17 schreef Schaapje96 het volgende: Ik werd net helemaal ondervraagd in Breda bij abcdef. Waar ik vandaan kwam met die auto enz. Kreeg wel een mars en blikje drinken mee Maar m'n strakke planning is een beetje in de war, dus hoop dat ik mn 3de ritje ook mag doen
Zolang je dr eten en drinken voor krijgt wil ik wel meedoen aan hun controle hoor!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Net m'n eerste auto afgeleverd in Born. Nu door naar Brunssum om de tweede op te halen en voor 18:00 afleveren in Almere. Als dat maar goed gaat met files bij Utrecht straks ...
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Morgen een Qashqai van Zoutkamp naar Groningen rijden en dan door naar Heerlen in een Auris. Negen uur de deur uit, half negen thuis. Als alles volgens plan gaat. Mooi dagje zo.
Op dinsdag 30 september 2014 14:30 schreef Sarasi het volgende: Morgen een Qashqai van Zoutkamp naar Groningen rijden en dan door naar Heerlen in een Auris. Negen uur de deur uit, half negen thuis. Als alles volgens plan gaat. Mooi dagje zo.
Ik mag morgen een Mini Paceman van Heerenveen naar Rijswijk brengen.
Dat was jij toch, die Mini vindt?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Ja, maar de Paceman vind ik eigenlijk niet zo mooi. Ik ben een One fan.
Mini One? Je houdt van pauper-versies of?
Ik vind mensen in Mini One altijd beetje triest. Die 75pk kan toch echt niet Is bij het nieuwste model al wat beter, al houd je nog steeds het One uiterlijk...
Ik vind mensen in Mini One altijd beetje triest. Die 75pk kan toch echt niet Is bij het nieuwste model al wat beter, al houd je nog steeds het One uiterlijk...
Tja. Minimalist? One is gewoon perfect, niet teveel foefjes die afleiden, niet te groot, en die wegligging.
10 duizenden kilometers in de Cooper gereden. Snel is 'ie niet. Heel mooi is die ook niet. Achterin zitten is haast onmogelijk. Met cabrio heb je een dode hoek ter grote van de noordzee máár in de bochten maakt dat alles goed. Net een kart.
Net m'n eerste auto afgeleverd in Born. Nu door naar Brunssum om de tweede op te halen en voor 18:00 afleveren in Almere. Als dat maar goed gaat met files bij Utrecht straks ...
Reanimatie heeft geholpen .
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
En toen had Yosander dezelfde ritten als ik. Awkward much. Zelfde kentekens ook, dus AR gebeld. We mochten zelf overleggen hoe we dit gingen oplossen. Dus ik houd mijn Qashqai ( ) en Auris, Yosander zou nieuwe ritten krijgen.
Ook ik ben studenchauffeur geworden, combi tussen studentchauffeur en ouderentaxi. Taxichauffeur pas halen, dat hoort er ook bij. Ben erg benieuwd! Is niet bij een van de bedrijven welke in de OP staan, maar volgens mij wel een redelijk groot bedrijf.
Intest was een makkie, wat nuttige tips gekregen zoals bijv. bij directiechauffeur spiegel zo zetten dat ik niet oogcontact kan maken met passagier, iemand verder nog essentiele tips?
Twee keer gesmst vandaag en om half 6 nog gebeld of ik écht niet kon werken morgen. Heb toen maar gezegd dat ik eventueel wel middagcollege wil skippen dus krijg het morgenochtend nog te horen... DrSnuggle jij zit toch ook rond Arnhem/Ede? Ze hadden ook nog veel ochtendritjes.
Op dinsdag 30 september 2014 18:24 schreef Fedmas het volgende: Ook ik ben studenchauffeur geworden, combi tussen studentchauffeur en ouderentaxi. Taxichauffeur pas halen, dat hoort er ook bij. Ben erg benieuwd! Is niet bij een van de bedrijven welke in de OP staan, maar volgens mij wel een redelijk groot bedrijf.
Intest was een makkie, wat nuttige tips gekregen zoals bijv. bij directiechauffeur spiegel zo zetten dat ik niet oogcontact kan maken met passagier, iemand verder nog essentiele tips?
Voor ik bij EW ging werken ook gesolliciteerd bij (ik denk) hetzelfde bedrijf. Beetje misleidende advertentie en pas aan de telefoon te horen gekregen dat het om ouderentaxi ging.. Dát, en 350eu zelf moeten betalen voor een taxipas, ging me wat te ver.
Voor ik bij EW ging werken ook gesolliciteerd bij (ik denk) hetzelfde bedrijf. Beetje misleidende advertentie en pas aan de telefoon te horen gekregen dat het om ouderentaxi ging.. Dát, en 350eu zelf moeten betalen voor een taxipas, ging me wat te ver.
Verder wens ik je heel veel succes!
Aethon? Werk ik ook voor.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Is inderdaad Aethon. Bevalt prima, en die regeling van die pas vind ik meer dan netjes. Uurloon is beter dan bij Easyway (igg wat op de site staat), en nu ik het combineer met Studentchauffeur naast ouderentaxi. En dat ouderentaxi vind ik ook best leuk, dus don't really care. Taxipas is gewoon leuk te hebben, is van jezelf.
Op dinsdag 30 september 2014 18:59 schreef Loxodonta het volgende: Twee keer gesmst vandaag en om half 6 nog gebeld of ik écht niet kon werken morgen. Heb toen maar gezegd dat ik eventueel wel middagcollege wil skippen dus krijg het morgenochtend nog te horen... DrSnuggle jij zit toch ook rond Arnhem/Ede? Ze hadden ook nog veel ochtendritjes.
Jep, in Arnhem. Maar niet gebeld Ik doe graag een hikerrit, ook al is het voor de iets lagere loon.
Wat drama die navigate van de Megane GT Net door die files bij Utrecht, stuurt ie mij links op de A2 ri Amsterdam, dacht dat de navigatie wellicht meer files ging vermijden, maar nee hoor, de navigatie verwachte dat ik rechts ipv links ging op de A2 ri Utrecht Ben ik eenmaal in Utrecht, stuur dat ding mij via het fietspad, wtf
Op dinsdag 30 september 2014 20:42 schreef Solidberg het volgende: Wat drama die navigate van de Megane GT Net door die files bij Utrecht, stuurt ie mij links op de A2 ri Amsterdam, dacht dat de navigatie wellicht meer files ging vermijden, maar nee hoor, de navigatie verwachte dat ik rechts ipv links ging op de A2 ri Utrecht Ben ik eenmaal in Utrecht, stuur dat ding mij via het fietspad, wtf
In die Megane zit toch gewoon TomTom maar dan 'vast' in het interieur?
Op dinsdag 30 september 2014 20:42 schreef Solidberg het volgende: Wat drama die navigate van de Megane GT Net door die files bij Utrecht, stuurt ie mij links op de A2 ri Amsterdam, dacht dat de navigatie wellicht meer files ging vermijden, maar nee hoor, de navigatie verwachte dat ik rechts ipv links ging op de A2 ri Utrecht Ben ik eenmaal in Utrecht, stuur dat ding mij via het fietspad, wtf
Ik mocht vandaag van m'n megane links afslaan op een viaduct Voor de zekerheid toch maar een stukje teruggereden om via de oprit de snelweg op te gaan. Snap echt niet hoe dat soort fouten er nog in kunnen zitten
Morgen trouwens een Passat van Utrecht-Nijmegen en ik kom uit regio Amsterdam/Amstelveen. Logisch wel..
Vandaag mijn laatste dag met studenten-ov. Wat ga ik dat ding missen zeg En dat betaald autorijden, dat ga ik ook wel missen
Binnenkort AR maar eens mailen, zullen verder wel geen mogelijkheden zijn om dit te blijven doen verwacht ik. Of ik moet m'n leeftijd veranderen naar 65+..... Ook al heb ik 40% korting in de daluren bij NS, reiskosten zelf betalen gaat het niet worden natuurlijk.
Eerste rit voor Autoreset in 2011 een Renault Megané Estate, Laatste rit voor Autoreset in 2014 een Renalt Megané Estate.
TomTom heb ik altijd wel goede ervaringen mee. Met de ingebouwde navigatie van een Peugeot 3008 echter....
Dit adres kon dat ding niet vinden. Kwam elke keer bij deze borden uit. Niemand daar wist het, ik was toch echt op de 'Wijkemeerweg' en niemand die ik aansprak wist waar dat bedrijf was. M'n smartphone was leeg of kapot, had alleen nog zo'n oude Nokia dus daar had ik ook niets aan. Met de planning kwam ik er niet uit, volgens hen stond ik op de goede plaats. Uiteindelijk ben ik maar gewoon weer gaan rijden, helemaal via de N197 naar de andere kant van de snelweg gegaan. Ook daar niets gevonden. Planning maar weer gebeld. Toen gingen ze Bing maps en Google Maps vergelijken, bleek dat Google Maps op dat moment het adres niet op de goede plaats aan gaf, maar net als die Peugeot het adres aan de verkeerde kant van de snelweg gaf. Uiteindelijk had ik dus vanaf mijn eerste locatie binnen 2 minuten bij het adres kunnen zijn, echter zijn de wegen daar zo onlogisch dat ik er geen moment aan had gedacht dat die zelfde straat ook aan de andere kant van de snelweg verder kon gaan, maar alleen bereikbaar was via weer een andere straat. Ik voelde me best wel dom, maar de situatie daar is wel vaag.
Op dinsdag 30 september 2014 19:50 schreef Fedmas het volgende: Is inderdaad Aethon. Bevalt prima, en die regeling van die pas vind ik meer dan netjes. Uurloon is beter dan bij Easyway (igg wat op de site staat), en nu ik het combineer met Studentchauffeur naast ouderentaxi. En dat ouderentaxi vind ik ook best leuk, dus don't really care. Taxipas is gewoon leuk te hebben, is van jezelf.
hou er dan wel rekening mee dat die pas elke 5 jaar verlengd moet worden. Wat c.a. 200,- per keer kost. (136¤ ofzo voor de pas en dan nog de medische keuring)
Op dinsdag 30 september 2014 22:55 schreef Solidberg het volgende: Dat is inderdaad wel nare situatie, moet je wel erg creatief zijn omdat te denken dat de straat daar verder gaat
Gewoon een paar maanden als koerier werken, dan weet je wel hoe creatief je soms moet denken om een adres te vinden
Hoewel het soms echt onvindbaar is. Even de baas gebeld, de postcode bestond toch echt niet. En dat klopte, het land was verkeerd ingevuld en het pakketje moest naar Belgie Saillant detail; ik stond in het topje van Groningen op dat moment, dus het was niet een misverstand ofzo.
Ik maak altijd een hele mooie planning vooraf, op papier. Met de beoogde OV aansluiting en het aantal km's van een rit. En kaartjes van wandelroutes van adres naar bushalte enzo. Thuis laten liggen.
Gewoon een paar maanden als koerier werken, dan weet je wel hoe creatief je soms moet denken om een adres te vinden
Hoewel het soms echt onvindbaar is. Even de baas gebeld, de postcode bestond toch echt niet. En dat klopte, het land was verkeerd ingevuld en het pakketje moest naar Belgie Saillant detail; ik stond in het topje van Groningen op dat moment, dus het was niet een misverstand ofzo.
Toen nog naar België gereden ? Koerier lijkt mij opzich ook wel leuk om erbij te doen, alleen jammer dat Groningen maar een paar van die dingen heeft
quote:
Op woensdag 1 oktober 2014 09:27 schreef Sarasi het volgende: Ik maak altijd een hele mooie planning vooraf, op papier. Met de beoogde OV aansluiting en het aantal km's van een rit. En kaartjes van wandelroutes van adres naar bushalte enzo. Thuis laten liggen.
Waarom niet foto maken met je mobiel? Heb ik altijd gedaan voordat ik m'n Andriod had
Ik keek ook altijd op Google Maps waar het aflever/ophaaladres was en waar het OV was. Maar bij al die vervolgritten die ze doorbelden als je eenmaal onderweg was kon dat niet echt.
Dat vond ik het leukste van het hiken, van te voren niet weten waar je zou komen. Allemaal van die vage plaatsen waarvan ik niet eens wist waar ze precies waren, of zelfs dat ze bestonden, zoals Oosterhesselen, Klijndijk, IJzendijke en Nieuwdorp. En er dan na zo'n telefoontje van de planning achter komen dat je nog even helemaal naar Zeeland moest vanuit Drenthe bijvoorbeeld
hou er dan wel rekening mee dat die pas elke 5 jaar verlengd moet worden. Wat c.a. 200,- per keer kost. (136¤ ofzo voor de pas en dan nog de medische keuring)
Hmm, thanks, wist ik inderdaad niet, maar dat zien we dan wel weer haha.
En toen vroeg de navigatie van VW op een doodgewoon ritje van Utrecht naar Nijmegen of ik offroad wilde gaan. Na lang rekenen bepaalde die toen dat de bestemming 550 km verderop lag, ergens richting Polen. Toen besefte ik me dat de auto dacht dat ik in Polen was, wat waarschijnlijk kwam omdat de antenne is afgebroken. Maar het was te vroeg om me dat te realiseren. Gelukkig ben ik gewoon aangekomen door de bordjes te volgen
Zo, auto afgeleverd in Roermond en nu terug naar Groningen . Fijne bak zo'n V60 2.0d
Bij het ophaaladres (privé) kreeg ik een zelfopgesteld formulier onder m'n neus en vragen zodra ik een schade noteerde; "dat zat er al op!!", ja hoe moet ik dat weten . En bij het afleveradres hoefde de CP niets te zien en mocht de receptioniste wel tekenen
Op woensdag 1 oktober 2014 12:19 schreef yosander het volgende: Zo, auto afgeleverd in Roermond en nu terug naar Groningen . Fijne bak zo'n V60 2.0d
Bij het ophaaladres (privé) kreeg ik een zelfopgesteld formulier onder m'n neus en vragen zodra ik een schade noteerde; "dat zat er al op!!", ja hoe moet ik dat weten . En bij het afleveradres hoefde de CP niets te zien en mocht de receptioniste wel tekenen
Wat stond er zoal op dat zelfopgesteld formuliertje? Ik zou dat namelijk niet zo makkelijk tekenen, straks ben jij verantwoordelijk voor de schade die al op de auto zat.
Oude TomTom van paps gekraakt, nieuwe software en kaarten erop gezet en gaan. Daarnaast TomTom voor Android van internet gejat voor het geval dat het nodig is...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Wat stond er zoal op dat zelfopgesteld formuliertje? Ik zou dat namelijk niet zo makkelijk tekenen, straks ben jij verantwoordelijk voor de schade die al op de auto zat.
Eigenlijk maar een regel, in de trend van de auto in goede staat in ontvangst te hebben genomen.
Op woensdag 1 oktober 2014 12:19 schreef yosander het volgende: Zo, auto afgeleverd in Roermond en nu terug naar Groningen . Fijne bak zo'n V60 2.0d
Bij het ophaaladres (privé) kreeg ik een zelfopgesteld formulier onder m'n neus en vragen zodra ik een schade noteerde; "dat zat er al op!!", ja hoe moet ik dat weten . En bij het afleveradres hoefde de CP niets te zien en mocht de receptioniste wel tekenen
Ook al zat dat erop, alsnog noteren. Als het er al op was, weet de LM dat ook wel, zullen ze dan niet moeilijk over doen.
Nee dat niet raar genoeg, werd gewoon vriendelijk aangesproken van joh wel scheren maar zou me niet verbazen als ik laat in de middag nog een telefoontje krijg
Nee dat niet raar genoeg, werd gewoon vriendelijk aangesproken van joh wel scheren maar zou me niet verbazen als ik laat in de middag nog een telefoontje krijg
Had ook een keer waarschuwing gekregen, zou nog email oid later krijgen, nooit gekregen, zou niet te veel zorgen dus maken
Had ook een keer waarschuwing gekregen, zou nog email oid later krijgen, nooit gekregen, zou niet te veel zorgen dus maken
Nee klopt en ook nog doorgevraagd van joh kan t niet een lichte baard en hij gaf ook aan vaak aangekaart te hebben van dat t mode is en jongeren laten t veel staan
Wel grappig dat bij t ophaaladres een man de auto gaf met een volle baard en ook bij de A zelf
Kan me zo moeilijk voorstellen dat mensen zich nog storen aan een nette baard als de persoon er gewoon verzorgd uit ziet. Hele conservatieve mensen, of high-profile bedrijven waar veel klanten komen? Tja
Op woensdag 1 oktober 2014 13:11 schreef Wave103 het volgende: Kan me zo moeilijk voorstellen dat mensen zich nog storen aan een nette baard als de persoon er gewoon verzorgd uit ziet. Hele conservatieve mensen, of high-profile bedrijven waar veel klanten komen? Tja
Enkele ministers hebben een volle baard Just saying
Op woensdag 1 oktober 2014 13:11 schreef Wave103 het volgende: Kan me zo moeilijk voorstellen dat mensen zich nog storen aan een nette baard als de persoon er gewoon verzorgd uit ziet. Hele conservatieve mensen, of high-profile bedrijven waar veel klanten komen? Tja
Omdat er niets mis is met een goed verzorgde baard...
Alleen zijn de meeste studenten niet in bezit van zo'n baard
Ik ben ook wel erg positief over de ds5, mooi interieur. Maar ik ben en blijf altijd een beetje bang voor de techniek, het blijft Frans. Onlangs weer met een Franse auto stil gestaan, dus dat was voor mij weer een bevestiging.
Maar als lease zou ik het geen probleem vinden als ik zoiets mag rijden, of een peugeot 508 vind ik ook nog wel mooi
Ik ben ook wel erg positief over de ds5, mooi interieur. Maar ik ben en blijf altijd een beetje bang voor de techniek, het blijft Frans. Onlangs weer met een Franse auto stil gestaan, dus dat was voor mij weer een bevestiging.
Maar als lease zou ik het geen probleem vinden als ik zoiets mag rijden, of een peugeot 508 vind ik ook nog wel mooi
Ach kwestie van pech denk ik, heb het wel vaker gezegd wij rijden thuis nu 24 jaar Citroën, onder andere BX'en, Xsara's en nu een C5. Nog nooit mee stil komen te staan. 1 BX is trouwens wel een keer uitgefikt realiseer ik me nu, was op de parkeerplaats voor ons oude huis...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ach kwestie van pech denk ik, heb het wel vaker gezegd wij rijden thuis nu 24 jaar Citroën, onder andere BX'en, Xsara's en nu een C5. Nog nooit mee stil komen te staan. 1 BX is trouwens wel een keer uitgefikt realiseer ik me nu, was op de parkeerplaats voor ons oude huis...
Ik vind ze gewoon totaal niet fijn rijden qua wegligging. Verder niks mis mee.
Ik vind ze gewoon totaal niet fijn rijden qua wegligging. Verder niks mis mee.
De DS5 is dan eigenlijk ook geen echte Citroën. Veel te hard en toch proberen ze er iets comfortabels van te maken. Duits op zijn Frans is nooit een succes.... Maarja, de vraag van de leaserijders wordt ermee wel voldaan
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op woensdag 1 oktober 2014 13:11 schreef Wave103 het volgende: Kan me zo moeilijk voorstellen dat mensen zich nog storen aan een nette baard als de persoon er gewoon verzorgd uit ziet. Hele conservatieve mensen, of high-profile bedrijven waar veel klanten komen? Tja
Ja stom. Baarden zijn leuk. Vandaag niet meer gebeld dus weet niet waar die paniek voor nodig was gisteravond haha.
Eindelijk in Heerlen. Nu willen ze de auto nog controleren en dan mag ik eindelijk richting huis. Het zou ook wel fijn zijn als mijn navigatie de A73 van Venlo richting Maastricht kende.
Iemand van hier die toevallig rond 14:40 vanaf snelweglocatie Meerkerk naar de bushalte liep? Er liepen namelijk 3 autisten met oortjes achter elkaar aan, ipv naast elkaar
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op woensdag 1 oktober 2014 15:31 schreef trolley het volgende: Iemand van hier die toevallig rond 14:40 vanaf snelweglocatie Meerkerk naar de bushalte liep? Er liepen namelijk 3 autisten met oortjes achter elkaar aan, ipv naast elkaar
Als ik wel eens langs Amersfoort of Almere kom zie ik ze ook regelmatig lopen.... Meestal zijn dat zulke figuren
Ja hoor, zit er een kras op. Maar ik mocht niet op schade controleren, dus die man helemaal boos op de vestiging in Groningen. "Ze hebben het formulier ook helemaal niet eens ingevuld!" Dus nu krijg ik een liftje naar het station.
Wat heb ik er een hekel aan dat wanneer ik mijn beschikbaarheid volledig openzet ik niet 100% kans heb op werk. Het lijkt eerder een kans van 50%... Dit is toch wel het grote nadeel van werken bij Easyway. Ik erger me kapot...
Je kan vandaag de hele dag niets afspreken voor morgen, want misschien moet je werken... Maar voor hetzelfde geld hoef je niet te werken en zit je morgen de hele dag alleen thuis.
Ik kreeg een liftje van de eigenaar van het bedrijf (drie vestigingen), in zijn Land Rover Range Rover ding. Alles leer en fancy en al die opties, ongelooflijk. Man was hartstikke tof trouwens, had het bedrijf al overgedragen aan zijn zoon maar was er wel elke dag, gewoon wat dingetjes doen en regelen. Heel geïnteresseerd in mijn studie en motivatie enzo, leuk gesprekje gehad! Maar ik heb me nog nooit zo klein gevoeld in een auto.
Op woensdag 1 oktober 2014 17:29 schreef Huisjesmelkert. het volgende: Wat heb ik er een hekel aan dat wanneer ik mijn beschikbaarheid volledig openzet ik niet 100% kans heb op werk. Het lijkt eerder een kans van 50%... Dit is toch wel het grote nadeel van werken bij Easyway. Ik erger me kapot...
Je kan vandaag de hele dag niets afspreken voor morgen, want misschien moet je werken... Maar voor hetzelfde geld hoef je niet te werken en zit je morgen de hele dag alleen thuis.
Na half 6 kan je toch plannen maken, moet je wel de evt spoedjes weigeren. Of desnoods 's ochtends na een uur of 10?
Op woensdag 1 oktober 2014 18:10 schreef yosander het volgende: Net die vijf minuten dat ik op de fiets zitten belt de planning. Oproep gemist en rit was al weg
Morgen eindelijk weer eens een normale werkdag in plaats van een spoedje, Nijmegen-Amersfoort en Amersfoort-Nijmegen. De adressen in Nijmegen liggen naast elkaar, dus mooi op de fiets naartoe
En allebei ophalen en afleveren tussen 9 en 16, dus vanavond nog even de stad in met huisgenoten
Vanmiddag kwam er een man aan die met me wilde praten bij A in almere. Ik nam aan dat het van EW was, zoals een paar hier gisteren het over een controle hadden, maar toen ik zei dat ik van AR was wilde hij toch met me praten. Hij keek even naar mijn kleding en dat was in orde. Ook of ik er verzorgd uitzag en geen baardje had. Ik trim hem iedere morgen en hij zei dat ik hem goed geschoren had . Misschien dat ik ooit een volbaard kan laten groeien.. Ik heb alleen geen drinken en een mars aangeboden gekregen, toch een beetje jammer. .
Op woensdag 1 oktober 2014 21:23 schreef maxjuhhhh het volgende: Vanmiddag kwam er een man aan die met me wilde praten bij A in almere. Ik nam aan dat het van EW was, zoals een paar hier gisteren het over een controle hadden, maar toen ik zei dat ik van AR was wilde hij toch met me praten. Hij keek even naar mijn kleding en dat was in orde. Ook of ik er verzorgd uitzag en geen baardje had. Ik trim hem iedere morgen en hij zei dat ik hem goed geschoren had . Misschien dat ik ooit een volbaard kan laten groeien.. Ik heb alleen geen drinken en een mars aangeboden gekregen, toch een beetje jammer. .
Had je maar moeten zeggen dat je van EW was
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Ik kan niet eens een fatsoenlijke baard groeien 2 plekken waar het pikzwart groeit en rest is allemaal blond, zodat het lijkt alsof ik overal zou scheren behalve op 2 punten
Ik vind sowieso raar dat ze op dit soort dingen controleren. Ze moeten gewoon kijken of iemand er totaal goed uitziet, maar ja dat is relatief en/of racistisch.
Op woensdag 1 oktober 2014 21:48 schreef Solidberg het volgende: Ik kan niet eens een fatsoenlijke baard groeien 2 plekken waar het pikzwart groeit en rest is allemaal blond, zodat het lijkt alsof ik overal zou scheren behalve op 2 punten
Ik krijg echt alleen zo'n vies snorretje. Als ik m'n 'baard' 3 weken niet zou scheren heb ik op een paar plaatsen een paar vieze lange haren en een beetje haar onder m'n kin zitten.
Op woensdag 1 oktober 2014 21:52 schreef QuiCk01 het volgende: Ik vind sowieso raar dat ze op dit soort dingen controleren. Ze moeten gewoon kijken of iemand er totaal goed uitziet, maar ja dat is relatief en/of racistisch.
Nouja ik ben in mijn hiker carrière meer hikers tegengekomen die zich niet aan de voorschriften hielden dan wel...
406 Coupe lijkt me toch de meest interessante optie tot dusver. Hoewel de Rover 45 V6 een erg mooie outsider is, daar heb ik laatst een schitterende van gezien. 2900 euro, slechts 80k op de klok... Jammer dat ie in Friesland staat
406 Coupe lijkt me toch de meest interessante optie tot dusver. Hoewel de Rover 45 V6 een erg mooie outsider is, daar heb ik laatst een schitterende van gezien. 2900 euro, slechts 80k op de klok... Jammer dat ie in Friesland staat
Gewoon naar toe gaan, kan jou het wat verrotten Voelt weer als een dag hiken
406 Coupe lijkt me toch de meest interessante optie tot dusver. Hoewel de Rover 45 V6 een erg mooie outsider is, daar heb ik laatst een schitterende van gezien. 2900 euro, slechts 80k op de klok... Jammer dat ie in Friesland staat
406 Coupe lijkt me toch de meest interessante optie tot dusver. Hoewel de Rover 45 V6 een erg mooie outsider is, daar heb ik laatst een schitterende van gezien. 2900 euro, slechts 80k op de klok... Jammer dat ie in Friesland staat
406 Coupe lijkt me toch de meest interessante optie tot dusver. Hoewel de Rover 45 V6 een erg mooie outsider is, daar heb ik laatst een schitterende van gezien. 2900 euro, slechts 80k op de klok... Jammer dat ie in Friesland staat
Voor het uurtarief van EW wil ik 'm best naar jou toe komen brengen hoor!
Uiteraard met full-body check en testrit van de auto!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op donderdag 2 oktober 2014 09:25 schreef stripe het volgende: Niet meer gebeld voor vandaag jammer, had graag willen werken. Komt het voor dat je na de ochtend nog wordt gebeld? (AR)
Ja. Totdat ze de ritten van morgen gaan verdelen, rond twee uur, kunnen ze bellen.
Gisteren rond 12 gebeld voor eerste rit, 14 in A'dam.. Studentchauffeur, Half Nederland doorgecrost. Dikke BMW 428i, (vreemde directieauto, maargoed), leuk! Uiteindelijk ergens in een bos onder Wageningen klaar, in the middle of nowhere. Dit baantje ga ik wel waarderen haha.
Op donderdag 2 oktober 2014 10:39 schreef Fedmas het volgende: Gisteren rond 12 gebeld voor eerste rit, 14 in A'dam.. Studentchauffeur, Half Nederland doorgecrost. Dikke BMW 428i, (vreemde directieauto, maargoed), leuk! Uiteindelijk ergens in een bos onder Wageningen klaar, in the middle of nowhere. Dit baantje ga ik wel waarderen haha.
Heb je veel geluk mee gehad dan Meestal krijg je wel mindere autos mee
Ik heb net het nieuwste model qashqai naar Hoofddorp gebracht, en die had wel een bijzonder handige optie. Thv de spiegels zat aan beide kanten een soort van knipperlicht aan de binnenzijde, en die lichten oranje op wanneer je een auto inhaalt - of jou inhaalt -. Zodra je weer terug kunt naar de rechterkant gaat het lichtje weer uit. Handig wanneer je op cc iemand inhaalt die 100km/h rijdt en jijzelf 101km/h
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op vrijdag 3 oktober 2014 11:47 schreef trolley het volgende: Ik heb net het nieuwste model qashqai naar Hoofddorp gebracht, en die had wel een bijzonder handige optie. Thv de spiegels zat aan beide kanten een soort van knipperlicht aan de binnenzijde, en die lichten oranje op wanneer je een auto inhaalt - of jou inhaalt -. Zodra je weer terug kunt naar de rechterkant gaat het lichtje weer uit. Handig wanneer je op cc iemand inhaalt die 100km/h rijdt en jijzelf 101km/h
Wat ben ik toch verwend, maar al regelmatig met auto's gereden die die functie heeft. Maar had je dan ook geen ACC? Dat je je voorganger op een bepaalde afstand volgt? Ik vind de functie op zich wel handig, maar gaat misschien net iets te ver, worden we weer een beetje meer lui van, want dan hoeven we onze nek ook niet meer helemaal te draaien.
Wat ben ik toch verwend, maar al regelmatig met auto's gereden die die functie heeft. Maar had je dan ook geen ACC? Dat je je voorganger op een bepaalde afstand volgt? Ik vind de functie op zich wel handig, maar gaat misschien net iets te ver, worden we weer een beetje meer lui van, want dan hoeven we onze nek ook niet meer helemaal te draaien.
Nee, ACC had ie dan weer niet. Vind ik ook niet heel erg moet ik eerlijk zeggen, een keer een A4 met die optie gereden, maar dat ging echt he-le-maal nergens over. Op een afstand van >200m begon dat kreng al af te remmen voor die auto die voor me reed
Of ben ik dan gewoon een ordinaire bumperklever?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Nee, ACC had ie dan weer niet. Vind ik ook niet heel erg moet ik eerlijk zeggen, een keer een A4 met die optie gereden, maar dat ging echt he-le-maal nergens over. Op een afstand van >200m begon dat kreng al af te remmen voor die auto die voor me reed
Of ben ik dan gewoon een ordinaire bumperklever?
Je moet de afstand kunnen instellen. In een Volvo V60 had ik hem op 2 streepjes en zat ie alsnog op 200 meter afstand. Ik vond het wel prima, maar vaak tijdens een file wel van de ACC af gehaald zodat ik zelf wat rustiger kan remmen, want dat doet ie nog wel eens vrij abrupt.