abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_144864121
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
CruisinDen, hiker regio Amsterdam

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
dery1990, ex-hiker regio Groningen

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur/Lijnbus chauffer

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144864137
Laatste posts heb ik geen kracht voor, sorry :')
  woensdag 24 september 2014 @ 18:42:53 #3
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_144864293
Zie nu pas dat hier een topic van is :D

Ben zelf studentchauffeur in de regio Rotterdam, maar nu even in het buitenland aan het studeren :P
FR1908
pi_144864306
Waar zit je?
pi_144864336
De auto die ik volgens de ritinformatie heb komt niet overeen met het kenteken wat er bij staat.
Wat klopt nou?
pi_144864354
Over het algemeen klopt het kenteken.
  woensdag 24 september 2014 @ 18:44:35 #7
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144864387
TT _O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144864393
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:43 schreef Viezze het volgende:
Over het algemeen klopt het kenteken.
In mijn ervaring juist de auto en is er een tikfoutje gemaakt in het kenteken.
  woensdag 24 september 2014 @ 18:44:49 #9
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_144864396
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:43 schreef Viezze het volgende:
Waar zit je?
4 maandjes in Bulgarije. :)
FR1908
  woensdag 24 september 2014 @ 18:47:44 #10
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144864515
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:44 schreef Anthony9219 het volgende:

[..]

4 maandjes in Bulgarije. :)
Wtf valt er daar studeren dan?
  woensdag 24 september 2014 @ 18:48:33 #11
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_144864552
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:47 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Wtf valt er daar studeren dan?
Een aantal Amerikanen hebben hier een universiteit opgezet.

Ik was zelf eerst ook sceptisch, maar het is best een prima land :)
FR1908
pi_144864679
Rustige dagen lijkt t wel, wordt amper gebeld :+
Zie!
pi_144864902
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:51 schreef johnson555 het volgende:
Rustige dagen lijkt t wel, wordt amper gebeld :+
Welke regio? Ik kan je niet terugvinden in de OP namelijk :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144865607
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:56 schreef trolley het volgende:

[..]

Welke regio? Ik kan je niet terugvinden in de OP namelijk :P
Sta dr ook niet in maar Den Haag >:O
Zie!
pi_144865841
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Sta dr ook niet in maar Den Haag >:O
Hmm, daar verwacht je inderdaad wel redelijk wat werk ja .. -O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144866918
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef trolley het volgende:

[..]

Hmm, daar verwacht je inderdaad wel redelijk wat werk ja .. -O-
ach tijdje sterk gewerkt dus vind t wel prima zo >:O
Zie!
pi_144867842
Als ik nog één dag werk krijg in september, ga ik over de grens van ¤500 heen en gaat er op het overige bedrag dus belasting geheven worden :o
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144871310
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:01 schreef trolley het volgende:
Als ik nog één dag werk krijg in september, ga ik over de grens van ¤500 heen en gaat er op het overige bedrag dus belasting geheven worden :o
Meid, wat een toestand :o
pi_144871399
ik heb weer een lekker dagje achter de rug :') . Ik zou in eerste instantie Breda-Groningen Groningen-Amersfoort en Amersfoort-Oosterhout doen. Kijk ik bij de ritinformie staat er dat de auto van Breda naar Groningen niet rijbaar is. Lekker met het ov naar groningen en van daaruit met een volkswagen transporter naar Amersfoort. Vanuit Amersfoort een half uurtje moeten lopen naar het volgende adres. Kom ik daar aan blijkt het pand aan de andere kant van het bedrijventerrein te staan. Wel een hele chille vrouw die ik moest bellen en me de weg ernaartoe beschreef :D . Van daaruit naar Oosterhout met ongeveer de hele rit file. 18.45 vertrok ik vanuit Oosterhout naar huis(ik woon in Breda) en pas 9u thuis omdat de buurtbus niet meer rijdt na 18.00 uur. iets meer dan 3 kilometer gelopen naar het dichstbijzijnde busstation. Kom ik daar net aan rijdt de bus weg en de volgende kwam pas na een uur. ;(
pi_144871411
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:11 schreef Queller het volgende:

[..]

Meid, wat een toestand :o
Wat doen al die kut kloontjes ons topic steeds verpesten hier :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144871486
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:13 schreef trolley het volgende:
Wat doen al die kut kloontjes ons topic steeds verpesten hier :')
Dat vond ik ook al! Gelukkig hebben jullie mij nog O+
pi_144871610
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:01 schreef trolley het volgende:
Als ik nog één dag werk krijg in september, ga ik over de grens van ¤500 heen en gaat er op het overige bedrag dus belasting geheven worden :o
Krijg je volgend jaar weer terug, leuk voor de vakantie ;)
pi_144872836
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:14 schreef Queller het volgende:

[..]

Dat vond ik ook al! Gelukkig hebben jullie mij nog O+
Het is maar wat je gelukkig noemt, en dat is jouw roering in dit topic geenszins in ieder geval :')

quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:16 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Krijg je volgend jaar weer terug, leuk voor de vakantie ;)
Precies :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144872936
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef trolley het volgende:
Het is maar wat je gelukkig noemt, en dat is jouw roering in dit topic geenszins in ieder geval :')
Fijn dat ik zo welkom ben. Dank je wel :)
pi_144872942
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:13 schreef maxjuhhhh het volgende:
Kijk ik bij de ritinformie staat er dat de auto van Breda naar Groningen niet rijbaar is.
Wat? :') En ze vonden het zelf wel handig om die rit in te plannen? :D
pi_144873270
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:01 schreef trolley het volgende:
Als ik nog één dag werk krijg in september, ga ik over de grens van ¤500 heen en gaat er op het overige bedrag dus belasting geheven worden :o
Dat heb ik helaas elke maand, ongeacht het bedrag. :(
pi_144873550
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:41 schreef Viezze het volgende:

[..]

Wat? :') En ze vonden het zelf wel handig om die rit in te plannen? :D
het was even aan de aandacht van de planning ontschoten denk ik :P
pi_144873911
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:48 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Dat heb ik helaas elke maand, ongeacht het bedrag. :(
Dan heb je je loonheffingskorting uit staan gok ik? Moet je even een mailtje naar de administratie sturen of ze dat om willen zetten dat loonheffingskorting wordt toegepast. Tenzij je meer dan één werkgever hebt, dan kun je voor zover ik weet maar bij één werkgever loonheffingskorting toepassen.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144875403
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:00 schreef trolley het volgende:

[..]

Dan heb je je loonheffingskorting uit staan gok ik? Moet je even een mailtje naar de administratie sturen of ze dat om willen zetten dat loonheffingskorting wordt toegepast. Tenzij je meer dan één werkgever hebt, dan kun je voor zover ik weet maar bij één werkgever loonheffingskorting toepassen.
Heb idd een tweede baantje, dus dat gaat niet. :P
pi_144876527
Ik kan je uit ervaring vertellen dat je bij > 1 werkgever de korting toe kan passen
pi_144876780
Waar is joppie_saus als je hem nodig hebt :+?
Nee, toch niet
pi_144878430
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:41 schreef Queller het volgende:

[..]

Fijn dat ik zo welkom ben. Dank je wel :)
Jouw manier van posten lokt dit uit.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_144880112
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:51 schreef Solidberg het volgende:
Waar is joppie_saus als je hem nodig hebt :+?
Hier! Wat moet ik doen?
#26 || Luciano da Silva
pi_144880170
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 00:16 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Hier! Wat moet ik doen?
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:47 schreef Viezze het volgende:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat je bij > 1 werkgever de korting toe kan passen
Kan dat?
Nee, toch niet
pi_144880286
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 00:19 schreef Solidberg het volgende:

[..]


[..]

Kan dat?
Ja dat zeg ik toch :+ je moet alleen wel weten wat je doet anders heb je een kans dat je de belastingdienst moet gaan betalen ipv dat je geld terugkrijgt.
pi_144880387
Ik dacht toch dat het niet kon :+ Maar JS zit toch bij de belastingsdienst? Dan zal hij het sowieso wel weten :P
Nee, toch niet
pi_144880493
Het mag officieel niet, maar voor zover ik weet controleren ze er niet op. Maar dat kan joppie misschien meer over vertellen, hoewel ik niet wist dat hij bij de blauwe enveloppen werkt :P

Maar het kan sowieso. Heb het al meerdere keren gedaan.
pi_144880926
indien t om minieme bedragen waarom niet, de grap is dan volgens mij dat je t nu direct krijgt ipv dat je belasting betaalt en het bij je aangifte terugkrijgt. >:O
Zie!
pi_144894724
RTS91: hoe was je project? Ik ben wel benieuwd welke BNer je moest rijden? :D

[ Bericht 1% gewijzigd door DrSnuggle op 25-09-2014 16:10:37 ]
pi_144894738
Heb het ook dikwijls gedaan, zolang je onderde drempel van de eerste belastingsschijf blijft is het geen probleem volgens mij.
pi_144895222
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:51 schreef DrSnuggle het volgende:
RTS91: hoe was je project? Ik ben wel benieuwd welke BNer je moest rijden? :D (DM?)
Was wel tof! Helaas 2 uur over Amsterdam - Rotterdam gedaan door al het fileleed. Daardoor 45 min te laat op het eerste adres, het evenement wel gewoon op tijd gehaald. We waren in totaal met 10 chauffeurs, allemaal nieuwe 508'en (waarvan 2 RXH, zoals die ik mee had). Voor de rest niet zoveel van het evenement meegekregen aangezien we een koffietje in een cafe hebben gedaan. Wel een aantal BN'ers gezien... Vanmorgen de 508 weer teruggebracht (wederom half uur vertraging tussen Utrecht en Amsterdam door een ongeluk).
pi_144898673
Morgen in een Astra van Assen naar Breda. Negen uur ophalen. Van vogel naar vogel. Moet ik dan zelf een formulier meenemen of krijg ik die daar?
Your opinion of me is none of my business.
pi_144899353
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:13 schreef Sarasi het volgende:
Morgen in een Astra van Assen naar Breda. Negen uur ophalen. Van vogel naar vogel. Moet ik dan zelf een formulier meenemen of krijg ik die daar?
Voor zover ik weet krijg je bij de Vogel altijd een formulier mee, afhankelijk van de vestiging ook nog een retourenveloppe of een telefoonnummer om de km-stand door te geven. Maar dat staat altijd gewoon in de ritinfo toch?
pi_144899440
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:39 schreef DukeJan het volgende:

[..]

Voor zover ik weet krijg je bij de Vogel altijd een formulier mee, afhankelijk van de vestiging ook nog een retourenveloppe of een telefoonnummer om de km-stand door te geven. Maar dat staat altijd gewoon in de ritinfo toch?
Van vogel naar klant, van klant naar vogel, van klant naar klant. Niet van vogel naar vogel. Maar dan zal vogel naar klant wel toepasbaar zijn. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144899937
De keren dat ik van Vogel naar Vogel reed (toevallig afgelopen dinsdag nog vanaf Assen :P) kreeg ik nooit een formulier mee en hoefde ik ook nergens voor te tekenen of iets te laten zien :)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144900227
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:00 schreef yosander het volgende:
De keren dat ik van Vogel naar Vogel reed (toevallig afgelopen dinsdag nog vanaf Assen :P) kreeg ik nooit een formulier mee en hoefde ik ook nergens voor te tekenen of iets te laten zien :)
Ook geen schade controleren?
Your opinion of me is none of my business.
pi_144900345
Denk dat ze dat zelf door zullen geven aan de vestiging lijkt me

Morgen in een Alfa Romeo Guilletta 1.6d, is dat wat?
Nee, toch niet
pi_144900440
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:08 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ook geen schade controleren?
Noop
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144900597
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:11 schreef Solidberg het volgende:
Denk dat ze dat zelf door zullen geven aan de vestiging lijkt me

Morgen in een Alfa Romeo Guilletta 1.6d, is dat wat?
Ja. :9~
Your opinion of me is none of my business.
pi_144900961
Ga morgen een app uitproberen waarmee je door iets van 20+ fotos te maken, een 3d model kan maken :P Zal dat met die Alfa Romeo proberen, ook lekker lang ritje overigens, Groningen - Enter
Nee, toch niet
pi_144903429
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 00:19 schreef Solidberg het volgende:

[..]

[..]

Kan dat?
Ik werk bij de toeslagen. Dus als iemand hier gaat lopen kloten heeft die volgende maand geen zorgtoeslag meer :+
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 26 september 2014 @ 09:27:04 #52
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144916624
Toffe wagen op Facebook _O_
pi_144917375
Die kever? Is weer eens iets anders dan een Up! :D
  vrijdag 26 september 2014 @ 10:48:54 #54
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_144918275
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:06 schreef DrSnuggle het volgende:
Die kever? Is weer eens iets anders dan een Up! :D
Die inderdaad. Ik vind 'm tof _O_
pi_144921607
Ik heb zodadelijk de eer om de monsterrit Oss-Veghel uit te voeren per Peugeot 508. Komt goed uit, ik moet toch van Nijmegen naar Eindhoven dus dat kan ik wel mooi combineren. Vorige week had ik ook al geluk, toen kreeg ik op vrijdag Eindhoven-Venray dus kon ik ook al betaald naar huis reizen :)
pi_144922522
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:27 schreef Solidberg het volgende:
Ga morgen een app uitproberen waarmee je door iets van 20+ fotos te maken, een 3d model kan maken :P Zal dat met die Alfa Romeo proberen, ook lekker lang ritje overigens, Groningen - Enter
Hoe heet die app?
pi_144923969
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:20 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Hoe heet die app?
123D catch
Je hebt wel wat plaats ervoor nodig iig, naast een tankstation is het niet te doen merk ik net :P

[ Bericht 17% gewijzigd door Solidberg op 26-09-2014 14:25:57 ]
Nee, toch niet
pi_144924226
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 14:20 schreef Solidberg het volgende:

[..]

123D catch
Je hebt wel wat plaats ervoor nodig iig, naast een tankstation is het niet te doen merk ik net :P
Ha je bent nu met die Alfa bezig? :P
pi_144925408
Gebeld voor maandag met best lange ritten dus veel uren! *O* Een polo, golf en alfa giulietta.

Wageningen-Almere
Almere-Heerlen
Echt-Breda
pi_144926137
Ik ook :D
Up, Golf Bluemotion station en Astra :)
Grunn - Vaassen
Apeldoorn - Nijverdal
Almelo - Grunn
Met bij de laatste rit de uitdrukkelijke opmerking niet door Duitsland te rijden :P
pi_144926495
NL dus. :P Ik was vergeten mijn beschikbaarheid open te zetten. :@ Nu alsnog gedaan en hopen op een ritje. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144926729
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 14:30 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ha je bent nu met die Alfa bezig? :P
Inderdaad, prachtige auto maar opmerkelijk onzuinig bij optrekken, had even een verbruik van 1 op 3 :')
Nee, toch niet
pi_144927012
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:09 schreef Loxodonta het volgende:
Gebeld voor maandag met best lange ritten dus veel uren! *O* Een polo, golf en alfa giulietta.

Wageningen-Almere
Almere-Heerlen
Echt-Breda
Veel Giulietta'tjes dan want ik maandag ook eentje B-) En een GS450H. En een Laguna.
pi_144928480
Je hebt maandag een GS450h :o ? Dat ding is vet :P Heb je F-sport uitvoering?
Nee, toch niet
pi_144928879
Voor alsnog hier niks :p regio Breda is vrij weinig te doen? Heb het tot nu toe echt bijna niet meegemaakt :p
pi_144930266
Groningen - Amersfoort in een Ford Fiesta maandag. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_144930725
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:53 schreef Solidberg het volgende:
Je hebt maandag een GS450h :o ? Dat ding is vet :P Heb je F-sport uitvoering?
Ja voor ongeveer een uurtje :P En ik weet nog niet welke uitvoering, probeerde via kenteken meer details te weten te komen maar nee. Catalogusprijs +¤70k dus geen standaard uitvoering, maar ook geen F-sport.
pi_144930790
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:04 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Veel Giulietta'tjes dan want ik maandag ook eentje B-) En een GS450H. En een Laguna.
Dan ga ik naar alle Giulietta's zwaaien. :D
pi_144930914
Als je in de Giulietta zit, heb je een knopje achter de versnellingspook. Die naar voren gedrukt houden, dan zet je de auto in sport-modus. Geen idee of het veel verschil maakt, maar het gaat om het gevoel :P

De muis die in die Lexus zitten vind ik het nog het beste, ga soms wel stuk sneller als per draaiknop oid

[ Bericht 9% gewijzigd door Solidberg op 26-09-2014 19:33:40 ]
Nee, toch niet
pi_144931468
Ik had ooit eens een GS450h gereden. Rode uitvoering met donkere velgen. Reed best oké moet ik zeggen :)! En je ziet ze niet veel...
pi_144933013
C4 Picasso 1.6 2914 voor maandag ;(
Zie!
pi_144934992
Mijn 508 bleek een A6 te zijn, 204 PKtjes :) Het was maar een klein ritje, maar toch een aangename verrassing!
pi_144935278
2 ritten maandag. Een clio met een 0.9 3 pitter en een touran..
pi_144936065
Touran. O+

Zijn er morgen nog mensen in Amersfoort?
Your opinion of me is none of my business.
pi_144936200
Wat is er morgen in Amersfoort :P?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144936246
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 20:54 schreef yosander het volgende:
Wat is er morgen in Amersfoort :P?
Ik.
Your opinion of me is none of my business.
pi_144936272
Sarasi! Vrouwcollega. Wat voor schoenen draag je als het koud wordt. Mijn voeten gaan doodvriezen als ik ballerina's blijf dragen. :o
pi_144936411
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 20:55 schreef Loxodonta het volgende:
Sarasi! Vrouwcollega. Wat voor schoenen draag je als het koud wordt. Mijn voeten gaan doodvriezen als ik ballerina's blijf dragen. :o
Vrouwcollega. _O-

Ik draag hakken als ik geen kilometers hoef te lopen, en anders gewoon mijn winterschoenen. Dat zijn bruine gevoerde Palladium's. Volgens AR richtlijnen mag dat want geen sneaker en een bruine zool. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_144936447
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 20:51 schreef Sarasi het volgende:
Touran. O+

Zijn er morgen nog mensen in Amersfoort?
Ik ben elke dag in Amersfoort :+
pi_144936788
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 20:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vrouwcollega. _O-

Ik draag hakken als ik geen kilometers hoef te lopen, en anders gewoon mijn winterschoenen. Dat zijn bruine gevoerde Palladium's. Volgens AR richtlijnen mag dat want geen sneaker en een bruine zool. :P
Ja we zijn de enige hier toch haha.
Ah naturlich, heb inderdaad ook nog veterlaarsjes staan met zwarte zool.
pi_144937174
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:06 schreef Loxodonta het volgende:

[..]

Ja we zijn de enige hier toch haha.
Ah naturlich, heb inderdaad ook nog veterlaarsjes staan met zwarte zool.
:Y
Your opinion of me is none of my business.
pi_144937781
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 20:51 schreef Sarasi het volgende:
Touran. O+

Zijn er morgen nog mensen in Amersfoort?
Word je blij van een Touran?
pi_144944019
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:27 schreef stripe het volgende:

[..]

Word je blij van een Touran?
Ja, prima auto.
Your opinion of me is none of my business.
pi_144944493
Touran, heerlijke auto's _O_

Lekker laag en breed:
#26 || Luciano da Silva
pi_144948432
Ik draag altijd mijn Nike Airmaxjes :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 27 september 2014 @ 11:43:04 #86
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144950860
Lief dagboek.

Had ik weer gisteren. Boordcomputer gaf een paar keer aan dat de bestuurdersdeur niet dicht zat, terwijl die enorm dicht zat. Op een irritant brandend lampje na was dat niet zo erg, en als ik even aan het kabelboompje tussen de deur en de carrosserie morde was de melding weg. Afijn, gemeld bij de centrale en lekker door rijden.

Kom ik voor mijn laatste bij het ziekenhuis in Hilversum waar je als Taxi even aan moet bellen voordat de boom open gaat, raampje open, allemaal prima. Raampje dicht, raampje niet omhoog. En de melding dat m'n deur open stond kwam weer naar boven.

Prima, ik weet dat ik dat kan oplossen dus weer ff prutsen aan dat kabelboompje. Dat hielp dus niet meer. Raam ging nooit meer dicht, ik moest nog terug naar Amersfoort en het begon te regenen. }:|

Postief: Volgende week 4 dagen werk, ongeveer 30 uur _O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 28 september 2014 @ 20:56:27 #87
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144996493
VW Touran; hoe kut wil je het hebben. Als je ruimte nodig hebt neem dan lekker een Superb als je toch VAG wilt hebben, die gaat iig nog wel de bocht door.
pi_144996991
Moet je bij abcdefg de auto nou in de loods zetten of op de parkeerplaats als het pool is? Ritinfo spreekt elkaar tegen zoals ik het lees.
pi_144997496
Op het terrein zetten in de blauwe lijnen, in de loods is alleen huur auto's. Je doet HBO neem ik aan, dan kun je toch wel gewoon lezen neem ik aan?
pi_144998188
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 20:51 schreef Sarasi het volgende:
Zijn er morgen nog mensen in Amersfoort?
Ik ook.
pi_144998338
quote:
6s.gif Op zondag 28 september 2014 21:28 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik ook.
Hoe laat? Ik rond half elf op ophaaladres, denk ik, elf uur op station. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_144998728
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:31 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hoe laat? Ik rond half elf op ophaaladres, denk ik, elf uur op station. :)
Ik pas 13:00-13:30 denk ik :o
pi_144998795
quote:
10s.gif Op zondag 28 september 2014 21:37 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik pas 13:00-13:30 denk ik :o
Zoveel speling heb ik niet in de tijden, bovendien moet ik om drie uur weer op college zijn. Volgende keer beter!
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 28 september 2014 @ 22:10:42 #94
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145000493
quote:
6s.gif Op zondag 28 september 2014 21:28 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik ook.
Ik ook rij tussen 9.30 en 18.00 Regio taxi in de regio Amersfoort. Heb alleen geen idee hoelaat ik pauze heb haha.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145008361
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:15 schreef Drilboor het volgende:
Op het terrein zetten in de blauwe lijnen, in de loods is alleen huur auto's. Je doet HBO neem ik aan, dan kun je toch wel gewoon lezen neem ik aan?
Nou bedankt hoor!
Omdat ik WO doe kan ik lezen dat er twee kopjes zijn over het afleveren van een auto in Breda waarin de één iets zegt over de blauwe lijnen en het andere over de loods.
pi_145011147
Welke hikers kwam ik vanmorgen tegen bij N. in grun?
pi_145012211
Morgen een audi halen in Brussel! Moet er wel voor 10.15 zijn! Word vroeg op staan :-)
pi_145012393
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:24 schreef stripe het volgende:
Welke hikers kwam ik vanmorgen tegen bij N. in grun?
Ik was er rond kwart voor negen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_145012612
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:24 schreef stripe het volgende:
Welke hikers kwam ik vanmorgen tegen bij N. in grun?
Mij waarschijnlijk :) Rond 9:15, de Up. Jij toevallig de 107 naar Raalte?
pi_145012653
Wie had de Audi dan? ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_145016477
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 11:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik was er rond kwart voor negen.
Ik kwart over 9. Ik stapte in de auto en zag 2 hikers naar binnen gaan, waarvan 1 de c1/aygo/107 ging rijden.
pi_145017251
Ah. Ik heb ook alleen een senior gezien om kwart voor negen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_145017392
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:00 schreef CitroenFrance het volgende:
Morgen een audi halen in Brussel! Moet er wel voor 10.15 zijn! Word vroeg op staan :-)
Niceee. Ga je met de ICE?
pi_145017400
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 13:14 schreef stripe het volgende:

[..]

Ik kwart over 9. Ik stapte in de auto en zag 2 hikers naar binnen gaan, waarvan 1 de c1/aygo/107 ging rijden.
Welke reed jij dan? :)


Ik ben inmiddels vertrokken uit het pittoreske Rijssen :D
Vanochtend vanuit Grunn naar Vaassen gegaan, daarna Apeldoorn - Nijverdal.
In Nijverdal de auto afgeleverd, dichtstbijzijnde bushalte was 40 minuten lopen dus even AR gebeld om te overleggen. Die hebben toen m'n NL-rit Almelo - Grunn geannuleerd, die zou ik niet meer redden :{
Vervolgens gaan liften, waarna er werkelijk binnen drie minuten iemand voor me stond die naar Rijssen ging :D
pi_145017644
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 13:42 schreef Loxodonta het volgende:

[..]

Niceee. Ga je met de ICE?
Was het maar een feest :P! Maar ik ga gewoon met de oude Benelux trein.
pi_145018228
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 13:42 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Welke reed jij dan? :)

Ik ben inmiddels vertrokken uit het pittoreske Rijssen :D
Vanochtend vanuit Grunn naar Vaassen gegaan, daarna Apeldoorn - Nijverdal.
In Nijverdal de auto afgeleverd, dichtstbijzijnde bushalte was 40 minuten lopen dus even AR gebeld om te overleggen. Die hebben toen m'n NL-rit Almelo - Grunn geannuleerd, die zou ik niet meer redden :{
Vervolgens gaan liften, waarna er werkelijk binnen drie minuten iemand voor me stond die naar Rijssen ging :D
Laat me raden, Nijverdal + 40 min lopen, is dat V? :P
Nee, toch niet
pi_145019597
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:08 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Laat me raden, Nijverdal + 40 min lopen, is dat V? :P
Zou goed kunnen, weet niet wat je bedoelt :P dit adres zat vlakbij die kartracebaan :)
pi_145019796
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 13:42 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Welke reed jij dan? :)


Ik ben inmiddels vertrokken uit het pittoreske Rijssen :D
Vanochtend vanuit Grunn naar Vaassen gegaan, daarna Apeldoorn - Nijverdal.
In Nijverdal de auto afgeleverd, dichtstbijzijnde bushalte was 40 minuten lopen dus even AR gebeld om te overleggen. Die hebben toen m'n NL-rit Almelo - Grunn geannuleerd, die zou ik niet meer redden :{
Vervolgens gaan liften, waarna er werkelijk binnen drie minuten iemand voor me stond die naar Rijssen ging :D
Die grijze Clio station, stond naast een Megane geloof ik.
pi_145023065
Morgen twee monsterritten :D

Drachten - Born in een Focus
Brunsum - Almere in een Golf

Samen goed voor iets meer dan 500 kilometers :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145023707
Ik mag morgen +250km afleggen in een Fiat 500 :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 29 september 2014 @ 16:41:06 #111
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_145023803
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 16:38 schreef yosander het volgende:
Ik mag morgen +250km afleggen in een Fiat 500 :')
Die zijn grappig, zo'n 2 cilinder ?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_145023890
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 16:41 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Die zijn grappig, zo'n 2 cilinder ?
Weet ik niet :P kenteken is nog onbekend
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 29 september 2014 @ 16:50:15 #113
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_145024091
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 16:43 schreef yosander het volgende:
Weet ik niet :P kenteken is nog onbekend
Ik moest ooit zo'n hok ophalen, stonden er nog 2 Abarths naast.. Das wel grappiger speelgoed
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_145024254
Fiat 500 :N :'(

Een keer zo'n hok gereden, pure ellende.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 29 september 2014 @ 16:56:40 #115
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_145024316
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 16:54 schreef trolley het volgende:
Fiat 500 :N :'(

Een keer zo'n hok gereden, pure ellende.
Mijn oom heeft nu een Fiat Punto, dat is pas een K*T auto zeg....

Geen vermogen, planken als stoelen en de bocht om wil ie ook niet
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 29 september 2014 @ 17:00:51 #116
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145024448
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 16:56 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Mijn oom heeft nu een Fiat Punto, dat is pas een K*T auto zeg....

Geen vermogen, planken als stoelen en de bocht om wil ie ook niet
Eerste keer dat ik in zo'n hok reed vond ik hem wel heel licht sturen. Ik had ooit eens iets gelezen over een citystand, dus die wilde ik uitzetten. 3x raden....
  maandag 29 september 2014 @ 17:07:38 #117
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_145024662
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 17:00 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Eerste keer dat ik in zo'n hok reed vond ik hem wel heel licht sturen. Ik had ooit eens iets gelezen over een citystand, dus die wilde ik uitzetten. 3x raden....
Ja dat was wel even wennen met inparkeren... Gaat vanzelf zwaarder sturen.

En Schakelindicatoren :( , ik bepaal zelf wel hoeveel toeren ik draai en nee 1300 toeren bij 80 is niet normaal }:|
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_145024685
Ik hoop nog altijd een keer op een Fiat 500. O+
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 29 september 2014 @ 17:14:38 #119
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145024870
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 17:07 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ja dat was wel even wennen met inparkeren... Gaat vanzelf zwaarder sturen.

En Schakelindicatoren :( , ik bepaal zelf wel hoeveel toeren ik draai en nee 1300 toeren bij 80 is niet normaal }:|
Het punt was dus dat het helemaal niet aanstond :D

De looks van dat ding vind ik overigens wel prima en ik had een keer een ritje in een Punto Abarth die geannuleerd werd. Dat vond ik - ondanks mijn ervaringen met de gewone Punto - toch wel jammer.
pi_145026861
Ik gun iedereen een ritje in die Lexus die ik vandaag had (GS450h). Wat een luxe en wat een vermogen. Op de zijkant stond ''hybride'' maar toen mijn voet het gaspedaal opzocht viel de zuinigheid waarschijnlijk tegen.
pi_145027483
Wat is eigenlijk het meest leuke ritje die jullie hebben mogen doen? Of: wat is de "gaafste" auto waar je in hebt mogen rijden?
pi_145027610
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:50 schreef stripe het volgende:
Wat is eigenlijk het meest leuke ritje die jullie hebben mogen doen? Of: wat is de "gaafste" auto waar je in hebt mogen rijden?
Mercedes C220 van een paar maanden oud.
pi_145027907
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:50 schreef stripe het volgende:
Wat is eigenlijk het meest leuke ritje die jullie hebben mogen doen? Of: wat is de "gaafste" auto waar je in hebt mogen rijden?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145027978
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 19:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooooi :Y . Is dit de A7 waar wekelijks over wordt gesproken?
pi_145027986
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 18:30 schreef RacerDKB het volgende:
Ik gun iedereen een ritje in die Lexus die ik vandaag had (GS450h). Wat een luxe en wat een vermogen. Op de zijkant stond ''hybride'' maar toen mijn voet het gaspedaal opzocht viel de zuinigheid waarschijnlijk tegen.
Toch wel op Sport+ stand gezet hoop ik :P?
Nee, toch niet
pi_145028027
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:03 schreef stripe het volgende:

[..]

Mooooi :Y . Is dit de A7 waar wekelijks over wordt gesproken?
_O- ja
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145028036
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:50 schreef stripe het volgende:
Wat is eigenlijk het meest leuke ritje die jullie hebben mogen doen? Of: wat is de "gaafste" auto waar je in hebt mogen rijden?
Een A4 Avant Sportline :) Niks vergeleken met veel anderen maar toch :P
pi_145028049
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 17:08 schreef Sarasi het volgende:
Ik hoop nog altijd een keer op een Fiat 500. O+
Die gerobotiseerde handbak :r

Meest gehate bakken:

Fiat 500 :r
Volkswagen Polo :r :r :r
Fiat Doblo :N
Daihatsu Cuore :r :r :r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145028156
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:04 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Toch wel op Sport+ stand gezet hoop ik :P?
Nou wel even toen ik een oprit ergens op de A27 pakte maar de rest lekker rustig op ECO gereden :+ Maar dan is ie nog sportief genoeg.
pi_145028224
Ik snap niet waarom iedereen zo haat op de 500. Als ik daar 140 in rij sta ik geen doodsangsten uit, dat is bij de C1/Aygo/107 wel anders.
pi_145028287
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 19:07 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nou wel even toen ik een oprit ergens op de A27 pakte maar de rest lekker rustig op ECO gereden :+ Maar dan is ie nog sportief genoeg.
Mijn CP kwam nog naar mij toegelopen om de auto op Sport+ te zetten, en ik wil niet tegen de wens van een klant ingaan en dus daar maar lekker gehouden :+
Nee, toch niet
pi_145028295
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:09 schreef Viezze het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo haat op de 500. Als ik daar 140 in rij sta ik geen doodsangsten uit, dat is bij de C1/Aygo/107 wel anders.
In de post van Amoeba hierboven krijgt ie dan ook slechts één brakende emoticon waar andere auto's er zelfs drie krijgen dus de haat is blijkbaar wel aanwezig maar niet heel groot.

Zelf nog nooit gereden maar ben wel benieuwd.

quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:11 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Mijn CP kwam nog naar mij toegelopen om de auto op Sport+ te zetten, en ik wil niet tegen de wens van een klant ingaan en dus daar maar lekker gehouden :+
Hehe klinkt als een goede gozer. Ik kreeg mijne echter mee van de receptie en volgens mij was het merk ''Lexus'' nieuw voor haar dus ze was niet zo enthousiast als ik was over die bak.
pi_145028396
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 18:30 schreef RacerDKB het volgende:
Ik gun iedereen een ritje in die Lexus die ik vandaag had (GS450h). Wat een luxe en wat een vermogen. Op de zijkant stond ''hybride'' maar toen mijn voet het gaspedaal opzocht viel de zuinigheid waarschijnlijk tegen.
Er was mij ooit een keer een Lexus GS450 beloofd voor een PC rit, toen ik aankwam bleek dat ik de ouders van de klant moest rijden, en die hadden een Hyundai Tucson. :'(
Maar heb je nog foto's van dat apparaat gemaakt? :)
  maandag 29 september 2014 @ 19:13:57 #134
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_145028400
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:09 schreef Viezze het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo haat op de 500. Als ik daar 140 in rij sta ik geen doodsangsten uit, dat is bij de C1/Aygo/107 wel anders.
Ik ook niet, hou 'm gewoon op zelf schakelen en er is niet zoveel aan de hand.
pi_145028445
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:13 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ik ook niet, hou 'm gewoon op zelf schakelen en er is niet zoveel aan de hand.
Ik had hem handgeschakeld. Maar ik bedoel meer dat het comfort en de wegligging vrij goed zijn voor de omvang van de auto :)
pi_145028549
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 19:11 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

In de post van Amoeba hierboven krijgt ie dan ook slechts één brakende emoticon waar andere auto's er zelfs drie krijgen dus de haat is blijkbaar wel aanwezig maar niet heel groot.

Zelf nog nooit gereden maar ben wel benieuwd.

[..]

Hehe klinkt als een goede gozer. Ik kreeg mijne echter mee van de receptie en volgens mij was het merk ''Lexus'' nieuw voor haar dus ze was niet zo enthousiast als ik was over die bak.
Ik vind vooral die automaat kut. Verder is er niet zoveel mis mee, behalve dat het een ontzettende wijvenbak is en ik uitgelachen werd door een dude in een Transporter/Transit oid weet ik wat het was. _O-

Ik snap niet waarom al die petjes een Polo kopen. Hard gaat ie niet en comfortabel is ie al helemaal niet. Iedere keer weer dat ik > Zwolle moet met die krengen maak ik alvast een afspraak met de fysiotherapeut.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145028625
VW Transporters zonder CC dan :r
Nee, toch niet
  maandag 29 september 2014 @ 19:20:45 #138
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_145028665
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 19:15 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik had hem handgeschakeld. Maar ik bedoel meer dat het comfort en de wegligging vrij goed zijn voor de omvang van de auto :)
Ja nee dat bedoelde ik eigenlijk ook niet naar jou, maar naar de andere hier die steeds zitten te zeiken over die robotbak. Je moet er een beetje mee leren omgaan dan is het echt zo dramatisch niet.
pi_145029584
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:19 schreef Solidberg het volgende:
VW Transporters zonder CC dan :r
VW Transporters met 80 pk :')
Dan heb je geen CC nodig :D
  maandag 29 september 2014 @ 19:47:35 #140
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145029790
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:50 schreef stripe het volgende:
Wat is eigenlijk het meest leuke ritje die jullie hebben mogen doen? Of: wat is de "gaafste" auto waar je in hebt mogen rijden?
Leukste rit: Vlaardingen - Köln. Was wel in een doodnormale Volvo V50 1.6D, dus dat stelde weinig voor, maar kon wel lekker cruisen over de Autobahn, nog heel even Köln bekijken en terug naar huis met de ICE.
En stiekem was de spoedrit naar de Eemshaven die ik om 15:00 's middags doorgebeld kreeg waardoor ik pas om 3:15 weer thuis was ook wel leuk :D Alleen jammer dat het op vrijdag was, dus ik een avond stappen gemist heb :P

Gaafste auto:
pi_145030656
5 serie? Moet wel zeggen dat als je achter het stuur zit, de motorkap er veel langer uitziet
Nee, toch niet
  maandag 29 september 2014 @ 20:20:46 #142
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145030887
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 20:13 schreef Solidberg het volgende:
5 serie? Moet wel zeggen dat als je achter het stuur zit, de motorkap er veel langer uitziet
640d Gran Coupe.
  maandag 29 september 2014 @ 20:20:52 #143
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_145030892
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 20:13 schreef Solidberg het volgende:
5 serie? Moet wel zeggen dat als je achter het stuur zit, de motorkap er veel langer uitziet
U mag nog een keer proberen :P\

Nu niet meer, antwoord is al gegeven :{w
pi_145031040
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:42 schreef Viezze het volgende:

[..]

VW Transporters met 80 pk :')
Dan heb je geen CC nodig :D
Vorige week nog zo'n ding moeten doen. Was inderdaad zo'n 80pk SlowMotion variant met 5 versnellingen, erg traag.
pi_145031057
Ik ben al vanaf 17.15 uur onderweg naar huis maar echt alles heeft vertraging, aansluiting loopt niet etc. Nu weer iemand langs het spoor! Wel lekker voor de uren maar ben wel echt gaar..

Polo was weer gewoon oke, die 240 kilometer in de Golf variant was heel chill, Giulietta was ook prettig alleen kan ik echt niet wennen aan de kilometerteller!
pi_145031069
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 20:20 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

640d Gran Coupe.
Klinkt stukken beter, vond die stroomlijning al wat apart :P

quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 20:26 schreef Loxodonta het volgende:
Ik ben al vanaf 17.15 uur onderweg naar huis maar echt alles heeft vertraging, aansluiting loopt niet etc. Nu weer iemand langs het spoor! Wel lekker voor de uren maar ben wel echt gaar..

Polo was weer gewoon oke, die 240 kilometer in de Golf variant was heel chill, Giulietta was ook prettig alleen kan ik echt niet wennen aan de kilometerteller!
Daar is toch niks aparts aan? Iig staat mij niks bijzonder bij de Giuletta gua interface
Nee, toch niet
pi_145031158
Volgens mij is die hetzelfde als in de Punto (Evo)? Niet dus.
  maandag 29 september 2014 @ 20:32:13 #148
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_145031264
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:50 schreef stripe het volgende:
Wat is eigenlijk het meest leuke ritje die jullie hebben mogen doen? Of: wat is de "gaafste" auto waar je in hebt mogen rijden?
Peugeot RCZ R met 270pk. Misschien niet de mooiste maar dat trok heel goed op! :D

Leukste was denk ik een 3 serie ophalen op de Herengracht ter hoogte van de dam. Klamme handjes en constant ontwijken van paaltjes/toeristen/fietsers en het ergste: toeristen op de fiets. :7
pi_145031438
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 20:26 schreef Loxodonta het volgende:
Ik ben al vanaf 17.15 uur onderweg naar huis maar echt alles heeft vertraging, aansluiting loopt niet etc. Nu weer iemand langs het spoor! Wel lekker voor de uren maar ben wel echt gaar..

Polo was weer gewoon oke, die 240 kilometer in de Golf variant was heel chill, Giulietta was ook prettig alleen kan ik echt niet wennen aan de kilometerteller!
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 20:26 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Daar is toch niks aparts aan? Iig staat mij niks bijzonder bij de Giuletta gua interface
Ik had vandaag ook een Giulietta en zat met hetzelfde probleem.

De schaal van die kilometerteller was verneukt, 0-80 zat echt piepklein linksonder verstopt.
pi_145031756
Wat voor motor hadden jullie erin als ik vragen mag :P? Ik had een 1.6d

Maar dacht dat jullie de kilometerstand bedoelden ;) Maarja, dat klopt wel, en je kan niet echt fijn afstellen met de CC volgens mij
Nee, toch niet
pi_145031770
Ja! 180 of 160 zat middenboven volgens mij.
pi_145032002
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 20:43 schreef Solidberg het volgende:
Wat voor motor hadden jullie erin als ik vragen mag :P? Ik had een 1.6d

Maar dacht dat jullie de kilometerstand bedoelden ;) Maarja, dat klopt wel, en je kan niet echt fijn afstellen met de CC volgens mij
Ja ik ook 1.6 diesel.
pi_145041670
Ik dacht even dat de Lexus GS450h die SUV van hun was (de RX). Daar moest ik een keer mee naar Köln, en ook overnachten daar. Maar ik kon het sportieve wat je zei niet helemaal rijmen met die auto, man wat een traag hok was dat. Die GS ziet er een stuk sneller uit gelukkig, maar hij zal helaas ook gekoppeld zijn aan zo'n beroerde CVT bak?

Heb trouwens ook een keer een LS600h Presidente gereden, dat ging dan wel weer aardig :P
pi_145044377
Op naar Drachten. 500 km voor de boeg vandaag! :z c_/
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145045197
Met zonder jas onderweg naar Katwijk voor rit nummer 2, best lekker zonnetje hier :9
pi_145046966
Heb om 15.00 ritje van Assen - Utrecht -,-
In een Megane GT, zou je toch verwachten dat er wel een snelle motor inzit, maar nee, een 1.5d -O-
Nee, toch niet
pi_145050371
Godver, eerste boete (voor AR) ook binnen :') 4 km/h overschrijding :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145050416
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef Solidberg het volgende:
Heb om 15.00 ritje van Assen - Utrecht -,-
In een Megane GT, zou je toch verwachten dat er wel een snelle motor inzit, maar nee, een 1.5d -O-
Laatst ook gereden, ook van Assen naar Utrecht :P.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145051594
Ik werd net helemaal ondervraagd in Breda bij abcdef. Waar ik vandaan kwam met die auto enz. Kreeg wel een mars en blikje drinken mee :P Maar m'n strakke planning is een beetje in de war, dus hoop dat ik mn 3de ritje ook mag doen
pi_145052183
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 13:17 schreef Schaapje96 het volgende:
Ik werd net helemaal ondervraagd in Breda bij abcdef. Waar ik vandaan kwam met die auto enz. Kreeg wel een mars en blikje drinken mee :P Maar m'n strakke planning is een beetje in de war, dus hoop dat ik mn 3de ritje ook mag doen
Aha, de befaamde gestapo-controle van EW :P
pi_145052455
Zolang je dr eten en drinken voor krijgt wil ik wel meedoen aan hun controle hoor!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:04:50 #162
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145053002
Damn it Tomtom overleden...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145053698
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:04 schreef Fiorano het volgende:
Damn it Tomtom overleden...
-O-

Net m'n eerste auto afgeleverd in Born. Nu door naar Brunssum om de tweede op te halen en voor 18:00 afleveren in Almere. Als dat maar goed gaat met files bij Utrecht straks ...
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145053839
Morgen een Qashqai van Zoutkamp naar Groningen rijden en dan door naar Heerlen in een Auris. Negen uur de deur uit, half negen thuis. Als alles volgens plan gaat. Mooi dagje zo. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_145053994
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:30 schreef Sarasi het volgende:
Morgen een Qashqai van Zoutkamp naar Groningen rijden en dan door naar Heerlen in een Auris. Negen uur de deur uit, half negen thuis. Als alles volgens plan gaat. Mooi dagje zo. :P
Ik mag morgen een Mini Paceman van Heerenveen naar Rijswijk brengen. :)

Dat was jij toch, die Mini O+ vindt?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145054029
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:35 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik mag morgen een Mini Paceman van Heerenveen naar Rijswijk brengen. :)

Dat was jij toch, die Mini O+ vindt?
Ja, maar de Paceman vind ik eigenlijk niet zo mooi. Ik ben een One fan. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_145054303
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, maar de Paceman vind ik eigenlijk niet zo mooi. Ik ben een One fan. O+
Ah, dat scheelt mij weer foto's maken en hier posten speciaal voor jou :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145054366
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:43 schreef trolley het volgende:

[..]

Ah, dat scheelt mij weer foto's maken en hier posten speciaal voor jou :P
Foto's van Mini's zijn echter altijd welkom, indien geen Countryman. O~)
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:50:45 #169
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_145054516
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, maar de Paceman vind ik eigenlijk niet zo mooi. Ik ben een One fan. O+
Mini One? Je houdt van pauper-versies of? :')

Ik vind mensen in Mini One altijd beetje triest. Die 75pk kan toch echt niet 8)7
Is bij het nieuwste model al wat beter, al houd je nog steeds het One uiterlijk...
pi_145054570
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:50 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Mini One? Je houdt van pauper-versies of? :')

Ik vind mensen in Mini One altijd beetje triest. Die 75pk kan toch echt niet 8)7
Is bij het nieuwste model al wat beter, al houd je nog steeds het One uiterlijk...
Tja. Minimalist? :') One is gewoon perfect, niet teveel foefjes die afleiden, niet te groot, en die wegligging. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_145054735
Cooper S _O_ Wil ik ooit nog eens bezitten....
  dinsdag 30 september 2014 @ 15:02:24 #172
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_145054819
10 duizenden kilometers in de Cooper gereden. _O_ Snel is 'ie niet. Heel mooi is die ook niet. Achterin zitten is haast onmogelijk. Met cabrio heb je een dode hoek ter grote van de noordzee máár in de bochten maakt dat alles goed. Net een kart. :7
  dinsdag 30 september 2014 @ 15:11:20 #173
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145055076
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:26 schreef trolley het volgende:

[..]

-O-

Net m'n eerste auto afgeleverd in Born. Nu door naar Brunssum om de tweede op te halen en voor 18:00 afleveren in Almere. Als dat maar goed gaat met files bij Utrecht straks ...
Reanimatie heeft geholpen :D.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145055088
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:11 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Reanimatie heeft geholpen :D.
Ik eh, weet niet zo goed hoe ik dit voor me moet zien. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_145058192
En toen had Yosander dezelfde ritten als ik. _O- Awkward much. Zelfde kentekens ook, dus AR gebeld. We mochten zelf overleggen hoe we dit gingen oplossen. :') Dus ik houd mijn Qashqai ( *O* ) en Auris, Yosander zou nieuwe ritten krijgen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_145058304
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:38 schreef Sarasi het volgende:
Dus ik houd mijn Qashqai ( *O* ) en Auris, Yosander zou nieuwe ritten krijgen. :)
Krijgt ie een Mini One en een Tesla ofzo.
pi_145058336
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:41 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Krijgt ie een Mini One en een Tesla ofzo.
Tesla is lelijk. :{w
Your opinion of me is none of my business.
pi_145059172
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Tesla is lelijk. :{w
:o :(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145059384
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Tesla is lelijk. :{w
:r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145060810
Volgens mij heeft easyway echt veel ritjes morgen haha
pi_145061562
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Tesla is lelijk. :{w
eens. Alleen bepaalde kleuren zijn wel tof, maar een grijze Tesla? Bbbrrrr....
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_145061624
Laat ze mij dan ook maar bellen dan, wil wel weer een keer hikeren ipv PCen.
pi_145061725
Ook ik ben studenchauffeur geworden, combi tussen studentchauffeur en ouderentaxi. Taxichauffeur pas halen, dat hoort er ook bij. Ben erg benieuwd! Is niet bij een van de bedrijven welke in de OP staan, maar volgens mij wel een redelijk groot bedrijf.

Intest was een makkie, wat nuttige tips gekregen zoals bijv. bij directiechauffeur spiegel zo zetten dat ik niet oogcontact kan maken met passagier, iemand verder nog essentiele tips?
pi_145062121
Een wissel in Witteveen. Ik ben daar echt nog nooit geweest! Gelukkig een wissel, want het is een dorp van niks...
pi_145062959
Twee keer gesmst vandaag en om half 6 nog gebeld of ik écht niet kon werken morgen. Heb toen maar gezegd dat ik eventueel wel middagcollege wil skippen dus krijg het morgenochtend nog te horen... DrSnuggle jij zit toch ook rond Arnhem/Ede? Ze hadden ook nog veel ochtendritjes. :P
pi_145063614
Best - Amersfoort per DS5
Ben rond 11.30 in Amersfoort. Anyone?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 30 september 2014 @ 19:16:25 #187
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145063739
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik eh, weet niet zo goed hoe ik dit voor me moet zien. :')
Op de maat van Stayin Alive op het reset knopje rammen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145064005
Voordeel van de maandwissel is dat je kantoor nog gewoon kunt bellen om 18:15 ipv het noodnummer te moeten bellen :7

Was 18:15 pas in Almere, dus probeerde ze maar gewoon op kantoornummer te bellen, en met succes! ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 30 september 2014 @ 19:23:49 #189
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_145064088
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:24 schreef Fedmas het volgende:
Ook ik ben studenchauffeur geworden, combi tussen studentchauffeur en ouderentaxi. Taxichauffeur pas halen, dat hoort er ook bij. Ben erg benieuwd! Is niet bij een van de bedrijven welke in de OP staan, maar volgens mij wel een redelijk groot bedrijf.

Intest was een makkie, wat nuttige tips gekregen zoals bijv. bij directiechauffeur spiegel zo zetten dat ik niet oogcontact kan maken met passagier, iemand verder nog essentiele tips?
Voor ik bij EW ging werken ook gesolliciteerd bij (ik denk) hetzelfde bedrijf. Beetje misleidende advertentie en pas aan de telefoon te horen gekregen dat het om ouderentaxi ging.. Dát, en 350eu zelf moeten betalen voor een taxipas, ging me wat te ver. :7

Verder wens ik je heel veel succes!
  dinsdag 30 september 2014 @ 19:39:02 #190
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145064808
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:23 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Voor ik bij EW ging werken ook gesolliciteerd bij (ik denk) hetzelfde bedrijf. Beetje misleidende advertentie en pas aan de telefoon te horen gekregen dat het om ouderentaxi ging.. Dát, en 350eu zelf moeten betalen voor een taxipas, ging me wat te ver. :7

Verder wens ik je heel veel succes!
Aethon? Werk ik ook voor.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145065032
EW heeft iets teveel ritten ja, bel ik krijg ik een rit op 2 uur afstand :')
wel rond 1030 ophalen dus ach c_/
Zie!
pi_145065424
Is inderdaad Aethon. Bevalt prima, en die regeling van die pas vind ik meer dan netjes. Uurloon is beter dan bij Easyway (igg wat op de site staat), en nu ik het combineer met Studentchauffeur naast ouderentaxi. En dat ouderentaxi vind ik ook best leuk, dus don't really care. Taxipas is gewoon leuk te hebben, is van jezelf.
pi_145067047
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:59 schreef Loxodonta het volgende:
Twee keer gesmst vandaag en om half 6 nog gebeld of ik écht niet kon werken morgen. Heb toen maar gezegd dat ik eventueel wel middagcollege wil skippen dus krijg het morgenochtend nog te horen... DrSnuggle jij zit toch ook rond Arnhem/Ede? Ze hadden ook nog veel ochtendritjes. :P
Jep, in Arnhem. Maar niet gebeld :'( Ik doe graag een hikerrit, ook al is het voor de iets lagere loon.
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:26:31 #194
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_145067151
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:39 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Aethon? Werk ik ook voor.
Yup.
pi_145067885
Wat drama die navigate van de Megane GT :r Net door die files bij Utrecht, stuurt ie mij links op de A2 ri Amsterdam, dacht dat de navigatie wellicht meer files ging vermijden, maar nee hoor, de navigatie verwachte dat ik rechts ipv links ging op de A2 ri Utrecht :r
Ben ik eenmaal in Utrecht, stuur dat ding mij via het fietspad, wtf |:(
Nee, toch niet
pi_145068053
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:42 schreef Solidberg het volgende:
Wat drama die navigate van de Megane GT :r Net door die files bij Utrecht, stuurt ie mij links op de A2 ri Amsterdam, dacht dat de navigatie wellicht meer files ging vermijden, maar nee hoor, de navigatie verwachte dat ik rechts ipv links ging op de A2 ri Utrecht :r
Ben ik eenmaal in Utrecht, stuur dat ding mij via het fietspad, wtf |:(
In die Megane zit toch gewoon TomTom maar dan 'vast' in het interieur?
pi_145068544
Geen idee, deze was Bj 2013 . Zelfde navigatie in een Opel Vivaro iig, daarmee had ik laatst geen problemen.
Nee, toch niet
pi_145068909
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:42 schreef Solidberg het volgende:
Wat drama die navigate van de Megane GT :r Net door die files bij Utrecht, stuurt ie mij links op de A2 ri Amsterdam, dacht dat de navigatie wellicht meer files ging vermijden, maar nee hoor, de navigatie verwachte dat ik rechts ipv links ging op de A2 ri Utrecht :r
Ben ik eenmaal in Utrecht, stuur dat ding mij via het fietspad, wtf |:(
Ik mocht vandaag van m'n megane links afslaan op een viaduct :) Voor de zekerheid toch maar een stukje teruggereden om via de oprit de snelweg op te gaan. Snap echt niet hoe dat soort fouten er nog in kunnen zitten :')

Morgen trouwens een Passat van Utrecht-Nijmegen en ik kom uit regio Amsterdam/Amstelveen. Logisch wel.. :P
pi_145072950
Vandaag mijn laatste dag met studenten-ov. Wat ga ik dat ding missen zeg :'( En dat betaald autorijden, dat ga ik ook wel missen :'(

Binnenkort AR maar eens mailen, zullen verder wel geen mogelijkheden zijn om dit te blijven doen verwacht ik. Of ik moet m'n leeftijd veranderen naar 65+..... Ook al heb ik 40% korting in de daluren bij NS, reiskosten zelf betalen gaat het niet worden natuurlijk.

Eerste rit voor Autoreset in 2011 een Renault Megané Estate,
Laatste rit voor Autoreset in 2014 een Renalt Megané Estate.
.
pi_145073489
mijn TomTom wilde me eens een beekje in sturen :')

morgen breda-goes volkswagen golf variant en goes-almere in een volkswagen passat :)
pi_145075697
TomTom heb ik altijd wel goede ervaringen mee. Met de ingebouwde navigatie van een Peugeot 3008 echter....

Dit adres kon dat ding niet vinden. Kwam elke keer bij deze borden uit.
Niemand daar wist het, ik was toch echt op de 'Wijkemeerweg' en niemand die ik aansprak wist waar dat bedrijf was. M'n smartphone was leeg of kapot, had alleen nog zo'n oude Nokia dus daar had ik ook niets aan. Met de planning kwam ik er niet uit, volgens hen stond ik op de goede plaats. Uiteindelijk ben ik maar gewoon weer gaan rijden, helemaal via de N197 naar de andere kant van de snelweg gegaan. Ook daar niets gevonden. Planning maar weer gebeld. Toen gingen ze Bing maps en Google Maps vergelijken, bleek dat Google Maps op dat moment het adres niet op de goede plaats aan gaf, maar net als die Peugeot het adres aan de verkeerde kant van de snelweg gaf. Uiteindelijk had ik dus vanaf mijn eerste locatie binnen 2 minuten bij het adres kunnen zijn, echter zijn de wegen daar zo onlogisch dat ik er geen moment aan had gedacht dat die zelfde straat ook aan de andere kant van de snelweg verder kon gaan, maar alleen bereikbaar was via weer een andere straat. Ik voelde me best wel dom, maar de situatie daar is wel vaag.
.
pi_145075882
Dat is inderdaad wel nare situatie, moet je wel erg creatief zijn omdat te denken dat de straat daar verder gaat
Nee, toch niet
pi_145081257
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:50 schreef Fedmas het volgende:
Is inderdaad Aethon. Bevalt prima, en die regeling van die pas vind ik meer dan netjes. Uurloon is beter dan bij Easyway (igg wat op de site staat), en nu ik het combineer met Studentchauffeur naast ouderentaxi. En dat ouderentaxi vind ik ook best leuk, dus don't really care. Taxipas is gewoon leuk te hebben, is van jezelf.
hou er dan wel rekening mee dat die pas elke 5 jaar verlengd moet worden. Wat c.a. 200,- per keer kost. (136¤ ofzo voor de pas en dan nog de medische keuring)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_145081327
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:55 schreef Solidberg het volgende:
Dat is inderdaad wel nare situatie, moet je wel erg creatief zijn omdat te denken dat de straat daar verder gaat
Gewoon een paar maanden als koerier werken, dan weet je wel hoe creatief je soms moet denken om een adres te vinden :')

Hoewel het soms echt onvindbaar is. Even de baas gebeld, de postcode bestond toch echt niet. En dat klopte, het land was verkeerd ingevuld en het pakketje moest naar Belgie :+ Saillant detail; ik stond in het topje van Groningen op dat moment, dus het was niet een misverstand ofzo.
pi_145082474
Ik maak altijd een hele mooie planning vooraf, op papier. Met de beoogde OV aansluiting en het aantal km's van een rit. En kaartjes van wandelroutes van adres naar bushalte enzo. Thuis laten liggen. -O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_145084054
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 08:08 schreef Viezze het volgende:

[..]

Gewoon een paar maanden als koerier werken, dan weet je wel hoe creatief je soms moet denken om een adres te vinden :')

Hoewel het soms echt onvindbaar is. Even de baas gebeld, de postcode bestond toch echt niet. En dat klopte, het land was verkeerd ingevuld en het pakketje moest naar Belgie :+ Saillant detail; ik stond in het topje van Groningen op dat moment, dus het was niet een misverstand ofzo.
Toen nog naar België gereden :P? Koerier lijkt mij opzich ook wel leuk om erbij te doen, alleen jammer dat Groningen maar een paar van die dingen heeft :(
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:27 schreef Sarasi het volgende:
Ik maak altijd een hele mooie planning vooraf, op papier. Met de beoogde OV aansluiting en het aantal km's van een rit. En kaartjes van wandelroutes van adres naar bushalte enzo. Thuis laten liggen. -O-
Waarom niet foto maken met je mobiel? Heb ik altijd gedaan voordat ik m'n Andriod had
Nee, toch niet
pi_145084305
Ik keek ook altijd op Google Maps waar het aflever/ophaaladres was en waar het OV was. Maar bij al die vervolgritten die ze doorbelden als je eenmaal onderweg was kon dat niet echt.

Dat vond ik het leukste van het hiken, van te voren niet weten waar je zou komen. Allemaal van die vage plaatsen waarvan ik niet eens wist waar ze precies waren, of zelfs dat ze bestonden, zoals Oosterhesselen, Klijndijk, IJzendijke en Nieuwdorp. En er dan na zo'n telefoontje van de planning achter komen dat je nog even helemaal naar Zeeland moest vanuit Drenthe bijvoorbeeld :D
.
pi_145084437
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 08:01 schreef Marco001 het volgende:

[..]

hou er dan wel rekening mee dat die pas elke 5 jaar verlengd moet worden. Wat c.a. 200,- per keer kost. (136¤ ofzo voor de pas en dan nog de medische keuring)
Hmm, thanks, wist ik inderdaad niet, maar dat zien we dan wel weer haha.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:56:26 #209
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145084509
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:53 schreef Fedmas het volgende:

[..]

Hmm, thanks, wist ik inderdaad niet, maar dat zien we dan wel weer haha.
Och als je dat per jaar bekijkt valt het ook wel weer mee.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145084586
Daarom, kleine investering als je naar het geheel kijkt vind ik.. ;-).
pi_145085030
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:37 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Toen nog naar België gereden :P? Koerier lijkt mij opzich ook wel leuk om erbij te doen, alleen jammer dat Groningen maar een paar van die dingen heeft :(

[..]

Waarom niet foto maken met je mobiel? Heb ik altijd gedaan voordat ik m'n Andriod had
Omdat Fred Flintstone. Bovendien vind ik het fijn om alles op één papiertje te hebben staan, en de accu van papier is nooit leeg. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_145085461
En toen vroeg de navigatie van VW op een doodgewoon ritje van Utrecht naar Nijmegen of ik offroad wilde gaan. Na lang rekenen bepaalde die toen dat de bestemming 550 km verderop lag, ergens richting Polen. Toen besefte ik me dat de auto dacht dat ik in Polen was, wat waarschijnlijk kwam omdat de antenne is afgebroken. Maar het was te vroeg om me dat te realiseren. :') Gelukkig ben ik gewoon aangekomen door de bordjes te volgen :9
pi_145085603
Zijn er van jullie die zelf een navi hebben aangeschaft? Zoja, welke?
pi_145086362
A in Almere, busted :+
Zie!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 12:03:57 #215
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145086499
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:59 schreef johnson555 het volgende:
A in Almere, busted :+
Wat?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145086750
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:59 schreef johnson555 het volgende:
A in Almere, busted :+
Wie?
pi_145086884
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:36 schreef Fedmas het volgende:
Zijn er van jullie die zelf een navi hebben aangeschaft? Zoja, welke?
Ik heb als een echt klein boefje Navigon for Android van internet gedownload >:) B-)
pi_145086992
Zo, auto afgeleverd in Roermond en nu terug naar Groningen :P. Fijne bak zo'n V60 2.0d :9

Bij het ophaaladres (privé) kreeg ik een zelfopgesteld formulier onder m'n neus en vragen zodra ik een schade noteerde; "dat zat er al op!!", ja hoe moet ik dat weten :'). En bij het afleveradres hoefde de CP niets te zien en mocht de receptioniste wel tekenen :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145087119
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:19 schreef yosander het volgende:
Zo, auto afgeleverd in Roermond en nu terug naar Groningen :P. Fijne bak zo'n V60 2.0d :9

Bij het ophaaladres (privé) kreeg ik een zelfopgesteld formulier onder m'n neus en vragen zodra ik een schade noteerde; "dat zat er al op!!", ja hoe moet ik dat weten :'). En bij het afleveradres hoefde de CP niets te zien en mocht de receptioniste wel tekenen :P
Wat stond er zoal op dat zelfopgesteld formuliertje? Ik zou dat namelijk niet zo makkelijk tekenen, straks ben jij verantwoordelijk voor de schade die al op de auto zat.
pi_145087137
quote:
7s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:03 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat?
Erwordt gecontroleerd door EW :+
Had een lichte baard staan :X
Zie!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 12:23:37 #221
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145087146
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:36 schreef Fedmas het volgende:
Zijn er van jullie die zelf een navi hebben aangeschaft? Zoja, welke?
Oude TomTom van paps gekraakt, nieuwe software en kaarten erop gezet en gaan. Daarnaast TomTom voor Android van internet gejat voor het geval dat het nodig is...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145087528
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:22 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Wat stond er zoal op dat zelfopgesteld formuliertje? Ik zou dat namelijk niet zo makkelijk tekenen, straks ben jij verantwoordelijk voor de schade die al op de auto zat.
Eigenlijk maar een regel, in de trend van de auto in goede staat in ontvangst te hebben genomen.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145087542
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:11 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Wie?
Ik met mn lichte baard door EW :+
Zie!
pi_145087907
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:34 schreef yosander het volgende:

[..]

Eigenlijk maar een regel, in de trend van de auto in goede staat in ontvangst te hebben genomen.
ok, dat stelt dus niks voor, wat is "in goede staat". Prutsformulier waar die beste man niks aan heeft.
pi_145088033
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:35 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Ik met mn lichte baard door EW :+
Officiële waarschuwing? *O*
pi_145088157
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:35 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Ik met mn lichte baard door EW :+
Maar wel een mars en een blikje drinken gekregen, of dat ook niet? :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145088250
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:19 schreef yosander het volgende:
Zo, auto afgeleverd in Roermond en nu terug naar Groningen :P. Fijne bak zo'n V60 2.0d :9

Bij het ophaaladres (privé) kreeg ik een zelfopgesteld formulier onder m'n neus en vragen zodra ik een schade noteerde; "dat zat er al op!!", ja hoe moet ik dat weten :'). En bij het afleveradres hoefde de CP niets te zien en mocht de receptioniste wel tekenen :P
Ook al zat dat erop, alsnog noteren. Als het er al op was, weet de LM dat ook wel, zullen ze dan niet moeilijk over doen.
Nee, toch niet
pi_145088297
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:50 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Officiële waarschuwing? *O*
Nee dat niet raar genoeg, werd gewoon vriendelijk aangesproken van joh wel scheren maar zou me niet verbazen als ik laat in de middag nog een telefoontje krijg >:O
Zie!
pi_145088314
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:53 schreef trolley het volgende:

[..]

Maar wel een mars en een blikje drinken gekregen, of dat ook niet? :P
Als een echte overwinnaar :+
Zie!
pi_145088380
quote:
99s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:57 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Nee dat niet raar genoeg, werd gewoon vriendelijk aangesproken van joh wel scheren maar zou me niet verbazen als ik laat in de middag nog een telefoontje krijg >:O
Had ook een keer waarschuwing gekregen, zou nog email oid later krijgen, nooit gekregen, zou niet te veel zorgen dus maken :+
Nee, toch niet
pi_145088653
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:00 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Had ook een keer waarschuwing gekregen, zou nog email oid later krijgen, nooit gekregen, zou niet te veel zorgen dus maken :+
Nee klopt en ook nog doorgevraagd van joh kan t niet een lichte baard en hij gaf ook aan vaak aangekaart te hebben van dat t mode is en jongeren laten t veel staan >:O

Wel grappig dat bij t ophaaladres een man de auto gaf met een volle baard en ook bij de A zelf :+
Zie!
pi_145088689
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:46 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

ok, dat stelt dus niks voor, wat is "in goede staat". Prutsformulier waar die beste man niks aan heeft.
Klopt, zolang die maar rijdt? :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:11:43 #233
414827 Wave103
It's not pop music
pi_145088822
Kan me zo moeilijk voorstellen dat mensen zich nog storen aan een nette baard als de persoon er gewoon verzorgd uit ziet. Hele conservatieve mensen, of high-profile bedrijven waar veel klanten komen? Tja
pi_145089027
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:08 schreef yosander het volgende:

[..]

Klopt, zolang die maar rijdt? :D
Precies, Zolang het maar een apk heeft, dat vind ik "in goede staat". :')
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:48:41 #235
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145090082
Citroën DS5:

Luxe bak, stoelmassage included. Wegligging zwaar :N
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145090246
Ook maar weer eens wat werken :) net een Megane afgeleverd in Purmerend, en nu een Mondeo ophalen die naar Wolluk moet
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_145090697
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:11 schreef Wave103 het volgende:
Kan me zo moeilijk voorstellen dat mensen zich nog storen aan een nette baard als de persoon er gewoon verzorgd uit ziet. Hele conservatieve mensen, of high-profile bedrijven waar veel klanten komen? Tja
Enkele ministers hebben een volle baard Just saying :+
Zie!
pi_145090856
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:56 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Ook al zat dat erop, alsnog noteren. Als het er al op was, weet de LM dat ook wel, zullen ze dan niet moeilijk over doen.
Uiteraard. Meteen ff uitgelegd dat het formulier voor mezelf was en het niet de schadevaststelling was.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 14:17:02 #239
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_145090875
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:11 schreef Wave103 het volgende:
Kan me zo moeilijk voorstellen dat mensen zich nog storen aan een nette baard als de persoon er gewoon verzorgd uit ziet. Hele conservatieve mensen, of high-profile bedrijven waar veel klanten komen? Tja
Omdat er niets mis is met een goed verzorgde baard...

Alleen zijn de meeste studenten niet in bezit van zo'n baard ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_145090930
Geldrop - Eindhoven heeft me zojuist bijna anderhalf uur gekost :'). Wel leuke gesprekken gehad met dito chicks :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145090946
quote:
7s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:17 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Omdat er niets mis is met een goed verzorgde baard...

Alleen zijn de meeste studenten niet in bezit van zo'n baard ;)
Blij dat ik daar vandaag dan niet in de buurt ben. Niet echt geschoren vandaag/altijd. Al heb ik altijd wel een mooie baart.
pi_145091124
quote:
14s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:48 schreef Amoeba het volgende:
Citroën DS5:

Luxe bak, stoelmassage included. Wegligging zwaar :N
Ik ben ook wel erg positief over de ds5, mooi interieur. Maar ik ben en blijf altijd een beetje bang voor de techniek, het blijft Frans.
Onlangs weer met een Franse auto stil gestaan, dus dat was voor mij weer een bevestiging. :')

Maar als lease zou ik het geen probleem vinden als ik zoiets mag rijden, of een peugeot 508 vind ik ook nog wel mooi :)
  woensdag 1 oktober 2014 @ 14:26:05 #243
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145091181
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:24 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik ben ook wel erg positief over de ds5, mooi interieur. Maar ik ben en blijf altijd een beetje bang voor de techniek, het blijft Frans.
Onlangs weer met een Franse auto stil gestaan, dus dat was voor mij weer een bevestiging. :')

Maar als lease zou ik het geen probleem vinden als ik zoiets mag rijden, of een peugeot 508 vind ik ook nog wel mooi :)
Ach kwestie van pech denk ik, heb het wel vaker gezegd wij rijden thuis nu 24 jaar Citroën, onder andere BX'en, Xsara's en nu een C5. Nog nooit mee stil komen te staan. 1 BX is trouwens wel een keer uitgefikt realiseer ik me nu, was op de parkeerplaats voor ons oude huis...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 1 oktober 2014 @ 14:33:29 #244
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145091423
quote:
99s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:26 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ach kwestie van pech denk ik, heb het wel vaker gezegd wij rijden thuis nu 24 jaar Citroën, onder andere BX'en, Xsara's en nu een C5. Nog nooit mee stil komen te staan. 1 BX is trouwens wel een keer uitgefikt realiseer ik me nu, was op de parkeerplaats voor ons oude huis...
Ik vind ze gewoon totaal niet fijn rijden qua wegligging. Verder niks mis mee.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 14:49:17 #245
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145091899
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:33 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik vind ze gewoon totaal niet fijn rijden qua wegligging. Verder niks mis mee.
De DS5 is dan eigenlijk ook geen echte Citroën. Veel te hard en toch proberen ze er iets comfortabels van te maken. Duits op zijn Frans is nooit een succes.... Maarja, de vraag van de leaserijders wordt ermee wel voldaan
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145092320
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:11 schreef Wave103 het volgende:
Kan me zo moeilijk voorstellen dat mensen zich nog storen aan een nette baard als de persoon er gewoon verzorgd uit ziet. Hele conservatieve mensen, of high-profile bedrijven waar veel klanten komen? Tja
Ja stom. Baarden zijn leuk. :Y
Vandaag niet meer gebeld dus weet niet waar die paniek voor nodig was gisteravond haha.
pi_145093198
Eindelijk in Heerlen. Nu willen ze de auto nog controleren en dan mag ik eindelijk richting huis. Het zou ook wel fijn zijn als mijn navigatie de A73 van Venlo richting Maastricht kende. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_145093295
Iemand van hier die toevallig rond 14:40 vanaf snelweglocatie Meerkerk naar de bushalte liep? Er liepen namelijk 3 autisten met oortjes achter elkaar aan, ipv naast elkaar :') :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:36:07 #249
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_145093482
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:31 schreef trolley het volgende:
Iemand van hier die toevallig rond 14:40 vanaf snelweglocatie Meerkerk naar de bushalte liep? Er liepen namelijk 3 autisten met oortjes achter elkaar aan, ipv naast elkaar :') :+
Als ik wel eens langs Amersfoort of Almere kom zie ik ze ook regelmatig lopen.... Meestal zijn dat zulke figuren :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_145093556
Ja hoor, zit er een kras op. Maar ik mocht niet op schade controleren, dus die man helemaal boos op de vestiging in Groningen. "Ze hebben het formulier ook helemaal niet eens ingevuld!" :') Dus nu krijg ik een liftje naar het station. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_145093645
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:36 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Als ik wel eens langs Amersfoort of Almere kom zie ik ze ook regelmatig lopen.... Meestal zijn dat zulke figuren :')
Ja, ik reed er langs naar Amersfoort. Ik kon een :') gezicht niet onderdrukken toen ik dat zag lopen :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145095939
Mensen van AR al werk binnen voor morgen? Ben de hele dag beschikbaar en wil graaaag werken.
pi_145096109
Heb ook nog niks binnen
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145097468
Wat heb ik er een hekel aan dat wanneer ik mijn beschikbaarheid volledig openzet ik niet 100% kans heb op werk. Het lijkt eerder een kans van 50%... Dit is toch wel het grote nadeel van werken bij Easyway. Ik erger me kapot...

Je kan vandaag de hele dag niets afspreken voor morgen, want misschien moet je werken... Maar voor hetzelfde geld hoef je niet te werken en zit je morgen de hele dag alleen thuis.
pi_145098064
Wie was die leuke hikester vanmorgen in Nieuwegein? :@ :D
pi_145098137
Ik kreeg een liftje van de eigenaar van het bedrijf (drie vestigingen), in zijn Land Rover Range Rover ding. :') Alles leer en fancy en al die opties, ongelooflijk. Man was hartstikke tof trouwens, had het bedrijf al overgedragen aan zijn zoon maar was er wel elke dag, gewoon wat dingetjes doen en regelen. Heel geïnteresseerd in mijn studie en motivatie enzo, leuk gesprekje gehad! Maar ik heb me nog nooit zo klein gevoeld in een auto. :')
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 18:05:34 #257
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_145098743
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:29 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Wat heb ik er een hekel aan dat wanneer ik mijn beschikbaarheid volledig openzet ik niet 100% kans heb op werk. Het lijkt eerder een kans van 50%... Dit is toch wel het grote nadeel van werken bij Easyway. Ik erger me kapot...

Je kan vandaag de hele dag niets afspreken voor morgen, want misschien moet je werken... Maar voor hetzelfde geld hoef je niet te werken en zit je morgen de hele dag alleen thuis.
Na half 6 kan je toch plannen maken, moet je wel de evt spoedjes weigeren. Of desnoods 's ochtends na een uur of 10?
pi_145098897
Net die vijf minuten dat ik op de fiets zitten belt de planning. Oproep gemist en rit was al weg ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 18:38:03 #259
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145099764
quote:
9s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:10 schreef yosander het volgende:
Net die vijf minuten dat ik op de fiets zitten belt de planning. Oproep gemist en rit was al weg ;(
Op de fiets niet opnemen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145100191
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Op de fiets niet opnemen. :')
Heb je nog niet van de nieuwe campagne tegen smartphone gebruik op de fiets gehoord? :? https://www.fietsmodus.nl/

Nee, het probleem is dat ik m'n mobiel vaak niet voel trillen als ik 'm in mijn binnenzak heb zitten.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145100221
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:50 schreef yosander het volgende:

[..]

Heb je nog niet van de nieuwe campagne tegen smartphone gebruik op de fiets gehoord? :? https://www.fietsmodus.nl/

Nee, het probleem is dat ik m'n mobiel vaak niet voel trillen als ik 'm in mijn binnenzak heb zitten.
Oortjes met microfoon. ^O^
Your opinion of me is none of my business.
pi_145100606
Morgen eindelijk weer eens een normale werkdag in plaats van een spoedje, Nijmegen-Amersfoort en Amersfoort-Nijmegen. De adressen in Nijmegen liggen naast elkaar, dus mooi op de fiets naartoe :)

En allebei ophalen en afleveren tussen 9 en 16, dus vanavond nog even de stad in met huisgenoten ^O^
pi_145106475
Vanmiddag kwam er een man aan die met me wilde praten bij A in almere. Ik nam aan dat het van EW was, zoals een paar hier gisteren het over een controle hadden, maar toen ik zei dat ik van AR was wilde hij toch met me praten. Hij keek even naar mijn kleding en dat was in orde. Ook of ik er verzorgd uitzag en geen baardje had. Ik trim hem iedere morgen en hij zei dat ik hem goed geschoren had :{ . Misschien dat ik ooit een volbaard kan laten groeien..
Ik heb alleen geen drinken en een mars aangeboden gekregen, toch een beetje jammer. ;( .
pi_145106886
Dat wordt nog wat als ik ooit gecontroleerd ga worden.. Ik laat 'm mooi staan hoor. Ik zie 't wel als ik een waarschuwing krijg.
pi_145107426
pi_145107526
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:23 schreef maxjuhhhh het volgende:
Vanmiddag kwam er een man aan die met me wilde praten bij A in almere. Ik nam aan dat het van EW was, zoals een paar hier gisteren het over een controle hadden, maar toen ik zei dat ik van AR was wilde hij toch met me praten. Hij keek even naar mijn kleding en dat was in orde. Ook of ik er verzorgd uitzag en geen baardje had. Ik trim hem iedere morgen en hij zei dat ik hem goed geschoren had :{ . Misschien dat ik ooit een volbaard kan laten groeien..
Ik heb alleen geen drinken en een mars aangeboden gekregen, toch een beetje jammer. ;( .
Had je maar moeten zeggen dat je van EW was :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145107681
Ik kan niet eens een fatsoenlijke baard groeien ;( 2 plekken waar het pikzwart groeit en rest is allemaal blond, zodat het lijkt alsof ik overal zou scheren behalve op 2 punten
Nee, toch niet
  woensdag 1 oktober 2014 @ 21:52:08 #268
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_145107850
Ik vind sowieso raar dat ze op dit soort dingen controleren. Ze moeten gewoon kijken of iemand er totaal goed uitziet, maar ja dat is relatief en/of racistisch.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 21:57:48 #269
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145108151
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:48 schreef Solidberg het volgende:
Ik kan niet eens een fatsoenlijke baard groeien ;( 2 plekken waar het pikzwart groeit en rest is allemaal blond, zodat het lijkt alsof ik overal zou scheren behalve op 2 punten
Ik krijg echt alleen zo'n vies snorretje. Als ik m'n 'baard' 3 weken niet zou scheren heb ik op een paar plaatsen een paar vieze lange haren en een beetje haar onder m'n kin zitten. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 21:58:15 #270
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145108175
Inb4 babyface
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 21:58:58 #271
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_145108210
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:52 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik vind sowieso raar dat ze op dit soort dingen controleren. Ze moeten gewoon kijken of iemand er totaal goed uitziet, maar ja dat is relatief en/of racistisch.
Nouja ik ben in mijn hiker carrière meer hikers tegengekomen die zich niet aan de voorschriften hielden dan wel...
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:40 schreef trolley het volgende:

[..]

Ja, ik reed er langs naar Amersfoort. Ik kon een :') gezicht niet onderdrukken toen ik dat zag lopen :')
Mocht er ooit eens een gek in een gele bus toeteren, dat ben ik dan :P
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_145108270
Baarden. O+ Bij mannen dan he.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 22:26:04 #273
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145109710
Ik had liever geen baardgroei gehad eigenlijk, ben vaak te lui om te scheren.
pi_145110312
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had liever geen baardgroei gehad eigenlijk, ben vaak te lui om te scheren.
Al een auto op het oog?
pi_145110729
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had liever geen baardgroei gehad eigenlijk, ben vaak te lui om te scheren.
Daarom trimmen :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 22:53:01 #276
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145111239
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:35 schreef Viezze het volgende:

[..]

Al een auto op het oog?
406 Coupe lijkt me toch de meest interessante optie tot dusver. Hoewel de Rover 45 V6 een erg mooie outsider is, daar heb ik laatst een schitterende van gezien. 2900 euro, slechts 80k op de klok... Jammer dat ie in Friesland staat ;(
  woensdag 1 oktober 2014 @ 22:53:53 #277
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145111286
quote:
14s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:43 schreef yosander het volgende:

[..]

Daarom trimmen :P
Daar heb ik dan weer iets te weinig baardgroei voor :D Ik scheer denk ik 1 keer per week, maar meer dan stoppels wordt het eigenlijk nooit.
pi_145111345
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

406 Coupe lijkt me toch de meest interessante optie tot dusver. Hoewel de Rover 45 V6 een erg mooie outsider is, daar heb ik laatst een schitterende van gezien. 2900 euro, slechts 80k op de klok... Jammer dat ie in Friesland staat ;(
Gewoon naar toe gaan, kan jou het wat verrotten :D Voelt weer als een dag hiken :+
  woensdag 1 oktober 2014 @ 22:57:19 #279
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_145111454
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:55 schreef Viezze het volgende:

[..]

Gewoon naar toe gaan, kan jou het wat verrotten :D Voelt weer als een dag hiken :+
Dan moet je wel een hippe lakinspectie alla Easyway doen...

Hup door de knietjes etc.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_145111961
Ook echt zo'n innameformulier meenemen. "Ja ik loop er even een rondje omheen, ik kom over tien minuten wel terug"
pi_145112235
Kunnen ze je ontslaan om je baard? :o
Zie!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 23:18:43 #282
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145112490
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

406 Coupe lijkt me toch de meest interessante optie tot dusver. Hoewel de Rover 45 V6 een erg mooie outsider is, daar heb ik laatst een schitterende van gezien. 2900 euro, slechts 80k op de klok... Jammer dat ie in Friesland staat ;(
Ik heb mijn motor ook in Friesland opgehaald.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145115201
quote:
11s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:13 schreef johnson555 het volgende:
Kunnen ze je ontslaan om je baard? :o
Als ze van je af willen hebben ze daar echt geen reden voor nodig. Nulurencontract.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 00:50:57 #284
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145115536
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

406 Coupe lijkt me toch de meest interessante optie tot dusver. Hoewel de Rover 45 V6 een erg mooie outsider is, daar heb ik laatst een schitterende van gezien. 2900 euro, slechts 80k op de klok... Jammer dat ie in Friesland staat ;(
Ik zag nog zo'n Rover BRM staan op Autotrack :

http://www.autotrack.nl/tweedehands/rover/200-serie/11369342
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145116558
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

406 Coupe lijkt me toch de meest interessante optie tot dusver. Hoewel de Rover 45 V6 een erg mooie outsider is, daar heb ik laatst een schitterende van gezien. 2900 euro, slechts 80k op de klok... Jammer dat ie in Friesland staat ;(
Voor het uurtarief van EW wil ik 'm best naar jou toe komen brengen hoor! :7

Uiteraard met full-body check en testrit van de auto! :Y
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145117690
Niet meer gebeld voor vandaag :( jammer, had graag willen werken. Komt het voor dat je na de ochtend nog wordt gebeld? (AR)
pi_145117720
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:25 schreef stripe het volgende:
Niet meer gebeld voor vandaag :( jammer, had graag willen werken. Komt het voor dat je na de ochtend nog wordt gebeld? (AR)
Ja. Totdat ze de ritten van morgen gaan verdelen, rond twee uur, kunnen ze bellen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_145118015
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:00 schreef Sarasi het volgende:
Baarden. O+ Bij mannen dan he.
:Y
pi_145119177
Gisteren rond 12 gebeld voor eerste rit, 14 in A'dam.. Studentchauffeur, Half Nederland doorgecrost. Dikke BMW 428i, (vreemde directieauto, maargoed), leuk! Uiteindelijk ergens in een bos onder Wageningen klaar, in the middle of nowhere. Dit baantje ga ik wel waarderen haha.
pi_145119428
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:39 schreef Fedmas het volgende:
Gisteren rond 12 gebeld voor eerste rit, 14 in A'dam.. Studentchauffeur, Half Nederland doorgecrost. Dikke BMW 428i, (vreemde directieauto, maargoed), leuk! Uiteindelijk ergens in een bos onder Wageningen klaar, in the middle of nowhere. Dit baantje ga ik wel waarderen haha.
Heb je veel geluk mee gehad dan :P Meestal krijg je wel mindere autos mee
Nee, toch niet
pi_145119471
Mwah, chauffeuren he. Dus passagier mee. Meestal wel redelijke auto's zodat klant achterin kan werken.. ;-).
pi_145120022
Ah oké, dacht dat je een hiker was.
Nee, toch niet
pi_145120434
Die Lexus op Facebook, is dat de auto van diegene die hier zit?
pi_145120574
Vroeg ik me inderdaad ook af, ben ook benieuwd of we wat te lezen of zien krijgen van die rit naar Ierland.
pi_145124992
En altijd heb je weer van die mensen die op de FB spoedritjes berichten reageren van EW ipv te bellen :')
Nee, toch niet
pi_145148178
Almere iemand rond middaguur? >:O
Zie!
pi_145149004
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 09:43 schreef johnson555 het volgende:
Almere iemand rond middaguur? >:O
Circa 13:30
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145150862
Ik heb net het nieuwste model qashqai naar Hoofddorp gebracht, en die had wel een bijzonder handige optie. Thv de spiegels zat aan beide kanten een soort van knipperlicht aan de binnenzijde, en die lichten oranje op wanneer je een auto inhaalt - of jou inhaalt -. Zodra je weer terug kunt naar de rechterkant gaat het lichtje weer uit. Handig wanneer je op cc iemand inhaalt die 100km/h rijdt en jijzelf 101km/h :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145151097
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:47 schreef trolley het volgende:
Ik heb net het nieuwste model qashqai naar Hoofddorp gebracht, en die had wel een bijzonder handige optie. Thv de spiegels zat aan beide kanten een soort van knipperlicht aan de binnenzijde, en die lichten oranje op wanneer je een auto inhaalt - of jou inhaalt -. Zodra je weer terug kunt naar de rechterkant gaat het lichtje weer uit. Handig wanneer je op cc iemand inhaalt die 100km/h rijdt en jijzelf 101km/h :P
Wat ben ik toch verwend, maar al regelmatig met auto's gereden die die functie heeft. :@ Maar had je dan ook geen ACC? Dat je je voorganger op een bepaalde afstand volgt?
Ik vind de functie op zich wel handig, maar gaat misschien net iets te ver, worden we weer een beetje meer lui van, want dan hoeven we onze nek ook niet meer helemaal te draaien. :')
pi_145151194
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:54 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Wat ben ik toch verwend, maar al regelmatig met auto's gereden die die functie heeft. :@ Maar had je dan ook geen ACC? Dat je je voorganger op een bepaalde afstand volgt?
Ik vind de functie op zich wel handig, maar gaat misschien net iets te ver, worden we weer een beetje meer lui van, want dan hoeven we onze nek ook niet meer helemaal te draaien. :')
Nee, ACC had ie dan weer niet. Vind ik ook niet heel erg moet ik eerlijk zeggen, een keer een A4 met die optie gereden, maar dat ging echt he-le-maal nergens over. Op een afstand van >200m begon dat kreng al af te remmen voor die auto die voor me reed :')

Of ben ik dan gewoon een ordinaire bumperklever? :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145151329
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:58 schreef trolley het volgende:

[..]

Nee, ACC had ie dan weer niet. Vind ik ook niet heel erg moet ik eerlijk zeggen, een keer een A4 met die optie gereden, maar dat ging echt he-le-maal nergens over. Op een afstand van >200m begon dat kreng al af te remmen voor die auto die voor me reed :')

Of ben ik dan gewoon een ordinaire bumperklever? :')
Je moet de afstand kunnen instellen. In een Volvo V60 had ik hem op 2 streepjes en zat ie alsnog op 200 meter afstand. Ik vond het wel prima, maar vaak tijdens een file wel van de ACC af gehaald zodat ik zelf wat rustiger kan remmen, want dat doet ie nog wel eens vrij abrupt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')