abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 september 2014 @ 09:28:34 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_145009906
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_145010322
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 21:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ook toen ze kleiner waren bleef ik gerust met ze thuis hoor. Ga maar buiten spelen, of de auto wassen, of kikkers vangen..zulke dingen. En als iedereen het zat was een filmpje aanzetten en ff wat snacken ^_^
Ik hecht er erg veel waarde aan dat ze zichzelf leren vermaken, als ik ze altijd mee op sleeptouw neem ontneem ik ze dat naar mijn idee :)
Ik vind ook dat we niet altijd uit huis hoeven voor vermaak...
Ze kunnen in en om huis ook genoeg doen om zich te vermaken.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_145010347
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_145010538
Wij gaan ook niet zozeer op stap ter vermaak van S, maar we doen vaak dingen in het weekend omdat het doordeweeks niet kan. Verjaardagen worden dan altijd gevierd, eens afspreken met vrienden uiteraard ook. En als je eens iets wil doen (een museum of een park of dierentuin) moet je wel in het weekend.
Ik geniet ook van echt vrije dagen, en dan doen we ook heerlijk niets. Dan kleden we ons zelfs niet aan :P

Afgelopen weekend was het wel weer druk: zaterdag de hele dag sauna O+ en zondag verjaardagsfeest van mijn grote petekind. 10 werd hij al. Ongelofelijk dat deze grote knul dezelfde is als die kleine baby waarmee ze toen thuiskwamen O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 29 september 2014 @ 10:01:16 #230
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_145010562
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:12 schreef livelink het volgende:
Dat vraagt om een foto.
Dit is Tinky, voluit Tinkerbell. Volgens de dierenarts gedeeltelijk Arabian Mau, maar ze lijkt verdacht veel op de katten in Zuid-Oost Azie, inclusief het schattige varkensstaartje. Ze is 14 maanden en heeft ruim een jaar in de opvang gezeten. We weten nog steeds niet waarom niemand haar wilde want ze is prachtig, verschrikkelijk lief en heel doet heel erg haar best ook nog opgevoed te lijken, maar we zijn erg blij dat iedereen haar voorbij is gelopen ;)



En dit is Pasha, de nieuweling. Bijna 8 maanden en (gedeeltelijk) Siamese Snowshoe (net als Grumpy Cat, inderdaad). Aanmerkelijk minder netjes en voorzichtig, maar we hopen dat Tink gaat helpen opvoeden ;)
IMG_1895
pi_145011044
Wat een mooierds Gao!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 29 september 2014 @ 10:27:57 #232
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_145011224
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 21:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ook toen ze kleiner waren bleef ik gerust met ze thuis hoor. Ga maar buiten spelen, of de auto wassen, of kikkers vangen..zulke dingen. En als iedereen het zat was een filmpje aanzetten en ff wat snacken ^_^
Ik hecht er erg veel waarde aan dat ze zichzelf leren vermaken, als ik ze altijd mee op sleeptouw neem ontneem ik ze dat naar mijn idee :)
Dat vind ik in principe ook, maar ik ben me ook wel bewust dat ik kinderen heb die dat makkelijk doen. Dat is denk ik een beetje opvoeding, maar ook een stukje karakter. En ook mijn karakter: ik kan er niet echt mee zitten als het huis een zooitje wordt en ik zal niet snel zeggen dat iets niet mag. Aan het eind van het weekend ruimt iedereen z'n rotzooi en z'n kamer op, en we kunnen er weer tegenaan ;)
pi_145011461
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:27 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Dat vind ik in principe ook, maar ik ben me ook wel bewust dat ik kinderen heb die dat makkelijk doen. Dat is denk ik een beetje opvoeding, maar ook een stukje karakter. En ook mijn karakter: ik kan er niet echt mee zitten als het huis een zooitje wordt en ik zal niet snel zeggen dat iets niet mag. Aan het eind van het weekend ruimt iedereen z'n rotzooi en z'n kamer op, en we kunnen er weer tegenaan ;)
Ik denk dat veel factoren daaraan meewerken :Y
S is veel meer zelf gaan spelen sinds we in het nieuwe huis wonen. Op zolder, een beetje afgezonderd van ons, waar ze speelgoed kan laten staan en niet meteen op hoeft te ruimen omdat je anders niet meer kunt lopen. In onze vorige appartementen was het gewoon te klein om dat te kunnen doen. En zat je altijd op elkaars lip. Ik heb het idee dat juist door de ruimte die we elkaar nu kunnen geven, ze veel beter alleen kan spelen.
En bij S is alleen ook echt alleen, ik denk dat dat ook scheelt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 29 september 2014 @ 15:46:44 #234
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_145021764
Wat een lieve koppies, Gao O+
Het geeft altijd een hoop gezelligheid in huis, vind ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 29 september 2014 @ 18:03:33 #235
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_145026172
Even een vraagje, we zijn op het werk gebéld door een 0900-nummer wat alleen contact maken ons al ¤2,50 kostte. Als ik gewoon google met dat nummer komt er niet veel bijzonders uit. (behalve een engelstalige site dat het oplichting zou kunnen zijn, geen ervaringen oid.) Terugbellen lijkt me al helemaal geen goed idee. Hoe kom ik erachter wie/watvoor bedrijf oid het was die ons probeerde te bellen?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 29 september 2014 @ 18:31:21 #236
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_145026888
Niet. Als ze niet terugbellen was het niet belangrijk.
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_145027390
Ik denk ook niet. Verder nummer noteren en zorgrn dat je niet opneemt als zs bellen.
verder zou je, mits ze vaker gaan bellen een melding kunnen maken bij de telefoonprovider. Dan moet je de tijden noteren dat ze bellen en dan kunnen hun dat eventueel uitzoeken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 29 september 2014 @ 19:06:37 #238
37843 lady-wrb
kortaf
pi_145028097
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:03 schreef Saffier het volgende:
Even een vraagje, we zijn op het werk gebéld door een 0900-nummer wat alleen contact maken ons al ¤2,50 kostte. Als ik gewoon google met dat nummer komt er niet veel bijzonders uit. (behalve een engelstalige site dat het oplichting zou kunnen zijn, geen ervaringen oid.) Terugbellen lijkt me al helemaal geen goed idee. Hoe kom ik erachter wie/watvoor bedrijf oid het was die ons probeerde te bellen?
ik heb dat ook eens gehad. ook met een engelstalig nummer. ik heb wel opgenomen en toen er engels tegen me aangekletst werd heb ik meteen opgehangen. en ze belden terug en nog eens.
toen heb ik het nummer gegoogled en het bleek dus iets buitenlands te zijn. ik heb er nooit meer wat van gehoord verder.
(volgens mij heb ik dat toen hier ook nog nagevraagd wat ik ermee aan moest)
dus misschien kan je het nummer eens googlen?
  dinsdag 30 september 2014 @ 08:27:33 #239
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_145043475
Wij worden de laatste tijd gebeld door 'microsoft' :') superirritant maar verder niet schadelijk. Als je geen info geeft.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_145043781
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij worden de laatste tijd gebeld door 'microsoft' :') superirritant maar verder niet schadelijk. Als je geen info geeft.
hebben wij ook gehad.. Vermeld dat ze moeten stoppen met bellen en dat ik een aanklacht in ging dienen tegen ze. Ze hebben niet meer teruggebeld :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 30 september 2014 @ 08:55:10 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145043895
Iemand met psychische nood, maar niet al te veel geld, ben ik dan juist door haar richting het Algemeen Maatschappelijk Werk te sturen? :@ :?
***
pi_145043978
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand met psychische nood, maar niet al te veel geld, ben ik dan juist door haar richting het Algemeen Maatschappelijk Werk te sturen? :@ :?
niet eerst huisarts?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 30 september 2014 @ 09:03:53 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145044064
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:00 schreef Vicky het volgende:

[..]

niet eerst huisarts?
Het is al een jaar drama, scheiding, gedoe, sowieso niet de meest emotioneel stabiele persoon, toen kwam er gedoe uit het verleden naar boven, daarnaast nog een door de huisarts niet onderkende maagzweer waardoor ze inmiddels 26 kilo af gevallen is. Ze loopt de deur plat bij de huisarts zeg maar. Heeft bij de psych gelopen, ook aan de AD wegens panic attacks. Is daar vervolgens zelf mee gestopt, want ze voelde zich er zo vlak onder. :')
Ik begrijp niet dat de huisarts haar niet sws standaard naar het MW gestuurd heeft, of naar een andersoortige psychologische begeleiding.
Nu belde ze zich net voor de zoveelste keer ziek, helemaal huilend, ingestort, zag het niet meer zitten en dat ze hulp wilde gaan zoeken.
Ze is Amerikaanse, dus niet helemaal thuis in wat er hier is zeg maar.

Ik heb haar de site van het Haagse AMW gegeven en gezegd dat ze dat nummer maar moet bellen. :@
***
  † In Memoriam † dinsdag 30 september 2014 @ 09:04:13 #244
37843 lady-wrb
kortaf
pi_145044074
eerst naar de huisarts voor een verwijsbrief. de huisarts zal de verdere weg wel weten
pi_145044148
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:04 schreef lady-wrb het volgende:
eerst naar de huisarts voor een verwijsbrief. de huisarts zal de verdere weg wel weten
Ze kan net zo goed het amw bellen. Dan zeggen zij wel of het via de huisarts moet of niet.
  dinsdag 30 september 2014 @ 09:10:01 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145044176
Ja, dat heb ik haar nu nog even gezegd ook. Dat ze mss een verwijzing nodig heeft, maar dat ze sws maar moet bellen om te horen hoe of wat.
Ze is zelf ook niet echt kapot meer van haar huisarts sinds de internist haar op haar kop gaf dat ze zo lang was blijven lopen met die maagzweer. Maar ja, de huisarts zei steeds maar dat die misselijkheid etc. van de stress kwam. :')

Anyway... tx iig!
***
pi_145044760
Dan idd amw of misschien ggz?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_145044792
Zo Back to normal life.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 30 september 2014 @ 10:37:53 #249
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_145046296
Breekt er net een stuk vulling van mijn kies af. Bel ik de tandarts. Over twee weken kan ik pas terecht. Nou ja dan zien we het maar.
If you can dream it, you can do it...
pi_145046326
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:37 schreef Books1 het volgende:
Breekt er net een stuk vulling van mijn kies af. Bel ik de tandarts. Over twee weken kan ik pas terecht. Nou ja dan zien we het maar.
Je merkt snel genoeg of er een wortel bloot ligt, dan krijg je wel voorrang..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')