abonnement Unibet Coolblue
pi_144843921
hey ik had en maatje, dat was een soort broer van mij, en ik had hem een jaar of 10 niet gezien, ja soms heb je dat in het leven, en 10 jaar geleden had hij een balzak infectie, en de dokters gaven hem daarvoor een injectie in een van zijn ballen,

nouuu, ik heb zelf ook wel eens een injectie gehad in mijn lies, maar toch vraag ik me 10 jaar later toen ik mijn maatje weer sprak, of dit heel erg gangbaar is? als je een infectie in je oog hebt krijg je toch ook niet gelijk een injectie? ik kreeg er gewoon zelf pijn in mijn ballen van tijdens het horen van het verhaal,,,,,heel het verhaal leek me niet helemaaaaal normaal,,,

heeft iemand dit eerder gehoord?
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
pi_144843967
:')
pi_144843993
ja ik ben een twijvelaar tussen een harde arts en een zachte arts zijn! snap je wat ik bedoel? als ik een rotte boom tegen kom? dan denkt een gedeelte van mij : zaag het rotte gedeelte eraf en kijk of de boom het overleeft, maar je hebt in de wereld nog veel meer idee-en over zachtere geneeswijzen,.,,,

[ Bericht 0% gewijzigd door pionnetje op 24-09-2014 02:20:26 ]
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
  woensdag 24 september 2014 @ 02:14:39 #4
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_144843996
Castratie is een veelgebruiktw oplossing.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  woensdag 24 september 2014 @ 02:57:00 #5
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_144844232
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 02:14 schreef pionnetje het volgende:
ja ik ben een twijvelaar tussen een harde arts en een zachte arts zijn! snap je wat ik bedoel? als ik een rotte boom tegen kom? dan denkt een gedeelte van mij : zaag het rotte gedeelte eraf en kijk of de boom het overleeft, maar je hebt in de wereld nog veel meer idee-en over zachtere geneeswijzen,.,,,
Goed verhaal.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_144844833
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 02:14 schreef pionnetje het volgende:
ja ik ben een twijvelaar tussen een harde arts en een zachte arts zijn! snap je wat ik bedoel? als ik een rotte boom tegen kom? dan denkt een gedeelte van mij : zaag het rotte gedeelte eraf en kijk of de boom het overleeft, maar je hebt in de wereld nog veel meer idee-en over zachtere geneeswijzen,.,,,
alleen ben jij geen arts maar een troll *O*
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_144846234
Doei :W

Pionnetje is standaard troll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')