abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 september 2014 @ 21:33:14 #1
280345 Serko
Niet teveel ouwehuren bruur
pi_144835300
Aangezien hier bij Fok! uiteraard allemaal bikkels rondlopen die 5 x per week intensief sporten, vroeg ik me af of tussen de aktieve lopers er mensen zijn die advies hebben over goede koptelefoons of in-ears voor het luisteren naar zowel de run trackers en lekker muziek met goede geluidskwaliteit en uiteraard heel erg belangrijk, draagcomfort die niet uit je oor of van je hoofd af valt.
ik ben vrij veel aan het zoeken geweest maar de meeste van die dingen hebben erg gemixte reviews.
in-ears lijkt steeds meer af te vallen, over de oor word steeds aantrekkelijker. en met bluetooth 4.0 apparaten word dat ook steeds een betere optie heb ik begrepen. elke feedback is welkom.
  FOK!fotograaf dinsdag 23 september 2014 @ 21:43:46 #2
145146 Andyy
pi_144835809
Portapro.
En geen in-ear nemen, je wilt de omgeving nog wel kunnen horen als je hardloopt/aan het verkeer deelneemt
  dinsdag 23 september 2014 @ 21:58:19 #3
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_144836493
Dat hangt er ook maar weer net van af waar je hardloopt natuurlijk. Genoeg parken, dijkjes, bospaadjes, etc. waar verder geen verkeer is, op andere wandelaars na.

Voor het zittenblijven lijkt in-ear mij wel de beste optie. Je zegt dat in-ears lijken af te vallen, waarom? Verder hangt het ook af van de gewenste geluidskwaliteit, budget, etc. Ikzelf heb een bluetooth on-ear, maar die zal bij hardlopen niet blijven zitten. Headsets zijn conformabeler als ze licht zijn, maar voor het blijven zitten zijn iets zwaardere headsets weer beter. Maar het hangt ook allemaal af van hoe hoe soepel je loopt, hoe jouw hoofd is en hoe de headset daar om valt (in het geval van over-the-ears).
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 23 september 2014 @ 22:07:09 #4
280345 Serko
Niet teveel ouwehuren bruur
pi_144836914
in-ears heb ik vaker gehad met gemixte problemen. de ene blijven niet zitten, de ander hebben fragiele kabels waardoor je bezig blijft met ze te vervangen. Zelfs sommige sportmodellen zijn weinig aanpasbaar aan je type oor. Degene die dan wel goed zaten enigzins hadden dan enorm slecht geluid. bluetooth in-ears zou eventueel wat zijn.

Ik loop hoe dan ook niet op de openbare weg hard. ik heb duingebied en het strand dichtbij, dus dat probleem heb ik niet. ik heb nooit normale over je oren koptelefoons voor buiten gebruikt, vond het altijd geen gezicht maar ik zie wel leuke compactere modellen bij andere lopers af en toe. inderdaad aangezien je er mee moet rennen is het wel zo handig als ze niet zwaar zijn. maar wel waterbestendig enigzins zou mooi zijn. Voor thuis heb ik hoe dan ook al sennheiser draadloze, maar die kunnen niet voor sporten gebruikt worden. dus het is echt voor het sporten. ook voor in de sportschool op de loopband of gewoon apparaten af en toe trouwens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')