abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:08:35 #251
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_145783079
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hij brengt niet wat hij beloofd had
net zoals 90% van de andere developers :').
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_145783767
Vandaag nog leuke games op sale? Had nog Payday 2 gespeeld en Payday The Heist gekocht(nog niet geprobeerd). Heb geen lagg maar runt nog steeds niet smooth.. Weet niet waar het aan ligt(veel opties). vsync staat uit..
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:33:16 #253
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_145783849
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:31 schreef elshaarawy92 het volgende:
Vandaag nog leuke games op sale? Had nog Payday 2 gespeeld en Payday The Heist gekocht(nog niet geprobeerd). Heb geen lagg maar runt nog steeds niet smooth.. Weet niet waar het aan ligt(veel opties). vsync staat uit..
Hangt er een beetje van af wat je leuk vind.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_145783921
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:33 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Hangt er een beetje van af wat je leuk vind.
Ik vind eigenlijk elk spel wel leuk. Heb er nu alleen geen tijd meer voor.. Vroeger had ik van alles geprobeerd met verschillende genre games. Nu speel ik nog LoL,PS4(Fifa15 en Killzone),Payday.
pi_145784997
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:34 schreef elshaarawy92 het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk elk spel wel leuk. Heb er nu alleen geen tijd meer voor.. Vroeger had ik van alles geprobeerd met verschillende genre games. Nu speel ik nog LoL,PS4(Fifa15 en Killzone),Payday.
Bad Rats
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_145786065
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Don't mess with Gabe :P
quote:
Mike is leaving Code Avarice

Yesterday, Paranautical Activity released out of steam Early Access, and following some confusion about the state of the game I became frustrated with Steam, and tweeted a series of angry tweets that ended in me sarcastically saying I was going to kill Gabe Newell. A statement I obviously didn’t mean but was regardless completely unacceptable.

As a result of my actions, Paranautical Activity, a game made by 4 or 5 people depending on who you count as team members, was removed from steam. I feel is it my responsibility to step down from Code Avarice completely so that Steam has no reason to harbor any more ill will towards the company, and maybe even if we can’t see Paranautical Activity restored, at least future Code Avarice games may be allowed onto the platform.

I’m really, deeply sorry that my short sighted, hot tempered actions resulted in not only my own dreams and aspirations being destroyed, but those of the entire team I worked with. I’m sorry that my statements made Valve and/or Gabe uncomfortable and upset (rightfully so).

My temper and tendency to use twitter to vent has been a consistent problem since I entered the games industry, and I just can’t do it. I don’t have the willpower necessary to be the “face” of a company. If I do continue to work in games it’ll be as an anonymous 1 of 1000 at some shitty corporation, not the most public figure of a single digit sized team.

I’ve sold my half of Code Avarice to Travis. Given up all my rights to CA as a company, and all it’s intellectual properties. I won’t receive any money from the sale of Paranautical Activity or any future games CA develops, I won’t be consulted on business decisions, and I won’t have any hand in development.

I’m out.


Veel plezier bij Radio Shack :W
pi_145799775
Is het de moeite om Xcom: Enemy Unknown (gratis gekregen bij de golden joysticks awards) op een SSD te installeren? Doe ik namelijk bij de meeste van mijn turn based strategy games, zeker bij civ en TW is dat een noodzaak
pi_145800035
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 23:00 schreef AntiChrist7 het volgende:
Is het de moeite om Xcom: Enemy Unknown (gratis gekregen bij de golden joysticks awards) op een SSD te installeren? Doe ik namelijk bij de meeste van mijn turn based strategy games, zeker bij civ en TW is dat een noodzaak
Deze laadt betrekkelijk snel.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_145800381
weet er iemand hoe je een livestream maakt van je desktop of van een live broadcast van een website?
idee is eigenlijk dat ik die broadcast thuis heb staan en daar heb ik een vpn nodig en dat ik dan rebroadcast ergens anders zodat ik zonder vpn ergens anders kan kijken.
pi_145800542
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 23:13 schreef redboyke het volgende:
weet er iemand hoe je een livestream maakt van je desktop of van een live broadcast van een website?
idee is eigenlijk dat ik die broadcast thuis heb staan en daar heb ik een vpn nodig en dat ik dan rebroadcast ergens anders zodat ik zonder vpn ergens anders kan kijken.
wat is je doel precies?
Werkt teamviewer niet gewoon?
pi_145800983
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 23:17 schreef mschol het volgende:

[..]

wat is je doel precies?
Werkt teamviewer niet gewoon?
silverlight/flash video streamen
teamviewer is daar niet geschikt voor.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 23:41:23 #262
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_145801565
Met open broadcaster software (OBS) kun je je desktop/monitor streamen. En het is graties. Weet niet of het precies doet wat je wil maar je kunt altijd proberen.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_145804817
quote:
Screencheat is a split-screen multiplayer FPS where everyone is invisible and you have to cheat to win. Remember when looking at your friends’ screen in Goldeneye was frowned upon? Well those days are gone and in Screencheat, we encourage it!
Nieuw spel, leuk idee :D
  woensdag 22 oktober 2014 @ 11:55:09 #264
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_145811370
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:21:53 #265
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_145815726
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 23:13 schreef redboyke het volgende:
weet er iemand hoe je een livestream maakt van je desktop of van een live broadcast van een website?
idee is eigenlijk dat ik die broadcast thuis heb staan en daar heb ik een vpn nodig en dat ik dan rebroadcast ergens anders zodat ik zonder vpn ergens anders kan kijken.
Googlen op "free screencast software"

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_145815866
quote:
Doet me denken aan die aflevering van Immersion waar Michael drie keer in hetzelfde gat viel:

pi_145832544
www.bundlestars.com/all-bundles/lord-of-the-rings-bundle
Lord of the Rings bundel met de volgende spellen voor 9.89:
LEGO The Hobbit
LEGO The Hobbit - Complete DLC Pack
Lord of the Rings: War in the North
Guardians of Middle-earth
Guardians of Middle Earth: Smaug's Treasure
LEGO The Lord of the Rings
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_145837196
Afgelopen maandagavond heb ik besloten om DOTA2 installeren en te spelen,terwijk ik bijna 2 jaar een Steam account heb. Bovendien heb ik ook nog eens Sid Meier's Civilization® V erbij gedaan(tot morgenavond rond 18:00 F2P).

Steam for Linux(+ SteamOS natuurlijk). :9

* Blue_Panther_Ninja heeft Sid Meier's Civilization® V Complete Edition voor ¤40
40 euro voor 250+ uur speelplezier is een koopje. :+ _O-
  Redactie Games woensdag 22 oktober 2014 @ 23:04:17 #269
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_145837279
Niet meer dan ¤12,50 betaald voor dat spel. Maar ik doe er nog steeds niks mee.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_145839047
civ 5 heb ik voor nope, maar nog niet aangeraakt
pi_145839647
Al lang niets meer gekocht van GMG, maar toch een mail met vipaanbiedingen gekregen. Alleen interesseert geen enkele van die games me. Was al lang blij met de gratis XCOM in de golden joysticks
pi_145840961
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 00:17 schreef AntiChrist7 het volgende:
Al lang niets meer gekocht van GMG, maar toch een mail met vipaanbiedingen gekregen. Alleen interesseert geen enkele van die games me. Was al lang blij met de gratis XCOM in de golden joysticks
ik kan niet in loggen bij gmg en dus niet naar die vip dingen kijken :')
pi_145845533
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 01:34 schreef mschol het volgende:

[..]

ik kan niet in loggen bij gmg en dus niet naar die vip dingen kijken :')
beter u best doen :p

Iemand een idee of ge steamkeys krijgt voor die extra gifts en of ge de -25% voucher kunt gebruiken? Dan zou ik eventueel nog beyond earth pre-orderen en de rest verkopen
pi_145845600
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:51 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

beter u best doen :p
ik log in en wordt teruggestuurd naar de hoofdpagina.. en ben vervolgens niet ingelogd :')
zowel IE, FF als chrome hebben er last van :')

verkeerd wachtwoord is onmogelijk: login met lastpass..
pi_145846428
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:53 schreef mschol het volgende:

[..]

ik log in en wordt teruggestuurd naar de hoofdpagina.. en ben vervolgens niet ingelogd :')
zowel IE, FF als chrome hebben er last van :')

verkeerd wachtwoord is onmogelijk: login met lastpass..
De voucher die ik vond werkte niet, dus wou op het forum gaan vragen, maar dan ook internal server error....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')