abonnement Unibet Coolblue
pi_144825085
Dit spel is vandaag uitgekomen, zijn er al fokkers die dit spel spelen? Ik hoop dat dit spel op geen enkele manier lijkt op Stronghold 3 maar dat het weer teruggaat naar de roots van stronghold: Stronghold 1 / Crusader en wellicht Stronghold 2. Ik heb het net even kort gespeeld en ik durf nu alvast te zeggen dat het veel lekkerder weg speelt dan Stronghold 3.

Mocht er een leuke playerbase hier zijn dan wil ik wel een wat serieuzere TS in elkaar zetten, maar daar heb ik nu nog niet veel zin in..
pi_144825206
Ik heb alleen Stronghold 1 gespeeld; deel 2 was volgens mij geen isometrische view meer en dat sprak me toen niet zo heel erg aan.

Wel een vet concept overigens, misschien dat ik dit deel weer eens ga bekijken.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:13:59 #3
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_144827775
Crusader was wel lachen, heb daar uren in gestoken. Maar als je het een beetje goed aanpakte kon je binnen korte tijd domineren over je tegenstander en was de uitdaging er alweer uit.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_144886868
Goede game inderdaad!
pi_144886921
http://www.metacritic.com/game/pc/stronghold-crusader-ii

Het spel wordt toch redelijk goed ontvangen zo te zien.

Er zitten inderdaad nog wat vervelende bugs in maar ik hoop dat FireFly deze er in een paar patches de komende weken er uit haalt. Daarnaast belooft de user made maps in samenwerking met steam workshop veel moois :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')