abonnement Unibet Coolblue
pi_144822821


Voetbal International is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal International staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Gillette, Toto en Amstel Bier.

Hoofdrolspelers



Figuranten



Onderdelen

Toto
De toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee.

Gillette speler / elftal van de week
Iedere week wordt er een Gillette elftal van de week gekozen, met daarin de Gillette speler van de week. Bij twijfel wie de beste speler van de week is: Pellè. De speler die het meeste punten in het Gillette klassement bijeen weet te sprokkelen, krijgt op het einde van het seizoen een bijzonder lelijke bokaal.

Voetbalvrienden
Ook weer een verplicht sponsor momentje van Amstel Bier. De plaatselijke club neemt haar dorpsidioten mee die vervolgens in een weggedrukte hoek worden neergezet en Amstel Bier wegtikken. Intro met achtergrondinformatie wordt ingeleid door Leo Driessen. Niet rullevant gauw doorrrrrrr.

Clubwatchers
Rommelt het de laatste tijd bij een bepaalde club? De Clubwatchers van Voetbal International zitten er bovenop en lichten het één en ander toe aan de bar. Met o.a. Thijs van de Thijs Slegers Show en Krabby.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo slecht mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Verder zorgt hij ook voor de achtergrondmuziek bij de...

Versnelde ronde
(mooi bruggetje, hè?)
De versnelde ronde komt enkele keren per maand langs, hoe er wordt bepaald wanneer deze langskomt is een geheim vooralsnog. De heren geven hun mening netjes in wijzerzin op korte nieuwsitems.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal International, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost Van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Iwan Van Duren & Tom Knipping, Mattijs Manders, Manolev, Royston Drenthe, Demen Bulbul, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona en de kantineheld.
pi_144822825
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:21 schreef Evertjan het volgende:

[..]

wat voor dieet is dat? 2 slablaadjes en 1 tomaat per dag?
Dat is een dieet van alleen maar water drinken:

http://sporza.be/cm/sporz(...)-terug-na-klontertje
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:54:54 #3
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_144823416
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat is een dieet van alleen maar water drinken:

http://sporza.be/cm/sporz(...)-terug-na-klontertje
Hij lijkt wel een vis.
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_144824130
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:12 schreef Ties02 het volgende:

Zouden er al klachten zijn binnen gekomen?
Geweldig stuk dat.
Iemand anders trouwens ook opgevallen dat ze daarna steeds inzoomen op die vrouw en die man in het publiek? (die licht gekleurd zijn)
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_144825221
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:12 schreef Ties02 het volgende:

Zouden er al klachten zijn binnen gekomen?
Wacht maar tot de Amerikanen lucht krijgen van deze beelden..
standaarddrinker
pi_144827332
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Hij lijkt wel een vis.
in het water pissen de vissen pleur nou toch op joh!
pi_144827533
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:57 schreef Evertjan het volgende:

[..]

in het water pissen de vissen pleur nou toch op joh!
Donderstraal toch op. Je bent niet goed bij je klontje.
pi_144827842
Piet de Visser is vandaag 80 jaar geworden. Ik ken over die man nog een goede anekdote met daarin een hond en een vijver.
pi_144829269
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

^O^

Johan Boskamp is in een maand tijd 25 kilo afgevallen, door een drastisch dieet na een hartoperatie. "Ik woog twee maanden geleden 140 kilo. Nou ja, 139,8 kilo. En vandaag 115,2 kilo", zegt Boskamp, die zich elke dag fitter voelt. "Al is het wel afzien."
Maar ik moet naar 100 kilo, zeiden die dokters. Ik zei hen: Poeh, kan ik net zo goed naar 90. Ik weet niet of het lukt, maar ik kan je wel zeggen dat ik mij elke dag fitter voel. Al is het wel afzien.
pi_144830893
Geniale uitzending van gisteravond. :D :')
pi_144857277
quote:
Cissé: Derksen en Van der Gijp zijn gewoon dom

Laat de naam Sekou Cissé vallen en haast iedereen ligt in een deuk. Met 'dank' aan de voetbaltalkshow Voetbal International waar Cissé het, vanwege zijn mislukte periode bij Feyenoord, vaak moet ontgelden. Met drie goals in vier duels bij Racing Genk snoert hij zijn criticasters nu de mond. 'Laat ze maar lachen, ze zijn gewoon dom', zegt hij over het duo van der Gijp-Derksen.

Cissé is de laatste weken goed bij schot. De Ivoriaan die vorig jaar in de winterstop transfervrij overkwam van Feyenoord blijft een mikpunt van spot in het voetbalpraatprogramma. Analisten René van der Gijp en Johan Derksen vermaken zich nu al twee weken op rij kostelijk bij het zien van de goals van Cissé. 'Zo, heeft hij eindelijk de juiste schoenmaat gevonden?', vroeg van der Gijp zich in zijn gekende stijl af bij het zien van Cissé's goal tegen Moeskroen. 'Heeft hij bij Feyenoord vier jaar met maatje 40 rondgelopen terwijl hij een 44 heeft.'

Cissé trekt er zich allemaal niets van aan en heeft lak aan wat het duo over hem zegt. 'Wat ze bij VI van mij denken interesseert me echt niet', zegt hij tegen HLN. 'Ik heb bij Feyenoord maandenlang gevoetbald met een gebroken teen, maar pas na onderzoek in Frankrijk is dat aan het licht gekomen. In de pers verscheen zelfs een artikel dat ik met te kleine schoenen zou hebben gespeeld. Laat ze maar lachen, maar als ze dat echt geloven, dan zijn ze gewoon dom. Ik ben blij dat ik hier bij Genk mijn carrière heb kunnen herlanceren.'
pi_144857792
Afgelopen 2 uitzendingen gemist. Het terugkijken waard?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_144860096
Wel twee van de betere uitzendingen van dit seizoen ja. Derksen is goed op dreef. Boskamp weer terug. Wilfred een beetje verkouden afgelopen vrijdag. René is zoals René is. :)
pi_144860422
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:47 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Ach toch alleen maar beter wanneer je telkens in het nieuws bent?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_144891110
Johan Derksen is Johan Derksen
Marco van Basten is Marco van Basten
Cor is Cor
Ik hou van Huub

En de vermakelijke hork zegt niet meer zo vaak "Afijn", bij wijze van spreken.
pi_144891178
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef satecl het volgende:
Afgelopen 2 uitzendingen gemist. Het terugkijken waard?
Ja het is weer leuk de laatste tijd
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
pi_144894806
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:47 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Blijft een flapdrol.
pi_144895666
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef satecl het volgende:
Afgelopen 2 uitzendingen gemist. Het terugkijken waard?
Zekers. Ik neem weer een beetje de 'oude'VI waar voordat het allemaal zo zurig werd op Van Gaal en co.
pi_144923183
Vanavond DeHork. _O_



[ Bericht 68% gewijzigd door Zipportal op 26-09-2014 14:04:00 ]
pi_144924452
De Hork is wel een leuke toevoeging, hopelijk is hij dit seizoen vaste gast.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_144924687
Vanavond weer! :D

ZIJN WE ER KLAAR VOOR JONGENS ^O^ _O_
pi_144924765
Het Earnest Stewart-interview aan het terugkijken. Goede tv. Normaal gesproken is Derksen opiniemaker, dit keer is ie echt journalist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')