abonnement Unibet Coolblue
pi_144983490
quote:
6s.gif Op zondag 28 september 2014 15:45 schreef Skaai het volgende:

[..]

De telecom meneer waar ik mijn simkaart adapter haalde keek ook nieuwsgierig uit zijn ogen. :P

Ik moet overigens nog wel wennen aan het 5,5'' scherm :P. Van een 4'' is het nogal een overstap :D
Ik moet zeggen dat 'ie wel goed met één hand te bedienen is. In tegenstelling tot mijn Note 2 kan ik wel erg gemakkelijk met één hand typen (zelfs de 'q' kom ik zo bij), en hoewel de form factor van de LG G3 nog idealer is vind ik het goed te doen.

Hoewel ja, als er een telefoon was als de Moto G met dezelfde specificaties en batterijduur zou ik die denk ik ook liever hebben.
  zondag 28 september 2014 @ 16:34:06 #227
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_144985186
Mijn OPO is gearriveerd in Brussel :P
Moet ie hierna weer helemaal naar Amsterdam :')
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_144987586
Hoe vinden jullie dat de OnePlus in de hand ligt in combinatie met een beschermhoes? Sommige beschermhoezen zijn wellicht behoorlijk glad waardoor je hem zou kunnen laten vallen.
pi_144987936
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef KraantjeFappie het volgende:
Hoe vinden jullie dat de OnePlus in de hand ligt in combinatie met een beschermhoes? Sommige beschermhoezen zijn wellicht behoorlijk glad waardoor je hem zou kunnen laten vallen.
Ben je op zoek naar een beschermhoes of wat? Lekker algemene vraag, t is hier geen poll ofzo.. :6
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_144988049
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef KraantjeFappie het volgende:
Hoe vinden jullie dat de OnePlus in de hand ligt in combinatie met een beschermhoes? Sommige beschermhoezen zijn wellicht behoorlijk glad waardoor je hem zou kunnen laten vallen.
Daar zijn beschermhoezen voor. _O-
  zondag 28 september 2014 @ 17:54:08 #231
3185 Adelante
To let it go now
pi_144988420
ik koop geen cover, dat grijze vinyl op de achterkant krast toch niet :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_144989135
Ik vind die bamboo wel erg mooi maar ben inderdaad bang dat die dan te glad wordt. Overigens ook wel duur voor een cover.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  † In Memoriam † zondag 28 september 2014 @ 21:15:55 #233
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_144997506
Zo, iPhone verkocht! Ik blij, tienermeisje blij :P.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_144998060
idd, wat voor hoezen doen de fokkers om hun oneplus? Ik zit eraan te denken om een Ozrly screenprotector te kopen van Ebay en het daarmee te doen. Geen vervelende covers etc, gewoon naked!

Maar is dat genoeg tegen een mogelijke val?
pi_144998647
Ik heb ook alleen een screenprotector
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_144999034
Betaal je nog invoerkosten/rechten?
pi_144999348
Werd die Bamboo cover niet uit de productie gehaald of iets dergelijks?
pi_144999576
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:49 schreef KraantjeFappie het volgende:
Werd die Bamboo cover niet uit de productie gehaald of iets dergelijks?
volgens mij gingen alle officiële OPO-covers (van hun site) eruit inderdaad. Ik heb alleen een Nilkin Screenprotector erop zitten.
Had overigens ook nog een alu-stootrand erom zitten maar vond het niet fijn vasthouden, dus die vangt momenteel stof op mijn bureau
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_144999643
Okee, ben zelf namelijk een beetje aan het oriënteren op beschermhoesjes ook al heb ik nog geen Oneplus.

Even ander onderwerp: heeft iemand ervaring met de klantenservice van OnePlus wat betreft defecten bijvoorbeeld?
  zondag 28 september 2014 @ 23:47:01 #240
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_145005664
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil ook een OnePlusOne ;(
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_145008481
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 23:47 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Spockjuh_ al geDMed? Ik weet niet of ie nog invites beschikbaar heeft, maar hij had ze gisteren nog wel :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_145010489
heb er nog 2, dm is rustig... ;)
Hooray for boobies!
pi_145011292
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
Issie nou al een beetje goed te krijgen of is het nog lang wachten op invite + lange levertijd? M'n nexus 4 is wel een beetje aan het eind van z'n latijn aan het raken, en ik zat eigenlijk wel een beetje te azen op een Nexus 6, maar die schijnt ook tantoegroot te worden als je de laatste geruchten mag geloven, en sowieso is het maar de vraag óf hij er komt, die hele Nexus-lijn schijnt nogal onder vuur te liggen bij Google, of in ieder geval; vooral de telefoons en de prijsstelling daarvan.

CM draait wel lekker en stabiel? Heb het vroegah wel op andere devices geflasht, maar niet meer mee gespeeld sinds ze corporate zijn gegaan, en het mooie is uiteraard van dit soort devices dat je er lekker op los kan rooten en spelen met ROMs etc. Maar het is toch gewoon fijn als er 1 stabiel base image/platform is waar je naar terug kan.

Oh ik zie Skaai in dit topic, hallo Skaai :W Wijn al op? :9
Niemand?
pi_145011535
geef even summier aan wat je precies wil weten, word niet echt wijs uit je tekst wat exact de vragen... ;)
Hooray for boobies!
  maandag 29 september 2014 @ 10:41:50 #245
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145011619
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
Issie nou al een beetje goed te krijgen of is het nog lang wachten op invite + lange levertijd?
Zie hierboven invites zijn steeds beter beschikbaar. Na bestellen maximaal dag of 10 wachten.
quote:
........

CM draait wel lekker en stabiel? Heb het vroegah wel op andere devices geflasht, maar niet meer mee gespeeld sinds ze corporate zijn gegaan, en het mooie is uiteraard van dit soort devices dat je er lekker op los kan rooten en spelen met ROMs etc. Maar het is toch gewoon fijn als er 1 stabiel base image/platform is waar je naar terug kan.
Ja, CM11S draait prima :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_145012003
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
geef even summier aan wat je precies wil weten, word niet echt wijs uit je tekst wat exact de vragen... ;)
Ja het is ook een beetje vaag besef ik me nu _O- Zat eigenlijk met eind dit jaar in m'n hoofd voor vervanging, en struikelde nu over dit topic, en ziet er leuker uit dan gedacht :') :D

Meer een beetje of het dus gewoon lekker draait, goed leverbaar is, weinig gezeik, stabiele base heeft (aangezien het een nieuw bedrijf is + 'custom ROM' als default image). Wat zijn nou een beetje de minpunten.

Het is jammer dat er alleen nog wat vage geruchten zijn over een N6, en die hele Nexus lijn op losse schroeven staat, anders kon ik 'm daar een beetje tegen afzetten.
  maandag 29 september 2014 @ 11:25:09 #247
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_145012936
Voor beschermhoes zeg ik Cruzerlite (en dan via amazon.de bestellen scheelt een hoop shipping kosten).
pi_145013136
Ik kan niet meer inloggen. Heb nog 2 uur om die phone te bestellen hoe los ik dit op? :'(

Als ik op login klik dan blijft die bij hetzelfde.
pi_145013165
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:31 schreef Solo14 het volgende:
Ik kan niet meer inloggen. Heb nog 2 uur om die phone te bestellen hoe los ik dit op? :'(

Als ik op login klik dan blijft die bij hetzelfde.
Nieuwe account aanmaken :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_145013183
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:32 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Nieuwe account aanmaken :)
Heb mijn invite al gebruikt op ander account.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')