abonnement Unibet Coolblue
pi_144818374
Hoi,

Heeft iemand soms een nette uitvoering van Incendio van Tess Gerritsen liggen? Het was in Juni het geschenk tijdens de maand van het spannende boek, helaas hebben we toen geen boek gekocht. Wellicht heeft iemand hem er bij gekregen en vind het niet zijn/haar stijl.
Prijs iets van vijf euro?

mvg,
Bibroni
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:34:22 #2
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_144820976
ja dan moeten we er een e-reader bij kopen en volgens mijn vrouw leest dat een stuk minder prettig dan een boek in bed (hoewel ze er volgens mij nog nooit een boek op heeft gelezen).
pi_144821147
quote:
ja had ik gevonden inderdaad is een optie als er geen FOKker is die van het boek af wilt.
Bedankt voor het meezoeken! ^O^
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:04:47 #6
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_144821817
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:36 schreef bibroni het volgende:
ja dan moeten we er een e-reader bij kopen en volgens mijn vrouw leest dat een stuk minder prettig dan een boek in bed (hoewel ze er volgens mij nog nooit een boek op heeft gelezen).
Ik was er eerst ook sceptisch over, maar wil inmiddels nooit meer terug naar papieren boeken :)
pi_144824593
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:09 schreef bibroni het volgende:
Hoi,

Heeft iemand soms een nette uitvoering van Incendio van Tess Gerritsen liggen? Het was in Juni het geschenk tijdens de maand van het spannende boek, helaas hebben we toen geen boek gekocht. Wellicht heeft iemand hem er bij gekregen en vind het niet zijn/haar stijl.
Prijs iets van vijf euro?

mvg,
Bibroni
Als je er geen haast mee hebt, dan kijk ik vrijdag wel voor je. Goede kans dat er nog eentje ongebruikt bij mijn moeder ligt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_144824670
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als je er geen haast mee hebt, dan kijk ik vrijdag wel voor je. Goede kans dat er nog eentje ongebruikt bij mijn moeder ligt.
Absoluut geen haast bij! Zeker een ongebruikte uitvoering is het wachten waard. Laat maar weten of je iets vind ^O^
pi_145082733
*O* Dankzij voetbalmanager2 is het boekje in huis! Topic mag dus dicht *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')