abonnement Unibet Coolblue
pi_144818108
Ik weet niet of ik voor een random vraag een nieuw topic mag aanmaken...

Ik wil online inchecken bij Delta Airlines. Ik word echter verplicht om een verblijfsadres op mijn eindbestemming door te geven. Geen probleem, maar mijn eindbestemming ligt buiten Amerika, aangezien ik daar alleen een overstap maak. Ik kan echter alleen Amerikaanse adressen opgeven. Je moet namelijk de staat kiezen waar je verblijft en er is geen optie van overige. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik nu niet online inchecken?

Alvast bedankt!
pi_144818163
Ik heb dat zelf nooit meegemaakt. Wellicht Delta even bellen?
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:02:52 #3
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_144818206
Adres van de luchthaven in kwestie opgeven? Hoewel de Amerikanen dat soort grapjes meestal niet kunnen waarderen :(

idd even bellen...
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_144818390
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:02 schreef Shakkara het volgende:
Adres van de luchthaven in kwestie opgeven? Hoewel de Amerikanen dat soort grapjes meestal niet kunnen waarderen :(

idd even bellen...
Dat was mijn idee ook haha. Krijg je alleen maar gezeik mee.
Nou heb tweemaal geprobeerd, maar wachttijden telefonisch zijn heel lang.
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:12:09 #5
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_144818481
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:09 schreef Funk__Doc het volgende:

[..]

Dat was mijn idee ook haha. Krijg je alleen maar gezeik mee.
Nou heb tweemaal geprobeerd, maar wachttijden telefonisch zijn heel lang.
Mail/facebook/twitter?

Het idiote is dat dat soort grote maatschappijen vaak vrij snel reageren op vragen op vage social media.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_144818551
Bellen is inderdaad wel verstandig, tijd geleden met het gezin op vakantie geweest naar de USA. Moesten toen op dat douane formulier een verblijf adres invullen. Aangezien we op rondreis gingen hadden we "traveling" ingevuld. De douanebeampte scheurde zo de formulieren doormidden met de mededeling "traveling is not an address" en stuurde ons weg zonder ook maar mede te delen waar we dan een nieuw formulier konden krijgen of wat dan wel ingevuld moest worden.
pi_144818558
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:02 schreef Shakkara het volgende:
Adres van de luchthaven in kwestie opgeven? Hoewel de Amerikanen dat soort grapjes meestal niet kunnen waarderen :(

idd even bellen...
Haha zo gingen wij een keer 5 dagen naar amerika met werk, soort snoepreisje, hele week was een verrassing. Where are you staying? Uhh... are you going to gamble? Vegas? Uhh... no idea... when are you going back... saturday, this saturday? Uhhh yes... ok kom maar mee... :')
pi_144818633
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:14 schreef Alfje het volgende:
Bellen is inderdaad wel verstandig, tijd geleden met het gezin op vakantie geweest naar de USA. Moesten toen op dat douane formulier een verblijf adres invullen. Aangezien we op rondreis gingen hadden we "traveling" ingevuld. De douanebeampte scheurde zo de formulieren doormidden met de mededeling "traveling is not an address" en stuurde ons weg zonder ook maar mede te delen waar we dan een nieuw formulier konden krijgen of wat dan wel ingevuld moest worden.
Je moet het adres invullen waar je de eerste nacht verblijft (mocht je nog eens in de situatie terecht komen).

Delta heeft inderdaad van die rare fratsen bij het inchecken, ik moest laatst toen ik terug naar huis reisde om online in te kunnen checken doorgeven hoe lang ik in het land van bestemming zou blijven.....
Je krijgt waarschijnlijk als advies om gewoon op de luchthaven in te checken als je belt.

O ja voor je volgende vragen: TRV / Vragen over vliegen #34 (e-tickets, inchecken, bagage, etc.) ;)
pi_144818681
Ik ga het even via Facebook proberen. En als dat niets oplevert check ik morgen op de luchthaven in.
Bedankt tot dusver!
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:21:26 #10
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_144818735
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:14 schreef Alfje het volgende:
Bellen is inderdaad wel verstandig, tijd geleden met het gezin op vakantie geweest naar de USA. Moesten toen op dat douane formulier een verblijf adres invullen. Aangezien we op rondreis gingen hadden we "traveling" ingevuld. De douanebeampte scheurde zo de formulieren doormidden met de mededeling "traveling is not an address" en stuurde ons weg zonder ook maar mede te delen waar we dan een nieuw formulier konden krijgen of wat dan wel ingevuld moest worden.
Hahah inderdaad, een collega van m'n pa had ook zoiets, omdat ie "Holland" had ingevuld als land waar ie vandaan kwam.

"Holland is not a country!" *SCHEUR!*
Weer opnieuw dat formulier invullen en acher in de rij aansluiten...
"Netherlands" was trouwens ook niet goed, want het moest zijn "THE Netherlands".
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_144818818
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:21 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Hahah inderdaad, een collega van m'n pa had ook zoiets, omdat ie "Holland" had ingevuld als land waar ie vandaan kwam.

"Holland is not a country!" *SCHEUR!*
Weer opnieuw dat formulier invullen en acher in de rij aansluiten...
"Netherlands" was trouwens ook niet goed, want het moest zijn "THE Netherlands".
Haha wel erg streng. Zelf nooit zulke douanebeambten daar meegemaakt. Wel dat ik niet online kon inchecken omdat ik zogenaamd at "random" was gekozen voor een extra check.
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:49:29 #12
434438 AlexanderUSANL
Peace Garden State
pi_144819488
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:21 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Hahah inderdaad, een collega van m'n pa had ook zoiets, omdat ie "Holland" had ingevuld als land waar ie vandaan kwam.

"Holland is not a country!" *SCHEUR!*
Weer opnieuw dat formulier invullen en acher in de rij aansluiten...
"Netherlands" was trouwens ook niet goed, want het moest zijn "THE Netherlands".
Nee Holland is ook geen land nee, weet je zelf toch ook wel.
AlexanderUSANL
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:49:57 #13
434438 AlexanderUSANL
Peace Garden State
pi_144819505
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:59 schreef Funk__Doc het volgende:
Ik weet niet of ik voor een random vraag een nieuw topic mag aanmaken...

Ik wil online inchecken bij Delta Airlines. Ik word echter verplicht om een verblijfsadres op mijn eindbestemming door te geven. Geen probleem, maar mijn eindbestemming ligt buiten Amerika, aangezien ik daar alleen een overstap maak. Ik kan echter alleen Amerikaanse adressen opgeven. Je moet namelijk de staat kiezen waar je verblijft en er is geen optie van overige. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik nu niet online inchecken?

Alvast bedankt!
Gewoon even bellen en anders op de luchthaven inchecken net zo makkelijk.
AlexanderUSANL
pi_144819584
Ik dacht altijd het verblijfadres van de eerste dag. Gewoon een hotel in de buurt van het vliegveld waar je aankomt pakken. (Wel onthouden als ze het je vragen bij de douane). Zo lang je er niet als een moslim uitziet, of te bruin bent doen ze meestal niet al te moeilijk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_144820195
Dit heb ik vorig jaar ook eens gehad met online inchecken, maar dan bij united.
Lukte ook niet bij de incheck apparaten op schiphol.
Bij de incheck balies geen enkel probleem gehad. ( sterker nog binnen 2 minuten klaar met mooiere plaatsen)

Hoe heb je dit ingevuld op je esta formulier ?
Ik heb heb daar iets ingevuld in de trant van : in transit to ..... en dan ging goed.
Op de blaadje zelf wat je alsnog in het vliegtuig / vliegveld in moest vullen, ook aangegeven dat we in transit waren naar ...... .
Douane deed hier totaal niet moeilijk over.
is it a plane??? is it a bird????? ........ no it's superguud
pi_144822441
standaard vraag. gewoon invullen "in transit"
werkt dat niet adres invullen van luchthaven.
pi_144824226
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:23 schreef Roger_ het volgende:
standaard vraag. gewoon invullen "in transit"
werkt dat niet adres invullen van luchthaven.
Dit antwoord kreeg ik ook van KLM. Dus gaan we dat doen!
pi_144824274
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:19 schreef Funk__Doc het volgende:

[..]

Dit antwoord kreeg ik ook van KLM. Dus gaan we dat doen!
houdt je er wel rekening mee, als je er in Transit bent, dat je wel ESTA moet hebben ( als de regels niet weer veranderd zijn)
pi_144833961
Ik mocht ooit het land in in omdat ik ipv van een Zeemans Visum een Zaken visum had. Als ik per vliegtuig was geland was er niets aan de hand geweest maar omdat ik Jan de Zeeman was mocht ik het schip niet af. Ben altijd blij als ik die kant niet op hoef :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')