abonnement Unibet Coolblue
pi_144812727
Het is nu al een paar keer gebeurd dat ik een slechte ervaring heb door drank en ik moet het even kwijt.

Ik drink niet vaak, maar als ik drink ga ik veel te ver en word ik grensoverschrijdend in mijn gedrag.
Ik ben op reis, en verblijf momenteel in een sociale jeugdherberg.

Iedereen leert elkaar kennen in een lounge room waar er samen wat gedronken wordt.
Ik ben van nature wat verlegen, maar als ik wat gedronken heb gaat alles beter.
Daarom drink ik graag. Maar ik voel me er wat afhankelijk van om relaxed te zijn en dat kan niet goed zijn.

Gisteren had ik een geweldige avond, maar er komt een punt waarop ik te ver ga en het heeft me onherstelbare schade toegebracht.

Iemand zei eens voor de grap dat ik soms kijk als een seriemoordenaar als ik boos ben.
Gisteren toen ik vrij dronken was in een nachtclub zei ik van " Hi, I am a serial killer" als intro tegen mensen die ik totaal niet ken.
Vanochtend werd ik wakker en ik dacht bij mezelf "hoe is het in Gods naam mogelijk"

Sommigen kunnen erom lachen maar anderen denken "wat een fucking weirdo"
Ik vertel dan ook persoonlijke dingen waar anderen totaal geen zaken mee hebben.

Na de avond uit ging ik in de lounge bij een aantal backpackers zitten, waaronder 1 erg lieve meid.
Het ging over vrouwen en ik begon seksistische grappen te maken. Om haar een beetje te jennen, maar ik veronderstelde dat ze begreep dat ik er niks van meende.

Vandaag kwam ik haar tegen en ze liep boos weg.

Na 3 biertjes ben ik echt relaxed, maar al snel worden het er 10 en zeg ik de meest achterlijke dingen. In mijn lokale uitgaansbuurt zijn er mensen waar ik geen gesprek meer mee kan hebben omdat ik het definitief verkloot heb op een zatte avond

Wat doe ik eraan? Nooit meer drinken?
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2014 @ 06:13:54 #2
25682 2cv
Niet subtiel
pi_144812732
Wat zou de minst prettige reacties opleveren: wanneer je wat verlegen bent of wanneer je de meest achterlijke dingen zegt ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 23 september 2014 @ 06:14:01 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144812742
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 06:14 schreef hugecooll het volgende:
Hou het dan ook bij 3-4
Daar heb ik weinig controle over op zo'n avond.
Het wordt steeds leuker en ik heb dan niet in de gaten dat ik te ver ga.
Maar de volgende ochtend denk ik van "what the fuck" en bij mensen die ik niet ken heb ik het soms definitief verkloot. Je bouwt ook een reputatie op met zo'n dingen.

Ik ben te verlegen om vrouwen aan te spreken als ik nuchter ben. Als ik wat gedronken heb gaat het vanzelf, maar al snel word ik echt dronken en loopt het fout
pi_144812745
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 06:13 schreef 2cv het volgende:
Wat zou de minst prettige reacties opleveren: wanneer je wat verlegen bent of wanneer je de meest achterlijke dingen zegt ?
Verlegen zijn is kut. Achterlijke dingen zeggen door dronken zijn is nog kutter.
Ik zoek de juiste balans op een avond uit, maar slaag er niet in om ze te vinden
  dinsdag 23 september 2014 @ 06:21:34 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144812747
Jij bent als iemand die kietelt: heel eventjes leuk, maar al snel wil je 'm aanvallen
pi_144812754
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 06:19 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

Daar heb ik weinig controle over op zo'n avond.

Dat heb je dus wel. Zodra je dat door hebt is je probleem weg.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_144812768
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 06:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat heb je dus wel. Zodra je dat door hebt is je probleem weg.
Dit is nu een keer of 5 gebeurd en elke ochtend erna heb ik er spijt van en zeg ik "dit gaat niet meer gebeuren".
Ik probeerde eens een move te maken op een mooie meid toen ik stomdronken was. We kenden elkaar en het liep prima (nuchter), tot ik dronken was en me begon aan te stellen.
Nu een jaar later ontwijkt ze me nog steeds, en ik heb er een reputatie door.

Na dat incident heb ik een tijd weinig gedronken. Maar na verloop van tijd herhaalt het zich.
Ik ben zodanig verlegen dat ik alcohol nodig heb om echt relaxed te zijn.
pi_144812774
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 06:36 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

Dit is nu een keer of 5 gebeurd en elke ochtend erna heb ik er spijt van en zeg ik "dit gaat niet meer gebeuren".
Ik probeerde eens een move te maken op een mooie meid toen ik stomdronken was. We kenden elkaar en het liep prima (nuchter), tot ik dronken was en me begon aan te stellen.
Nu een jaar later ontwijkt ze me nog steeds, en ik heb er een reputatie door.

Na dat incident heb ik een tijd weinig gedronken. Maar na verloop van tijd herhaalt het zich.
Ik ben zodanig verlegen dat ik alcohol nodig heb om echt relaxed te zijn.
5 keer is niet zo veel voor de gemiddelde mens om te leren hoe je met drank om moet gaan. Je bent heus niet zo bijzonder en uniek hierin. Iedereen moet z'n eigen grenzen opzoeken en leren kennen en helaas doe je dat vaak door er een paar keer overheen te gaan.

Hell, ik heb nog wel eens op zondagochtend dat ik wakker word en niet anders kan dan meewarrig mn hoofd schudden over de avond er voor. Ben je dan een respectabele thirtysomethingvrouw voor geworden. Die dingen gebeuren nou eenmaal, kun je over janken en er niets aan veranderen of je kunt er om lachen en er wel iets aan veranderen. Keuze is aan jou.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_144812844
Ik heb eens een avond 2 liter wodka red-bull gedronken omdat ik de bob was. Nou nooit meer dus he.... dat bob zijn bedoel ik.
U MAD?
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:09:59 #11
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_144812876
Je kunt het ook andersom bekijken en er vanuit gaan dat jouw probleem is dat je je er de volgende dag ontzettend voor schaamt/zorgen over maakt.

Je kunt ook als een baas door die club rennen en tegen iedereen roepen wat je wilt en het de volgende ochtend dragen met stijl. B-)
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_144812886
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 06:14 schreef hugecooll het volgende:
Hou het dan ook bij 3-4
Dat is ook weer erg weinig he.
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:12:06 #13
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144812887
Meer zuipen. Dan vergeet je wat je hebt gedaan dus ook nergens zorgen om te maken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144812891
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 06:19 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

Daar heb ik weinig controle over op zo'n avond.
Het wordt steeds leuker en ik heb dan niet in de gaten dat ik te ver ga.
Maar de volgende ochtend denk ik van "what the fuck" en bij mensen die ik niet ken heb ik het soms definitief verkloot. Je bouwt ook een reputatie op met zo'n dingen.

Ik ben te verlegen om vrouwen aan te spreken als ik nuchter ben. Als ik wat gedronken heb gaat het vanzelf, maar al snel word ik echt dronken en loopt het fout
Ok je bent een zwakkere in de samenleving, accepteer het of drink niet.
pi_144812894
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 07:12 schreef Dven het volgende:
Meer zuipen. Dan vergeet je wat je hebt gedaan dus ook nergens zorgen om te maken.
Gezien jouw posts heb je dit ook gedaan.
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:14:57 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144812902
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 07:13 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Gezien jouw posts heb je dit ook gedaan.
Oke henk
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:32:58 #17
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_144813012
Dat je niks durft zonder drank ligt aan je zelfvertrouwen, ik zou daar aan gaan werken voor je eindigt als alcoholist
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_144813041
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 07:32 schreef imikethat het volgende:
Dat je niks durft zonder drank ligt aan je zelfvertrouwen, ik zou daar aan gaan werken voor je eindigt als alcoholist
en hoe (concreet) stel je voor dat iemand dit aanpakt?
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:38:18 #19
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144813044
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 07:37 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

en hoe stel je voor dat iemand dit concreet aanpakt?
Groei een paar ballen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144813068
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 07:38 schreef Dven het volgende:

[..]

Groei een paar ballen.
ik spring uit vliegtuigen, ben alleen naar de andere kant van de wereld verhuisd, duik op de bodem van de oceaan met haaien 2 keer zo groot als jij, zonder kooi.
Maar sociale onzekerheid blijft. Ik heb een vorm van autisme trouwens, en ben per definitie een beetje excentriek
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:46:19 #21
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_144813099
Iedereen is per definitie een beetje excentriek
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_144813110
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 07:46 schreef imikethat het volgende:
Iedereen is per definitie een beetje excentriek
Jij wel hé..
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:49:45 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144813124
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 07:42 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

ik spring uit vliegtuigen, ben alleen naar de andere kant van de wereld verhuisd, duik op de bodem van de oceaan met haaien 2 keer zo groot als jij, zonder kooi.
Maar sociale onzekerheid blijft. Ik heb een vorm van autisme trouwens, en ben per definitie een beetje excentriek
Ja, leuk verhaal knul, al is het allemaal zo bijzonder niet. Groei nu maar gewoon een paar ballen :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:51:46 #24
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_144813139
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 07:37 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

en hoe (concreet) stel je voor dat iemand dit aanpakt?
Een telefoontje naar een psycholoog zal je waarschijnlijk leren dat ze wel een groep in de buurt hebben voor mensen met hetzelfde probleem (sociale onzekerheid) waar je bij aan kunt sluiten.
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:52:47 #25
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_144813143
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 07:42 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

ik spring uit vliegtuigen, ben alleen naar de andere kant van de wereld verhuisd, duik op de bodem van de oceaan met haaien 2 keer zo groot als jij, zonder kooi.
Leuk, maar dat heeft niks met onzekerheid te maken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')