abonnement Unibet Coolblue
pi_144811655


:W Van harte welkom in de Relatie SC :W

Wat te doen?

Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel maak iemand het hof en regel een date door jezelf te zijn, of niet... Zolang je je maar een klein beetje gedraagt ;).

Meets:

Eventjes geen.
pi_144811657
TT die nergens op slaat maar ik wist niks beters..
  dinsdag 23 september 2014 @ 01:18:53 #3
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144811684
FiPo dan maar :7
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_144811693
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het personage zie ik als een op het eerste gezicht gladde vrouwenversierder met een vlotte babbel. Echter blijkt hij na verloop van tijd erg gevoelig, creatief en schuilt er een gepassioneerd romanticus in hem. Er ontbreekt alleen nog een vrouw die met hem op een lijn zit qua beleving van het leven, de liefde en wie die emoties in hem kan losmaken en uitdagen, zonder bedolven te worden onder zijn sterke en soms moeilijke persoonlijkheid.
This is actually quite spot on... :@

FFS man, get a grip :') ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 23 september 2014 @ 01:20:56 #5
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144811709
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

This actually quite spot on... :@

FFS man, get a grip :') ;(

Jij zit nu half in shock naar je monitor te staren?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_144811747
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Jij zit nu half in shock naar je monitor te staren?
In shock is overdreven, maar ik ben wel degelijk verbaasd over de overeenkomsten... :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 23 september 2014 @ 01:24:47 #7
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144811757
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

In shock is overdreven, maar ik ben wel degelijk verbaasd over de overeenkomsten... :@
Eng is dat he als een "vreemde" je dan zo spot on beschrijft.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_144811776
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:24 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Eng is dat he als een "vreemde" je dan zo spot on beschrijft.
Beetje wel ja. En dat aan de hand van een Woody Allen film :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 23 september 2014 @ 01:27:18 #9
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144811779
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Beetje wel ja. En dat aan de hand van een Woody Allen film :')
Voel je de drang om een Aziatisch kind te adopteren? :@
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_144811788
Ga toch maar eens mijn bed op zoeken. Iets met morgen werken enzo. :')
Trusten!
  dinsdag 23 september 2014 @ 01:29:06 #11
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144811798
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:28 schreef aeque het volgende:
Ga toch maar eens mijn bed op zoeken. Iets met morgen werken enzo. :')
Trusten!
Slaap lekker :W
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_144811800
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:27 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Voel je de drang om een Aziatisch kind te adopteren? :@
Nee. Kinderen :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 23 september 2014 @ 01:29:47 #13
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144811806
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee. Kinderen :{w
Die van mij gaat al bijna het huis uit *O*

Stiekem ga ik hem heus wel missen dan hoor, een beetje, misschien, vast niet :@
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_144811814
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:28 schreef aeque het volgende:
Ga toch maar eens mijn bed op zoeken. Iets met morgen werken enzo. :')
Trusten!
Truste kerel :W
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 23 september 2014 @ 01:31:36 #15
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144811824
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Truste kerel :W
Moet jij niet slapen eigenlijk?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_144811847
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Moet jij niet slapen eigenlijk?
Ik werk morgen van 13.00 tot 22.00 :)

Maar ik ga ook zo slapen, beetje moe :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 23 september 2014 @ 01:33:47 #17
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_144811858
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik werk morgen van 13.00 tot 22.00 :)

Maar ik ga ook zo slapen, beetje moe :P
Oh dan kan je iig een beetje uitslapen.

Ik ga ook zo, ik word vast wel weer rond een uur of 8 uit mijzelf wakker -O-
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_144811896
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Oh dan kan je iig een beetje uitslapen.

Ik ga ook zo, ik word vast wel weer rond een uur of 8 uit mijzelf wakker -O-
Slaap lekker :*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_144812321
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_144812696
c_/
pi_144812740
Morning :)
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:22:47 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_144812934
Ben wel benieuwd aan wie Barbusse zou doen denken als 'ie niet op Malta woonde en meer dan een zwart/wit postzegel van zichzelf zou hebben gedeeld.
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:44:56 #23
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144813089
Slecht geslapen. Maar ja, op naar de dierenarts dan maar.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:56:49 #24
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_144813167
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 07:44 schreef yats het volgende:
Slecht geslapen. Maar ja, op naar de dierenarts dan maar.
sterkte
  dinsdag 23 september 2014 @ 08:12:16 #25
416020 K44S
The bearded man
pi_144813285
Goeie morgen allemaal. Heb ik geen zin om er een topic over te openen en hoop dus op deze manier wat meer duidelijkheid te hebben tov mezelf. Ergens weet je namelijk al wat het antwoord is... maar toch wil je de mening van mensen die ee neutraal tegen aan kunnen kijken.
Goed: ik heb sinds 29 april 2013 geen vrindin meer. Ik heb altijd nog een zwak gehad voor der... ik dacht dat dat wel vanzelf over ging. Maar na gisteren bleek toch anders. Ik zat namelijk voor de lol te kijken op dr fb, en wat blijkt. Zij is wél door gegaan mer dr leven.(ze heeft dus een nieuwe vriend). Dit gaf mij onverwachts een mentale schop in de maag... maar aan de andere kant was ik ook opgelucht aangezien mijn emotie aangaaf: het is zo ver.... ze komt nooit meer bij je terug... het is over klaar punt.
Al hoe wel ik er van geschrokken van ben heb ik dit verteld aan een voormalige scharrel en tevens goeie vriendin. Bij deze voormalige scharrel had ik altijd nog een zwak( blijkbaar was ik gewoon onbewust helemaal niet over mn ex heen en begint die "loslatenvanjeex" nu pas). Ik heb dus met die scharrel gepraat over de toestand van mn ex. En ze had het met me te doen.
Toen ik vroeg waarom wij (scharrel en ik) niet meer date gaf ze aan dat ik haar onzeker lied voelen en dat ze het gevoel had dat ze niet tegen de gevoelens van mn ex kon op boksen. En wij zijn in de date fase veeeelste snel gegaan.Ik heb dit nooit zo gemerkt en heb mn excuus aangeboden. Dit had ze me allang vergeven en vind me een toffe jongen.
Al dus heb ik nog altijd een zwak voor deze scharrel en heb dit ook gezegd. Maar deze scharrel is inmiddels met een andere jongen aan het daten geslagen. Toch heeft ze gezegd het nog eenmaal een kans te geven als ik dat echt wil (ik was nogal een zweef teef -wel niet wel niet- als ik niet beter wist ben ik net een wijf qua gevoelens haha ).

Dat van mn ex laat ik nog een tijdje inwerken. En dan beslis ik of ik echt graag wil daten met die voormalige scharrel.

Zo. Is dit ook weer van afgetypt. Stiekem benieuwd naar jullie reacties
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')