abonnement Unibet Coolblue
pi_144796403
Ik zit met een probleem en wilde graag ideeën van andere Fok!'ers met dezelfde ervaringen..
Afgelopen zaterdag had ik sex met mijn vriend, waarbij de condoom scheurde, maar dit hebben wij niet gemerkt dus hij kwam in mij klaar.. zondagmiddag probeerde ik dus de morning after pil te halen, maar het was uitverkocht bij de etos en er was geen andere apotheek of drogist in de buurt.. zondagavond, dus gisteren, had ik weer sex en wanneer shit happens, blijft het natuurlijk zo en overkwam ons weer hetzelfde..

Vanmiddag heb ik dus de pil gehaald bij een apotheek en anderhalf uur geleden geslikt.. ik heb tot nu toe niet echt bijwerkingen, behalve beetje hoofdpijn, dus hopelijk blijft dat zo..

Alleen is mijn vraag nu dus of er mensen zijn die gebruik hebben gemaakt van deze pil en de ervaringen die zij hadden..
Ook vraag ik mij af of dit een vorm van abortus is of niet.. ik las dat het niet zo is, maar volgens de katholieke kerk blijkbaar wel..

Mijn probleem is dat als ik zwanger blijk te zijn, abortus geen optie voor mij kan zijn omdat mijn vriend en ik hier tegen zijn (beide gelovig), maar ik ben eerlijk gezegd niet toe aan een eventuele zwangerschap en moederschap..

Sorry voor het vage verhaal, komt omdat ik nu erg aan het stressen ben..

Ik wist trouwens niet waar dit geplaatst moest worden, heb maar sex uitgekozen, maar mag best verplaatst worden als ik verkeerd zit.
pi_144796479
Iets met een ezel en een steen, maar goed... SEX / [TVT] Zwanger? Pil vergeten? Condoom gescheurd? MAP?
pi_144796517
Dokter gaan. Die kan meestal snel vast stellen of een ei bevrucht is of niet. Morning after pil was je de 1e keer wel te laat mee.
Zelf vind ik, als het nog niet "echt" aan het ontwikkelen is, is het geen abortus.
Volgende keer voor dé pil gaan om dit soort problemen te voorkomen?
pi_144796600
2 keer al? Jij wilt gewoon mama worden.
Hier staat niets.
pi_144796613
Het is geen nobelprijswinnende zet van je geweest om bij angst voor zwangerschap het de volgende dag weer te doen met condoom. De morning afterpil moet binnen 72 uur ingenomen worden, dus op zich is het nog veilig.
Is het niet iets voor je om aan de pil te gaan? Het voorkomt ovulatie dus ook geen bevrucht eitje afbreken.
  maandag 22 september 2014 @ 18:46:18 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144796903
Uitverkocht ook echt. Gaat lekker daar :')
pi_144796927
Seks voor het huwelijk mag dus wel?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144796970
Wat zegt diezelfde kerk over neuken voor het huwelijk? :').

Als je niet zwanger wil raken slikken dat ding, voorkom je veel leed mee.
pi_144797054
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 18:33 schreef DjeDje het volgende:
Dokter gaan. Die kan meestal snel vast stellen of een ei bevrucht is of niet. Morning after pil was je de 1e keer wel te laat mee.
Zelf vind ik, als het nog niet "echt" aan het ontwikkelen is, is het geen abortus.
Volgende keer voor dé pil gaan om dit soort problemen te voorkomen?
Ik heb vanochtend al een afspraak bij de huisarts gemaakt voor de pil, beter gewoon dagelijks innemen dan zo achteraf zitten stressen inderdaad..

We hebben al een halfjaar sex, maar tot nu toe ging het altijd goed met een condoom, dus vandaar dat ik het niet nodig vond..
pi_144797153
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 18:33 schreef DjeDje het volgende:
Dokter gaan. Die kan meestal snel vast stellen of een ei bevrucht is of niet. Morning after pil was je de 1e keer wel te laat mee.
Zelf vind ik, als het nog niet "echt" aan het ontwikkelen is, is het geen abortus.
Volgende keer voor dé pil gaan om dit soort problemen te voorkomen?
Dat kan een dokter niet sneller dan een gewone test van de drogist en de dokter gebruikt er dezelfde testen voor.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_144797171
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 18:46 schreef hugecooll het volgende:
Uitverkocht ook echt. Gaat lekker daar :')
Ik was ook verbaasd, heb ik met moeite en met een knalrood hoofd gezegd dat ik op zoek ben naar de morning after pil, zei ze doodleuk sorry, is al uitverkocht.. komt morgen weer binnen..
pi_144797179
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 18:51 schreef NoInspiration het volgende:

[..]

Ik heb vanochtend al een afspraak bij de huisarts gemaakt voor de pil, beter gewoon dagelijks innemen dan zo achteraf zitten stressen inderdaad..

We hebben al een halfjaar sex, maar tot nu toe ging het altijd goed met een condoom, dus vandaar dat ik het niet nodig vond..
Nee, snap ik hoor. Maar vraag gelijk of hij kan kijken of er een ei bevrucht is. Je zou het er dan nog evt uit kunnen halen.
pi_144797338
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 18:54 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Nee, snap ik hoor. Maar vraag gelijk of hij kan kijken of er een ei bevrucht is. Je zou het er dan nog evt uit kunnen halen.
Uh?
Je kan wel een morningafterspiraal plaatsen, maar das weer wat anders. MAP is trouwens minder betrouwbaar als je meer dan 80 kg weegt, hou daar ook rekening mee.
pi_144797362
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 18:54 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Nee, snap ik hoor. Maar vraag gelijk of hij kan kijken of er een ei bevrucht is. Je zou het er dan nog evt uit kunnen halen.
Waar leer je dat wat je nu zegt?
pi_144797517
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 18:58 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Uh?
Je kan wel een morningafterspiraal plaatsen, maar das weer wat anders. MAP is trouwens minder betrouwbaar als je meer dan 80 kg weegt, hou daar ook rekening mee.
Ik weeg 52 kg, dus dat moet geen probleem zijn.. alleen las ik dus dat je het eigenlijk binnen 12 uur moest innemen, maar voor mij is het al 60 uur geleden sinds de eerste keer onbeschermde sex..
pi_144797548
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 18:59 schreef Beauke het volgende:

[..]

Waar leer je dat wat je nu zegt?
Biologie.
pi_144797629
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 19:03 schreef NoInspiration het volgende:

[..]

Ik weeg 52 kg, dus dat moet geen probleem zijn.. alleen las ik dus dat je het eigenlijk binnen 12 uur moest innemen, maar voor mij is het al 60 uur geleden sinds de eerste keer onbeschermde sex..
Volgens mij binnen 36 uur.
pi_144797669
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2014 19:04 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Biologie.
Ja, leer jij bij biologie dat de dokter wel even kan zien of het ei bevrucht is? :')
pi_144797679
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 19:03 schreef NoInspiration het volgende:

[..]

Ik weeg 52 kg, dus dat moet geen probleem zijn.. alleen las ik dus dat je het eigenlijk binnen 12 uur moest innemen, maar voor mij is het al 60 uur geleden sinds de eerste keer onbeschermde sex..
Tja, de betrouwbaarheid is inderdaad flink minder na 60 dan na 12 uur. Je kan nu met de huisarts overleggen of jullie het risico nu voldoende afgedekt vinden, of dat je toch een morningafterspiraal wil (dat is wel afstoting bij innesteling).
pi_144797716
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2014 19:04 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Biologie.
Dan zou ik mijn schoolgeld maar terugvragen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_144797761
Verder is het afwachten tot de dagen dat je normaal ongesteld wordt en dan even een zwangerschapstest doen.
Niemand heeft een glazen bol, ook de dokter niet.
  maandag 22 september 2014 @ 19:14:48 #22
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_144797966
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 19:03 schreef NoInspiration het volgende:

[..]

Ik weeg 52 kg, dus dat moet geen probleem zijn.. alleen las ik dus dat je het eigenlijk binnen 12 uur moest innemen, maar voor mij is het al 60 uur geleden sinds de eerste keer onbeschermde sex..
Je kunt de MAP innemen tot 72 uur na de seks. Maar er geldt wel, hoe eerder, hoe beter.
pi_144798034
Klopt, 72 uur zelfs.
pi_144828403
Ik ben vandaag bij de huisarts geweest, maar kreeg de pil niet voorgeschreven want mijn bloeddruk was te hoog en in combinatie met de pil mag dat blijkbaar niet.

Verder kon ze ook niets zeggen over de map, ik moest mijn menstruatie maar afwachten, wat pas over twee weken is.. ik zou na gebruik van de morning after wel een tussentijdse bloeding moeten krijgen binnen 2 a 3 dagen, vanwege de uitstoot van de eicel, maar dat is dus niet gebeurd.. ook ondervind ik nauwelijks bijwerkingen ervan, alleen beetje vermoeidheid, dus ik begin serieus te twijfelen..
pi_144955235
Ik kreeg volgens mij ook geen bloedingen en had geen last van de bijwerkingen. Daar is ook geen kleine uit gekomen. Dus gewoon afwachten en het beste hopen.
"The past is our definition. We may strive, with good reason, to escape it, or to escape what is bad in it, but we will escape it only by adding something better to it." - Wendell Berry
pi_144958047
Waarom mag je geen abortus doen maar wel met elkaar naar bed? Dat is toch cherrypicking uit religieuze voorschriften?
pi_144965460
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 september 2014 16:55 schreef Nemephis het volgende:
Waarom mag je geen abortus doen maar wel met elkaar naar bed? Dat is toch cherrypicking uit religieuze voorschriften?
Abortus gaat tegen onze eigen principes in. Wij hebben ooit een tentoonstelling bijgewoond van echte embryo's en gezien hoe snel dat gaat en je eigenlijk een klein baby'tje vermoord als je abortus pleegt, ook al ben je nog maar een maand zwanger..

We zijn gelovig, maar dat betekent niet dat je volgens alle regels moet leven ;)
Zou alleen voor de familie wel een shock zijn, gezien zij dat wel doen..
pi_144974404
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:57 schreef NoInspiration het volgende:

[..]

Abortus gaat tegen onze eigen principes in. Wij hebben ooit een tentoonstelling bijgewoond van echte embryo's en gezien hoe snel dat gaat en je eigenlijk een klein baby'tje vermoord als je abortus pleegt, ook al ben je nog maar een maand zwanger..

We zijn gelovig, maar dat betekent niet dat je volgens alle regels moet leven ;)
Zou alleen voor de familie wel een shock zijn, gezien zij dat wel doen..
Je mag dus aan cherrypicking doen. Mooi, zo'n geloof.
quote:
en je eigenlijk een klein baby'tje vermoord als je abortus pleegt, ook al ben je nog maar een maand zwanger..

Dit is (nog lang) geen zelfbewust mens dus van moord is geen sprake.
pi_144975343
Raar dat je na een maand wel van moord spreekt,maar wel een m.a.p wilt gaan slikken,blijf gewoon het afbreken van een zwangerschap,je snapt natuurlijk wel dat als je dit als gelovige doet je eeuwig in het vagevuur zal branden en helse pijn zal hebben!!!
pi_145038417
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:57 schreef NoInspiration het volgende:

[..]

Abortus gaat tegen onze eigen principes in. Wij hebben ooit een tentoonstelling bijgewoond van echte embryo's en gezien hoe snel dat gaat en je eigenlijk een klein baby'tje vermoord als je abortus pleegt, ook al ben je nog maar een maand zwanger..

We zijn gelovig, maar dat betekent niet dat je volgens alle regels moet leven ;)
Zou alleen voor de familie wel een shock zijn, gezien zij dat wel doen..
Jammer dat je nu weken loopt te stressen en wellicht je hele leven moet omgooien vanwege een miniscuul niet levensvatbaar wormpje. Maar goed, dat is natuurlijk je eigen keuze. Ik hoop voor je dat je niet zwanger bent en dit niet nog een keer zult meemaken, en pas zwanger wordt als je er klaar voor bent.
  dinsdag 30 september 2014 @ 10:19:35 #31
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_145045779
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 18:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is geen nobelprijswinnende zet van je geweest om bij angst voor zwangerschap het de volgende dag weer te doen met condoom. De morning afterpil moet binnen 72 uur ingenomen worden, dus op zich is het nog veilig.
Dan kun je dus 3 dagen neuken op 1 MAP. :7 Ik vind het wel een nobelprijswinnende zet :D Efficiëntie! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:29:38 #32
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_145047893
Beide gelovig maar wel neuken voor het huwelijk? :') Dit is die schijnheiligheid waar ik van die moordneigingen van krijg, doe gewoon normaal nerds. :')
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:31:28 #33
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_145047947
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:29 schreef shifto het volgende:
Beide gelovig maar wel neuken voor het huwelijk? :') Dit is die schijnheiligheid waar ik van die moordneigingen van krijg, doe gewoon normaal nerds. :')
En op zondag boodschappen doen... voor een MAP :o ;( De dominee zou voor de verloren zieltjes wenen als hij/ zij het wist _O-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:31:56 #34
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_145047964
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:31 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En op zondag boodschappen doen... voor een MAP :o ;( De dominee zou voor de verloren zieltjes wenen als hij/ zij het wist _O-
Ik gun ze een kutleven verpest door een embryo :')

En het is sowieso hij, vrouwelijk dominee kan toch niet, dat heeft god niet zo gewild. :{
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:32:47 #35
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_145047993
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:31 schreef shifto het volgende:
Ik gun ze een kutleven verpest door een embryo :')
Je kunt altijd nog voor de beproefde kleerhanger methode gaan en van de trap vallen telt ook niet als abortus! :7
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:33:16 #36
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_145048011
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:32 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je kunt altijd nog voor de beproefde kleerhanger methode gaan en van de trap vallen telt ook niet als abortus! :7
Als ik het dan mag doen! :D
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:33:21 #37
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_145048016
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:31 schreef shifto het volgende:
En het is sowieso hij, vrouwelijk dominee kan toch niet, dat heeft god niet zo gewild. :{
Dat ligt eraan wat je gelooft. Daar zijn meerdere smaakjes voor. Dominee's kunnen wel vrouw zijn een pastoor niet.

Kan tegenwoordig wel trouwens. Die lui gaan met hun tijd mee :o
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:36:05 #38
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_145048095
Blasphemy zeg ik je!

En ze gaan maar selectief met hun tijd mee hoor. Alleen wat ze uitkomt. :) Oh al onze mannelijke medewerkers verkrachten kinderen? Laten we vrouwen ook maar dominee worden.

Ik haal vast van alles door elkaar maar het is toch 1 pot nat. Hypocrisie ten top!
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:40:27 #39
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_145048226
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:36 schreef shifto het volgende:
1 pot nat.
TS! hehehehehehe
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_145054942
Why the fuck neuk je met condooms die over datum zijn? :S
Mag je wel voor het huwelijk nakken trouwens?
pi_145055003
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:57 schreef NoInspiration het volgende:

[..]

Abortus gaat tegen onze eigen principes in. Wij hebben ooit een tentoonstelling bijgewoond van echte embryo's en gezien hoe snel dat gaat en je eigenlijk een klein baby'tje vermoord als je abortus pleegt, ook al ben je nog maar een maand zwanger..

We zijn gelovig, maar dat betekent niet dat je volgens alle regels moet leven ;)
Zou alleen voor de familie wel een shock zijn, gezien zij dat wel doen..
LoL _O- _O- _O-
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:22:57 #42
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_145057616
Heb je al een naam gekozen?
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:24:06 #43
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_145057656
En ik moest hier aan denken:

pi_145057706
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:57 schreef NoInspiration het volgende:

[..]

We zijn gelovig, maar dat betekent niet dat je volgens alle regels moet leven ;)
:D.
pi_145058743
Er is trouwens op recept nog een morningafter pil te krijgen die tot 120 uur werkzaam is. Ellaone is vrij nieuw, maar als je dan te laat bent voor een gewone MAP dan hoeft er geen spiraaltje in als je dat niet wil.
pi_145061186
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 09:23 schreef gustaf het volgende:
Raar dat je na een maand wel van moord spreekt,maar wel een m.a.p wilt gaan slikken,blijf gewoon het afbreken van een zwangerschap,je snapt natuurlijk wel dat als je dit als gelovige doet je eeuwig in het vagevuur zal branden en helse pijn zal hebben!!!
:') je breekt geen zwangerschap af. Er vindt geen bevruchting plaats.

Ts, om de hoeveel weken word jij ongesteld? Altijd gelijk? Op welke dag had je seks? Gerekend dat de eerste menstruatiedag dag 1 is.
pi_145061217
Check deze moraalridders dan :')
pi_145061707
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:04 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

:') je breekt geen zwangerschap af. Er vindt geen bevruchting plaats.

Ts, om de hoeveel weken word jij ongesteld? Altijd gelijk? Op welke dag had je seks? Gerekend dat de eerste menstruatiedag dag 1 is.
als jij het geen afbreken van de zwangerschap vind waarom zou je dan achteraf de M.A.P slikken?? Om dat die pil lekker smaakt?? En daarbij is het zwaar hypocriet om uit je "geloof" wel de lusten maar niet de lasten te dragen,nogmaals t.s zal branden in de hel en d,r anus laten uitwonen door Satan!!!
pi_145061906
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:23 schreef gustaf het volgende:

[..]

als jij het geen afbreken van de zwangerschap vind waarom zou je dan achteraf de M.A.P slikken?? Om dat die pil lekker smaakt?? En daarbij is het zwaar hypocriet om uit je "geloof" wel de lusten maar niet de lasten te dragen,nogmaals t.s zal branden in de hel en d,r anus laten uitwonen door Satan!!!
Je zorgt ervoor dat er geen bevruchting kan ontstaan, wijsneus.

Of ze zal branden weet ik niet. God is vergevingsgezind.
pi_145062424
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je zorgt ervoor dat er geen bevruchting kan ontstaan, wijsneus.

Of ze zal branden weet ik niet. God is vergevingsgezind.
ja andere wijsneus,je wilt toch een zwangerschap voorkomen??? En daar slik je dan de M.A.P voor??,bevruchting of geen bevruchting ze willen geen kind,en gelovigen mogen geen zwangerschap(of een vermoedelijke zwangerschap)afbreken door geen enkel middel,en dat is voor de kerk Moord!!! Dus t.s gaat zeker branden in de hel!!!
pi_145062504
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:45 schreef gustaf het volgende:

[..]

ja andere wijsneus,je wilt toch een zwangerschap voorkomen??? En daar slik je dan de M.A.P voor??,bevruchting of geen bevruchting ze willen geen kind,en gelovigen mogen geen zwangerschap(of een vermoedelijke zwangerschap)afbreken door geen enkel middel,en dat is voor de kerk Moord!!! Dus t.s gaat zeker branden in de hel!!!
De map houdt bevruchting tegen. Er kan dus geen sprake zijn van een zwangerschap. Nu wel, want ze nam em te laat.

Dan moet ze switchen naar de islam. Die neuken ook voor de lol ipv alleen baren.
pi_145062577
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:47 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

De map houdt bevruchting tegen. Er kan dus geen sprake zijn van een zwangerschap. Nu wel, want ze nam em te laat.

Dan moet ze switchen naar de islam. Die neuken ook voor de lol ipv alleen baren.
maar ja...of je daar dan beter mee af bent?? Zeker niet als vrouw.
pi_145062695
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:49 schreef gustaf het volgende:

[..]

maar ja...of je daar dan beter mee af bent?? Zeker niet als vrouw.
Verdiep je er eens in ipv telegraaf napraten.
pi_145063663
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:52 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Verdiep je er eens in ipv telegraaf napraten.
Ik heb zowel de koran en bijbel gelezen,mijn moeder gaf godsdienst op school,en daar komt bij dat ik redelijk zwaar gelovig ben opgevoed,dus ja weet er helaas te veel van,heb ook in Antwerpen tussen de orthodoxe joden gezeten...en ja dan val je van de ene verbazing in de andere..kortom,deze boeken bevatten veel "wijze" dingen maar zelden leven de lezers ze na...
  dinsdag 30 september 2014 @ 19:14:40 #55
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_145063679
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:14 schreef gustaf het volgende:

[..]

Ik heb zowel de koran en bijbel gelezen,mijn moeder gaf godsdienst op school,en daar komt bij dat ik redelijk zwaar gelovig ben opgevoed,dus ja weet er helaas te veel van,heb ook in Antwerpen tussen de orthodoxe joden gezeten...en ja dan val je van de ene verbazing in de andere..kortom,deze boeken bevatten veel "wijze" dingen maar zelden leven de lezers ze na...
Ik leef kleinduimpje ook niet na.
Thinking about thinking of you.
pi_145064410
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:14 schreef gustaf het volgende:

[..]

Ik heb zowel de koran en bijbel gelezen,mijn moeder gaf godsdienst op school,en daar komt bij dat ik redelijk zwaar gelovig ben opgevoed,dus ja weet er helaas te veel van,heb ook in Antwerpen tussen de orthodoxe joden gezeten...en ja dan val je van de ene verbazing in de andere..kortom,deze boeken bevatten veel "wijze" dingen maar zelden leven de lezers ze na...
Niet dus. De Islam is goed voor de vrouw.
pi_145064595
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:14 schreef shifto het volgende:

[..]

Ik leef kleinduimpje ook niet na.
klopt,dat doe ik ook niet,heb niets met geloof ondanks dat ik wel zo ben opgevoed,oude stoffige boeken die ik op dat enge schooltje steeds opnieuw moest lezen,indoctrinatie noemen ze dat! Klinkt cliché maar om een goed mens te zijn hoeft je niet naar een kerk of een bijbel te lezen,heb er een redelijke hekel gekregen aan die pedofielen bende.
pi_145066118
De morning-afterpil... Ik dacht altijd dat hij werkte, als je hem maar op tijd in nam.... NIET DUS! Heb hem in een periode van 5 jaar 3 keer geslikt, binnen 7 uur. De 3e keer was het mis. Pil exact na 5 uur ingenomen, vervolgens niet ongesteld worden... Na 8 dagen overtijd af en toe misselijk zwangerschapstest gedaan en ja hoor, zwanger!! Aangezien ik geen behoefte heb aan kinderen wist ik wat de volgende stappen waren. In de abortuskliniek had ik twee opties: abortuspil of zuigcurettage. Aangezien dat laatste me niet relax leek koos ik voor de abortuspil. Maar, omdat je wettelijk 5 dagen bedenktijd hebt was ik uiteindelijk te lang zwanger voor de abortus pil! Toen had ik dus geen keuze meer. Afspraak gemaakt voor de zuigcurettage. Ik wilde niet onder narcose dus heb alleen plaatselijke verdoving gehad. Behandeling zelf valt reuze mee, de pijn erna is vreselijk! Ik kon niet zitten, alleen maar liggen. 1 dag lang pijn gehad. De volgende dag gewoon weer werken. Dit alles heb ik in het geheim gedaan, niemand weet het, alleen mijn ex. Mijn ouders zijn namelijk tegen abortus. De dag van de behandeling dachten ze gewoon dat ik aan het werk was. Toen ik rond de normale tijd thuis kwam heb ik gezegd dat ik me niet lekker voelde en ben gaan slapen. Inmiddels ben ik een jaar verder en ik heb geen seconde spijt gehad van mijn keuze :D
pi_145066778
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Niet dus. De Islam is goed voor de vrouw.
klopt,maar te vaak ook niet,vrouwen besnijden,boerka,geen gelijke rechten,dwang,...moet ik nog even doorgaan?? Ik snap je punt,ik kan ook lezen,maar vaak maken ze er zootje van,natuurlijk zijn er zwaar gematigde die normaal doen en zeker respect hebben voor vrouwen,maar ik werk voor een woningstichting en daar kom ik dingen tegen!! Pfff.
pi_145076329
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:19 schreef gustaf het volgende:

[..]

klopt,maar te vaak ook niet,vrouwen besnijden,boerka,geen gelijke rechten,dwang,...moet ik nog even doorgaan?? Ik snap je punt,ik kan ook lezen,maar vaak maken ze er zootje van,natuurlijk zijn er zwaar gematigde die normaal doen en zeker respect hebben voor vrouwen,maar ik werk voor een woningstichting en daar kom ik dingen tegen!! Pfff.
Cultuur.
pi_145080849
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 23:06 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Cultuur.
cultuur?? Ga maar eens een week met mij mee,dan ga je snel anders denken,ben bang dat je geradicaliseerd bent,dus ga nu stoppen met deze discussie want met vrouwen meppende jihadisten/I.S/boko-haram/al shabab/shariha/hamas/en andere "ware aanhangers" van het geloof heb ik m,n broekzakken vol!!!
pi_145143023
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:04 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

:') je breekt geen zwangerschap af. Er vindt geen bevruchting plaats.

Ts, om de hoeveel weken word jij ongesteld? Altijd gelijk? Op welke dag had je seks? Gerekend dat de eerste menstruatiedag dag 1 is.
Dat las ik inderdaad ook, je zorgt er met de map voor dat de bevruchting niet plaatsvindt, dus in feite is dat geen abortus. Hoe de kerk erover denkt laat ik maar even achterwege..

Ik word bijna precies op de dag ongesteld om de vier weken, scheelt hooguit 1 a 2 dagen max.. ik had dan op de 11, 12 en 13e dag seks na eerste dag menstruatie, waarbij dag 12 en 13 dus onbeschermd..

Ik heb trouwens ondertussen een zwangerschapstest gedaan, met als uitslag niet zwanger, maar ja ik moet nog officieel 4 a 5 dagen wachten tot volgende menstruatie..
pi_145143278
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:45 schreef gustaf het volgende:

[..]

ja andere wijsneus,je wilt toch een zwangerschap voorkomen??? En daar slik je dan de M.A.P voor??,bevruchting of geen bevruchting ze willen geen kind,en gelovigen mogen geen zwangerschap(of een vermoedelijke zwangerschap)afbreken door geen enkel middel,en dat is voor de kerk Moord!!! Dus t.s gaat zeker branden in de hel!!!
Dat zijn de uitgangspunten van de kerk ja, anticonceptie in welke vorm dan ook is verboden. Zie ik verder nergens in die woorden terug in de bijbel staan.
Maar als het goed is bepaald de kerk niet wie er gaat branden in de hel en wie naar de hemel gaat, dus dat komt wel goed hopelijk ;)
pi_145143423
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:05 schreef PlayRabbit het volgende:
De morning-afterpil... Ik dacht altijd dat hij werkte, als je hem maar op tijd in nam.... NIET DUS! Heb hem in een periode van 5 jaar 3 keer geslikt, binnen 7 uur. De 3e keer was het mis. Pil exact na 5 uur ingenomen, vervolgens niet ongesteld worden... Na 8 dagen overtijd af en toe misselijk zwangerschapstest gedaan en ja hoor, zwanger!! Aangezien ik geen behoefte heb aan kinderen wist ik wat de volgende stappen waren. In de abortuskliniek had ik twee opties: abortuspil of zuigcurettage. Aangezien dat laatste me niet relax leek koos ik voor de abortuspil. Maar, omdat je wettelijk 5 dagen bedenktijd hebt was ik uiteindelijk te lang zwanger voor de abortus pil! Toen had ik dus geen keuze meer. Afspraak gemaakt voor de zuigcurettage. Ik wilde niet onder narcose dus heb alleen plaatselijke verdoving gehad. Behandeling zelf valt reuze mee, de pijn erna is vreselijk! Ik kon niet zitten, alleen maar liggen. 1 dag lang pijn gehad. De volgende dag gewoon weer werken. Dit alles heb ik in het geheim gedaan, niemand weet het, alleen mijn ex. Mijn ouders zijn namelijk tegen abortus. De dag van de behandeling dachten ze gewoon dat ik aan het werk was. Toen ik rond de normale tijd thuis kwam heb ik gezegd dat ik me niet lekker voelde en ben gaan slapen. Inmiddels ben ik een jaar verder en ik heb geen seconde spijt gehad van mijn keuze :D
Ik ben blij dat je er geen spijt van hebt en dat je blijkbaar de juiste keuze hebt gemaakt voor jezelf :)

Ik ben er zelf voornamelijk tegen omdat ik bang ben dat ik schuldgevoelens zou krijgen en op zich zijn mijn vriend en ik al wel 'oud' genoeg om samen een gezin te starten als het echt zou moeten, maar liever nog niet eigenlijk :P
pi_145145054
Grappig eigenlijk.. geen abortus maar wel neuken voor het huwelijk.

Maar geloof is verder niet hypocriet hoor :')
pi_145146168
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 23:44 schreef NoInspiration het volgende:

[..]

Dat las ik inderdaad ook, je zorgt er met de map voor dat de bevruchting niet plaatsvindt, dus in feite is dat geen abortus. Hoe de kerk erover denkt laat ik maar even achterwege..

Ik word bijna precies op de dag ongesteld om de vier weken, scheelt hooguit 1 a 2 dagen max.. ik had dan op de 11, 12 en 13e dag seks na eerste dag menstruatie, waarbij dag 12 en 13 dus onbeschermd..

Ik heb trouwens ondertussen een zwangerschapstest gedaan, met als uitslag niet zwanger, maar ja ik moet nog officieel 4 a 5 dagen wachten tot volgende menstruatie..
Te vroeg getest. ;(

Je hebt een kans op zwangerschap, immers met jouw cyclus is je eisprong ergens op dag 14 en sperma leeft langer dan je denkt.
Wacht gewoon met testen even.
pi_145146173
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 07:00 schreef gustaf het volgende:

[..]

cultuur?? Ga maar eens een week met mij mee,da
n ga je snel anders denken,ben bang dat je geradicaliseerd bent,dus ga nu stoppen met deze discussie want met vrouwen meppende jihadisten/I.S/boko-haram/al shabab/shariha/hamas/en andere "ware aanhangers" van het geloof heb ik m,n broekzakken vol!!!
Lul geen onzin, vmbo-er.
pi_145146338
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 06:03 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Lul geen onzin, vmbo-er.
vmbo-er??? Man dat heb ik niet eens afgemaakt,dat is ook de reden dat ik EN JIJ op fok zitten...
pi_145146345
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 06:53 schreef gustaf het volgende:

[..]

vmbo-er??? Man dat heb ik niet eens afgemaakt,dat is ook de reden dat ik EN JIJ op fok zitten...
Oke man. Prima.
pi_145146508
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:57 schreef NoInspiration het volgende:

[..]

Abortus gaat tegen onze eigen principes in. Wij hebben ooit een tentoonstelling bijgewoond van echte embryo's en gezien hoe snel dat gaat en je eigenlijk een klein baby'tje vermoord als je abortus pleegt, ook al ben je nog maar een maand zwanger..

We zijn gelovig, maar dat betekent niet dat je volgens alle regels moet leven ;)
Zou alleen voor de familie wel een shock zijn, gezien zij dat wel doen..
Pure indoctrinatie.

Maar als je zonodig wilt neuken voor het huwelijk, laat een spiraaltje inbrengen. Geen condooms, geen ellendigheid, en geen zwangerschap.
pi_145146651
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 06:02 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Te vroeg getest. ;(

Je hebt een kans op zwangerschap, immers met jouw cyclus is je eisprong ergens op dag 14 en sperma leeft langer dan je denkt.
Wacht gewoon met testen even.
Ja dat is precies de reden waarom ik zo gestresst ben hierover, de kansen zijn namelijk optimaal geweest voor een zwangerschap..

Alleen heb ik dus wel op dag 14 de map ingenomen, maar dat was ergens aan het einde van de middag, na 60 uur eerste onbeschermde seks en na 27/28 uur tweede keer..

Maar ja, inderdaad nog maar even een paar dagen afwachten..
pi_145146747
God heeft jou allang verlaten wanneer je seks voor het huwelijk hebt dus dan kan een abortus er ook nog wel bij

God vind het walgelijk dat je condooms gebruikt
pi_145147200
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:10 schreef Zolder het volgende:
God heeft jou allang verlaten wanneer je seks voor het huwelijk hebt dus dan kan een abortus er ook nog wel bij

God vind het walgelijk dat je condooms gebruikt
Staat nergens id bijbel. :W
pi_145147228
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:50 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Staat nergens id bijbel. :W
Betekent niet dat het niet zo is
pi_145147290
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:52 schreef Zolder het volgende:

[..]

Betekent niet dat het niet zo is
Lul geen onzin.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 3 oktober 2014 @ 08:56:41 #76
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_145147295
Succes met je kindje.
Heb je al een naam verzonnen?
Samantha of Summer ofzo?? :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_145148193
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:56 schreef Netsplitter het volgende:
Succes met je kindje.
Heb je al een naam verzonnen?
Samantha of Summer ofzo?? :')
Destiny
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 10:21:15 #78
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_145148929
Heb je trouwens al eens gekeken of hij geen maatje te klein gebruikt? Zo'n ding hoort toch niet zo snel te scheuren? Alhoewel, weet niet wat je uitvoert :P
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:04:52 #79
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_145149841
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 10:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb je trouwens al eens gekeken of hij geen maatje te klein gebruikt? Zo'n ding hoort toch niet zo snel te scheuren? Alhoewel, weet niet wat je uitvoert :P
Ik weet niet of je ooit een condoom hebt opgeblazen, maar elke sjaak die beweert dat ze te klein zijn is niet goed snik. :') Lekker zit die meuk natuurlijk nooit.
Thinking about thinking of you.
pi_145150198
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:04 schreef shifto het volgende:

[..]

Ik weet niet of je ooit een condoom hebt opgeblazen, maar elke sjaak die beweert dat ze te klein zijn is niet goed snik. :') Lekker zit die meuk natuurlijk nooit.
Nou.... disagree.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:24:03 #81
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_145150268
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:20 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nou.... disagree.
Dat mag, jouw vriend heeft een turbo schwans ;)
Thinking about thinking of you.
pi_145152173
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:24 schreef shifto het volgende:

[..]

Dat mag, jouw vriend heeft een turbo schwans ;)
Of jij bent gewoon gemiddeld.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 12:35:50 #83
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_145152383
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:29 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Of jij bent gewoon gemiddeld.
Ja ik krijg (i.t.t. je vriend) mijn leuter wel in een gat met een diameter van 20cm.

Daarnaast ben ik een fokker dus heb minstens een 2 meter schlong. :7 (en nog past het! moet je vriend wel een freak zijn joh)
Thinking about thinking of you.
pi_145152397
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 18:30 schreef NoInspiration het volgende:
Mijn probleem is dat als ik zwanger blijk te zijn, abortus geen optie voor mij kan zijn omdat mijn vriend en ik hier tegen zijn (beide gelovig), maar ik ben eerlijk gezegd niet toe aan een eventuele zwangerschap en moederschap..
Maar toen je met je benen wijd lag om ongehuwd seks te hebben speelde je geloof blijkbaar een minder prominente rol in je leven.

Gelovigen, ik snap niet dat jullie zelf niet moe worden van je hypocrisie.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_145152506
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je zorgt ervoor dat er geen bevruchting kan ontstaan, wijsneus.

Of ze zal branden weet ik niet. God is vergevingsgezind.
Eeeuh nee. Je hebt het zelf mis. De MAP zorgt ervoor dat er geen innesting van de (bevruchtte) eicel kan plaatsvinden. Bevruchting vind plaats op het moment dat de spermacel het eitje bereikt. Vervolgens nestelt dat bevruchtte eitje zich in in de baarmoederwand. De MAP voorkomt dat laatste.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_145152662
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 10:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb je trouwens al eens gekeken of hij geen maatje te klein gebruikt? Zo'n ding hoort toch niet zo snel te scheuren? Alhoewel, weet niet wat je uitvoert :P
9 van de 10 keer als een condoom scheurt is hij niet goed omgedaan of al beschadigd bij het omdoen door bijvoorbeeld een scherpe nagel. Een te kleine condoom zorgt alleen dat hij enorm knelt en dat je er niks meer van voelt als man.

Het is erg belangrijk dat er geen lucht in het zaadopvangreservoir zit, dus dat moet je altijd dichtknijpen bij het omdoen. Anders knapt hij gegarandeerd/
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_145152737
Je hebt toch ook testen die het al vóór de (eventuele) eerstvolgende menstruatie kunnen detecteren? Verder uberdom natuurlijk, en dan daarna al die gelovige kletspraat over dat met 1 maand een embryo ook al 'echt een mensje is' :') !. Sowieso, als dat nou je standpunt is, zorg dan dat je het gewoon 'dubbel safe' doet (zowel man als vrouw anti-conceptie gebruiken), of gebruik in ieder geval iets betrouwbaarders (of makkelijker in gebruik) als het condoom :|W
pi_145152874
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:57 schreef NoInspiration het volgende:

[..]

Abortus gaat tegen onze eigen principes in. Wij hebben ooit een tentoonstelling bijgewoond van echte embryo's en gezien hoe snel dat gaat en je eigenlijk een klein baby'tje vermoord als je abortus pleegt, ook al ben je nog maar een maand zwanger..

We zijn gelovig, maar dat betekent niet dat je volgens alle regels moet leven ;)
Zou alleen voor de familie wel een shock zijn, gezien zij dat wel doen..
Ach welnee, jouw familie is net zo hypocriet als jijzelf, je vriend en 99% van de overige gelovigen. Lekker voor elkaar de schijn ophouden en de heilige maagd uithangen, ondertussen jezelf puur voor de lust vol laten spuiten door je vriend. En op zondag weer braaf naar de kerk en bidden om vergeving van je zonden.

Gelovigen houden elkaar in een hypocriete religieuze houdgreep waar iedereen zich anders voordoet dan hij in werkelijkheid is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_145165385
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 06:54 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oke man. Prima.
ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat jij voor spectaculaire opleiding jij hebt genoten aangezien je nog al neerkijkt op mensen die "laag opgeleid zijn".
pi_145168834
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:00 schreef gustaf het volgende:

[..]

ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat jij voor spectaculaire opleiding jij hebt genoten aangezien je nog al neerkijkt op mensen die "laag opgeleid zijn".
Ik kijk niet neer op die mensen. Wel op mensen als jij.
pi_145169221
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 10:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb je trouwens al eens gekeken of hij geen maatje te klein gebruikt? Zo'n ding hoort toch niet zo snel te scheuren? Alhoewel, weet niet wat je uitvoert :P
Het ging tot nu toe altijd goed, steeds zelfde merk en maat gebruikt..
pi_145169568
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt toch ook testen die het al vóór de (eventuele) eerstvolgende menstruatie kunnen detecteren? Verder uberdom natuurlijk, en dan daarna al die gelovige kletspraat over dat met 1 maand een embryo ook al 'echt een mensje is' :') !. Sowieso, als dat nou je standpunt is, zorg dan dat je het gewoon 'dubbel safe' doet (zowel man als vrouw anti-conceptie gebruiken), of gebruik in ieder geval iets betrouwbaarders (of makkelijker in gebruik) als het condoom :|W
Ik heb inderdaad zo'n early test gehaald, maar zelfs die is pas betrouwbaar vanaf vier dagen voor de menstruatie.. ik heb het 6 dagen ervoor getest en toen gaf het dus niet zwanger aan, over 4 dagen weer eentje doen en dan ben ik pas echt geruststelt..

Overigens ging het tot nu toe altijd goed, dus we gingen ervan uit dat het betrouwbaar genoeg was.. de pil deden we niet, omdat ik uit een kleine religieuze buurt kom, waarbij de huisarts als het ware tevens mijn buurman is..

Op dit moment ben ik wel stappen aan het zetten om voortaan inderdaad dubbel safe te doen..
pi_145169798
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ach welnee, jouw familie is net zo hypocriet als jijzelf, je vriend en 99% van de overige gelovigen. Lekker voor elkaar de schijn ophouden en de heilige maagd uithangen, ondertussen jezelf puur voor de lust vol laten spuiten door je vriend. En op zondag weer braaf naar de kerk en bidden om vergeving van je zonden.

Gelovigen houden elkaar in een hypocriete religieuze houdgreep waar iedereen zich anders voordoet dan hij in werkelijkheid is.
Ik voel mij niet verplicht om mij helemaal te zitten verdedigen, maar ik kan in ieder geval vermelden dat mijn vriend en ik het anderhalf jaar niet hebben gedaan, vanwege religieuze redenen.. het wordt op een gegeven moment lastiger, je vindt elkaar aantrekkelijk en wilt intiem zijn.. ook weet je dat je echt verliefd bent en dat het een stabiele relatie is met toekomst, dus ja dan komt het er wel uiteindelijk van, ook al was je uitgangspunt van niet voor het huwelijk ;)
pi_145171738
Seksuele voorlichting uit de jaren '90: "Vrij veilig, of vrij niet". ;)

Simpele regel. Voorkomt veel ongemak... O-)
pi_145185298
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik kijk niet neer op die mensen. Wel op mensen als jij.
je kent me niet eens,knap dat je dat kan zeggen,maar ga jij maar weer snel terug naar je extreme gedachten...ben er bijna zeker van dat jij zelf een geradicaliseerde moslim bent,die maar één opleiding heeft genoten,die van de koran.

[ Bericht 9% gewijzigd door gustaf op 04-10-2014 17:41:37 ]
pi_145209073
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:40 schreef NoInspiration het volgende:

[..]

Ik voel mij niet verplicht om mij helemaal te zitten verdedigen, maar ik kan in ieder geval vermelden dat mijn vriend en ik het anderhalf jaar niet hebben gedaan, vanwege religieuze redenen.. het wordt op een gegeven moment lastiger, je vindt elkaar aantrekkelijk en wilt intiem zijn.. ook weet je dat je echt verliefd bent en dat het een stabiele relatie is met toekomst, dus ja dan komt het er wel uiteindelijk van, ook al was je uitgangspunt van niet voor het huwelijk ;)
Kortom, de religieuze regels zijn moeilijk na te leven en daarom lappen gelovigen ze massaal aan hun laars om vervolgens voor hun medegelovigen de schijn op te houden. Je hebt immers niet het lef om te zeggen dat je gewoon met je vriend de koffer in duikt.

Je hoeft je tegen mij niet verdedigen, ik denk dat het normaal is om seks te hebben. Maar ik vind het wel hypocriet hoe je als gelovige jezelf voor andere gelovigen anders voordoet, voorral omdat jullie het zo massaal doen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 5 oktober 2014 @ 11:51:46 #97
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_145210395
Ja maar dan moet je (vrijwillig) in de kerk tegen iedereen vertellen dat je stiekem geneukt hebt voor het huwelijk en hoewel iedereen dat daar gedaan heeft gaan ze je dan uitkafferen.

Maar geloof is best leuk verder. :)
Thinking about thinking of you.
pi_145210804
Zullen we weer verder gaan over de map? Dank u.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_145210985
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:57 schreef NoInspiration het volgende:

[..]

Abortus gaat tegen onze eigen principes in. Wij hebben ooit een tentoonstelling bijgewoond van echte embryo's en gezien hoe snel dat gaat en je eigenlijk een klein baby'tje vermoord als je abortus pleegt, ook al ben je nog maar een maand zwanger..

We zijn gelovig, maar dat betekent niet dat je volgens alle regels moet leven ;)
Zou alleen voor de familie wel een shock zijn, gezien zij dat wel doen..
Ah van die mensen die via angst en weerzin bij anderen hun normen willen afdwingen. Die liepen ooit ook rond bij ons in de stad, compleet met gigantische borden met foto's van een geaborteerd foetus. Eerste keer voor mij dat ik spontaan zin kreeg zo'n demonstratie uitelkaar te schoppen, wat een vieze zelfgerechtigde goorlappen dat het zijn. Even later werden ze gearresteerd, er is nog gerechtigheid.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_145211007
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:09 schreef Tally het volgende:
Zullen we weer verder gaan over de map? Dank u.
Oh sorry :P
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_145285337
en TS, al ongesteld?
pi_145297384
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:04 schreef shifto het volgende:

[..]

Ik weet niet of je ooit een condoom hebt opgeblazen, maar elke sjaak die beweert dat ze te klein zijn is niet goed snik. :') Lekker zit die meuk natuurlijk nooit.
Een condoom kan wel degelijk te klein zijn, dat verklaart ook direct waarom er verschillende maten verkrijgbaar zijn. Neem van mij aan dat iedereen liever een pakje bij het kruidvat koopt in plaats van dat hij speciaal naar een sekshop moet om daar duurdere xl condooms te kopen.
Een te kleine condoom klemt zo hard om je penis heen dat het simpelweg niet meer mogelijk is te genieten van penetratie omdat je daar niks meer van voelt. De condoom knelt zo hard dat je je penis niet meer door de vagina voelt glijden. Daarbij kan hij ook nog een gedeelte van de penis onbedekt laten omdat de condoom te kort is. Ja, je kunt hem uitrekken naar beneden maar dat kruipt net zo makkelijk weer omhoog na 2 keer erin en eruit.

Maar afgaande op je reactie zijn de problemen jou volledig onbekend dus waar maak je je druk om?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_145300295
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
en TS, al ongesteld?
Nog niet, maar ik heb begrepen dat het tot twee dagen later kan komen door de map.. ik wacht nog een aantal dagen af en dan maar een zwangerschapstest doen opnieuw, hopend dat het resultaat gelijk blijft als de vorige test..
pi_145300325
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 17:16 schreef NoInspiration het volgende:

[..]

Nog niet, maar ik heb begrepen dat het tot twee dagen later kan komen door de map.. ik wacht nog een aantal dagen af en dan maar een zwangerschapstest doen opnieuw, hopend dat het resultaat gelijk blijft als de vorige test..
Succes.
pi_145302034
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 17:16 schreef NoInspiration het volgende:

[..]

Nog niet, maar ik heb begrepen dat het tot twee dagen later kan komen door de map.. ik wacht nog een aantal dagen af en dan maar een zwangerschapstest doen opnieuw, hopend dat het resultaat gelijk blijft als de vorige test..
Huh. Eerder zeggen ze.
pi_145302117
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Huh. Eerder zeggen ze.
Uh-oh. Kickje OUD?
pi_145302384
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Uh-oh. Kickje OUD?
Je kan niet later ongesteld worden. Zelfs vaak weekje eerder.
pi_145302423
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je kan niet later ongesteld worden. Zelfs vaak weekje eerder.
I dunno, mocht ik ooit uit m'n geslachtsdeel bloeden is het waarschijnlijk zaak zo snel mogelijk naar de HA te geraken. Maar ik geloof je meteen hoor ^O^
pi_145302856
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je kan niet later ongesteld worden. Zelfs vaak weekje eerder.
Je kan zeker wel later ongesteld worden.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_145302872
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:39 schreef Tally het volgende:

[..]

Je kan zeker wel later ongesteld worden.
Ok. Ik dacht zeker van niet
pi_145302939
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:40 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ok. Ik dacht zeker van niet
Je hele cyclus wordt door elkaar gegooid en daar komt ook nog de factor stress bij. Daar kan de ongesteldheid ook nog van weg blijven.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_145303568
True. Tis dan ook troep.
pi_145322666
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:42 schreef Tally het volgende:

[..]

Je hele cyclus wordt door elkaar gegooid en daar komt ook nog de factor stress bij. Daar kan de ongesteldheid ook nog van weg blijven.
Sinds vanochtend ongesteld en ook nog eens niet zwanger als testuitslag!

De map heeft gewerkt of mijn eisprong vond precies op de juiste dag plaats nadat de zaadcellen al afgebroken waren ;)
pi_145322827
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 10:22 schreef NoInspiration het volgende:

[..]

Sinds vanochtend ongesteld en ook nog eens niet zwanger als testuitslag!

De map heeft gewerkt of mijn eisprong vond precies op de juiste dag plaats nadat de zaadcellen al afgebroken waren ;)
En wat heb je hier nou van geleerd? :+

Overigens waarschijnlijk nog nooit zo blij geweest dat je ongesteld werd _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')