abonnement Unibet Coolblue
pi_144795212
Hallo allemaal,

Wellicht dat anderen hier ervaring mee hebben en tips kunnen geven. Ik ben namelijk al 2x naar de dokter geweest.

Ik heb nu al zo'n 8 weken lichte hoofdpijn (voorhoofd, wat meer aan de linkerkant) en 'post nasal drip'. Dat wil zeggen dat als ik slik, er slijm achter mijn neus mijn keel in loopt. Klinkt lekker he.
Gelukkig proef ik niks.

Inmiddels 2 keer naar de dokter geweest omdat het uit zichzelf niet weggaat. Het verergert ook niet, maar wordt ook niet helemaal beter. De 1e dokter denkt aan een lichte voorhoofdholte ontsteking veroorzaakt door, waarschijnlijk, allergieėn. Ik kreeg een neusspray mee met Mometasonfuroaat en tabletjes om de verschijnselen te onderdrukken voor een week.
Na 1 keer de neusspray te hebben gebruikt, werd de hoofdpijn al direct minder. Pilletjes maakten geen verschil.

2 weken later terug naar de dokter omdat het nog niet helemaal weg was. Hij ging mee met de vorige dokter en dacht aan hetzelfde. Neusslijmvliezen zijn volgens hem ook rood en licht opgezwollen.

Ik moet de neusspray blijven gebruiken en kreeg een ander soort type anti-allergie pilletjes. (Desloratadine Teva).
Nu zijn we 6 dagen verder maar er is geen verbetering.
Nog steeds heb ik de lichte hoofdpijn en post nasal drip.

Binnenkort maar weer terug naar de dokter denk ik.

Overigens heb ik helemaal geen andere symptomen van sinusitis of allergie. Geen verstopte neus, geen tranende ogen, geen jeuk, niet niezen, etc etc. Alleen deze 2 symptomen.

Ik twijfel nu of de dokter het wel bij het juiste eind heeft.

Weet iemand anders nog iets wat ik er tegen kan doen? Stomen heb ik ook al een paar keer gedaan. Iets anders?

En iemand ervaring met deze symptomen die wellicht weet wat het kan zijn?
pi_144795683
Vraag een andere dokter en kijk of die hetzelfde zegt.
pi_144796240
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 18:07 schreef Xetran het volgende:
Vraag een andere dokter en kijk of die hetzelfde zegt.
Ga ik ook wel doen, maar ben al bij 2 doktoren geweest nu...
pi_144823522
Iemand anders nog een idee wat het kan zijn?
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:15:59 #5
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144827841
Goede vraag. Waarom zou je dokteren vertrouwen, wat weten die nou? Die oplichters weten het een weekje na de diagnose nog niet op te lossen. Dan kun je beter luisteren naar wat een stel onbekenden op internet zeggen. Die hebben er veel meer verstand van.

#idioot.
pi_144827889
Nou dat zou best wel eens kanker kunnen zijn, ik zou maar oppassen TS!

:')
Hallon!
pi_144831139
FOK! is geen plek waar je kan vragen naar een diagnose. Je moet wederom bij je huisarts zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')