abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 september 2014 @ 15:53:01 #1
381420 dare_tobedifferent
Live like you die tomorrow
pi_144791206
Hoi,

Ik heb een Iphone 4 in gebruik. Hierop had ik bij icloud aangegeven dat er geen foto's in icloud moesten. Echter, als je op Opslag en reservekopie klikt, dan zie je daar staan dat er alsnog automatisch een reservekopie wordt gemaakt van o.a. foto's. (dit stond wel aan)
Nu vraag ik mij af of de foto's dus alsnog in icloud terecht zijn gekomen, ondanks dat ik dit in eerste instantie had uitgezet. Ik ben namelijk een aantal foto's kwijt, dus ik wil kijken of het hier alsnog in te vinden is.
En is het ook mogelijk om de icloud voor foto's te openen op de pc? Ik kan dit zo snel niet vinden.
  maandag 22 september 2014 @ 15:55:44 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_144791322
als je iCloud photos op je pc wil zien, heb je iTunes nodig dacht ik.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  maandag 22 september 2014 @ 15:57:02 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_144791374
So we just called him Fred
  maandag 22 september 2014 @ 16:05:03 #4
381420 dare_tobedifferent
Live like you die tomorrow
pi_144791682
quote:
Hier kan ik geen foto's mee zien, alleen contacten, herinneringen ed.
pi_144791698
Je naaktfoto's zijn gehackt
  maandag 22 september 2014 @ 16:06:26 #6
381420 dare_tobedifferent
Live like you die tomorrow
pi_144791734
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 16:05 schreef RetRy32 het volgende:
Je naaktfoto's zijn gehackt
OMG...oh wacht... die heb ik niet :)
pi_144791757
http://www.emmayouarenext.com/

We houden het in de gaten.
  maandag 22 september 2014 @ 16:09:46 #8
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_144791845
http://support.apple.com/kb/dl1455

iCloud for Windows :) een simpele zoekactie op Google..

Echter iCloud backup is wat anders dan de Photostream. Een backup kan je niet even simpel doorbladeren. Die kan je alleen restoren op de telefoon.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  maandag 22 september 2014 @ 16:14:50 #9
381420 dare_tobedifferent
Live like you die tomorrow
pi_144792032
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 16:09 schreef Civilian het volgende:
http://support.apple.com/kb/dl1455

iCloud for Windows :) een simpele zoekactie op Google..

Echter iCloud backup is wat anders dan de Photostream. Een backup kan je niet even simpel doorbladeren. Die kan je alleen restoren op de telefoon.
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 16:09 schreef Civilian het volgende:
http://support.apple.com/kb/dl1455

iCloud for Windows :) een simpele zoekactie op Google..

Echter iCloud backup is wat anders dan de Photostream. Een backup kan je niet even simpel doorbladeren. Die kan je alleen restoren op de telefoon.
Maar in principe wordt elke foto die je maakt dan toch in de backup gezet? ook al heb je hem op de tel zelf verwijderd? Dus dan kan ik toch ook weer een backup terugzetten en dan zijn alle foto's er weer.
Of ik moet ik voor alle foto's echt in de photostream kijken?
  maandag 22 september 2014 @ 16:17:38 #10
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_144792118
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:14 schreef dare_tobedifferent het volgende:

[..]

[..]

Maar in principe wordt elke foto die je maakt dan toch in de backup gezet? ook al heb je hem op de tel zelf verwijderd? Dus dan kan ik toch ook weer een backup terugzetten en dan zijn alle foto's er weer.
Of ik moet ik voor alle foto's echt in de photostream kijken?
De Photostream had je uitgezet toch? Dus daar staan ze niet in.
Je zou inderdaad een backup terug kunnen zetten, maar dan ben je misschien weer andere data kwijt. Bijvoorbeeld foto's die nog niet gebackupped waren sinds de laatste keer.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_144792462
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  maandag 22 september 2014 @ 16:32:37 #12
381420 dare_tobedifferent
Live like you die tomorrow
pi_144792614
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 16:17 schreef Civilian het volgende:

[..]

De Photostream had je uitgezet toch? Dus daar staan ze niet in.
Je zou inderdaad een backup terug kunnen zetten, maar dan ben je misschien weer andere data kwijt. Bijvoorbeeld foto's die nog niet gebackupped waren sinds de laatste keer.
Ja had ik ook, maar opslag en reservekopie stond kennelijk wel aan, dan worden er lijkt mij alsnog foto's ingezet toch?
Ik had net dat programma gedownload, maar als ik dan bij foto's kijk, dan staat er: icloud foto's is niet ingeschakeld. Houd dit in dat er geen foto's zijn opgeslagen?
Ik heb wel ooit 1 keer een backup gemaakt van de telefoon en toen werden wel alle foto's opgeslagen en later terug gezet op de telefoon toen ik de backup versie weer erop zette.
  maandag 22 september 2014 @ 16:32:45 #13
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_144792618
quote:
iCloud is veilig genoeg. Maar als de celebrities zelf zo dom zijn om gebruikersnaam en wachtwoord op te geven via een phishingmail etc, dan kan een programma nog zo veilig zijn. Dan komt de ander er gewoon in.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  maandag 22 september 2014 @ 16:35:12 #14
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_144792697
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:32 schreef dare_tobedifferent het volgende:

[..]

Ja had ik ook, maar opslag en reservekopie stond kennelijk wel aan, dan worden er lijkt mij alsnog foto's ingezet toch?
Ik had net dat programma gedownload, maar als ik dan bij foto's kijk, dan staat er: icloud foto's is niet ingeschakeld. Houd dit in dat er geen foto's zijn opgeslagen?
Ik heb wel ooit 1 keer een backup gemaakt van de telefoon en toen werden wel alle foto's opgeslagen en later terug gezet op de telefoon toen ik de backup versie weer erop zette.
Ja, maar reserve kopie is niet benaderbaar zoals alle dingen op iCloud. Dat is gewoon 1 bestand dat volledig encrypt is. De enige manier om bij die data te kunnen is de volledige backup terug te zetten op de telefoon.

Dus de foto's die ten tijde van het backuppen op jouw telefoon stonden, staan inderdaad in de backup. Niet meer en niet minder ;)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  maandag 22 september 2014 @ 16:38:58 #15
381420 dare_tobedifferent
Live like you die tomorrow
pi_144792820
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 16:35 schreef Civilian het volgende:

[..]

Ja, maar reserve kopie is niet benaderbaar zoals alle dingen op iCloud. Dat is gewoon 1 bestand dat volledig encrypt is. De enige manier om bij die data te kunnen is de volledige backup terug te zetten op de telefoon.

Dus de foto's die ten tijde van het backuppen op jouw telefoon stonden, staan inderdaad in de backup. Niet meer en niet minder ;)
Okee duidelijk, maar kan ik nog wel ergens anders dan alle gemaakte foto's vinden? Ik dacht dat icloud altijd alles opsloeg, of is eenmaal verwijderd toch echt verwijderd?
  maandag 22 september 2014 @ 17:02:16 #16
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_144793698
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:38 schreef dare_tobedifferent het volgende:

[..]

Okee duidelijk, maar kan ik nog wel ergens anders dan alle gemaakte foto's vinden? Ik dacht dat icloud altijd alles opsloeg, of is eenmaal verwijderd toch echt verwijderd?
Yup :) Misschien toch maar Photostream aanzetten vanaf nu? :P
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_144803266
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 16:32 schreef Civilian het volgende:

[..]

iCloud is veilig genoeg. Maar als de celebrities zelf zo dom zijn om gebruikersnaam en wachtwoord op te geven via een phishingmail etc, dan kan een programma nog zo veilig zijn. Dan komt de ander er gewoon in.
Als Apple een "Two-step verification" had ingesteld in zijn iCloud, dan waren de celebrities naar alle waarschijnlijk niet gehackt. In ieder geval niet met Phishing. Pas wanneer het fout gaat, willen ze ingrijpen. Heel slim van Apple. De gemiddelde persoon heeft nog maar weinig vertrouwen in de Cloud en terecht.
pi_144803902
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:16 schreef editoor het volgende:

[..]

Als Apple een "Two-step verification" had ingesteld in zijn iCloud, dan waren de celebrities naar alle waarschijnlijk niet gehackt. In ieder geval niet met Phishing. Pas wanneer het fout gaat, willen ze ingrijpen. Heel slim van Apple. De gemiddelde persoon heeft nog maar weinig vertrouwen in de Cloud en terecht.
Helemaal niet terecht. Er is niets mis met 'the cloud', mensen kunnen beter heel weinig vertrouwen in zichzelf hebben.

Maar aan de andere kant komt het misschien wel op het zelfde neer als mensen die te dom zijn om op een veilige manier met clouddiensten om te gaan, dat niet meer doen onder ze de dienst niet vertrouwen ipv zichzelf. Dus ok, vooruit.
pi_144814865
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 21:30 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Helemaal niet terecht. Er is niets mis met 'the cloud', mensen kunnen beter heel weinig vertrouwen in zichzelf hebben.

Maar aan de andere kant komt het misschien wel op het zelfde neer als mensen die te dom zijn om op een veilige manier met clouddiensten om te gaan, dat niet meer doen onder ze de dienst niet vertrouwen ipv zichzelf. Dus ok, vooruit.
Niet om het een of ander, maar Apple streeft altijd naar gebruikersvriendelijkheid zodat elke n00b ermee kan werken. Dat zou ook moeten inhouden dat dit soort privacygevoelige shit beter beveiligd zou moeten zijn. Los van of je er nu bij stilstaat dat je wachtwoord en/of beveiligingsvragen makkelijk te kraken zijn. En aangezien Apple dingen graag door de strot van de gebruiker drukt zullen dingen als iCloud ook wel vanzelf aanstaan tijdens de installatie/upgrade.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_144814901
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:16 schreef editoor het volgende:

[..]

Als Apple een "Two-step verification" had ingesteld in zijn iCloud, dan waren de celebrities naar alle waarschijnlijk niet gehackt. In ieder geval niet met Phishing. Pas wanneer het fout gaat, willen ze ingrijpen. Heel slim van Apple. De gemiddelde persoon heeft nog maar weinig vertrouwen in de Cloud en terecht.
Ik snap de hele cloud hype sowieso niet helemaal. Dat is namelijk wachten op zulke dingen. Nu zijn het foto's, dadelijk zijn bedrijven de lul die "in de cloud werken", want dat is zo lekker hip.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_144815472
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:16 schreef editoor het volgende:

[..]

Als Apple een "Two-step verification" had ingesteld in zijn iCloud, dan waren de celebrities naar alle waarschijnlijk niet gehackt. In ieder geval niet met Phishing. Pas wanneer het fout gaat, willen ze ingrijpen. Heel slim van Apple. De gemiddelde persoon heeft nog maar weinig vertrouwen in de Cloud en terecht.
Uh nee, mensen zijn gewoon teringdom.
Als jij tegen iemand zegt dat je sleutel onder je deurmat ligt en iemand komt je huis binnen ga je toch ook niet janken, debiel.
pi_144815597
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:21 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Uh nee, mensen zijn gewoon teringdom.
Als jij tegen iemand zegt dat je sleutel onder je deurmat ligt en iemand komt je huis binnen ga je toch ook niet janken, debiel.
Niveautje, hoor.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_144815625
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:27 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Niveautje, hoor.
Android hater gespot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')