abonnement Unibet Coolblue
  zondag 21 september 2014 @ 19:30:51 #1
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144764091
Hoi, ik wil iets breder worden in de schouders en dat je borstspieren wat sterker worden. Zodat je er dus wat mannelijker uitziet.
Ben nu meer twink type, maar wil dus ietsje breder, maar niet al te veel. Ik wil geen body builder figuur. Dat vind ik lelijk.

Maar hoe lang duurt dit voor je dat hebt? Als ik twee keer per week naar sportschool ga hoeveel weken voordat ik dan echt resultaat zie?
  zondag 21 september 2014 @ 19:50:42 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_144764992
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_144765046
2 keer gaat je niet helpen, minstens 3 keer per week en je voeding aanpassen plus wat supplementen, dan een jaartje.
pi_144765097
Ga een avondje google'en... Alles over dit onderwerp is al verteld en opgeschrevenen Fok!ers trainen niet
  zondag 21 september 2014 @ 19:55:01 #5
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144765195
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 19:51 schreef mrPanerai het volgende:
2 keer gaat je niet helpen, minstens 3 keer per week en je voeding aanpassen plus wat supplementen, dan een jaartje.
Een jaar? Ik hoef geen bodybuild figuur. Puur wat bredere schouders en je borstpartij wat steviger. Duurt dat een jaar?
  zondag 21 september 2014 @ 19:59:43 #6
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_144765394
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 19:55 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Een jaar? Ik hoef geen bodybuild figuur. Puur wat bredere schouders en je borstpartij wat steviger. Duurt dat een jaar?
Minimaal.
Rome is ook niet in één dag gebouwd.
  zondag 21 september 2014 @ 20:13:01 #7
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144766100
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 19:59 schreef bepklep82 het volgende:

[..]

Minimaal.
Rome is ook niet in één dag gebouwd.
Ik vraag morgen aan iemand die het weten kan. Ik geloof er niks van dat dit een jaar duurt.
  zondag 21 september 2014 @ 20:15:53 #8
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_144766236
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 20:13 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik vraag morgen aan iemand die het weten kan. Ik geloof er niks van dat dit een jaar duurt.
http://forum.bodynet.nl/a(...)gespierd-worden.html

Eerste hit met Google..
Scheelt weer vragen aan iemand en dan hard uitgelachen worden omdat je denkt dat je spieren zomaar ff opbouwt met 2 dagen workout.
pi_144766315
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 19:55 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Een jaar? Ik hoef geen bodybuild figuur. Puur wat bredere schouders en je borstpartij wat steviger. Duurt dat een jaar?
Het duurt minimaal een jaar voor je iets verandert, dus ja, ga daar toch minimaal vanuit.....
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zondag 21 september 2014 @ 20:26:28 #10
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_144766770
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 19:55 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Een jaar? Ik hoef geen bodybuild figuur. Puur wat bredere schouders en je borstpartij wat steviger. Duurt dat een jaar?
Jij denkt dat je met 2 keer sporten binnen 2 maanden Arnold bent?

:')
  zondag 21 september 2014 @ 20:52:23 #11
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144768277
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 20:26 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Jij denkt dat je met 2 keer sporten binnen 2 maanden Arnold bent?

:')
Ik zeg toch ik vind dat net lelijk zo een opgeblazen figuur. Probleem ik ben nu te iel; twink type zeg maar en ik wil gewoon IETSJE breder en wat mannelijker overkomen.
Dat duurt toch geen jaar of wel? Ik snap dat een body build figuur heel lang duurt en met speciaal eten en zo. Maar gewoon iets duidelijker aanwezige borstspieren en zo, kan dat niet in 2 maanden?
pi_144768286
Ben je ecto? Dus redelijk slanke bouw van nature? Dan maak je niet de meeste winst met trainingen maar met eten.

Ik ben zelf ook ecto en pas toen ik mijn dieet ernstig aanpaste kwamen de kilo's erbij.
  zondag 21 september 2014 @ 20:53:37 #13
230788 n8n
Pragmatisch
pi_144768360
Had ooit in 3 maanden 10kg erbij, was wel in de vakantie
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 21 september 2014 @ 20:53:45 #14
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144768369
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 20:52 schreef Kandijfijn het volgende:
Ben je ecto? Dus redelijk slanke bouw van nature? Dan maak je niet de meeste winst met trainingen maar met eten.

Ik ben zelf ook ecto en pas toen ik mijn dieet ernstig aanpaste kwamen de kilo's erbij.
Ja ik ben wat ze in homo wereld 'twink' noemen. Dus ielig, slank en wil gewoon wat breder en sterker zijn. En dus NIET een opgeblazen figuur hebben; gewoon ietsje steviger/breder dan nu.
  zondag 21 september 2014 @ 20:54:16 #15
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144768405
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 20:52 schreef Kandijfijn het volgende:
Ben je ecto? Dus redelijk slanke bouw van nature? Dan maak je niet de meeste winst met trainingen maar met eten.

Ik ben zelf ook ecto en pas toen ik mijn dieet ernstig aanpaste kwamen de kilo's erbij.
Maar dat zijn dan toch vet kilo's?
  zondag 21 september 2014 @ 21:00:10 #16
416020 K44S
The bearded man
pi_144768774
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 20:53 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ja ik ben wat ze in homo wereld 'twink' noemen. Dus ielig, slank en wil gewoon wat breder en sterker zijn. En dus NIET een opgeblazen figuur hebben; gewoon ietsje steviger/breder dan nu.
Begin eerst met : naar een sportschool gaan.
Vraag je daar advies van een PT'er
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_144768961
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 20:54 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Maar dat zijn dan toch vet kilo's?
Elke kilo, vet of spieren komt door het mondje en voor spieren heb stukken meer (gezond) voedsel nodig dan vet.

Ik at ongeveer 3400-3800 kcal per dag en dat was niet genoeg om aan te komen. Ik heb lopend werk en deed veel cardio (wielrennen/skeeleren/hardlopen) waardoor ik eerder te weinig dan teveel at. Ik ben cardio gaan minderen en veel meer gaan eten tegen de 4800 kcal via 6 porties per dag.

Afgelopen jaar van 72 naar 80 gegaan terwijl mijn vetpercentage juist gelijk is gebleven. Ik ben 1,93 dus ik lijk nog steeds niet heel erg breed ofzo maar duidelijk breder in de schouder en stukken sterker. Wanneer ik nog een jaar intensief train kan ik vast nog wel een stuk breder worden maar die behoefte voel ik niet echt ben nu meer van het onderhoud.

De angst om opgeblazen breed te worden is totaal ongegrond daarvoor moet je zeer veel naar de sportschool met het juiste dieet en echt per dag specifiek op spiergroepen gaan trainen. Dus laat dat idee maar varen. Het idee dat je in 2 maand tijd met 2 dagen sportschool in de week zo een paar kilo aankomt als ectomorph/twink? Even onrealistisch.

Kortom
-Verdiep je in voeding
-Verdiep je in training en vraag hulp
-Vraag hulp aan van die maffe bodybuilders sommige zien hen als dom verstand maar het zijn lopende encyclopedien wanneer het om training en voeding gaat.
  zondag 21 september 2014 @ 21:09:50 #18
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144769379
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 21:03 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Elke kilo, vet of spieren komt door het mondje en voor spieren heb stukken meer (gezond) voedsel nodig dan vet.

Ik at ongeveer 3400-3800 kcal per dag en dat was niet genoeg om aan te komen. Ik heb lopend werk en deed veel cardio (wielrennen/skeeleren/hardlopen) waardoor ik eerder te weinig dan teveel at. Ik ben cardio gaan minderen en veel meer gaan eten tegen de 4800 kcal via 6 porties per dag.

Afgelopen jaar van 72 naar 80 gegaan terwijl mijn vetpercentage juist gelijk is gebleven. Ik ben 1,93 dus ik lijk nog steeds niet heel erg breed ofzo maar duidelijk breder in de schouder en stukken sterker. Wanneer ik nog een jaar intensief train kan ik vast nog wel een stuk breder worden maar die behoefte voel ik niet echt ben nu meer van het onderhoud.

De angst om opgeblazen breed te worden is totaal ongegrond daarvoor moet je zeer veel naar de sportschool met het juiste dieet en echt per dag specifiek op spiergroepen gaan trainen. Dus laat dat idee maar varen. Het idee dat je in 2 maand tijd met 2 dagen sportschool in de week zo een paar kilo aankomt als ectomorph/twink? Even onrealistisch.

Kortom
-Verdiep je in voeding
-Verdiep je in training en vraag hulp
-Vraag hulp aan van die maffe bodybuilders sommige zien hen als dom verstand maar het zijn lopende encyclopedien wanneer het om training en voeding gaat.
Ik blijf wel zoals ik ben. Als het allemaal zo lang duurt en inspanning kost heb ik al geen zin meer. Wilde alleen iets mannelijker uitzien.
pi_144769859
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 21:09 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik blijf wel zoals ik ben. Als het allemaal zo lang duurt en inspanning kost heb ik al geen zin meer. Wilde alleen iets mannelijker uitzien.
Ik zeg niet dat het bij iedereen zoveel moeite kost hoor. Wel en matige mentaliteit :(
  zondag 21 september 2014 @ 21:54:08 #20
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_144770422
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 21:09 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik blijf wel zoals ik ben. Als het allemaal zo lang duurt en inspanning kost heb ik al geen zin meer. Wilde alleen iets mannelijker uitzien.
:')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  zondag 21 september 2014 @ 22:08:45 #21
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_144771241
En dat lieve mensen...

Dat noemen we nou een ruggengraatloze quitter....
  maandag 22 september 2014 @ 09:14:36 #22
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_144780490
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 21:09 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik blijf wel zoals ik ben. Als het allemaal zo lang duurt en inspanning kost heb ik al geen zin meer. Wilde alleen iets mannelijker uitzien.
En nu blijf je net zo verwijfd als dat je klinkt, geen inspanning, perfecte oplossing.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_144780667
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 21:03 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Elke kilo, vet of spieren komt door het mondje en voor spieren heb stukken meer (gezond) voedsel nodig dan vet.

Ik at ongeveer 3400-3800 kcal per dag en dat was niet genoeg om aan te komen. Ik heb lopend werk en deed veel cardio (wielrennen/skeeleren/hardlopen) waardoor ik eerder te weinig dan teveel at. Ik ben cardio gaan minderen en veel meer gaan eten tegen de 4800 kcal via 6 porties per dag.

Afgelopen jaar van 72 naar 80 gegaan terwijl mijn vetpercentage juist gelijk is gebleven. Ik ben 1,93 dus ik lijk nog steeds niet heel erg breed ofzo maar duidelijk breder in de schouder en stukken sterker. Wanneer ik nog een jaar intensief train kan ik vast nog wel een stuk breder worden maar die behoefte voel ik niet echt ben nu meer van het onderhoud.

De angst om opgeblazen breed te worden is totaal ongegrond daarvoor moet je zeer veel naar de sportschool met het juiste dieet en echt per dag specifiek op spiergroepen gaan trainen. Dus laat dat idee maar varen. Het idee dat je in 2 maand tijd met 2 dagen sportschool in de week zo een paar kilo aankomt als ectomorph/twink? Even onrealistisch.

Kortom
-Verdiep je in voeding
-Verdiep je in training en vraag hulp
-Vraag hulp aan van die maffe bodybuilders sommige zien hen als dom verstand maar het zijn lopende encyclopedien wanneer het om training en voeding gaat.
Geef jij dan ook heel veel dingen op hiervoor (qua eten)? Of zeg je, ik kan nog steeds wel eens een avondje drinken? Want dat lijkt mij dus het grote probleem met écht fatsoenlijk gaan sporten; dat hele dieet en letten op wat je eet.
Ook gewoon tussendoor wat lekkers (whatever it may be) lijkt me moeilijk te stoppen...
pi_144781226
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2014 09:26 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Geef jij dan ook heel veel dingen op hiervoor (qua eten)? Of zeg je, ik kan nog steeds wel eens een avondje drinken? Want dat lijkt mij dus het grote probleem met écht fatsoenlijk gaan sporten; dat hele dieet en letten op wat je eet.
Ook gewoon tussendoor wat lekkers (whatever it may be) lijkt me moeilijk te stoppen...
Ik ben een ecto of zoals mij goede vriend zegt(die je bodybuilder zou kunnen noemen) een lopend vuilnisvat. Dus ik kan er gerust snacks ingooien en een avond drinken is ook geen probleem. Vergeet niet ik ben 8 kg in een jaar aangekomen. Dat is leuk maar ook weer niet superbijzonder ofzo.

Wat ik vooral heb gedaan is de fouten in mijn voedingspatroon aanpassen.

1) Ik werk regelmatig dagen van 14 uur en weken van 70 uur vaak genoeg gevolgd door weken van 25/30. Gevolg was totaal geen ritme in het eten rustig 10 uur amper at eten (ff br. frikadel in mik hooguit) en wanneer je eindelijk pauze had bunkeren als een malle. In rustige weken daalde mijn eetlust weer door minder activiteiten en ging ik weer onbewust te weinig eten.

Ik heb daar regelmaat in gebracht en ging alles opschrijven en braaf 6 maaltijden per dag eten met genoeg voedingstoffen, met accent op eiwitten en koolhydraten. En als je trouw 6 keer p/d je porsie's eet heb je al veel minder behoefte aan snacken en dergelijke.

2) Ik ben een echt gaan tellen wat ik eet in mijn hoofd at ik best veel maar in de praktijk bleek ik net genoeg te eten en als ik sportte te weinig. Vooral als je fysiek werk doet tikt het nogal aan. Nu werk ik in de bediening en vergt dat uiteraard meer kcal dan kantoorwerk. Maar het is niks vergeleken met mensen die echt fysiek zwaar werk doen zoals mensen in de tuinbouw, bouw, zware industrie. Die moeten een shitload aan voedsel hebben.

3) Ik had het geluk dat mijn vriendin mij steunde en ik een goede vriend als coach had. Wilde het al jaren doen maar telkens niet de discipline :'). En ik ben nogal van je doet of goed of je doet het niet.

Ik dwaal volgens mij weer veel te veel af :'). Kort antwoord als je snacks en dergelijke moet opgeven hangt vooral aan je bouw af. Ben je ecto dan is het /care ben je al vet van jezelf dan ben je de sjaak. Desondanks kan je al gewoon goed in gewichten gaan hangen. Je kan altijd droger worden d.m.v. cardio
pi_144781302
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 09:59 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ik ben een ecto of zoals mij goede vriend zegt(die je bodybuilder zou kunnen noemen) een lopend vuilnisvat. Dus ik kan er gerust snacks ingooien en een avond drinken is ook geen probleem. Vergeet niet ik ben 8 kg in een jaar aangekomen. Dat is leuk maar ook weer niet superbijzonder ofzo.

Wat ik vooral heb gedaan is de fouten in mijn voedingspatroon aanpassen.

1) Ik werk regelmatig dagen van 14 uur en weken van 70 uur vaak genoeg gevolgd door weken van 25/30. Gevolg was totaal geen ritme in het eten rustig 10 uur amper at eten (ff br. frikadel in mik hooguit) en wanneer je eindelijk pauze had bunkeren als een malle. In rustige weken daalde mijn eetlust weer door minder activiteiten en ging ik weer onbewust te weinig eten.

Ik heb daar regelmaat in gebracht en ging alles opschrijven en braaf 6 maaltijden per dag eten met genoeg voedingstoffen, met accent op eiwitten en koolhydraten. En als je trouw 6 keer p/d je porsie's eet heb je al veel minder behoefte aan snacken en dergelijke.

2) Ik ben een echt gaan tellen wat ik eet in mijn hoofd at ik best veel maar in de praktijk bleek ik net genoeg te eten en als ik sportte te weinig. Vooral als je fysiek werk doet tikt het nogal aan. Nu werk ik in de bediening en vergt dat uiteraard meer kcal dan kantoorwerk. Maar het is niks vergeleken met mensen die echt fysiek zwaar werk doen zoals mensen in de tuinbouw, bouw, zware industrie. Die moeten een shitload aan voedsel hebben.

3) Ik had het geluk dat mijn vriendin mij steunde en ik een goede vriend als coach had. Wilde het al jaren doen maar telkens niet de discipline :'). En ik ben nogal van je doet of goed of je doet het niet.

Ik dwaal volgens mij weer veel te veel af :'). Kort antwoord als je snacks en dergelijke moet opgeven hangt vooral aan je bouw af. Ben je ecto dan is het /care ben je al vet van jezelf dan ben je de sjaak. Desondanks kan je al gewoon goed in gewichten gaan hangen. Je kan altijd droger worden d.m.v. cardio
Hmm, dank!
Moet het eens overwegen, eigenlijk moet ik wel weer eens iets aan sport doen, als is het alleen cardio. Maarja, ritme/tijd/motivatie he.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')