abonnement Unibet Coolblue
pi_144754164
Je leest in nieuwsberichten vaker over fetishes bij mannen dan bij vrouwen. Ik hoor of lees nooit wat over fetishes bij vrouwen.

Je leest dan over stalkers die bij vrouwelijke beroemdheden om gedragen ondergoed vragen of zelfs stelen. Ik kan me eens een zaak herinneren van een schoenenverkoper die vrouwelijke voeten probeerde te likken bij klanten. Of een nieuwsbericht dat een man werd betrapt bij het seksueel bevredigen met een paspop.

Zoiets hoor je zelden bij vrouwen. De enige die ik mij van jaren terug kan herinneren was dat op TV een Zweedse vrouw werd geïnterviewd over haar fetish voor guillotines (apart ja).
Hier op FOK lees ik ook zelden over fetishes bij vrouwen. Wel bij mannen, er loopt een tramplingtopic in SEX gestart door een man. Er is een mannelijke user die bondage heet. Er zijn topics geweest is SEX over voetenfetishes, gestart door mannen.

Dus
-of vrouwen komen minder uit voor hun fetishes
-of doen minder moeite voor hun fetishes en gaan niet wanhopig op zoek naar mannenvoeten (bv)
-of vrouwen hebben inderdaad minder snel een fetish?

Wat denken jullie?

[ Bericht 5% gewijzigd door Godshand op 21-09-2014 15:40:20 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 21 september 2014 @ 15:22:07 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_144754256
Doen minder moeite. Zelfs de lelijkste wijven kunnen met gemak wanhopige mannen vinden om zich op uit te leven. Andersom niet, vandaar dat er frusti's zijn die zo ver gaan dat het nieuws wordt.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_144754491
quote:
5s.gif Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef Godshand het volgende:
KPD een topic over
Je mag volgens mij niet openbaren wat er in KPD staat. :P
(she/her)
pi_144754579
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 15:28 schreef Fylax het volgende:

[..]

Je mag volgens mij niet openbaren wat er in KPD staat. :P
Waar staat dat dan? Link?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Leukste jonkie 2022 zondag 21 september 2014 @ 15:31:19 #5
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_144754605
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 15:28 schreef Fylax het volgende:

[..]

Je mag volgens mij niet openbaren wat er in KPD staat. :P
Je mag geen content uit KPD openbaren in andere delen van FOK! ^O^

Nog 4 jaartjes wachten dan mag jij ook in klaagbaak :D
Je maintiendrai -XOXO-
pi_144754630
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 15:31 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Je mag geen content uit KPD openbaren in andere delen van FOK! ^O^

Nog 4 jaartjes wachten dan mag jij ook in klaagbaak :D
ja maar hij zegt nu toch wat er in KPD staat. :P
(she/her)
  zondag 21 september 2014 @ 15:33:35 #7
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_144754688
Mwah denk dat vrouwen er minder snel voor uitkomen?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_144754743
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 15:33 schreef houdjemond het volgende:
Mwah denk dat vrouwen er minder snel voor uitkomen?
Denk ik ook. :Y
pi_144754935
Ze zeggen wel eens dat vrouwen minder visueel zijn ingesteld. Misschien is dat een gedeelte van de reden.
  zondag 21 september 2014 @ 15:41:48 #10
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_144754979
Vrouwen hebben toch een fetish op foute criminele agressieve mannen...!?
  Leukste jonkie 2022 zondag 21 september 2014 @ 15:44:06 #11
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_144755053
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 15:31 schreef Fylax het volgende:

[..]

ja maar hij zegt nu toch wat er in KPD staat. :P
:') :')

Ja maar hij plaatst geen foto's

Iedereen weet bijvoorbeeld dat er in KPD een topic met naaktfoto's van FOK!kers loopt, het gaat erom dat je die foto's niet in KLB gaat posten
Je maintiendrai -XOXO-
  zondag 21 september 2014 @ 15:53:22 #12
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_144755427
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 15:40 schreef Tja..1986 het volgende:
Ze zeggen wel eens dat vrouwen minder visueel zijn ingesteld. Misschien is dat een gedeelte van de reden.
dat denk ik idd, vrouwen zullen denk ik sneller iets hebben qua gevoel en gedachtes ipv dingen
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_144755466
Voor wat ik er van weet is het in ieder geval met aanleg voor een fetisj als stoornis uitgaande van de cijfers die er bekend zijn bij de APA ongeveer 3 keer zoveel gevallen van fetishes die bij mannen als schadelijk worden gezien dan als bij vrouwen. Dat is in ieder geval wat ik me kan herinneren uit documenten van APA.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  FOK!mycroftheld zondag 21 september 2014 @ 16:50:27 #14
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_144758357
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 15:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Voor wat ik er van weet is het in ieder geval met aanleg voor een fetisj als stoornis uitgaande van de cijfers die er bekend zijn bij de APA ongeveer 3 keer zoveel gevallen van fetishes die bij mannen als schadelijk worden gezien dan als bij vrouwen. Dat is in ieder geval wat ik me kan herinneren uit documenten van APA.
Ben benieuwd welke fetishes door APA als schadelijk kunnen worden gezien. Ik zie mijn fetisj in ieder geval niet als schadelijk, ben er eigenlijk wel blij mee.
pi_144758681
quote:
11s.gif Op zondag 21 september 2014 16:50 schreef bondage het volgende:

[..]

Ben benieuwd welke fetishes door APA als schadelijk kunnen worden gezien. Ik zie mijn fetisj in ieder geval niet als schadelijk, ben er eigenlijk wel blij mee.
Dan gaat het er meer om wanneer het je gaat hinderen in het dagelijks leven of jou of anderen rondom jou schade toe doet.

Dus als je bijvoorbeeld opgewonden raakt van het laten lijden of vernederen van andere en dat je zo beïnvloed dat je mensen er toe gaat dwingen zich aan jou te onderwerpen.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_144758957
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dan gaat het er meer om wanneer het je gaat hinderen in het dagelijks leven of jou of anderen rondom jou schade toe doet.

Dus als je bijvoorbeeld opgewonden raakt van het laten lijden of vernederen van andere en dat je zo beïnvloed dat je mensen er toe gaat dwingen zich aan jou te onderwerpen.
In de DSM V wordt het gezien als fetishistic disorder.
Het omvat "characterized by a distressing and persistent pattern of sexual arousal involving the use of nonliving objects or specific, nongenital body parts. In clinical usage, the term “fetish” delineates an object, such as an item of clothing or the partner’s foot, which is used by an individual to attain sexual arousal and orgasm. Persons with sexual fetishes may need to be touching, smelling, or looking at their unique object, or engaging in fantasy about it, in order to function sexually, either alone or with a partner."

Bron: utdol.com
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144759188
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 17:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

In de DSM V wordt het gezien als fetishistic disorder.
Het omvat "characterized by a distressing and persistent pattern of sexual arousal involving the use of nonliving objects or specific, nongenital body parts. In clinical usage, the term “fetish” delineates an object, such as an item of clothing or the partner’s foot, which is used by an individual to attain sexual arousal and orgasm. Persons with sexual fetishes may need to be touching, smelling, or looking at their unique object, or engaging in fantasy about it, in order to function sexually, either alone or with a partner."

Bron: utdol.com

Daar wijs ik ook op. En daar zijn in ieder geval (vaag) cijfers van die er op duiden dat dát vaker voor komt bij mannen. Dus kan me ook voorstellen dat dat zo is bij "normale" fetishes.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  FOK!mycroftheld zondag 21 september 2014 @ 17:30:08 #18
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_144759884
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 17:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

In de DSM V wordt het gezien als fetishistic disorder.
Het omvat "characterized by a distressing and persistent pattern of sexual arousal involving the use of nonliving objects or specific, nongenital body parts. In clinical usage, the term “fetish” delineates an object, such as an item of clothing or the partner’s foot, which is used by an individual to attain sexual arousal and orgasm. Persons with sexual fetishes may need to be touching, smelling, or looking at their unique object, or engaging in fantasy about it, in order to function sexually, either alone or with a partner."

Bron: utdol.com

Die kans is zeker aanwezig. Al zijn er wel eens onderzoeken geweest waaruit bleek dat er veel vrouwen zijn die zaken als bondage wel zien zitten. Voor mij is het verder geen probleem, ik zal nooit iemand dwingen iets te doen wat ze niet wil.
pi_144760681
quote:
99s.gif Op zondag 21 september 2014 15:41 schreef Yi-Long het volgende:
Vrouwen hebben toch een fetish op foute criminele agressieve mannen...!?
  zondag 21 september 2014 @ 23:52:13 #20
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_144776185
Pas nog een topic gezien van een Fokster die wilde ruiken aan de bezwete sokken van een man.
Net als de meeste andere van haar topics, zat daar al snel een slotje op.
Die kreeg ook een kick van slippende banden en het doodrijden van dieren.
Vroeger zaten zulke mensen gewoon in een inrichting...
pi_144779442
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 23:52 schreef gewoonmeppen het volgende:
Pas nog een topic gezien van een Fokster die wilde ruiken aan de bezwete sokken van een man.
Net als de meeste andere van haar topics, zat daar al snel een slotje op.
Die kreeg ook een kick van slippende banden en het doodrijden van dieren.
Vroeger zaten zulke mensen gewoon in een inrichting...
ja maar dat was een man achteraf en geen vrouw...
pi_144779445
Iemand die zich verveelde en was aan het trollen dus.
  maandag 22 september 2014 @ 06:49:52 #23
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_144779448
Nee, dat was wel degelijk een vrouw
pi_144779507
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 23:52 schreef gewoonmeppen het volgende:
Pas nog een topic gezien van een Fokster die wilde ruiken aan de bezwete sokken van een man.
Net als de meeste andere van haar topics, zat daar al snel een slotje op.
Die kreeg ook een kick van slippende banden en het doodrijden van dieren.
Vroeger zaten zulke mensen gewoon in een inrichting...
dude
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  maandag 22 september 2014 @ 08:20:55 #25
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_144779934
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 15:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

dat denk ik idd, vrouwen zullen denk ik sneller iets hebben qua gevoel en gedachtes ipv dingen
En het lijkt mij bij veel "fetishes" wel handig als je er grafisch over denkt. Veel dingen zal je anders al gauw zo iets van hebben van 'neh laat maar'.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')